BTS

Just For Profile

***

عاقا هنگ اوت که میگم اینه...یه بار تو گوشیتون نگا کنین از اول هست این app (البته تو اکثراشون^^)

اگه میتونین فعالش کنین ولی نکردین فعال کنین درد نداره که!
اینم عکسش :)
 
با جیمیل وارد میشین و اونجا یمتونیم یه گروه بزنیم راحت تر در ارتباط باشیم💜
کیا پایه ان؟
ممممنننننننننننننننن🤚🤚🤚🤚🤚🤚
دنا: اوکیییی
جیمیلتو بهم بده
من با گوشی نمی یام*-* کامپیوتره*-*
حالا چیکا کنم؟؟؟*-*
عرررررررررررررررر
دنا: شعتتتتت واقعااااا عایشششش حیف شد =((
عر هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ اوتیکههههههههههههههه؟؟؟؟منم موخااامممم
دنا: چی چیشه؟؟
شرمنده من خودم گوشی ندارم مامانمم اجازه نمیده
دنا: هر جور به صلاحته عزیزم😍💜
چی هیونگ؟؟
چی چیشه چیه دیگه؟؟
گفتی  اوتیکه 
منم گفتی چی چیشه؟؟ ینی چی را چی هست =/
😍😍😘😘❤❤💛💛💚💚💙💙💜💜💖💖
💕💕💕💜💕💕💕
ولش کن با ااونقد گفتیم چی چیشه چی چیه چی چرا چی  شده وای چی چی گرفتم*-*
:(((
باشه
اوکی هیونگ خصوصی بفرستم بعد بپاک اوکی؟
باشه
هرچند الان جیملت هس رو کامنتایی که میدی ولی نمیدونم این همونیه که میخای یا ن 
همینه هیونگ
خا باشه
برنامه ات اوکیه؟؟
چیم : منمم برگشتممممم😁😁
یسسس فعالش کردمممم
پیام دادم ^^
وای نم می خامممم بی من بهتون خوش نمی گذره هاااا گفته باشم*-*
الکی ....
من چیکارم اصلن باشم نباشم برا شما فرقی نداره که
هیونگگ به جیکوک بگو واسه خاطر جمله اخرش دیگه باهاش حرفی ندارم

هیونگ: خا خودت گفتی دیگه😐
خوب راست می گم دیگه اونی
شوخی کرداههه^^ میاانهههه هههااا هههه ^^اینیوووو ههاا هه^^
میووووو
من گوشی ندارممممممممممممم
😭😭😭😭😭😭😭جات خالیههههه خوشمزههههه 
خوش بحالتون گایز بجای منم خوش بگذرونین

نخهههه خوشمزههه هیچکیی جاتو نمیتونه بگیرههه😣😣😣😣
مو دونم
اوریننن خوشمزه باهوشییی,پست شادیو دیدی برات گذاشته؟
آره چند دیقه پیش دیدمش بچم تو این وضعیت کنکورم به فکر ماست
ارههه واقعااا خیلییی مهربونه
دنا جون شنیدم گیلکی هم میحرفی؟نمیگی این مشتیمون از کجا بفهمه؟
اریی با مانیی دست به یکی کرده بودنن منم هاج و واج مونده بودم اون وسط
واسا بینم الان تو این پست دارم با کی میحرفم؟؟
خوشمزهههه منممم جیمیننننن 
واااااا خوب میگفتی من حواسم نبود اصن، بیا تو یه پست حرف بزنیم دیگه من هر دیقه از این میرم به اون
خوو اخهه نمیدونییی من یا هیونگ چجور میحرفیم😁😁😁؟هرجا دوس میداریی بروو خوشمزهه
فک نکنم بتونم چون اصولا با کامپیوتر میام 
ایگووووو
منم پایم
خوو بزاررر به هیونگگ بگمم شادیی,الان من وهیونگ و نفس هستیمم,پیدا کردی هنگ اوت رو؟
اسم اپه چیه؟
تو گوشیت سرچ کن hangout
ندارم میدانم الان
مطمئنیی؟؟گوشیتو بگردد قشنگ
من گوشیم حافظش پر شد پارسال برنامه هایی که نمیخاستم پاک کردم
میگما تو گوگل استور این شکلیش نیس
ایگوووو بزار به هیونگ بگم
میگه این مورد در کشور شما قابل دسترسی نیست
واسسا بگم هیونگو
چی شد؟
الانن اومدد هیونگگ میاد پیشت الان
تو گوگل استور مدلای دیگش هسااا همین هنگ اوت
الان هیونگ میاد
آبجی تویی
من فکر کردم دارم با دنا میخرفم دیدم میگی به هیونگم بگماا
آخه پروفایلت جی هوپه پروفایل دنا هس
ارهه اخههه اینستو هیونگ گذاشته برا همون
سلام دنی
این ندله تو گوگل استور میزنه برای کشور شما در دسترس نیس
دنی ولی مدلای دیگه هنین هنگ اوت تو گوگل استور هس
باباا گوگل استور محدودیت داره
بیا تو این لینک از اینجا دان کن

نصب نمیشه


چراااااا😭😭😭
شالام دنی.خوبی؟♥

هیونگ نیسستش
سلاااام اونییی واییی چه خبره حس میکنم از همه جا عقبم
چی شده hangout چیه
من کیم 
این جا کوجاااااااااااست
سلامم مانجینمم ,هنگ اوت ی برنامهدای که تو اکثر گوشیا پیش فرض هست جیمیل تو بزنیی واردش میشی,مثل ی نرم افزاره تقریبسی,منووهیونگ ونفس فعلا واردش شدیمم
من نمی تونم وارد شم😭😭😭😭😭😭😭
چرراا مانجینمم  ؟؟
شلام مانجینم خوفی^^
برا مانیی
اصا بنرنامه هه تو گوشیییم نیست
منم مووووووخوام بیام😭😭😭😭😭😭
مطمئنییی مامیی.؟؟؟ببین تو پوشه هارو هم بگردد مخصوصا جایی که جیمل واینات هستت اونجا احتمالا باشهه
سلاااااااام پیسرییییی😘😘😘😘😘😘😘
پیشول
اونیییی نصب کردم البته به روز رسانی کرد 
اصلا نیست که نیست
ایگووو میخوایی بگم هیونگ لینک نرم افزارو بفزسته بزات
اریییییی😁😁😁😁
راستیی مامییی ببینن همین  پایین ترا نگا کن لینکو برا شادی فزستادهه
اونییییی نصبیدم 
حالا چه جوریی عضو گروهتون شم؟؟؟؟؟
مامیی جونمم اینو باید به هیونگ بگمم تا عضوت کنههه ,البته الان هی نتش میزه میادد ببینم بود میگم الان عضوت کنهه نبودم هزوفت اومد میبینه عضوت میکنه
عاقا من یه ربع دیگه میام
میگمم مامیی عضو شدییس
سلاااامی دوباره
من برگشتیدم
اونییییی هیونگ منو عضوید؟؟؟؟؟
اریی مامییی عضویددتت
اونییی الان تو دنییی پیسرییی هستی
یا دنییی پیسرییی توئه
جانمممم نفهمیدمم مامییی؟؟
*-*
یکمم دیگهه بصببز پیشول جاستت وان مینتتت
الان من دارم با کی میچتم😳😳

جاننن با من کهدنیستیییی شاید هیونگهه میگمم مانیی نکنه تو می پی وی هیونگیس؟؟؟ اسم یکم عجیب غریبه نوشته هاششش,تازه من پروفم چیمه نفس کوکیه 
اونیی هیچ گروهی تو hangout من نیست😳😳
اخهه الان زده که عضویی مامییی بهت سلامم کردییمم تازهه
اونیی اگه الان دارم با تو می چتم چرا پرفایلت مال دنیه؟؟؟
چونکه این پستوو هیونگ گذاشته برا همون پروف اون میادد مامیی
عاقا فک کنم من خنگ شدم
کدوم گروه؟

ببینن مامیی اون موقع که گفتیی من میرم هیونگ تورو عض گروه تو هنگ اوت کرد,
عهههههههه چه جذاب😂😂😂😂
اریییی😂😂😂😂
ولی اون جا که گروهی برا من بالا نیومده 
حتی پیامی هم دریافت نکردم😔
الان تو هنگ اوتییی؟؟میگمم مامیی با همین ادرس جیمیلیی که سایتو  زدیی با همین وارد هنگ اوت شوو 
الان با همین جیمیل توشم
اون.پایین رو قسمتیی که شکل پیامه بزن ببین کسی نیس
اونییی دیدم قبلا یه ایمیل الکی زده بودم با اون توشم 
نام کاربریمم یادم رفته با این ایمیلم نمیتونم بیام
به دنی اون ایمیلرو دادم
اهااااا اوگییی پسس همینه مامیی
عاقا منو نکشین من با همین ایمیل الانم وارد شدم الان😂😂😂😂😂
ولی باز تو گروهی نیستم که
دیدید بودددد مامیببیی
اونیییی مامانم داره سرم جیغ میزنه😂
من رفتمممممم انیووووو😘😘😘😘😘
بروووو مانیییی جونمم
باشه با قهر خودم باهاش تهدید موکونم
نهههه با قهر من بوگو میخوام ببینم چ میکنهههع
نچ نچ نوموشهههههه.....بعد این که این وانشات و به عشق دو نفر نوشتم یکی خودت و دیگری......
فداییی تو پری پریییییییی مغسیی مادامممممم
پتفجهیناسماسحارهجرجهببجهیحپگخخ
ههنننننننننن؟؟؟؟؟
چییی هنننننننننن؟؟
این چیزایی ک تو پاشه قبل نوشتی
اهااا اون خط دومیههه یعینیی خیلی ذوق مرگ شدمم همینجور هر حرفی که شد زدمم معنیی خاصی نداره کلا اینجور جمله ای دیدی به معنی ذوق زدگی یا تهجبهه
آهاننننن جیمین یکی از شخصیت هی اصلی داستانه ک فقط وفقط ب عشق خودت نوشتم
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💜💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚🌹💚💚🌹💚🌹💚💜💚🌹💚🌹💚💜
عزیزززززززززززززززمممممممممممممممم😍😘😙💋💋💋💋💖💜💛💚💙💙
خعلیییی خوشحاللللللل شدمم پری پرییییییی
قابل تو رو نداره عشقممممممممممم من دیگه برم درسامو بخونم فعلا بای بوس بوس
فعلاا پری جونننن شبت خوشششش خوب بخابییی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
شب بخیر اونی خوشگلم دعا کن بیدار بمونم شب درس خوندنو خیلی دوس دارم
اونی سارنگمیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چمن سارنگمیدااااااااااااااااااااااااا  دَ چینجا چینگوو
شبتت بخیررررررر خوشمزههه جونمممممممم,ایگووو بیدارر موندی یای نههه؟؟  سارانگهههههههه تووو مبیناییی
دنایی شب بخیرر عشقولم
برا هیونگگ
سلامممممممم چیمی جونممممممم
هاییی پری پرییی جونمممم,وان شاتتت در چ حالههه کیوت نذاشته هنو
اونییییی نیستی؟؟؟؟
نبودم ولی الان هستم
سلام اونی گلم وانشات و همین الان فرستادم دستم شکست از ساعت ۱۲:۳۰ تا الان داشتم تایپ میکردمش
وایییی پریی دارم میخونمشششش نصف خوندمم بفداتم مرسی
سلام اونی گلم وانشات و همین الان فرستادم دستم شکست از ساعت ۱۲:۳۰ تا الان داشتم تایپ میکردمش
باز ذوبارر فرستادییی😂😂
جانم ؟؟؟؟
چرااااا منووو کشتیییی دلتتت اومددد اخهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عزیز دلم.ب خاطر قشنگ شدن آخر داستان بود ببخشید😍ولی خدایی حال کردی؟؟
ارهه دیکهع بزننینن منو بکشین داستان خوشگل شهه😭😭😭😭😭😭😭😭
قربونت برم این جوری نگو دلم آتیش میگیره میمیرماااا😢😭
خداا نکنهههه ولیی قشنگ بودد اخرش گفتم در میرم که نشددد😂😂😂
از چی در میری؟؟؟
هچییی از اون مکان در میرمم دیگعه 
گروه زدین بدون من😂😂😂😂😂
بهتون خوش میگذره😂😂😂😂
شادیییییی مگه دنبال برنامه ش نمیگشتیی که گفتی نداری؟؟لینک برنامه شم گفتی میرنه که در ایران در دسترس نیس؟
اورههههه
ارریییی دیگررررررررر خو پس خبر داشتیی دیگههه😀😀😀😉😉
آخه فکر کردم دارین میپرسین کیا دارن 
نمدونستم گروه رو تشکیل دادین
خو پایین پست هیونگ گفتهدکه بیایم گروه بزنیم دیگه , بعد خو ماهایی که داشتیم گزوه زدیم من ونفس ومانی و یاسم جدیدا اضافه شده
Ok
میگمممممم درسات چیتوره ابجی خوشگلهه؟؟؟چقدر مونده تا کنکورت؟
درسا دارم درستشون میکنم
۳۵ روز مونده
اورینننننننن تو میتونییی,واوووو 1ماهدو4 روززززز اخرین بار 50 روز مونده بوددد
آره دیگه زود میگذره
خیلیییییی زودددددد, هییی روزگارررر
منک هستم..میتونی با جیمیلم ک تو سایت نوشتم پیدام کنی..
با منییییی لیناا ؟
ارع خوووووووووو..مگ اینجا سایت تو نیس؟؟؟!!!
ارهههه چرا وب منه اها باششش هیونگ اومد میگم ادت کنه,چون اون ادمینهه
سلام امروزززرررر خیلی دلم گرفته خیلی زیاد😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
چرااااااا
دلم هوا شو کرده خیلی زیاد💔💔💔💔💔قلبم اینطوریه
اخییییییییی الهییییی,😢😢😢
سلامممممممم اونییییییی وهیونگگگگگگ و  همگیییییییییییی صبحتون بخیییررررررررر
وایییییییییییییی پسراموننننننن 6 سالهههههههه شدنددددددددددددد مبارکههههههههههه
تبریککککککککککککک
تبریککککککککککک به ممننننمننننننننننن 
تبریککککککگکگگک به توووووووووووو
تبریکککککککککککک به همههههههههههههه 🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎆🎉🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎇🎇🎇🎇🎇🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎆🎆🎆🎇🎆🎉🎆🎆🎉🎉🎆🎉🎉🎆🎉🎉🎉🎆🎉🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎉🎉🎆🎆🎉🎆🎆🎉🎇🎉🎉🎇🎆🎆🎇🎉🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎆🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سلاممم گوگوولللللللللللللللللل صبحت بخیررررر تبریککککککککککککککککککککک🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
اونیییییییییییی
میگم این برنامشو گوشی من ندارههههه
نههههه
داره پیدایش کردمممم
اورینن
خب حالا چیکارش کنم؟
باید جیملتو برنی و فعال کنی برنامه رو بعدشم باید هیونگ ادد کنه که الان نیس اومد ادت میکنه 
دنایمممممممممممم
نیستییییییییییی؟؟؟؟؟
من راس ساعت 12 عین سیندرلا باید برممم آخه ددیم نتو میگیرههه
اخییییییییی
اونی خوشمله دنی نیست؟
نهیییی نیسسس
هعیییی........................................................................................
برنننگشتننن هنوو از عرروسییی😂😂
چراا برگشتن خوابیدن
اصن برگشتن و برنگشتنشون چ فرقی ب حالم میکنه
😕😕😕😕😕😕😕😕😕
پس من رفتم اونننیییییییی شببخیر ماچچچچچ
میبینم ولی جواب نمیتونم بدم 💙💙💙💙
شبتتت بخیررررر سیماشییی خوب بخوابی " منم کم کم باید بخابمم باز 3 بیدار شمم عرررر
سلاااااااااام👋👋👋
سلامممم مانییی خوبیییی
کوفت سلام الان چه موقع اومدنه زودتر بیا دیگه دلم برات تنگ شدهههه خرررررر
ووویی برا مامممییی😂😂😂😂
بااا من بوووده مبییی یاا اوونی؟؟؟
باا تووو بودد
اوووووووووه گاااااااااااااااااااااااااااد منووووووو اینننن حججمم اززز محبتتتت محاااااااالهه😂😂😂😂😂😂
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
خوووووووووووو
امروووز قراااره تااا چهار چهارونیم بیداار بموونم
مووخوااام سیب زمینی و قاارچ و سوسیس خوورد کنمم😂😂😂😂
اوریینننن اشپزز کی بودیی تو,ولیی متاسفانه من باید ب م ساعتای 2ونبم سه میاممم .خوشمزه فک کنم باشهه
اوکَی👍👍👍دنییییی توونییی رااستییی؟؟؟😂😂😂😂
خوشمزهه مگه بیکاره منم آخرش تا دو بیدارم دیشب برا اولین تا 4ونیم بیدار بودم
😂😂😂😂😂😂😂

تهیوووووونگ خااااااااااااااااااااانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممممممممممممممممممممممم
کجایییییییییییییییییییییییییییی
تهیووووووووووووووووووووووووونگ خاااااااااااااااانم مو بنفشششششششششش
ته خااااااااااااااااااااانممممممممممممممممممممممممممممم (اون قضیه بمب و این چیزا)  D:
چرا سههههههههههههههههههعههعههه ببااارررررررررررررررررررررررررررر
باشه اونی من هستم
اونی پیشول با کامپیوترهم میشه من خودم با کامپیوترم. باید بری تو خود جیمیل اونجا میشه
من فنای عناوین پستای رمزدارتم ینی 😂
سلامم شیکرپنیرر,خخخخخخ ما که همیتو فناتیممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan