BTS

Just For Profile

تولد موچیی گروه مبارک💜💜

 

خووببببب تولد داریمممم اوننممم کییییی؟؟موچییی,کیوتتتتتتتت .جذابببب ,فرشتهه بنگتننننننن

جیمنن شیییی(با لحن کوک خوانده شود) 

خلاصههه هپیییی باشهههه تولدشششش

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

 

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

میکروفون چرخوندناشش.....


دریافت
مدت زمان: 34 ثانیه

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

ی میکس از جیمین


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 36 ثانیه

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

جیمین یا چیم چیم مسئله این است..؟؟؟؟؟!!!!!

 


دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 57 ثانیه

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

ی میکس دیگه از جیمینیییی

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 16 ثانیه

 

 

 

 

 

 

 

تولدش مبارک 🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩

سلاممم نیلووویی خوبییی, مرسییی عزیزززز مبارکک خودش و ارمیا و همهههههه

تولد مهرماهی جیگرمون مباااااااااااااااارک!!!

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

مدیونی فکر کنی گفتم "مهرماهی" بخاطر اینه که بگم منم مهرماهی اماااااااااا 😁😁😁😁

نهههههههه اصلننننن همچینننن فکرییی نمیکنممممم شیکرررر.😂😂😂😂😂 
تغییررر هویتت دادییی از مسترر هاا؟؟؟
مبارک باشهههه تولدششش بسییییی

happy mappy tavalode gholombamoon

googooli magoolimooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnn

سلاممم دختریمممممممممممم, مبارککک باشهعععع تولدششششششششش

تولدش مبارکههههه

 

 

سلاممم ویسسسس خوبی فدا؟؟ مبارکک بسییی💜💜💜💜💚💚💚💚💚

عررر عرررر مبارکههههههه لیلیلی 🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎇🎇🎇😍😍😍😭😭😭😂😂😂😛😛😛😀😀😀😜😜😜😋😋😋😢😢

عرررررررر سیمااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مبارررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

عشششششششقققققققققققق غارمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلامممممم دددیییییییییی خوبییییی؟؟ چتورییییی؟؟مبارککک باشهعععععععهععععع

سلام خاله....قربونت

 

از س شنبه کلا نمیام فدات....

اندههههههههه چراااا 😭😭😭😭, سه شنبه هستییی؟؟

اری خاله...

باشش ویس ی پیام خصوصی میدی بهم الان؟

^^salam mamani

khoobi????

سلامم دخترمم چتوریی خوبیی؟؟ اری من خوبمم
يكشنبه ۲۱ مهر ۹۸ , ۱۶:۰۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چوککککاھھھھھ بایسسسسس دومممممممممممم

 

مرسیییییییییییییییی لاوررررر رفیق شفیق بایسممم

موارکه پساپس

تازه دیدم از بس ی مدت پست نمیزاشتی منم نیومده بودم وبت

چوسومنیدا

سلاممم مبیییی خوبییی؟؟ اشکال ندارهه 
نه بیشتر وب هیونگ پست میزارمممنوو پرابلممم💜💜
جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۲۰:۵۲ من همونم که میشناسین

دلم برا قبلماون تنگ شده کجاییم؟

دلم براتون تنگ شده....

 

خوب شناختین که میشناسبم ولی خوب کی هستی.؟؟ الان اینقد بچه ها نیستن که من نمیدونم دقیقا کدوم یکی هستی . 
قبلنا که شده خاطره برا همع مون, امیدوارم بتونیم مثل قبل دور هم جمع بشیم 
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلاااااااااامممممممم اونییییییی مهلبونی خوشملمممممممممم خوفییییییییییییی؟؟؟؟

امیدوارم که الان  باشی😭😭😭😭

سلاممممممممممممم گوگولللللللللللممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 تو خوبیییی؟؟ 
لنت به این شانس تو هنگ بودمممممممم وب نیومدممممم 

دلم گرفتتت خیلی دلم واست تنگولیدهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من خ بیشتررررررررررررررر دلم برات تنگ شدعهعههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فک کنم نیستی اونی خوشملم خیلی دلم واست تنگولیده بود مانیا خواهری امروز بهم گفت سریع اومدم اولین نفری هستی که بعد این همه مدت بهش کامنت میدم 

اونی مهلبونی نازم مواظب خودت باش 

خیلی دوستتت دارممم

جات تو ❤مه واسه همیشهههههه

واسم خیلی دعا کن 🙏🙏🙏

سارانگهههه یه دنیاااااااااا💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

نه تو هنگ بودمممم گوگول مگولممم😥😥😥😥😢😢😢😢😢😢😢😢😢 
فداتم من گوگولم, من مواظب خودم هستم تو هم خیلی مواظب خودت باش گوگول, 
من خ بیشتر دوست دارم و دلم برات ی عالم تنگ شده بوددد 
جای تو هم همییشههه تو 💜💜💚💚 و ذهنمه 
میدونم که موفق میشیییی, همه تون موفق میشیننن , براتون دعا میکنمم☺☺ 
سارانگه بسی بیشترررررررر💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

مبارک باشع ♡

سلامم لیا جونیی خوبی فدات؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan