BTS

Just For Profile

برندگان چالش خندهه


 اوممم نمدانم یادتون هست یانه ولیی چند وقت پیش ی کلیپ گذاشته بودم و گفتم هر کسی خندش نگرفت بهم بگع شادی و خوشمزه تنها کساییی بودن که خنده شون نگرفته بود اینه که این جایزه هارو براشونن بگذاشتمم امیدوارم خوششون بیادد.














































آبجی گلم از اونجایی ک نتم اخلاقش مثه خودم شده باید کلی بصبرمم ک بالا بیاد عکسا ولی ندیده میگم عالین و منونم بخاطر این جایزت و یادم نمیره لطفایی ک در حق دونسونگت کردی و اینکه همین که یادت بود باارزش و قابل تحسینه عزیزم
مرسیییی ازتتت خوشمزههه جونمم منمم مممنونمممم ازت که هستیی  که ی همچین ابجییی خوجل وخوبی پیداا کردمممممممممممممم,ببخشید مند کوتاهی کردم تازه باید زودتر میزاشتم ولی نشدد
نه بابا این چ حرفیه خجالتم ندهید لفطنننن
فدای اون خجالتتت ابجیی مبینااا
واااااااااو چههه جذاااابن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سلامم مامییی فداا مداا
سلااااااام اونیییی
چهه خبراااا کمم پیداااییی
هییی مانی دیشب برف رفت من مونده بودم جلو کامپیوتر از ترس تاریکی داشتم م/ی/ر/ی/د/م تند تند بلند شدم رفتم تو رختخواب تازه دیشب با عینکم خوابیدم برق ک اومد ساعت حدودای 5 بود همه چی روشن شد یه دفع ای
خلاصه گفتم یه دفع ای رفتنم دلیل داشت
سلام اونی خوبی؟
Woooowwwwwww
خیلی قشنگن آبجی خیلی 
همشون قشنگ بودن
ممنون با این که سرت شلوغ بود با یادمون بودی
خیلی قشنگ بودن ولی الان به خاطر جیسوگ ناراحتم
نمتونم خیلی ذوق کنم
میدونممم شادییی جونم همهه حالشون گرفتسس به خاطز جیسوگ.واقعا نمیدونم چیی بگمم ,خیلیییییی همچینینن ادماییی....
هم از عکسای قشنگت واقعا از صمیم قلبم ممنونم هم از وقت با ارزشت که گذاشتی
ممنون آبجی گلممممم
🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙
فدایییی تو ابجییی مننن قابللل تو رو نداشتتتتتت💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💜💚💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💚💜💚💜💚💜💚
شادی هستی؟؟؟؟
جانم مبینا
هستی بیا
دارم میرم بخوابم
برو تو سایت خودت
چه عکسای محشری ، خیلی زیااااد مرسییی جیمینم ^_^
اینوووووو هیونگ نیممممممممممم:)))),فدایی توو هیونگگگ. چشات قشنگ میبینهههه
سلام اونی خوبی؟؟؟؟؟کم پیدایی
سلامم پرییی تو خوبییی کارنامتتت چییی شدددددددد؟؟؟شرمنده من این چندروز یکمیی درگیر بودممم
اونییی اونی اونییییییییییییییی اونیی اونیییی اونیییییی
جونمممم پریییی پریییییی پریییییی پریییییییییییی
صلم اونی
سلامممم لیاا جونم خوبی.مامانت خوبهه؟
دشمنت شرمنده اونی جونم.....
۱۹/۲۳ شدددددد😑
ایکوو خوبهه دیگه پرییی تو که میگفتیی 18 میشییییی اینقد از نظرت خوب نبود
خبی اونی؟ اونم بهتره فعلا داره میگذرونه دیگه
فداتت لیا جونمم خوبمم,خدا رو شکررر ان شاالله که زودتر خوب بشه
تا نگین زنِ دنا کیه هیچییییییییییییی نمیگم!!!!!! :|||||
اصلنم عکسایی که گذاشتی محشر نبودناااااا! اصلنم قشنگ نبودن و دل منو نبردن و همشونم سیو نکردم =((((((((((
هق هق هقققققق لنتی خیلی این پستتو دوس دارم!!!!!!!!!!!!! 
سحری مرسی بابت زحما...اهم....تا نگین زن دنا کیه اصن پامو نمیذارم توو نظرات! نهههه نمیذارم! ولم کنیننننن :|||| 
تهیوووونگ خانممممممممممم کجاااااااااااااااااایییییییییییییی بیا ببینم عروسم کیههههههههههه
ینی چیییییییییی
اولین عروسی هستی که پدرشوهرشو نمیشناسه :|||||||| این رسمش نییییییییییییس! بیا ببینم پسرمو کی برده کی خورده D:
به خدایان کره جنوبی قسم! یک کلمه از کامنتمو پاک کنین میام از صفحه روزگار پاکتون میکنم :|

یاااااا خداااااااااااااا سلاممممم شیکرررر پنیرررر" شیرینن عسللللل,اقااا کسی زن هیونگووو لو نمیدهه هرکیم لووبده حسابشششش با هیونگههههه,فداییی تو شکرررر پپپنیییرمممممممم,😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وایییییییی هیونگگگ شیرین عسلل خعلیییی کیوتتتتتیییییییییی,نههه مگهههه جزئتتتت دارمممممم پاک کننننننممممممممممممممممم
"پیدا کن اول زنشو بعد"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی داری میگی هنوز زنشم پیدا نکردم چه برسه به اینکه....
"وی پشت گردنش را می گیرد"
"وی نقشه قتل می ریزد"
"وی ارّه برقی اش را بیرون می آورد"
"وی ارّه برقی را کنار لاله گوش تک تک اکیپ می آورد"
--- وی به دنا : "تا نگی کدوم زنته کارمو ادامه میدم" :||||
خب اول از همه...لاله گوش سحر...سحر بیا جلو D:
بیا عمویی...
ننههههههههههه کووووووووو زنششششش اگه پیداشششش کردیییی,میگمم شیکررر پنیرررررررررر میبینییی هیونگ نیسسس اینجوریی میکنیییی من هوا هیونگووو داررممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂,هیونگگگ اینااا نصفه شونن صاحاببب دارننننننن ها میان یقه منو میگیرننننننن, من که گفتمم نیستمممم به جان همونننن مجسمه بوداا که نیستم من
مثل اینکه منظورمو خوب نگرفتی سَحَراااااااااا! 
دارم میگم لاله گوش تک تکتونو میبرم تا برسم به زنش :| 
اینطوری پیداش میکنم! صاحاب دارن که دارن!
من خودمم صاحاب دارم D:
هنوز صاحابم نیومده داره برای کنکور میخونه D:
بعدم یه چیز دیگه! هیوگ نیست دارم اینجوری میکنم؟؟؟اصن دلم میخواد هیونگ باشه!حالا از بدشانسی من نیست! وگرنه خیلی دلم میخواست توو این نظرات می بود! 
من از هیچکس (جز همسر عزیزم) حساب نمیبرم D:
نهههههههههههههههههه اندهههههههههههههههههه کاکلللل بسررررررر شیرینن عسلللل نکنییی اینکاوووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭.تا اومدنننن هیونگگگ صبرررررررر کننن وگرنهههههههه به زنتت میگمم دست به کاررررررر شهههههعع جلوتو بگیرههه
میدونی سلاح من انبردست بود ولی سلاح زنم ارّه برقیه D:
زنم بیاد همکاری میکنه با من میشیم دوتا هااا! D: به نفعته همین الان بلویی (ینی لو بدی 😈😈😈😈)
خواهش مند پخش آهنگ ارباب حلقه ها هستیم (دیریرییییییییینگ دینگ دینگ دینگ...)
نخیرممممممممممم یاسیییییییی که ممممهرررریونهههههه قدرررر ماهارو میدونعههههههههههههه.در نتیجه اینکاروو نمیکنههه نمیزارهه توهم.بوکونیییی تازههه هیونگگ اهسته هم نمیزارههه 
سحری جانم چرا شعر میخونی دخترم D:
در مهربان بودن همسر بنده شکی نیست! موضوع اقتدار و وحشی گریست D:
که اونم منو خودش توش نمره بالایی بهم دادیم D: ینی رمانتیک ترین تفاهم دنیا مال من و یاسمنه که توی همچین چیزی تفاهم عجیبی داریم D:
خ=حالا بلو تا دیر نشده ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ (صدای اره برقی)
هیونگمممم کوجایسیییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 






اگرررر بارررر گرانننن بودیممم و رفتیممممم هقققق هققققق اگرررر نانهربانن بودیممم و رفتیمممممممممم

















اقا مجلسسس ختمم اهنگ پرامیسمو پخش کنید,تو خرما جا گردو پسته بزارین(کلاسش بیشتره).به جا گلاببب عطرر مخصصومو بریزید رو سر ملتت ی ندایی ببرن,ناهارمم به همه نودلل بدیننننن,بقیه چیزارم تو وصیت نامه نوشتممم




دیگه صبرم داره تموم میشه سحر :| نذار برم وب تک تک اکیپتون بگم "لاله گوشتو بیار جلو میخوام بِبُرَمِش" 
😂
هیونگگگگ دلتتت میاددد؟؟شکررز پنیررررر؟؟قند عسل؟؟ مرباات البالو؟مربا هویج؟ مربا توت فزنگیی؟مربا به؟؟مربا بالنگ؟مربا تمشگ؟مربا زرشگ؟خامه عسل؟ خامه خالی؟خامه توت فرنگی؟؟خامه شوکولاتیی؟و بقیه شمم بگگم؟
احساس "شکنجه گر" بودن بهم دست داد :| 

چراااشکرررر پنیررر؟
مربافروشیه؟؟؟؟؟قنادیه؟؟؟؟؟خواربار فروشیه؟؟؟؟؟ لنتی این همه اسم بهم نسبت دادی هویتمو فراموش کردم :|
ا خووو تازه نصف نصفه شممم نبودددددد😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چون با اره برقی میخوام ازت اعتراف بگیرم احساس شکنجه گر بودن بهم دست داد :|
خب....مجبورم کردی برم وب تک تک اکیپتون! قراره با یه موجود عجیبی به اسم یاسین آشنا شن D: ینی یه گندی بزنم فقط...من میدونم D:
هیونگگگگگگگگگگگ نکنییییییییی اینکاروووو برییی وب بقیههه قهرمم باهاتتتت اصننننن😭😭😭😭😭😭😭😭 هقفققق هقققققققققققق
صلامی دوباره اونیی
انیووووووووو لیاااااا
خب باشه! نمیرم! فقط بخاطر تو هااا! فقط چون شکلک گریه زدی! (فَوَرانِ جنتلمنیِ یاسین) 
ولی یه چیزی برات دارم! D:😈😜

بفداتممممممممممممم هیونگگگگگگگگگ مرسییییییی,





























چه نقشه ایی😰😰😰😰😰😰
اونی نشستم دارم زبان ثبت نام میکنم بعد ی ساعتای بی معنی داره .-.
ایگووووو زباننن خوبههه
ککک اونی برند های چالش برندگیتون مبارکهههه
سلاممم هانییییی 5دیقه پیشش ناهارم تموم شد
عا راصتی اونی چه خبر؟ این مدته چی شد؟ چ اتفاقایی افتاد؟
اومممممم اتفاقققققققق همه درگیررر کارنامممه هانننن
ااا.. نوش جونت...گوشت بشه به تنت
😂😂😂😂😂😂 مرسییییییییییییییی هااااااااننننییییییییییییییییی
عا الانم؟ مگه کارنامه دادن تموم نشد؟مدرسه مامان اینای من دارن ثبت نام میکنن
نههههه بچه هاا اممممرروو رفتن گرفتنشون.ایگووو چنقدررر زوددد
ککک.اونی چ میکنی الان؟
الاننن پاموو دراززز کردم زدم به دیواررررر
سحری میگم چقدر وبت باصفاست! من عاشق همچین وبایی ام! 
بفدایتممممم شیکر پنیرمممممممممممم نظرزز لطفتهههه
عا من ک والا از هفت دولت عازادم مامانم ناظممه واسم ثبت نام  میکنه خودش کارنامه میگیره کلا همشون بدون هماهنگی منه
ایگوووووووو چنقددررررررررررر خوبببب پسسسس
خب اونی من برم ی سری ب مامانم بزنم تا اونجام ک کلی راهه الان برم بهتره
باششش لیاا جونم مواظببب خودتت باششششششش,مامانتم دعا میکنم بهترر بشه
ککک خسته نشی یه وقت اونی 
نهههه بابااا خسته شدمم برمیدارمم ی چند دیقه دوبازهه میزارممم
کککک.اونی سرعت پاسخ گوییت عالیهههه کک
فداااااااااااا😉😉😉😉😉
ککک به یک عدد منشی مثل اونی نیازمندیم کککک
دررر خدمتمممممممم,
هاانیههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بیاااااااااااااااااااااااااا بکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
😡😡😡😡☠☠☠☠☠☠☠
برا هانییییی,سلامم سیممما شیییی
سحرررررررررررررررررررررررررررررر شیییییییییییییییییی
جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خوردم چرا ج نمییییییییدددددددیییییییییییییییییییییییییییییییییی
جوابیببب چییییییییی دیشببب نتممم تموم شدهههه بودددددددد
وااا اونی سیماااا چرااااا؟؟؟
برا سیماشییییی
اون چه پستی بووود
بیتربیتتتتت
بخاطر تو آنلاین شدمممم البته یه دلیل دیگ هم داشت 😒😒😒😒
اونی از صبح تا حالا بیشتر از صد تا میل دادم بهتتتتت 😭😭😭😭
ببخشیدددددددد سیماشیییی اخهه ایمیل میاد گوشیمم صدا میده ,امرو نمیدونم چرا صداا نداد الان رفتم دیدم
اونی توروخدا جا خیلی کمههه دارم دیوونه میشممم
اوکییی
ککک اونی سیما جونم کیف داد کککک...
منکه بسی کیف کردم ککک...خب 
بیااااااا اونورررررررررررررررررررررررر هانیههه
من الان بسی عصبانی میباشمممممممممم
کدوممم وررر وبت منظورته یا پست سیما شیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan