BTS

Just For Profile

جیمین شههه




نظررررررر




مدت زمان: 1 دقیقه 15 ثانیه 

فردا میگم
نظرمو

😂🙏😂😂باشههه یاسمم میخوایی برییی؟؟
onny man ke jimin lover nistam pashmam rikht
khoda be dade to berese
😂😂😂😭😭😭😭😭ارهههه ناموساااا اصننن این میکسشششش😭😭😭خیلییی ِِ..............
اوومم نمودونم باشی ھستم نباشی ن
راستی شام خوردی؟

مننن کههه هستممم,شامم نوموخورمممم,ولیی کارر داریی بروو یاسمم
دیدم خوبه 
تھ بقلمھ بیشتر بگم بد می‌شود

اهااااا باشهههه فرداا بوگووو پسسس
وووااایی اونییییییییییییییی *-* این دیگه چی بود؟؟ من الان خوابم یا بیدارررررررررررررر
واییی جیکوکممم خوبیییی  بیدارییی اینن کمیی ازز جیمین شهههه بودد
ى رب ھستم ^^

باشههه یاسممم بعدمم برو غذایی وییی رو بده بهشش,راستییی ملیی هستش یانهه مثل سایهع میادد میرهه یکهوو😀😀
ن^^

انننننیو جیکککککوووکککککى♥


اهااا برای جیکوکک/راستیی یونگییی هستیی؟؟
فردا موخان کار با کلاشینکف یاد بدننن-__°

ایگووووو خوبههههه خوش میگذرههههه ولییی😀😀😀 

برای یاسی اونی: آنننیییووووو اونی^^ چطوری خوبی؟ چ خبرا؟
اورینن که خودت برای یاسوو نوشتییی
اع یاس اونی مگه کلاس چندمی؟
گفتم شاید دهم باشی اخه منم تازه کار باهوشو یادم دادن^^ تو درس امادگی^^
یاسسس هستییی؟؟راستی جیکوکییی ی میکسس ازز جیمینن هستت مطالب قدیمی ترر ندیدیی برو ببینن
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥       ♥♥      . ♥♥♥
♥♥            ♥               ♥♥♥
♥♥:                                ♥♥♥♥
♥♥                                ♥♥
♥♥♥                           ♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥                          ♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ایننن برااا کیههههههههههههه😭😭😭😭😭
ممنونم^^نھمم ماھم آمادگی داریم-__-
با آرمیاى ایران

بهلههه گفتمم نهمیی انتخاب رشتهه تم کردییی
اهان هم تو نهم یاد می گیریم هم دهم^^ ولی تو دهم مارم بردن میدان تیر شلیکم کردیم باهاش^^ ولی تو نهم فقط توضیح می دنش^^
راستی پس من از تو بزرگترم ^^ اخه اونی یه جور باهات چت می کرد فک می کردم با اونی هم سنی^^
جاننننننننممممممم مگههه چیتووو چت میکردممم باهاشششش😂😂😂؟؟؟؟ یاس ویونگییی مکنه هاموننن
حاضر✋Wwwwwwwwooooow چه میکسی🤔🤔
انیوووو ملییییییییییییییییی,😀😀😂😂😂بهلهههه
ملینا مکنس 83ایھ ما82

واووووووووو ملییینااا وکوکگ مکنههههههه,اقاا یونگیییی رفتهههههههه؟؟؟یونگییی هستییی اعلام بوکوننن
آنیو من هسم
سلام یاسی خوبی؟ 😀😀
عه ملینا دوست یاسی سلام خوبی من شادیم خوشبختم از آشناییت🤩🤩
یونگی آنیو چیطوری خوبی اون یه مدت نبودی کجا بودی کلک😂
جیکوکی آنیووووووو خوبی ؟😀😀
انیوووووو شادیییی جوننمم خوبییی کوجاییی دلمم براتت تنگگ شدهههه بودددددددددددد,😭😭😭😭
با همه احوال پرسی کردم
دنی تو هم که صبح بود
راستی نفس کو دلم براش تنگیده
نننننفففففسسسسس کوجایی تو بی من کجایی
نفسسسس کمم میاددددد شاید اخر هفتهه بیاددد مانی و کیوتیی یادتت رفتتت 😉😉
آبجی من صبح بودم که 
مگه نبودم🧐
بودما😂😂
قربون دلت آبجی قشنگم ❤❤❤
دلمم زود زودد تنگگ میشههه براتوننننن,مخصوصاا تو ویاس ویونگییی و کیوتی ومانی ونفسس وجیکوک ودنی وجیسوگگ 
آااا راست میگی کیوتی میانه میانه لیدر لاورمونه
آنیوووو کیوتی جونم عین لیدرمون کیوت و قشنگی بوخودا💜💜
مانی  جدید هس یا من یادم نیس ت  سایت جیسوگ بود😓😓😓😓
مانی آنیو ببخشید من ندیده بودمت سلام خوشبختم من شادیم
مانییی مامان گروههه عکسس جینن رو پروفشههه اونم اخرهفته هاا میاددد
خو آبجی بگو هممون دیگه😂😂😂
فدای دلت آبجی
ارههه دیگهههه همههه توننننن,خدا نکهههههه ابجییی خوشکلمممم
سلام به مهی اونیا ^^
چرا اخه تو پست اینو اون سلام می دین خوب برین به خودش کامنت بدین این چه کاریه اخه^^
ککککککک
سلامممم جیکوکممم اینممم حرفیههههه 😂😂
وای دفاعی اسمش میاد من 🤒🤒🤒🤒🤒🤒🤒
خوب شد گذشت
یکی دفاعی اعصاب خود کن بود یکی زمین یکیم سواد رسانه ای
امسالم که هویت اجتناعی و سلامت بهداشت
هر چی درس مضخرف تر معلمش سخت گیر تر 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
واییی چههه درساییی دارینن زمان من نبوددد دفاعی بودد اینایی که میگن نبودد(هر کی ندونههه فک میکنههه ی 10سالی بزرگترمم)
دیدم هستین گفتم سلام کنم
سلام کردم رفتنشون😂😂😂😂
بعضیاشون سایت ندارن
آبجی تو هم که رفتی
خو منم برم فعلا
مننن هستممم شادیی جونمم ,کامنتیی ندادینن خوو که من جواب بدمم
راست میگی😂😂😂😂😂😂😂😂
حوصلم سر رفته حوصله درسامم ندارم🤣🤣
ایگووووو منمم همچینن بی حوصلهه مم رفتمم حموم حس شونه کردن موهامم نیسس,سوپراستارمم یکمم بازی کردمم بستمم
آاااااییییییگگگگگووووو
ارهههههه هی چشمم به سایتت بودد ببینمم بچه ها هستن اگه ارهه کامنت میدنن یا نههه گفتم تا10 کامنت ندادن برمم که دیدمم ابجیی خوشگلممم هستتت
آبجی چند ماهه آرمی هستی؟
تقریبیی از وسطای مهررر بودد
من ۹ ماهه آرمیم
😂😂😂😂😂
ایگوووو تقریباا 1ماه بیشتررررررررر,,😂😂😂😂 خودموو کشتمم تاا به برنامه هاشون برسممم تو همون ماه های اول همه رو نگا کردمم
سلام دوستان منم هستم داشتم با جیکوکی حرف میزدم کامنت خداحافظی گذاشت حالام اینجام
سلاممممم مبینااااااا خوبییی ,ارههه میشناسمتت تو سایت جیکوک دیدهه بودمتتت,فدایی تووو خوش اومدییییی
سلااااااااام شادی منم همین طور🤗🤗🤗
به بهههه چشاممم برققق زددد اسمتوو دیدمم ملییی
وای من که اولاش خیلی تو نخشون بودم از ۲۴ ساعت تقریبا ۶ساعتی تو یوت بودم
یه ۳ ساعتیم برنامه هاشون میدیم
منن هرصبححح نت میگرفتمم بعد همونجامم نگااا میکردممم یوتت زیاد نمیرفتمم چون من نتمو با پول تو جیبیمم میگیرمم و وایفا ندارمم با موبایلل میومدم یوت فیلترشکن میخواست وحجم زیادد میبردد هر چند وقت ی بسته مخصوص یوت میگرفتتمم ی عالمم دان میکردمم تاا همه شونوو نگااا میکردمم بسته بعدیی
ولی اشتباه بود کارم گیر دادن اینجوری خوب نیس
دیگههه شادیی جونن ادمم جو زده میشههه مخصوصا اینکهه کل اهل کیپاپ واینامم نبودیی
ملی تو بایست کیه؟
ملیی کوک لاورهه
خوب از وسطا اومدم در مورد چی حرف میزنین؟
از سرشبب کهه بحث یکمم دچارر انحرافف بودد همه شو سانن کردمم,  بعدشمم گفتمم میکس انیمه دوس میدارینن بزارم براتونن بچه ها چندتا انیمه پیشنهاد دادنن بعد یهووو رفتنن الانمم که من وشادی وملی وتوهستیمم
آدمو برق بگیره ولی جو نگیره😂😂😂😂
😂😂😂 ولیی منن خودمم همینجورمم در موردد چیز یا کسی که طرفدارش میشمم اینجوریمم همون اول امارشو در میارمم
عه مبینا سلام
اسمت خیلی قشنگه خیلی
برا مبینااا,ارههه خیلیی خوشکلهه
آیگگگو اینم شباهت من و تو هست آبجی دیگه
ارهههه همونجوررر شباهتتت از من وتو میبارعهعه,ملیی ومبینااااااااا
یا یه کاری نمیکنیم یا اگر میکنم قشنگ اجدادشو در میاریم😂😂
دقیقااا👍👍👍👍👍
آهان که اینطور
منم خیلی از بابت بی تی اس جوزده هستم حالا خدا عاقبتمونو بخیر کنه
ارهععع,منن کلل اهل کیپاپ واینا نیستمم بی تی اسس تنهاا  گروهیهه که گوشش میدممم و فقط ارمیمم نسبت به باقی گروه ها حسی ندارمم
مبینا کی آرمی شدی مگه؟
برا مبینااااا, جیکوک که6سالههه ارمیههه
ممنون ام ان جون من اسمتو نمیدونم ولی حتمن قشنگه
ارههه منمم فک  موکونمم قشنگههههههه اسم همه تون خوشکلههه,ملییییییییییی
منم از بقیه گروها اصن خوشم نمیاد یه دیقه از ام ویشونو میبینم میبندم فقط و فقط بی تی اس بهترینه
دقیقااا اومدم تی اکس ببینم چیتوس 30 ثانیه نشد بستمم
چینچااااا جیکوک ۶ ساله آرمیه هول تِبااااااااااااااا
قشنگ آرمی هس
ارهههه قشنگگ از همونن اولللللل بزرگگ ماا ارمیاا محسوب میشههه
مرسی مبینا جون اینجا بهم شادی هم میگن
هر جور راحتی صدام کن
برایی مبیناا
من از وقتی که تویه ای ام ای دی ان ایو اجرا کردن آرمی شدم ولی امسال پیگیرترم
منن از اجراشونن تو امریکن گات تلنتتت ,با صدای جیمیننن ارمیی شدمم واز همون موقع پیگیرمم,بایستتت کیهه دوس میداری بوگوو,ملییی نیستییی واقعااااm??
ام ان جون اتفاقا یه بار توی وبت امده بودم با اسم ام همونی که گفت :اگه کنکوری هستید براتون آرزوی موفقیت میکنم
ِیادت اومد؟
براا شادیی,منن یادمهههههههههه
من جیمین لاورم
ایییی جانننن جیمیننن لاورو عشقق استت جیکوکی هم هستی فک کنمپ
آها آرهههه مبینا یادمه
کلک😂😂
مبینامم نقشش سایعع رو ایفا میکردههه
شادی جونی کجایی؟
شادییی همینجاسسس
عه آبجی مبینا هم جیمین لاوره
من و آبجی هم جیمن لاوریم من ...
ارهه جیکوکم جیمین بایس اصلیشهههه😂😂😂😀😀😀
من جیمین لاور میبینم میذوقم
😂😂😂😂😂😂
عینننن منننننننننننننن
همین جام مبینا جون
برایی مبیناا,ملیی رفتعه فک کنم
توی وب جیسوگم فوراورآرمیم
دیگه منم دیگه همه جا با اسمای مختلف ولی از این به بعد با همین اسم مبینا میام نگران نباشین تغییر چهره نمیدم دیگع قول قول
ایگوووووو تو بودیی سراغ جیمین با دوتا انو گرفتیی یا ارمیی بودد؟؟منمم تو سایت اونیی با چندینننن اسم مختلف کامنت دادمم تاحالاا
ووووییی جدی 
یعنی ۴ تا جیمین لاور
😂😂😂😂
چه باحال
من ذوووققق
ارههه تازهه ی مستر پارکمم هسس اونمم فک کنم جیمین لاور باشهه دیگههه بقیه بچهام که نگفتنن ولی تا اینجاا امار جیمین لاورا بیشترههه😉😉
مبیننااااا
من فوراور آرمیم یادمه
راستش تو سایتم که پیام دادی از بس مودب بودی فکر کردم یه آقا هس
شادبی واقعاا فک کردییی اقاسسسسسس😂😂😂😂😂😂' تو سایتت جیسوگگ کهه همه یادشونههه نقشش اونجا پررنگگ بوددد
مبینا میدونی ما جر سایت زدیم؟😂😂😂
راسس میگههه میدونیی چرااا؟؟
من فقط با یه اسم تو هر وبی ظاهر میشم دیگه اینقد زیاده روی نمیکنم
نهه اولل ازز جو خبر نداشتمم با ی اسمم اوپدم یکمم بودمم باز تغییر اسم دادمم یکمم دیگهه بودمم دیگه اسممو زدم جیمین وتا الانم عوض ننمودم
خب چرا سایت زدین؟
صفحهه اصلیی سایتمم بالاا گوشهه سمت راستوو نگاا اونجا ی جملهه انگلیسیععع بخونیی میفهمیی
من کلا با یه اسم همه جا بودم😂😂😂


آره واقعا فکر کردن آقا هس😂😂😂
چون قبلشم گفته یود چقدر حرف زدید😂😂😂
ایگووو نهه منن ی سایت دیگهه بودمم قبلا اونجام باز اسمم فرق میکردد, 😂😂😂تکیی شادیی تکک
فدات آبجی
❤❤❤❤🌹🌹🌹,مبینا فهمیدیی یا بگمم چرااشوو
که اینطور پس واسه پروفایله منم تازگیا قراره اینکارو بکنم ولی خیلی تنبلم همین الانم که دارم تایپ میکنم اینقد زورم میاد واقعن رودرو حرف زدنو ترجیح میدم
ام ان واقعن یه مرد اون وسط چی کار باید میکرد ؟خدایاا
ارهههه اینقددد دلمون میخواستت حیسوگ ودنی اینا داشتنن,کاریی ندارههه کههه مبیناااا ی 5دیقسسس,منمم موندمم واقعاا ی مردد وسط چنین جمعی چه میکردددو😂😂
نمدونم والا
آخه سایتای دیگه دیدم پسرا میان تو سایتای دخترا گفتم شاید پسری😂😂😂😂😂
خووو سایتت داریمم تا سایتت توو سایتتیی که همهه در مورد ی گروه پسر حرف میزنن مرد چ میکنهه
چمدونم😂😂😂
وب گردی میکرده😂😂😂😂😂😂😂
استدلالتت منووووو کشتهههههه
مبینا تو گفتی اگر کنکوری هستید سخت نگیرید؟
تو بودیی
پسر اینقد مودب دیده بودی آخه؟
راستی اونی چی صدات کنم؟ هنوز یخم آب نشده راستش  خیلی خیلی خجالتی تر از این حرفام
همینووو بوگووووو ,منمم تو واقعبتت با تو سایتن1800 درجهه فرق موکونمم ,تو واقعیتت اینقد خجالتیمم که میگین ایا این همون اونیی سایتهههههه؟؟
هههعععییی
آبجی جیسوگ هنو نیمده
یه شوخی باهاش کردم میخام ببینم واکنشش چیه😂😂😂
نههههه نیومدههه اورینن منم موحامم ی شوخییی باهاش بکنممم هنوزز تو ذهنمهه اون شوخیششش
آره گفتم چقد خوب یادته منظورم این بود که یسره سر درست نشین حتی اگه یه جای خوب قبول شی و با فشار و استرس درس خونده باشی عواقبشو حتمن میبینی(البته این نظر منه)
شادیی رو دست کمم نگیررر,ارهه منن خودمم درسمم نمیخوندمم کامل استرس نداشتممم ولی از اونایی کهدچندین بار خونده بودن واسترس داشتنن همیشهه بهترر میشدمم تازه من قبلل امتحانن هیچییییی یادم نمیادد یعنی هیجیی که میگم یعنی هیچیی کوچکترین سوالوو قبل امتحان بچه ها ازم میپرسن میگم نمیدونمم ولی سر امتحانن یادم میادد😂😂
آها درسته کاملا حرفت
ولی کاش من پای درس درست حسابی مینشستم😂😂😂
مبینا الان از من بزرگ تری یا کوچیک تر؟
برا مبینا
اونی مگه چندسالته؟؟؟
کلک 😂😂😂😂
خو الان اینجی گفتی میاد میبینه که😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤩
نهه الانن درانتظار تایید میزارمم نمیبینهه
من کوچیکترم ازت
ایگووو چند سالتهه
خو بعد چندمی؟
😂😂😂
آرمی فوضول😂😂
اگ دوست میداری بوگو
بوگوو این شادی امار همه رو در میارههه
16 سالمه ولی چون مثه جیمین بزرگونه رفتار میکنم فکر کردین بزرگترم نه؟ 
یعنیی همه جیمین لاوراا اینتورنن هااا بزرگتر از سنسون رفتار موکوننن البته من با هر کسی طبق رفتار شخصم رفتار موکونمم یکی بجگانس رفتارش منم اونجوری رفتار میکنم یکی بزرگانسس منم همونجور خلاصهه با همهه میسازمم
😂😂😂😂😂😂
آبجی منم این جوریم؟
بهلهه جواب مبینا رو بده
اونی نمیگی چی صدات کنم؟نمیگی چن سالته؟منم خیلی فضولم آخه
ایگوووو کنجکاواییی کی هستینن شمااا دوتاا
مبینا اسم واقعیته
اگر حدی دوست داری بگیا تعارف نکن خواهش
برا مبیناا
ادمین وب با توام نه با ام ان جون؟
مننن قشنگگگ اونیی همه تونمم حتیی اونی, جیسوگم محسوب میشمم, بچه ها لهم یا اونی میگن یا کیک برنجیی(واس خاطر لپای جیمین مانندمم) یام اونی موچییی اگه از اینا دوس نداشتیی هرچیی دوس داریی صدا بکنن
فضولیم خاصیت جیمین لاوراست😂
اینممم خوبب اومدییی
آبجی با توعه نه من
ارهه فهمیدمم 
یعنی میتونم غیر رسمی باهاتون صحبت کنم ،دوشیزه پارک؟
الانن به نظرتت بچه ها با من رسمیی میحرفننن ایااااااا؟؟؟راحت صحبت کننن طولانیههه اسمشش 
آبجی رو یادت رفت
آبجی هم من بهت میگم

ابجیی که مخصوص خودتههه دیگهه
دوشیزه پارک میخای بهش بگی
چه بامزهههههههه

بامزس ولیی میگمم ی اسم کوتاهتر انتخاب کنهه بهترهه😂😂😂, چون جیمینوو به عنوانن بوی فرند یا مثلا شوهر اینا تصور نمیکنمم
آفرین آبجی خعلی خوشم اومد😍😍😍
میخاستم زیزش بگم این فقط مال منه گفتم شاید زشت باشه نگفتم
ایگوووو مودونمممم گرچهه هر کسی ی چیزز میگهه تو تنها کسی هستی بهم ابجی میکهه یونگی تنها کسیه اونی موچی میگهه یاس واینام اونی خالیی میگنن مبینامم هرچی دوس میدارهه بگههه
دوشیزه پارک باحاله ولی من... حالا یه چی میگم اون وسطا دیگهع
ایگوووو باشههه هرچیی دوس داریی بوگوووو اون وسطا به ذهنت های یا هوی اومدمم بوگوووووو😂😂😂
همینطوری گفتم دوشیزه پارک قصد خاصی نداشتم واقعن ببشخید اونی
نههه فداتتت بشمممم مبینا جونمم ناراحتتت نشدمم که معذرت خواهیی میکنیی اخههعع ,هرچی دوس داریی بوگووو
ابجی که ناراحت نشد مبینا جونیم
نگااا اینن شادیی مودونههه ناراحتت نشدممم کلاا تو خط ناراحتیی نیستممم
نه بابا من همون مرد باادبماا
بهلههعه اقای ایکسییی توو
تا حالا اینقد با کسی که مرزش از کنکور رد شده نحرفیده بودم
واقعاااااا, نههه, منن 3سالهه مرزم از کنکور گذشتههه,زمستون 77 میباشمم
کنکنوریای که اطرافم هستن بزور تحویلم میگرم آخه میدونی شاید بهخاطر این باشه که زیادی ریزه میزم ولی بازم دلیل قانع کننده ای نیست
نهههههه اصنننن ربطیی ندارهه اگهه واقعاا به این خاطرر اونا اینجوری میکنن که کلا طرز فکرشون مشکل دارهه اصن سمتشون نرووووو,اخه یعنی چیی ی نفرو چون کوچیک ترهه یا یکیی چون بزرگتره تحویل نگیرنن..؟؟من که ندیدمشون ولی باهاشون دمخور نشی بهتره
وای نمیری مرد با ادب عالی بود😂😂😂😂
برایی مرد با ادبببب(اسمت تصویب شدد من وشادی که مرد با ادب میگیمم بهتت)
ام ان جونی کجایی؟ ی چی بگو دیگه
بیاا حلال زادمم هستتت بچهه 
آره همین کارو میکنم
اوریننن تنهاییی بهتر از بودنن با چنین ادمایی(گرچههه  ما اینجا هستیمممم تنهاا نیتیی هیچوقتتتتتتتت)
میگم جز شمادوتا یکی دیکم هست نشون نمیده خودشو
اولین دیدارمون چه خوب بود. قشنگ که نه ولی تقریبا آشنا شدیم دارم جلو جلو برای امتحانای ترم جبران میکنم چون ممکنه یه ماه اصن نباشم
ارهه اشناا میشیممممم مرد با ادب ,کار خوبیی میکنییی درسس خیلیی  مهمههه, ایگووو 1ماه شاید نباشییی ؟؟ دلم تنگ میشههه براتتت😣😣😣
آره. اون یکی تو هم بیا حرف بزن دیگه
کلاا نمیدونمم بچه ها بعضی ها دوس دارن نامحسوس باشنن,یاخداا 5تا حاضر زدههه
منم همینطور ولی باید یاد بگیرم خودمو کنترل کنم و با برنامه پیش برم ولی بعد از امتحانا قدرتمند میام دیگم ول کنتون نمیشم
افریننن کاررخوبیی میکنییی",ایگووو من بعدامتحاناا منتظرتمممممم
الان اون یکی نیست مبینا
الان آن سه هستن
ارهههه نمدانمم کی هستنن,بچه هاا میشهه بدونمم الان کیاا اینجانن ؟؟
5تا؟فک کنم اینا همون وب گردان
ارههه از نوع مرد با ادبب
وای آره مبینا از الان تمرین کن رو برنانه باشی
الا ن یازدهمی نه
تو رو خدا از الان رو برنانه بتش تا سال کنکور راحت باشی
برایی مرد با ادبب
بچه ها ولی منم هستم ولی چیزی نگفتم😁😁😁
شبتون پرستاره بوس💋بوس💋 بای بای
ملییییی من از سرشب دنبالتممم بعد توجهه نشون ندادییی بهمممممممم😭😭😭
آفرین اینا همون وب گردان
بوس بوس ملی
یکی شون نمایان شدد 2تا موندنن, برای ملل
آره 😂😂😂😂😂
مرد با ادب وب گرد😂😂😂😂😂
اخخ مانیمم همینطورهه گرچه جدیدا بهترهه پیامم میدههه,قبلاا بود کامنت نمیداددد ولی باز الان بهترههه
ام ان جون دهمم ولی خدا کنه فقط حرف نباشه بهش عملم کنم
ملی جون شبت بخیر
میتونییی  یکمم از سخت کوشی جیمین شههه الگووو بگیریی حلهه,برای ملل
من برم هم اگه نرم میان گید میدن
هم بسته شباته دارم برم بخابم ۳پاشم کار دارم😂😂😂
راستی درسم دارم امتحان و اینا فعلا شبتون خوش
مبینا جونی شب بخیر
آبجی ❤❤❤❤❤❤بوس بوس 
بروووابجیی جونمم شبتت خوشششش خوابای خوب ببینییی👋👋🌹🌹❤
مبینا الان نمیتونم ولی اگر کمک خاستی خصوصی تو وبم پیام بده بهت بگم
این سال کنکور یه چیایی یاد گرفتم از برتامه ریزی
الان باید برم ولی در همین حد از برنامه سبک شروع کن
خوببه دهمی
فعلا
برایی مبیناا ,فعلااا شادی جونمم
ام ان جونی شبت بخیر عزیزم خواب دورقمی آوردنت تو کنکورو ببینی یا هرچی اصن خودت دوست داری فقط باحال باشه خوابت که بهت خوش بذگله
برای شادییی, ایگووووووو چنقدر خوبییی مبیناا , خواب دورقمی ببینی با واقعیتشش
خوبی از خودتونه حالا ما ماندیم تنها بقول جیکوککی.جاش خالیه انگار یه محدودیت زمانی داره زود خدا حافظی میکنه وقتی باهاش میحرفم انگار هردوتامون نمیدونیم چی بگیم اینقد قربون صدقه آدم میره که خجالت میکشم ولی اینجا خیلی زود دوست شدم عجیبه برام
ایگوووو جیکوککککککک😭😭😭😭,شاید چون اینجا همه شبیه همییمم ,من 24 ساعتههه هستمممم  نگووو تنهاا پسسس,جیکوکمم بیشتر واسهه درساش زود میرهه,
شاید.دارم یه آهنگ گوش میدم اسمش galway girl هست گوش دادی؟خیلی باحاله
نههه من کلات جز بی تی اسس,اهنگایی جاستین بیبرو وcnco میگوشمم بقیه خواننده ها هم بعضی از اهنگاشونو,ولی دانشش میکنمم ببینم چیتوسس اهنگشش
میگم اونی جونم ناراحت نمیشی که تا دوازده فقط حرف بزنیم چون احساس میکنم مامان و بابام از دیر بیدار موندنم ناراحت میشن
فقط یه فضولی دیگه میشه بپرسم ...دقیقا کجای این کشور زندگی میکنی؟
نههه منم تا12 هستمم فقط صبح کلاس دارم زود باید بیدار شمم منن شرقق این کشورمم
من شمالم حیف شد کاش نزدیکتر بدیم اگه میخای بری بخوابی برو من مشکلی ندارم چون فردا تعطیلم
ایگوووو ارههه خیلیی دوریممم,میانههه مبینا جونمم من برم بخوابمم ,فردا تونستیی بیاا خوشحال میشممم با بچه هام اشنا میشیی بعضی از بچه ها چون کنکورین فقط اخر هفته ها میان تونستی فردایا5شنبه بیا اشنا بشیی باهاشون مثل خودت گلنن, شبت خوب وخوشش
کجا رفتی؟
داشتمم تایپ میکردمم, میگمم گرچهه میشناسی شونن چون.تو سایت جیسوگ.هستننن برا اشنایی بیشترر منظورمهه
فردا 8 به بعد چون از کلاس میام بهترین چیز برام حرف زدن با دوستامه
مگه کیا دیگه کنکورین؟
نفسم کنکوریهه,مانی سال بعد دارهه ولی از الانن داره میخونهه,باشهه پسس من فردا 8 هستمم,خوشحاللل میشمممم بیایی منمم انرژی میگیرم ازتون وقتز صحبت میکنمم باهاتون
آها باشه چون جوابات نصفه نصفه میاد ندیدم گفتی میخوای بخوابی ببخشید اینقد بی ملاحظم
شبت بخیر و خواب منو ببینی اونی خوشگلم
نهه میبنا جونم اینجورر نگووو ناراحت میشمم خوشحال میشم چت میکنم باهاتت,ان شاالله که ببینمم خوابتووووو ,شبت بخییررر مبیناا  جونننن
آبجی سلاااامممم
نفس یازدهم هست اونم سال دیگه کنکور داره
سلامم ابجییی,ایگووو الان گفتیی یادم اومددد😳😳,میانههه نفسیییی و مبیناا جونن
اونیییییییییییییییی کجایییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ من خیلی حالم بده پس می رم بعد از ظهر اگه اومدم میام پیشتون تا یکم باهاتون حرف بزنم تا حالم بهتر شه):
 میانه ^^
الهییی پیشولمم بگوو چراا خوبب من تا بعد ازظهر دومم نمیارمممممممم که بیای باززز
anio onny mochi
kenchana
سلاممممممم یونگیییی جونن چطوریی خوبیی ,قربون تووو خوبمم
onny koojaiy
hoselam saride
bia
فدایی توو الان رسیدمم خونههه دقیقااا ,فداییی اون حوصله از سر رفتتت
khoobam onny
che mikony
منننن هیچچ لباس عوض مینمایمم
chetory pas javabe mano midi
گوشیمم گذاشتمم ی جااا بعدد جواب میدمم تا تو باز جواب بدیی لباسموو عوض میکنمم,گرچهه تموم شد دیگهه
onny man ye kary vasam pish oomad
ye rob dige miam
باششش یونگییی جونمم راحت باششش,فعلاا انیوووو
man amadeam
---------------------
jahaye khaly ra ba kalamate monaseb por konid
وای وای من امده ام عشق فریاد کنددد یونگیی امده است وای وای یونگی امده استت,میانهه یونگیی داشتمم سومراستار بازی میکردم دیر اومدم
onny didi billboard fardae
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ارههههههه 😭😭😭,میگن من و تو پخشش میکنهه ارهه؟؟منن خودم نگا نمیکنم من وتو واینارو تو خبر داریی یونگی؟؟
are
farda saat 6 bad az zohr manoto neshoon mide
واییییییی  برممم نگا کنمممممم پسسسسسس😭😭😭😭.,برمم خونهه فامیلااا بایدد ماخودمون نداریمممممممممم
man ghabl az inke bedoonam ba refigham gharar gozashtam berim park banovan farda
emrooz beheshoon goftam vese panjo nim man bayad khoone basham khodamo vase billboard amade konam
oonaam roo harfe man harf nemizanan
اورینننننننننن کاررر خوببیی موکونییییی,ایگوووو میدونممم کسی نمیتونهه رو حرف تو حرفف بزنههه(حتی شوگولتتت), وایی من ی پی
پست بزارمم بچه هاا شاید کامنتارو نخونن
tamame refighaye manam mikhan berizan khooneye ma bebinan
khodeshoon nadaran
چقدررر خوبیهههههههه ی عالمم ارمییی باهم باشننننننن منم موخامممم بیاممممممم😭😭😭😭😭
gholdoram chikar konam
are post bezar begoo man goftam
kkk
گذاشتمممممم
age mitoonesty biai kheily khoob misho valy khob ye zare doory
man karajam
ارهه همچینن ی کوچولو دوریمم فقطط😂😂
are faghad andezeye dastaye mano jimin
ایگوووو منمم انگشتامم کوچیکهه مثل چیممم داداشمم ی 8ستلیی از من کوچیک ترهه ولی انگشتاش بلندترهه(فن بویی ته میباشدد)البتهه منن اونقدرمم کوچیک نیس انگشتامم ولیی مال داداشمم بلندهه کلا باهر کی مقایسه کردم شده در حد چند میل کوچیک تر بودهه
man dastam 16cm
aigoo tamame azaye khoonevadaro army kardy
kkk
ارهههه داداش خواهر ودخترعموممم 😀😀😀
man do ta az doostam khaharam dokhtar khalam va mamanam
(khaharam keles dovome va nomjoon lover niz mibashad)
ایگوووو مامانتتتتتتت خیلیییی خوبههه,کارر خوبییی کردییی
onny man adat daram vaghty harf mizanam dastamo tekoon bedam
man shoroo mikonam be harf zadan dastamam khod be khod mian bala doostam pakhshe zamin mishan az khande
bade inke az roo zamin boland shodan man pakhshe zamineshoon mikonam
😂😂😂😂😂😂 ایگووووو کارررر خوبییی موکونییییییی 
mamanam tae lovere
kk
oon sery suga oomade roo sahne dasht ejra mikard bemamanam goftam maman damadeto bebin che khomshele
ایگووووو منن مامانمم اصلنن خوشش نمیاددد بعد ابجیمم یکسر عکس کوکو میگیرهع جلوششش مبگههه دامادتووو نگاااا ماماانمومیگهه پاشوو برووو میگههه نگااا کننن دیگهه چه خوشگلههه دیگه مامانم عادت کردهه چیزی نمیگههه😀😀

اونی؟😂وای سحرشه کامنتایه اینجا خیلی عبزیه،این من نیستم😂

نگووو 😂😂 احساس ی بچه رو دارم وقتی ج کامنتامو به شماها میخونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan