BTS

Just For Profile

BTS JIMIN FOCUS FANCAM

 یعنییییی منننن استالیستشونووووو گیرررر بیارمممممممممممم




مدت زمان: 4 دقیقه 2 ثانیه 

دریافت
حجم: 20.5 مگابایت

ولی خداییش چرا لباس چیمو اینطوری طراحی کرده بوده؟
خدا بگم چی کارش کنه
دیدیییی یعنیییی تا بگمم کجاا پیدا بوددد دلم میخوادد خفششش کنممم ی ذرهه دستشوو میبردد بالا جیمینن هیچییی دیگههه....
حتمن خیلی سختش بود با اون لباس اون رقص سخت رو برقصه
بچمون مظلوم واقع شد واقعن
ارههه بهه قولل جین ی بار میخواست پروژ قلبی انجام بدهه بعد میخواستت پشت نمیدونیی لباس بود فک کنمم قلب بکشه بعد روشم ی بارونیی با استایلیستا هماهنگ کرده بود که بدن لباسو به کوک ولی اونا گفت کوکو بکشیی هم نمیپوشهه دیگه دادن به چیم اونم حواسش نبود پشت لباسشو چک نکردد و پروژ جین انجامم شدد
اونی برو پست منم ببین
چشمم,دیدمششش خیلیی باحالل بودد مبیناا ❤❤🌹🌹,چیمم خیلییییی کیوتتت بوددددد
من سه ساعت اونور منتظرم خودم واسه خودم کامنت میزارم تو اینور نظر می دی؟
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا
هیییی وایییی مننن😂😂😂😂ببخشیدددددد میام اونووررر الان نظرمو میدم
Yanii ashegh lebasesham 😂😂😂😂
دیددییی مانیییی یعنیی لباسش اسمشش لباسسس بوددد
 Khastan six pach haye chim hesabi maloom beshe
بابا سیکس پک که چه عرض کنممم کلاا خواستنن همه جاش معلوم بششههه ی ذره تکون میخوردد لباسه روهوا بودد
Onny man daram miram hamoomo ina biam dige dir mishe shab bekheir eshghoolam👋👋👋👋👋
باشش مانییییی ,شبت بخیررر مانجینممم خوابایی نامجینیی ببینیی
انیووووووووو اونی ^^ از امتحان برگشتم^^ رفتم گل کاشتم اومدم ککککک
سلامم پیشولمممممم افریننننن😻😻😻😻😻😻😻😻😻
پیشولل باهوش خودمیییی
عر*چھ روزی بود امرووووووووووزژزززز

یاسسس دیددییییییییی ببینن چهه میکننن با ما ارمیاااا😭😭😭
عصر میبینم
امرز از ى ھنرستان بازدید کردیمممم تو بخش گرافیک بودیم ک دیدم دختره گردنبندbtsداره

رفتیم که کاراشو تو تبلتس ببینیم ک یھو یکی از کاراش از تتتتھھھھ بود و من ب ***رفتتتتتتتتتممم ~~اومده بود رنگ چشاشووو آببببببى ککککردھ بوود 
بایسش جیمین لود

وایییییی یاسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خیلیییی خوش شانسییییییییییییییییی😭😭😭😭
خخخخخخخوووودمممممممم مىدوووووووووووووننننننننننننمممممممم
احتمالا برم طراحی لباس از تجربی صرف نظر کردم
استایلسشششششش مممممننننننمممممممم
عرررررررر

ایگووووو الهییی😂😂😂 منن دربارهه لباسسس ی دستییی دارممممم😉😉 بلدمم
~asdghjkl~providuytqwsdf
aaaaa
صفرزاثقفعھخحجچ^*شستشوهىبلاتنمپ@!طرفزردوکگ،..؟
aaaaaaaarrrrrrrrrrrr

یاسسس دیدیدیییییییی
96فشجهلیچخلیخلیخلیجخلزنبابببایازنرجرعخعیخلزلخزلخزخللزلخزلخزتلزتلزتلزتللتوتتذوذذتتدتذتذنااننلتلنلربهیهزخعزلتزجابزهط9بهز9هطقبه9طفهجز9ط9خسعزز7عزهح
ممممممممااااا مممممممممممممممممممان ....نه جان مه استایلیست جیمین کی بوده ؟؟؟ فقط میخوام باهش حرف بزنم کاریش ندارم.......
یعنی خدایی حس کردم درست همون جام وسط اجرا از هیجان فکر کنم تو خودم خراب کاری کردم به نظر خودم که اگر یه روزی رفتم اجرا  با خودم ایزی لایف ببرم
واییییی کیوتیییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂 یعنیییی مردمم از خندههههع
چی کار کنم آخه .....اگه ظربانم رو کنترل کنم دست شویی لازم میشم
اهااا نهه خوو ضربانتووو کنترللللل کنننن اشکالل ندارهه برو دشوریی
سلاااااااام Ooony سلام بچه ها🤗🤗🤗
بهههه سلاممممم ملینااا چطورییی خوبییی؟؟ناقلاا سایتت پیشولل میرییی یختت بیشترر ابه هااا حواسمم هستت
کی من نه بابا😂😂😂
نهه بابا؟؟ خودمم دیدمم وخوندمم کامنتاتوو ملییییی
خجالت کشیدم😅😅😅 سانسور کنید منو 
نچچچچ سان نداریمممم ,الان پیشولل بود میگفت قربونن خجالتت برمم عشقمم بیا پیش خودمم😂😂
عزیزانن من تا ساعت9 انیوووو سارانگههه
افرین اونی حرفه دلمو گفتی بهش ککککک
بهلهههه دیگههههه منن میشناسمتوننن دیگهه میدونم چی میخواین بگینن الکیی اونی تون نیستممم کههه😁😁
دلم واسه جیمین سوخت بیچاره یه حرکت دیگه میزد کلا لباسش در میامد
واقعااا قشنگگ تا جایی گردنشش میومدد بالا یکمم همونجا خم میشدد در میومدد لباسش
برا اونی جون و پیشولم👈❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋
واییی ملیییی مرسیییی, پیشولل کوجایییی ملل براتت چی فرستادههههههههه تازه م مالکیتمم گذاشتهه نوشتهه پیشولمممممممم
دیگه نمی نویسم پیشولم شرمنده😶😶😶
ا ملییییی شوخیی کردمم بابا بنویسس من خودم بهش پیشولم میگمم با یاسم یاسم میگمم بنویسسسس ,راستیی به یاس بوگوو تا ی 15دیکهه بیاددد فن ارتایی که قرار بوده میخوام بزارم بزاشش الانم دارم واسه تو ونفسس کوک میزارم جایی نرییی هاا تا5دیقه دیگهه تموم میشهه
چشم Ooony جونم😊😊😊
فدایتتتت  باشی ها 
نه ملی چرا ؟؟؟؟ اگه ننویسی پیشولم پیشولت نالاحت می شه ها*-*
برایی ملیی
پیشششششولم💋💋💋
.
جانه پیشوووول^^ پیشول فدات شه^^ عاشقه اون چشات شه^^
.
برا پیشول👈💕💕💕
.
Oooony جونم من دیگه میرم فعلا💋💋💋👋👋
باشش ملیی جون انیووو,یاسوو بگوو بیادد لطفنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan