BTS

Just For Profile

همینجوری

خوبب این پستو گذاشتم اگه خواستین در نبود من باهم حرف بزنین الته اگه خواستین, دیگه اینکه کامنتام بازم, مواظب همدیگه باشین من 4شنبه ظهر میام


جیکوکیییییییییییییییی^^
خب یوروبون کسی هس بحرفیم یا نه؟؟؟
salam liya joonam
khoobi aziza
عا صلم اونیی ^^ خبی؟ من خیل خبم ^^
mersi azizam khoobam
khodaroshkr ke khoobi
momonet behtare
عا عاره فک کنم بعد از ظهر قراره مرخصش کنن
be salamaty
karnameto gerefti???
bah bah che doonsenge darskhooni daram man
سلام لیایی؟خوفی؟مامانت چطوره؟
سلم خوشمزه جونم ^^ خبی؟خبم مامانمم خبع
من عالیم
خداروشکر امیدوارم زودتر حالش خوب بشه تو هم زیاد استراحت کن
من برم ناهاررررررررررر
فعلا انیوو لیا خوشگلهه
من هستم فک کنم
کامنتا رم ج میدم گایز
....
سلام عزیزم
تازه اومدی اینجا نه؟ =)
خوش اومدی ^^
صلم دنا جون ^^
سلام عزیزم
عا یکی جیدی اومده؟
فک کنم...
عامم البته مطممئن نیستم شاید ارمی نباشه اصلا


راستی میگم تو ادرس سایتت نوشته اس ان اس دی...سوانی؟ بایستت کیه؟
تو بتس هم بگو کیه بایستت ^^
سلام بله جدیدم
ممنون
خوش اومدی به بیان عزیزم 

چیشد که اینجا اومدی؟😊 البته ناراحت نشو ولی کنجکاو شدم 
عا درسته راصتش همشونو تو snsd میدوستم ول یونا و ته یون و تیفانی بیشترن و چون با snsd کیپاپر شدم علاقه خاصی بهشون دارم توب نگتن هم اول شوگا و بعد جی هوپ ^^
یعسسس ای نو
منم واقعا جی جی رو دوس دارم اونا اولین گروه دختری بود ک استن میکردم
بایسمم اوایل سویونگ بود اما بعد فهمیدم ن همشون خ دوس داشتینین

واسه بنگتن هم...
او مای گاااد لیااا 
تفاهممممم؟؟؟
گااششش....
من اول جیمین رو دوس داشتم اما بعد فهمیدم ن واقعا تو بنگتن بایس داشتن بی معناعه پس شد همه اما سوگلی هام یونگی و هوسوک هستن
البته بقیه هم هستن بجییتنیکینیمسکققجاقص
ارمی کامل نیستم ولی از کوک خوشم میاد
واوو پس ارمی هستییی

پس شدیدا خوش اومدی😂

میتونی معرفی کنی خودتو؟ اگ دوس داری
پس تا ی حدی عارمی ^^
هوم...
سلام دنی
سلام لیاا خداروشکر ک مامیت خوبه خودت خوبی
و سلام جدید
سلام سیمااا ^^
یکی از همین دوستان بیانی گفت میتونم اینجا دوستای خوبی پیدا کنم
اوومم درست گفته چون اینجا خیلی پررفت و امده ^^
سلام سیما
برای سیما


راستش من اصلا مویر این وب نیستم چون مدیرش رفته من دارم جاش نظراتو ج میدم پروف هم این نیس ک نشون میده اینجا😂
رییل؟اینقد تفاهم ^^ هارتم
واقعا چرا؟
باورم نمیشه...
سلام عزیزم
اما بگمااااااا تو دیگ هووی من نشوووووووو😂😂😂😂😂😂😒😒
چخبر دنایی؟؟
کی هوو؟؟؟ دوبارههه جررر😂😂😂

عاام هیچی از اخرین باری ک باهام حرف زدیم دقیقا من خبرم خابیدم پس قطعا هیچ اتفاقی نمیتونه افتاده باشه =|
سلام سیما شی ^^
عا میگم اونی اینهمه تفاهم کمی عجیب نیست؟
با منی اونی؟

من اونی نیستم هیونگم ^^
میتونین همون دختر شیطون صدام کنین
آره میدونم دوستم خودش خیلی رفت . آمد داره مزاحمه دیگه
از جانکوکو خوشم میاد ولی هیچی نمیدونم ازشون خخخ
جونگ کوک درستشه عزیزم😊


اشکال نداره اگه علاقه داشته باشی خود به خودت یاد میگیری اگه نه هم ک اشکالی نداره ^^
چندسالته؟
میت بدونم دوستت کیع؟
عاها منم کنجکاوم
لیا جونی پارت دوم فیک دوستم اومد بخون نظرتم بگووو چون خودتم نویسنده ای نظرت با ارزشهههه
اینم بگم ک من نخوندمش تا حالاااا شماها بخونین اگ خوب بود من بعد کنکور میخونم 🤭🤭
عا کدوم؟عاخه این چن وقته من خیل فیک خوندم
دوستم؟بعدن میگمم شاید
عهه چراا خو؟؟
ما اینجا همه چی بهم میگیممم =((
لیا  cute but wild  رو میگم
عا ادرسشو میدی؟
عا یادم اومد کدومو میگی ^^
عاره الان میدم
آخع اومده بودی نظرم داده بودیاااا تو وب نسبیه
http://fazayihaa.blog.ir/1398/03/27/Cute-But-Wild
عهاره قرار بود با نویسندش عاشنا شم
17سالمه
به موقع میگم صبر کنینننننننننننننن
صبرررر موجود نیسسس😂😂
راصتی چ خبر از داداشت؟
هیونگ نمیدونستی نفس و لیندا هووی منن؟؟؟؟؟


عاره لیا پرسیدی ولی بعدش نیومدی جوابتو بگیری 😂😂😂
چرا مید😂😂
خوبه سروش لیاجون مرسی گ پرسیدی
تو آزمایش ادرارش یکم خون بود ولی دکتر گفت مشکل بزرگی نیست فعلا دارو میخوره
عههه چیشدههه؟؟؟
عاها بگو مواظب خودش باشه ^^ خب باهام عاشناش کن دیگه
اممم من میرم ناهار زود برمیگردم
بیا اینم میخ بره =/
انیو
منم برم ناهاررر
انیوووو بر نمیگردم
عاشق صداقتش شدم😂😂
انیو ^^
دوست اشنا داره بجا دوست شیطون کامنت میره هااهاااا
بایدم صادق باشم منو نشناختباا هیونگ جان
هاهاها
بگو کی هستی تا کلتو نبریدمم
چند روز پیش برادرم از رو دوچرخه افتاد فرمون فلزی دوچرخه فرو رفت تو شکمش.لیا اینو پرسیده بود هیونگ.الانم خوبه خداروشکر اعضا دخلیش صدمه ندید فقط یکم کلیش ک اونم دکتر گفت نگران نباشیم خوب میشه
واااااااااییییی خداا
حتما خیلی درد داشته بهش بگو مواظب باشه
ایگوو =((
عاره خییلیییییییییی درد داشت بچه کلی گریهه کرد
همینه دیگ مواظب نیست یه مقدارم زبون نفهمه
دیدی برادرمو؟؟؟
اره فکر کنم
بازم هر چی هس بچه اس مراقبش باشین شماها
آخه چطور میشه مراقب یه بچه 13 ساله اونم پسر وشدیدا زبون نفهم بوووود 😓😓😓

یوهاهاها بچه ها همینن
درک میکنم😂
سلام😶😁سیما آن شدم😐
سلام عزیزم
برای سیما
سلام فاطی
لیا میخواست بشناستت معرفی کن خودتو
آها خب من فاطمم دیگه😐دوست سیما😁
کوتاه مختصر مفید😂
دیگه واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه واسه معرفی کردن خودم😐😂
خب منم شناختمت
اسمت خیلی قشنگه ^^

خوشبختم ^^
خب عزیزم کامل معرفی کن
فیکتم معرفی کن
یه چالش هم هست ک دنی گذاشته اونم خواستی جواب بده
تا نیومدم براتتتتت 😡😡
آها فیکمو بگم؟!
خب فیک چانبک هونهان داره توش...اولین بارمه دارم مینویسم اگه ی جاهایی سوتی دیدین به دل نگیرین😂و اینکه به قیافش میخوره خیلی گریه دار باشه اما توش کمدیم هست😁‌‌...

چالش هم شرکت کن

راس میگه شرکت کننن
http://bangtanforever.blog.ir/1398/03/20/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%87

یکم اگ دوروبرتو نگاه کنی گم نمیشی عسیسمممم 😡😡
ناموسا این لینکشه؟؟😐😐😂😂😂😂😂
جرعت نداری کلمو بکنیییییی یو هااهااا برو از کنجکاوییییی بترکککککک هااهههاههاا
هاهههاهاهاهاها

اینو بم بگو 
وب داشتی از اول؟
شادی هستی؟
دختر شیطون
دنی تواناییشو داره هاااااااااا
و اینک تو هم برو چالشو شرکت کن




چیمی کوجایی ک حرفم درست دراومد 😂😂
راسسس میگههه تواناییم بالاسس
نمیتونی بفهمی دنااااااااااااااااااااااااا
سیماشی من تو چالش شرکت کردم
یوهاهاهااا واستاااا ببینمم

یا شادی هستی یا شادی😂😂😂

یا شاید هم مبینا😑
من باید برم فعلا گایزززز
میتونم پیاماتونو بخونم اما نمیتونم تا شب جواب بدم میانههههه
و اینک دنی اگ از فیک خوشت اومد بگو ادامشو هروقت آن شدم بفرستم برات
لاوووو یووووووووووووووووووو ماچ ماچ
هارت هارت 😘😘💜💜
باشههههع هرچند وقت نکردم هنو بخونم ولی اوکییییییی
لانیووو 

از من تقلید ننما😂😂😂 هارت هارت
عمرااااااااااا بتونی بفهمیییی
نمیگی دیگ نه؟؟

باشهه حرفی نداریم باهم😑
خو خودت بفهم دیگه
اینطوری بیشتر مزه میده
بگما از وب دوستم دارم کامنت میدماااا
نمیدونم 
بگو اونایی ک گفتم هستی یا ن
گرل اگه قهر کنی میکشمتتتتتتتتتتتتتتتت
صیم من خاهم کشت اگر نگویی😑
تو ک نمیدونی کدوم ***م هاهااااا
نمیگممممممم
بوس بوس انیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
کدوم چی چی؟؟

زهرمار و انیو کجا رفتی ییا اینجا ببینم😑😑😑😑
میخوام برم فیلم ببینم
شب میام ولی با اسم واقعیم بازم ک نمیفهمی
یوههاهههااااااااااااااا
دناشی فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
چرا فک میکنم شادی هستی؟😐

فک ک نه تقریبا مطمئنم

البته بین شادی و مبینا درگیرم =/
سلاممم هاهاههاهاها
مبینا تموم کن این بازی کثیفو😑
متاسفم ولی من مبینا نیستم
هااهااا
تا وقتی نگی کی هستی باهات حرف نخاهیم زد بیب😊
سلاااااااممممم هیونگم اگه هستی😅😂😂
و کلا هر کی که هست😂
میانه من دیروز یهو رفتم دکترم اومد 😑
گوشیمم طی یه عملیات از پیش تعیین شده هزار تیکه شد😑😐🔫
الان با گوشی مامانم اومدم😂😐
واوووو چه شانسیییی
من تورو دیدممم
هیونگممم

واووو الان خ خوشحالم ک نرفتمم تو اومدی😂😂
اهم اهم
اون پنج نفری که الان حاضرین😐
بیاین حرف بزنیم دیگه من معلوم نیست کی بیام😢
کلوچه من هستم😉 (حالا ن ک شهص مهمیه ودف😐)
ووویییییی سلامممم هیییونگ.منننننن بابت دیشب میانههه هق هققققققق, سلاممم نفسممممممممممممممممم چتوریییی خوشگلممم ؟؟حالت بهترههههه؟؟واییییی من یکممم بیشترزز نیستم باز بایدد برممممم تو همسن چند دیقه وقت گفتم بیامم اینجااا
سلام چیم 
نه بابا مشکلی نیست 
برای نفس
خوب کاری کردی
وایییییییییی آنییییییییوووووووووووووووووو اونیییییییییییییییییییییی^^💓💓💓💓💓💓
آنیووووووووووووو هیونگمممممممممم💓💓💓💓💓💓💓💓
آری بهترم😁😁🙂
اونی:سلام نفسیییییی  ,کوجا بودی دلم برات پوگوشیپداااااا شده بودددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭هق هقق
میسسیی هیونگمممم,چه خبرااا هیونگگگگگ راستیییییی هیونگگگگ ی چیزیییییییییییییی........
چی شده؟؟
میگما اونی نمیدونم پا قدمه توعه یا هیونگ ولی الان شدن نه نفر😂😃
اونیی: واووو9 نفررررر؟؟خو سایننن کهه/ پاقدمه هیونگههه شک.نکن دیروز نبودی هیونگ بود سایت شلوغ شدهه بوداصننننن خعلیییی
هیونگگگگگگگگگگگگگگ باز اومدم رفتییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه هستم

یه کاری با نفس دارررمممم
منم دلم تنگ شده بود اونی😢
ولی چه کنم😑😢
خدایا اونی این پسره بغل گوشه من نشسته وز وز میکنه اعصابمو ریخته بهم😑
اگه دست و پام بسته نبودا همچین میزدمش 😑😑
هیونگ: با گچ بزن تو سرش
حجابتم حفظه😂😂
جونم هیووونگ؟
میگممم 
من عکمو گذاشتم تو وب و...🙈🙈
اوهومممم باشش 
ن دیگ گفتم...
جااان؟
کجاااااا؟
میخوام بینمممممم
خصوصی بده رمزشو بدم کلوچه...
فقط













من زشتم😐
نمدانم ولیی خعلی کیوته میصحبتههههههه و میحرفععع
واقعا؟
مگه چی میگفت؟

شات بده هنگ ببینم باز چیا گفته😑
وای راس میگیا هیونگ وایسا در موقعیت مناسب از خجالتش در میام😂😂😂
افرین😂😂😂
ولیییی هیونگگگ میدونیی ی چیز,://///
چ چیزی؟ =///
سلام سحر جون
اونی: سلاممم شیطون بلاا( اسم مستعار گذاشتم دوس نداشتی بوگو)خوبیی چتورییی؟؟؟اوممم من مودونم دوست خوشمزه ای
خوووووبببببببب اومدم😂😂🤚
ینی چی؟😂
اییییی خدااا تو اوج جوونیییی موهاممم سفیدد گشتتت;((((هیونگگگ کوجانییییی
اینجام😐😂
آیگو😂😂😂
😂😂
نه دوست خوشمزه نیستم ایشششششش حالا رو اون چرا اینقد مانور میرین تو این وبا هزار تا آدم دیگه هم هست
اونی: به خوشمزهه بوگوو میفهمه چرا اینقد روش تاکید دارممم 
هیونگگگگ سوگولییی و خاصص من همیشههههه تووووییییییی
هاعع؟؟
یهو هارت اتک؟؟ 
چشده؟؟
چرا اینقد روش تاکیید میکنی؟مگه کیه اون دختره؟
اونی: تنها کسی که از کلمه خره استفاده میکنه و یکممیییمم قصد کرم ریزی داشتت خودششششهه
دلممممم یهووو برات تنگیدددد بعدد محبتاممم فوارن نموددددد ابراز کردمشونن:)))))
عههه عجببببب*تفکرررررررر*
وایییییی خدا😂😂😂😂
اونی یعنی عاشقتم منن😂😂😂😂😂😂😂
اونی:فداتت مییی توو , چرااا حالا😂😂؟؟
من کی از واژه ی خر استفاده کردم؟یادم نمیاد همچین چیزی
اونی:شیطون بلا,( ی اهنگ یادم افتاد در وصف شیظون بلا)
این که یهو احساساتت فوران میکنه خیلی باحاله😂😂😂
وای این پسره چپ چپ داره نگام میکنه 
فکر میکنه خل شدم😂😂😑
آخه یهو از خنده میپاچم به در و دیوار😂😂😂
اونی:بهلععععععع کلا من هرکار بوکونم از خنده میپاچیی تو سر اون جواب چالشم گفتم موقع عصبانیت میخندم خوردی به دیوار هاا نخندد به من پسس😂
هیونگگگگگ بدنممم دچااررر نشتیی شدهههه :////
چرع؟
 نفسییی من جزو اون وس ادمایی جو زده فلک زده ممم :)))))
عهه اینطور نگو
آخی اونیممم😂😂😂💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
اونی:نفسیییییییی اصنن نفسس
نفسسسسس هووییی خوشگلمممممم کنچانا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا الان باید بیای من گوشی مامیمو دزدیم دارم پیام میدم الاناس ک بگیره منو😭😭😭😭😭😭
دستا بالا
تو محاصره شدی
زود اون گوشیو بذار پایین دستاتو بذار رو سرت🔫🔫
هی دختر داری عصبانیم میکنی من دوست اون یارو نیستم
اونی: واوو شیطون بلایی عصبانیی چه شودد,اوکیییییی اراسوو نمیگگم دیگهه😉😉😉
انیو مای سکشی اونیییی 😈😈
بیشعووور چشم داری به جیمین؟؟😂😂😂

به نفس میدمشااا😑😑😑
اوا سیماااایییی
سلام هووییممممم
آره خوبمممممممممم😁
عهههه؟
منم گوشی مامانم دستمه چه تفاهمی😂😂😂
#خار_تفاهم😐😂
عارهههه نفسسس منتها مامان من فرشته مرگ منهههه 😭😭😭😭😭😭
درد داری هنوزز؟؟؟
وااای خدااا😂😂😂😂
چرا احساس کردم صدا و سیما عین مردای پشت درن منتظرن بچه شون به دنیا بیاد الان داره از زنش میپرسه درد داره هنوز یا نه
جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نیستم جانننننننننننننننننن توووووو
هیونگگگ دیشب که گفتمم بدنم دچارر چه نوع نشتییی شدهههه :///
عاام این نشتی ک محبتتو میگی ازش چکه چکه میکونه ^^
صلم ^^
اونی: سلامم لیا خوبی؟مامی,ددی,همسایه سمت راست,همسایه سمت چپ,همسایه روبه رو,پسر خاله,پسردایی عمع وعمو نوه خاله نوه دایی همه خوبن؟
خیلی بهترم نسبت به چند روز پیش🙂🙂😁💓💓
همه مامانا در مواقع لازم اینطورین😂😂😂😑
سلام لیا جونمم^^
عههههههههههه هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چیههه!؟؟😂😂😂😂

نگفتی درد داری یا ن؟؟😂😂😂😂
بچه چه شکلیهه؟؟ اسم اون یکی بچه ات چی بوددد؟؟؟ داداش یا خواهری؟؟؟ بوگوووو دیگههههه
اصلا بر من ک عموشم واجب است دیدنش برو کنار ببینم😑😑😑
*و از تخت شوتت میکند اونور ...میخاهی با مغز بخوری زمین ک....









که؟
منتظر چی هستی؟😑 سیما شه میگیرتش دیگه😑) #فیلم_هندی😂
دنی کوجایی ک ملتفتت کنم....
نیدونم گیج شدی 😂😂😂😂😂
اون پیامایی ک فاطی میداد و میگفتی وات؟ اونارو من بهش اس داده بودم بزاره اینجا ولی اون خنگ اون چیزایی ک من ب خودش گفته بودمم گذاشتههههه 
بعدشم هیونگ منحرف لزبین چیهههه میخواستم بگم از اشتب تایپی شد اومد لز😂😂😂
اهاااا عجباا😂😂😂😂😂



وااای بمن چه منحرف خودتی ک اینطوری اشتباه تایپی داری😐😑😑😑😂😂😂
ولی راس میگیییاا😂😂😂😂😂😂
این پسره شکش به یقین تبدیل شد😂
میگه چته هی هر هر میخندی😂😂😂😂
آخخخخخ وایسا بگم داداشم بیاد 😑😂
این پسره ک کنارته کیه!؟ همونی ک زده تورو؟؟


وای نفس عاشق نشیی شبیه رمانا شدهه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
صلم نفس ^^ خبین؟
اونی:سلام لیا جونی فدات تو خوبی مامیی خوبه؟
ارههع هیونگ تازه از صبحم ی عالم دعفا کردنن منوووو, عین این زامبیا خشک شدم از کمبود محبت  هققق هقققق
ععهههه خو بیا بغل خودم زامبی کوچولو😂😂😂
دنیییی خودت بهم فروختیش
تازه نفر بعدی خودی مای سوپر سکشی هیونگگگگ 😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈

و اینک منو هووم باهم خوبیم حسودی موکونییییی ؟؟!!!😂😂😂😂😂
کی رو فروختم؟😐

سیما شه چرا انقدر از کامنتا عقبی تو؟ اونو ک ده ساعت پیش گفتم😐😐😐


نههه جووووون دارم سروسامونتون میدم تازهه
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تحویل نمیگیرین تازه واردا رو دیگه نه؟باعشههههههه
اونی: شما که تاجج سری شیطون بلاا ولیی خو کامنت بده دیگهه تا منم جواب بدم😂😂
عهههههه نخیرم 
هیونگم حسودی نکرد😁😁😂
اهم با هیونگ من چیکار داری؟😶😂😐
اونی:حواسمم هستت نفسیی به هیونگگ تو مواظب سلامتیت باش فشار نیار به خودت

هیونگ: ارهواسه بچه بده تازه سیما هم نگران میشهه😂😂😂😂
عا عاره اونی تقریبا ی ساعته اوردیمش خونه
اونی:به سلامتییی خوشحالل شدمم لیا جونم
جیمین شهههه من ب جفتتون دست میزنم هه 😈😈😈😈😈💋💋💋💋💋💋💋
اونیی: سیما شیییییییی😡😡😡😡😡😡😤😤😤😤
سیما شی چر اینقد انحراف پیدا کردی خواهرم؟
لیا جونی تاثیرات ددی رومنه
دیروز اغفالم کرده 😂😂😂😂😂

سیما جون ما کیس میخایم یالا😂😂😂😂


ددی منو زده تو جادی خاکی الان لب مرزم لنتی😂😂😂
یااااا ابرفرضضض
سیما شی کاری نکن با همین گچا بیفتم به جونتااااااااا
با اونی و هیونگ من چیکار دارییییییییییی؟!
تووخودت فعلا ازش بچه داری کهه😂😂😂😂
هیونگ -_________________-
آخه بچه چیه الان بحثشو کشیدی وسط😂😂😂😑
تاثیرات ددیه کلوچه😂😂😂

زده اتیش زده بهمون رفته خودش😂😂😂
هیونگگگگکگگگ
بلیی؟؟
این ددی داره میشه مرکز پرورش منحرفا سیما شی باید واست ی کلاس چگونه حرف های ددی روی ما تاثیر نگذارد بزارم
واس منم بذار پلیز😂😂😂
هعی باشهههه
من پیش همون کوکی جذذابمممم میمونم
فقط اونی یادت نره من همیشه پشتت بودم 💔💔
ارهههههههه برو پیشش نفسسس جوووووون😈😈😂😂😂😂
وایسا ببینم نفس از سیما شی بچه داره یا چی؟
همون چی چی😂😂😂
خب چه خفر اونی؟چطوریاست ک هستی؟مگه قرار نبود یه مدت بری خوش بگذرونی؟خوش گذشت یه مدت نبودی؟
بیا اینم کامنت حالا بجواب
اونی:بی شماها که اصنن حال نمیدههه.من کار داشتمم گفتم نمیامم الانم ی وقت خللی پیدا نمودم  عین چی خودمو پرت کزدم اومدم وبی
هییییونگگگگگگ منننننن بچممممممممم کجاااااا بووووددددددد؟؟😑😑😑😑😂😂😂😂
تو شکمت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هیچچییی باز اووز دوز کردمم منننن:// 
واس چییی؟؟؟؟؟
سیما😑😑😑
کجا میری تو هم 
کوک اینجاس 
والا👅😂😑😑
این زبونه چی میگه؟؟😈😈💦💦
تو هم منحرف؟؟ ارههههههه؟؟؟😈😈😈
یااا خدااا
هیوووووووووووننگگگگگگگ
تو کی اینقدر منحرف شدی😑😑😂😐
از وقتی دیروز با ددی حرفیدم دیگهه😂😂😂
ددی کجاییییییییییییی
خداااااا بیه منه بخووور
نمیشه سیما شه بخوردتت؟؟😂😂😂😂
هیونگ الانا باید باید برم شب میام کیستو میدم 💋💋💋💋
لیا حتما بزارررررررر کلاسوووو ولس همههه 😂😂
اونی:اووویییییییی سیما شییییییییییییییییییییی


هیونگ: کیسسسسس به من نهه خرررههههههه به نفسسسسسس
خدایااا این بچه هارو علاقل کنننن
وایسا اونی نگو تو عم از طریق ددی رات به اینجا کشیده؟
هیونگ: من کامنا رو ج میدم ن اونی
نهههه به جان خودمممممم
من به این پاکی
منحرف چی هس اصن؟😂😂
میخای واست شرح بدم ؟؟؟😈😈😈
ک کیس میدی سیما شی عاره؟ باید ب داداشت بگم ی خورده ارشادت کنه
هیونگ من در خلوت با تو یه کاری دارم خب؟😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
جووون جوووون رو تخم چشمام چیکار داری عشقم؟؟😉😈
نفس نگو بیا منو بخور .ک همین دیروز کار دستمون داد 😂😂😂😂
دنی موخوام ب تو کیس بدم 💋💋💋💋❤❤❤❤
تو بیجا میکنی مردک ه***ز😑😑😑😑😑😑

برو کیش کیش من خودم زن دارم تو برو پیش زنت😑😑😑😑
نا مرسی داداشم یادم داده😂😂😂😂😂😂
سیما با من حرف نزن الان هیونگ یه چیزی از توش در میاره😂😂😂😂😂😂😂
در اوردم بیب بفرما اینم بچه تون😂😂😂😂😂😂😂😂
عععرررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂
خو چیههه کارم داشتی منم گفتم باشهه دیگهه عههه😂😂😈😈
اونی ب جای کیس دادن ب مردم برو ی خورده عبادت کن شاید رستگار شوی
وای خدا کیش کیش 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂
اونی یوقت این دو تا رو تنها نزاریا بعد دیدی یوقت خدای ناکرده ی مهدکودک باز کردن
هیونگ: کیارو؟؟
ااه دلم خواست ب همه کیس بدم...
الان برم سر مامیمو رنگ کنم...
بر خواهم گشت..😈😈😈😂
ودحللللل؟؟؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

من نمد با من چیم و زنم کاری نداشته باش بقیه مال خودت اصن😑😑😑😑
به به سیما شی مامانتم ک رنگ میکنی
هیونگ:اره یه عمری ما رم رنگ کرده فک کردیم بچه پاکیه😑😑😑
نفس و سیما شی
آهاا
چرا مهدکودک خو؟؟
یا خدا مهد کودک؟😶😂
با این دست و پای بسته؟😂😂
نفسو اذیت مینماااییید؟😑
باااااااااشششششششششش😐😑
عهههه هیونگ دورت بگرده کلوچه من
دیر کامنت دادی فک کردم ناراحتی =(
بوس رو پیشونیت* شوخی کردم ببشید =(((
هیونگ زنت کیه؟؟
به منم بوگو😂😂😂😂
نوموگممممممممممم یوهاهاهاها


زن من عشقققق منهههههه
دییونه شمممممممم نازنازییی منهههههه
قهرقهروو منههههههههه
 فیقققق عالیییی منهههههه وووووووشششششششششش
کیوتتت منههههه خوشگلل منم هس
اصن مال منه حرفیه عاقا؟😡
میگم اونی میگی همرو بردار واس خودت شاید مرتیکه مال یکی دیگه باشه اونوقت جواب شوهراشونو ط میدی؟
اونی:خو اونی میگه اسمم بوگو اینجا اونی زیادهه 😂😂
ی بار دیدی ریختن رو هم سیل عظیمی از بچه ها دورشونو بر حسب اتفاق جم شدن
مننننننن؟
نهههههه هیونگ من چرا ناراحت شممممممممم💓
بوووووووس رو لپتتت💋💋
فدای قلب لرزون لرزونت😍😍

پدرانه دست کشیدن رو سرت😁😂💜
نه اونی نمیدونم زن هیونگ کیه😂😂😂
کیه؟😂

هیونگ: دوباره برو بخون اون کامنتو میفهمی
.............................. 
بلییی؟؟؟
لیا جان عشقم 😑😑😂
سلام خراااا چه خبر بی من خوش گذشتتت؟
اونی:سلامم خوشمزه من دوستممم اومدششش اینجا,نچ بی تو هرگززز با تو هیونگ نمیزاره😂😂( برا فانشش بگفتم)

هیونگ: خر خودتیی مبیییی 
مارو سرکار میذاری هاعع؟؟؟
اونییییییییییم
بیا تا بوسسسس رو لپت 💋💋💋💋
حسودی نکن عخشمممممم💓💓💓😂
اونی::..........
اع نفس جون خب اتفاقه دیگه خبر نمیکنه ک
صلم خوشمزه جونیی ^^
نفسسسسسسس عمییییققققققققق....... من خوبممممممم........اروممممممممم........ دوباره نفس عمیقققققققق........ 
چیشدی؟؟😂😂
عجبببببب؟
ناموسا؟
خوش سلیقه ای هیونگ😂😂
ولی کی هس حالا😂😶
چطور فهمیدی خوش سلیقه ام؟؟😂😂😂😂😂😂


نمیگویمممممم😜😜😜😜😜😜

بمونین تو خمارییی


وووووووشششششش فدای بی محلیاششششش😍😍😍😍
یه دیقه وایسا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااا
اووووومدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!
که منو اذیت میکنیییییی؟
💣💣💣💣
بووووووم😂😂😂😂😂😂😂
هیونگ: خطاب به چیم : نگا بمب گذاشت نمیدونه زن من روش حساسه؟😒😒
چی گفتی اونی؟نفهمیدم
خر تویی نه من دنایی
من هیچوقت هیشکیو سرکار نمیزارم
سلام لیاجونی
هیونگ: باشه من خر😂😂🙌🙌
ن نفس معلومه ک ن^^
به به مبینا جون
ذکر خیرت بود😂😂
صورتتتشش کم.کم.از خشممم به قرمز میزندد( بمانندد صورت اون پنگوئنه تو هنگ),
خووو چراااااا؟؟؟؟؟😐😐😐😐

پریو*ی؟😐
 سلااااااااااام یوراااابوننن
هیونگ:انیووو مانجیننننن
اونی: هیونگ چرا جواب من میره ؟://
ههههههیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
وای حواسم نبوووود 
میانههههه هیووونگگگگگگگگگگگگ
یادم رف زنت روش حساسه
ولی خودمونیم کی گرفتیش؟😂😂
ارههه حساسههههه😑😑😑




عااامممم نمد خ وقت بود گلوم پیشش گیر کرده بود 
بارها بهش گفتم دوستت دارم 
انقدر گفتمممممممم تا اونم بگه حتی شده با ی "منم"
خلاصه گفتاااا ما هم دیگه کام اوت کردیم بین خودمون😂😂
البته هنو رسمی نشده بذا امتحاناش تموم شه بعدا به بقیه میگیم😌😌💍
نههههههه نیستمممم.واقعاااااا نفهمستیییی چرااا هیونگگگگ؟؟
عااام نه؟😐
چطوری خر جانمم
نفس؟ذکر خیر من ؟چریی؟
سلوم مامیییی
هیونگ: بد نیستم میگذرونیم😂😂
ن ول خدایی نفس تو میدونی زنش کیع؟
اونی: اره منم مودانمم
 انیوووو هیووونگییی
این اوااخر کش هکردیی؟؟؟😉😉
اونی:جواب سلام من کوو سه ساعت تایپیدم انیو مامی خوشگل هندسام من دریغ از ی سلام خشک وخالی://



هیونگ: خ بوقییی نه اصن نکردم یوبوست دارم حرفیهههه؟؟😡😡😡
وای سلاممم مامیییییییییییییی
بیا منه نجات بدههههههههه😂😂
هیونگ: چراا نجات خو؟؟
من ک بیخیال تو سیما شدم😐😐
عا اونی فک کنم اونیکی اونی خیل ناراحته
اونی:من میگی ناراحتم؟
سلام خوشمزه
تو کی هستی ک همه فک میکنن من دوستتم؟
اونی:اخییی عاشق اینم جفت تون باهمم اومدین😉😉
آرههههههههه زنش عخش منهههههه😁💓💓
هووووووووووووووووووی مرتیکه کلوچه باززز حرف دهنتو بحررررف😡😡😡😡😡
نگا بد به بدن سکشیش داشته باشی چشاتو در میارم از کاسههه😡😡😡😡😡😡😡😡😡
فهمیدیی؟؟؟؟؟؟؟؟😡😡😡😡😡
میاااااانه 🙏🙏
سلووووووووووووم خوووشگلههه اونیییی😉😉😉😉😉
اونی: سلامم://
وووششششششششششش هیونگممم رف قاطی مرغاااااا 
کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیییییی😂😂😂😂💓💓💓💓💓💓💓💓
میگما هیونگ خواستین عروسی بگیرین با من هماهنگ کنین با این وضع نباشم اوکی؟😂😂😁
من قاطی مرغا بودمم

قلبم از اول با عشق اون به دنیا اومد اما چندین سال طول کشید تا اون عشق رو پیدا کنه
#شاعرانه😐
با چشمانی اشکبار به سمت کمد رفته چمدانی که از خودشم بزرگتره برداشته وتمام وسایلش رو در اون میریزه و در حالی که اشک از چشمانشش سرازیر شده میگوید: باشه هیونگگ من رفتمم :/// خوش بگذره , مواظب خودتم باشش و رویش را بزمیگرداند و به سمت خروجی اتاق میرود
وااااتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟

گیج به چیم نگاه میکند : چیکار داری میکنی؟؟
جوابی نمیدهد با سرعت بیشتری وسایل رو درون چمدون بزرگ زیر دستش میچپاند
+هی با تو ام چیکار داری میکنی؟؟
سکوت
عصبانی میشه: حرفم جواب نداارهههههه؟؟؟
از دادی ک بعید بود از او بشنود دست از کار میکشد مکث میکند!
صدایش رو پایینتر میاورد: داری چیکار میکنی؟
با صدایی ک سعی در مهار بغض اش داشت جواب میدهد: میرم که مزاحمتون نباشم!
بعد دسته چمدون را کشیده از در خارج میشود ک شونه هایش محکم به دست پسر روبرویی گرفته میشود!!!
سفت شونه هایش را گرفته انقدر عصبانی است ک به درد پسر کوچکتر زیر دستش دقت نمیکند...محکم سفت انگشت هایش را فشار میدهد زیر لب می غرد: چه غلطی داری میکنی؟
دیدن قیافه عصبی هوسوک سخت ترین تنبیه برای او بود با چشمانی ک دیگر خود را تسلیم کرده اند با دو قطره درشت اشک ک میریزد میگوید: میرم تا مزاحمتون نباشم!!
بلند تر از قبل می غرد: مزاحم کی؟ مزاحم چی؟ 
چی میگی واسه خودت؟
شونه هایش را رها میکند نفس عصبی میکشد چندین قدم در طول اتاق برمیدارد عصبی دست لای موهایش میکشد با بغض میگوید: اونهمه تلاش برای شاد زندگی کردنت کشیدم اون شبایی ک از صدای رعد وبرق میترسیدی با بالشت سفیدت میومدی در اتاقم تا صبح تو بغلم میخوابیدی...هرچیزی ک خواستی در توانم بود رو بهت دادم...عشقمو ازت دریق نکردم. دونگ سنگم بودی دوستت داشتم و دارم!
پدرومادرت ک ولت کردن پیدات کردم و کم کم شدی تنها کسم تنهاییمو پر کردی تنهاییتو پر کردم 
کنارهم زندگی کردیم کنارهم سفر رفتیم کنارهم عشق ورزیدیم کنارهم تموم کارهایی رو ک ارزومون بود رو تجربه کردیم...
حالا میخوای بری؟ بری که چی؟ مزاحمم نباشی؟ *بغض اش اروم میشکند اشک لجوجی پایین میاید* مگه من از زندگیم احساس مزاحمت میکنم؟! آره؟
نمیدونم والا قرار بود امروز بیام با دوستم کرم بریزم ولی دوستم نیومد حیف شددد
کل روز داشتم ب دوستم فشش میدادم بیشعور عوضییی
اونی: بله بلهه درستهه دوستت اصلننن نیومده
نفسیییییی کنچااناااا شدییییی
کیی مرخص میشییییی
نجااااات چرااااا؟؟
عههه هیونگ مگه چی گفتم؟🙁🙁🙁🙁🙁
خو اولین کسی که بهش گف عخشم من بیدم دیهه^^
خو باشه دیگه نمیگم🙁
نه خیرمن ی جا دیگه گفتم

فهمیدی کی بود؟؟
هیچی مامی بیخی 
هعی...
باید صبر کنم بخیه هامو بکشن بعد😑
آییییی درد میکنهههههه😭😭😭😭😭
عههههههههههههه دناااااا شیییی(باا اشکاییی ریزااان) کییییی سرو سااموننن گرفتیییی مامیییییییییییی
عرووووس خوووکشلممو کییی میارییی دست بووس منوو کیوووت
نه خیر من ج اون حرفتو دادم ندیدی 
ج کش هاکردی؟

برو بخونش😑
اونی منم ببرررررررررررر😭😭😭😭
اونی:من تنهامم تو دیگررر چراا تو برو پیش شور وهووتت
عجب! یکی ما رو تحویل  گرفت
چشششششممم به گوشی خشک ششد
اونیی: به جون خودم اوموم تو سایت کامنت بدم که شیطون بلا کوجایییی دیدم تو زودتر اقدام کردیی
نیومد جان خوششمزههه
اصن میدونین چیه گوه خوردم اومدم
انیووو یورابونن
اونی: مبینااااااا بابا من بیجا کردمم گگگفتم اون دوست تههههههههههههه
هوووو ار یوووو ای Naughty girl
من ک رفتم خیلی ********
برین ب******
اونی:مبیناااااااااا به جان خودم داری شوخی میکنی اگه اصنن شوخی خوبیی نیسسسس هاد
 واقعا داره حالم بد میشه یعنی چی میخای بزی؟
مانی من دوست یکی از همین دوستاتونم
اونی:برا مامیییی
مبییییییی(*)باز شدییییییی😂😂😂😂😂
وا
مبینا؟!
چی شد یهو؟
اونی: نمدانمممم...
هیییییییییییوووووووووووووووووننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
هووووووو
فهدیمییم ۱۷ هیی عین اسکلاااا قندیییی در دلم اب شدد😂😂😂😂
هیونگ کجاییییی؟

اونی: هیوننننگگگگگگگگگگگگگگگ
نگاه ی دیقه رفتمااا
مبی بیا اجی کیس بده بهت اینارو ول کن 💋
عهه مبی چنقده زود قهر موکونی؟
چ شد اونی تو غصه نخورر عسیسم
صبر کنین قضیه باز قرمزههههه 😨😨😨😨😨😨😨😨
فااااک اف دیس شانسسس
تازه فیکمو نوشتم نگا باز قرمز شده همه جاا اه
فک کنم مشکیههه
همه سکووووت 😨😨😨😰😰
چیشده؟؟؟
دلم یهو ویلی ویلی رفت 😨😨😨😨😨
چرا همه ساکتن؟؟
دنییییی 😭😭😭😭😭😭
چر یدفه اینجوری شد؟
خودد را دراغوشششش هیکنگ پرت میکنه و میگویدد که فقط دلم گرفته بوددد هیونگگگ میشهه مثل همیشهه تو بغلت گریه کنم و خالی شم؟؟
هیششش فعلا هیچی نگو 
اوضاع یجوریه...
اونی من برم؟؟
احساس بدی دارم...
اونی: غلططط بی جا کوجا میرییی, اگه قرار بر رفتن باشه که سوتفاهما حل نمیشهه سیما شیییی😀😀😀, رفتن که راه حل همه چی نییس,بعدشم وقتی قضیه معلوم نیس چیتو میخوای بری ها؟
بله فهمیدم کیه 
دیگه اینو همه میدونن کی رو بمب حساسه😶
ولی منو هنوز نمیدونم چرا رو بمب حساسه😂
هیونگ هیشش؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
























































































































































































من تموم وقت در خدمتتون بودم امروززز هههاهاهاهاهاهاهاهاتعل
رزذئتیبندرتاحدددبعهحللللیقققققفلبیر
چطورین خرااا چقددددددددددددددددددددددددد دلم براتون تنگیده بود
اونییی:: دلللل منم براتنت تنگیدهه بود خوشمزههه
نمیدونم اونییی
فقط حس بدی دارم...
باشه نمیرم راست میگی
اونی:سیما جون  با پاک کردن صورت مسئله که مسئله از بین نمیرع درسته؟؟
اهم هیونگ
اول سره من داد زدیا
باش




















































قهرم با همتووووووووووووووونننننننن
کات فور اوررررررررررررررررررر












😂😂😂
تو را بغلش میچلانددد

کجاااا؟؟؟ تازه گیرت اوردممم نیمذارمم برییییی😑😑😑
چیم:
با چشمانی اشکبار به سمت کمد رفته چمدانی که از خودشم بزرگتره برداشته وتمام وسایلش رو در اون میریزه و در حالی که اشک از چشمانشش سرازیر شده میگوید: باشه هیونگگ من رفتمم :/// خوش بگذره , مواظب خودتم باشش و رویش را بزمیگرداند و به سمت خروجی اتاق میرود

هوپ:
وااااتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟

گیج به چیم نگاه میکند : چیکار داری میکنی؟؟
جوابی نمیدهد با سرعت بیشتری وسایل رو درون چمدون بزرگ زیر دستش میچپاند
+هی با تو ام چیکار داری میکنی؟؟
سکوت
عصبانی میشه: حرفم جواب نداارهههههه؟؟؟
از دادی ک بعید بود از او بشنود دست از کار میکشد مکث میکند!
صدایش رو پایینتر میاورد: داری چیکار میکنی؟
با صدایی ک سعی در مهار بغض اش داشت جواب میدهد: میرم که مزاحمتون نباشم!
بعد دسته چمدون را کشیده از در خارج میشود ک شونه هایش محکم به دست پسر روبرویی گرفته میشود!!!
سفت شونه هایش را گرفته انقدر عصبانی است ک به درد پسر کوچکتر زیر دستش دقت نمیکند...محکم سفت انگشت هایش را فشار میدهد زیر لب می غرد: چه غلطی داری میکنی؟
دیدن قیافه عصبی هوسوک سخت ترین تنبیه برای او بود با چشمانی ک دیگر خود را تسلیم کرده اند با دو قطره درشت اشک ک میریزد میگوید: میرم تا مزاحمتون نباشم!!
بلند تر از قبل می غرد: مزاحم کی؟ مزاحم چی؟ 
چی میگی واسه خودت؟
شونه هایش را رها میکند نفس عصبی میکشد چندین قدم در طول اتاق برمیدارد عصبی دست لای موهایش میکشد با بغض میگوید: اونهمه تلاش برای شاد زندگی کردنت کشیدم اون شبایی ک از صدای رعد وبرق میترسیدی با بالشت سفیدت میومدی در اتاقم تا صبح تو بغلم میخوابیدی...هرچیزی ک خواستی در توانم بود رو بهت دادم...عشقمو ازت دریق نکردم. دونگ سنگم بودی دوستت داشتم و دارم!
پدرومادرت ک ولت کردن پیدات کردم و کم کم شدی تنها کسم تنهاییمو پر کردی تنهاییتو پر کردم 
کنارهم زندگی کردیم کنارهم سفر رفتیم کنارهم عشق ورزیدیم کنارهم تموم کارهایی رو ک ارزومون بود رو تجربه کردیم...
حالا میخوای بری؟ بری که چی؟ مزاحمم نباشی؟ *بغض اش اروم میشکند اشک لجوجی پایین میاید* مگه من از زندگیم احساس مزاحمت میکنم؟! آره؟


اینم درامای من بود😂😂😂😂😂
اونیی:هیونگگگ دقیقا چون وضع ی جوریهه میگمم بزارر گریه کنم پیشت خالیی شممم😭😭😭😭,هیونگممم...
نفس با من کات نکن 😭😭

دلم واسه تهیونگ خانم تنگید... 💔💔💔😭😭
بیشعورااا همه میدونین😂😂😂😂
ولیییی من میدونممم
میخوای بگم چرا رو بمب حساسه؟😂
ولی لو میره قضیه😶
اره بوگوو
کجایین شماهاا؟
هیونگ: همینجا
نخیرم واسا











آغوشش را پس میزند و میگوید : 







آممم مخم کار نمیکنه الان بیخی 
آشتییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂


بیجااا میکین اغوشتو پسس میزنیییییی

در واقعیت کوو همش ب هوپ میچسبه اما اینجا همش من میچسبم بهت =(((
بوگوووو نفس من یبار گفتم بمب منو سان کرد
ب دنی هم گفتم سارانگههه سانم کرد😂😂
دنی ازت اتو دارمااااا مال من نشی ب خانم مو آبی (ک میگ بنفشه) میگم بهش خیانت کردیا
چه اتویی از من داری؟؟😡😡

نچچ من تن ب خیانت نمیدمممم😑😑
اخه موهای خودش بنفشه موهای ته ابی 
بعد من موهای ت رو گفتم این خنگ کیوت موهای خودشو گفت😂😂😂😍😍


#من_روانی_موهای_ابی_تهیونگم😐

خو هیونگ قضیه بمبو نباید می گفتی لو رف😂😂

اشکال نداره کنچانا
بالاخره باید میگفتیم که😉

نگفتی چرا ب بمب حساسه؟😐
😂😂😂




آخخخخخ فدای هیونگمممممممم
بغللللللللللللللللللل
بووووووووووووووووووس
💓💓💓💓💓💜💜💜💜😘😘😘😘😘😘😘😘

نمیخاام =(((
شوطورین؟
میگین وضع یجوریه دقیقن چطوریه؟بودم ولی نفهمیدم چی شدههه
#خوشمزه_خنگ
اونی خوب براش توضیح بده ک سوتفاهما رفع شه باشهههه
وگرنه من واقعا میمیرم...
اونی:سیما شی جواسم هست صبر کن
وای سیما قربون صدقه ته رفتم کلا سانم کرد یه بار😂😂😂
چند بارم خواستم حرصش بدم بمب گذاشتم تو نظرم اونم سان کرد😂
گفتم مگه من تو رو سان میکنم که منو سان میکنی 😶😑
میگه میخواستی سان کنی به من چ؟😑😑😂

اره یه بارم کلمه شب به خیر رو سان کرد😂😂😂😂
فردا از اتفاقی ک امرزو افتاد وانشات مینویسم
هیونگ:افرین منم کامنت میدم😂😂😂
مودونم نفس دیدم 😂😂😂😂😂
مبی بیا کیس بدم 💋💋
این دفعه نوبت او بود که وارد عمل شود😁
آرام به سمت او رفت و او را در آغوش خود فشرد و گفت : آخه دلت میاد با کلوچت قهر کنیییییییی؟🙁
























خدایا من چرا قرمز شدم الان😂😂😂😂

آره کلوچه ام دلمو شیکست =(((
*لبای اویزان قیافه ایی گرفته*
لیااااا واقعاهم باید نوشت ... 😂😂😂😂😂
راستی خوندی؟:؟
بخاطر تو اومد تو چالش شرکت کرد😂😂
بچه ها من دارم میرم شاید آمدم شایدم نه
سیماشیییییییییییییییییییییی بوسسسسسس
انیوو فعلا
اونی;حدافظ خوشمزه من منتظر 12 هم میباشمم عررر
موهای ته ک الان مشکیه فک کنم
بعدش دیشب کی دنبال چیم بود برا اهداف شیطانیییی 😈😈😈😈😈😈
هاهاهاهاهاهاها سیما شه فک کردی این یه اتوعه الان؟؟😏

تا ته نبودی ندیدی چیشد...سرکار بودین همتون😏
آخه یه سری نمیدونم سر چه قضیه ای داشتیم بزن بزن میکردیم بعد طرف گف این تفنگ من کو؟
منم گشتم دیدم تفنگه رو پیدا نمیکنم با بمب رفتم تو کارش😂😂😂



اونم گفت به حرمت بنگتن بمب بمبتو بذار زمین
گفتم نمیذارمم!
سانم کرد!
از اون موقع رو بمب حساسه😂😂😂
واااا 


اسکوله خودمهه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وااایی جررر خوردمممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اونی ته خانم با تو هم شوخی نداره هاااااا
دیدم چطوری دعوات کرد
ها ها ها
من سایه زیرکم 😈😈😈😈😈😂😂😂😂
کی دعوام کرد هاع بوگو😡
اونی:من میگه هیونگ دعوام کرده
میانههههههههههههههههههه












من قربون هیونگ باحال و جذاب و عشق و کلا همه چیم برمممممممممممممم!
ببخشید دیههههههههه
💓💓💓💓💓💓💓💓💓
فقط به حرمت قلب های لرزونت😑😑😑


خا باشه -___________-

😂😂😂😂
من ک تا تهش بودم....
تازه لازم نیست تهشو بدونه 😈😈😈😈😈
چی شد؟؟

نگفتی کی دعوام کرد تهیونگ خانومم؟😑
مرسی😐😂
فدات😑
عا ریلی؟عا عاره خوندم ^^ بیاد ی همکاری باهاش داشته باشم
هیونگگ اونییی سیماا نفسس و لیا خیلییییی خییلیییی میدوستمتون خخییللییی
ببخشید اذیتتون کردم امروز
در ضمن اون وب دوستمه شاید خواست باهاتون آشنا شه همین الانشم بغلمه خیلییی خستهه شد اینقده ازشش کار کشیدم
دوسستوتن دارم و یه بوس میکس شیطونی و خوشمزهه رو لپاتون انیوووو
هیونگ: نگفتم مبیناس؟😒😒
هیونگ تو ک از خونه بیرون شدی
اونیو دعوا کرد....
یادت نیست؟؟هرچی میگفتم باور نمیکردی؟؟؟😈😈
اره خب ک چی

نشانه محبتشه اینا😑😑
مام میدوستیمت😁💓
بیا من مطمئن بودم😂
صیم😑
عهههههههههه هیونگ گریه میکنماااااااااااااااااا
😭😭😭😭
چرااااا فدات شممم چیشدهههه کی تورو زدددد ببینممممم؟؟؟؟؟؟
*شوهاتو گرفته هی چکت میکنه*
منم تورو خیلی میدوستم خوشمزه
ولی میدونستم تویی اخه نقشه کرم ریزی داشتی 😂😂😂😂
هیونگگگگ من بغلللللل گریهه موکونممممممممممم,هققققق هقققق منو یادت رفتتت ؟؟
حالم بهم میخوره از....
خدایا شروع شد😂😂😂😂😂😂

چییییییی؟؟؟؟؟
در جواب قبلی *
آشتی دیگههههههههههه
الان چرا پوکریییییییی😢😢
چیطورر باشممم؟؟ 
من با تو تا اخر عمرم اشتیمممممم نفسسسسممم کلوچهه خوشمزههههه(رسما اسم سه نفرتون رو اوردم تو مبینا و کوکی😂)
خب چه بهتر دنیی
باز محبت نثارت میکنه 😂😂😂
صد در صد😌😌😌
حسوووودیییییییییی
هیونگ کجااااییییی ناموسا😂😂😂
اینجام دیگه😕😕😕
اینجام کهه😕😕😕
وای غلط کردم ببخشید😂💓💓
چیزه هیونگ مامانم اومد
گوشیشو میخواد
من باید برم🙁🙁🙁
دیگه هر وقت تونستم میام
فعلا💓💓💓💓💓💓
باشهههه لاولییییی
برو مراقبتم باش زود هم خوب شووو انیوووو💜💜💜💜
واقعا لیا؟؟ باشه میگم کامنت بزار زیر اون پست احتمالا میبینه😘😘
گایز فرشته مرگم بالا سرم وایساده😰
من از این ب بعد فقط میتونم بخونم ج نمیتونم بدم
خب کاری داشتین بگین😁
لاو یو مای سکشی اوننی و سوپر سکشی هیونگگگ 💋💋💋💋💋💋💓💓💓💓
الحق ک هوومه
این همه تفاهممممم..... 😍😍😍😍😍
یا خدا سیما جان من بیخی😂😂😂
یو آر مای لابولیییییییی هیییوووووووونگگگگگگگگگگگگگ💓💓💓💓💓💓💓💓
چشممممم🙂🙂😁
فدای چشمت😍😍😍
اوههههههههه اوهههههههههههههه 
من اومدممممممممم^^
امروز یه روز پرفکت با پپپپررررررییییی داشتم کللللییی کیف کردم ازش ممنونم^^

اما کل بدنم افتاب سوخته شد ...الان دارم میخارونم خون زده بیرون-_____-
اونی:ایکوو خوش اومدییی ,خعلییمم عالییی خوش بگذرونییددد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *******  *** ** **** ******* ** ** **** ****** **** **** **** *** ******** ******* **** ***** *** *** **** **** ***** ** ** ***** **** *******
خصوصی چیم
علیک سلام کیوت.
اوهومممم روز خیلی خوبی بود تا باشه از این روزاااا
اونی:برا کیوتیی
آره پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپرررررررررررررییییییییییییی
پری کل پوستم به ف/اک رفت داره خون میاد
اونی:واییییییی نهههههه اینهمه گرم بود یعنییییییییی 
آخییی الهیییییی
اونی:ارهه
هستییییییییی مخاب خاصممم؟؟؟
نچچ دیوونه شدم برا خودم کامنت میفرستم ج میدم  
گرم بود اما ماهم پرو بودیم ی جا نمیشستیم کههههه همش جین میزدیم.باز پیرامون میکردن
واوو که اینگونه
جیم میزدیم پیدامون میکردن😂😂😂😂گوشی اوشگول
کسیی نیسس؟؟
کسی هست ولی داره میره:(

😐😐😐
اونی هستی؟
دنی تو چی؟
اونی هستم من
اونیییی کارت دارمممم رفتیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنایییییییی تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونی:نه من هستم
کسی اینجا نیست؟؟؟
توروخداااااااااااااااااااااا یکی حرف بزنههههههههههههه
سلامم من هستم سیما شیی
اوکی مرسی
چک کن پلیز
باشه,چیزی نیومده برام
عهه من ک فرستادم
اونی تو ک ایمیلو داری بهم پیام بده من ج بدم
خصوصی بفرس ایمیلتو ندارم
اونی گرفتی؟؟
چیزی نیومد برام
الان فرستادم چک کن
اونیی چرا هیچیی نیومده
ای باباااا

ا بزار دوباره بفرستم
اونی چرا غیب میشی
سکتم دادی
نه هستم نتم پرید ببخشید,چی شد اومد یانه؟
عاره اومد
مال من اومد؟
قبلیا چی؟؟
اره اومد برو اونجا
کجا دارین میرین؟تو ایمیل آها باشه
خودوفظ
من که هستم  خواستی خوشمزه
مبینا بعدا بهت میگم ...
برا خوشمزه
هستی.. اوهوم
ارییی,دوستت شیطون بلا رفت خونه شون؟
آره همین الان رسوندیمش
اوریننننن دخمل شادیه فک کنم
پیامام نمیرسه آیا؟؟
نههه میخوای ی رمز بفرس پست خصوصی بزارم
من تو پنل اون بودم حرف میزدم باهاتون دو تا کامنت آخرو خودش داد بیچاره
😂😂😂😂😂😂😂😂 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
**** ****
خوبه گفتم خصوصییی یکی دیگه بگهه 
فک کردم فهمیده باشین
دیشب خودت لو دادی اون خره هم خعلی تابلو بود
آره تو همه کارا افتضاحم
من میرم شما راحت حرف بزنین
شب بخیر
واساا ی دیقه کارت دارم
مبینا قضیه رو برات تعریف میکنم گلکم نرو چیزی از تو پنهون نیست


اما تا گفتی یوهاااهاااا فهمیدم توییاااا
چی کارم داری؟
برو وبت رمزو بدم بهت سیما گفت حسش نیس بار دوباره برات تعزیف بوکونه
آجیییییی
مگه تو نرفته بودی😳😳😳
سلام شادی جونم چرا ولی وقت اضافخ پیوا کردم شبی اومدم الانم که از خوابم زدم و اومدمم خوبی خوشگلم؟؟تازه بهت گفتم خصوصوی هستم
جدی گفتی میری منم گفتم میخای خلوت کنی نیمدم
حالا اومدم ۲۷۷ تا پیاممممممم😳😳😳
اووووووووووووووووووووووووو
اره نبودمم شب اومدم هیونگ بود ولیی, من فقط شبو بودم بقیهش پروف منه ولی هیونگ جوابیده در اصل
من پیام خصوصی ازت دریافت نکردم آجی
ا اهههه لعنتت به این نتت اخخه عجله داشتم فک کردم فرستاده شده
نو برو بخواب
انقدر وسط خوابت نیا تو نت
اصنن خواب نبودم که وسطش بیام نتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan