BTS

Just For Profile

همینجوری یهویی

 james arthur

 


دریافت

 

i remember years ago someone told me I should take caution when it comes to love

سال گذشته رو یادم میاد که یکی بهم گفت:باید تو عشق احتیاط کنی

I did

من کردم

and you were strong and I was not

و تو قوی بودی و من نبودم

my illusion,my mistake

خیال باطل و اشتباه من بود

I was careless,I forgot

من حواس پرت بودم!فراموش کردم

I did

فراموش کردم

and now when all is done there's nothing to say

و حالا که همه چیز تموم شده چیزی برای گفتن باقی نمونده

you have gone and effortlessly you have won

تو رفتی و با زحمت برنده شدی

you can go ahead tell them

میتونی بری جلو و بهشون بگی

tell them all I know now

هرچی که من میدونم رو بهشون بگو

shout it from the rooftops

از پشت بوم ها فریاد بزن

write it on the sky line

روی خط های آسمون بنویس(منظور خط افق است)

all we had is gone now

هر چی که داشتیم دیگه رفته(هرچی بینمون بوده تموم شده)

tell them I was happy

بهشون بگو که من خوشحال بودم

and my heart is broken

و قلبم شکسته

all my scars are open

تمام زخم هام دهن باز کردن

tell them what I hoped would be

Impossible

بهشون بگو چیزی که من آرزشو میکردم 

غیر ممکن بود

falling out of love is hard

سقوط کردن از عشق خیلی سخته

falling for betrayal is worst

سقوط کردن به خاطر خیانت وحشتناکه

broken trust and broken heart

اعتماد و قلب شکسته

I know I know

میدونم میدونم

thinking all you need is there

فکر میکنی که هرچیزی نیاز داری اونجاست

building faith on love and words

با عشق و کلمات ایمان به وجود میاری

empty promises will wear

وعده های تو خالی داده میشوند

I know I know

میدونم میدونم

and now when all is gone there's nothing to say

حالا که همه چیز رفته دیگه چیزی برای گفتن باقی نمونده

and if you're done with embarrassing me

و اگه سرزنش کردنم تموم شد

on your own you can go ahead tell them

هر طور که خودت میخوای میتونی بری و بهشون بگی

tell them all I know now

هرچی که من میدونم رو بهشون بگو

shout it from the rooftops

از پشت بوم ها فریاد بزن

write it on the sky line

روی خط های آسمون بنویس(منظور خط افق است)

all we had is gone now

هر چی که داشتیم دیگه رفته(هرچی بینمون بوده تموم شده)

tell them I was happy

بهشون بگو که من خوشحال بودم

and my heart is broken

و قلبم شکسته

all my scars are open

تمام زخم هام دهن باز کردن

tell them what I hoped would be

Impossible

بهشون بگو چیزی که من آرزشو میکردم 

غیر ممکن بود

I remember years ago someone told me I should take caution when it comes to love

سال گذشته رو یادم میاد که یکی بهم گفت:باید تو عشق احتیاط کنی

I did

من کردم

tell them all I know now

هرچی که من میدونم رو بهشون بگو

shout it from the rooftops

از پشت بوم ها فریاد بزن

write it on the sky line

روی خط های آسمون بنویس(منظور خط افق است)

all we had is gone now

هر چی که داشتیم دیگه رفته(هرچی بینمون بوده تموم شده)

tell them I was happy

بهشون بگو که من خوشحال بودم

and my heart is broken

و قلبم شکسته

all my scars are open

تمام زخم هام دهن باز کردن

tell them what I hoped would be

Impossible

بهشون بگو چیزی که من آرزشو میکردم 

غیر ممکن بود

edd sheerane????

نهههههه 

kie pas????

 james arthur

ghashange sedash

ارهههه دوس دارمم اهنگوووووو خیلیییییی

lyricesham khoobe

اریییییی

ahangaie zara larsonam khoobe

من فقط همونی که با وی و جیهوپ خونده رو شنیدم

sedash kheili khoobe ashghal

من از خواننده های زن صدای کس خاصی مد نظرم نیس یعنی از هر خواننده مثلا یکی یا دوتا اهنگاشونو دوس دارم

manam hamintor

masalan injoori nistesh ke hameie ahangaie yekio goosh bedam vali bts estesnas

man ahangaie camillaram goosh midam

من بی تی اس و cnco و جاستین بیبر همه اهنگاشونو گوش میدم 
خواننده های زنم سلنا رو باز بیشتر میگوشم 

man ye modat ahangaie selena ozve sabete ply listam bood vali azash badam oomade

cnco nemishnasam

justinam goosh midam

چرا بدت اومد از سلنا.؟؟

^-^

*-*

^*^

*^*

سلامم لینایی خوبیی؟؟؟؟وهه معنی کن استیکرارووو

chon kasife

خو بگو چرا کثیفه فک میکنی؟

baba kasife dige

begir manzooro

همه شون همینجورین ولی صدای سلن دوسسس

Are onni kasife selena...

Khobm onni..ti khobi?

Brgashtm be revale sabegm..ingilish neveshtn

بابا همه شون کم نمیارن.  من زندگی شو کار ندارم صداشو دوس,   منم بد نیستممم ایگووو که اینتور

in asan najoore

manam az yeki badam biad dige hishki nemitoone nazaramo avaz kone

اها اوکای

Kkkk...asabi nshi onni

Mnm sedasho midostm..ahang haye marofesh ro hm drm..^-^

نچچ بابا عصبی چراا بشمم

in ahangaii ke emma heesters az bts cover karde goosh dady mamani???

نچچ اما نگوشیدم 

man ghofli zadam roo spring day

قشنگ بود؟

Onni!!!!

Feik mano khondi

Ya hano vagt nadri?!?!

 هنو نخوندم 😐😐😐

kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

the trusth untold kheili gashange

وب جیسوک دارع

are dare boy with love ba fake love am hast

اوکای بعد دان میکنم

hatman bedan

ghashange

اوکای

in yaroo sadegh loo didi che gohi khorde???

اری فهمیدم جریانو

martike boooogh

bezanam anesh konam

ghiafeie anesho didi???

بهلهه بهلهه دیدمم خخ

ishala bere zire 18charkh an she be asfalt

ایگو چ بگم نورای اخه, من برم حالم خوب نیس نورایی

 eee chera fadat sham????

خدا نکنه ی مشکل جسمی پیش اومده برام 

elahi bemiram

boro esterahat kon

دیگه نگو از این حرفاااااا
میانه که باید برمم

fadat sham alan khoob boodane to mohem tare

مرسی دختریم, مواظب خودت باش 💚💚💜💜

^^salam omma

سلامم دختررررکممممممم

khoobi mamani?????????

delam barat andazeie angosht koochikeie jimin shode bood

الهییییییییی دختریممممممممممم دل منم بسی برایت تنگ شده بودددددد

chikara mikoni omma???

khoshmigzare????

هییی بسییی. کارر دارممم:/

az javab dadanat malome kar dari

اوهومم ببخشیدد نورایی تموم شدم ولی

:)

سلامم خواهریم خوبی, وهههه چرا ایتوییییی://

khaste nabashi mamani

مرسییی.دخترممم

اخه 😀خب حالا موگویم بهت....داداشیم دلم واست تنگولیده😢

فدات خواهریم دل منم تنگ شده براتتتتتتتت

^^salam omma

سلامم دخترکم خوبیی فدا؟

che ajab omma

وههه میانه دخترکممم

عررررررررر داداشییییییییییییییییییییییی

جونمممممموخواهریییییمممممممم, اخه فدات بشم اینم قبلا فرستادی برامم

alo?????

سلامم نورایی خوبیی دخترم؟

اععع نهیییی فدام نوشو :(اگه فدام شی بی داداش چیمیم چ کنم:(

داداشی مراقب خودت باش :)

ولی خب ندانم چ گویم :/

الهییی خواهرییمممم هارت اتک دادی که فدات, 
هستم من تو بیشترباش چون به نظرم زیاد روبه را نیستی چند وقته

الهییییییییییی داداش خوفم چ زود موفهمیا ککک

من تو وات بیدم تو نبیدی :

چرا فدات پی وی که هستمم . بهله دیگه من نفهمم قلم چه کارشه.؟مگه داریمم؟

So Beautiful!!!

بسییی تشکراتت مبیییی

salam omma

سلامم دخترمم خوبیی قربونت؟؟

خوبی آیا؟

خوبم مبی..

واقعا قشنگ بود

از دستم دررفته چند بار بهش گوش دادم:-).....ممنون ازت

 

 

 

سلامم هستی جان. فدات عزیز خوشحالم خوشت اومده💙💙💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan