BTS

Just For Profile

درخواستیی(توجهههه)

 

 

سلاممم گایززز چتورین خوبینن!!

😊😊😊😊😊

امیدوارم حالتون خوب باشههه

😁😁✌✌✌✌✌

اگه درخواستی داشتیننن

👎👎👎

زیر این پستت بنویسیدد

😉😉😉😉😉😉

میتونهه عکس,فن ارت ,کلیپ و ... باشه.

😍😍😍😍😍😍😍

 

ععررررر سر نه ثانیه دیدم اونی😍😍😍😍😍😍😍

❤❤❤

❤❤

اوه من ...... فن آرت بی تی اس میخوام گروهی😊😊

❤❤❤❤

❤❤❤

❤❤

واوووووووو اوریننننننننننننن بهارممممممم. چشممممممممممممممممم تا فرداا گذاشتممم براتتتتت
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

؟~؟منو اول بزار

 

من جفتو باهم میزارممم دیگهههه. تا فردا البتهههه
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

^.^

 

 

فداااااا

من فن آرت هوپ و شوگا میخوام

اگه باهمشون بود چ بهتر

اگرم نه تکی خوبه

انیووو خوشییی, اوکایییییی 

کی میزاری اونی؟

اینقدم سلام نکن

کی میزاریییییییییییییییییییییییییی اونی جونی گوگولی خوشگولیه ژیگول پیگولیه ناناس نمکی؟

تاااا صبح میزارممم براتوننننننننننن ,یعنی همه شو باهم صبح یا نیمه شب 4صبح اینا میزارمم یاهه یاههه.واووووووووو اینا همه شون منمممممم:/؟؟

آره تویی دیگه

اونی هتل دل لونا رو نگا گن

باحاله

فعلا

واوو مرسیاتتت خوشمزهه,
اوکایی شد امشب میدانمشششش
فعلننننننننن انیوو

سریاله ها امشب 14 امین قسمتش میاد

فعلا ^_^

اوهومم میدونمم تو وب نیلو دیدم تبلیغوو.میگم فن ارتاش کوچیکم باشن اشکال ندارعع البته نه همه ش ها؟؟منظورم هوسوک اینا بچه باشن و اینا

اونی فن آرتایی که هوسوک شی و یونگی شی باهم باشن یا جدا عکساشون ولی ترجیحا باهم

نه اکشالی نداره ولی خب بزرگ شون رو هم بزاری ممنون میشم

زحمت دادیم

تنکس سو ماچ ب اندازه لپات

فهمستممم منظورتوووووووووو,گرچه فن ارتا بیشترر مورد دارن ولیی خو میگردم بدون مورداشو میزارمم.اوکای منم کلا3تا میخوام از کوچیکیشون بزارمم. 
نووو زحمتتت مبیییینااااااااا
سارانگهههه خوشییی

مورد دارا رو تو پی وی هنگ برام بفرستتتتتتتتتتت

اههه یاههههههه اوکایییییی,

میکس ار ام یا هرچی از پسرا فرقی نداره

فقط توش بی تی اس داشته باشه 

چشممممم ددددیییییی

من درخاست دارم

سلامممم ویسسسسدکوچولو خوبیی؟,بوگوووووو چه درخواستی خوببب

درخاستم محبته

داریش؟

الهیی قربونت شمممممم منننننن

عرررررررررررررررررررررررررررررر

قربونم نشو خالهههههههههههههههههههههه

ویستا بفداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

ممنون درخاستیمو قبول کردی

خدانکنههههههههههههههههههههههههههههههه از ابن حرفا نزن کوچول موچولووووو قللبب قلببببب

چش مهربون ویستا^^

ووووووییییییب الان جز فدات شم چی بگمممم هاا؟؟ چیز دیگه ای نیس اصن که بتونم بگم بهتت

اونی زودتر بزار من باز چندروز نیستم احتمالا

سلام خوشی تا 9 صبح میزارمشون

اونی من فیکمو میخام

وووییییییی میانههههههه کامنتاتتت رفته بود ی جا دیگههههههههههههههه هققق هقققق, در مورد فیککتتتتتتت ی چیی هست باید بهت بگممم

سلام جیگر 

نظری‌ندارم جز دوری شما ملالی نیست 💋💋

 

سلامم مائدهدجون. ایگگوو فدات شممم ,مرسیییی ازتتتت💖💖💖

الووووووو

سلوم

چطوری؟

خوفی آیا؟

میگم ی درخواستی داشتم

سلامم خوشیی فدات جانم بوگو

در نبود من مواظب خودتو بقیه باش

مبییی ی جوری نحرف که دیگه قراره برا همیشه برییی فهمیدی؟؟؟ هنگ هستی دیکه نه؟

هنگ نیستم

برا همیشه دارم میرم دیگه

..........

اووووو شت شما هنوز نمیدونین من از جواب .... یا :) متنفرم؟؟؟؟؟

منم متنفرم از این دو جواب, وقتی میگی میری و چیزیم جلوتو نمیگیره 

این دفعه خوب صاف کردی دهنمو

بابا چتههه؟؟ول کن دیگه

فقط دارم میرم همین

باشه باشع
مواظب خودت باش پس و هرجا هستی موفق و سلامت باشی بهترینارو برات ارزو میکنم

الان ناراحتی یا عصبانی؟

هیچکدوم,چیزی نیس درگیر نکن.خودتو

ای بابا...

ببخشید ی کار پیش اومد رفتم الان تموم شد

سلام آبجی بیدار شدی؟

سلاممم فدات الان اری بیدار گشتممم

منم بیدارم :))))))

ایگوووو هر شب هینقدر بیدار میمونی شادی؟
ندانم چرا دانلودر یوتم کار نمیکنهههههههههه

یه مدت هس شبا نمیتونم بخوابم

اول به سه میکشید تا بخوابم الان که کلا شبا نمیخابم و تا هوا روشن نشه من نمیتونم بخوابم

 

آیگووو من که کلا با دان از یوت مشکل دارم

خواب شب اصن ی چیز. دیگسسسس ها. مریضی چیزی که نشدی هومم؟ ی

میدونم واقعا یه جیز دیگست

مریض نه مریض نیستم

من پارسال چندتا فیلم ترسناک دیدم با دوستم الان دا م جورش رو میکشم

حالا فردا سعی میکنم بخوابم شب

اگر بقیه بیدار باشن و مم خوابم بیاد میخوابم مسئله اینه وقتی بقیه بیدارن من خوابم نمیاد

من که چند ساله فیلم ترسناکو گذاشتم کنارر, الان خونواده هم بیدارن مگههه؟

منم والا پارسال ۴ تا دیدم دیگه دورش خط کشیدم

 

نه خوابن

اصن بچه باشه ادم یادش میره ولی بزرگ میشه ادم بیشتر ترس برش میداره حداقل من اینجوریممم , الانم نگا کنن میگم من نمیبینم هی میگن ترسیدی و اینا ولی خو اهمیت نمیدم میگم اره میترسم اصن خوبه؟ بهتره ادم نه بگه تا بخاطر کل کل همش در حال توهمای بعد فیلم باشه

آره منم هرچی میگن بیا ببینیم نمیبینم

رو من خیلی تاثیر گذاشته

خیلیییییییی دیگع حتی نمیتونم فیلیمی که یه ذره تاریکی و اینا توش باشه ببینم منظورم اینه یه بچه ترسی توش باشه

 

منن در اون حد که نه ولی ترجیح میدم نبینمم, باز خدا نکنه ادم تنها باشههه تمام فیلمای زمان بچگی همه شون یاد ادم میاد

من بچگیموفیلم ترسناک ندیدم

من برم نماز آبجی

برو فدات شم منم برم ی 2ساعت دیگه باید برم کلاسس
من بچگیم بیشتر دیدممم
مواظب خودت باش شادی جونم

تو هم همین طور آبجی مراقب خودت باش

منم یه نیم ساعت دیگه میخوابم شب من از ۵:۳۰ شروع میشه تا ۱۲ :/

:// نکنن ایتو شادییییییییییییییییییی

بازم سلااااااام اونی جونم🤗

یه چند وقتی بود اینجا نیومده بودم☺

سلامممم ملیییییییی, ارییییی چند وقتییی میشهععع😢😢😢

آره دیگه...

اونی جونم خوشحالم که هستی❣

فدات بشممم , منم خوشحاللمممم که دوبارههه تونستم باهات صحبت ککنمممم

خودا نکنه...منم همین طور😊

سلااااااااااام هستین...امممم وبت خیلی خوبه شایدم بهتره بگم وبتون بالاخره نویسنده هم دارین......دیگه اینکه خوشحال میشم اشنا شم ریحون ۱۵.....و شما؟؟؟؟؟⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

سلامم ریحان جان خوبیی؟؟فدات مرسیی والا وبمم نویسنده نداره خودمم فقط 
بیومو خصوصی میگم 😊😊

اها باشه فقط من ریحونم 

اوکی ریحون جون 

جدی؟؟؟؟؟من فکر کردم باید نویسنده داشته باشی....واقعا خیلی خوبه وبت....فایتینگ⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩

نههه والا وبم چیز خاصی نداره بیشتر جهت جمع شدن دوستاسس

تا منظورت از خاص چی باشه؟؟؟؟؟به نظر من هرچی به بی تی اس مربوطه خاصه

فداییی داری ریحون جون😊,یسس بی تی اس خ خاصهههههههههه خیلییییییی

:)

😀😀😀😀😀

اونی مهلبونی خوشملم یه پی ام تو هنگ بده هروقت تونستم بیام 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فدات بشمم جیملیتتت تو هنگ همینیه که اینجاسسسسس؟

اوهوم همینه 😉😉

او یسسس پیام دادم الان تو هنگ براتتت , میتونی چک کنی اومدم پیاممم ایا؟

اومد😍😍😍

او یسش

مون چایلدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

واییییییییییییی عررررررررررر خوشمزه جونمممممم😭😭😭😭😭

اونی سحری رفتی؟؟؟

نههههههههه هستمم فدات شم

هنگم بالا نمیاد😭😭😭😭😭

سایتت هم همین الان اومد 

😲😲😲😲😲 نکنه باز میخوان نتو قطع کنننن

هعیییییییییی خوشمزه از دستت خیلی ناراحتم دخترررررر دیونهههههه 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

 

موندم تو خماری عکست😭😭😭😭

 

واسا لینک بدم اینجا برووو نگاششش کننن

من عکسرو میخوامممممممم چی بود ؟؟؟😭😭😭😭😭😭

 

اونی سحری اگ دیدی یهو رفتم بدون نتم بالا نمیاد بیا این پیامو از اول بخون چون میخوام خداحافظی کنم 😂😂😂😂😂

اونی سحری جونم مواظب خودت باش لباس گرم بپوش سرما نخوریااااا 

دلم واست خیلی تنگ شده بود 

خیلی دوستت دارم 😘😘😘😘😘😘

بای بای👋👋👋👋

هنوز نمیرماااااا گفتم اگه رفتم بدون خداحافظی نرفته باشم 😂😂😂😂😂

باششهه گوگول,بعد عمری اومدیی این نت اینجورییی میییکنهههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 
تو هم مکاظب خودت باشش,لباس گرم نمیپوشممم ولی سرمام نمیخورمم😁😁 
دل منم خیلی برات تنگ شده بودددد, موفق باشی تو کنوررتت گوگوللللللللل 
سارانگهههه 💙💙💚💚💚❤❤❤
😂😂منم پیشاپیش گفتم خدافظی کنم

اوکی پس بده✌😉

گوگوللللل😭😭😭 نه پیکوفایل میاد که عکسو بفرستم نه خود بیان که عکسسو بزاررررممممم

هعییییی ینییا لنت به این شانس😂😂😂😂😂😂

اشکالی نداره فداییییی سرتتتتتتتتتت 

حداقل توصیفش کن شب خوابم نمیبره😂😂😂😂😂

چه مدلی بود؟؟

1.کیوت

2.خوشمل

3.هات 

4.از عکسای من😂😂😂

کلا از 4 تا مدلییی که گفتیی ازششش دارمممم😂😂😂
ولیی این..عکسه گزینه اولو دوموو بیشترر داشتتت

اممممم خودت چه مدلی دوست داری حالاااا؟؟؟😉😉😉

گزینه 1 و 2 روووو😁😁

باشه یادم میمونه 😜😜😜

یاا گوگوللل منممم میتونم تلافییییی کنممممم هااا😉😉

جاااااانننننن؟؟؟؟تلافییییی؟؟؟تهدید میکنیییی؟؟؟؟😂😂😂😂

زشتهههههه اینکارو نکننن چجوری دلت میاد😂😂😂😂

بلهه پسس چیییییییی
تو دلت میاد با من اونکارو بکنییییییی بعد چرا من دلم.نیاددددددد؟؟

کثافط کدوم گوری بودی گوزززززز

اخجووووونننننننن جیمین لاور موردنظرمو کردم هاهاهاهاها اونی سحری منتظر باش میخوام قلبتو سوراخ کنم 😈😈😈😂😂😂😂😂😂

#آرامش قبل از طوفان😂😂😂

😶😶😶😶😶😶😶😶😶 
من میخوام قلبتو پودرررررررررررررررررررررررررررررر کنمممممممم 😈😈😈😈😈😈😎😎😎😎😎😎😎😎
#مقاوممم منن

به به خوشمزه خانوم تشریف اوردن حالت خوبهههههه ؟؟؟؟؟.😞😞😞😞

کی به کی میگه هیچ وقت نمیبخشمت هنوز از دستت ناراحتم خیلییییی بدییییی خیلیییییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭







اقا گوگل منمم نمیاد بالا الان😐😐

اونی سحر ترسناک شدی 😂😂😂😂

اووو یسسسسسس

مبینااااا هنگ ندارییییی؟؟؟؟؟😞😞😞

شانس منه دیگه یا واسه من قطع میشه یا واسه تو هعییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اونی سحرررر سعی کن خودتو مقاوم کنی 😂😂😂😂😂😂😂

منن مققاووووممممم😎😎😎

فکر کنم هردوتون رفتید 😞😞😞😞

اونی سحر حال ندارم دوباره خداحافظی کنم برو اون کامنترو دوباره بخون 😂😂😂

خوشمزه ی دیونههههه اگه هنگ داری جیمیلمو از اونی سحر بگیر بهم پی ام بده عهههههه بیام بزنمتتت 😠😠😠😠😡😡

من رفتم 

مواظب خودتون باشید 

انیوووووووو😙😘😘😘😘

 

من که هستم فداییتتتتتت,
اوکایی دوباره میخونممم😂😂😂😂😂😂😂
بهش میدم جیملتوووو
مواظی خودت باششش تو همممممم
انییییووووو

اونی سحر اومد هنگم گیفه اومد عععععععععرررررر😍😍😍😍😍😍😍😍

دیدیییییییییییبب

وایییییییییییی لباشووووووو (به چشم برادری 😂😂😂)😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خیلی خفن بودددد👍👍👍

اورین به چششم برادری نگاشششش کنن 😁😁😁

آخیش خیالم راحت شد حالاااا😊😊😊

خب من برم ناهار 

نتتو خاموش کن 5 دقیقه درس میشه من اینطوری کردم 

هاهاهاهاهاهاااااا چیزای جالبی انتظارتو میکشی اونی جونم منتظرم باش یه روزی برمیگردم 😈😈😈😈😈😂😂

بای بای👋👋👋👋

بروو نوششش جونتتتتتت
چیزایی جالبیی انتظارر تو رو هم میییکششهههه😈😈😈😈😈😈😈😈 خ جالبببب....

جیمین هوپ شیییی

تولدتتتتت مبااااااارکککککککککککککک

لی لی لی بیااا وسطططط

😍😍😍😍😍😍😍😍 مرسییییییی هسسستیییییی جاننننننن
😂😂😂😂😂😂😂 نه دیگه من ممیشینم شماها بیاین وسط

فدایییتتتتتتت

نه دیگههههههه بی شما حال نمیده.رفدم وسط باید بیایااااا.وگرنه ب همه میگم جیمین هوپ پیروفرسوده شده ک نمیاد

 

اووو مننن اوللل جوونیمههههه
ولی خوب تولد من بود زشته برم وسط دیگه

بارااااااان از 27 اسفند ساعت 11 و 40 دقیقه نیستی تا الان

کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کم کم دارم از نگرانی عصبی میشم

باااااااااااااااااااااااراااااااااااااااااااااااان کچل شدم از دستت بیااااااااااااااااااااااا

:(( میانه😭😭😭

سلام بر تو ای اونی باران❤

میشه من درخواستی بگم؟؟؟

اممم خب عکس یا فن آرت خوشمل و خفن از ویمین و نیز عکس یا ترجیحا فن آرتی خفن و خوشمل از ویکوک

وااای مردم از خجالت تا اومدم بگم اینا رو.....

دست گلت درد نکنه اونی❤💖💛💙💚🧡💜♥️😍🌺💐

باشش عزیزز💙💙💙

سحرمممم

دلم تنگ شده براتتتت 😭😭😭

😭😭😭😭😭منمممم

سلام   گفتی بیام این وب  برام توضیح بدی  اصلا اگه میتونی بیا وب بلاگفا من اونجا چت انلاین گزاشتم  گفتینو  راحت تر    باهم حرف میزنیم  

اونجا نه بلافگا کلا ی جوریه برام نمت کار کنمو
خوب ببین اول چی میخوای یاد بگیری؟ مثلا نحوه پست گذاشتن, یاچی؟.
بلدی کامنتا روجواب بدی و اینا؟

اینارو بلدم خوب من برای گذاشتن قالبو تزیین وب رو بلد نیستم اصلا تو ابن زمینه کمک میخوام 

اهههاا قالبو منم نمیدونم اینجا رو هم.دوستم اوکی.کرده برام میخوای بگم بیان بهت بگن قالبو و.اوکی کنن قالبو برات؟

برای گذاشتن قالب و ساختنش و اینا مشکل دارم تو این زمینه

فهمیدم

آره مرسی اگه میشه بگید  

ببین گفتم بهش فقط ی پیام خصوصی بده تا من اسم کاربریشو بدم ادمینش کن وبو برات درست کرد بعد خواستی حذفش.کن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan