BTS

Just For Profile

زنای ایده ال مردای ایرانی....

قدوقواره: شکیرا

هیکل: جنیفرلوپز

رنگ پوست: نیکل کیدمن

لب و دهن: انجلیناجولی

اخلاق:خانوم فاطمه زهرا

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

khanoom fatemeie zahraaaaaaa

kkkkkkkkkkkkkkk

ارییییییییییییی

mamani man manzooram poste alo bood

ramzesh yadam rafte

ی رمز جدید بفرست جایگزین کنمممم

ferestadam mamani

عوض کردن فدات,نورایی من باید برم خوبب بعد ساعتای و نیم میام اگه بودی کامنتی چیزی بده بفهمم هستی

bashe mamani joonam

movazebate khodet bash

khodafez

yani masalan ta 3 miai???

سلام دختریمم امدممم من
سه شنبه ۹ مهر ۹۸ , ۱۴:۲۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عررررررررر

 

سلامم یاسیی چتوریی خوبی,؟؟ اری.عر

خدا نکشتت سخر .....ککک

 

خانوم فاطمه زهراااااا 

سلامم نوشیییییی 😁😁😁😁 خداوندا مرا نکششش

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ناموسا همینننننننننننه

سلامم ددیییی چتوری فدات خوبی؟؟ به جان خودم که همیینهههه😂😂

😂 😂 😂 😂 احسنتتتت

واییی قششنگگگگ همینا رو میخوان انترای کثافط😂😂😂🤦🏻‍♀️

سلاممم ماهییی جونیییی, یسسسسسس خوش اشتهان خوبب✌✌😁😁

khosh oomadi mamani

مرسیی دختری,ناهارم.خوردممم😁😁

nooshe joonet mamane khoshmelam

هارتت هارتتتتتتتتتت, درسات شروع شده یا نه؟

are moaleme motaleatam emrooz dasr porsid

کهه اینتوررر همه رو که بلد بودیی میدونم

are baba

enghadr asoon porsid ke nagoo mamani

بلهههه دیگههه بچم باهوششههه

na baba

man na bahoosham na kheng motevasetam

در هرصورت جزو زرنگا محسوب میشی

 mamani namoosan ye post bezar begoo in saye ha kian

chahar nafaran lahnatia

بزار راحت باشنن دیگه لو.نمیدن چه کنم خو

akhe ye zare tarsnakan

-_- panj nafar to weban faghad man miharfam

ایگووووو من که عادت کردم. دیگهه

mamani shodim shish nafar

خخخخخخخ خدا زیاد کنهه

-_-

lahnatia

بیخی دیگهه درگیر نکن خودتو 

bashe

khob mozoo bede beharfim omma

موضوع که دختریم من بسی خستم یکمی استراحت باید بزنم :/

boro esterahat bezan

فدات دختری مواظب خودت باشششش

bashe

key miai mamani??

الان اومدمم😁😁
سه شنبه ۹ مهر ۹۸ , ۱۶:۱۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ممنون^^تو خوبى؟

 

یسسسسس منم خوبم مدرسه در چ حالهه؟؟

سحر ؟؟؟

هستی ؟؟

سلامممم نوشیی نه فداتشم اون موقع نبودم

سلام یاسی خوبی ؟؟

حرف حق جواب نداره مخصوصا این😂😂😂

یپپپپپپپپپپپ ملییی دقیقا

خوبه ایده آلشون نیستم...خداروشکر...

ارییی , سلام لینااا چتوریی پارت اخر فیکو نذاشتی هنو؟؟

سلام اونی جونم...

نه هنو اونی...

پارت اخر هنو مونده تا تایپ کنم...

قبل اون تقریبا یه چنتا پارت دیگه هم مونده اونی گلم...همه ارو باهم میخوام بذارم اونی...

ایگوو باشششش من منتظرممممم هاااا لینااااییییی زودی بزاررررز

روچشم اونی جونم...^*^

💗💗💗💗💗

اونی پست جدیدمو دیدی (یادآوری)؟؟؟

^^salam mamani

سلامم دختریمممم خوبی فداتت؟؟
^^mersi mamani
to khoobi?????
یپپپپ ایممم گوددد,فقط ی پستی که نمیخواستم الان منتشرش کنم برا چند دیقه منتشر شدههه بود و اعصابم ریخته بهم

aigooo omma be asabet mosalat bash azizam

اخه نمیدونییی ی بار دیگمم سر ی پست مهم دیگه اینتور شدددد ولی ..... هی چی بگم فداا شم

arooom bash eshghooli

-_- mamani inja enghad hava garme ke vaghan mikham bemiram va manam emrooz varzesh dashtam

اینجااا هوا تازه الان یکمم رو به گرمی رفتههه صبح11 درجه بود هوااااا

inja enghad garme cooler roshan mikonim ma

جدیییییی؟؟؟؟ نه بابا من پتو رومه همشششش

سلام نوراییییی 

ما که کل سالمون کولر روشنه گرما ندیدی رفیق ما گرم ترین دما رو داریم تو بوشهر بعضی وقت هاهم تش باد (باد اتشین به زبان محلی )

انیو من دیگه نمیام 

enghad khastam ke nagooooo

میخای استراحت کنننن نوراییی

nemitoonam too khoone tanha basham bekhabam teshnamam hast hal nadaram pasham ab bokhoram

پاشوووووووو برو اب بوخوررررررررررر

who is your cheese shaker mommy???

نمیشناسیششش دختررریمممم

boogoo

به جان خودم نمیشناسیششش نورایی و گرنه موگوفتم

hesesh nis bookhooda

پاشووووووووووووووووووووو بروووووو

=( baoshe nagoo

من همیشه بهش شیکری میگم میشناسیش؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

*****

یپپپ , هیچیی دیگه برا همونهههه,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ***** ******** **** ** ***** ********* ******** **** ***** ** ************ ** ***** ******* **** ******** ***** **** ****** ******

**

نهه اشتب فکر میکنی
چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ , ۱۵:۲۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

گنده

 

mamani hasty???

اری فدات هستم

منو بگو فکر کردم نورا رفته تا خانوم اینجا بود خب همونجا کامنت میدادی که من اینجام تا من برم اخرین نظرات رو بخونم دوسه روز طول میکشه گلم 😀

chera haji????

bayad ham be nazarat nega koni ham akharin nazarat

از این به بعد انشالله حاجی جان 😁😁😁

الان که میبینم حاجی دوست دارم 😂😂😂😂

چون وقتی بری حج میشی حاجی یا حاجیه پس من انشالله میرم حج و بعد میشم حاجیه و حاجی برای مذکره ومنم مونث هستم زدم تو فاز عربی امروز عربی داشتیم 

میگم کسی فهمید چی گفتم خودم که نفهمیدم ککککککک

میگم تو جز این شکلک چیز دیگه ایی نداری که همش همینو میفرستی؟؟؟😂😂😂😂

her her namakdoon 😐

eshgham mikeshe ino bezaram tafhime????

بله بله کاملان متوجه شدم 😛😛

 

من باید برم انیو 

^^anio

میری یا هستی نورا تو؟؟

hastam mamani

خوبببب ,زیاد سرحال نیستی ها

اونی هستم ولی خیلی نمیتونم بمونم:")

 

چه خبر نورا آقا شوگول خوبه؟؟

چراا خوو کار داریی؟؟

ye dalil dare faghad

میدونممم .. فهمیدم

مامانی؟؟!!!😳

😁😁😁

khoobe salam miresoone

ye soal mamani

kie 😉 ????

راستش به دونفر شک دارم مننن بیشتر شکم رو مامیه , شایدم خوشمزه باشه

من باید برم

مراقب خودت باش ناناص😘

ا کوجاااا

mano az kooja mishnakkt 😳 😳 😳 😳 ????

هااااا خوب میگم حدسم رو ایناس مگه مامی یا خوشمزه باشن نمیشناسن تورو

chera mishnasan

moarefi nakard???

نهههه معرفی نکرد

oohoom

man hanoo ab nakhordam 😂😂

جدییی دمت. گمم پس نخوردی هنو اب...

mamani manam beram

movazebate khodet bash ta farda

haert haert mamani

khodafez

خدافظظظ نوراییی تو.هم مواظب.خوددت باششش

^^saloom mamani

سلامم دخترییم.چتوری خوبی؟

^^mersi mamani

to khoobi???

فدات دختری, نورا من باید برم خوبب خ کار دارمم....
مواظب خودت باششش 💚💚

سلام سلام مینا خره برگشته 😃

salam mobina khare

kkkk

سلامم دختریم و سلامم جینییی خوبیننن؟؟من کار پیش اومد نرفته باید برمم مواظب خودتون باشینننن

=( bashe mamani

=( movazebate khodet bash

ببخشید اونی من رفتم تو۲۶ تا وب همزمان بودم حواسم نبود بیام 🙏🙏🙏

نورا رفتی یا هستی؟؟؟

mamani hasty???

اریی هستم

nisty???

=(

چرا هستم فدات 

=(

چرا ناراحتیییی؟؟

chon naboodi

میانههه نورایی اممروز خیلی کار داشتمم...

khaste nabashi

manam az tamame karaii ke dashtam faghad sham dorost kardam baghiasho gozashtam vase khode mamanam

kkk

بهلهه دیگععهه گذاشتی من انجام بدم برا همین سرم شلوغ شد امرو دیگههه

kkkkkk are mamani

ye lahze pashmam rikht bekhoda

kkkk

چرا پشمات ریخت؟؟

vali omma bejash sham dorostidam dige

بهلهه دیگههه موخاستی اونم من درس کنمم ://

baraye inke fekr kardam vaghan mamanami

kkkkkkk

خخخخخ😂😂😂😂

bekhoda bayad mizashtam oonam khodet dorost kony omma

://// 

8)

love you mamani

kkkkkkk

💚💚💚💚 میی توو دختریم

fuck farda madrese

=//////

مدرسه که خوبههه

=////// kheili

جدیی ها من خودم دوسشدارمم

man motenaferam

enghadr moalemaie dicki behemoon dadan ke nagooo

yani ghashang azin sag pachegiran

 

نهدمن حتی روزای اول سال یا اخر سال که شاید بعضی ها میومدنم میومدم همیشه تا اخرین روز میرفتم مدرسه 

=//// man toole madresaro bezor miram madrese

vaghan motenaferam vali saye khodamo mikonam

نه من کلا عشق مدرسمم خ باحاله

saaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

جانمممم

khoooooooooooobie ???

اریییییییییی.توهم زدی تو خط فینگلیششششششششش

ino be noora begoo

نورا خرابه کیبوردشششش بعدشم اون از همون اول اول فینگلیش میتایپیده فارسی نمیتونه بتایپهه

khob dige

chon vaghtie oone english mitaipe man rahat nistam chon zabanesh ba man tafavot dare bara hamin manam enghlish mitapam 

خو الان من این وسط چه تقصیری دارمم که فینگلیش میتایپی تو؟؟

hichi ....

alan daram ba noor miharfam kho

اهاا اوکایی 

baleeeeeeeeeeee

✌✌

goosh dadie sedamo ??

صداتت نشددد درس برامم

ah

اوهومممم..

bashad 

با چی ضبطش کردی؟؟ نموتونی تو وات صداتوضبط کنی بفرستی برام؟؟

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy 

baba man vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat nadaram 

beki begam khooooodaaaaaaaaaaaaa

ا ببخشید ی صحنه با نیک اشتب گرفتمت😐😐 هانی که صداتو داره نه؟؟ میگم اون برام بفرسته

hani khodesh nagooshideh

خو میگم برا من ی جوری بفرسته که تو گوشی باز کنهه

bashad .....

☺☺

kar nadari baham ???

 

rastie be nazaret che gooshie khibe age bekham bekharam ??

نه فدات مواظب خودت باش,
من گوشیای ال جی رو عاشقشونم یعنی جز ال جی برند دیگه ای استفاده نمیکنم

اونو میدوونم 

هانی بهم گفته به غیر از ال جی 

خوب ببین تو چی برات مهمه؟؟ مثلا دوربینش قوی باشه ,چی بیشتر برات مهمه ؟

دوربین و حافظه

دوربین گوشیای سونی خیلی معرکس ,

salam mamani

khoobi????

سلام.تو خوبی نورایی؟

?????alo

hasty omma????

سلام نورا ازی هستم خوبی؟

salam omma

khoobam

to khoobi????

خوبم فدات چ میکنییی؟؟

=) fic mookhoonam

فیک چی ؟ کاپلاش کیان؟

vkook

 

 

اهاااااا اوکای, من فیک بخونم جیمین باید باشه توش و گرنه نخانمش

man faghad vkook mookhoonam

couple digeii ro doos nadaram

منن کاپل اصلیم کوکمین./جیکوکه ولیی بیشتر فیکا یونمینن و گاهیم ویمین دیگه عادت کردم,  یونمینم باحاله کاپلش و البته ویمین کامل ویکوک ندوستم , اگه ی فیک کاپلش فقط ویکوک باشه نمیخونم ولی مثلا علاوه بر ویکوک یونمینم داشته باشه چرا اونو میخونم

yoonminam doos daram vali vkook couple aslime

omma ye webtoon peida kardam enghad bahale

اری میدانمم...... وبتونش فارسیع؟ اگه کاپلش از اینایی که من میگم (یونمین کوکمین یا جیکوک,ویمین ) هس برام ادرسشو بفرس

are farsie vali bts nist

mikhai?????

ta ghesmate 35 daram

نچچچ من بی تی اس و جز اون کاپل چانبک اکسو همین دومورد

ok

اریی. دخترکمممم من باید برم دیگهه کار دارمم,مواظب خودت باشش 💜💜💚💚

bashe mamani

toam movazebe khodet bash

khodafez

فداتت نورا

salam omma

سلامم دخترررمممم

khoobi mamani????

ببخشید نورایی ولی امرو سرم خ شلوغ بود

^^anio omma

kenchana????

سلامم نورایی خوبی فدات؟میانه من چند روزی نبودمم

salaaaaaaaaaam

سلامم نوراییییییییییی

che ajab omma

peida kardam belakhare

khoobi????

دخترمممم من پست نمیزارم ولی هستم اگه تو وب نبودم ی کامنت وب هیونگ بده میام
فدات تو.چطوری خوبی؟

salam omma

سلام دخترمم خوبی؟

mersi mamani

????to khoobi

delam barat tang shode bood mamani

خوبم قربونتتت, منم دلم برات تنگ شده بوددد نورایی

fadatam mamani

چ میکنیی دخترمم؟؟در اون مورد چه خبر؟؟

khabari nis

...bargashtam baz

....... که اینطور پپس

oohoom

goftam ke

اوهوم...

to che mikoni omma

منن هیچچ روزامو میگذرونم هموتوو

kkkk

hava chetore oonja???

صبح که بارون بارید,الانم که هوا بسی سرده

enghad havaie sard doos daram

 

منم هوای سرد دوسسس دارممممممممممم

alhagh ke mamane khodami

love you mamani

بهلهه تو هم دختر منیی,لاو یو توووووو 

delam baraie oppa tang shode

چی بگم من اخه ...

noomoodoonam omma

هییی درباره این موضوع نظر منو که میدونیییی

manzooram az oppa vistae mamani

اهاااا اوکای. دل منم تنگ شده براششششش

mamani emrooz moaleme dinimoon oomade bood sare kelas baraie avalin bar

mashhadie

man enghad lahjatoono doos darama

kheili bamazas

ایگووو چینجاااا مشهدییی بودد😂😂 بوگو مامان منم مشهدیهههههه

صلم اونی ♡

سلاممممم لیاااااااااااااااااااا چطوذرررییییی دلم برات تنگ شده بود دختر کوجایییی

عع چ خوب جواب دادی فکر نمیکردم جواب بدی خوبی اونی؟

اریی فدات تو خوبی چطوری بهتری..؟؟  انم من

be moaleme nagoftam vali be yeki az doostam goftam ye mamani daram vaghty harf mizane mikham gazesh begiram

kkkkk

خخخخخخ ای دخترررررررر بد منو میخای گازم بگیریی؟؟ راستی لیام اومدهه

اوهوم خبم عزیزم ^^ خودت خبی چ خبر از بچه ها ؟

خوبم فدا, بچه ها نورا که الان انلایته اینجا, بچه هام سر درس و مشقن خ وقته نیومدن 

وووی نمیدونی ک دلم واس همتون یذره شده بود ^^

دل ماهام تنگ شده بود برات رفتی یهویی ..

are akhe kheili cute harf mizani mamani

 

 

 

salam liyaiii

khoobi azizam??????????

فدا دختریم

خودمم درگیر درس بودم الان یذره سبک شدم اومدم اینجا

(صلم نورا جونی ♡)

مرص نورا جونم خدت خبی؟

mersi azizam

delemoon barat tang shode bood liyaiii

فدات نورا جونی ♡

این چن وقته اندازه ی زن شاغل کار داشتم :/

نصف وقتمم ک هی از شمال تا تهران رفتم اومدم 

ایگووووو لیای....

اونی خیل این چن وقت تو رفت و امد بودم الان نزدیک چن یه ماهه دیگه نرفتم البته ...

چرا لیایی؟

azizam

chera???????

بخدا اونی ینی از بس پیشه اون خانمه رفته بودم دیگه بدون نوبت میرفتم :/

خو اللاان بهتر شده حالت؟؟

عاره الان مشکلم حل شده :) 

خب ی چن مدت ی افسردگی خیل کم اومده بود سراغم ینوعی میشه گفت کمبود محبت واس همین مشاور میرفتم البته به اصرار مامانم :/

yani alan khoob shodi???

اره الان خلم فقط ی قرصه ک هفته ای یه بار میخورم :)

خوب خوبه ادمی که روحش یکم چار مشکل بشه از هزار تا درد جسمی بدتره خ خوبه که رفتی پیش مشاورر امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی و به همون قرصم نیاز نداشته یاشی زوتر

^^khodaroshokr liyaii

mamani migam ye moaleme oloom darim oonam mashhadie

kkkkk

oonam doos daram

kkkkkkk

هر چی مشهدیههه گیر تو افتاده که نورااا خخخخ

اونی من فعلا برم کلی کار دارم

باش فدات مواظب خودت باش

are daghighan

kkkk

etefaghan in moale oloome 20 salesham hast

man nemidoonam chejoori shode moalem

v ali kheili bahale

hamash mikham beram lopesho bekesham

khili banamake

چییییی 20 سالشهههههههههه وهههههه همسن منه کههههههههههههههههههه

movazebate khodet bash liyaii

haminjooriam mesle to lop dare mesle toam sefide mamani 

ye kooshooloam cheshash shabiehe toe

aval fekr kardam toii badan goft ke sepide tarachian hastam

وایییی پس همزادمو دیدیییییییییییی

mamani rastesho begoo

khodet boodi??????

kkkkk

نههههههه باباااااا من نبودممممم

 kkkkk

vali kheili bamazast

ghashang mikham gazesh begiram

اخر سال برووو گازش بگیرررر خخخ

mamani toram gaz migiram

sabr kon bebinamet

اوخیییی باش خو هر وقتتت دیدیمممممممم یاههه یاهه

ei baba

mamanie gholombeie khodami

نورااااااااا من باید برمم میانهههه, مواظب خودت باششششش سارانگه

bashe mamani

mavazebat kon

khodafez

khoobi mamani????

خوبم فدا تو چتوریاتی خوبیییی؟؟

mersi

che khabar mamani?????

هیچییی هموتو روزای معمولی و مثل هر روز

aha

ok

یپپ تو چ میکنیی؟
ی فیک خوندم کوک با اینکه با جیمینه عاشق ته میشه بعد جیمینم میزنه نویسنده میکشع تو فیک بعد ته و کوک با همن  اصنن چی بگمم دیگهه

hochi

mamani to kheili fic mikhoonia

be manam bedesh

تو نرم افزارن فیکاش نورایی,میتونی نصب کنی نرم افزار؟؟

too camputeram mishe??????

اومم تو کامپیوتر نمیدونم باید نگا کنم ,تازه باید فیلتر شکنم روشن باشه و ایمیلم میخواد

ooooooooooooooooooh

nazaram avaz shod

bikhial haji

خخخخخخخخخ

man ye fic khoondam shabihe inie ke to migi

kookio jimin bahaman vali jimin asheghe teahyungam hast bad akharesh three some mishe

mishe vminkook

نهههه بابا این جیمین میمیره , تازه سر قبرش کوکی میگه تو همون لحظاتیم که با چیم بوده تو فکر ته بوده

aslan az ficaie sad end khoosham nemiad

zendegie man khodesh ye pa fice sad ende oonvaght beshinam sad end bekhoonam????

این فیکی که دارم میگم ددی تو وبش گذاشته اسمش به من اعتماد نکنه فیکش

=(doos nadaram

m amani cel13 ro khoondi?????

ارییی خوندمم همون که کوکی میره تو سلوله تهیکنگ برا جاسوسی و اینا دیگه 

are hamoon

cheghad khoob bood

sare oonam bazi jahash ar zadam

اریی خوب بوددد فیکشششش

kheili khoob bood

havas bazam ghashange

khoondish???

نههه اینو نخوندم کاپلاش کیان؟؟ داری بفرسنی؟

vkooke

=(nadaramesh

اها ویکوک ندوسسستم

aval vkooke bad mishe vmin

^^salam

سلام نورایی,اهانن ویمین خوبهه دوس

=(vali miane nadaramesh

اشکال ندارهه فداا.وایی از ویکوک بدم میاد با زامرو ی فیک خوندم البته هنو تموم نشده باز ته سر جیمینو شیره میماله که دوسش داره و اینا میبره به خانوادش نشون میده جیمینو نگو پدر خونده ته تهدیدش کرده که اگه با ی پسر باشه ی بلا سرش میاره اینم میفهمه ولی جیمینو میبره و جیمینو اتیش میزنن و صکرتش مسوزه بعد ته و کوک هم باهم در میرن جالبیش اینجاس کوک دوست چیم بود

=(vaiiiii cheghadr injoori fica badan

hunteram khoobe

اصندچیم مظلومممممهه

are

manam ye fic khoondam chim ba taehyunge vali tae ham kookio mikhad ham chimo vali jin kookio mikhad akharam jin bekhatere kooki chimo atish mizane

bad in vasat sugam chimo mikhast

vaghty ke suga raft bala sare ghabre chim  neshast man enghad ar zadam ke nagoooo

خوب بیااااااا کلا هر چی بلا و بدختیه سر این چیم میارن چرا واقعاااااااااااااااااااااا , اصن از دست این کوک و وی که چیمیو میکنن سپر بلا و هر کار دلشون میخواد باهاش میکنن 

namooosanm kheili couple jigarian vali delamam bara chim misooze

kheili mazloome bacham

هر چی مریضی روحی و روانی و جسمی و بدبختی و فقر مال چیمه اکثرا تازه اگه چیم اول عاشقشون باشه که اینقد تحقیر اینا میشه توسط کوک و وی تا بعدش عاشق چیم میشن , حالا ی استثناهایی هم هس ولی اکثرا اینتورن
تازه همینی که میگم چیم صورتش اتیش گرفت کوک اول میبره جیمینو ی پارتی چیم اصن پارتی نرفته بود بعد ول میکنه چیمو بعد ته میاد با چیم همینجوری صحبت میکنه تو اب پرتقالش چیزی میریزه و بهش ت ج ا و ز میکنه , بعد الکی نقش عاشق پیشه هارو هم بازی میکنه تا اینکه چیم عاشقش میشع ی بار دیگم ازش سواستفاده میکنه و ی چند روز بعدم که اون اتفاق برا چیم میفته و صورتش میسوزه بعد ته و کوک رفته بودن ایتالیا باهم بعد پدرخونده ته که اتیش سوزی تقصیر اون بود فهمید چیمم ی قربانی بوده حالا قراره صورتشو درس کنه.تا همینجاش اومده بود 

soorate sookhte chejoori doros mishe akhe????

چه میدونم جراحی پلاستیک و اینا حتمن , 

man az zhanraye policy kheili khosham miad

باز ی دونه پلیسم که پریروز خوندم باز اونجا دو سال کوک با چیم بود,چیم اینقد دوسش داشت که به خاطرش اومد تو خط پلیسی و اینا بعد کوک سر ی ماموریت به عنوان جاسوس میره تو باند ته و عاشق اون میشه و خلاصه باز نویسندم میزنه چیمو میکشه و کوک و ته با همن 

in rooza koshtane chim kheili rahat shode

خیلی😭😭😭😭, ندانم چرا ,نورایی من باید برم خوب , مواظب خودت باش دخترکممم💚💚💜💜

bashe mamani

movazebate khodet bash

فدا دختریم

^^salam mamani

khoobi???

سلام فدات دخترم تو خوبی؟

mersi mamani

delam barat tang shode bood

منم دختریم بروپست جدید گذاشتم اینجا شلوغ شده

اونوقت خودشون چین؟😂😂😂

 

قد : محمدرضا شریفی نیا

هیکل :گروهبان گارسیا

رنگ پوست : نلسون ماندلا

لب و دهن : علیرضا خمسه

و اما اخلاق یزید ابن معاویه😂😂😂😂😂😂

حوصلم سر رفته دارم پستای قبلیتون نیگا موکونم😶

😂😂😂😂😂😂 وایییی روبوووووو شادمم نمودییییییی بسیییییییی

فدا شاد شدنت☺️ الهی همیشه شاد شی😁❤️

الهیی همیتو که شاد میکنیی خودتم شاد باشی روبویی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan