BTS

Just For Profile

جلوگیری از خفگی نورا

😂😂 kheili hal mide aziat kardanet mamani

هر عملی , عکس العملی دارههعععع ها منم خوبه اذیتت کنم؟

کککککککککککککککککککککک

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

elahi mamani

goh khordam

ا حرف زشتت؟؟ 
بیخی پروفموو نگاااااا کننننننتن

وای مامانننننننننننننننننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😶 چم شده من؟

چت شدهههه. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۶:۵۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ھى گایز

 

سلامم یاس

didom mamani

khoshmele kheili

^^mobarake

مرسییییییییی

تو با این سنت مامان شدی؟

ناشناس مامان واقعی که نیستم

nemitoonam beram webam

اری فیل شده نتاا بیانم تازه طول میکشع تا ادم بیاد

porof jadid mobark

سلامم مبییییییی چتوری خوبیییی؟؟؟مرسیییییی. بیسی دوس دارم این عکسو

سلاااااااااااااااااااااام یاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی ای میس یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۶:۵۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

جیمیننننننننا

 

هارت اتک با این عکسش

nashenas chikare mamanie man dari??

sahar

man yadam rafte bood too web jis behet salam konam,pas narahat nashoo

felan

مبیییی نانوسااا داشتم شوخی کردمم وقتی داشتم میگفتم به هیونگگ,میانهههه نروو دیگه پلییززز

دستم خورد ناشناس اومد.گاو که نیستم میدونم.

خوب پس چیی؟؟ 
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۶:۵۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

مبینا خودمونی؟

 

یپپپ

fil shodam???????

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

نههه کلا اینترنتا اینجوری شده ,من برام حتی بازی سوپر اسنار بی تی اس باز نمیشه,چیزیم نمیشه دان کرد,مشکلش سراسر کشوریه

همینجوری گفتم یه کرمی بریزم.

اهاا اوکای
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عررر سلام سلام/سلام ھمسرى

 

همسریی؟؟ وه ته منظورته یاس؟

فیل نشدی نورا بخاطر مشکل نته.

برا نورا

oono ke midoonam

pas chera bayan chizish nashode??

نمدانم والا همین بیاتم قاط داره برام ی وقت هس ی وقت نیس

oh my my my hamsari chegooneii??

جاننن همسریش توییییی؟؟

گیج شدم

چرا گیجج رووبو؟؟

شاید بخاطر اینه که بیان تحت کنترل ارشاده

شایدد
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ن^^نورا

 

چشمم روشنن نورا بدون اجازه منن 💘💘💘

😎 mamani manam hamsarish

اونوقت من الان باید بفهممممممم

گیج شدم دیگه

خو بگو برا چی تا از گیجی درت بیارمم

*-*porofet faghad mobina

پروف روبو که ی قرنه همینهه
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

نوووووووررررررررا

 

برا همسریششش

nemidoonesti mamani???

^^kho alan migam yasi hamsarie mane

(man ta akhare emshab jer nakhoram salavat)

نچچ دیگه تازه اینم یاسس گفت بهممم 😐😐😔😔😔
دختر نمونه به تو میگن اصنن 

گایز این مبینا کیه؟

بابا دلیشز ارمیه دیگههه, 

na avaz karde mamani

suga ba moohaie sefide

ا برا من عوض نشدهه هنو

جیمین شی منو مسخره میکنی!😑😑😑😑😑😑😂 جان تو حسش نی عوضش کنم همین الان اومدم عوضش کنم نشد

نه به جان خودم برا من هنو پروف قبلیته اخههه,😐😐😐 منم امرو عوضیدم پروفمو

-_- oon ghazieie amalo aksol amal alan amali shod

kho che konam

man too webe khode yas ziad goftam vali to too webe yas naboodi ke mamani

منن میدونی کلا کم وقت میکنم بیام وب. خودن یا هیونگ که اونجا پست میزارم بعد وقت نمیکنم وبای دیگه نظرات قبلو بخونم,برا یاس نظر میزارم ولی نمیتونم ج بدمم.همه اینا به کنارر ی سوالی از من نباید میپرسیدیییییی وه مادرتم اخرررر

چی چی آرمی؟ عه واس نورا عوض شده؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 واس خودمم همونه😂😂😂

بابا ی دونه مبینا دیگه نداشتم که تو هنگم بود اونو میگمم
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اونى تھ تتتھ خونم کم شده

 

الهیی برات میزاشتم عوس ته ولی چه کنم که عکسا اپلود نمیشهه

خوشمزه؟

ارییس

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خوشمزههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

رفت فک.کنممم

mikhai hamin alan beram talagh begiram mamani???

albate hanoo namzadim

راحت باشش نمیخواددد طلاق 
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

بچه ھا از کى عکس لینک کنم؟

 

 

yas delet talagh mikhad?????

tae tae??????

آره رفت

اوهومم

mamani man beram

movazebate khodet bash

khodafez

تو هم مواظب خودت باش خدافظ

از شوگول😂

خدافظ نوراییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سارانگهههههههههههههههههههههههه

جیمین شی نورا وب داره؟

اریی زده ولی تو بیان نیسس
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

↓↓↓↓↓↓↓↓:O

http://wisgoon.com/pin/27687512

 

وههههههه چرا ایتوووووووکو
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
اوووو یههههههه

عه!

لینکشو داری بمنم بدی؟

لینکشو باید پیدا کنم حقیقتا تو پست قبلی فرستاده پیدا کردم میفرستم برایت
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

با شده

 

یاس تو داری لینک وب نورا رو دم دست

نه ولش کن خودم میگیرم ازش

میانه وقت نشد همونجا ی جا ذخیرش کنم
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۳۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

minyoongi.avablog.com????

 

منم تو ویسگون هستم ولی پسوردم یادم نی

يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۱۷:۳۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

وقتی ت مممنو میبینھھھھھ

http://wisgoon.com/pin/27617311

 

😂😂😂😂😂😂 ورییی گودد

چیشد؟!😐

هیچی هیونگ تو پست قبل چون پر شده بود احساس خفگی کرده بود نورا😂😂 

سلام 😔😢 خوبین همه؟ چطوری سحر؟ 

سلامم ناشناس اشناا,معرفی بنما خوب خودتوو
همه خوبیمم,تو خوبی؟؟ بوی ویت لاوی ایا؟

ن رامتین نیستم

میخوام ناشناس باشم 😭 اذیتم نکن دلم گرفته 😭😭😭 تنهایی مردم 😭

واوو اوکایی اوکایی, 
ایگووو چرااااا اخه,اذیت نمیکنمم ,ای پرامیسس(مدیونی فک.کنی به یاد اهنگ پرامیس جیمین افتادم)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** ***** * ** ** ****** *** *** ** *** ***** ******

** ***** **** **** **  *** *** * *** ** ***** * **** *******

*** ** *** ****** ****** ***

😭😭😭😭 نگووو اینجوریی خوب.منم خ اتفاق افتاده برامم فک میکنم کسی به یادم نییس ,
 اونم که سرش شلوغهه😞😞
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ****** **** 

*** *** ***** *** ****** **** *  *** *** ****** * **** **** ****** *****

*** **** *** **** ***

** *** **** ***** *****

 

 

** **** ** ******* ***** * **** *****

** **** **** **** *****

*** ** **** *

نکنن اینجورییی خوببببب, اونم دلش تنگ شده حتمنن, گریه نکنییییییی هااااااااااااااااا .رسیدی خونه جایی بیا باز. مواظب خودتم باشش
من که به تنهاییم عادت کردم :)

mamani kist in nashenas??

هییی یکی که گفت ناشنااس بمونههه

kho ki??

foozoolim gol kard

خو گفت.نگم نورایی میانه

هیعع بالاخره یه پست پر شده اینجا

دلم تنگ شدا :))

اوهومم یاد وقنایی افتادم وه متن پستام این بود (جا کمههه)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** **

***** ** **** *** *** ****** 

***** ******** **** ****

 

 

وههه ببین اخه منم فک میکنی که پیشمن در واقع شاید مامانمو روزی 1یا 2 ساعت ببینم:)

hamishe ham man migoftam post bezar

yadesh bekheir

ارهههه واقعاا

دنا 😭😭😭😭

وبشش هسسست

سحر دلم تنگ شده

دلم برا همه تنگ شده

میخوام بمیرم 😭😭😭😭😭

بهدجان خودم.که امرو بسی یادت کردم ,نتا که قطع بود گفتم به خطتت اس بدمم, شانس گندم به یکی زده بودم اس دیدم نرفت

mamani ye chi begam????

بوگووو

چرا اینجا نیست دنی؟ اینجا میخوامش 😔 کامنتای وب خودشو پاک میکنه 

اینجا بیاااااا دنااااا 😭😭

راستی نورا سلام 

بیا اینم دنا😍

اینجور نکن فدات شم 
نابود میشیا اینجوری اروم باش یکم
ما هممون دوست داریم باور کن باز مخصوصا من امروز به سحر داشتم میوگفتم که انلاین پیدا کردنت خیلییی سخته

تازه من کامنتارو وقتی پاک میکنم که شوخی ایی کردیم که دلم نمیخاد بقیه بخونن همیشه که پاک نمیکنم عزیزم :((

kheili dooset daram

کیوو 

سحر من میرم حموم .. نیاز ب عر دارم نمیخوام جلو هم اتاقیام عر بزنم

فعلا پس.. اگ بودی بازم میام ❤️

ا عافیت باشه من برگشتمو, هستمم

salam

baba yeki be man bege in nashenas kie

=(rasty dooset daramo ba mamanie bi ehsasam boodam

منم دوستت دارممممم,نورا تو وب هیونگگگ اسمم بارانهههه 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** **** *** *** *** ***

** ****** **** *** *** *** ***** ******

**** ****** **** **** **** ***

******** ***** * *** *** *** *** **** ***

** * **** **** ***** ***** **** *** **** **** ***

*** ********** **** ***** ****** **** *** ****** ******** ** **** ** **** * **** **** *** *** ****** * ***** *****

**** ***** *** *** *** ** *** * *** *** **** ***** *** **** ******** ****** *** ***** ****** **** ***** ****** ****

**** ******

 

نورا حوزه یادته؟ من همونم ولی خب لو نده دیگ 🙂

میدونم 
کاملا درکت میکنم
یه مدت منم همین بودم چقدر گریه میکردم برا کسایی که شاید حتی بهم فکر نمیکردن
همش خیال اینو داشتم که دیگران زیاد بهم توجهی ندارن دلم میخواست بیشتر ازم بگن و دوست داشتنشون رو نشون بدن، باهام حرف بزنن و یادم باشن
اما کم کم خوب شدم
هرچی بیشتر گذشت فهمیمد نباید انتظار داشت از دنیای مجازی
حالا ما که واقعا دوستت داریم اما اگه حس گردی کسی کمتر از محبتی که بهش میکنی بهت توجه داره داغون نشو...بذار برات عادی شه

میدونم سخترین لحظاتو داری تنهایی درس سنگین شهرغریب بی دوست و آشنا
ولی لطفا عادت کن به خودت سخت نگیر خودتو اذیت نکن باشه؟! :)

هر وقت احساس تنهایی داری و به نت دسترسی داری تفریحاتی رو انجام بده که بدون نته مثل کتاب خوندن، غذا درست کردن و یا هرچیزی...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** ***** * ******* *** ****

* ** ***** ******* ****** ***** ****** ***** ** **** **** * *** ***** ***** **** ***** ** **** **** **** **** * ******* ***** *

** *** * ***** ***** *** ***** ***** **** * ***** ****

**** ** **** **** ** ******* ****** ** *** ***** ****

*** ***** **** ******* * **** ** ***** *** ******* ****** **** *** ******* *

* ** ****** ****** * *** ***** * *** ****** *****

*** ** *** ****** * ***** * ***** **** *** ***** ** ** *** ***

**** **** *** **** * *** *** **** ***** ** ********* **** **** ******* * ***** **** ** ***** **** ** ****** ***** * *** ***** **** ***** *****

* *** *** ***** * ******* ***** **** ** ******** *** *** ****** ***** ** **** ***** **** ****** *** ** ******* * **** ***** ***** ***** **** * ****** * ***** *** **** * ***** * ** ** ******* ********* ****** **** ** **** ** *** *** ********* ****** ** **** *** ******* 

** **** ***** ****** ***** ** *** **** ***** **** 

** ********* **** ***** ***** ** ***** **** *** ****** ** *** **** ********* ** *** ** **** * *** ***** ****

*** **** ** *** ******

*****

 

قصد اومدن ندارم که دست خودم نبود
اینم که میگی جوابتو تو وب نمیدم
چطور میتونی انقدر راحت راجبم قضاوت کنی؟!
بقول خودت بعد یه ماه میام وب خب کلی نظر تایید شده و نشده هست من فقط میتونم پست بذارم چطوری اونهنه نظرو بخونم؟! خب لابد ندیدم نظرتو که ج ندادم

نه اصلا ولش کن حرفایی که من زدمو همشو بندازه بره دور، دیگه مهم نیست

ولی بدون اینایی هم که انقدر رک بام گفتی حقیقت نداره همچین، من نبودنتو فهمیدم به سحر هم داشتم میگفتم که سیما چرا انقدر کم عان میشه؟!
اما نگفتم گفتم شاید اونم ندونه بنده خدا

من راجب دوست ده سالت و اون یکی دوستت چیزی نمیتونم بگم اما راجب خودم حرفا دارم و میخوام بگم که واقعا از برداشتت نسبت بهم خوشم نیومده و تقریبا ناراحتم کرده

اره تو ادمی احساس داری من نباید چیزی میگفتم متاسفم میتونی هر طور دوست داری احساستو بروز بدی 

گفتم لو نده 😐

میشه سان کنی دنا جان؟ 

اره نورا خودشه

رفتی؟😢

مثل اینکه هیونگ رفته بود

نرو توروخداا 

دنا ببخشید واقعا 😔

کنچانا من که ناراحت نشدم
الکی استرس نگیر خره

سحر جونم

دنای خوشگلم

شببخیر

ببخشید سرتونو درآوردم

دوستتون دارم ❤️

میانه من نبودمممم چون واقعا خسته بودم و رفتمم ..
سارانکگگه توووووو

هووم رفتش

منه بیشعور ناراحتش کردم 

ببخشید سحری ❤️

نه فدا , شایدم کار داشته و رفته , اومد باهاش صحبت میکنم .ناراحت نباش

^^salam mamani

سلامم نورایی,خوبی.چتوری؟

khoobam mamani

too khoobi eshghom??

نهییی خستمممم,از صبح کلاس بودم از ساعت 12ونیم تا ی 5 دیقه پیشم که در حال راه رفتن  ی نیم ساعتشم وایساده بودم

elahi

ma tatil boodam

age naboodim man bayad alan madrese miboodam

خوشبحالت بابا,نه صبونه خوردم و نه ناهار دارم تلف میشمممممم

کار از ناراحتی گذشته :)

خدافظ سحر

سیمااااااااااااا,ا خدافظی چیههههههههههههه؟؟؟کوجا میرییییی

fadat sham boro ye chi bekhor

هنوز خونهههه نرسیدم اصنن😐😐تو راه خونمم

elahi

mashin giret maid alan??

با اتوبوس میرمم.تو اتوبوسمم

ahan

okay

mamani kenchanaii dige??

یپپ ✌✌

ok

kheili bi neti sakhte

adam mipoke az bi hoselegi

نگوو من 12 وخرده ای گیگ نتم مونده تا 12 هم همین برج 9 وقت دارم .نتش 2صبح تا 7 صبجه , دعا کن زودتر نتا رو وصل کننن

ah che maskhare

man az badbakhty too namasha pelasam

 من یوتیوببب میخوامممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

man ke ye gharne youtube nemitoonam beram

نه بابا من هر روز اونجا پلاسمم

=( filter shekan nadaram

ایگو خو یکی دان کن واسه کامپیوترت

10/20ta dowload kardam vali hich kodoom kar nemikone

ایگوو خو از اونایی که با کامپیوتر میرن یوتیوب بپرس ببین از چه فیلتری استفاده میکنن

وووووووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اونی پروفت مبارکککککککککککککککک

من طاقتتتتتتتتتتتتتتتتت ندارم عکس اشک نزار-__-

سلامممم ددییییییی خوبیی فدات. قربونتتتت
وهههه عکسهه که اشک نداره دددییییی

to az chi estefade mikoni kho??

من با گوشیم میرمم یوت.کلا اصن کامپیوترم وایفا نداره , وب و اینا همه با گوشیم میام

midoonam

manzooram filter shekanet bood

Best vpn نمیدونم نسخه ویندوز داره یا نه

-_- alanam ke mashala nemishe raft google

خو بعد امتحان کن وقتی نتا وصل شد

سلیوم نورا:))

اونی جونم چطوری؟؟

اون آب کنار چشم جیمین هم دلمو میلرزونه×/

خوبم ددیییی, تو خوبیی, 
وههه این.عکسشو خ دوس دارمممم. 😭😭

سحر 😢 تو هستی ایشالا ؟ 

اریییی فدات شمم من هستمممم

یه پست دیگ میذاری؟ این خیلی پره

اوکایی ,میگم هیونگ و جیسوک وب هیونگن ها

هووم جیسوگ گفت بهم

ولی دارن حرف میزنن من برم چی بگم آخه 😓

بیاا بابا پیدا میشه موضوعع 😂 بیا با خودم بحرففف اصننن

اونجا بیام با تو بحرفم؟ وهههههههههه ؟؟

نهه بابا بیا با هم میحرفیمم 4 نفرهه,

سلام سحریییی

خوبی؟؟؟؟

نت سراسری قطع شده هق هق هققققق

چطوری خوبی؟اینجا بالا میاد لینک مستقیم وبتو زدم 

سلاممممم شییییکررررممممم,هقققق هققققق اینقدد ضد حال خوردم وسط چت یهو نتا قطع شدد که نگووو😭😭😭😭😭😭
خوبم شیکری تو خوبیی؟؟ بیان میاد بالاا

اره وسط چت نت سراسری قطعییییییییید D:

عاقا، الان هنگ و اینا میتونی بیای؟؟؟

شییییکرررررررررررررر 😭😭😭 نت 5 دیقه اومد بعدش رفتتت, میخوای بیا اون وب پشتیبانم اونجا کسی نیسس فقط خودمم 

پیام دادم

ج دادم فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan