BTS

Just For Profile

همینجوری یهوییییی :))

 

ی مدتیه ک با دوست صمیمیم اونجور ک باید نیستم ... .. ب دوستای صمیمیم ی سرری از درد و دلامو میگفتم همیشه و اونام گوش میکردن و حالا یا راهنمایی میکردن یا دلداری یا هر چی دیگه.. ولی ی مدت ک گذشت دیدم من هیجی ازشون نمیدونم :) و دیدم راجع ب چیز خاصی باهام حرف نمیزنن در حد همین چیزای معمولی مثل اینکه فیلم چی میبینی یا حالت خوبه و ... در همین حده 

این باعث شد ک احساس بدی پیدا کنم و دیگه اونجوری ک باید راحت نیستم ... دیگه مثل قدیما اگه حالم بد بود و بهشون پیام میدادم حالم خوب نیس دیگه اونکارو انجام نمیدم ... دیگه وقتی مینویسن حالت خوبه نمینویسم خوب نیستم مینویسم خوبم :)

دوستای صمیمیم تبدیل شدن ب کسایی ک باهاشون احساس راحتیمو از دست دادم ... 

نمیدونم شاید شمام با دوستای نزدیک تون اینجوری باشین اگه اینجوری هستین امکانش هس ک طرف مقابل تون ی روزی مثل من احساس کنه 

 

چیز خاصی نبود ولی دلتنگ نوشتن تو اینجا بودم :)

دلتنگ جایی ک پر از خاطره س برام ....

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۰:۰۲ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

سلام عزیزم 

فدااتشم ..درکت میکنم 

هر وقت حرفی داشتی ب من بگو 

یونو ک دونسنگت با جون و دل گوش میکنه ب حرفای اونیش؟

-لبخند 

 

دوستت دارم 

سلاممممم پرییییی 
خوبیی تو فدات شممممم 
چشممم چشممم حتمن عزیزمن،  دیگه تو که اصلا جزو مخاطبای پستم نبودی(منظورم اینه مثل قبل باهات احساس راحتی دارم) 


اونیم دوست دارم خیلیییییییییی
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۲:۲۷ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

خوبم اونی شکر قربونت برم من

خودت خوبی؟

بوس رو چشمای خوشگلت

فدای تو اونی مهربونم .میدونم ..خواستم بگم دونسنگت همیشه پیشته ..

حتی اگه کم بیاد بیان حتی پر از مشغله و گرفتاری باشه واسه اونی سحرش همیشه وقت داره

 

من بیش ترررررر عزیز دلم

خدا رو شکر فدات شم 
خوبم عزیز من 
قربون دونسنگ قشنگم بشم ک اینقد مهربون و خوبه 🙂🙂🙂

فدای اون قلبت که اینقدع با محبت و بزرگه 


نه دیگه من بیشترررر
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۴:۱۰ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

خدانکنه اونی .عزیزمی 

خداروشکر خوب بمونی همیشه 

یاااا قلبمم..خدانکنهه دورت بگردم من . از اونی سحرش یاد گرفته مهربون باشه هرچند هنوز خیلی جا داره ب اونیش برسه

 

خدانکنه قربونت برم ..اونی یکی یدونه ی من ..

بوس رو قلبت ک تو مهربونی دست قلب مارو از پشت بسته :)))

 

من مثبت و منفی بی نهایتتت ب توان n

فدای تو ،همیشه ک خوب نمیشه موند ولی امیدوارم همه بتونیم از سختیاش بگذریم و بعدش بخندیم .... 


نه دیگه قلبت همینجوری بزرگ و عمیق بوده فدات 


بوس بک رو قلب خودت ک ی دونه س فقط ... 

😁😁 من اندازه اخرین عدد، ( سدوو میزان دوست داشتنم کشف نشده هنوز )
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۴:۱۶ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

یاا اونی ..دورت بگرده دونسنگ ..یهو انقدر دلم برات تنگ شد ک گریم گرفت ..

گاد ..چشمام اشکی شدن..

تابستون اومدم مشهد سه چهار روز اونجا بودم انقدر دلم هوات و کرد ..ولی خب خانواده بودن و از طرفی نمیتونستم بیام بیان ک بهت بگم 

هی تو حرم و حیاط ها و .. با چشم دنبال میگشتم چهرت تو ذهنم بود 

میگفتم چی میشه من اونی سحر و ببینم..

دل تنگی تو قربونننننن فدات شم 
بغل کردنت و ناز کردنت 

جدی میگی؟ ایگوووو چ بد شد ک نتونستی خبر بدی..... ولی از ی طرفم حرم اینقدر شلوغه مخصوصا تابستونا یعنی تو حرم بودمم نمیدیدی منو فک کنم 😭😭😭
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۶:۴۹ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

منم امیدوارم عزیزم 

 

ب قلب اونیم رفته مهربون شده

 

بوس بوسسسس

 

من اندازه خدا .

از خدا بزرگتر مگه داریم؟؟

لبخند عمییییق میزنم و با شیطنت نگاهت میکنم

نه قلبت اونی رو ندیده مهربون بوده 

ی چیزی گفتی ک دیگه نمیشه بیشتر ازش گفت 
تکان دادن سر همراه با لبخند 

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۶:۵۲ ☁️`ᴛᴡɪʟɪɢʜᴛ '⛓

خدانکنه نفسمم فدات بشم

اومدن تو بغلت و فشار دادنت 

کلی بوس کردن لپاتتتت

 

اره اونی:(((

اوهوم خیلی

هقققققق هارتم ک

بغل متقابل به علاوه ی کشیدنن لپاتتتتتتتت 


فدای هارتت💜💜

ببین کی وبشو وب‌تکونی کرده!!!

 

اخ گفتییی.. شدیدا باهات همزادپنداری و همدردی میکنم تو این مورد:")))

 

نه اینکه آدم اینجور باشه ک بگه «خب من ی دردمو گفتم نوبت اونه ی دردشو بگه» نه واقعا.. ولی دوست دارم همونجور که من اونو امین خودم دونستم اون آدم هم بهم اعتماد و تکیه کنه یا کمی جدیم بگیره.. حالا درسته ک بلد نیستم خوب راهنمایش کنم یا دلداریش بدم اما اینو میدونم خیلی وقتا حضورم میتونه باعثه دلگرمی بشه (سیس گنگ گرفتن😌😂😂) 

یسس یسسسسسسس ، حقیقتا روزی چند باری میام ولی پست نمیزارم 


دقیقا انتظار نداره ادم ک طرف مقابل کل زندگی شو بگه ولی خوب اینکه بدونی هیچی ازش نمیدونی و اینا خیلی بده یا مثلا وقتایی ک حالش بده میره  حالش خوب میشع میاد ایناس ک ادمو معذب میکنه 
 

بابا خفنننن گنگتستررررر😂

ایگووووو.. اونوقت منی ک 10روزه یادم رفته بود ی وبی اینجا دارم😂😂💔

 

 

اگه مه دوست نباشی خل بومه.. مَ اراذل بومه.. گنگستره کی ال استار بومهه.. 😂😂😎(کی ال ور) 

😂😂😂😂 تو ی دونه ای دیگه چی بگممم 



مدیونی فک کنی شعرتو نفهمیدمممم😁😁😁😁

شفا جون یدونس فقط برای نمونس😎😎😂

 

اونی جدی نفهمیدی یا داری اذیتم میکنی؟ 😳😂 با منی ک هرکی دورمه رو این اهنگ قفلی زده ازین شوخیا نکن سکته میکنم 😂😂

یسسس آفکورسسسسس

چینجااااااااااا نفهمیدممم، 😂😂😂اوکیه اونیت زیاد تو خط ترندا نیسسسسسس

*از ذوق غش کردن

 

اوه مایییی جیزسسس😳😳🤣 اوه مای گاششششش 😂😂😂 بالاخره یه آدم سالم تو این کره‌ی خاکی پیدا شد🤧🤧🤧 بیا منو با خودت ببر همون گوشه ای ک ترند ها دستشون بهت نمیرسه😂😂

😊😁😁😁


😂😂حالا مگه قضیه ی این اهنگه چی هس؟؟ گرفتن دستت و بردنت ب گوشه ای دور از همع چیز

اهنگه رو ی خواننده مازندرانی برای مادرش خونده ک اگه بهم محبت نکنی خل و اراذل و قاتل میشم اونوقت باید بیای پرونده هامو ازین دادگاه و اون دادگاه جمع کنی😂😂 این مردم همیشه منتظر هم قفل کردن رو همین اراذل شدن و خلافکار شدن و اینا و دهنمو با ویدیوهاشون ازین تیکه اهنگ صاف کردن😐💔

آره خلاصه😁

 

بزن بریم به سرعت برق و باد بزن بریم ازینجا😎🚶‍♀️🏃‍♀️

اهاااااااااااا بعنی عمرا اگه نمیگفتی میدونستم همچین اهنگی هستتتت من فارسیا رو نمیدونم مازندرانی ک بمانددد اصنن 😂😂😂😂 خدا نکنه ی چیزی ترند بشع 




لتس گوووووووووووووووووو😎😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan