BTS

Just For Profile

وب سیما

Dena - Hope



🌙بچه ها سیما وب زده 🌙

از توی کادر دنبال کننده ها وبشو ببینین و دنبال کنین اگه دوست داشتین

مرسی

ارسو ارسو خرههه
:|
ببخشید دیگه بهت نمیگم خرهه
خر😑
هیونگگگگگ دعفام موکونییی یانه؟؟😕😕 :////
واس؟
انیوووو خوشمرهههههههه خوبیی.؟؟جاییس نروو کارت دارنن ی چند میینن بصبر
واس خوشی😂 (خار مخفف😂😂)
حداییش ناراحت شدی؟عههه زودتر میگفتی دیگی ببخشید

سلام سحری چی کارم داری؟
نه بابا ناراحت نمیشم کهه راحت باش😂
خوشی؟چه باحال دیگه مطمئن شدم خیلیی تنبلی
خیلی بیشتر از خیلی😂😂
اققاااا بههدمن بوگوووووو 10 راهدمیفتیی یا اینجایییی؟؟
@نمیدونم با کی
بهمم میگننن سحریی یاد زمانن تولدم میفتمممم😂😂😂😂
دهم راه میفتم وای یادم انداختی چ طوری از خونه بزنم بیرون مسافت ب این گندگی رو طی کنم واییی من پشیمون شدم نمیخوام
اونی:توووو بیجااا میکنییییی پشیمونن شدیییییی(شرمنده هیونک باید جواب اینو میدادم)
عه از امروز دومین باره اینو میگیاا ``بیجا میکنی بیجا میکنی``(اداتو در آوردم با لهجهء غلیظ مشدی)
والا اصلن حوصله ندارمممممم
اونی:خووو بیجا بهتر از اون کلمه دیگسسس(غ ل ط),ازز بسسسسسسسسسسسسس هی میگییی پشیمونن شدممممم,خودم پامیشم میام اونور مییارمت به زورر
مامانم ب زور منو تا حال میکشونه گفتم ک حتی امروز عروسی هم نرفتم
پشیمون شدم چون حوصله ندارممممممممممممممم

هیونگ خرهه ور آر یو؟
اونی:منمم تا درجه 1 نباشهع عروسیارو در میرممم😂😂😂. خوب کاریی میکنهه مامانتت ی تشکرر حسابی میکنم ازش.نمدانم کوجا رفت هیونگ
وای ترک جدید بی تی اس ورلد
عاقاا all night رو چرا اینطوری تلفظ میکنن جرر خوردمم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارهههه چرااااا واقعاااااا منمممم دارمم میگوشمششششش😂😂 هیونگمم ی خصصوصیی داریی بجوابش تو وب منه 
منم برم الانا میخوام برم حموم ولی هیشکی نیست میترسممم برم عههه عجب گیری کردمااا حالا خوبه گفتم تا حال فقط میتونه منو بکشونه میخوای ازش تشکر کنی ایششش خودشیرین
اونی:خوو اگه بهوخودت باشهه که نمیایییی
ینی هر چی بی حوصله بودم شست بررد
دارم جرر میخورماا😂😂😂😂
اونیی:: واییی من عاشقق شوگا و ار ام شدمممم که اینجوریی کردن حالتوووو
وایی چرا اینترنتم اینقد کند شده یه دفعه ای دوشنبه 1 گیگو تو یه ربع دان کرد الان چرا اینطوریه؟واییی اگه تموم شه چی؟
اونیی: ا جرااا واقعاا اینجوریی شدده؟؟15 دیقه زیاد نیسسس برا 1 گیگ :// 
ه
ی
و
ن
گ
بلههه؟؟؟بلههه؟؟ 
هولم نکن دارم ی کار سخت و تمرکزی انجام میدم
بمیرم ک بوق بلد نیستم
منظورم این بود دوشنبه ک 1گیگو تو 1ربع دانیدم خوب بود ولی الان برا یه آهنگ 1ساعت شدهه
وای دارم میمرممم
اونی: نههههههههههههههههه بیااااااا این نتممممممممممم میدونه کیی بره رو اعصاب ادممم
هیونگ بوق بلد نیستی؟هانن؟منظورت چیه؟
بوق بلد نیستم ینی همان گ*ه
دارم دستکاری میکنم قالبو ک بخوره تو فرق سرم
نمیشهههه ارور میدهه😭😭😭😭
چیکار داری ب قالبت؟کدوم وب؟
اشکال نداره از دیشب همه دارن ارور میدن خخخخ
وب های کیپاپ دیگ
و این وبم اگه میتونستم انجام بدم خ خوب بود
اره این وبم انجام بدی خوبه منم دوس دارم عوض کنم ولی حوصله ندارم
اومممم
همون خوشی ام
مید
هعییییییییییی..................................................................................................
وات هپند؟؟
هعییییی.....................................................................................................................
اونیی: چههههههه شدههههههه استتتت؟؟
هعییییییی........................................................................................................................
مبینااااااااااااااااااااااااا
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هااااااااااا و...........
چرااا همشش هی میکشیی؟؟ چه شده
هعییییییییییی......................................................................................................
هاااااا وو ککوو...........
چیی شدهه موگوممم
هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.........................................................................
مبیبببببببببیییییییییییییییییینننننننننننننننااااااااااءاااا
هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حوصلم خ سر رفته ایششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
زیرشوووووووو کمممم کننننننن سرررر نرههههههه خووو,فیلم نداریی نکا کنییی؟
دارم نگاه میکنم ولی حوصلم سررفته خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بی نمک
زنگ چییییی موخای بزنن
نهههههههههههههههه دهنم حوصله باز شدن نداره
عهههههههه خدافظ
من خودم یا این دوتا کاروو میکنم یام بازیییی ایده دیگه اریی ندارممم:/
چرا من از همه دیر تر فهمیدم
سلام 😂😂😂😂
آدرسم چیست؟
وای دنااایممممممممممممم
هخقثالاثقعشثکقل
ممنووووووووووووووووووووووونن 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سلام بببببببببههههههههه رهممممممممممممممممممگگگگگگگگگگگگییییییی
سسسسسسلوم کککککسسسسسسسسسسسسسیییییی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو بچ.....
هی چطوری لیا؟؟؟؟؟؟؟؟
جججججججججججججججججووووووووووون هیونگ پروفت کف معدممممممم
جذبش زد کورم کرد لعنتی ...
بیا جی هوپ رو با آ ر ام شیپ کنیم ببینمممممممممممممم
من پرو تر از این حرفام تا کسی جواب نده من تا خود فردا ...نظر میزارم حالا ببینید!
هی برو بچ چطورین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیا آهنگ بد بای رو گوش دادن/؟
من که خیلی خوشم اومد ...خیلی خوب بود
فففففففففففففاااااااااایییییییییییییییییییررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من یه آرمیه تنهای شهرم ...........آ وانا بی گود گریل جاست فور یو
بوم بوم بوم بوم بوم بوم بومرنگ ....آه گانا شو در اونه او مای گان 
او مامامای
آی شولد لاو مای سلف ...
اوه یههههههههههههههههه
من مانده ام تنهای تنها ...میان سیل غم ها
تابستونه خدا گرمه دمش سرد :/
چرا انقدر هوا گرمه؟
من ول نمیکنممممممممممم.........
کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟
خدای کسی نیست؟
جان من 4 نفر تو سایتن ولی من فقط کامنت میدم ...
جون خودتون سایه ها بیان بحرفیم ....هی ناشناس (فن بوی نامجون) این جا هستی؟
کسی هست بحرفیم؟
من پوسیدم!
الان به درجه های از عرفان رسیدم که با خودم میحرفم!
وات ده.........
جون من اونی که الان اظافه شد ....تو هم یه حرفی بزنننننننننننننن!
6 نفر در سایت حاظر ...
ای ما درموووووووووووووووو.....
چرا کسی نیسسسسسسسسستتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنید ول میکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمرااااااااااااااااااااااا...................................
 :|
میخوام برم بزنم تو فاز بندری ...جوری میخونه نامجون جوان که دیگه نشینی رو صندلی ......
لیدی تودی ..........آی سو بیزییییییییییییییییییییییییی
ااااااااااااهه یههه آآآآآآآآآآآآآدم پیدا کردمممممممممممم
هیونگ هههلللوووووو
هیونگ نگو رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتییییییییییییییییییییی....احساس میکنم تو جزیره تنهام 
اودیگا دین اودین دیل نگا کره وان مور چم گیسو چبل گشی نگه نگه تورو بوچا
تل می وای
ترک نامگی رو دوس داشتی؟
نام سوک حالا...
آآآآآآآآآآآآآآآآآآرررررررررررررریییییی بسییییییییییییییی عالللی بوووووووووووووددددددد
خب خوبه...
حوصله ام سر رفته....
آی سپند مای هول لایف 
فالو این د نایت تایم ..
هیونگی سر نرررررههههههههههههههههههههه...................................
چطوری بیبیه خوشگلمممم
کی اوگی شیپتان 
چاکان سوری دیری ...
آل وایس فیلینگ سامتینگ بیگر سامتیگ ریل وایلد 
یا هیونگاااااااااااااااااااااااا اودیگایو؟
چبل کاجیما هیونگ نیم ...
لاو یو سو بد
هنگ سنننننننننگگگگگگگگگگگگگ
دی دریم دی دریم اووووووووووو
دو یو دو یو وات دو ف/اک ا وانت...........
آیم نات رپ ایم نات پانک آیم نات آر اند بی اور اند هیپ هاپ 
کره اوری چینگو یاچی
ال ماریا چی ال ماریاچی ..
گیو ایت تومی ...فیم فلش لایت گیو ایت تومی...
مون چایلد دونت کرای ون مون رایس ایتس یور تایم ....
دی دریم دی دریم اوووووووووووووووووو 
اون دو نفری که تو سایتین ...جون من چرا نمیحرفین؟
بیاید درمورد گیم آف ترونز بحرفیم!
#من _ندیدمش
اهم اوهوم هام اوهوم
چقدر پشه شقققققققققققق
:///////////////////////////////////////////
واقعا چرا؟
الن دارین منو میبینین مثلا بهتون چی دادن؟
شاید اصلا لخت باشم تو باید ببینی؟
چرا نمیتونم ببینمتون؟
میدونستین اگه مورچه اندازه انسان بود از یه لامبرگینی تند تر میرفت؟
میدونستین 70% بدن مورچه از شیشه است؟
مردیییییییییی نسیبه مردییییییییییییی
بیا حرف بزنننننننننننننننننننننننننننننن
هههههههههههههههی سیما شی ....خدایا شکرت ایمنیدا بالاخره بیر نفر پیدا شد
عاشقتم ددی به مولا😂😂😂😂
من اومدم
منم عاشقتم هیوونگ به مولا ....
هههههی ییییییسسسسسسسسس 
قدرت یه ناجون لاور این است
بعلییی آمدممم
البته دنبال یه نفر ک باها قهره اومدممممممم 😭😭😭😭😭😭😭
به قول مبینا خره خودمی😂😂😂😂
دنی چرا منو نادیده میگیریییییییییییی 😭😭😭😭😭
گایز من ناشتام :|
داره حالم بهم میخوره :|
دیشب هم ساعت شیش و نیم صبح خابیدم :|
قهر ؟ کی قهره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیان آشتیتون بدم من ...
دوشیزه محترمه آیا بنده وکیلم شمارا با سیما شی آشتی دهم 
صدا میاد دوشب=یزه رفته ام ویه بوی این لاو ببینه!
دنی چیزی نگی میرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نسیبهه از تو عصبانیممممممممممممممممممم
کککوووووووووووووووووو**************** عاقااااااااااااااااااااااااااا
وای هیونگ چرا ایطور!!!!!!!!!!!!!!
برو یه غدا تناول بفرما الان به گ* میریه! از من به تو نصیحت!
من یه بار پنج شبانه روز هیچی نخوردم ...کل خواب اون پنج روزمم 10 ساعت بود ...تازشم روزی 4 بار 2 کیلو متر راه میرفتم ...
اما
متاسفانه نمیدونم چرا نمردم؟
# سگ جون
سیما 0_0؟؟؟؟؟؟!!!!!
اهم اوهوم
چیییییییییییییههههههههههههههه
الان بلدیییی حرف بزنیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!111
میدونی چقد من منتظرت بوووودممممممممممممممممممممم 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
دیروز و کل هفته رو خودمو با who do you love مانستااکس خفه کردم
الان هم با senorita کامیلا و شان😐😐😐
منظر من0_0!
چرا سیما شی؟
ببخشید ...
منم یه بار سه روز دیتشویی نرفتم😐
نمد چطوری ولی نرفتم
خودمم برگام ریخته😐🍃
دنااا
فک کنم داری بهم میگی برو
من رفتم
انیو
گمشو اینجا😑😑😑
حالا گفتن قهرم ولی دوستتم دارم ک...همش میخندونی منو😐😑💜
وای هیونگ آخه چه کاریه هان؟
وای هیونگ ماستا اکس هم ترکونده هاااااا!
خیلی کارش درسته!
سه روز دستشوی نرفتی؟؟؟؟0_0هیونگ من کلا بخش مورد علاقه خونمو ن توالته ...
سوراخ سنبه مورد علاقمه!!!!!!!!!!!!!
سیما ششششششششششششششههههههه نرو میزنمت صدا بوق فرغون بدیا!
دستشویی خ خوبه ولی من نمیرم دیگه😐
روزی ی بار به زور
شاید هم دو روز درمیون😐😐😐
خیلی *-*



تازه یه بار هم به مدت یک ماه نه ناهار و نه شام نه صبحانه میخوردم
کل روز رو با یه ساندویچ میگذروندم.... :|

سوسک بشم اگه دروغ بگم:|
صلم ^^
هیونگ: سلام لیایی
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دنییییییییییییییی الهیییییییییییییییییییییییییی داعش منو بکشههههههههههههه من تورو ناراحتت کردممممممممممممم



نسیبه خودم الان با تریلی از روت رد میشممممممممممم
***** عاقاااا
ننیخاد داعش بکشتت خودم اینکارو میکنم😒😒

الان دارم فک میکنم کاری نکردی ک من ناراحت بشم اما فعلا دوس دارم قهر باشم😒😑💗
# هیون_ فظایی
بسم الله رحمان رحیم ...دارم بهت فوت میکنم اگه جن زده شدی درست شی!
جلل جالب ....
سلام لیاااایییییییی
چراا جن زدهه؟؟😂😂😂
سلامممم لیا جونممم
خوبیییی دتری؟؟؟؟؟
دتر😒😒
سیما شی دلت میاد منو زیر کنی؟
برو بچ ....جون من 
هیونگااااااااااااااا خیلی ناز کش میخوایا کلک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوپ کجایییی؟
برو باباااا
هوپ پسرمههه😭😭😭😭

حس میکنم زبونم مو دراورده بس اینو تکرار کردم😐😑😑
صلم ب همگی خبین؟
اوه لیا من یک کوشولو به ترم تو خبی؟
نسی تو من زیر کردی من چرا نتووونمممممممممم


دنییییییییییییییییی عشقممممممممممممممممممممممممممممممممم
تا ابددددددددددددددددد  نازتو میکشممممممممممممممممممممممم 😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
عشقمو مرض😒😒😒
ایشش مرتیکه کیوت😒😒💜
عا خبع منم ک داره فعلا داره میگذره دیگه
اوهوم ....باشه پسرت باشه ......منظورم اینه بره برات شوفر بجوره نازتو بکشه ...
چقدر این هوپ خوبههههههههههههههههه......
اولین کراشم بود ............
لیا من کی زیرت کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم دوست داری بری زیرم؟
نه خیر شوهر کجا بود؟😐😑

ایگوو چوسارانگت بود پس😂
لیا ن سیمااا
نمیدونی چطوری زیرم کردی؟؟؟؟
دوباره توضیح بدمم؟؟؟؟؟؟
چشده عروس گلممممممم؟؟؟؟؟
دنایمممممممممم
جز تو کیوتی دیگری نیست و معنایییی نداررردددددددد 💘💘💘💘💘
😒😒😒😒😒😒
 مرسی😒😒😒😒😒😒😒💗
اوا اشتب شد^^
اومو ببخشید دیگه ....
من که انقدر تورو میدوستم؟
من که ددی بازی در میارم بزارم برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی بچه ها سناریو موخوام بونویسم ....بن نظرتون موضوش چه باشد گود میباشد؟
ای لاو ون یو کال می سنوریتااااا ~~~

دست من نیس دیگ ببخشید شماها رفته تو مغزم😂😂
دنی عروسک خوشملمممممممممممم قندو عسلممممممممم
تو نازززز منییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍💗💗💗💗💗💗






نسیبه شوهرر چیهههه بیام براتت؟؟؟؟؟ 😒😒
وات دحل؟😒😒



شوهر چیه قضیه اش؟؟ شوهر کی؟
اووووووووووووووووووووووو چه باهال 
یاد سنیوریتای جی آیدل افتادم ...
ایداریو ....اواوو اواو او پریوا پریوا
اوووف اون که عالی بود ولی اینم خ خوبهه


فقط ی سوال 
الان واقعا شان هم میگه ای لاو یو ون یو کال می سنوریتا؟؟😐😐
سنوریتا رو ب دخترا میگن😐
دنی یور مای سنیوووریتاااااااااااا 😍😍😍😍😍
گمشو😒😂😂
ای بابا هوپ باید بیاد با تو بحرفه دیگه!
میخواد دست مادرشو تو دستت بگذاریه!
بچه ها کی دمیان رو خونده؟

من نخوندم😐
اولشمممم فقط سنیوریتا یکیههه اونم مای دنااا
دوماااا این سنیوریتاااا قشنگ تر بییید
شات عاپ بیب😊😒
سلام.......هیونگ نمیدونی اونی کی میاد؟؟؟؟
واااااااااااااییییییییییییییییی پریییییییییییییی نامرددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


عرررررینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
هق هق
بعد از کلی عین و اینا با صدایی دو رگه میگوید:نه :|
















بات...
دونت گو😭😭
من یبار اومدم بخونمش مغزم گ**زید گذاشتم بعد کنکوووررررر با دقت بخونممم 😂😂
دنی جونم نسی دنبال شوهر دادنت بود دعواش کردممم


سلام پری جونممم خوبییی؟؟؟ ❤❤❤
درد و مرض
من از مردا خوشم نمیار عیش😒😒
سلام سیما جون توخوبی؟؟
سلام پریسا ....
نه من تموم کردم ش تازشم تحلیلشم در اوردم حالا هم کتاب نقشه روح رو شروع کردم ...تمام تحلیلاشو در اوردم موخوام بزارم
انیو🙌🙌

ودحل؟؟😐😐 واقعن چ حوصله ایی😐😐
سلام کیوت
میگویممممم
سنوریتا رو گوش دادی؟؟؟ عررر من روانی شدم از دست این اهنگ 
یکی منو درمان کنه یکی نیس بگه ک این چه سوالیههه😭😭😭😭
واقعا نومودونم ؟
باید بگه سنیور یا سنیورا
هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ دلم برات تنگ شده بود.لاو یووووو
ایگوووو

فین فین هق هق: می توو😭😭😭😭
هعییی بد نیستییییم پریی جونممم
راستی دنی بران وب زدهه😍😍
شیرینی گذاشتم اونجاااااا امیدوارم خوشت بیاااادددد 🧡🧡🧡
کاش دستم میشکست و نمیزدم😒😒😒😜😜💜💜
من دیونه کککککککککککککککتابم ...اصلا دیونشمممممممممممممم
صیم صیم وری صیم😐😐😐😐
انیووووووو 
چهه خبراااا
خووبیینن؟؟
بفرماااا
جمعمون جمع بود خودشیفتمون کم بود😂
هیونگما راستی













وااای جرررر دیروز تو هم تو وون کال بودی نهه؟؟؟
عرررررررر من فراررررر😭😭😭😭😭😭
امممم راستش تحلیل بالد سوت از رو دمیانههه منم اومدم یچیزلیی بخونم ولی خب چون کامل نبود فقط یه چیزایی دستگیرم شد... بعدا ادامش میدم



چشم دنایم الا شات عاپ میشم 🤐🤐🤐
اورین😐😒💗
اوووه دناااشییی
منن بیشترر از شیشش دیگهه دووم نیااوردمم
تاا سااعت چند بیداار بوودیی؟؟
شیش و نیم😂😂


نامردا تا شیش بودین ولی خداحافظی کردین؟؟ نامردا😒
چ خوب .....سیمااگه شیرینیش تر باشه میرماااا در غیر این صورت.....😁
نه نه برو برو سنوریتا رو هم دان کن😂😂😂

وااای من روانی شدم خیلی تابلوعه نهه؟؟؟😐😐😐
انیوووو اومونییی (در گوشییی)) 🤫🤫
نسی سنیوریتارو از تو وبم دان کن (در گوشیی )
نچ نچ درگوشی اونم تو جمع و بدتر در حضورمن؟😒😒😒😒
اریییی نیمم سااعت بووودم
یهه سااعت نیمم چیکاار میکردییین شوومااااا😂😂😂😂
من به زور خودمو بیدار نگه داشتم ک بابامو بیدار کنم بابامو ک بیدار کردم تا اماده شم و شیم واس خاب نیسم ساعت طول کشید😐😂




ولی بد موقعی رفتی مانی
جیسوگو منو و چیم دیدیم😜😜😜

میگم زن من خوشگله الکی نمیگمم وووش😍😍😍😂😂
های مانی .خوبی؟
پری جونم تر و خشک هردو هستتتت
نرییییااااااا😥😥😥💙💙💙💙💙💙💞💞💞💞💞
(همچنان پچ پچ میکند)
دناااشییی توو کهه زوودتر رفتییی😒😒
دیگههه کمم مووونده بووود بااا بالشش بکووووبن توو سرممم😂😂😂😂
گفتم چرا رفتم خو😂😂😂


ایگووو بابام چیزی نگفت فقط وقتی خاهرم گفت بیدار موندیم
_عَره خله خار کار هکردینی😂😂😂😂
چشم دنااایمممم
دیگ شات عاپ میشومم 🤐🤐🤐🤐
اورین
چرا نرمممممم؟؟؟؟
راس میگه سیما
چرا نره؟؟
اوووووووه سیماااشییی
چطووریی عروووس گلممم😍😍😍
لنتیییییییییی😭😭😭
چراااا زووود رفتممممم؟
منممم موووخواااام
مووهاای بنفششش😍😍😍😍
موهاش معلوم نبود ولی نامرد ده ثانیه فیلم گرفت بعد قطع کرد عوضی عوضییییییی انقدرر فحشش بدم ک جیگرم حال بیاااادد😡😡😡😡😡😡😡😡


میگفت جوش دارم زشتممم
بزنمم دماغشو خونی کنم😡😡😡
تهیونگ شی بهش یاد نداد جوش های خود را دوس داشته باشیم؟؟😒😒
آهان الان گوش کردم ....
هیونگ اگه دقت کنی بیشتره دختره میخونه و شان نقش یه وکال ویا بیشتر همخون رو داره .....و درواقع دختره میگخ ون یو کال می سنیوریتا...و پسره باهاش همخونی میکنه 
ویجوری داره عشقشو میگه ...یعنی مثلا انقدر دوست دارم که کل دیالوگ هاتو حفظم ... وعلاقه هاتو از برم
اره دیگه شان اون تیکه رو همخونی میکنه اما نقش همخون نداره کلا 
شعره واس شانه تو کانال این عاپ شد😐😐😐😐

بهرحال همینطوری گفتم *-*
اششششتب تایپیی بود پرییی جونممم
وبم حتماااا بروووو

اومونییییی خوبمممممم تو خوفییییی



میانه مای دنااااا
دوباره سکوووت
اهاا میگه بروو
تو هم با این اشتباهاتت😑😑 کلا ادمو به سوتفاهم میندازی


وااای گایززز من معده ام داره سوراخخ میشههه عرررر😭😭😭😭
#عین_دنا_نباشیم_غذا_بخوریم😐✋
سیمااااااااا نگفتی چرا نرم؟؟؟ور آر یوووو
نهههه اشتباه تایپی بود منظودش این بود بری ^^
من دیگگگ قهرم باهات دنییییییی
من اینجا بهت محبت میکنممممم تو منو ول کردیییی رفتیییییییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کجا ولت کردم رفتم؟😐
من اینجام
واس همینه نمیرم غذا بخورم😐😐😐
اوکی میرم حتما سیما جون.ایشالا بعد کارنامه ها میدونی الان هر ی دقیقه ی بار از استرس میرم دستشویی
ایگووو استرس نداشتهه باشش درست میشههه💜💜💜
پری جونمم من همش موقع تایپ کردن گنددد میزنمممممم
ساریییییییییییییییییییییییی
اشتباهه لپی بووود
یعس
پریسسسسسسس😍😍
چطوورییی؟؟
نو پرابلم سیما
*-*
چرا دیگگگگ دیشب جواب منو ...... دادییی رفتی پیش تهیونگ خانممم مو بنفشتتتت 😭😭😭😭😭😭😭


الانم برو غذا بخور دستشوییم زیاد برو وگرنه پوستت خراب میشهههه 😭😭😭😭😭😭😭😭


منم دیگ نسبت به تو شاااات عااااااپپپپپپپپپپمممممممممممم
میدونی من کی رفتم؟ ساعت س صبح
بودی؟ نوچ
منتظرت بودم ولی بازم نوچ

نمیخاستم اینارو بگم بات....




😐😐😐😐
مرسی مانی تو چ طوریییی؟؟؟؟تو پست های قبلی حالت و پرسیدم ندیدی
اریییی منن بالاااخرهه شووماارو جلوو دووربینن میاارممم😉😉😉😉

هیونگ استرس؟؟؟؟؟دارم غش میکنم
ععهه خو کارت اشتباه دیگههه
نورمایند ^^
عهههههه میاااااانه پریسسسسس🙏🙏🙏
وای خاک برسرمم امروز کارنامه میدادن کلا یادمممم رفت
فک کنم آخرین فرصتههه اعتراض بوووود
چقدر من گاوووووممممممممممم
اشکال نداره مانی جون
منممم هنووووز نگرفتمممم
دیگهه بهه اعتراااض ایناا فک نکنمم برسممم
کارنامه ! کارنامه! کارنامه!
یا ققققققققققققققققققممممممممممممممممررررررررر تازه یادم افتاد دو شنبه کارنامه میدن!
یا امامزاده جونگ کوک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا امامزاده حاج عاقا ایت الله ایم گاد اعظم کیم تهیونگ بهتر نیس؟؟😊😊😊
وای سیما تو خیلی خوبیییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂کارنامه رو یادت رفت؟؟؟
من موقع کارنامه ها از ساعت۵ صبح بیدارم
مال من جواب امت نهایی بوووووودددددد
خیلی سخت تصحیح میکنن لعنتیااااااااا
باید میرفتم چنتایی رو اعتراض میزدم...
جیسوووووووووووووووووووگووووووووووووووو دیدیننننن!!!!!!!!!!!!
آقا منم میخخخخخخخخووووووووااااام!!!!!!!!!!!!!!!
موهههههههههههاااااش بنفففششششششششششششهههههه!!!!!!!!
من روانیهههههه بنفشمممممممممممممممممممم ...تا صابونم بنفشه ....
هووووووووووییییییییی
داره رگم میزنهه بالااهاااا😡😡😡
هیششششش هیشششش حق تداری چیزی بگی😑😑😑😑
دنا خانم جوابارو ک میدونی میتونم بخونم
چرا سه نقطه جواب دادیییییی
از سحر بپرس چقد سراغتو گرفتممم
جواب کدومو؟؟

من دیشب کل جواباتو سه تقطه دادم بیب😂😂
فدای سرت سیمااااا.ولش کن
اگر بار گران بودیمو رفتیم ....
وای فیزیک ....
ریاضی ...
زززززززززززززییییستتتتت!!!!!!!!!
ریدمالمون !!!!!!!!!!!! 
یا قمر ...یا 7 معصوم بانگتان
باور کن حرص زدن برا کارنامه الکیه
من سه سال راهنمایی بیست شدم
دهم 19.80
یازدهم 19.69
اماااا بدرد جرز دیوارم نمیخوره اون نمره هاااا
خودتونو الکی بابتش اذیت نکنین
واوووو افرییینن چق باهوووش به به
بچه ها جا اضافه ندارین؟؟؟؟ن اینکه مامان بابام میخوان از خونه پرتم کنن بیرون.اینه ک دستم ب شلوارتون
بیب کیههههههههههههه هاااااااااااااااا کییهههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بیبتون ک الان اینجااااا نیستتتتتتتتتت
دوتا وب اونور ترههههههههههههههه
💔💔💔💔💔💔💔
عزیزم بیب رو استثناعن با تو بودم اینبار😐
من کل روزو میخوام برم تو توالت سکنا بگوزم .........................
خدایا خودت یه کاری کن .....
بچه فقط یه تاپ و یه شلوار تنمه!
اگه از خونه پرتم کننن ....
کدوم دردموووو ول کنمممم پریییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پیشاپیش خسته نباشیییی نسیبه 😂😂😂
سیما گریه نکن گریه میکنما😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢اشکم و در آوردی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من دوشنبه از ۵ صبح تا ۹:۳۰کلا تو دستشوییمممممممممممم.یکمم گریه میکنم بعد بابام میگه هرچی شد اشکال نداره
پرییییی گریه کنی کتک میخوریااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا نمره اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مهم نیست اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اصلا یاد فیزیک ک میفتم😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ولم کن دیی
اصن دیگ با من نباش
من همون ***
سیفونو بکش 😭😭
گااایزز از دستشوورییی دیااین دیگههه
بوووو گرفتتت😂😂😂😂
اومونیییی بو از دستشوییی نیییستتت
ازمنهههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ببخشید مانی جون منو سیما تفریحی گ/وزیدیم
سیمااااشیییی😂😂😂😂😂😂
اکشااال نداااره منمم هر ساللل نمرااتم ری***نی تر میشهه طبیعیهه😉😉
امساال مگهه نمره هر درس مهمم نیستت؟؟
فک نکنم معدلل ملااک بااشه
اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس
 
اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس
اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس
اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس
اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس اوسترورس
کارناممممممممممممممممممممممهههههه!کارناممممممممممممممممممممممهههههه!!!!!!!!!
!!!!!!!!کارناممممممممممممممممممممممهههههه!!!!!!!!!
کارناممممممممممممممممممممممهههههه!!!!!!!!!
کارناممممممممممممممممممممممهههههه!!!!!!!!!

مانی اگه نمره هر درس حساب شه ک بدبختتتتتتتتتتت میشیم.😂😂😂
کیوووت و سیماااا پلییییز
دلتووون وااسه نفرهه بعد کهه موخواد بره دشووییی بسوووزه
برینن اتااقااتو ب/گ/و/ز/ی/ن
بابام که میگه بالی 19 شی بد نیست ....
به نظرتون اگه کارناممو ببینه ....سکته میکنه یا چی؟
من که کلا از فیزیک و ریاضضضضضضضضضضیییییییی بسی میترسم .....
اوق لعنتیییییی....................................................

وای بچه ها حرف گ/ز شد ...
من یه آهنگ دارم اسمش دی جی گ/وزه یادم باشه براتون بزارم خیلی خوبه ...
یه مدت آهنگ گوشیه بابام بود
ازتون عاجزانه خواهش میکنم دوشنبه از ساعت ۹و نیم با رعایت آداب و شئونات اسلامی رو ب قبله بشینین و برام دعا کنین من موقع دیدن کارنامه تشنج میکنم
ادبیاااااات 
دینییییی😱😱😱😱😱😱😱
ساکت شین بابا من همینطوریشم استرس دارم اضافه کردین لعنتیااا بیاین بیرون از دستشویی که تلف ششدممم
چرا فیزیکو ریاضی؟؟؟؟
سوالای مدرسه آسونه ک
فک میکنین ریدین اما این توهمه
آخ گفتی مانیییییییییییییی
من دینیو گندددددددددددد زدمممممممممممم


انیو خوشمزهههه
ببخشید دیگ از منه دنا بیاد سیفونو بکشه من میرم
مانی میام میزنمتاااااا آخه دینی و ادبیات؟؟؟؟
چرا فیزیکو ریاضی سوالای مدرسه آسونه که
اداتو درآوردم سیما خانوم ایشششش خود*****
من نمیدونم نمره درخشان میان ترم فیزیکمو چ گلی بگیرم ب سرم
معلمامون یک کوچولو گ/وهن ...
دینی ؟همیشه بیست بودم ولی تو امتحان به خاطر یه بی توجهی میشم 19 یعنی من هیچ وقت 19/75 نبودم ولی از شانس ع.نم تو آخر ترم .....
ادبیات هم خوب دادم ...اه اه معلممون کهکلا پیپیه...
خببببببببببببب چیههههههههههههههههه
دینی ادبیات از همه سختترهههههههههههههههه مخصوصاااااااااااا دینییییییییییییییی

ریاضی و فیزیک ک اصلن خوندنی نیییییییییسسسسسسسستتتتتتتتتتت چرا باید سخت باشهههه
البته تاکید رو امت های مد دارم.کنکور بحثش جداست...
ارییی من هرر دو ترمم دینیی رو زیرر نوزدهه شدمم😂😂
صحیح غلطاش نیمم نمرهه بوود
وای پریسا باز یاد نمرم افتادم ...به نظرت اگه بزاره .....
زنده میمونیم یا چی؟
به نظرت اگه بزارن با لباس از خونه پرت شیم بیرون زیادی لطف نیست؟!
منم نمیدونم کیوت
اگر باره گران بودیم و رفتیم ....من از الان رو به قبله خوابیدم .....
یک کیسه نمک و 40 تا زیارت عاشورا و پنج تا ختم انعام نظر کردم .....خدا کنه همه نمرراتمو بالای 18 شم 
من دارم دنبال جا میگردم برا خودم
#امید 
پریسا ببین:
فیزیک =20
ریاشی=20
زیست=20
.
.
.
.
کی دوست داره؟
من میخوام برم بالا پوشته بوم خونه مون زندگی کنم جای دنجیه
همشو بالای ۱۸ نمیشی منم نمیشم
#امید واهی
بچه ها من باید برممممم💜💜💜
بای بای....
آخرشم دنی نیووومدد..... 😔😔😔😔
اونی:ایگووووووو انیووو سیما شیی
ییییییییااااااااااااااااااااااااا مممممممممممممممماااااااااااااااااااددددددددددددددددددرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا
اما یچی بگم .....من به حست ایمان اوردم ...اما یچیزی بگم ...
شاید بالی 19 بشیم یا بالای 18/25 ؟امید رو ببین!
روانی شدم رفت
بای بای سیما ششششههههههههههه
اریییی انیوووو گایزز 
امرووز جشن دندوونی پسرخالمهه
الااان از خوونه پرتمم میکنن بیروون😂😂

اگه معدل خیلی بالا شه ۱۹.۲۰ک امکان نداره بنابراین معدل و از ۱۸ و خورده ای حساب کن
من همیشه فکر میکردم تو آش دندونی ...دندون میریزن ....
خدافظ مانییی^^
پسرخاله جوجه طلاییی؟؟؟😂😂😂😂😂😂
مواظب خودتون باشیییینننننن

ننننننننننننننننننننننههههههههههههههههههههههههههه پریسا لفطا .....
الان هم من وهم خودت میریم تو زیر سرم ....امید بده ...
خودت قبل امتحانات بهم گفتی بالای 19 میشیم دوتامون!
لبخند بزن پری ...بگو من بالای 19 میشم !
آقا من با تسبیح فال گرفتم خوب در اومد! با قرآنم هم همینطور!
مممممممممممممممماااااااااااااااااااامممممممممممممممممااااااااااااااننننننننننن
چهار شنبه زیر سرم بودم......
با این گندی ک میان ترم زدیم.....
الهیی..............
واقعا با این گندی که میان ترم زدیم ...
اما من یچیز رو فهمیدم....معلم اگه نمراتش خوب باشه یعنی کارش خوبه ...
پس حتی بخاطر  خودشون هم شده باید نمره بدن ....
من میانترم اول رو زیست رو گند زدم ولی ترم بهم 19 داد ! 
فیزیک هم 19 داد ! نگران نباش میدن خودشون
اینایی ک من میشناسممم....
میدن نگران نبشا ...اسد پور با اون کره گیش داد ....دیگه باید یده ...
فیزیک به من دو نمره برای مستمر اظافه تر داد ....
ریاضی هم همینطور
نگران نیستم.اسد پور فرق میکنه .مرتضی زاده هم مستمر من و ۲ نمره اضافه کرد اما این میان ترم خیلیییی گند بود
نه باور کن میدن ...بخوصوص که اگه نمراتم خیلی بهتر از میانترم باشه !
باور نمیکنم دیگه هیچی و 
باشه دست خودته^_________^
انیووووووووووو ایمممم کامبککککککک هوممم
هههههههههههههههههههههیییییییییی سلااااامممممممممممم اونننننننننییییییی....
اودیگا بودی؟؟؟؟؟؟
اونی:انیووووووووووو دددددیییییییی پییی بدبختیاممم بودمممم عررررررر خوبییی ددددیییییی؟؟
خوشم نمیاد ب خودم الکی امید بدم وقتی نمره تقریبیمو میدونم 
اونی:انیوووو پریی جون چطوریی؟
باشه پریسا گفتم که دست خودته:)
اونی: برا پریی
سلام اونییی جونمممممممم خوبی؟؟؟؟
سلاممم پرییریی فدات تو خوبییی؟؟ کوجاااابودیییییییی؟؟
هیونگگگگگگگگ رفتییینگااا؟؟
بهترم اونی .....تو چی؟
منمم خوبستممم البتهه اگهه رتبه داغونم تو سوپر استارو ندید بگیرمم
ههههههههههههه اونی یه چیز خنده دار بگم؟
10 نفر تو سایت حاظرن
نهههههههههههههه چیییینجااااااااا پسسس چراا شوما دونفرر میحرفیننن فقطط؟؟
بد نیستم اونی دلم برات تنگ شده بود
ایگووو دل منمممم  تنگ شده بودد, کارنامه هارو فردا میدننن کهه ارهه؟
اونی اصلا مهم نیست
چیییی مهممم نییی ددیییی؟؟
نه اونی پس فردااااااا
ا راسس میگییی فردا یک شنبسسس.اثرات نخوابیدن و غذا نخوردنهه 😂😂
رتبت تو سوپر استار
نگووووو دددددییییییی امروززززز فهمیدمممم ی کاریی رو تو بازی انجام نمیدادم که باید انجام میدادمممممممم نزدیک به 1ماه فک کننننن, بعدد کلییییی عقب افتادنم اصنن اوضاعیههههه
اونییی پریروز برام خواستگار اومده بود هرچی بهش می گفتیم بابا دختر نمیدیم مگه میرفت؟؟؟چسبیده بود ب در حیاط😂😂😂😂جای برادری خوشگلم بود😂😂😂😂😂
بهلههه دیکهههه خوشکلیییی دردسزززز دارههههه,باهوشو مهربون اینام که هستییی دیگه حق دارنن خوو
اونی پلیز غذا بخور وبخواب!
من اومدم مشهد باید 80 کیلو باشیاااااا!!!!!!!!!!!
اوممممم.؟80 اگه 82 باشمم چییی؟؟😂😂😂😂
دیدن تو اعصابم بابا من اعصاب خودمو ندارم تو دیگه چی میگی داداش
ایییگووووووو
پریسا با این وضع کارنامه ها ....به نظرم برو !
کیس خوبم که برات ریخته!....
85 باش که  عدد بین الممللیه!
ا واقعااااا؟؟یعنییی 85 بودمم تکون نخورممم؟؟
اونی خجالت ندهههههه
اوم ن کیوت فرصت های بهتر نزدیک است
ارهههه کوچیکییی هنوز زودههههه,فعلا استفادهدکن از وقتت ,برا ازدواح وقت هس هنوو
خیر ^^
ا خوو اخهه ی چندتاییی اومدمم پاییینن از 85://
اوووووووووووووممممممممممممممم فرصت های بهتر!
آره اومد زود خودتو با چسب دوقلو بهش بچسبون!

پس خودتو برسون به 85!
خوبب 85 خیلییییی نیسسس؟70 خوبههه فک کنمم
اونی راستی تعیین سطح تو سطح خودم افتادمممممممم هوراااا
جونمممم نفهمستم؟؟
salam
chegooneiin guys
سلامممممم نوراییییی چتوریی دلم تنگ شده بود کوجا بودییی؟؟حالت خوبه؟
بالاخره امتحانتو دادای............
خوب شد 
کیوت لازم نیس من بچسبونم خودمو .اونا خودشون و ب من بچسبونن.......لامصب ی نگاه بهم کرد چشماش سبز بود
سلام نورا داشتم بهت فکر میکردم کامنت دادی^^
خوبم تو چطوری؟
مودونم خوشون رو میچسبونن...........چشم رنگی خوبه ها ولی سبز انگار دماغشو کشیده بالا!
اونی نه این سطح زبان و ک بهت گفته بودم.افتادم تو سطح خودم
سلام نورا خوبی؟؟؟
اهاااااا اوکیییی,نوراا کوجایییی
mersi onny joonam khoobam
manam delam bara hamatoon tang rafte bood
daddy telepatiro dashti??
kkk
کوجا بودییی حالا.؟برادددی
یشمی بودنه از اون سبزاااا
اوممم بهه چشممممم سبزا توهینن نکنیدد که هم یاسس چشاشش سبره هم داداشش خودمم 😂😂😂😂
ااااااااااااااااووووووووووووه مای چشم ...عجب چیزی بوده !!
واقعا به در چسبیده بود....یاد مرد عنکبوتی افتادم
injaiam
salam parisa khoobi??
onny vaziate nete mano ke midooni ye post bezar please
ایگوووو یکیی هست مالل تولد پیشوله 
 درباره خواستگارم درست حرف بزن.خب نمیخواسته منو از دست بده😁
😂😂😂😂😂
۴ شونه
قد بلند.
مو خرمایی
چشم یشمی
خوش استایل
فدات نوراااااا تو خوبی،؟؟
toro quran
oon aksash kheili ziade nete dickie man nemikeshe
اوکییی الان میزارمم
qurbanat
migzaroonim dige
گذاشتمم نوراا
سلاممممممم
تھیونگ شى وارد میشود
^^

نوررررا ؟؟؟؟برات پست خصوصى گوزاشتم دیدی؟؟
خوفین؟؟

سلام یاس خوبی؟
saloooom yasi
na alan miram mibinam
خوفم



دنا؟
ھعى حو3لھ ام پوکیدھھھھھھ*~*

اونیممم یاسسس ,هیونگگ نیسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan