BTS

Just For Profile

جا کمههه؟؟




اونی یه سوال این جا کمه منظورت چیه؟
نورا گفت پشت بزار خفه شدم فک کردم منظورش اینه پست پر شده نگو چون عکس زیاد بود اینجوری گفتت.سلامم هانییی جونم
عرررررررر

سلاممم یاسممممم خوبیی,توهم منتظر باششش انروزززز عر زیاد باید بزنیس 😜😜
aksa ziad bood commenta ziad nabood
be zoor toonestam ye comment bezaram
khosh migzare
اهااا😂😂,اوکییی فدایت خوبه تو خوش میگذرهه؟؟
اها ...ککک
سلام اونی جونم(بازم سلام یادم رفت :)
فدایییتت سلام به رویی نشستتتت😂😂
عررررررر چشم

ارههههههه😀😀 واییی خعلیی باحالنننن هاا اصن دل تو دلم نیس ببینم واکنشتو
الان،بیزارررر


الانن یکم طول میکشه ولی چشم کامنتارو باز میزارم پسس تا موقع چت کنین شما
وااا اونی شستم کک
چش    بدوووووووو

گذاشتمم
man amadeam vai vai man amadeam
عشقق فریاد کند من امده ام وای وای من امده اممممممممم,خوبستی نورایی؟؟
enghadr shangoolam maloom nist??
چرااااااتت شنگولییی که مشخصههههه,😀😀😀
shayad bavaret nashe vase chi shangoolam
برااااااااء چییییی خصصووصصیی بفرسس موخای
khoosoosi nemikhad
naghashie bts keshidam
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
واووووووووووووؤووووو عالیییییییییییهههههههههه اورینننننننننننننن 💚💚💚💚💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💚💜
albate hanoo rangeshoon nakardam
-_- -_-
اشکاللللل ندارههههههههه رنگشونم میکنییی
ydoone sugule yedoone tae yedoone kookie yedoone jimin
وووییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررر
onny be bacheha begoo bian invar
netam kheili zaeefe nemiad too postaii ke aks zid dare
پست جدیدممن بچه ها برا یاس گذاشتم عکس نداره زیادد ببین میتونی اونجا بری وگرنه بگم بیان اینوری که هستی
say kardam biama vali nashod dige
گفتمم نورا جوننن
اوکی آمدم
نوراشی انیوو
اوریننننننننننن برا نورا
نوووورررررآااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آنیوووووووووووووووووو
کجی بودیییییییی
سلامتی چه خبرااا
برا نوراااااااااااا
شادی هیدروژن + اکسیژن میده آب
اگ کنترل شده بهم اضافش کنی میتونی سلول سوختی بسازی ازش برق هم در یافت کنییی 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂
عاشقتم یعنیییییی
فرش شدممممم 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂
onio sima shi
onio shadi onny
khoobin guys??
خوبیممم شادی ک خوشی میباره ازش منم ک شاد کرد 😂😂😂
ارهه اصنن شادی میبینم سلولای شادیم فعال میشن
bacheha
wtf???

برا بچه هااا
آوره خوبم تو خوبی؟
خوبهه
سیما من سلول گالوانی ترجیح میدم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اوریننن شادی گالوانیی😂😂
سیما میگم حالا که فرش شدی یه سر به شهر فرش بزن
😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
melsi
doostan onny koja gheibesh zad yoho
میانه نورا جونم ی کار یهوییی پیش اومد
میاد میاد


من ۲ درصد شارژ دارم
واوو2 درصدددد
شادی رفته حموم نشاط شده و شنگول برگشته.
بهش میگم آب حموم بهت ساخته .... میگ چطوری آب حموم ساختم
منم داشتم توضیح میدادم چطوری میشه آب حموم ساخت 😂😂😂😂😂😂😂😂





آب حموم ساخته یعنی باعث شده شنگول بشی امممم چطوری توضیح بدم آخه 😂😂😂😂
ارههه منم دیشیی لامصب بد بهم ساخت تا الان اثراتش مونده😂😂
ee
shadi pas chtor hanoo injaii
یرا شادیی
kkkkkkkkkkkkkkkkk
😀😀
سلول گالوانی گرونتره وسایلش تازه نمیشه باهاش آب ساخت 😂😂😂😂😂😂
اووووووو😮😮😮
آها آب حموم بهم ساخته
من خوندم شادی آب حموم ساخته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
گفتم چطوری آب حموم ساختم
وای سیماااااا مردم مردم از خنده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
sima chetori inaro midooy babe
اگ تو هم فرش شدی بیا باهم بریم شهر فرشش 😂😂😂😂😂😂😂
گفتم شادی (منادا) آب حموم بهت ساخته 😂😂😂😂😂😂😂😂
ولی من خیلی توشم میاد از سلول گالوانی خیلیییییی کیوتهههه خیلی

سیما شیییییییی اشکال نداره بذار فک کنم پول دارم
ککککککک
are berin shahre farsh manam miam mikharametoon
kkkkkkkkkkkk
 اهاااا
چیارو میدونم نورا؟
مباحث علمیو میگی ک تو کتاب مدرسهه 😂😂😂😂😂
فکر نمیکردم انقد زود ب دردم بخوره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اوکی بیا با هم بریم شهر فرششششش
😂😂😂😂😂
واسه منادا از این به بعد بعدش یه علامت تعجب بذار
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
گوشیم یه درصد شارژ داره الان خاموش میشه
خیلی خوش گذشت
سیماشیییییییی

نورا فعلا
hala inke too ketab khoondi bemanad
chetori yadet mimoone
انیوووو شادیییی
گوشیتو شنگول کن بعدا بیااا
آره گوشیم رو میبرم حمام
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نورا کنکور داریم چطوری یادمون بره خبببببب
ارهه دیگهه 
nakon inkaro shadi
kkkk
etesali mikone an mishe
یه روز نیستماا نیگا چقد باهم میحرفین حالا بیام مگه میشه شادیو پیدا کرددد ایششش خرااااااااا
خدافظظ خراااااا
اگه تابستون اومدم اینقد فیلم مبدانم ک وقت اینجا اومدن نباشهه آهااااا
عاره نورا کنکور داریمم باید یادمون بمونه دیگ 😂😭😭😭😭
شادی منم گوشی میبرم حموم 😂😂😂😂
چرا مبینا هی میریییییی؟؟
سلام
رفتی خونه کیجا؟؟
عا تازه ی نیم ساعته اومدم
الهییییی لیا جونم
افرین دوش بگیر بخواب
قرص آهنو ویتامینم بخور حتما
تا 6 ساعت نخوابیدی پا نشو
گوشی خاموش تلفنم بکش ابفونم قطع کن
ایگووووچه مهربوننییی شیما شییی
کی منن؟
نهه لیا
تو ن مبینا لیارو میگم
دیشب باز حال مامانش بد تا صبح بیمارستان بوده
خودت خوبی؟چرا میری میای هی
لیا الان چجوریه مامانت؟
صلام خوشمزه ^^
برا خوشمزه
آهان بازم لیا؟آخه چرا؟
میخوام برم درس بوخونممم الانم دارم میرم فردا آخریهه
ان شاالله که عصر با خبر خوب میایسس
رفتم دوش گرفتم فقد الان موندم چی بپوشم با حوبه تو اتاق معلم ضمنا اونی الان ک نمیشه خوابید
سیما گوشیم بردم حموم ولی خوب تمیز نشد
نشاط نداره😂😂😂😂😂
مبینااااا سلااااممممممم
هنوز امتحان داری ؟؟؟ فک کردم تموم شدههه
پس فردا روز رهاییه 😈😈😈😂😂😂😂
آره بابا سیما تازه دوست من یازدهم هست سه شنبه امتحانش تمام میشه
چرا نمیشه.اگ نمیتونی قرص خواب بخوررر از پا درمیایاااا بعدا کی مراقب مامانت باشهه 😞😞







شادی چرا در حقش کوتاهی کردی؟؟؟خوب میشستیش دگ با آبی ک خودت ساختی 😂😂😂
آبی که خودم ساختم گرونه گروننننننننننن
فقط مال خودمه
اره بابا هی میبردمش حموم هی زنگ میزدن از حموم میومد بیرون یخ میکرد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه لیااااا قرص خواب نخوریاااااااا
نمیشه الکی قرص خواب خورد که 
عوارض داره
نگین روز رهایی که به امید فردا از الان درسو ول کردم خخخخخخ
یعنی فردا بشهه من یه دیقه خونه نمیمونم از در مدرسه اومدم بیرون میرم یه جا خودمو گم و گور کنم
سلام شادی
سلاامم لیا
مبینا بشین بخون که آخری رو خیلی خوب بدی
میبینمت فردا اولین جا میای اینجا کککککککککککککککککک
😂😂
اونی اینقد خستم حداقل خوبیش اینه کسی خونه نیست
لیا تو برو تو رخت خواب 
خوابت میبره
راس میگه اصن عین قرص خوایه این رختخواب
قرص خوابایی ک برا مسافرت استفاده میکنن معروف ب قرص ماشین ضرر ندارن.بنده خدا نمیتونه بخوابههه😭😭






ای بابا برق اگ از آبت بگیری دیگ مقرون ب صرفه میشهه 😂😂😂😂😂
ارهه تو این وضعیت گرونیی رو پیشنهادش فک کن شادی
آخه عزیزم تهیه هیدروژن سخته سخت
سلول سوختیم کار نمیکنه هیدروژنم کمه
😂😂😂😂😂😂
منم خوابم میاد
نه اگه بام خونه میدونم تاآخر شب آهنگ میگوشم این جور مواقع بدجوری جو میگرتم باید خالی بشم پس نمبام اینجا ولی بعدش شاید آمدم
کککککککککککککککککککککک؟؟/
بچه ها من برم ک از ساعت یک تا هشت کلاس دارم
جنازم یعنی امروز🤪🤪🤪

عروس زامبی باز میگردم انیووووو💀💀💀
مراقب خودتون باشین و گوشیاتون.حموم میبرنش بزارینش رو حالت پرواز ک نیاد بیرون یخ کنه 😂😂😂😂
نمدونم تاحالا نخوردم قرض ماشین

به هر حال قرص همین جوری نخور 
شاید حساسیت چیزی داشته باشه و ما ندونیم
هی گفتی کلاس دو روز دیگه فاینال دارم ....
از تقطیر جز ب جز هوای مایع ب دستش بیار 😂😂😂😂هیدروژنو
برو سیما جونننن
قشنگ معلومه داری جمع بندی میریاااا
موفق باشییییییییییی 
فایتییینننننگگگگگگگ
ارهههه بایا سیما انیوو
چرا اینطوری حرف میزنین امروز
تقطیر جز به جز دیگه چی میگهه؟
من برم انیوووو
در ضمن فردا فیزیک دام فیزیکم افتضاحه ب معنای واقعیاااا
اگر میخای خودت رو خالی کنی مبینا با فضای مجازی نکن اولش شاید حالت خوب شه ولی بعدش کسل میشی
🙃
مرسی شادیییی جون باهم موفق شیم ک روز رعایی ما 18 روز دیگ باشععع 💜💜💜💜💜







اونیییی ب نسیبه بگو ج بده یادت نره هاااا

سیما اونوقت خودم تبخیر شدم😂😂😂😂
بعد با میعان باید برم گردونی😂😂
شادی شی گفتم که میخوام در اولویت از خونه بزنم بیرونننننننننننننننننن
انیووو
اوریننن کار خوبی موکونیی ,انیو
نورا حموم بودم برگشتم
تو حموم که پیام نمیدم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بگممم مننن تاحالا شده گوشیمو تو حمومپ بردم جواب دادم بهتون😂😂
خیلیی دیر میتاییپین
خوب میکنی
آنیووووووووووووووووووووووووووووو
دیر نمیتایپیم من هم اینجام هم پای تلفن😂
hi guys
how you doing ??
ah jam konin in bando basato az in sohbataye elmi nakonin
hamatoon namjoone daroonetoon zade biroona
guys kooshin
hamatoon az dam saket shodin chera baba
ahh
chera man miam hamatoon sokoot ekhtiar mikonin
man miram hamatoon shooroo mikonin be harf zadan
rasty liya man fice oficcer jungkooko khoondam
hal kardam bahash faghad chon nazarat baz nabood natoonestam sohbati konam

صلم اونیی خبی^^

نظرات بسته نبود فک کنم بزا ی چک کنم
ye lahze vaisa
man onnye toam va to hamoon suga lovere na???
عا عاره درصته ^^
chand salete??
hozore zehn nadaram
khoobe khoobe
avalin nafari hasty ke azam koochik tare va onny sedam mikone
اونی من میخ برم ^^
boro doonsengam
movazebe khodet bash
آبجی کجی رفتی یهو!
شادی سایتتو حذف کردییییییییییی؟؟؟
نه فهمیدم آدرسشو عوضیدی ولی با اون یکی میای
salam khoshmaze
salam shadi
hoselam sar rafte guys
متاسف بیداهه ولی من ماندگار نیستم گذری یه دو تا کامنت میزارم در میرم
الانم انیوو
بعده امتحانا میخوام برات پست بزارم نورایی منتظر باشششش
mersi khoshmaze jooni
الانم من هستم ولی هیچکی نیست 😂😂😂😂
اونی رفتی چند دیقه دیگ بیای مثلا ولی خب هشت ساعت گذشت اما هنوز نیستی ...😂😂
ولی اگر اومدی باید بگم ک احتمالا باز جا کمههه؟؟؟؟ 😂😂😂
سلامممم سیماشییییی ارهه مثلااا. نشددد بیام تازه الانم بیرونم باز باید بزمم
سلام
سلامممم بر دددییییی خودمممم حال واحوالت چگونسسس ددیی؟؟؟
عه سلام
میگم همه جا میشه یافتت الا وب خودت 😂😂😂
دیدم جوابتو عزیزم الان میرم تو اکانتش 😈😈
چرااا هستمممم الانننن,اکانت کیییی چیی؟؟
ممنونم ...اونی خوبم....
سیما شی من موخوام بشناسمت یه بیو بده ...
اسمم نسیبه است 16 ساله بسیار منحرف و همه چیز دان ونامجون لاور خفن
برا سیما شیییی
با من بود اونی^^
نهههه باسیما شی بودمم
اکانت دوستم جیمین شی
هنوز نتونسته از باباش نت بدزده برا همین من میرم تو اکانتش 😈😈😈
عهه دوباره داری میری؟؟
 😂😂😂😂😂😂😂 کاررر خوبی موکونییی.نچچچ هستمم الان
بیو پلیزززززززززززززز سیما ششششهههه
سیما بیو بدم یا میدیی؟؟ البته خودت بده بهترههه,دددییی سیما تو چالشی که هیونگ نوشته بود شرکت کرده بودد ها
حوصله ام پوکیده اونی چن وقته اعصاب خودمو هم ندارم ...نمیدونم چمه میرم تو آینه خودمو ببینم به خودم هیت میدم و اون انگشت معروف رو نشون میدم 
همشم آهنگ های غمگین آر ام رو میگوشم
😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 نهههه ددییییییی چرا اینجوریی اخههه؟؟هیت چیهه هااا؟؟ نامجون هیت دادن به خودتو یاد دادهدیا دوس داشتن هااااا؟؟؟4بارفایر بگوششش میای سرحال
اسمم سیماست 18 سالمه
لقبمم آچار فرانسه و نقشه کش 😂😂😂😂
فک کنم کامل باشه توضیحم 😂😂😂
هرچی میخوای بدونی بگو بگم
بایسش کوکهه بیشتر ولی از هر عکسی خوشش بیاد میزاره پروفش
امممم نسیبه جون آ ام 98% آهنگاش داره طرف مقابلو قهوه ای میکنه
چی گوش میدی دقیقا؟ 😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂 برادددییییی
اون میکس تیپ اولیه اش عاشق کلمه ف/اک گفتنشم ...
بهلههه بهلهههه واوووووو 
اوه سیما شه منم برنامه ریزیم خیلی گوده ...
تو هر مراسمی تو مدرسه هستم ^^
ددییی راستیی سیما شیی عروسته ها بگمم اینووووووووو
اونی ....من بچه بدیم ...
نهههه فدات شهه اونییی بچه به این خوبی و ماهیییی کوجا ادم گیر میاارهه اصننن ؟؟
میکس تیپ اولیش ک دیگ از رنگ قهوه ای آدم میسازه 😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️
بعلییی تو همه آهنگاش هم میشود آن کلمه پر معنا و کاربردی را یافت
بهله قهوه ای کردن از تخصص های نامجونهههه
مودونم یکی دیگه از عروس های گلم
ارههه داداششمم میشه نوه ت که قراره دومادش کنیممم
تیکه کلاممه ....عاشق کلمشم ...
پریس میدونه می میرم براش اصلا نمیدونم چرا ؟
بچه بودم فکر میکردم کلمه عاشقونس خوشم میومد
واییییی کلمه عاشقانه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ددیییییی یعنیییییییییی روح وروانمو شاد کردییی کم مونده تو اتوبوس قهقهه بزنم بگن دختره دیوانسسسس
یس پدر شوهر
اما من راهنمایی تو مدرسه برنامه ریزی میکردم 😂😂😂
الان برا آدما نقشه میکشم 😂😂😂
ارههه نقشه هاییی بسیییی خفن و شیطانیی😈😈😈
پریس میدونه من تا یارو قهوه ای نشه ول نمیکنم...
پسر نمیدونم چیش بود فامیلش بود از پشت گوشی ری/دم بهش رفت ...
من بابامم قهوه ای میکنم^^
به خاطر همین تو خونه کسی سر به سرم نمی گزارد
#نامجون_لاور_واقعییی
بچه های امروزی خیلی زود و سریع در حال پیشرفتن
من تا کلاس نهم نمیدونستم چی ب چیه تازه همین الانم خیلی چیزایی ک حتی سروش شاید بدونه من نمیدوم 😂😂😂
اما من انگشتشو بیشتر میپسندم + قیافه پوکر 😐😐😂
ارهه بابا دهه نودیاا که اخر همه جیزننن,من ی 2 مین دیگه از اتوبوس پیاده میشمممم میرمم رسیدم میام
من تو مدرسه برای بنده خدای که کار خطایی کرد هم فحش کشش کردم هم زدمش و هم اخراجی بهش دادم
واووووووووووو خشم ددییی رو ازمایشش نکنیدددددد
وای من از بچه های امروزی مثل سگ میترسم!
از پسر های بور هم مثل سگ میترسم!
داداشمممم بورهه سفید چشم سبز مووو طلاییییی
شتتتت نسیبه من اصلا آدم دعوایی و اهل بحث کردن نیستم اما باز جلو تو سعی میکنم دختر خوبی باشم 🤭🤭🤭😑😑
اورینننننن عزوسس خوبی باشششش
اونی میشه اگ از نفس شکست خوردم حمایتم کنیییی؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂






























با داداشت 🙈🙈🙈🙈
چشممممممممممممممم😂😂😂😂😂😂
جالبه منم نیستم^^
اصلا نیستم ارومه ارومم همیشه تو مدرسه من جدا میکنم 


دختره دوستامو اذیت کرد فقط همین^^
من رسیدم ایسگا انیووو
داداشت کوچیکه؟
خدا حفظش کنه حتما خیلی خوشگله^^
اوه اگر قضیه دوست آدم باشه و دوستتم زبون نداشته باشه کاملا موافقم باها نسیبه جون
اون طرف باید قهوه ای بشه 🤬🤬🤬
آفرین سیما شششششششههههه
معلوم خیلی دختر پایه و خوبی هستی 
اما من یه خرخون د/ی/وث هستم لقبم تو مدرسه اینه !
مسئول فرهنگیه بسیجم

من داداششو زودتر رزرو کردمااااا الان گفته باشممممم
فقط امیدوارم از من بزرگتر باشه.پسر بزرگتر میپسندم 😂😂😂😂
واقعااا؟؟؟؟ منم راهنمایی جانشین معاون پرورشی بودم اما زیرآبی کار خودمو میکردم. پخش کننده انواع فیلم ها در سطح شهر بودمو هستم
راستش مبینا با من تو ی مدرسه بود اون میدونه 😂😂😂
راستیییی اونیییی رسیدی بگوووو دیشب ی خواب عجیب دیدم ک باید حتما ازش مطمعن شممممم 😨😨😨😨😨😨
15تا20دمین دیگه امدندییی واقعا گرممه و حتمن الان باید برم دوش بگیرمم
بروبچ لیدر داره میره^^
خدافظ شب خوبی داشته باشین^^
خوش بحالت سیما ..من ئاصلا خواب نمی بینم مشکل خواب دارم:(
ایگووو شبتت خوششش ددیییی جونممم,ان شاالله توهم خواب ببینیی از همونایی که میدوستیی
همه انسانا در شب بیشتر از 99 تا خواب میبینن ک یادشون نمیاد اصلا امکان نداره خواب نبینیم منتها بعضیا بخاطر نمیارن.منم معمولا خوابم یادم نمیمونه مگر مواقع خاص
برو لیدر جون مواظب خودت باش و شب خوبی داشته باشی 💜💜
در صورتی که آدم خواب عمیقی باشه در اون صورت دیگه خواب نمیبینه ...
من یه سری درگیری های فکری دارم که با یه سری کارا رفع شده و اون یسری کارا برای یه چن وقت مشکل خواب و خواب نبینی میاره
من رسیدمممم و 15 مین دیگه بعد گرفتن ی دوشش میامم خدمت شما دوتا فیلسوفاییییی محترممممم
اوکی جیمین شی
آب حموم بهت بسازهه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلیممم ساختتتت,از موادم بیشتر سرحال میاره ادمو اصننن
خواب نبینی؟؟؟ 😂😂😂😂
اوکی ولی باور من خواب میبینی فقط نمیدونی ک میبینی راست میگم والااااا
(ببخشید من یکم کور تشیف دارم کامنتتو الان دیدم فک کردم اونی جواب منو داده)
سلاممم من برگشتمممممممممممم سرحال وقبراقق
خوش برگشتیی 💜💜💜💜
فدا مدااا سیماشیییی😀😀😀😀
آنبو آنیو منم هستم
سلامم ابجییی خوشگلمم حالت چیتورهه؟
سلام شادی
خود ب خود میای شاد میشممم 😂😂😂😂😂😂😂
ارههه اسممشوو من گذاشتممم😎😎😎,من شامم خوردم برگشتمم
فدات سیما شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
منم همین طور
کککککککککککک
مییی توو
کلاس خوف بود؟؟؟؟؟؟
سیما شیی
سلااااااااام 
خوووبییین؟؟
واووو سلامم مامییی جونمم خوبسستیس
اونی از اونجایی ک خوشمزه آشنا دراومد فهمیدم دنیا خعلی کوچک میباشه
راستش من جفت زنداییام مشهدین
زندایی بزرگم یکی از فامیلاشون واقعا کی پاپ دوسته
دیشب خواب دیدم توهم باهام فامیل میشیی 😂😂😂😂
خواستم مطمعن بشم
نگو روانییی شدم 😂😂
نههههههههههه واقعااااا واجب شدد بیاییی مشهدددددد😂😂😂😂
اووووووووووو مانی سلام خوبی
پیامت دیدم یه آن اومد جلو چشمم
ککککککککک
واقعااا همینجورهههه
😭😭😭😭😭😭😭😭
چرااا گریهه مامییی خوشگلم
هعییی خوب بود بد نبود بعد 7 ساعت جونم در رفت ولی خوب اوکی بود
سلام اومونییی خوبی؟؟
😂😂سلااام اونییی جونممم


خب خداروشکر که راضی بودی




جدا خوشمزه رو از کجا میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا همچین چیزی نصیبم نکنه
تو ی شهرن ,ی مدرسه میرفتنن و....
واسطه فهمدنشونم که اینجا بود
سلاااااام سیماااشیی 
خووبممم مرسییی😊
توو خووبییی؟؟
برا عروسس گلششش
خوش بحالت اونییی من معدم داره سوراخ میشه منتظرم ددیم بیاد شام بخوریم 😑😑
الهییی من قصد خوردن شامو نداشتم و عملا سیر بودم ولیییییی وقتیی پای املت وسط باشهه این شیمَک(شکمم منظورمع)همیشه جا دارههه رفتم دلی از عذا در اوردمم
انیووووووووووو^^ مانجینم شادی اونی جونم سحر اونی جونم سیما جونم 
انیوووووو پیشوللل میشولییییییییی how are youuuu
واااای اونیییی مووهوااام مووهاموو بکنمممم
منن دیگههه نمی خوام باا اینااا مسااافرت برمممم😭😭
بزاررر ددییی رو میفرسنم سراغشوننننن
آخخخخ نگوووووو
اسم زنداییم مهتابه نگو ک میشناسیش
وگرنه من سکته میکنم
نههههههه 😂😂😂😂 نمیشناسم منننن,کوجا زندگی میکنن منطقه ش منظورمه
ینیییییی سوااار مورچه شده بودم سریع تر حرکت می کرد
تااازه باا این سرعتشوون رااهم هی گم می کننن
😂😂😂😂😂 واییی خدا صبر بده بهت مامیی
شیمک
کککککک
آبجی حواست به بعدت باشه یهو دیدی حساس شد
دیگههه چه کنم سعی خود را میکنم
ینیییییی سوااار مورچه شده بودم سریع تر حرکت می کرد
تااازه باا این سرعتشوون رااهم هی گم می کننن
2بار فرستادیی مامیی
thanks^^i am fine^^

Veryyyyyyyy gooooddddddd
پیشول آنیووووووووووووووووو
تتتتتبببببببببببببببااااااااااااااااااااااا
الان داشتم بهت فکر میکردم که اومدییییییییییییییییی
ایگوووو حلالزاده به ددیششش میرههه
سلاااااام پیشووولیییی
کنچااانااااا؟؟؟
برا پیشول میشولیی
خوبم اومونی برای اینک تو رو سربلند کنم (عروس چاپلوس 😂😂😂)
سلام پیشولی
هعی بابام اومد ولی مامیم هنوز نیومده رفته خونه باباش گفته پیاده میاد خونههههه حتی املتم نداریییم 😭😭😭
ارییی سرعتت نتتتتت افتضاااااااااااحه
اینجاا واسه همینن دو تا دو تا میشه
میااااانه
فدایی سرتت
عر تتتبباااا الکی می گی اونی شادی؟؟؟/

جدیییی موگویدد
بچه ها من برم خیلی کار دارم
شبتونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن برفی
انیووو شادیییی خوشگلههه.شبتتت بایودنتتت(همش که نباید شیک باشه بایودنتم جزو ا آدامس هاس دیگهه)
واسه چی الکی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
داشتم فکر میکردم پیشول چرا نیستش
اخییییییی
انیو اونییییی منم باید برم ^^
چالجایووووووووووو
شبتون برفی به قوله شادی اونی^^کککککککککککککک هوا گرمه خوابه برف ببینین خنک شین^^ککککککککککککک
اونییییی دعااا معااییی چیزییی کردیی
سرعتمم درست شد😂😂

واااااااای سیماااااشیییی عروووس چااپلوووس کییی بوودیییی😂😂😂😂
الان با داییم تهرانه زندگی میکنه 😓😓😓
شب بخیر شادیییییی 😂😂😂😂😂😂😂
ا 😀😀😀 ,برا شادی
نه یعنی منظورم این بود که باورم نمی شه مگه می شه مگه داریم^^ککککککک
شبتتت بخیرررر شادییی اونییی

انیووووووو عزیزمممم😘😘😘😘😘😘
سیما چر میخندی خدافظی میکنی؟؟
فکر کنم نشاط ظهرم رو بهت منتقل کردم
ککککککککککککککککککککککککککککککککککک
ارههه بسیییییی منتقل کردیی
اواااااا پیشووول تونممم؟؟
انیووووووووووو گلممم😘😘😘

شببخیر پیشول
اما من ترجیحا خواب اسپیلت دوست دارم ببینم 😂😂
فقط عروس امونیییی
نبودی با پدر شوهرمم آشنا شدم 😂😂😂😂😂😂
اره مامییی اشنااا کردم باهاشون
شادی امروز کلاس شیمی بودم فقط ب تو فکر میکردم کلا نیشم از اول تا آخر کلاس باز بود
الانم ناخودآگاه دستم رفت رو استیکر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اما بزار اینم بگم ...
یکم ک ماهر شدی بزن تو سلول الکتریکی فلز خالص بدست میاری پولدار میشی 😂😂😂😂
واویییییییییییییییییی سیماشییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نهه باااباااااا سیمااشییی 
پدر شووهرتممم دیدیییی😂😂😂😂
ارهه مامییی اشنا نمودمممم  منن
خوندی کامنتارو اونیی؟؟؟؟؟؟!!!! نورا ک هنگید مبینا هم گذاشت رفت 😂😂😂😂
😂😂😂😂👍👍👍👍  واییی ارهههههه مبینا, جا کمه ؟؟؟
...
سلامم خوشمزههه منننننننن چطوری ابجیی جونمم
چههه خبرههه منن نمووودوونم
کامنتارو بایدد بوخونیییی که نزدیک 50تاییی هستشش
بعلی اونو آشنا کرد
دیگ آمادم ک ی بچه هم بیارمممم 😂😂😂😂
راستی این روزا نفس نیست اذیتش کنم 😂😂😂
نفسسس گوناه داره اذیت نکنن مکنه روو




















































































فک کنین ب این اندازه حرفیدم
انیوووو شبتون بخیر همگیی
وباید بگویم فاککک ب این زندگی
مبیناااا چییی شدههههه؟؟
سلاااااااام مبییییین👋👋👋👋

مبینا فیزیکم خوبه سوال داری بپرس
من دارم میرم خوش بگذرهههه
مبینا؟؟
رفت؟؟؟
فردا راحت میشه 😂😂
اره فردا اخریشه دیکه
خببب الاان جااست آب حموومو گرفتممم😂😂😂
قضیه مبین چیه دیگهه 
من برم شام درست کنم
اینجا هیچکی دلش ب حال من نمیسوزهههههههههههههههههههههه
فعلاااااااااااااااااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭(اینجا منظورم خونه بود)😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الهیییی باشع سیما شییییی بروووو نوش جونت
آه منممم برم بقیه موهاامو بکنمم😂😂
انیووو سیمااشی 
انیووو اونییی
و انیووو بقیهه 
نکشش مامییی کچل شی ددی باز میره سرتت هوو میارهعههه
آه قربووون پسرر آینده نگرمم😂
اوکییی موهاموو نمیکنمم

ارههه مامییی مواظب هندسامیتتت باشششش
اونی من دارم فایل آپلود میکنم اما گیج شدم
مغزم خوب کار نمیکنه او کجیبه هم مرده الان
کمککککک
چراا گیججججج؟؟
نمیدونم توضیحات چی بنویسم براش
عکس برا چی هسس,توضیحات چیی
پلیییز هلپ میییی
سیما شییی دقیق بتوضیحح
میخوام فن فیکششو تو سایت نسیبه آپلود کنم
اما نمیدونم چطوری ردیف بنویسمش توضیحات چی بدم و ....
خودشم نیست🤔🤔
ببین منو دوباره ازم کتک میخورییییییی الان بهت گفتم منتظر باش(برا اون کجیبه اگ دیدش)🤬🤬🤬
اوممم منم نمدانمم باید از خودش بپرسییی
خب حالا چیا باید بنویسم بجز ژانرشو ....
من هیچی نمیدونم
واقعا ازم کتک میخوره دوباره 🤬🤬
الانن کل فیکو نوشتی یا ی قسمتشوو؟؟؟
یک قسمت از فیکشو داده بهم براش آپلود کنم خودش نت نداره باید باباش بخوابه بعدا از باباش کش بره 😂😂😂
عکسشو بهم داده یه خلاصه هم داده اما نمیدونم چطوری ردیف کنم بزارمش
خووبب میتونی پی دی افش کنی براش؟؟اول عکسو میزاری بعدم متنو بعدم پی دی افو اپ کن مثل فیکایی که خودش  میزاره اول عکسه بعدم متن فیک تو پی دی اف
هه فهمیدم چه کنم
الان یچیزایی مینویسم از زبون خودش آبروشو میبرم😈😈😈
انقدم خجالیتیههههههههه ک نگوووووو
بهش آدرس اینجا رو دادم گفتم بیا آشنات کنم ک فیکاتو بخونن و ... گفت ن من ارتباط اجتماعیم ضعیفه خجالت میکشم 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂 بگووو بیادد اینجا هرکی اومده خجالتش چندروزنشده رفتههه, منم تصمیم گرفتم فیک بنویسممم
اینارو میدونم پی دی اف کردم عکسم گذاشتم. همین؟؟
اریی دگررر همیننن,فیکای خودشم همیتوس دیگه 
این بشر ی چیزایی تو مغزش میگذره ک نگوووو
حالا باز میگم بیاد
این فیکشنشو با اکسو نوشته.خودش آرمیه ولی چانیولو خیلی میدوسته.داستانشم گفته با اکسو طبیعی تر بود برا همین با بی تی اس ننوشته
ولی داری ی کمدی هم با بی تی اس مینویسه
خب آپ شد بخونینش 😂😂
ایگووووو ,اومد میخونمش👍👍😉😉
سیماشی اسمش چیههه؟دوستت
سیما شیی
فاطمه وکیلی
نمیدونم میشناسیش یا ن کلا بچه آرومیه
اما ظاهرش آرومه رو نمیکنه چی هست 😂
واوووو
اونی خلاصه هم بزارم آیا؟
یا خلاصه رو پیدی اف کنم بزارم؟
بعد راجع ب خودش چیزی نگم؟
خلاصه رو تو پست میزارن  عموما که طرف خواست بره بدانه بعد خوندن خلاصخ,چرا دیگه ی اسمی چیزی بوگو ازش
دلم میخواد بگم:
سلام من *و*ی میباشم ملقب ب چندش فیکامو بخونین
نهههه ایتو هم نههه دیگهه😂😂😂, سیما شی من بایدد بخسبمم نیمه شب ساعت3 باید بیدار بشوم
برو بخواب اونی شببخیر
ممنون از کمکت
خواب شادی ببینی شاد شی 😂😂
فدایت سیما شی من که کاریم نکردمم😂😂, توهم خواب شادی ببینیییی انیوووو
اونم تو نمونه بود احیانا سیماشی؟
اونییی شب بخیر خواب منو ببینی
سیماشی شب بخیررر
عاری خوشمزه نمونه بود
ی دختر شدیدااااا لاغر و امممم نمیدونم چطوری توصیفش کنم ی موجود خاصیه 😂😂
تق تق کسی هس؟
کیه کیه در میزنه درو با لنگر میزنهههه؟؟
بلی من هستم شادی
یکی دیگ هم هست ک الان اعلام حضور میکنه
برا شادی ی,دوستتتشو میگه(میدونم باهوشم)
او سیما شی شام خوردی؟
نههههه نخورد بچه 😭😭
ن نمیخورم دیگ الان اشتها ندارم
تو خوردی؟ 🤭🤭🤭
نفر سوم‌کیستی؟
من نمدونم والا
فک کنم نخوردم
نفر سوم دوستمه ک الان میخوام معرفیش کنم
فقط گم شده 😂😂😂
یعنی چی گم شده؟
خو معرفیش کن
او ۳ نفر دیگه کین
مبینا تو هم هسی؟
اوه شت سیما کجایی😭...من کجام😐اونجا که گفتی همینجاست؟!...
فاطمه مردی؟؟؟
اسمش فاطمس فیک مینویسه امشب تو سایت نسیبه عضو شد
منتهی شدید خجالتیه😂
الانم داره دنبال اینجا میگرده 😂😂😂
آها اووومد
اووووو فاطمه سلام من شادی هستم
خوشبختم از آشناییت
چه اسم قشنگی داری
ارهههه امسششش قشنگهه مال خواهر منم فاطمه س امسش
من اینجام
ولی کتکتو نوش جان میکنیااااا کلی حرص خوردم بخاطرت *و*ی 🤬🤬🤬
من خجالتی نیستم لنتی😂ارتباط اجتماعیم پایینه😐
گفتم ک آبروتو میبرم 😂😂😂😂
کلی حرص خوردم بخاطرت پیر شدم
یعدا بهم فحش بدین
بذارید اول کاری خیلی دوست به نظر بیاید
😂😂😂😂
به نظرم مجازی عقده هاتو خالی کنی سرم خیلی بهتر از فیزیکیه...راحت باش من سین نمیکنم😂
شادی کلا گیجهههه میگ باید بیام پایین دوباره کامنت بدم 😂😂😂
بزار بیم ی پست دیگ
بیاین تو کاش...
بیاین اون پست
عه شادی سلام...
اولین نفری هستی که میگه اسمم قشنگه😍یادم میمونه اینو....ازش اسکرین میگیرم...ببخشید دیر ج دادم...چون اول اینکه من یکم کورم....دوم اینکه دارم نت گدایی میکنم فلن😂
کور خانم بیا تو پست کاشش ...
خب فاطمه وکیلی یادم نمیاد
سلوم فاطمه
خدافظ فاطمه
#عاشق خودممم والا
منم عاشقتم مبی
راستی گفتم بهتا سوال داری جایی بپرس فیزیکم خوبه
سیما چی میگی من هنوز تمومش نکردم اصن هیچی بلد نیستم قراره فردا رو ب معنای واقعی*************************م
عهههه خب زودتر میگفتی کمکت میکردم دهم ک سخت نیست مخصوصا امتحان ترما کشکن ناراحت نباش
میام میزنمتاااااااااااااااااااااااااا
من رفتم این دفعه دیگه واقعن رفتم شادی و فاطمه هم ناپدید شدن باز خودمو عشقه
Love yourself Love myself
فاطی رفته پست کاش
بعدشم نگران نباش واقعا نمرش مهم نیست
hiiiii 
من هستممممممم ^^
بچهھا/بیاین وبم وانشاتم تموم شششششد
 
اونیییییییییی چرا نیستی دلم تنگه براتتتتتتتتتتتتتتتت
سلامممم پیشیییی(من پیشول نمیگم بهت متفاوت میگم بهت پیشیی) کلاسس بودینگااااااا,ایگووو منم دلم برات تنگ شده بود
صلم ^^
سلام لیا جون
سلام ب همگیی
لیا خوبی؟؟
salam liya joonam
khoobi
salam sima jooni
khoobi
صلم بچه ها ^^ خوبین؟
مرسی نوراجون
خودت خوبیی ؟💜💜
صلم سیما شی ^^ صلم اونی ^^
😊😊😊😊😊😊💜💜💜💜


لیا مامیت خوبه؟؟
salam doonsegi
moomyt behtare??
عا عاره بهتره ول گذاشتیم بیمارستان بمونه اونی امرزو دارن کارنامه میدن من ک نمیتونم تنها برم باید چیکار کنم؟کیو با خدم ببرم؟
بهش گفتم گفت نمیتونه بیاد
بهترین کار اینک کارنامه نگیری 🤔
ولی احتمالا اگر توضیح بدی چرا خانواده نیومدن یا بابات زنگ بزنه ب خودت میدن کارنامه رو
khaleii duii amooii ameii hichkodoom nemitoonan bian
نصفشون تهرانن یا کرج باید نهایت یا با پسر عمم برم یا با عمم ک فک نکنم عمم بیاد
ب پدرت بگو زنگ بزنه بعدش کارنامه رو میدن ب خودت
فکر خوبیه من فعلا برم ^^
برو عزیزم 💙💙
برا لیااا
سلام اونی
خوش برگشتی
راستی برا چی همیشه 3 صبح بیداری؟
تو وب جیسوگم همیشه 3 آنلاین بودی 😂😂😂
سلامممپپ سیماشیییییی فدایتتت,من از ماه رمضون به بعد تنظیم خوابم ایتو شده دیگههههه در شبانه رو ز3یا4 ساعت میخوابمم
اینو اونیییییییییییییییی^^
انیو به همگییییییییی
چه خبرا؟؟
انیوووووو پیشییییی,انیوو به بقیه.قربونت تو چه خبر خوبییییی امتحانننن  ؟؟
اری خوبم اونی^^ از این بهتر نمی شم^^
امتحانام شنبه تموم شددددددد
منتظره کارنامه درخشانمم^^
واوووووووو بسییییی عالیییییی منم منتظر کارنامه های درخشانتونمممممممممم
آهاا آخه گفتی میخوام از خواب بلند شم فک کردم شاید کاری داری اون موقع
اما بگم ک باید شبی حداقل 6 ساعت بخوابی ک پوستت قشنگ و جوون بمونه 😊😊
کارمم دارمم نصفه شبییی اخهع
😂😂😂😂😂😂
دیگ نمیپرسم چیکار داری 😂😂😂😂😂😂
حتما درس میخونی 😂😂
نچچچچچچچچچ وب گردیییییی😂💙💙,من درس نوموتونم زیاد بوخونم,حتی کنکورمم بعضی فصلا از بعضی کتابارو ی بارم نخوندم ولییی خو دانشگاهی که خواستم رفتم
خخخخخخخخخ سیما شی تو هم به همونی فک کردی کهمن فک کردم؟؟
شب بیداریه اونی^^کککککککککککککککککککک اونم با اهم اهم کککککککککککککککک
ا پیشیییییییییی بد نشوو دیگه,اخه خوابم نمیبزه اتومات بیدارمممممممم,منم یا بازی میکنم یا با بقیه چت موکونم
میدونستمممممم
گفتم ک از وب جیسوگ همه رو میشناسم 😈😈😈😂😂
بهله بهلهههه اوریننن به تو باهوشش
پیشول من ؟؟ نهههههههههههههههههههه؟!!!
ب من میاد آخههه 😈😈😈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan