BTS

Just For Profile

ادرس بعدیی در صورت فیلترر

BangtanForEver1

فقط بعد Ever ی دونه یک اضافه کنیدد

آخرین نظرات؟؟؟؟
شالام!

سلامم یاسمم خوبییی ملیی چطورههه؟؟اخرین.نظراتوو به ی دلایلیی برداشتمم ولی میزارمشش بعدا
سلامممممممم به همه گییییییییی
سلاممم کیوتمممممم خوبیییییی؟؟؟
آری خوبم........راستی اونی روزم موخوام سر افطار دعا کنم همه هیترا سقط شن خخخخخخخخ
ایگوووو قبول باشههه پیشوازم گرفتییی؟؟😂😂😂😂 هیتراا چی میکشنن پسس فک کنن همه ارمی ها همین دعارو بکنن
الهییییییی عامینننننننننن
حقشونه تا بفهمن با کیا طرفن 
😂😂😂😂 امیدوارم پست هیتتری بهت نخو ه بدبخت میشهه طرف
اونی شیشی نفر تو سایت حاظرن میام میزنمشو نا نظر نمیدن
اوه اوه لیدررر عصبانیییی میشوددددد 
چند تا هیتر تو مدرسمون بودن یه کارب کردم تا اخراجی برن
یا خداااا واقعاااا ,ی لیدر داریمم حرففف ندارههههه😂😂😂😂,بچه ها هیتر میشناسین معرفی کنین کیوتییی بلده چیکار کنهه
لیدر لاور آنیوووو
واسهه لیدررررررر گروههههههه,
تقصیر خودش بود میخواست هیت نده ...
هم اکنون به یک هیتر نیاز مندیم تا بزنم فک بیارم پایین
اوه اوه هرکیم باشهه لو نمیدههه کههه اینجوریی که تو میگییی
جججججججیغ سلام شاددددی ججججون چه طور مطوری؟؟؟؟؟
شنگولل میزنیی امروزز کیوتییییی😂😂😂,برا شادیی
تو چی اونی اگه هیتر ببینی چی کار میکنی ..مثلا بابام نزدیک ترین هیترمه تقصیر خودش بود که چاییش توش فلفل داشت یا این که یا نمک تو آبی که می خورد بود
کیوتییییییی😂😂😂😂وایی خدااااا مردمم از خندهه نمیدونمم والاا هیتیززز ببینم چ میکنمم,دیدم میام ازت مشاوره چگونه با یک هیتر برخورد کنیمم میگیرمم
آره بچه ها هم میگفتن حتما یه چی زدم اینا عصبیه برا خرداد استرس دارم مم وقتی عصبیم میزنم تو سیم آخ 
خوب ان شاالله عصبی نشیی خودت که هیچچ اطرافیان بدبختتت
خوبم لیدر لاور قشنگه
او مای گاد خوب که من هیتر نیسم 😂😂😂
بهلهههه خیلییی خوبههه هیترر نیستیمم
تو خوبی لیدر لاور
لیدرمون که خعلی سرش شلوغه
تو هم که کم میای
برا لیدررررر
آیگوووو لیدر لاور زود میگذره
تموم میشه بیکار میشی😂😂
والا میگم باز ی چیز دیگه پیدا میشهه مثلا شایدد باز من نباشمم
راستی لیدر لاور دیدی تو سایت جیسوگ یه نفر اسمش جانگ کوک بود پیام داد که هیتر دیده و خیت دادن گریه کرده برو حساب هیترا برس😂😂
ارههه راسس میگههه تو پیج اینستاش اومده بود هیت میدادد
دقیقا ...دیروز از این بد تر بودم از معلم دینی دوتا سوال پرسیدم که کلا تو کف بود
سوالات:خانم تو جهنم زن و مرد جدان ؟ آخه موقع محشور شدن همه عریانن و با اعمالشون پوشیده میشن حالا جهنمیا که لختن مورد نداره همو ببیننن؟؟؟؟
سوال2:خانم اگه دوتا زن و شوهر بمیرن بعد برن تو بهشت همسر بهشتی بگیرن دعوا پیش نمیاد؟؟؟
😂😂😂😂😂😂قشنگگ حال میدهه سوالاتت برا پیچوندن امتحانا وسردرگم کزدن معلمم
آبجی یعنی چی نباشی؟
نمیدونمم هی بچه ها میرن گفتم دیدی شاید منم رفتمم
آخخخخخخی مرسی شادی جون آره تنها امیدم پایان مدارسههه
چچچچچچییی؟؟؟؟ هههههیتر ....نفس کککککششسسسسسس
ارهه برو ادرس پیج هیترو گیر بیارر بعد بقیه شمم که خودت استادیی😂😂
عاشق سوالاتم😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣👍
معلمت چیکار کرد؟
وای خدا سوالات عالین😂🤣

چیکار میتونه بکنهه احتمالا یا عوض کزده بحثو یا ی چیز همینجوری گفته و بعد کلازفته سر ی موضع دیگه
ه آبجی اینستا خودش نبوده 
تو اینستا تو پیج من و تو رفته اونجا هیت دادن
اهاا بالاخرهه که میشهه پیج اون طرفو دراورد دیگه نههه؟؟
اونی من اینستا دارم دوتا هیترم دیشب شکار کردم بگین برم بکوبم تو دهنشون 
درضمن تو برب دیگه کی میمونه آخه .... با رفتن تو تمام چراغ ها خاموش میشود
ایگووو فقطط گناه دارنن یواشش بکوبوننن😂😂😂,نهههه الان کهه نههه منظورمم دراینده ایی دور بودد تاشما باشین من هستم نباشین نیستمم
آبجی تو بری من🤐😟😬💘💔😭😭😭
اییگوو فدایی تو ابجیی خوشگلمم نهه تا شما باشین که هستمم شما برینن منم میرمم بدون شوما بی معنیهه
معلممون گفت برم بپرسم نمیدونم ...جدی گرفت قضیه رو
آهان اون هیترا رو میگی دیشب شکارشون کردم زدم تو فکشون 
ایگوو ما ی معلم داشتیمم درس تخصصی سوال میکردیم ی عالم حرف میزد بعد میگفت نههه اینجوری نیس اینجوریه باز دوباره میگفت اینم نیس اخرشم میگفت میرم نگا میکنم جلسه بعد میگم الکیی دیگه مام سر کلاس بیشتر از ی بار گوش نمیکردیم به حرفاش چون همونایی هم که بلد بودیمم قاط میزدیم
آخ هارتم اونی سارانییییبو
منممم سارانگهه کیوتمم کامنت قبلیتت باز گم شد نشد جواب بدمم ببینم پیدا ممیشهه
آبجججیییییی😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
جاننن ابجیییییییی,گفتمم تا ی نفرتون حتی باشید هستمم
مل گفت میاد ولى کوو؟؟

سلامم یاسسمم نمیدونمم کامنتی ندادهه اگه سایهه نباشهه
بگو با معلمم چ کردم@@
دیشب خوابشونو دیدممممممم≫_≪
بگم؟

بگووو یاسممم😃😃😃
آبجی بیا امروز یه خاطره دیگه از بی تی اس مرور کنیم
حواسم نبود خصوصی فرستادم
اهاا باششش بچه ها خاطره جالبی یادتونه بگینن مخصوصا اونایی که ارمیی قدیمیترنن,میگمم بچه ها دارین خاطره میسازین ایاا😊😊😊
ى خبر نگار ایرانی تو بیلبورد رفتھ مصاحبه کنه ولى نذاشتن و منم ناراحت بودم ک مگھ ما چیمون کمھ و چرا و اینا دیشب خاب دیدم ھمشون بودن منم قھر!بعد لیدرمون اومد نازم کرد و سرمو بوسید
ب نماییندھ گى بقیه
از دست تھ عصبانیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ایگوووووووو واقعاا خو میزاشتم برهه مصاحبه کنهه دیگهه,خوو میگم یاس چرا ته نماینده فرستادد خودش میومد خوببب😂😂😂
از نامجون پرسیدن نظرت درباره ھالزى
گفته ى دختر پاک و...
ام ویاى ھالزیو ببینین ن،،،،اگھ ب اون میگن فرشتھ ب ما چ میگن؟؟

ارههه ناموسااااا اینووو خدایی راس میگیی منمم مثلا تو رمانداینا خوندم دخترهه اینجوریهه وفلان بعد تهش پسره میگهه چه دختر خوبیهه,به قول جیمنن ما فرشته محسوب میشیمم😂😂
یاسی خبرنگار ها برای مصاحبه باید وقت بگیرن و اون وقت نگرفته بود
تهش گفت به ایران سلام کنید جیهوپ هم گفت hiiii
و من مردمممممممممممم کم مونده بود گریه کنم
که گفتم یکیشون حرف زد اون شیش تا هم تشکال نداره
ولی کلا باید وقت میگرفت کارش درست نبود یهو رفت و حرف زد
هییی وایییی مننن چرا اینتوررکردد اونجام کهدچقدر رو نظم واینا حساسننن بازمم دمشون گم ی هایی گفتنن
وای یاسی ام وی ***********رو میگی
منم اعصابم خورد شد 
توی بیلبورد همین آهنگش رو اجرا کرد
همش من میگفتم یکی چشمای این بچه ها رو بیگره لباس نبود که لخت بگیم بود بهتره 
😭😭😭😭😭😭😭😭
کلااا کره ایی هاا خیلییی بهترنننن این هالییوودد تو اهنگاشون چه کارا که نمیکنن چند روز پیش ی ویدئو دیدم مال بیشترین بازدیدا تو ی ساعت پیش بودد رتبه دومشش به قدرییی افتضاححححححح نبوددددد کههه اصنن چی بگمم لباسشون نه هاا اون کاری که تو موزیک ویدئو انجام میدادن خیلیییییی ناجوررررر بود 
راستی یاسی سلام😭😭
هلاکتمم شادیییی😂😂
میدونم چی میگی آبجی گرمی هم که پسرا بودن من یه اجراش رو دیدم از یه بوققیی حالم به هم خورد لباسش خوب بود ولی حرف های لیریکش و رقصش افتضاح بعد پسرا باهاش عکس گرفتن😭😭😭😭😭
هییی وایییی پسرا تاثیر نگیرنننن تز اینااا😭😭😭اینا همونایین که تو هیستل لایف دوتا دختر دیدن قرمزز شده بودنن در میرفتنن
هلاکم نشو آبجی اون وقت نیستی منم هلاک میشم
واییی شادییی خدا نکنهههه هارتمو اتیش زدییی کههه با این حرفتت
دخخخخخخخترررررررررررر پاااااکککککککک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قشنگگگگ موقعیی که بحثث میرسهه به این چنین جایی میایی 😂😂,برو از نامجونتت بپرسس اون میگهه
آره از شوگا هم پرسیدن چرا هالزی گفت ما یخ نفر رو میخاستیم وه با چیزای کوچیک خوشحال شه و هالزی تنها کسی بود که به ذهنمون رسید و خیلی خوبه
😭😭😭😭😭😭😭چی بگم من  من باید برم با بنگ شی هیوک حرف بزنم😭😭😭😭😭
اوه اوههه نگوووووو گرچههه من تو هالییوود کس خوب ندیدم همشون ی اهنگو حداقل اینجوریی دارن از همون تیلور تا سلنا تا شکیرا وریحانا واریانا گرانده و...
مامان .....رفته بودم عبادت ......خوب حق دارم اگه هالزی پاکه پس من چیم
نمیدونم اما دوستم که خیلی طرف آمریکا هستش میگه که هالزی یه جورایی همجنس بازه فکر کنم تو بیلبورد یه چیزایی دیدسن نه؟
والاا این هالییو معلوم نیسس میبنی طرف دوست دختر دارهه بعد چار روز دیگه میگن با ی پسره ,قبولللل باشههه دخملممم
آره همشون لباسای جالبی نمیپوشن
نه لباس نه حرکاتت شون اصن داغونه
آبجی آتیشم نگیر منم آتیش میگیرم
خوب باش
تنها کلمه ای که الان به ذهنم میرسه: i m fine
لباس ...اصن میدونن چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
نههههه نمودونننن
وای لیدر لاور نگووووو
من دلم خونه
ام ویش رو ببینی میفهمی
منم وقتی ام ویش رو دیدم خعلی ناراحت شدم با بی تی اس میخاد همکاری کنه
اولش برام مهم نبود چون حساس نیستم ولی وقتی ام ویش رو دیدم😭😭😭
احرا بیلیوردش که هیچی راجبش حرف نزنین من آتیش میگیرم😭😭😭😭
حیف صدا قشنگ  که مال هالزیه
اییییی واییییی😭😭😭😭😭 
نامجون فقط دستم بهت برسه...تقصیر بچم نیست که خوبه خودشم همرو خوب میبینه 
نچچ گشتههه مثل خودش منحرف پیدا کردهه😂😂😂
وای آبجی نمیری😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😉😉فدایی داریی
اره شادی جوووونم باهات موافقم اما من دیدم که خودش گفته بایسش آر امه دختر پرو تازه میگفت سخته بینشون انتخاب کنم
اووووو همچینن میگهه سخته انتخاب کنمم انگار همه شون خواستگاراشن بعد این مونده کدومو انتخاب کنه
آره اونی...دختره<+}ُ}[+}}=•ِ[]=}ِ=}ِ+}]•] واقعا که ...من موندم چرا هالزی؟؟؟؟؟؟؟از روزی میترسم که با جنیفر همکاری کنن
اونن که سن مامان بزرگشونوو دارههه😂😂😂😂 
سلامممممم
آفرین مث خودشھ


سلامم یاسمم خوبیی؟؟؟یهوو میریی نمیگیی من نگرانن میشممم؟؟؟ایگوو توهم موافقی باحرفمم پسس😂😂
آره دیدم میگه
میگمم منحرف چو منحرف بیندد خوشش ایدددد
ترس منم از همینه تازه میدونستید نیکی با هر مسی هم کاری میکنه قبلش باهاش اهم اهم؟؟؟؟؟ اما قبل از همکاری با ابی تی اس گفت من با هرکی که میخونم اهم اهم که نیکنم!!!!!!ترسید فکر کنم از هفت نفر و یک ارتش بزرگ
بهلهههههه پسسس چیییییی نگا چپ مینداختتت میدید ارمیاا چیکارر میکننن ,ارمیا رو نباید دست کم.گرفتتت
آبجی اخیرا جیمن چشه؟
تو بیلبورد خعلی آرم نشسه بود بر عکس وی
نه این که کاری نکنه ها ولی خب نسبت به قبلش خعلی آروم بود
چش شده
همش حس میکنم عوض شده
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
برعکسس من ری اکشناو اینا رو دیدم پرجنب وجوشش بودد,اگرم اروم بودهه  یا به خاطر جو اونجا بوده یا احساس کرده وقتشهه بزرگ بشههه
ووویییی کیوتی😬😬😬🤐🤐🤐🤐
خدا یا خودت بی تی اس رو از شر هالیوود و شیطان دور نگه دار


آمین
😂😂😂ایگوو بهلهه همین که شادیی میگهه
جیمینم منحرفھ

جانننن یاسسس پای جیمینو وسط بکشی پای شورتمم میکشم وسطط😂😂
آفرین آبجی ضرب المثلت👍👍
فدایتت😘😘😘
نه تو کره هم واسه کامبک آروم بود بچه
😭😭😭😭😭😭
ایگووووو شاید خستس شادیی فشار زیادیی تحمل میکنن اونمپ که از همه بیشترر استرس داره و تمرین میکنه واینا خسته میشهه خوو ولیی نگران نباشش چیزیشش نیسس میدونمم
یاس🗡🗡🗡🗡🗡🗡
جیمین منحرف نیس😤😤😤
کاریش نداشته باش😂😂😂😂😂
بیااا اینمم از شادییی 
جدی آبجی میدونی؟
کی باهاش حرف زدی؟😂😂
اوممممممم خوببب



















سکرتهههه😂😂
آیگووووو بچم😭😭😭😭😭
چیزیشش نیسس شادییی ایتوو نکنننن
جیمینم منحرفھ
میخوای باور کن یا ن
جینو ىىونگى وقت سربازیشونھھھھ^^خخ

ایگوووووو یاسسس ,چیی سرشون میادد واقعا اونا برن سربازیی؟
آبجی بین من و تو که سکرتی وجود نداره
فهمیدم رمزی گفتی بهم😂😂😂😂😂
افرینن ابجییی باهوشمممم😂😂
وییی اونا برن سربازی که گروه میپاشه😭😭😭😭😭😭
ولی به این زودی نمیرن
بازیگرا تو سن ۳۰ به بعد میرن سربازی اینا هنو ۳۰ نشدن
الهییی کههه نرننننننن دیرتررر برنننننن,وایی سربازی برن موخاشونم باید بزنن؟؟موهی جیمنن شههههههههههه
یاسی از اونجایی که جیمین و وی خعلی صمیمی هست
وی رو جیمین تاثیررکذاشته منحرف شده😂😂😂😂😂😂😂
آبجی بزن قدش🖐🏻🖐🏻
✋✋✋✋✋✋هایی فایووووو
کلھ کچل و 2سالم گروھ5تاس

وایی کلههه کچلللل فک.کنننننننن😲😲😲😲😲
آیگوووو کیوتتییییی قبول باشه
منم دعا کن
سقط شن😂😂😂😂
شادیی کامنت کیوتیی رو الان دیدییی؟؟😂😂
آرهههه😂😂😂
اورینن به همین رونددد ادامههه بدهه
آبجی سر یه موضوعی رو باز کن😂😂
وایساا براتت عکسارو بزارمم خصوصی بزارم یا بچه هام ببینن مشکلی نداره؟
نه ببینن چه اشوالی داره
دلشون وا میشه
باشش
دقت کردین هوپ لاور نداریم
چراااا؟کسی بایسش هوپ نیس
ایگووو پسس دنن چی کارسس اون هوپی مونههه
نه تو گفتی دن چون هوپی نداشتیم عکس هوپی گذاشته
دیگههه فهلن هوپ لاور جمع مونهه
سلام وب ادمین جیسوگ فیلتر شدهه؟؟؟
شتت ارهعع الان دیدمم باز فیل کردن خدا لعنتشون کنه ادرس بعدیش کسی یادشه بفرسته
سلام سحریییی
من عانمممم
دوس داشتی بیا وبم😉
وایااایییییییییییییییییییی جررررررررررررررررررررر پشمام ریختتتتتتتتتت این اسمو دیدمممممممممممممممممم عرررررررررررررررررررررر
سحری جیمیلتو میدی توی هنگ بحرفیم؟راحتتر نیست؟
هیونگ معاون من فقط جیمیلم  تو ادرسش اسم پسره ولی خودم دخترم حتی خواستی میتونم بهت بزنگم  ثابت شه میفرستم برات وبت
ای وای چرا؟😁😂
بهش بگو نریزه تو فقط هنگ بیا😁

من هنگ نمیام مستر

یادم نرفتاا دلم شیکست :((

باشه عزیزم نگران نباش😉پس منتظر جیمیلیتم😊
فرستادم برات هیونگ معاون
چرا هنگ نمیای سحری؟خودت گفتی که الان جیمیلتو میدی! قاط زدم😐

گمشوو دنام😂😂

اونی ایشون کیه؟!😶
ی هیونگگ دیگسس 

یا یا یا یا

چیم الان من حسودیم گل کرد

چرا جواب این مسترو رو زودتر میدی؟؟؟؟



اصن یاسین بگو ببینم زنت کو؟؟ با زنت بیا اینجا -_________-

راستی ایین کجاست؟/ این نردبون نمیخاست مگه لایو بذاره اینستا موقع تولدش هاع؟

هیونگگگگ از حسودییی نگووو که دلمم پرههههه.
عههه؟
هیونگ جدید؟
واقعنی؟
چه باحال😃😂
دنا: اره خیلی باحاله
اها دنایی؟تو که هنگ نیومدی! و مشخصه از قصدم نمیای! بهرحال...
.
سحری من جیمیلتو زدم ولی باید اینوایت میزدم!مگه هنگ نداری؟

گفتم دیگ چرا

الان با کامی ام  هنگ در دسترسم نیس

عههه خو من چیکار کنم؟؟

بیا یه سنگ بگیر بزن به پات بگیر بشکون تا منم قربون صدقه ات برم  :/


یا اینکه  من  حسودی کنم تو هم حسودی کنی جفتمون انقدر حسودی کنیم که بترکیم چطوره؟ :/

ا هیونگگگ:// 
دیگه نوکونم حسودیی
زنم خودش میدونه اینجام:)
دنا:  هارهار هار  مردک زن ذلیل  چشم غره
وای خدایا هیونگ این چیکار کرده اینقدر داری ترورش میکنی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دنا: من ترورش میکنم؟؟


نه بابا خود بوقش میدونه چقدر دوسش دارم


یاسین زنت نبینه صلوات :/

تو یه چیزت شده من قسم میخورم


اصلا همتون یه چیزتون شده

من میدونم کاری کردم ک اینطوری میکنین؟؟ هاع اگ کردم بگین خو

هیونگممممم فدات بشههه چیمیییی نهههههههه کی گفته تو کاری کردیی
با منی دنایا؟جون ننه عاقات بگو با کی ای😭و همینطور میخوای جای سحر بنویسی بگو😭مخم پاشید!

دنا: گفتم دیگه اسممو :/



اصن نگم

بعد این همه سال زندگی نباید لحن حرف زدن منو بدونییییییییییییییییییییییییییییییییییییی -____________________________-

همرو دیونه خودت کردی هیونگ
عاشقت شدن همه لعنتییییییییییی

هیونگ: ناااا  من؟؟

شوخی میکنیی

سلام بر نفس بانو😁
زنمم ببینه چیزی نمیگه دنایا😁
منم دوستت دارم💚

😂😂😂😂سحر:


دنا: ولی من دوستت ندارم  :/

به اسمون نگاه کردن و سوت زدن

آممممم خب فکر کنم موضوع خانوادگیه من مزاحم نمیشم😁😂
الانم دکترم میاد یه چند تا کوفت و زهر مار دیگه بریزه تو حلقم 😑🔫

موضوع کجاش خانوداگیه کلوچه؟؟

بعدشم مگه جزو ختانوده نیستی تو هاع؟؟


و اخرشممم

تازه گیرت اوردم نمیذارم برییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هق هق

آممم سلام 😁
شما مگه میشناسی منو؟!😂😅
برا ی وای هیونگ

نمیخام فدام بشه فقط خودش باشه

چته تو خدایی؟؟ اینطوری نبودی ک

فک کردی نمیفهمم چند وقته ک اصن یه طوری شدی خودت نیستی


درسته خرم ولی احساس دارم خو نگرانتم

هیونگگگ هزار ویک باررر به خودتت فحشش ندههه  بهت میگم شب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
"بعد این همه سال زندگی"؟؟؟؟؟
د خب لنتی اینو ***** ببینه دیگه کشته تورو😁😂😂😂

اگه دو  ارزن غیرت داشتی اسم زنتو راست راست تو خیابون(یا همون وب) نمیگفتی نچ نچ نچ -____________-

واست سان کردم قدردونم باش  :/


حالا داداششم بیاد شاخ اینجا واس من اصن حوصله ندارم

نگفتیااا چیشد جریان لایوش؟؟/ بهت نگفت؟؟

هیونگ نگا جدی ایمنیدا0_0
مستر یاسین بایسون کی بید؟

جدی ایمنیدا واااییی


بایسشونن اوممممم خودت بگو هیونگ

غلط کردم هیونگممممم!
نمیرم بوخوداااا 💓💓💓💓💓
افریییییییییین بمون
یا هیونگ ما خیلی تو را دوستتتتتتتتتت
به خودت فحش بدی فحشت میدم!
اونی که نمیتونه اما من چیز دار بهت فحش میدم

میدانم شما را من را خیلی دوس

اما نمیدانم چرا دوس داشتنتان را هدر میدهین عزیزانم ججرر ررررر فسلسفی شد

من خودم نیستم؟؟؟؟چینجااااا؟؟؟؟؟؟
نه واقعا؟؟؟؟:////
من خودمم دنایااااااا ولی کلی پیام بهت زدم و هیچ جوابی بهم ندادی...دوروزه:((((
از دستت نالاحتم:((((

عهههههههههه منم ناراحتم  قهر

منم خیلی ناراحتم

ای لایک تی تی جاست لایک تی تی

ناموهه :(

هیونگ یه چی بهت بگم؟
فارسی سازیه دی ان ای میشه دنا!
بعلههه میدانم و این یک دلیل داشت  گذاستن این اسم
عشق چیزیه که دست خودمونه حالا من میخام رو تو خرجش کنم ....
روتویی که با حتی یه اوهوم گفتنش از خودمون بیخود میشیم ...
تو سیب ممنوعه منی هیونگ .....من این بهشت رو بدون تو نمیخوام ...
جهنم که توو توش باشی زیبا تره

واااااااااااااااااااای ددیییییییی ناموسااااااا بذار یه چی بگم وگرنه ته گلوم میمونهه



چقدررررر قشنگ بلدی لا* بزنییی خرررر شدممممممم😂😂


وااای فداای این تحلیلات اشکم همه دراومد


ولی انصافاا

نگو ک میای یازدهمین زنتو بگیری؟




و دراخرر

من ولقعا اینطور نیستم  ک فکر میبکنین

هیونگ 0___________0
دفعه آخرت باشه از این فوشا به خودت میدی -_________-
چون دیگه بهت قول نمیدم کلوچه بمونم😐
اوکی عشقم؟😁💓

بذار این عشقمتو به کوک بگم تا بفهمی منو تهدید نکنی مخوصا با چیزی ک روش حساسم کلوچه بوئدنت ک صدالبتهههه هستیی

ایم انگری -__________-

اوکی....
منو میگی هیونگ
نانین هنگولیدا0-0

صیم

هیونگ بین زن و شوهرارو به هم نزن^-^
اون موقع من به تهیونگ چی بگم؟
#ویهوپ

بین زن و شوهر؟؟


بین کی و کی رو الان من بهم زدم خودم نمد؟ :/

اوپس! 
هیووونگگگگگگگگ؟😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
من که میدانم نمیگویی ولی
غلط کردممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂
میگوییم هوهاهاهی هاا
نسیبه بانو!
درست نوشتم آیا؟
چقدر اینجا شلوغه ها چ خوبه😁😁😁
اومممم بایسم توی بی تی اسو میفرمایین؟😁دنا اینا هنوز خصومت شخصی منو نمیدونن؟؟؟؟😁

ار درست نوشتی


اره خ خوبهه



نه نیمدونن جرررررررر

هیونگ دلیل نداره که من لا* بزنم ...
کلا اینطوری حرف میزنم بخوام لا* بزنم که طرف با حرفم حامله میره!
من بایسکشوالم ...همه مینطورن!
هیونگ ...همینکه اونجور که فکر میکنم نیستی یعنی از افکارم دوری ...
یعنی تو دست نیافتنی هستی

واو بای هستی پس....


تو حامله میکنی ملتو بعد نامی تورو حامله میکنه ودحل؟؟😂😂



مرسی عزیزم تو لطف داری

یا یاسین شههههههههههههههههههههه من نامجون لاورم....
اورین اولین نفر بودی که اسمم رو درست نوشت یهنی با ص ننوشت
عهههههههههههههههههههههههه ینی اینهمه مدت ماها اشتب مینوشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیونگگگگگ؟🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁😢😢😢
جونم؟ ^^
نه هیونگی منظورم اینه که داشتم تشویقش میکردم^^
آخه هر پسری که تاحالا اسممو گفتم با ص نوشته!
( فکر بد نکنید من ظورم فرمانده های بسیج وپسر فامیلامونن)

اهااااااا

فکر بد نداشت ک

الان با این قیافه من دلت اومد؟؟؟🙁

قیافتو نمت ببینم کلوچه

چون استیکرا وا نمیشه با کمی اومدم :/

هیونگ این یه لطف نیست.....
حقیقتی شیرینه
فدای توو
^___________________________^

^__________________________________________________________________________^

😂😂

یعنی آی لاو یو هیونگ💓😂😂😂

واقعا؟؟

فک میکردم داری گریه میکنی ک

خدافظ تا ،،،،
مرسى ب وبم سرزدین^^
زیر کوھى از مھربونباتون،لھ شدم

وات؟...
هیچی بیخیال😂😂😂

اوکی
واوووو جمعتون جمعهههه
ایم بکک
#زامبییی
ب منم بگین چخبره 🤪

سلام سیما شه

نمیدنم خودت بخون

6 نفر حاظر همه همو میبینن0_0
چایی بیارم براتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره بیار ددی
هی یاس تریخداععععععععععععع
یاس...
اوهوم
...
بچه ها چای اوردم ....
هیونگ برات کیک اوردم
برا سیما هم قهوه تلخ اوردم^^
مرسی عزیزم ولی میدونی الان کوفتمه
خوندم 😂😂😂
باز قضیه ناموسیهههه 😂😂😂😂😂😂😂
نسیبه واقعا الان میخواستم ب مامانم بگم قهوه میخوام 😂😂😂😂😂😂
چرا ناموسی؟؟
وه اونی؟ ماریبا!

هاع؟؟؟


برین پست اخر پست هلپ می

کی میوه میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می ^^
سلااااام
منممم یهه کاپوچینو لطفااا

هیونگ

سلاممممممممممممممممممممم مانییییی مانییییییی

عاره دیگگگ
زن اونو شوهر اینوو سانسورووو دوست دارم و سوتو آسمون و حسودیییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چ دگر میتواند باشد 😂😂😂😂😂😂😂ر

اهاااااااااااا ددی رو میگیییی

مسئله ایی نیس سیما شهه


برین پست اخر پست هلپ می

چشم الان برای عشقم کاپوچینو میارم کنارشم یه گل رز

عاقااا پری کو؟؟؟؟

مگه پری سوگولی نبود؟؟؟😂😂😂😂😂😂



ماممممیییییییییییییییییی

ددی با اومده پیشتتتتتتتتتتتت

علاقل شدهههههههههه😂😂😂😂😂😂

^^

رسمااااااااااااااااااااااا فقط خودمیم و خودت






یا حضرت پشم


یه وقت کاری نکین ددی باهام من جوونم ارزو دارم این شرو ورا

گفتم که من بایسکشوالم اگه جفتم پیدا نشه دهن همرو صاف میکنم

جفتتو پیدا نکردی؟؟؟؟





خنگههه دارم از زبون هوپ حرف میزنممم -_____________-

:(

ای خدا ا یاسسس چرا اینطورییی؟؟؟؟؟
بیا پیدات کنم

وااااااااااااااااااااااااااااااااات دههههه حللللللللللللللل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا انقدرر قشنگگگگ ج میدییی عررررررررررررر

















ولی من خوننمون رو گم نکردم :دی

7 نفر تو سایت حاظرن ........میوه نمیدم دیگه 
عهههه چراااااااااا
):
):
):
):
):
):

سلام پیشولی


برین تو پست هلپ می

خونت تو خونه مایه

نفهمیدم

یو تاچ تاچ تاچ 
آی نید ایت

با منی؟


یو لاو لاو لاو

ای وانت دت😂😂😂

تو خونه منی و من خونه تو 


خونه تو درون ذهن منه.... و ذهن من درون قلب تو

وااااای گوزپیچ شدم ددی این حرفارو از کجات درمیاری اخههههه؟؟؟؟؟؟ هارت هارت😂😂😂


مرسی ددی

ینی دنا با شماها انقدر دوسته، هنوز که هنوزه  با ص مینوشته؟؟؟؟؟ :||| دنا به فنام دادی :||
http://uupload.ir/files/1dce_32.jpg
اونوقت این دنا میاد میگه منحرف نباش!!!!!! د خب لنتی وقتی اینطوری حرف میزنی چطور مثبت فکر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایان کره  جنوبی رحم کنن :||
جات خالی با سحر توو هنگ حرفیدیم D:

نهههههههه من اصن نمینوشتم اسمشوو کههه میگفتم ددی یا کیوت



عایم نات منحرف



درد و مرضضض اصلا برین به پای هم پیر بشین

تو بی مکنه شو چیم هم بی هیونگ عیششششش

سلام
سلام 
اینجا وب من نیست اما من جوابتو میدم عزیزم
اسممم دناس و هیونگ صدام میکنن همه خوشبختم ^^
هیونگ من باید برم فردا می تونیم به حرفیم؟؟؟؟ آنیونگ
باشه باشه عزیزم انیونگ💜💜
تهیوووووونگ خااااااااااااااااااااانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممممممممممممممممممممممم
کجایییییییییییییییییییییییییییی
تهیووووووووووووووووووووووووونگ خاااااااااااااااانم مو بنفشششششششششش
ته خااااااااااااااااااااانممممممممممممممممممممممممممممم (اون قضیه بمب و این چیزا)  D:
شییییییییککککککگگگکککککککککککگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر پپپپپپپپپنننننننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییییییررررررررررررررررررررررررر
آنیوووووووووووووووو همگییییییییی
البته اگه کسی هست😂😂
اری من و دوست نوراا

لیتل موچیییی جونمممم

سیلام سیلامممم

من اومدمممم اینجا ووویی چقدر اینجا کیوتهههههههه

راستی ی چیزی من خیلیی دوست دارمااااااا♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سلامم فدات شممم خوبی؟
ایگووو به وب محقرر من خوشش اومدییی ،😊😊😊
منم دوست دارم کهه

خوبم عشقم مرسیی♥

تنکص لاوم وب بسییی خوشملی داریی ^^

فدای چشات**

چشاتت قشنگگ میبینهههه😀😀😀😀😀😀

خدا نکنه که عزیززز

فداتشمممم♥♥♥♥♥♥♥

خدا نکنهه اینجوری نگوو

های ..... آمممم چطوری 

هایییی
خوبم من ، امم میشناسمتتتت؟

نع ..... اما من یه کوچولو میشناسمت 

 

جدی؟میشناسی منو کمیی؟؟ 



میشه بگی منم بشناسمت هوم؟

چی بگم .....

تمم مثلا اسمت چیه یا چی صداا بزنم،اهل کیپاپی، ام چجوری وب من اومدی و از اینا

 هرچی دوس داری ، یس آیم آرمی ، 

ترو کامل نمیشناسم فقط اینکه من یکی از سرگرمیام گاهی اوقات وب گردیه ، بد بعضی اوقات دوس داشتم نظر آرمیای دیگه رو بدونم ..... ک تو رو دیدم ..... بد نمد چرا دوس داشتم بات آشناشم ....

 

اممم خوب هنوز نمیشناسمت و نمد چی بگم بهتت، واو ارمییی🤩🤩🤩 بایستت کیههههههه؟؟؟؟ چی شیپ میکنیی؟؟؟ چند وقته ارمیی ؟؟؟؟ 

ک اینگونهههه،اوکای، منم دوس دارم اشنا بشم بات ،خیلی وقته دوست جدید نداشتمم

تهیونگ ...  فک کنم بیشتر از ۳ سال 

 

یس اینگونه بود ک با تو آشنا شدم ..... می تو 

اوو بسیییی خوشبختممم تهیونگ شیییییی، بایس منم ک مشحصهه دیگهه؟؟

بسی هم عالییسس ....فدایت کگک

تو چن وقته ک آرمی هستی ؟

اممم دو سال و خرده ایهه

چینجااا .... فک میکردم بیشتر از منی 😂😂

اگ بخوایم یکم دقیق تر بگیم ینی تقریبا هم زمان با کدوم ام وی 

 

خخخ نهیییی


ام موقع ام وی ایدولللل

واقعا آیدول ..... یه تکیه از رقص آیدول چالش شده بود من و چن تا دیگه از دوستام بلدیمش ، خیلی فانه البته آسونم هس 😐 ....

یه سوال ینی تو از من کوچول تری ؟

کی آرمیت کرد ؟ 

دارم تلاش میکنم همدیگه رو بیشتر بشناسیم و یخا رو آب کنم ( اندر احوالات ذهن من )

خودم ارمیی شدمم ایدولو تو یوتیوب دیدم و منو صدای جیمین شدم و بعدم ارمیی شدمم 😁😁😁

متولد زیر ۸۰ هستی یا ۸۰ به بالا؟؟

بسیی عالیییی

آفرین ....... منم با اینکه بایسم تهیونگه اما صدای جیمینو خیلی دوس دارم 

 

بالای هشتاد 

 

🧊🧊

یسس یسس صداشش بسی خوبه، البت صدای همه شون محشرههههه 

پسس من بزرگترم چون من زیر۸۰ مم 


🤣🤣🤣

واقعنی زیر هشتادی اگ الان بت بگم اصن بت نمیاد خیلی جمله تکراریه ن ؟😂😂

واقعا با اینکه زیر هشتادی این حد از کیوتی رو داری 🥺🥺🥺

از تو بزرگترم بیان داره 🤔🤔

🤣🤣🤣 جدییییی؟؟؟ 

کییوتتتت؟؟ممننننننن؟؟؟


نچچ بیان بزرگشش منمم😁😁😁

عاره ... وقتی کلمات رو میکشی بسی کیوت بنظر میاد 😂😂😂

عع پ بزرگ بیان پیدا کردم 😲😯😎

 فک کنم دوس نداری سنتو کسی بدونه 🤔🤔 اما من مشکلی  ندارم چن تا حدس درمورد سنم بزن تا آخرش بت بگم 🙂 دوس دارم بدونم فک میکنی چن سالمه 😂🤪

 

خخ من برا نشون دادن بیشترر احساسم کلماتوو تکرار میکنم مثلا تعجب میکنم میگم چییینجااااااااااااا این حالتیی ، کیوته واقعا؟😂😂

او یسسسس😁😁😁
ن بیشتریا میدونن متولد ۷۷م من 
امم ۸۵ ی؟

تا بحال چشمم یه عددو انقد پشت سرهم ندیده بود 😶

۱۴۹

۱۴۹

۱۴۹

.

.

.

 

 

۱۴۹

 

 

 

خخخخخ 
چتورر؟؟؟۱۴۹؟ منظورت چیستتت؟؟

نمد چرا احساس کردم نمیخوای بگی 🤔

عاره میدونم خیلیا اینطور میتایپن ولی مال تو کیوت بود

من ۸۲ 🙂🙂 

تعداد نظرات این پسته ....

 

خخخخ ن البت فقط تو این وب میگم سنموو تو وبای دیگه نمیگم سنمو

فدایتتت ک 😍😍😁 کیوتی از خودتهه 

پس۱۷ سالتهههههه تقریبا سن ابجی کوچیکمی

اهاااا اوکیییی اوکیییییی

وقتی به این یکی میگی متولد ۸۲ ، چشاش گنده میشه بد میگه پ امسال کنکور داری 😂😂😂 

واقعا ینی خواهرت ۱۲ میه ؟

 

منظورم این بود ک چن بار چک کردم ببینم حدست چنده ولی هنوز نیومده بودی 🙂

😂😂😂😂😂😂 
ن متولد ۸۲ میباشد؛، اذرماهیهههه


ام یکی گفتم ۸۵ یی

نوربت کیه؟🤨

خخخ بگم یکی دو روزه اومدهه چ میگوییی؟؟؟

میگم لطفا با سحرمون خوب رفتار کن

سحر

چهارشنبه عانی یا تایم داری؟ب ظ

ن بچه خوبیهههه 


یسس یسسس چ ساعتییی؟؟

میدونم،اخطار دادم😒🤨🔪

 

کلن میگم،تو وبت هستی؟

اوکایی اوکایی😂😐
اریی اری من هر روززز هستم وبب

خب پس🤔شاید اومدم وبت،وبت وبتااااااا😂😂بی منتظر

فعلا شببخیر ببینم میت درس بخونم یا ن

اوکیهههههههه قببلش ی پیم بده وات ار وقت اومدیی 

شبت بخیرررر انیوووو❤❤❤

باش 🤚🏻👡

.‌

.

.

منظورم اینه چن بار وارد وبت شدم جواب نداده بودی خب وقتی ندادی عدد از ۱۴۹ تغییر نمیکنه منم هی این عددو میدیم ...... 

 

ایناهاشش عزیز اینجا اخر کامنت گفتم ۸۵ ی؟کلیک 

😂😂😂😂 وای میدونم گفتی..... 

 

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️اوکاییییی



راستییی میگم اهل شیپ کاپل هستی ایاا؟؟

واییییی تو از اون آرمیای ک شیپ میکنن 😂😂😂 همیشه یکی از دلایلی ک از بی تی اس خوشم میاد خود آرمیان ، اصن عالیم ما مخصوصا این شیپری گلوی همو پاره میکنن سر کاپل مورد علاقشون وای بامزه ترین جوکام از همین کاپلا میسازن😂😂 باور میکنی امسال فمیدم ، شیپ چیه 😂😂😂 اصن قبلا نمیدونستم چیه ، ولی وقتی یکی برای اولین بار ازم پرسید ، گفتم کوکمین بنظرم این ب واقعیت بیشتر نزدیکه 🤔

 

 

مییدونستییی الان تو را بسییییی بیششتررر دوسستتتتتت؟؟؟😭😭😭 زیرا من ی کووکمینن شششییپپپپپپرررررررر ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ اتیشمممممممممم


خخخ منم اوایل نمیدونستم ولییکننن بعد فهمیدم شیپ و فیک چیستتتتتت و ....

نع ولی الان فمیدم 😎 چینجااا ..... توعم کوکمینی ، اما نمد چرا بیشتر مردم ویکوکن 🤔🤔 کوکمین بیشتر  به واقعیت نزدیکه 

 

یه چیز میگم ولی بم نخدیاااا ، من تو عمرم فن فیک نخوندم 😂😂

 

 

 

او یسسسس یسسس 😁😁😁 یس یسس،،نمد شاید چون ویکوک معروف ترنن و اینا شیپشون ییشتره ولیی بسیی درست میگییییی کوکمیننن بسی با واقعیت نزدیک ترههههه 



خخخ نوپرابلممممم ، من خودمم نمیخوندم ولی اینقد سر ی فیک تعریف کردن ک رفتم خوندم و استارت خوردد

های ، این هفته قلم چی داشتم ..... امروز دادمش 🙂

چ خبر خوبی ، خوشی ؟

 

هاییی، ا چجوریی بود ؟خوب دادیی؟؟
فدایت یسسس یسسسس ایم اوککییی
تو چتورییی؟؟؟؟

امم خوب بود اما بعضی از مباحثو نرسیدم مرور کنم یا بخونم  ، اونا رو خوب نزدم اما اونایی که رسیده بودمو بسیی خوب دادم 😁

قرار از هفته آینده ساعت مطالعمو ببرم بالا تر 😐 و اینکه مدرسمونو غیر حضوری کردن 😭 که این ینی یاد گیری مطالب برعهده خودمونه ‌...... نمددد چ کنم 😵 

و اینکه آیم اوکی تو 

 

خوبههه دیگهههه ،اری برنامه بریزی به همه شون میرسییی 
غیرحضوری خیلیییییی مزخرفههههههههههههههههههههههههه



خاا رو شکرررر  ک خوبیییی

میگم جز بنگتن گروه دیگه ای رو استتن میکنیی؟؟

هلو ....

ممممم........ فقط bts رو استن میکنم اما یه کوچولو حواسم به بلک پینکم هس ..... ولی کلا جز این دوتا گروهایی دیگه ایم دست و پاشکسته میشناسم مثلا اکسو رو میشناسم اما ن کامل یه گروه دیگه ام هس د بویز این گروه حالا نمیدونم میشناسیش یا نه تازگیا ۴ تا برد تو موزیک بنک داشتن و اینکه کلااا خیلی جیغ میکشن و گروه های دیگه ..... آیو رو هم خب میشناسم ( بخاطر کوکی دیگه هر آرمی آیو رو میشناسه 😂) و سومیم هس نمیشناسمش فقط یه آهنگ ازش دارم اونم قشنگه و لی هیم میشناسم .... از گروهای دخترم بخوام بگم ردولوت و توایس یه کوچول میشناسم ..... 

کلا زیاد نمیشناسم 😅 اما از همین کما بلک پینک و آیو رو بیشتر میشناسم ، حالا نمد گروه خاصی رو مد نظر داری یا ن 😄

 

 

 

هایییییییییی چتوری خوبییی؟؟؟

اهاااا ک ایننتوررررررر من گروه ها رو میشناسمم بعضیهاشونو اما فقططططط بنگتن استن میکتم و تماممم😁😁😁😁😁

یعنیی خیلییی به ندرت اهنگ غیر بنگتنیی گوش بدم

وایییییییی همین الان ک دکمه ارسااااال رو زدم یادم افتاااااد 

 

فردا 13 Oct که میشه تولد جیمین 😍😍 ....

بنظرم بهتره الان انرژیمو نگه دارم تا فرداااااا بیاممممم  و ****** *** 🤪😂😂 فقط امیدوارم بخاطر موچیم شده پست جدید بزاری 😁😁

یسس یسسسسسس تولدششششهههههه 

اری پستم کمی دیگه منتشززز میششههههه

هایییییی ..... هستی آیا  O_o 

هاییییی خوبیییی؟
 ن الان هستممم ولی

هعی ..... 😔 

چرااا ناراحتتت؟؟*

نع ناراحت واس چی ، اوکیم 💃🏼💃🏼

اون ایموجیه واس این بود که ...... دلم تنگیده بود واست بد تو نبودی 😅

ا خاا رو شکرر ک خوبییی 😊😊


ایگویاا.. منم دلم تنگ شده بودددد ولیکن من شبا نیستممم وب بیشتر روزام وب 

گوش کن این الان سومین متنیه ک دارم مینویسم و بعدش پاک میکنم ، بنظرم هیچکدوم از قبلیا کامل نبودن و برای کامل شدن به دهااا خط دیگ نیاز داشتن .... اما بنظرم بهترین حرف این....

 بایدبدونی هر چ قدر ک ناراحت و خسته باشی کسابی هستن ک از ته وجودشون دوست دارن و بفکرتن و برات آروزوی شادی میکنن ( مث خودم 💙) سو ادامه بده ... ! چون با خستگی تو ب تهش نمیرسی 

امیدوارم‌کمک کننده بوده باشه 

 

سلامم norbet چتوری خوبی؟؟ میای و میرییییییی ها 


اوهوم میدونمم همینم انگیزه بلتد شدن دوباره مه ، ولی خوب دیقا اینموریم خستم بشگ ی استراحت میکنم ولی بلند میشم بعدش 



مرسییییی ازتت خیلی زیاد❤❤❤

آممم ... میدونم نظرای پستو برداشتی تا کسی حرفی نزنه .. اما ببخشید دیگ من اینور گفتم 😂😂

ایگووو ن فدا اشکال نداره

ترسناک شده بودی .

وای الان که دیگ اومدی ینی اوکی شدی ؟ 😍

... من دیشب واقعا به یادت افتادم ، بخودم گفتم گه تو این زندگی ک صدای یکی مث توم درآورده .

 

 

جدییی؟ترسناک به نظر میومدگ؟؟؟

ارهه ارههه اوکیممم قبل تر اوکی شده بودم منتهی چون سرم شلوغ بود نتونستم زودتر بیام بیان

چینجاا؟؟🤩🤩مرسییی ک بیادم بودییییی..... به نظرم همه ی جاهایی واقعا سخت میشه اوضاع براشون ولی خوب زندگی میگذره و اونم مسائلم یا حل میشن یا کم رنگ تر 

سلام پاپا موچی خوبی؟؟؟؟

چیکارا میکنی؟

پاپا موچی سایتت مشکل داشته ایا اخه سایتت برام باز نمیشد امروز باز شد برام!!!!!!!

سلام فدات شم
خوبی بیبی موچیم؟
نهه عزیز درس بوددددد وبم مشکلی نداشت

سلامممممم پاپا موچیییییییییییییی

عیدت مبارککککککک امیدوارم سال خوبی داشته باشی 

پر از برکت و شادی و موفقیت

سالت بنگتنی باشه

امسال اولین عیدی هستش که دارمت و شکر میکنم که هستی امیدوارم عید های دیگ هم پیش هم باشیم

دوست دارممممم سال نوتم مبارک**

سلامم بیبی موچیمممم😍😍
حالت خوبه فدات شممم؟؟؟
دلمممم خیلیییی برات تنگگگ شده بودددددد🤧🤧🤧🤧
سال نوی تو هم مبارک عزیز
امیدوارم ی ساللل خیییلییییییییییی شاددددددد داشتهههه باشی و بهترین اتفاقا برات رقم بخوره
اری اری امسال اولین سالیه ک با همیم، ام شالله ۱۰ سال و ۱۰۰ سال و کنار هم باشیمم
خیلییی مواظب خودت باش و سارانگههه💜💜

بخوبیت پاپا موچی تو چطوری؟ حالت خوبه؟

دل من خیلی خیلی بیشتر تنگ شده بود هق:(

وای مرسی بابت حرفا و ارزو های قشنگا همچنین برای توهم همین باشه*-*

توهم مواظب خودت باش پاپاییی

راستی چه خبرا چیکارا میکنی پاپا ؟

راستی دانشگاه میرفتی پاپا موچی؟ شماهم حضوری شدین؟

یسس فدات شم من اوکیمم
تو هم خوبی دیگه ان شالله
فدات شم بیبی موچی کیوتیممممم
نهه من تموم شد دانشگام دیگههه ، فعلا در خانه بسر میبرممممممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan