BTS

Just For Profile

میترسم..

میترسم گاهی ازنَفسم

از وجودم , از من

میترسم از منی که میخندد و میگرید

منی که میبیند و نمیبیند

منی که میداند و نمیداند

منی که گاهی دلتنگ میشود

دلتنگ دوستانی که

هیچگاه نداشت...

=(

سلامم نورا..

نترس اونی...

=(

چشممم

نترس دایی جونم نترس خوبی ؟؟؟

سلامم بهییی نهه زیاد

نترس اونی جونم💜💜

سلامم بهییی

خوبی اونی؟؟

سعی میکنم بهتر بشمم بهاری

سلام عزیزم

چیزی شده فدات شم؟؟

چیی بگم نورا اول که یکم حالم خوب نبود الان تازه پست حذف مبینا رو دیدم..

مبینا؟؟؟

مبینا کیه؟؟؟

خوشمزه..

چیزی شده عزیزم؟؟

هم دردیم...

منم خوب نیستم...

ولی یه خبر خوب واسه نورا

 

مغز فندقی آخرین روزشه فردا دیگه نیست😐

ایگووووو نگو اینتوری بهارر نورام دلش تنگ میشه براتت

اها...

همه دارن میرن...

منم چند روزه اصن حاله درست حسابیی ندارم...

 

 

 

 

 

 

اولن سلام بهار دومن با اینکه ازت بدم میاد ولی دلیل نمیشه از رفتنت خوشحال بشم...

ارییی ولیی میدونی من هیچوقت دلم.نمیاد وبو بپاکم ی بار خواستم انجام بدم ولی نتونستم,میدونی حتی ده سال بعدم شده میام سر میزنم و خاطراتی که باهاتون داشتم زنده میشن

میدونم اونی =)

نورا مواظب خودت باششش ی روز میرن همه نمیخوام خودتو اونقد وابسته کنی که حالت اونهمه بد بشه
همیشه همه مون وقتیم رفتیم ی گوشه قلبمون بقیه و خاطراتی که داشتیم میمونهه

سلام عزیزم

چیزی شده گلم؟!

سلاممم لیناییییییییییی خوبی فدات شممم؟؟ چی بگممم زیاد حالم خوب نیی حذف شدن وب مبی رو هم الان دیدم و کامل شدد داغونیمم دیگه

چشم اونی ولی یه مقدار دیره...

نورا دیر و زود نداره از الان سعیی کن که بتونی کنترل کنی خودتو.. 

من دو روزه باهاش حرف نزدم دارم میمیرم اونوقت کنترل کنم؟؟؟

چیو؟؟؟

نورا اسیبش به خودت میرسه .... مواظب خودت باش

آیگوووو کنچاناااااا عزیزمممم

خوب مبینا هم حتما مشکلی براش پیش اومده مث من...

عب نداره...خوب میشی توهم..مثل من..امید داشته باش فداتشم 

اری ولی خوب سختهه کم.کم.همه دارن میرن..

باشه...

اونی انقدر نگرانه من نباش فدات شم=)

نگرانتم نورا چون میدونم چقدرمعصوم و شکننده ای نمیخام اسیبی ببینیی

من نمیرم

من هستم عزیزم...من یکی همیشه پایبندم به همه گلم...

یااا لیناییی نزنی زیر قولت هااااااا

حتما عزیزم...

هستم من فداتشم...ولی میدونی ک دیر ب دیر میام..ولی نمیرم

هستم..

اشکال نداره همیم که ادم بدونه هستی همه چیز اوکیع 
حتی دیر به دیر ولی ادم میدونه که هستی..

فداتم اونی

من باید برم مواظبه خودت باش اونی

باش نورایی ولی تو بیشتر مواظب خودت باش

چشم عزیزم...سعی میکنم یکم اومدنمو زیاد کنم گلم...

من نمیرم جایی گلم...

هرکاری هم داشتین بهم بگین من هستم عزیزم..

کومائوو لینااااا💕💕💕💕💕

خواهش میکنم فداتشم...

خدا نکنه لینااا, تو هم مواظب خودت باششششششش

توهم همینطور عزیزدلم

چشممم لیناییی ,هارت هارت
جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ , ۲۰:۴۰ ❤️pishul ❤️jikook❤️

نترس اونی....

(:

من پیشتم ^^

:)

سلام اونی =)

سلامم نورا خوبی؟

قوربانت

تو خوبی اونی؟؟

چه میکنی؟؟؟

خوبم نورایی میشه ی رمز خصوصی بدی بهم؟

همون 4 رقمیه خوبه؟؟؟

نورا یکی برام بفرس من تا نیم ساعت دیکه برات چیزی مینویسم اونجا خوب چون الان باید برم. نه ی رمز جدید بفرس

فرستادم اونی

باشه نورا الان ی کار فوری هس باید برم 11ونیم میزارم برات

باشه اونی

بوس بهت

فدا نورا

چاکریم💙💙💙

:)

♥♥♥

هیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ هققققق هقققققققققق چی شدی هوممممم؟؟  

سلام مامانی

سلامممم دخترممم چتوری خوبی؟ مدرسه چتوور بود؟

قوربونت مامانی

عن بود خداروشکر =)

تو چطور بود اوما؟؟

منم خوب بوددددددددددد 

خوبه مامانی

الان چه میکنی؟؟

الان چشام دارن میفتن رو هممم موخام بخابمم

الاهی فدات شم مامانی

برو بخاب پس

ببخشید دخترمم از 3 شب بیدار بودمم الان چشام همراهی نمیکنه دیگهه مواظب خودت باششش

اشال نداره اوما

تو ام مواظبته خودت باش

باشش فداتتت

سلام مامانی^^

سلاممم دختررررررررکم چتوری خوبی 

اوره خوبم

تو خوبی مامانی؟؟؟؟

دیشب خوب خوابیدی؟؟؟

خوبمم فداتت اری بسییی خوب خوابیدممممم

سلام بر مامان نورا 😀

خوبین 

نورا اومدی؟؟؟

سلاممم جینیییی چتوری خوبیییی؟؟ ایگو اولین باره اینجا میبینمت خوش اومدیی

اوهوم هستیدم

مبینا دقت کردی هرجا میری قلبت رنگ عوض میکنه؟؟؟

مامانیم نیست =(

الهی فدات شمم هستم دختر قشنگمممم

اره 😀

ناراحتی😱

اگه ناراحتی منم ناراحت میشم 😢

خب چطوری بترکونیم که وقتی مامانیت اومد خوشحال بشه 😉

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 فدای مهربونی جفتتتونن

راستی مامانیت کجاست؟؟؟؟

کی میاد؟؟؟؟

خیلی دوستش داری؟؟؟؟؟

معلومه خیلی دوستش داری 😇

من اینجامممممم,
منم دخترمو خیلی دوسش دارمم خودشم میدونههه

مامانی اومد مبینایی

مامانی مبینا مبینا مامانی

کجا رفتی اوما؟؟؟

ببخشیددد مهمون اومد دخترمم رفتم اونجاا

اری مبینا خیلی مامانیمو دوست دارم ^^

منم خیلیییی تورو دوسستتتتتتتتتتتت

سلام بر مادر گرامیه نورا خوبین نمی دونم چرا میترسم ازتون 😯😯😯😯

نورا بیا مامانت میخواد منو بخوره 

واییییییییییییی

شوخی

 وهههههه من , 😂😂😂 حالا اشنا میشیممممممممم باهم , ترستاکم بودمم خبر نداشتمم خخخ

مامانم مگه چیکارت کرد؟؟؟؟

اگه منظورت اون حرفایه تکرار شدست که عادته مامانیه عصبانی نیست

کدوم حرفاا رو میگیی دختری؟؟؟

مامانی ترسناک شدیو خبر نداشتی

کککککککک

ارییی پش جذبم داشتمم منننن

امدم گلم مامانیش اسمم مبیناست ملقب به مینا ،کیوتی ،مبینای باستان (دخترت این اسمو روم گذاشته)۱۴ سالمه   از اشنایی باهاتون خوشبختم 😊

ایگوووو منم خوش بختمم ,ولی من جینی بگم اشکال نداره؟؟ اومم میشناسی یا معرفی کنم خودمو؟؟

ککککککک

یسسس

مامانی بهش میگم مبینایه باستان

کککککککککککککککککک

خوو چرا مبینایه باستانییی؟؟

شما هرچی میدوستی بصدا .

نمی شناسمتان 😄

خووو اسمم سحره سنمم 21 سالمهه,عموما اونی میگن بهم تو هم هرچی میدوستی بوگووو

چون که همش به زبونه پارسیه باستان میحرفه

منم گفتم مبینایه باستان 😀

اوکاییییییییی😂😂✌✌✌

بنظرم اسمه مناسبیه 😎🤘

یسسسسسس ولی طولانیههه 😂

خب چون شما ۷سال از من بزرگ ترین من نمی توانم شما را اونی بصدایم پس شما را مادر دوست خود می صدایم 😀

باز فارسیه باستانم گل کرد 

اصلا من چندتا گذینه میدم شما انتخاب کن

۱_مامیه نورا 

۲_سحر خانوم 

۳_میگو چیز دیگع ای به ذهنم نرسید 😀😀😀😀

خو چون بزرگترممم بهم اونی موگویندددددد  جینییییییییی

اخه شما خودتون تا حالا مامان دوستت رو اونی صدا کردی؟؟؟ من خجالت موکشم 😑 شما بگو چی بصدایمتان زیرا من خنگ تشریف دارم 😀

مننننن شاننس نداشتم.که دوستم مامان داشته باشه😐😐😐
همون اونی بوگو خیر.شو ببینیی😂😂

مامانی دوسته باستانیه من  من دارم میرم ناهار

زود برمیگردم

باش فدات برو نوششششششش

خب اونی سحر می صدایم 

بای نوراییییییی 

میگم اونی سحر شما رو من کجا دیدم اشنا به نظر میای شاید تو وب اجی یاسی دیدم نمی دونم 

من تو رو تو وب بقیه دیدمم یاسی هم یکی از کسایی بود که اونجا دیدمت وب نسیبه وب پیشول و اینا دیدمتت, 
اومم اوکاییی همون اونی بوگو اسممو نگو تو وب باشه؟

اها 

خب باشه اونی خالی می صدایم 

وای اولین باره با مامان دوستم اینقدر صمیمی صحبت می کنم 😀

الان من هم دوست نورا میشم هم دوست مامانش 😂

کاش همه مامان ها ارمی بودن 😃

 

😂😂😂 یسسسس البته یکی دو نفرو از بچه ها مامانشون بگی نگی ارمین یعنی بعضی از اهنگای بی تی اسو میگوشنن,
ابگو راحت بحرف با من از رسمی حرفیدن خوشم نمیاد من

میبینم که صمیمی شدین

یسسسس✌✌✌

واقعا؟؟؟

باش

یعنی فارسیه باستان صحبت نکنم یا رسمی صحبت نکنم؟؟؟

اقا من زیادی خنگم به دل نگیر راستی از الان بهت بگم بنده زیادی جوگیر و لوسم توی هیچ وبی هم اقوام ندارم 😀 منظورم اینه کسی مامان ،بابا ،خاله،دایی،عمه،عمو و....... نیست .😊

ولی دوست و اجی زیاد دارم 

الهییی, رسمی نحرف باستانی دوس داریی بحرففففف
والل من بسیب قوم دارممم

منم تا چند روز پیش فقد یه شوور داشته ولی الان هم اوپا دارم هم مامانی هم عمه هم دختر عمه

بلهههههههه الان همه چی داره دخترمم

یسسسس ✌ ✌ ✌

مدرسععه چتورهدخوبه؟؟مشکلیی که نیسس؟؟

مدرسه طبقه مسخره بازیاش داره پیش میره

نه مامانی مشکلی نیس^^

خوبههه پسس خدارو شکرر

با اون لجنم قطعه رابطه کردم

که اینتورررر...... خوبه

اره

دیگه هیچ گوهی نمیتونه بوخوره

خوبه حواست به دوستایی.که انتخاب میکنی باشه نورایی

نمی دونم چرا نظراتم نمیره مثلا من ساعت سه نظر میدم سه و بیست دقیقه میره این نت خرم خیلی خره راستی بهتون گفته بودم منم مثل جین خود درگیری دارم خخخخخخ

چینجااا اینهمه دیررر چرااااااا😐😐😐😐😐,  اری مودونی همه ی اخلاقایی شبیه بایسشون دارننن 

چشم مامانی

مامانی میشه این کده نظراتو برداری

رو مخمه

کی نمی تونه چی بخوره اقا از کلمات درست استفاده نمایید حالا این ********** که شما میگین کی هست که نورایی ازش بدش میاد 

 

 

 

***** 👉این به معنیه فحش های زیاد است ببخشید فحش رو اینطوری می نویسن ایا تو این زمینه خوب نیستم 😄😄😄😄

کی نمی تونه چی بخوره اقا از کلمات درست استفاده نمایید حالا این ********** که شما میگین کی هست که نورایی ازش بدش میاد 

 

 

 

***** 👉این به معنیه فحش های زیاد است ببخشید فحش رو اینطوری می نویسن ایا تو این زمینه خوب نیستم 😄😄😄😄

نچچچچ به معنی فاصله گذاشتممم

هیشکی ولش کنی مبینایی

مامانی خودش میدونه

اریییی

خب میدونی که بنده نتی دارم خر وخودمم خرتر ان هستم چون من یکم بچه مثبتم تا الان حتی معنیه س*س رو هم نمی دونستم البته الانم درست نمی فهمم تنها فحش هایم که بلدم از حیوانات است خخخخخخخ

ایگووووودخترر خوبببببببببببببببب

اخی چه بچه ی خوبی

اریی خعلیی خوبه

خب من کار دارم میرم کاری ندارین؟؟؟

نورایی تو چیکارمی

دوست دختر 

دوست پسر 

خواهر 

برادر 

مادر 

پدر

خاله، پسر خاله ،دختر خاله 

دایی ،پسر دایی ،دختر دایی

عمه ،پسر عمه ،دختر عمه 

عمو،پسرعمو ،دخترعمو 

مامان بزرگ بابا بزرگ 

یا هیچ کدوم 

 

ایگوووو همه نسبتارو کهدنوشتیییییی😂😂😂

فعلا انیو اونی و دخملش 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

فدات جینییی میانه من نتم یهوو تموم شد رفتم بسته بگیرمم

نمیدونم هر کودوم که دوست داری هانی

انیو رفیقه باستانیه من

برا جیینیس

از این به بعد به لقب هام جینی و رفیق باستانی هم اضافه شد خخخخ

الان لقب هام اینا هستن 

جینی، جین خان ،مینا،کیوتی،مبینای باستان ،رفیق باستانی، اونی 

واو چقدر من لقب دارم چقدر دوست خوب دارم 

خب تو دوست دخملمی اگه مامانت و شوگا اجازه بدن 😳

بسیییی لقب بدارییییی,
اومم خو بستکیی داره نظر خود دخملم چه باشددد

هانی من خودم شوور دارم یه چیز دیگه بگو

البت اگه با این راحتی مشکلی ندارم

نورایی دخملش ایا می خوای دوست دخملم شی؟؟؟؟

بخدا دعوات نمی کنم، نمی زنمت، خیلیم دوست دارم  تازه اگه تو بخوای زنمو طلاق میدم با دوست دخترمم کات میکنم خخخخخخخ یه جوری میگم انگار واقعا یع پسرم و زن دارم خخخ 

خب بگو دوست دخملم میشی؟؟؟

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

اوخییییی 

شوورت کیه؟؟😶😶😶😶😶😶

خب چه عیبی داره هم شوور داشته باشی هم دوست پسر نمی خوام جا شوورت بگیرم که حالا شوپرت کی هست؟؟؟؟؟

اسمش بگو راضیش میکنم اگه تو بخوای واو چه دوست پسر خوبی میشدم خخخخخخخخخخخ 

میگم اصلا چطوره خاله ات شم؟؟؟؟ چه ربطی داره خخخخخ

یا داداشت؟؟؟ این که بی ربط تره خخخخخخخخخخ 

اقا اصن من کریمم پسر همسایتون خوب شد 😂😂😂😂😂

بدن من جواب همسره گراممو چی بدم هانی؟؟؟

خب همسر گرامیت کیه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خخخخخخخ بابا شوخی من دخملم نمی تونم دوست پسرت باشم تازه اگرم باشم نمیخوام بخورمت که لولو نیستما حالا بگو شوورت کیه باهم بحرفیم به نتیجه برسیم خخخخخخخخ

نورایی یه لحظه احساس پسر بودن بهم دست داد خخخخخ .😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میخای چی کار؟؟؟

رفیق باستانی دقت کردی دو بار کامنتامون تو یه تایمن؟؟؟

میخوام باهاش حرف بزنم حالا شوهر واقعیت نیست اینطوری میگیا نکنه واقعا شوورته یا دخمله؟؟؟؟؟؟

نترس نمی خورمش تازه ناهار خوردم 😊

بابا اینقدر شوورم شوورم نکنا منم زن دارم خخخخخخخخخخخ

شد سه بار o_O

خودش دوست نداره بگم...

میانه رفیق باستانی

بزار اومد ازش اجازه میگیرم میگم بهت

خخخخخخخخ راست میگی اصلا چطوره من اجیت شم توهم اجیم شی خیلی بهتر از دوست پسره بعد شوورت هم میشه شوور خواهرم مامانت هم میشه مامانم .....

یا من بشم خالت تو بشی خواهر زادم 

 

 

 

اقا من نمی دونم چیکارتم خب یکی بهم بگه من می خوام باهات اقوام شم اصلا بشم خواهر شوورت خوبه خخخخخخخخخخ اصلا شوورت کی هست چرا نمی گی ها؟؟؟؟؟؟؟

میترسم بگم دعوام کنه

هر چی خودت دوست داری بگو

هر چی بگی من مشکل ندارم چون خودت راحتی هانی

فکر کنم اگه داداشت شم بهتره هاااااااااا خخخخخخخخخ شوهرت واقعیه یا دخمله نگفتیا 

اقا ما خیلی باهم تفاهم داریم هم زمان نظر میدیم نکنه خواهر دوقلوییم ولی من دوسال دیر تر دنیا اومدم😶

مامانی بیا یه بچه دیگه واست جور کردم

ککککککک

شوورم اینجاست منظورم اینه که تو بیانه تو ام میشناسیش

ایگوووووووو ختر دار شدم باز پسسسس😂😂😂

شوورت دعوات میکنه 😱

اقا تسویب شد من میشم دوستت تمام خیلی هم راحت تره تازه همه می تونن دوست داشته باشن شوور خانتان هم دعوات نمی کنه 

یک ساعت خودمو کشتم اخرم دوستت شدم 😄😄😄😄😄😄😄

اره دیگه

میانه رفیق باستانی

من زدم خودمو ناقص کردم

خب پس یا 

اری ،پیشول ،یاسی ،مانی اونی،گوگولی، کسه دیگه ای یادم نیست فعلا 

 

بهارکه نمی تونه باشه 

نکنه مامانت شوورته؟؟؟😄😄😄😄😄😄

شاید نوش نوشیه😕؟؟؟؟؟؟

چییییی منن شورشمممم😐😐😐😐😐😐😵😵😵😵 نهیییی من مامیشمممم

شایدم جیسوک ، بانی بد ،ددیت😐😐😐😐😐(البته شما ددی صداش میکننین )

ویستا 😶،ریحون ،و ننه قمر خخخخخخخ از خودم در اوردم 😂😂😂😂

الان تو اینایی که گفتی من فقد با پیشولو یاسیو بهنوش صمیمیم

با بقیه نیستم و این که نوش نوشیم نیست

ببخشید اشتباه اومد بد بانی 

عمم شوورته؟؟؟ یا ننم خب بگو وقتی میشناسم 😑

خب حداقل بگو تو اینایی که نوشتم هست یانه 

خب از کجا میدونستم با کدوم صمیمی هستی من اسم هرکی بلد بودم گفتم 

خو الان که گفتم

واقعیتش اینارو نمی شناسم ولی میگم

ملمون ،فاطمه عشق کره ،نیکا ،ته ته 

وپسرعمم اکبر 😶خخخخخخخخخ

 

جینییی فرزندد گلم چند تا کامنت بیاییی عملا غیر مستقیم اسم شورشو گفتههه نورا هااا 4تا بیا پاییین کامنتاروو

حاجی منم نمیشناسم اینارو

گفتم کیارو میشناسم دیگ

ببین با پیول و یاسی و بهنوش صمیمیه , بهنوش نیست شورششش دیگه از این تابلوتر جینییی؟

اصلا اول اسم شوورت رو بگو 😣

خسته شدم از بس از مخ کار کشیدم ۵٪هم بیشتر شارژ ندارم انیو دوستم 

ایگوووووووووو جینیییییییییییییییییی 

حاجی گفتم دیگه نوش نوشی نیست

یاسیم نیست 😑 😑 😑 😑

اگه بازم نفهمیدی دیگه برو دکتر خودتو نشون بده 😑

 

ارییی جینیییی عملا گفتششش دیگههه

فهمیدم پیشوله 😑

نه یاسیه 😶

نه بهنوشه 😲

اخر کدومه 

فکر کنم پیشول که نیست یاسی هم که اجیمه نکنه بهنوشههههههه اقا بهم بگین من خنگم به خدا

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مامانی من اخر از دسته این کلمو میکوبم به دیوار 😑

نه نکوبونن فداتتتتتتتت

اها فهمیدم بهنوشه 😂😂😂😂😂خخخخخخ

شوخی اقا فهمیدم پیشوله ولی اون که نیستش 

اقا من شارژ ندارم بای 

پیشوله بابا همونههههههههههععععع انیوووو مواظب خود باشش

خداااااااااااا 😑

بابا شوخی کردم 😀😀😀😀😀

میدونستم 😄😄😄😄😄

خب عکس شوورت رو صفحه منه خخخخخخخ

تازه من باشوورت هم دوستم 

پیشولی که مهربونه 

من شوورت دوست از بس تو خونمون گفتم پیشول پیشول خواهرم هروقت می بینه پای تبلتم میگه باز داری با پیشول حرف میزنی 

فعلان بای من برم باخواهرام بازی کنم انیو 

چرا باید عکسه شووره من رو صفحت باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون شوورت رو دوست دارم خخخخخخخ

داشتم با اجیام بادکنک بازی می کردیم 

بادکنک هارو پر اب کردیم پرت هم کردیم الان مثل موش اب کشیده شدیم 

 

ببین رفیق باستانی مامان میدونه من سره شوگا و شوهرم ادم کشدم

میخای بمیری ایا؟؟؟؟؟؟؟

یسسسس آی نووووووو

الان شوورت کجان 

راستی من هم باتو دوستم هم باشوورت 

راستی کی عروسی کردین؟؟؟؟

مگه نه پیشول همسریش جیمینه 

 

 

 

نیست....

یه 4ماهی میشه عروسی کردیم =)

با اجازه مادرم و پدرم و بی تی اس 

بعله 😀😀😀

 

 

 

 

 

میخوام بمیرم مشکل داری .......

شوخی حاجی نه چشم به شوورت دارم نه چشم به شوگا من فقط جین عقشمه کس دیگه ای تو قلبم نیست 😎😎😎😎😎😎

اورینننننننن .جین اییییزز وریییییی گودددددد

خوب میخام بهت قدرته انتخاب بدم

دوست داری چجوری بمیری؟؟؟؟؟؟؟

مامانی نگاش کن =(

ایگووو نورادشوخیی میکنهه به شوگول و محدثه چشم ندارهه

شوخیشم زشته =(

دخترکممم ناراحت نشو دیگه 

=(

نورااااا.....

سلام نورایی ازم ناراحتی خب من معذرت میخوام که به عقشت چشم داشتم

غلط کردم شکر خوردم اقا من جین دوست پیشول ندوست خوبه؟؟؟؟؟؟

ببخشید اگه ناراحت شدی هر وقت شوورت هم امد ازش معذرت خواهی می کنم میگم ببخشید که دوست داشتم 😢

شبیه ادم هایی که شکست عقشی خوردن حرف میزنم 😂😂😂😂😂😂

 

ایگووووو جینیییی, دخترمممممممم بببخشش دیگهههههه گوناه دارههههه

سلام اونی سلام نورایی اقا من غلط کردم شوورت واس خودت گلم بقول خودت(حاجی)چرا ناراحت میشی مگه من گفتم می خوام زن شوورت بشم به خدا من خودم زن دارم گلم 😀می خواستم یه جوری باهات اقوام شم خومشله . منو تو دوست؟؟؟؟؟؟

اشتی میکنی ایا؟؟؟؟؟؟

قهری ایا؟؟؟؟؟؟؟؟

مبینای باستان را دوست ایا؟؟؟؟؟؟؟

جواب می دی ایا؟؟؟؟؟

من دوست دارم تولو (تو رو )خدا با هام قهر نکن 😢😢😢😢😢😢

دخترمم اهل قهررر نیسس جینیی, مطمئنم میبخشدتتتتتتتتت

نورا داره گریم میگیره بیا 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من میرم از شوورت هم عذر خواهی میکنم حتما باید به پات بیفتم تا جواب بدی تورو به هرکی دوست داری با من اینطوری نکن دارم گریه میکنم به خدااااااااااااااااااااااااا

 

جینیییییی وهههههههههههه گریه جرا نورا حتمن نتونسته نیومدههه جوری نیس که از عمد جوابتو نداده باشهههه

خب دخترت چرا جوابمو نمی ده 😢😢😢😢

من دارم میمیرم از ناراحتی من قصد نداشتم ناراحتش کنم 😢

اخ جینی قربونت برم نورا نیومده کلا کار داره حتمنن میدونم بخشیدتت چون مهربونه خیلی تو هم گریه نکنننن

اگه بخوای به پات هم میفتم فقط بگو پات کجاست 😃

به سختی دارم میخندم خواهرم نگه چرا اشک تو چشات جمع شده 😞

اینقدر عذابم نده 😵😵😵😵😵😵

جینیییی...

سلام مامانی😊😊

سلامم دختررررم چتوری تو خوبی؟؟

سلام نورا خوبی خیلی بدی من ۹۹۹۵۷۷۵۳۸۶۳۸۶۶۹۹۹۳۳۴۵۶۵۶۸۷۸۶۵۷۳۵۲۶۶۸۹۹۹۸۷۵۳بار مردمو زنده شدم . خیلی گریه کردم باهام قهری؟؟؟

نوراییی جواب رفیق. باستانیتو بدهه خووو

نورایی چرا نبودی؟؟؟

چرا نیستی؟؟؟

هستی ولی جواب نمی دی؟؟؟

ازم ناراحتی ؟؟؟

برم از شوورت عذر خواهی کنم؟؟؟

شوورت از دستم ناراحته؟؟؟

شوورت می خواد منو بکشه؟؟؟

من اماده مرگم فقط قبل مرگم بگوو از دستم ناراحتی یا نه 

میدونم خیلی احساساتی شدم ولی خب من دوستام خیلی برام مهمن تورو جون هر کی دوست داری تورو به اون خدایی که میپرستی یه جواب بده ببینم حالت خوبه اصلا نمی خواد جواب منو بدی حد اقل بگو خوبم و ناراحت نیستم بسه 

من که معذرت خواهی کردم 🙏

خداحافظ اگه تو به خوای دیگه نمیام من رفتم 😢

اونی مرسی که گذاشتی با نورا باشم نورا مرسی که باهام دوست بودی بای 

ا مبیناااااااا این حرفا چیه اخهه میزنیی.؟؟ کوجا میگی میرمم نورا نیسسسسسسس اصننن از این حرفام نزن که ناراحت میشم ازت

اونی سحر بای 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

مبیناا بای تا بعد , 

خب چرا وقتی اومد جوابمو نداد اخه چند بار باید بگم غلط کردم تا ببخشتم 

من میرم شاید حد اقل بیاد تا تو خوشحال شی بای میدونم کسی اینجا دلش برای من تنگ نمی شه حتی تو  

اگه ازم ناراحت باشی درکت می کنم .

ولی من از هیچ کدومتون ناراحت نیستم .

جینییییی من چون داری اینجوری حرف میزنی ناراحت شدم ازت, معلومه که دلم برات تنگ میشه اوکیی.؟؟ نبینم حرف از رفتن بزنیی

اونی ببخشید اگه ناراحتت کردم 🙏🙏🙏

جینی من دیشب کاری پیش اومد برا همون رفتمممم..

سلام مامانی

خوبی عشقولی؟؟؟؟

سلاممم خوبمم دخملمم ت چطوری خوبییی؟؟

مبینا؟؟؟؟؟؟؟؟

این حرفا چیه میزنی؟؟؟؟؟؟

منو اینجوری ادم دیدی؟؟؟؟؟؟

من اونروز رفتم چون کار پیش اومد دیروزم همینجوری اومدم اعلام حضور کنم بگم منم هستم

من گفتم ازت ناراحت شدم؟؟؟؟؟

نه من واقن این حرفو زدم ایا؟؟؟؟

والا منم همینا رو گفتممممم بهشششش ولی اصن گوش نمیکرددد بهممممم

دخملت خیلی بده چرا نمیاد؟؟؟

جوابمو نمی ده؟؟؟

ممکنه اتفاقی براش افتاده باشه 😱

من نگرانشم دیشب اصلا نخوابیدم تو وب بودم ببینم میاد یا نه 😞

امروز علوم داشتیم معلم می خواست بپرسه منم هیچی نخونده بودم 

سلام نورایی ببخشید غلط کردم 

معذرت می خوام 

فکر کردم ازم ناراحت شدی نمی دونی چقدر گریه نمودم 😀

نمی دونم چرا اینقدر سر سوء تفاهم ها گریه می کنم 😂

من زندگیم با گریه می چرخه 😀😀😀

نورا تو منو به کشتن دادی یعنی اینقدر ناراحت بودم که می خواستم خود کشی کنم 😁😁😁😁

دیگه یهویی نرو باشه؟؟؟

 

کم.کم به یهویی رفتناش عادت موکونی😂😂😂 همونجوری که من عادت کردم

ارام عزیزم ارام

سلام رفیقه باستانی

بابا نتونستم خبر بدم خو میانه

هر چی گفتم شوخی کردم رفیق

یسسس گفتم که دخترم خیلی مهربونههه

خوشحالم که هستی ^^ 

تازه یاد گرفتم اینو چطوری بزارم 👈^^

مامانت هم ناراحت کردم ببخشید😔

 

جینیییییییی من از تو ناراحت نیستمم اوکای,فقط چون احساس کردی برامون مهم نیستی ناراحت شدممم

شوخیشم زشته :(

مثل خودت خخخخخخخخخخخخ 

بچه بدوووووووووووو

من همه جا به فلط کردن افتادم الان تو شکلک لبخند میفرستی :)

من تا حالا به کسی نگفتم غلط کردم 

ولی به تو گفتم 😸

 

خو بهت میگم نورا کار داشته نیومده و اینکه ناراحت نیسنی حرف منی که مامانشمو قبول نداشتیییی دیگهههه

راستی سلام :) 

جوری خوشحال شدم سلامم یادم رفت 😂😂😂😂😂

ایگووو سلام به روییی ماهت جینیییی

برای بار دوم غلط کردم 

ببخشید موضوع رو الکی بزرگ کردم 

سلام اونییییی جون 

خوفی؟؟؟

 

هیییی جینییی اینقدرم نگووو غلططط کردممممممممم

مامانی قوربونت برم اومدی^^

چه خبر اوما؟؟؟؟؟

مبی جونوم یار جونوم بیا دردت به جونوم (مامی بقیشو بلد نیستم بلدی بخون)

فدات شمم اومدم اری,درگیرررر اپدیت گوشیم بودم یوتمو نمیاورد بالااااا اینقد اعصابمو خرد کرده بود که نگوووو الان بعد مصرف کردن تقریبا 2و خرده ای گیگ درس شددد

مبی میزنم از وسط نصفت میکنما

انقدر عذرخواهی نکن

دقیقاااااااا همششششش چیزی نیس ولی عذر میخواددد

منم با کامپیوتر نمیتونم برم یوت =(

مامانمم که نمیده گوشیشو

من حتا نمیتونم برم بازدید بزنم =(

عععععععرررررررررررررررررررررررررررررررر

من گوشیمممم یوتش مشکل داشت اعصابم خرد شد ولی خو درس شد 

مبی کیه؟؟؟

😠😠😠😠

پس از این به بعد هر وقت رفتی نگران نشم که خداییی نکرده زبونم لال اتفاقی برات افتاده؟؟؟

من دختر شجاعیم ولی از رفتن دوستام خیلی ناراحت میشم مخصوصا اگه بهشون وابسته شده باشم مثل وقتی که مانیا وبشون رو حذف کرد من خیلی ناراحت شدم نه از مانیا از اینکه نگفتن چرا وبو حذفیدن .

پس دیگه از این کارا نکنین که من دلیل برا خود کشی زیاد دارم  😂

ایگوووو مامی(همون مانیا) امسال کنکور داره و برا همون خاطر حذفید وبشووو ,

مبی تویی رفیق^^

کککککک

منظورت از مبی منم!!!

از کی تاحالا من مبی شدم؟؟؟

همه مینا یا مبینا صدام میکنن جز تو و اونی صحر خخخخخخخخ

خب ببخشید که میگم ببخشید😂😂😂

اخه تو سومین مبینای اینجاییی جز دو تو دوتا مبینای دیگم داریمم ما

اقا دوست دارم بگم مبی اععععع

بعدشم جفتمون ازت بزرگتریم باید به حرفمون گوش کنی

حالا من دو سال بزرگترم ولی مامانی 7 سال ازت بزرگتره

میخای بخا نمیخای نخا(خدایی این طرزه نوشتنو دوست دارم کککک)

یپپپپپپپ دخترمم راس موگوید

مبی هم دوست دارم ^^

از این به بعد فقط از اینا میبینین ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^

این چند ماهی که ارمی شدم چقدر لقب گیرم اومد خخخخخ ^^ 

 

 

اریییی اصنن ارمیاا نمونه و لنگه ندارننن

منم ازش زیاد استفاده میکنم ^^

همش تقصیره پیشوله اینو به همه یاد داد مبی جون

 

واییییییییی چقدر مدرسه مدفوعه

ببخشید ^^

باز این کلمه غلط کردم خخخخخخخ

باش شما هر چی دوست داری بصدایم اصلا می تونی منو (مینا ببخشید)صدا کنی 

یا( مینو غلطو )اگه خواستی خرم صدام کن دوست دارم .😂😶

باش من به شما اونی های عزیزم احترام میزارم و به حرفتون گوش میدم قبوله؟؟؟

اورین دخترر خوبببی

افرین

نخیرم همین مبی از همه بهتره

به قوله مامانی رفیق باستانی طولانیه مبی بهتره^^

اری بسی طولانیسس

اره همش تقصیر شوورته ^^

راستی من زنمو طلاق دادم :(

چون باهم دعوامون شد همشم تقصیر تو هست 

چون همش تو مدرسه درباره تو حرف میزنم دوستام از هرچی وبلاگه متنفر شدن تا اسم پیشول یا تورو میارم کتاب پرتم میکنن ^^

اوخیییی الهیییییی..

O_o

با زنت چرا؟؟؟؟

میانه بابتش =(

ر ف چطوره مخفف رفیق باستانیه ^^

من ول کن این نیستم ^^

می خوام عذابتون بدم ^^

دارم سولوی جنی گوش میدم دوست دارم ^^

 

دو سال و نیم زنم بود بعد بهم خیانت کرد :(

شوخی اقا همینجوری طلاقش دادم ^^

چون منو زد جلو دوست دخملم بعد می خواست دوس دخملم هم بزنه ولی من فدا کاری کردم کتکش هم من خوردم دوست دخملم ازم کوچیک تره ولی زن قبلیم ازم بزرگ تره چند ماه اختلاف سنی داریم 

 

ینی تو هم زن داری هم دوس دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب بابا

من به یکی غیر از شوورم نگا میکنم حس میکنم دارم بهش خیانت میکنم بد تو تو روزه روشن در آنه واحد هم زن داشتی هم دوس دختر بدن انتظار داری زنت نزاره بره؟؟؟؟؟

عجببببببب

واس این همه جا خودمو مینا معرفی میکنم تا با بقیه قاطی نشم خخخخخخخ^^

#اونی سحر

دوشتون دارم عقشای من 

با اجازه شوورت نورا راستی بابات کیه؟؟؟

منظورم شوور مامانته ^^

می خوام با بابات هم اشنا شم ^^

اگه مامانت بزاره ^^

اره هم زن داشتم هم دوست دختر هم تورو می خواستم ^^

زنم دوست دخملمو میشناسه باهم سه تایی دوستیم دو ساله الان فقط رفیقمن نه دوست دختر نه زن نه دوست پسر خخخخ ^^

 

من بابا ندارم مبی

 

 

 

 

 

 

و در جوابه کامنته دوم چه خبرته حاجی؟؟؟؟ چند تا رو با هم میخای؟؟؟؟

اون نرفته که من طلاقش دادم خیلیا منو می خوان ^^تازه ما عقد رسمی هم نکردیم ^^

ازدواج هم نکردیم فقط زنم بود که اینم کلی قضیه داره ^^

مگه عیب داره هم زن داشته باشم هم دوست دخمل؟؟؟^^ 

تازه من تورو هم می خواستم ^^

چه پر روهم من ^^

به خدا اگه شوورم بود میزد فکو فوکتو میوورد پایین( 😢 )

نمیدونم شاید میشه ادم  با هم جفتشونو داشته باشه و من نمیدونستم

اخی پس چطوری به وجود امدی؟؟؟^^

از ازدواج مامانت با خودش؟؟؟

اره من همه خوبا رو می خوام البته زنم و دوست دخترم خودشون گفتن که من شوور و دوست پسلش بشم منم چون دوسشون دارم داشتم خواهم داشت قبول کردم ما مثل سه تا خواهریم ^^

 

یوهویی اسمون پاره شد من ازش افتادم رو پایه مامانی^^(انقدر استیکره شووره منو استفاده نکن اععععع)

 

 

 

 

عجب پس خاهرین(مشکوک)

من چیکار کنم همه منو می خوان ^^

از جانب من به شوورت بگوووووو من غلط کردم وباز هم این کلمه ^^

اقا واقعی که نبوده تازه منو زنم که ازدواج نکردیم برای بار صدم ^^

تازه منو دوست دخملم جفتمون دخملیم پس اونقدرا هم سخت نیست جفتشو داشتن من همه خوبا رو می خوام تو هم دوستمی و از نظر من دوستام بهترینن و تو هم جزوشونی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

باوشه

توام دوسته منی منم تو رو دوس دارم مبی^^

اره ما اینقدر همو دوست داریم که همو اینطوری صدا می کنیم 

باش دیگه از این استفاده نمی کنم مال شوورته 

از این به بعد این استیکره منه:/

خوب شد دیگه تامام هم نمی گم میگم ناتمام خوبه:/ 

اوماااااااااا

خدایااااااااااااااااااااااا منو بخور از دسته این مبی راحتم کن -_-

چیکار مامانت داری داره می خوابه 😂😂😂😂

# شوخی 

این خواهرم منو کشت از بس اهنگای جیمین گذاشت :/

 

کککککککککککک

خدا مبی نمی شناسه فقط مینا خانم:/

خدا نمی خورتت نترس تازه از کی تا حالا خدا نورا میخوره :/

خدایه من مبیم میشناسه

خدا از اولش نورا خور بود نمیدونستی؟؟؟؟؟؟؟؟

راست میگی نمی دونستم واس همین از اسمون تفت کرد پایین از بس بد مزه اییی 

# شوخی

نخیرم خیلیم خوشمزم

نخوردیم که

مگه شوورت میزاره کسی دست به تو بزنه که من بخورمت بعد من علاقه به خوردنت ندارم چون میدونم خومشزه اییی 

جینا داره بپر بپر میکنه فکر کنم چون فهمیده باهام قهر نیستی خوشحاله 

 

هیییییییییییییییییییییی روزگار

داغه دلم تازه شد =(

جینا کیه؟؟

داداشمه:/ 

خرگوشم  اول فکر می کردم دختره واس همین اسمش رو جینا گذاشتیم به خاطر جین اسمش جینا نیست:/

الان که فهمیدیم پسره مامانم صبح ها صداش میکنه 

جین جین :/

اها اوکی

تو قشنگ دهنه من یکیو صاق کردی با این استیکرایی که میزاری

داره بپر بپر می کنه :/ 

روی فرش کلی کار خرابی کرده ماهم هی فرشا رو میشوریم :/ 

خیلی بزرگ شده اول اندازه یه کف دست بود الان اندازه دوتا کف دسته :/

۹ماهشه خیلی بامزست 

خخخخخخخخخخ استیکر دوست ^^

نه من نباید از این استیکر استفاده کنم :/

پس دیگه استیکر استفاده نمی کنم 

خدایا میشه منو بخوری؟؟؟؟

هتل دلنوا رو دیدی؟؟؟؟

توش درباره بی تی اس هم هست نمی دونم قسمت چنده ولی یه دختری میاد بع یکی زنگ میزنه بعد میگه اوپا رقص گروهتون واقعا خوبه و من میدونستم که اهنگاتون دنیا رو تحت تاثیر قرار میده و اخرش هم اهنگ فیک لاو رو میخونه :/

اگه ندیدی حتمانگاه کن 

همون که ایو بازی کرده توش؟؟؟

خدا:  باشه 

شما خورده شدید :/

اره باهمون پسره که توی فیلم ماه در اغوش خورشید و مربای پرتقال هم بود 

دیدی؟؟

نه فقط پوسترشو دیدم

با اینکه از ایو بدم میاد ولی خیلی دوسش دارم 😢

چرا از ایو بدت میاد من دوسش دارم بامزست 

 

دارم میگم دوسش دارم

و برایه اینکه کراشه کوکه ازش بدم میاد

من صداشو خیلی دوست دارم تو عاشقانه ماه هم بود وی هم توش بود خیلی باحال بود دوست داشتم 

تو عاشقانه ماه بکهیون بازی کرده نه وی ایو ام بود

منم مثل تو هم دوسش دارم هم ازش بدم میاد به خاطر کوکی 

چرا وی هم بود پسره اخری که با شمشیر سمی مرد 

من فیلمش رو هم دارم 

پس اون فیلمه چی بود قسمت اول با ایو تو استخر بودن که تازه اومده بود تو اون دنیا 

این ادرسی که میگی عاشقانه ماهه ولی وی توش بازی نکرده بکهیون بازی کرده

وی تو هوارانگ بازی کرده

هورانگ چه فیلمیه؟؟؟

هورانگ یه اهنگ نبود؟؟؟

فیلم هورانگ چه جوریه اگه خوبه برم ببینم .

شاید واس همین وقتی عکس شوگا رو به دوستم نشون دادم گفت این ویه :/

بعد می گفت بکهیون تو بی تی اس هست:/

یعنی می خواستم بزنمش قبول هم نمی کرد که من درست میگم بهش گفتم من ۴ ماه ارمیم بیشتر تو میفهمم اخر تو اینترنت زدیم دید که بکهیون عضو عکسو هست قبول کرد 😆

هوارانگ یه فیلمه که مثله عاشقانه ماه تاریخیه

ولی به نظره من عاشقانه ماه خیلی قشنگ تر بود

من هوارانگو فقد اون تیکه هایی که تهیونگ میومد میدیدم

به نظرم مسخره بود ولی هر ارمیی باید هوارانگو ببینه

منم تکه هایی که تهیونگ بود رو دیدم ولی چون جفتشون رو باهم دیدم نمیدونم چرا قاطی کردم 

مامانی هستی؟؟؟

نه نیست فقط منم :/

چه عجب تشریف اوردین =/

کجا رفتی یهو؟؟؟

کلاس زبان :/

نباید یه خبر بدی؟؟؟؟

نمیگی ادم نگران میشه؟؟؟

مگه تو خبر دادی؟؟؟

ببخشید دیرم شده بود :(

بیتربوت =(

من که معذرت خواهی نمودم شوخی اقا شوخی 

دوباره می خوای به غلط کردن بیوفتم باش غلط کردم خوبه :/

ای خدااااااااا

حاجی میزنم نصفت میکنما

حاجی خودتی 

من اگه هم برم حج حاجیه می شوم :/

که انشالله برم حاجیه هم بشم ^^

 

مامانم گیر داده چرا اینقدر تبلت دستته خب راست میگه :(

شاید تبلت ازم بوگیره (بگیره )پس اگه دیدین ساعت ۷ صبح یا ۱۲ شب کسی تو وب نبود یعنی من نیستم شاید دیگه فقط پنجشنبه جمعه ها بیام راستی روز های زوج کلاس زبان دارم نگران نشید 

یکی نیست بگه کی نگران تو میشه :/

راستی نورا جان در یخچال هم ببند 

وات ده فاز 😕

فاز بندری😂

ککککک

تو حاجیی حرفم نباشه

من رفتم مبی

خدافظ

باشه من حاجین میشم 

جین دوست دارم پس حاجین میشم ^^

تو برو من میام خخخخخخخخخخ

احساس نمی کنید اینجا یکم نظراتش زیاده :/

من که میگم بریم یه پست دیگه چیه اینجا وایسادیم نه کاری می کنیم نه برای کسی مفیدیم 😑

سلام مامانی =(

سلامم دختر قشنگم. 

سلام اونی و نورایی من از این به بعد شاید  نیام موخوام درس بخونم مامانم گفت اگه درس بخونی برات موتور می خرم :) منم موتور می خوام دوست دارم 😊

پس اگه یهو دیدید رفنم تا دوهفته خبری ازم نشد نگران نشید یا بابام تبلت ازم گرفته یا مردم 😂

کار ندارید روز اخری؟؟؟

سلامممم جینییییییی😐😐😐😐 فدات هنوز نیومده رفتییییی که ......
درسات که مهم تره ولی دلمون تنگ.میشه برات خیلیییی

سلام مبی =(

مامانی که نیست تو ام بری دیگه من قشنگ دق میکنم =(

منم قاچاقی میام =(

مواظبته خودت باش =(

ببخشید نورا جونم من ی چیزی شد نتونستم بیامم فدات شم و گرنه من کوجا دخترمو ول کنم برمم؟

تورو خدا دق نکن خدا می خورتت هااااا 😂

سعی می کنم هر وقت بتونم میام فقط واسه تو 

میدونم چقدر سخته از دویتات دل بکنی :(

مخصوصا اگه وابسته بشی بهشون کاش پیشت بودم و اونقدر بقلت می کردم نزدیک گریم بگیره پس ناراحت نباش باشه نوراییییییییی 

امروز یکی از دوستام رو ول کردم و خیلی ناراحتم پس تو ناراحت نباش تا ناراحت تر از این نشم ...

خیلی خیلی دوست دارم 

اخه کسی نیست بگه خودت ناراحتی اون وقت از تو می خوام ناراحت نباشی ببخشید که اینقدر زود میرم می دونم یکم خود خواهم اگه ازت بخوام ناراحت نباشی 

 

چونای درست وسطه دلیلت قابل قبوله جیینی,  خوب درساتو بخون و باز بیا اینجاا فراموشمونم.نکنیییی

خیلی سخته چند وقت با کسایی که واقن از دوستایه واقعیم برات عزیز ترن حرف نزنیو ازشون دل بکنی =(

اتفاقن منم امروز با یکی از دوستام تموم کردم دوستیمو...

من که بهت گفتم ما دو قلو بودیم بعد منو تو بیمارستان عوض کردن خخخخخخخخ

ناراحت نباشیا که میگم خدا بخورتت 

ببخشید که نتونستم خوشحالت کنم تازه ناراحت ترتم کردم خودت از رفتن دوستات ناراحت بودی منم اضافه شدم خیلی خیلی خیلی خیلی ببخشید

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم 

تو قلبمی همیشه فراموشت نمی کنم تو هم فراموشم نکن عقشولی😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ناراحت نباش چون بر می گردم 

هر وقت بتونم میام قول میدم زود به زود بیام 

منم امیدوارم زوده زوده زود برگردی دونسنگی =(

منم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم دونسنگی =)

الان هستی یا نه؟؟؟

منم دلم براشش تنگ میشهههه...

مامانی مرسی که تو تو این شرایطم تنهام نمیزاری =(

الهییییی دخترییی .مامانا دختراشونو تنها نمیزارن 

دوست دارم مامانی =)

منم دوست دارمم دخترییم

من بیشتر دوست دارم =(

نهیییی من بیشتررر رو حرف مامانتم نحرفففق

چشم دخترت فدات شه

خداااا نکنهههههههههههههههه

مامانی من دلم خیلی گرفته =(

بیا دیگه کوجایی؟؟؟؟

اینجامممم دخترمممممم ناهارر بودم فدای دلت شمممممم

مامانی 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢

ا نوراییی جون گریه نکننن دیگهههِ.....

اوما 😢

جونم دخترمممم؟؟؟

هستم عقشم ولی ۳ درصد شارژ دارم فعلا بای بای گوگولیه خومشل من 

فعلا جینیی مواظب خودت باشششش

خدافظ مبی =(

من خومشل نیستم

چرا خیلیم خوشگل و کیوتیییی دخترمممم

سلام من هنوز هستما 

دلم واس همتون تنگ میشه 

ببخشید که میرم شایدم نرفتم 

نوراییییییی و اونییییییی خیلی  خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی میدوستمتون 

عقشولای من 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

توی وب یاسی هم دو بار خداحافظی کردم ولی نرفتم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

امیدوارم این خداحافظی هم مثل قبلیا الکی باشه و بابام تبلت ازم نگیره اگه هم بگیره با سعی می کنم با  گوشیه مامانم بیام 

مفهوم بود تامام 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مام خیلیییییییییییییییییییی خیییییییلییییییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییییییی خیلیییییییییییییی دوست داریمممممم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ان شالله که اینم مثل قبلیا باشه و بتونی بیاییییی

خیلیم نانازی کی گفته برم بزنمش 

تازه خدا همه ادما رو خومشل افریده هیچ ادمی زشت نیست 

ولی تو که ادم نیستی :/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرشته اییییییی 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

 

یسسسس دقیقا خ خوشگل و کیوتههه نورااا

مبی جونوم یار جونوم بیا دردت به جونوم

منم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم گوگولم^^

منم امیدوارم الکی باشه بیبی

ولی در هر صورت مواظبته خودت باش عزیزم

انشالله خدای نورا نخورتش تا من بیام 😂😂😂😂😂😂😂

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 

این قلبا تقدیم به نورایی و اونی گلم 

نورایی ناراحت نباش که میام براتا 😤

من غلط بکنم بیام برا نورایی شوورش منو میکشه 😄😄😄😄

دونسنگو مامی من خودایی خوشگل نیستم بیخیال شین بابا

نورااا خیلیممممم هستیییییییییی تو بیخیال شو اینقد نگو خوشگل نیستمم فهمستی؟

دعا کن عصبانی نشم که خدا بوخورتم بیبی

من استیکر ندارم میانه ولی ده برابره این استیکرا برات

بوس بهت گوگولم

خوشگلم چیز نخور خب 

تازه اصلا بر فرض محال که زشت باشی ادم باید فکرش قشنگ باشه که شما این گونه هستید تازه خدا هیچ کس رو زشت نیافریده برای باره هزارم 

مامیو مبی بوس بهتون

دوستون دارم جفتتونو عشقولیا^^

خب منم شمارا دوست 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 اینم هزارتا بوس 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋تقدیم به نورای لوس (برای اینکه قافیش درست شه لوس را اوردم )

شعر شد 😂😂😂😂

 

مبی نزار این دمه اخری بزنم نصفت کنما

بچه پرو

خب نصفم کن دوست دارم 

چون تو می خوای نصفم کنی حالا چرا نصف؟؟؟؟؟

از طول یا عرض اخه من درازم 

از عرض بیبی

قدت چنده؟؟؟؟

راستی من هنوز نمی دونم شوورت کیه 😂😂😂

بهنوش بود یا یاسی 😂😂😂😂😂😂😂😂

می خوام دم اخری ازم متنفر شی دلت برام تنگ نشه البته اگه رفتم 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منو بوخورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مامان این هنو نفهمیدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من مستقیمن گفتم حاجی

جونه من برو خودتو یه دکتر نشون بدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قدم ۱۶۳ هست 

به خدا میدونم شوورت پیشوله یکم مرض داشتم ببخشید

خدایا زود نورا رو بخور که منو کشت از بس گفت 

اصلا نورا رو نخور منو بخور الانم انار خوردم ترش شدم 

من 10 سانت ازت کوتاه ترم =(

ولی دو سال بزرگتر =(

خدایا... هیچی ولش کن خدا

دخترم گوگولی منییی تووو

چاکره مامانیم من^^

مخلص دخملیممممم 

من یهو بلند شدم

تا دو سال پیش ۱۴۰ بودم بعد همون روز خوابیدم باند شدم دیدم از مامانمم بلند ترم هم قد خواهر بزرگم شدم اون سه سال از بزرگ تره  

به هر حال دوست ندارم ازم کوچکتر ازم بلند تر باشه =(

حسودیم میشه 😢

اونی 

دخترت خیلی از این کلمه استفاده می کنه 

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

حاجی و نصفت می کنم 

حاجی جان خواهر من هم وطن تو چیز دیگه ای بلد نیستی ایا؟؟؟

بیا پیش خودم بهت یاد می دم 

تامام  😂😂😂😂

خو تیکه کلاماشن منم دارم از این تیکه کلاماا, 

مامان من اخر زدم اینو نصف کردم نگی چراها

حاجی تیکه کلامامن میخای بگم خر؟؟؟

اههههه

ایگووو دخمل خشنننمممممم

من که نمی تونم کوچولو تر شم 

بعدشم خودت بلند شو بند همه چی خوردم دراز شدم خیلی خوردم به اندازه یه فیل بعد من مامانم قدش کوچولو هست بهش میگم مامان چقدر کوچولو شدی ولی به تو نمی گم چه بچع بی ادبیم 😂😂

بعد بابام تو خوانواده قد بلندا دنیا اومده کلا همه درازیم منو بابام و خواهرم کنار مامانم تیر چراغ برقیم 😂😂😂😂

اره خر دوست دارم بگو بهم خر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مبی خره خوبه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بهتر حاجی هست 

ببین خودت خاستیا مامانیم شاهد

مبی خره ککککککککککککککککککککککککککککککککک

هر کی منو خر بصدایه خره 

خوبم نورا خره  

تو چطوری نورا خره 

خیلی دارم جلو دستامو میگیرم نبندمت به رگباره فوشا

خودت گفتی بگو خر من که میگفتم حاجی

جفتش یه معنی میده 

حاجی 

منم فحش کم بلد نیستما فحش دوست دارم از نوع حیوان 

خواهرم اومد تو اتاق دست زد به کمدم گفتم دست نکن حاجی :/

فعلا انیو این اجیم رفت پیش مامانک بگه من پای تبلتم بای بای 

خو تو بیجنبه ای من چی کار کنم

جلو دهنتم من بگیرم حاجی؟؟؟؟؟؟؟

اوما هستی اعلام حوضور کن

بیا منو بخور حاجی

باش غلط کردم اینم تیکه کلاممه 

انشالله خدا بخورتت .

بچه بدوووووووو من فردا مطال(مطالعات اجتماعی) دارم بای

بوس بوس  

 

من خرارو نمیخورم^^

خودام منو نموخوره

بچه خودتیا -_-

تو که نیومدی مامانی

منم برم =(

خر خودتی

  اره خدا تورو نمی خوره ولی من زیاد می خورمت (خودت بگیر منظورو )

تو خر دوست نداری میتونی نخوری 

من هنو نرفتم =)

باشه بیا بوخور دست از سره کچله من وردار

الان پوستت رو کندم خوردمت نارنگی رو میگم 

میوه مورد علاقمع .

اخی

نوشه جونت

خوشمزه بود؟؟؟

اره خیلی من دیونه نارنگیم :/

چهار ماه بود نخورده بودم چون کف پام به خاطر خوردن زیاد نارنگی زرد شده بود :/

اگه به من باشه تا فردا میشینم فقط نارنگی می خورم 

منم اگه یکی واسم پوست بکنه میخورم =)

بیار برات پوست بکنم 

بابام همین الان اورد تمومش کردیم 

حرفات تموم شد خب یه چی بگو 

اره دیگه ته کشید حرفام

منننن بببخشیددد نیم ساعت دیگه میامم بازی سوپر تسنار بی تی اس لیگ این خفتش نیم ساعت دیگه تموم میشه و من باید رتبه مو ببرم بالاتر اگه شد

پس بیا درباره رنگ جورابت و فامیل مامان بزرگت صحبت کنیم 

شوخی اقا من فردا مطال دارم باید بخونم بای 

خو من تا یه ربع دیگه فکر کنم باشم

حاجی اون یه نفر سایه کیستی معرفی بونوما خودتو

پشت کتاب مطالعاتم نوشته حج تجلی وحدت مسلمانان جهان 

خدا هم میدونه بی تی اس الان عربستانن کنسرت دارن می خواد بنده هاش برن کنسرت الهی دور خدا بگردم که خودشم ارمیه 😂😂😂😂😂😂

سایه بیا ببینم کیستی؟؟؟

من مبینای باستان بزرگ تاجرو جهانگرد ایرانی از برای نورا این کرموی ایرانی صد کیسه زر می دهم 

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆تبلیغ پرژک 

فعلا انیو عقشام 

درس دارم باید بخونم 

فداییی همه 

انیوو جین جونم , خوب درس بخوننن سارانگههه 💗💗💗

salam omma

سلاممم دخترمم چتوری خوبیی؟؟

khoobam mamani

to khoobi????

خوبم فدات, باز زدی رو فینگلیش کهه

are bargashtam be tanzimate karkhoone

kkkk

che mikoni mamani???

^^mamani oppa oomade

سلام سلام 

ببینین کی اینجاست مبی جونتون 

سلام نوراییی 

چرا اینگلیسی هست نمی تونی فارسیش کنی؟؟؟؟

خیلی طول می کشه تا اینگلیسی بخونم من تو فارسی موندم چه برسه به اینگلیسی

ه

bah mobi jooon

chetori baby???

kheili farsi typeidam sakhtame farsi

اوپا کیه؟؟؟

معنی اوپا رو میدونم ولی کی هست؟؟؟ 

??????Nora to intore me nevisan 

oppa vistae

mishnasish?????

noora ya noura

میشناسم 

ولی افتخار اشنایی باهاش رو نداشتم :/

دلم برای پیشول تنگ شده 😝

to ghalat kardi delet vase shoovare man tang shode

bezanam nesfet konam??????

شوورت مال همست ولی بیشترش ماله توهه 

نصفم کن تا دیگه از این غلطا نکنم .

nakheiram vase mane

didi chejoori narengio az vasat nesf mikonan manam be hamoon rahati mitooonam nesfet konam pas enghad roo asabe man rah naro kho?????

mamani nisty?????

ei baba

hame raftan 😢

من اومدممم دخترم,حالم زیاد خوب نیسس برا همین رفتم ببخشیدد

chera halet khoob nist mamani?????

حال جسمیم فدات شم , که خوب میشه اونم ....

chera akhe?????

negaranam kardiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ننمیدونم بیحال و کسلم شایدم چون هوا ابریه اینجوریم

hava abrie oonja????

manam hoselam saride

اره سرده هواش پتو لازمه ادم کار هس حوصلش نیس

are vaghan

manam koli kar daram vali vaghan hesesh nis

ااز صبح بیشتر فیک میخونددمم ناهارم نخوردم تازه

manam hamin tor

alhagh ke dokhtare khodetam

kkkkkkk

ارییی مادددرو ببینن دخترو بگیرررررررر😂😂😂😂😂

are

kkkkkkkkkkkkkkk

fekr konam mobina oomad baz chon do nafar too weban

mamani nemikhai fice mano bezari ehianan???

اخه هر وقت فک موکونم میبینم خیلی مزخرفه از نظرمم فیکم

maman mizanameta

midooni chand gharne pish akharisho khoondam??????

baba kole majara parid baghiasho nede dige

میدونمم خودمم برم بخونم ببینم تا کوجا نوشتم شایدم همه رو خلاصه تر کنم و بدم بهت

manam ye doone fic neveshtam vali az zabane khodame masalan khodam daram tarif mikonam

سوم شخصه یعنیی؟؟ یا داری داستان خودتو میگی ؟؟

dastane khodamo vali takhaioli yani imaginatione

ا خو بفرس برام , فیک تخیلی خوندممم در چ حد بگم که تخیلی بودن این فیکا

na mesle harry potter takhaioli yani baram etefagh nayoftade

=) ba sugast

اشکال نداره باوووو بفرس ببینمم

=) jiminam hast

ا چینجاااا خوهمه شون باید باشن دیگههه طبیعتا

bayad typesh konam

farda pasfarda mifrestam barat mamani

ye meghdar +18 dare

اوکای خصوصی بفرس برام پسسس

 faghad jimino yoongi khodamam ba pishool

اهاااا اوکاییی اندرستنددددد....

booshe mifrestam

فداا

aore

khoda nakone mamani

هارتتت هارتتت دختری

love you mommy

لاو یو بیشترررر

sarangheo omma

سارانگهههههههههه 

dooset daram manani

دوست دارم دختر قشنگم

mamani be se zabooni ke baladam behet ebraze alaghe kardam

ایگوووووووووووو منم به زبونااا جواب دادمم بهتتتت

oohoom mommy

hamoon ghazieie madaro bebin dokhtaro begire

یسسسسسسسسسسس مال ما داره فوران میکنههههه

are mamani

asheghetam ke enghad payami

من 4 پایتم اصننن" ی دختر که بیشتر ندارمم

fada mada

chakere mamani

خدا نکنه"مخلصص دختریممم

qurboonet beram man mamani man bayad beram

farda saat 1 maim

movazebat kon

anio

باشش دخملی,مواظب خودت باششش انیووووو

^^salam mamani

سلامم دختریمم چتوری خوبیی؟؟

khoobi omma????

خوبم فدات شممم,ولی گشنمههههه

aigooo kho boro ye chi bokhor omma

=) man hamin alan nahar khordam

مننن از کلاس دارم برمیگردم هنو نرسیدم خونههه

aigooo cheghadr mehr gohe

ایگووو نه اوتو هم ولی خو چون صبحانه نخوردم چیزیم در طول صبح نخوردم.ایتو گشنه شدم

manam nemikhoram soboone bara hamin az madrese ke miresam mikham ghash konam

خیلی دیگه به مامانت رفتییی هاا

are mamani

kheili shabihetam

omma residi be khoone ye post bezar plaese inja dige enghad man ver zadam ja nadare

واسا اللان ی چی میزارم متن باشه بخندییی از خنده

vaiiii maman man in ramze alo ro yadam rafte

kkkkkkkkk

برو پست جدید رمزم الان برمیدارم

سلام من هنوز زندم ^^

خوبی نورایی ببخشید نتم درحال پایان است و دیگر کسی برایم نت نمی گیرد پس انیو تا سالهای بعد چون برام نت نمی گیرن :(

اگه خوبی ایی بدی ایی چیزی دیدید حلالم کنید 😘😘😘😘

نورایی اونی جون غلط کردم نیومدم 😂😂😂😂

زنم از مدرسم رفت چون من بهش گفتم دلیلی نمی بینم که باهاش دوست باشم 😭😭😭😭😭😭

من خیلی بد جنسم 😭😭😭😭😭😭

انیو رفیقای گلم ببخشید که نمی تونم بمونم 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

خداحافظ 

خدا سعدی 

دوستون دارم 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

 

جینییییییییییییییییییی بی نت گشتیییی؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 مواظب خودت باششش دلم برات تنگ میشهههههههههههههههههههههههه خدا شاملوووووووووووو💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

سلام اونی^^ 

اره دیگه نتم ته کشیده :(

تو هم مواظب خودت باش حواست به رفیق منم باشع دوستون دارم 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 

چشمم فدات حواسم هس تو هم هر وقت تونستییی بیاااااااا

mobi dir oomadi nakha zood boro

😢 😢 😢 😢 😢

khoda ferdosi

ببخشید گلم 😥

به پیشول هم سلام برسون 😜

خدا سعدی :)

دوست دارم ^^

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

 

nazar dame akhari pachato begiramaaaaaaaaaaaaaaaa

khoda ferdosi

من خدا سعدی دوست دارم 

اصلا نه حرف من نه حرف تو خدا مولانا

خداحافظ 

خدا سعدی 

خدا مولانا 

خدا پروین اعتصامی 

خدا فردوسی 

خدا هرشاعری که هست 

تامام 

 

 

manam khoda yooshij doost daram

tafhime???

نمی فهمم چی نوشتی 😑

اونییییییییی بیا ترجمه کن برام 😀

میگه منم خدا یوشیج دوست دارم تفهمیه

سلاااااااااام نورایی خوبی ؟؟

اها اوکی 😂😂😂😂😂😂

ببخشید رفته بودم ناهار ^^

و باز هم از رستوران علیه السلام گرفته بودیم :(

 

نوش جونتتتتتتتتت :)))

نوش نوشی سلام چطوری دخمل؟؟؟؟؟

salam azizam

khoobi???

koja rafty dirooz yeho gheib shodi???

نورایییییییی تو تاحالا به من نگفتی عزیزم بعد به نوش نوشی گفتی بد جنس :(

چقدر من گناه دارم :(

نورای بد برو تو اتقت به کار زشتی که کردی فکر کن 

خدا سعدی :)

تامام 

baraie inke noosh nooshi azizame to ke nisti

khodet boro to otaghet bao

-_-

نورای بد 

Noora is very very bad

اینگلیسیم خوب نیست ولی امیدوارم که درست نوشته باشم کککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

bad amate

*-* man be in khoobio goli

بی ادب من فقط سه تا عمه دارم که عاشقشونم تازه من رمز گذاشتم جین رو میگم عمم ویدا دیگه نبینم به عمه هام توهین کنی 

toam be man tohin nakon

دعواااااااا ممممنوعهههههه

باشه قبوله :)

omma chera faghad be man migi?????

با جفتتون بودم دعوا ممنوعه رو

من از طرف خودم وعمه هام معذرت می خوام 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اورینننننننن

نورایی اونجا که گفتم دیگه نبینم به عمه هام توهین کنی نمی خواستم ناراحتت کنم شوخی بود به خدا 😀😀😀😀😀

....ba man shookhi nakon

....man janbe nadaram

اره یادم نبود جنبه نداری 😄😄😄😄

#شوخی 

از این به بعد باید زیر هرکامنت بنویسم هشتگ شوخی کردم .

به خدا فقط شوخی کردم اصلا  می دونی تاحالا به خاطر تو ۱۲۴۵۷۸۹۵۳۱۵۵۷۸۹۰۹۸۸۹۹۷۵۴۲۱۱۳۴بار به غلط کردن افتادم و برای بار هزارم غلط کردم 😑

خوبه؟؟؟؟؟😕

ببخشید دیگه ناراحت نشو 

چی بسه 

عذر خواهی کردن؟؟؟

دعوا؟؟؟؟

یا برم؟؟؟

نورا حالت خوبه؟؟؟؟؟😮

 

...na

...bekhatere to na ye chiz digast

پس خدا سعدی 😢

ببخشید اگه ناراحت شدی که حتما ناراحت شدی 😖

خواستم یکم بخندیم 😑ولی گند زدم 😥

خب اگه تو بخوای من میرم عزیزم مشکلی هم ندارم اگه دیگه نخوای من باهات دوست باشم چون می دونم کارم اشتباه بوده و الانم میرم تو اتاقم به کار زشتی که کردم فکر می کنم 😒

انیو نوراییی 

chi migi to ???

man key goftam boro????

man alan az ye ja dige halam bade

narahatam nistam

بابا من فقط خواستم بدونم حال رفیقم چطوره البته الان دیگه معلوم نیست بخوای رفیقم باشی .

 

mobi beband kho???

نورایی چی شدیی چرا بده حالت؟؟

دارم درباره پیاز حرف میزنم 😒

بازهم سوء تفاهم شد؟؟؟

کککککککککککککککک

خب منو بگو که فکر کردم از من ناراحتی 😋

 

mamoolan zendegie man hole mehvare ki micharkhe maman????

اهاا فهمیدممم...

***************************************************************************

به دلیل بسته بودن دهنم نمی تونم حرف بزنم 

اینا فحش نیستا 😄

میگم نورایی میشه یه پست دیگه بریم چون اینجا کامنتاش زیاده 

man yeja dige boodam didam to injaii goftam biam inja

خب کجا بودی بریم اونجا 

سلام کجایین چرا نمیاین؟؟؟؟؟

 

سلام اونی 

میگم برو وب نوش نوشی  لایکش کن تا زودتر این کوکمینه رو بزاره لطفاااااااااااا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

من اواین نفر لایکش کردم همون موقع که پستو گذاشتی جینی

سلام اونی سلام نوراییییی نیستید هر وقت میام اخرین نظرات تعقیری نکرده خب بیان دیگههههههه الان که نمی تونم باهاتون بحرفم کلاس دارم ولی بعد کلاس میام شما تا اون موقع بحرفین 😁😁😁😁

منن هستممم همیشهه ولی کسیی نیس که پیام بده که من بحرفم باهاشش,اوکایی جینی مواظب خودت به باششش

نورااااااااااااااااااااا کجاییییییییییی که رفیققققققققق باستانیت نتشششششششس دارههههههههه تههههههه می کشههههههههههههه 😞😞😞😞😞😞😞😞

الهیییی بی نتیی بد دردیه😭😭😭😭

عزیزم اونیم تنهاست :(((((((

نورای بد بیا به مامانت سر بزن .

 

نمیدونم کوجاسسسس,امیدوارم حالش خوب باشهههههه

منم امیدوارم خوب باشه: )

نورای بد یکی نیست بهش بگه اخه حاجی تو چرا به فکر مامیت نیستی گناه داره تنهاست بچه ی بد من ۷ تا پسر دارم (bts)ده تا دختر دارم (بلک پینک و جی ایدل ) اون ها به فکر منن شب و روز هر رزوم بهم پیام میدن 😎😎😎چه بچه های خوبی دارم 😘😘😘😘

نورا یکم از بچه های من یاد بگیر حاجی 

وویی چنقدر بچه داری ماشاللهههه

salam mamani

khoobi???

=( bebakhshid nayoomadam in chand rooz

miane

سلام نوراا خوبیی.خوبم فدات,
اشکال نداره امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشه برات

mamani to vaghti ke man hastam nisty

man midoonam kelas dari soba

manam nayoomadam

=( miane

من ی روز در میون نیستم صبحا تا طرفای عصرر ://

^^salam mamani

سلام دخترمگ چتوری؟

جان نورایی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan