BTS

Just For Profile

برفففففففف

واییییی خدااااااا برففف دارهههه میادددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اشکه شوقه اینااااااااااااااااااههه ندانم چجوری حالمو توصیف کنم فقط خیلییییی خوشحالممممم,برففف میادددددددددد هوامممم که سردههههههه نتم وصل بود دیگهه ذوق مرگگ میشدمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وای بیرون بودن یخ زدن نه دستکش پوشیده بودم و نه شالگردن و اینا 

عاشق این بی حسیم که به خاطر سرمای برف به وجودد میاددد

کاش میشد بیشترر بیرون بمونم ولییی نشدددد. 

الانم خونم:////

وووووووواایییییییییییییییییییییییییی خوش به حالتتتتتتتتتتتتتت اوننننننننننننننیییییییییییییییییییی! منم برف میخوام اینجا فقط سردهههههههههه

ارهههههههههه دددددیییییییییییی منممم بسییی خوشحالممممممممممممممم 
زحهرعهطخعطبخطلخطخبچطچهبطخبxiyclnoycho hho ho oh

الان فقط یه جیمین میچسبه تو این هوا:/

آهنگ کریستال اسنو خیلی میچسبه قبول داری؟؟

ارررهههه کریییستالللللل. اسسنوووو 😭😭😭 ولیی ندارمم تو گوشیم,گرامیش جیمینم تو این هوا خ دوسسسسس داررممممممم,پرامیس میگوشمم پسس

وایی هونجا چوجو هونجا

ععععععععععرررررررررررررررر

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم برفففففففففف😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😍😍😍😍😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 

 من عاشق برفم و از بالشش در نور خیلی خوشم میاد.

درسته برف خیلی خوبه

وای منممممم برفففف میخامممممممممممممممممط

به جا منم برف بازی کن

ولی کارت خوب نبوداااا بدون لباس گرم بیرون بودی

😂😂😂 برفه و همین سرما حس کردنششششش ,گرم باشی که حال نمیده

نسیبه برای بار دوم سلاممممممممممم

 

کشتم خودمو خو

شادیی این مبینا ملقب به رباته ددی نیس

Rm kiute army 

این نسیبه نیس؟

اها چراا نسبیس

خب دارم بهش سلام میکنم

برای بار سوممممم نسیبه سلامممممممم

نمیتونم بدم وبش وگرنه انقدر اینجا سلام نمی کردم

بذار باز امتحان کنم ببینم میشه

اخه ددی که خ وقته رفته یعنی ی دوسه تا کامنت داد و رفت الان فقط تو و روبو بودین که میحرفیدین باهام

من دعا کردم اینجا برف بیاد اونوقت پیشه شما برف میاد؟خدایااا میزنمتاااا

مبیی فراموششش کردییی اینجا امام رضا دارهههه😎😎 برا همون برا ما برف اومد اول

من برف میخوام باید برم تو فریزر الان؟من برف میخوام عوضییییییی

 

اون ویدئو مکنه لاین ک گزاشتی

باید بگم قصد مرگ دادن داری ایا؟من حالا چیکار کنم؟الان دلم بیشتر تنگ شده کههههه بیشتر از هر وقتییی بیشعوررررر

  • نههه صبححح برلت برف پستت پمکنمم خویهه؟😁😁

ایبگو ننگووووو که اونا قصد مرگ دادن دارن نه مننننننن گفتن فردا نت وصل میشه دعا کن وصل بشهههههههههههه
پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۱۹:۳۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

 

مبینا شادى عررررر

 

سلامم یاسس
مبی و شادیی یاس اومدهه

سلاممممم یاسی  خوبی چطوری

پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۱۹:۴۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عررررررر خوبم

دلم برا خرھھھ گفتناتون تنگولیدھھھھھ

 

برا شادیی و مبی

خوشبه حاللللت 

 

 

 

 

 

 

 

ننننننننننننت برررررررااااااااتون وصصصصل شدههههههه؟

عررررررررررررررررررررررررررررر "((((

هردوووووورو میخوااااااااااام

مرسیییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭



نههه بابا وصل نشده ولی میگن فردا وصل میشهه ان شالله که وصل بشههههههه

من اینجا برف نخواهم دید :') 

ان شاللله ببینی

khosh behalet mamani

ma ke faghad sarma mibinim barfi nist

ایگووو سلامم نوراا واسع مام قطع شد چند ساعت بود فقط:/

salam mamani

سلاممممممممممممممم

سیما اشتباه نکن 

پارسال لار برف اومد ولی شیراز نیوند😐😐😐

یهو دیدی غافل گیر کرد

سلاممم شادییییییی جونممم
@سیماا

سلام رو ماهت

خوبیییی ابجیی جونم؟؟ چتوریی؟

خوبم ولیییییییییییییییی

درد بی نتی بد دردیه

😭😭😭😭😭😭

اریییی بی نتییی بد دردیییههه, اآرمیییییییی گرفتارش شدهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلاااااااااام

سلامم نوراییی خوبی؟

مرسی مامانی^^

تو خوبی؟؟

اهوممم .تو چطوری خوبیی؟؟

بد نیستم

چه میکنی؟؟؟

نتت وصل شد؟

نههه مگه نت تو وصله.؟ میگن فردا صبح وصل میکنن

نه برا من نیس

ولی تو نما همه میگن نتامون وصله=(

جدیییی خوشبحالشوننننن من نت میخامممممممم

منم موخام

منممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭
رفتم دیدمم ,خ خندیدمممممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اولین آبان توی عمرم بود!

.

سلام سحرممممممم

چطور مطوووری؟؟؟؟ خوبی؟؟؟؟ من تازه بعد مدت ها تونستم بیام وبلاگاتون هق هق هققققق :))

خوبی عزیزدلم؟

سلامم شیکرکمم خوبیی فناتتت, خوبم شیکر
اریی بعد مدتهاا 😭😭😭😭 نتمم که ی 5 دیقه وصل کردن بعد قطع کردننن خدا نت موخامممممممممممممممم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم مامانیییییییییی^^

سلام دخترر چتوری خوبی؟

مرسی مامانی^^

نتم وصل شددددد

هوووووووراااااا

خوشبحالت واس من 5 دیقه وصل شد😐

ببخشید مامانی من یوهو رفتم

خوبی؟؟

فدات اشکال نداره اری خوبمم.خوبی؟

مرسی مامانی^^

چخبر؟؟

سلامتیی,هیی نامردا 5 دیقه نتو وصل کردن باز قطع کردن:/

الاهی

ایشالا وصل شه

من از همون موق تا همین الان تو یوت بودم

خوششبحالتتت

بابا وصل میشه

منم دیروز نداشتم

راستی امشب ای ام ای داره ها

نهههههه امشبیama???اقاااااا میخواممممممممممممممم

البته شب نیس دیگه صبه

ساعت 4:30 از منوتو

وووی منو تو نداریمممم 😭😭😭 
ان شالله صبح نت بیاد انلاین نگاش کنمم

ما داریم

ولی فکر نکنم مامانمینا بزارن

اصن نمیتونم ببینم چون صبیم :(

😭😭من داشتم میدیدمممممممممممممم

مامان بابایه من اتاق دارن ولی تو حال میخابن-_-

منه بدبخت نمیتونم ببینم

خدا کنه تکرار داشته باشه

ای بابا خو ی شب برن تو اتاقشوننن تو بررو ببینن😐

اصن اگه ببخام ببینمم نمیتونم

چون کمه کمش 2 ساعته تازه 4:30 شرو میشه تا 7 تموم میشه لابد

من 7 باید از خونه بزنم بیرون

پسرام که همیشه اخرین اجرائه

خوو 6 بلند شو اگه پسرا اخرننن ,همونجور کاراتم در حین اجراهای دیگم بکن 

اهان حله

اخه شان مندسم هست

کامیلام هست

من همرو میدوستم ولی الان پسرا مهم ترن

ارییییی پسراا مهمترننننننن, ان شالله مال منم وصل بشه 
نامردا امروز5 دیقه وصل کردن خو همونو قطع نمیکردن چیمیشد خو

الاهی

ایشالا تا 4 وصل شه که بتونی ببینی ای ام ایو

اوهوم,
راستی غذا مذا که میخوری نه؟

اره مامانی

گفتم که از ترسه توام که شده میخورم کککککک

اورین از ترس نع واسه سلامتیت بخورر

تازگیا زیاد مشکلی ندارم باهاش

ولی هنو به زور میخورم

هر یه نخودیم که میزارم دهنم 4 کیلو چاق میشمT-T

نچ فک میکنی چاق پیشی
همینجور یواش یواش ادامه بده اوکی نیشی

نه بابا وضعم حرابه

:(((

مامانی لاو یو سو بد💙💙💙💙

بلهه لاو سو یو بددد💚💚❤❤

مگه نتتون وصل نشده هنوز؟

واس من نهه, برا هیونگم وصل نشده فقط بعضی جاها وصله

مامانی لاو یو خیلی بد💙💙💙💙💙💙💙

اوخخخخ میانه فاز فیک لاووو گرفتمممم😂😂😂😂😂😂
لاو یو تو💚💚❤❤

منم دارم به ریتمه فیک لاو میگم دیگه کککککک

😂😂😂😂😂 اوکای اوکایی

ای بابا

عجب گیری کردینا

والاااا اعصاب نزاشتم 4ونیم صبحمAMA هس

سحر مامانم که شدی... 

 

سلام مبینا خانم

اریی😂😂 یی. 1 ماهی عس
برا مبی

سلام شادی خانم!

ام ای ام مراسمه فرداست؟ 

ماما شنبه آیندست درسته؟ 

ارییی 
ندانم 4دسامبره ماما 

چطوری شما مبینا خانم

سلام شادی

(ام ان شادیه دیگه؟؟؟؟)

اری شادیهه

عه چرا اینتوری حرف میزنی توو؟شادی؟خانم چیه دیگ عهه

مامانی یه چیزی بگم؟؟

جانم.بگو

امم ی خبر ی شخصی ب اسم گو هارا فوت کردند گفتم بگم,امیدوارم در آرامش باشه گرچه خیلی آشنا میزنه ولی یادم نمیاد کی بود

فعلاا

ارع عضو گروه کارا بودهِ
خدا رحمتش کنع
کوجا.؟

تو اتاق

ب امید وصل شدن نتاتون

فعلا

😭😭😭 خوبهه بیاین به وصل شدنش امیدوار باشیمم

سلام نوراشی چطوری؟ 

خیلی دوست دارم💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

من باید برم

مواظبه خودت باش مامانی

شب خوش💙

ساارانگهههههههه
مواظب خودت باششش
انیووو 
شب خوش

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

دسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

هوراااااااااااااااااااااااا

گوگل برام بالا اومد

خداییی فقط من این وسط اضافیمم😐😐😐😐

نه نه این جوری نگو

واسه شما هم درست میشه

هیییی سرم سفیدد شددد😭😭

رنگش کن اونم ارغونی(اونی که بین صورتی و نارنجیه) 

من کنکور بدم رنگ میکنم ببین کی گفتم

اورینننن خوشگلههههههههههههههههه

سلام مامانی^^

سلاممم نورایی خوبی .؟

خوبی؟؟؟؟

خوبم تو چطوری فدا؟

خوبم^^

دلم برات تنگ شده بود مامانی

دل منمممم تنگ شده بود:(

چه خبر گوگولیه من؟؟

میانه یهو رفتممم:///
هیچچچچ دختریممم ,بی نتی بد دردیههه 

سلام جیگر💚

سلامممممممم مااااانییییییی کوجاییی دلم برات تنگههه

فدااااات منممم:")

مانیی؟؟ وات هپندد؟؟

سلام مامانی^^

سلام دخترم خوبی؟

mamaniiiiiiii

مبارککک باشهههه وب جدییییددددددددد

mersiiiiiiiiiiii

پروفتتتتتتتتتتت ورییییییییی نایسههههههههههههههه

mersiiiii mamaniiiiiii

faghad ye soal dige kari ba shomare nadare ke??

نههه دیگهه کاری ندارع باهاشش

mersi

man beram

باش مواظب خودت باش فعلا

سلام

سلامم مبی خوبی.؟

^^salam mamani

سلامم نورایی خوبی دخترم؟

شت توو روحش ک بارونم داره نمیاد اینجا😭😭

سلاممم یاسم,والا برا منم همون روزی پستو گذاشتم اومد و دیگه خبری از بارونم نشد

mamani hasty??

سلامم فدات اری هستم ,ولی کم میتونم بمونم 

salam azizam

khoobi??

سلامم نورایی,
نچ فکرم درگیر تهیونگهه:/

chera???

مگهه نمیدونییی تهدید کردن تو ماه دسامبر قصد کشتنشو دارن.....

na nemidoonam

ghalat kardan

ki gofte??

من اول تو وب ددی دیدم الانم هست برو نگا کن, تو یوتیوبم کلیپش بود و همینطور پیام اون عوضی که نوشته بود من تنها نیستم و حدود 700 نفر هستن که قصد شون همینه,
نوشته با بایستون خدافظی کنید چون تو ماه دسامبر قراره از زمین محو بشه
پارسال جیمین ,امسال تهیونگ چی میخوان این روانیاااااااااااا 

naaaaaaa

taehyunge maro chikar daran

cheshoone ina??

mazokhism daran??

عوضینننن از بسسسسسسسس , روانی تیمارستانی همه رو دارنننن
الان همه نگراننن با اینکه بیگ هیت حواسش حتمن هس ولی بازم ادم ته دلن نگرانههه

vaiiiiiiiii

divanehhhaaaaaaaaaaaaaaaaa ahmaghaaaaaaaaaaaaaaa avaziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

اقا من دارم وینتر بیر ته رو گوش میدم اشکم میخاد در بیاد

be namoose armya chikar daran binamoosa

نمیدونم ول کن ماجرام نیستننن,باز زبونم لال سال بعد یکی دیگه شونو تهدید میکننن😶😶😶
اون از جشنواره ها که در عین نامردی جایزه رو میدن به ی گروه دیگه
اینم از این وضع ,ببین چقدر رو خود تهیونگ و نزدیکاش فشار میاد

elahi

delam barash kababe bacham

ارععع واقعا,هیت کمه جونشونم تهدید میکنن؟

vaghan

asan adam nistan ina

ان شالله تیرشون میخوره به سنگگگ

bebakhshid man raftam yeho mamani

فداتت اشکال نداره

شششادیی جونم من دارم میرم بخابم اما ی لینک تو پست خصوصیت میزارمم حتمن ببینشش

سلام آبجی 

روزت بخیر

روز خوبی داشته باشی

😃😃

سلامم ابجی خوشگلم, فدات تو هم روزز خوبی داشته باشیی
امروز که به دلیل الودگی هوا کلا تعطیل کردن اینورو😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan