BTS

Just For Profile

خبرر فورییییی

بچه هااااااااااا ام وی جدید بلک سواننن 

همین چند دیقه پیششش منتشررر شددددددددد 

خود اعضانن تو ام ویییی

و به شدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ام ویششش عالیععه 

برینن بازدید بزنیدددددددددددددددددد

 

pashmammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

نورااااااا یعنییییییییی نمیدونم چیی بگمم از امممم ویششششششش 
لنتتییی چیممممممممممممم واییی حیلییی مرگگگگ بودم ام وی و اعضا و چیمممممم

man nadidam hanooo

gozashtam biaree

گذاشتی بیارعه؟؟
من دیدمممممممممممم

fuck fuck fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mordam hajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ina cheghad margaan dayoosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

divaneie oonjaii ke cot shalvar meshki pooshidan shodam rasmannnnnnnnnn

ارههههه کت و شلوار مشکیاشوننن چرا اینقددددد خوشگللللللل بوددد لننننننتیااااااااااااااااااااااا
وایییییی چیمو دیدیییییییییییییییییییییی 

._.jimin ke engar stage ro ba bar eshteb gerefte bood

واقعاااا کسی مثل چیم نمیتونه این مدل حرکاتو اینقد خوب انجام بده

rasman ba oon harkati ke khabid roo zamin 4 ta bache endakht roo dastam

مگهه شوگا بایست نیسس 😐😐😐 بررررو 4تا بچه از اون بیارررررذ

alan kheili vaghte man roo hame crush daram

😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶چینجاااا؟؟؟؟ ولی موهاییی چیمممممممم هم نقره ای بودد و هم ابیییییییییییییییییی

kholase ke rahm nemikone be ma T-T

نههههههههه اصلن رحم نمیکنهه اون تیکه ای که پاهاشو از رو سرش رد میکنهههههههههههه

akh ye doone bacham az hamoonjas

😶😶😶😶😶😶 اون سه تای دیگه از کوجا؟؟ یکیش از جایی که رو زمین دراز میکشه 
اون دوتا چی؟

yedoone az oonjaii ke yeho ba lebas meshki oomadan

yedoonam az oonjaii ke mire too soorate kookie doorbin

اهاا دوتا از چیم یکی از کوک یکی هم از بقیه اری؟؟ 
اون تیکه از که یهو چیم بال در میارهه هم بسیی خوبهه

oore

zhazabe

اوهوممممممممممممممم , امیدوارم باز بازدیدا رو حذف نکننن.....

benazaram freez shode yout

chon nim saate man zadam badesh refresh kardam hamoon adade hanoo

chon momken nis hata ye bazdid nakhore too nim saat

man khodam bayad bazdidam sabt mishod vali nashode

هیییییییی چه بگم از این یوتتتتت...

وااای لامصب چقد خفن بوووود

خخخخیییییییییلللللیییییییی هم خفنننننننننن بودددددد

حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااححححححححححححححححح

چرا نگفتن بلک سوان منتشر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من امادگی ندالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ولی نگاه میکنم😂😂

میخواسنم سورپرایز کنن و شوک بدن به ما ارمیا😂😂😂😂😂 
هیچکی امادگیییی نداشتتتتتت

های اوما^-^

سلام دختریمم خوبی فدات؟

شحری دیدی تعطیل شدیمم ؟؟😂

خوش باش تا هفته آینده

والا چینجااا تعطیلیم تا بعد عید😂😂😂😂 باز هفته بعد میگن تا هفته بعد بعدشم عیده دیگه

خب برا کدومشون عر بزنم برا استایل سکسی کوک یا استایل لعنتی نفرین شده تهیونگ یا جیمین ؟؟؟

همه چیمم ریخت مثل پشمام ، برگام ، موهام ، درختام ، جنگلام ، پوستم و..........

 

ایگوووو تو میتونیی برایی همه جز چیم عر بزنیی😂😂😂

اوهومم^-^

نورااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جونممم؟؟

چرا گریهه فدات شم؟؟؟

اقا ی فیک ویمین بود, ویمین از این دنسر رو یخا بود تهیونگ دکتر 
حالا چجوری میشه اینا باهم اشنا میشن و عاشق و اینا بماند
بعد تصادف میکنه چیم ویلچر نشین میشه
یکم بعدش برا قلب تهیونگ مشکل پیش میاد. و نیاز به عمل میشه
و چیم بدوننن اینکه به کسی بگه میره و رضایت میده که قلبشو بزنن به تهیونگ💔💔
وقتی تهیونگ از اتاق عمل میاد و سراغ چیمو میگیره ی نامه میدن بهش که چیم میگه قلبشو برای اون گذاشته و حالا میتونه همونجوری که خودش دوس داشت به ضربان قلبش گوش بده کافیه دستشو بزاره رو قلبش
و خیلی چیزای دیگه گفت

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

asan khosham nemooyad

حالا تو فک کنن من از. اول خوندم و بعد وقتی این پارتو خوندم چیی شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 
گرچه فیکش تموم نشده خنوزز ولیی چیم دیگه نیست و مرده....

میگم سحر لطفا این فیکی که میگی تهیونگ رو عمل کردن بذار یا لینکشو بده من

محتاج فیکم بدجورررررر اینم خیلی خوب بود به نظرم

محدثه جون این فیکشش در حالل اپههه 
و توی واتپده

واتب کجاعه ؟؟؟ سایته ؟؟؟ فیلتر میخواد ؟؟

واتپد ی نرم افزاره و پر فیکه
یسس فیلتر شکن میخواد

همه داستان ها ی واتپ این مدلیه ؟؟

چه قشنگ

 

ارههه داستاناششش خیلییی قشنگه و از همه ی کاپلایی که میخوای هم هست

چه جالب برم دانلود کنم :))

ارییی برو دان کن

اسم این فیکی که خوندی چی بود ؟؟؟

Before our spring. 

هان یه سوال دیگه انگلیسی ان ؟؟؟ یا فارسی هم داره ؟؟

ببخشید این قدر سوال میپرسم

جفتش هسس ,انگلیسی فارسی عربی. و فک کنم زبونهای دیگم هستن

عرررررر باااران

دروغ میگی

نهههههههههههه

خدااااااا❤❤❤❤❤❤

نگوووووووووو که الان فهمیدیییییییی😶😶😶

خب سحر جونم 

واتپد رو نصبیدمم 😁😁😁 خیلیییی خفنه 

حالا اسم چند تا فیک ناب از اونایی که دوست داشتی میشه اسماشو بگی 

تعارف هم نکن من خیای تند تند میخونم برا همین همیشه محتاج فیکم 😂

محدثه اسم بدم بزنی احتمالا نتونه بیاره تو 
این اسم کاربری واتپدمه سرچ کن و منو پیدام کن بعدم فالو کن من بعدش میتونم لینک فیکا رو بدم بهت اسم کاربریم اینه 

من یه روز نبودم

۲۴ تا پست تو بیان

ام وی جدید بی تی اس

۴ نظر جدید

۱۱ پاسخ جدیییید

خدااااایااااا منو بکششششش

من میرم دنیا عوض میشه

😭😭😭😭😭

😂😂😂😂😂 
همین دیگه ی روزم نباید نباشی 
این بی تی اس ی ثانیه غفلت کنی ازش میبینی ی چی داده بیرون

خب باران جونم ( اون موقع تا حالا فکر میکردم اسمت سحره 😑 ) 

خب ببین من فالوت کردم اگه عکس پروفت هم ( که اگه این نبود جا شک داشت ) جیمین باشه درست فالو کردم . میشه یه چک کنی لطفا 

ایدی من فکر کنم اسم و فامیلم بر عکسه 😂 ghafarimohadeseh خورده 😂😂  

نچچ اسمم سحره 😅😅😅 اسم مستعارم بارانه 
اوم عکس پروفم جیمینه و عکسش برا اهنگ فیک لاوه
اوکایی چک میکنممم 

سلاممممممم سحر جونم 

من نمیدونم چرا هر چی تلاش میکنم نمیتونم بهت پیام بدم تو واتپد بهم میگه ایملت فلان بزنید رو این که براتون نمیدونم چی ارسال بشه تهشم هیچی به هیچی 😭😭😭

من همه مدل کاپلی میخونم ولی بیش تر ویکوک ، کوکوی و یونمین و.... 

هر چی میدونی خوب بوده لینکش رو بفرست خیلیییی ممنونممممممم 🙏🙏🙏

نمیتونم اونجا پیام بدمممم نمد چرا ؟؟؟😭😭😭

واو چینجااااااااااا؟؟ چرا اینجوریی؟؟
اوککیییی پس ببین اول فیکای تموم شده رو برات میفرستممم بعد در حال اپ ها رو اوکی؟؟

خب سحر جونم باید یه چیزی اعتراف کنم من واتپدمو پاک کردم چون نمیتونستم پیام بدم توش رفت رو اعصابم

یه لطفی میکنی میتونی برا من یکی بسازی بعد برام بفرستی من برم توش ؟؟؟ چون تو یه مدت زیادی داشتی بلد کار کنی من نع اینقدر که پیامم نمیتونم بدم ...

قشنگ به بن بست رسیدم دیگههه

نمیدونم هر کار میخوای بکن اکانت بساز و... دیگه به ته خط رسیدم لطفا کمکم کن

برعکس پیامات برام اومده بودش عصر همون روز 😐😐😐😐
جیمیل باید داشته باشی و برای جیمیلیم که باید شماره تلفن بدی 
بدون ادرس جیمیل و اینا نمیشه 

سحر راست میگی ؟؟؟ پیاما اومده بود ؟؟؟؟؟ برا من هی میگفت نمیشه 

من چیکار کنم بلد نیستم اکانت بزنم 😭😭😭

مامانم هم بلد نیست 😭😭😭

بابام هم فعلا نیست 😭😭😭😭

بدبخت تر از من دیدی ؟؟؟؟

اوهومم اومده بودد 
خوب ببین محدثه من الان که نمیتونم باشم ساعتای 3 هستی اونجا ی پست میزارم ببینم چی به چیه اوکی؟؟
نه درس میشه من خودم چند روزی طول کشید 

آره عزیزم سه بعد تا ۴ ، چهار وخورده ای هستم 

اوکیی💖

خب سحر دارم خودمو نصف میکنم ولی نمیتونم بیام تو

یه بار دیگه رمزو بده ( چقدر من خرم ) بعد برش دار

یادت اومد دیگه خودت 😁😁

عرررررررررررررررررررر سلام بااااااااااااارااااااااانممممممممممممممممممممممممممممممممممم

قالب جدیییییییییییییییییید مبااااااااااااااااااااارککککککککککککککککککککککک

چه نااااااااااااااااااااااازههههههههههههه

اول که اومدم نشناختم مجبور شدم آدرس وبو چک کنم

عااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههههههههههههه بیبیییییییییییییییییییییییییییییییییی

لاو یووووووووووووووووووو

سلامم عزیزززز چتورییی تو خوبیی؟؟
من کامبک دادم و برگشتم😂😂😂😂
یسس یسسس هیونگ برام درست کردهههه😎😎😎
خیلییی مرگ ذوققق شدممممممممم

چه عرهایی که نزدیم و زدیم

 

اریی اریییی بسی عر زدیم

الهی جیمین رووووو

بگردمممم اون جوجه ها رو نیگااااا

دست گل هیونگ درد نکنه

به به چه زیبااااااااا

به هیونگ بگو بیاااد بارونم

دلم براش تنگ شده

❤❤❤❤❤❤❤❤

منم اصن نتونستم باهاش حرف بزنمم...
دلم شکسته و ناراحتم .... 
چینجا در جواب پیامای خوصصیت موندم ..... لنت اخه من نیمه احساسیم اصلن خوب نیسسسسس😭😭😭 نمیتونم حرفای قشنگ بزنممممممممم هی دارم میخونم پیاماتو اما میگم چی بگم که لایق این همه محبتت باشه

اونییی بیخیال

تو خودت جواب محبتی

فقط نمی دونم کجا به کی خوبی کردم که خدا تورو بهم داده

❤❤❤❤

😭😭 برا همین میگم اینهمه محبت نکن بهم.چون شرمنده ت میشمم منن😭😭 
انده اندهههه تو خیلی خوبیس

یه بار دیگه بگی شرمنده میشم خودمو دار میزنم

عههههه نگووو دیگهههه

من شرمنده م 

تماااااام

لاو یو❤❤❤❤😘😘😘😍😍😍🥰🥰🥰

نه نههههه 😭😭 نمیگمممممم باشهههعهههههه 
تو شرمنده نیستی تو خیلی بیشتر داره محبت میکنییی
لاو یو تووو💙💙💙💚💚💚💚

بیبی فدایت شوم من که....

مهربون کی بودی تو؟؟؟

هیونگم ایشالا زودتر میاد باهات میحرفه

نگران شدم شدیییید

بای فعلا هانی🥰😍😘❤💙🧡💖💛💚

باشه عزیز 
مواظب خودت باشش خیلیییی
امیدوارم 
خداحافظتتتت💙💙💚💚

آی کاممم

اوکیییی 

پیدام کردی؟؟

والا اصن ی شیپایی ادم میبینه که نگووووو 
این شیپای ویکوک و یونمین و ویمین و نامجین و سپ( منظورم جز کاپلای اصلی تهجین و کوکمین بود اینا رو فاکتور بگیریم) نسبت به کاپلای دیگه خ بهترننن چینجا , نسبت به کاپلای نامکوک یا جینکوک یا ناممین یا تهگی یا ویهوپ 😶😶 حتی جین هوپم دیدم و .....

من نیاز به پیدا کردنت ندارم اصن اخه تو کامنت بدی بالای صفحم مینویسه یک نظر جدید , تو هر جا کامنت بزاری برا من فرقی نداره اوکای؟

یسسسس یسسسسس

جز کاپلای اصلی که فاکتور گرفتی اون شیپایی که گفتی از اون چند تای آخری بهترن

البته با تاکید به جز کاپلای اصلی

آخه من جینکوک و نامکوک رو کجای دلم بزارم.شیپر از این....نبود؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂

اریی اریی منم جز شیپای اصلی گفتم اخه میدونی فیک کوکمین یا تهجین کمه ولی یونمینن خیلی زیاده و خوب برا همون یونمین میخونم یا ویمین 


نمد چینجااا 😐😐همونجایی که من ناممین و جینمینو میزارم ( یعنی جین و چیم)

اوهوم تهگی یعنی تهیونگ و شوگا؟؟

اریی اریی

اگه میخوای بخوابی میتونیا

اوهوم باید بخوابم چون 4 باید بیدار شم

دقیقااا 

تهجین که باید بمیری تا پیدا کنی که البته من یه سایت رو میدونم که تمام تهجین مومنت های قدیمی و 2020رو میزاره و حتی تهجین مومنتی که 4ساعت پیش گذاشته.و اینکه اونجا فیک تهجینم میزاره

اوهتهگی😂😂😂😂ی

من که بهت گفتم تهیونگ ازهمه بخواطر اخلاق مردونه ترش تاپ تره آخه وقتی  حتی دیگه شیپرا هم میدونن نمیتونن ته رو باتم کنن😂😂😂😂

ارییی ارییییییی 
ا خوبع دیگه ی جا داری که تهیجین بزاره همشسششششششش 
اوهومم ولی من تعجین دیدم جین تاپ بود 😐😐
شوگا چون قدش همچین کوتاه برا همون باتم شده و اینا.و گرنه اخلاقا به تاپا میخوره خیلی

ارسووووو شب بخیر ویمین کوک شی

روز جدیدت بخیررر لیکوکاااا 💙💙 تا بعد انییو

ویمین کوک شی هستی؟؟

سلاممم لیکوک ته شییییی 

ویمین کوک شی یه فیک از جیکوک خوندم خیلی فشنگ بود یه ذرشو بگم؟؟

اریی اریی بگووووووو بگووو

چیه تهجین دیدی که جین تاپ بود؟؟

اری تهجین که جین تاپ باشه دیدممممم

راستی یه چیزی بگم مسخره نمیکنی😅😅😅😅

من تا حالافیکی رو دانلود نکردم تو بیشتر سایتایی که میخونم اونایی که بدون نیاز به دانلود رو میخونم و یه سایت هست که توش فیکای اکسو هست.اون هم فیکاش عالیه هم بدون نیاز به دانلود.واسه همین باید بعد دانلود چیکار کنم؟؟ا 

احتمالا میره داخل فایل های شخصی یا مدیریت فایل؟؟

مسخره نکنیا😂😂😂😂

بعد دانلود کردن هیچی دیگه برو تو فایلهای شخصی و دانلود اونجا پیدا میکنی فیکو

تو این 17سال زندگیم تاحالا فیکی رو دانلود نکردم😂😂😂😂

ایگووووو ایگوووووو

ولی به نظرم تهیونگ از نامجون و شوگا تاپ تره

اریی ولی شوگام با اون ککوچولو بودنش بسی تاپ میخوره باشه

نه نه منظورم این بود که چی از تهجین دیدی که جین تاپ بود؟؟

اخه تو. فیک عملا گفته بود جین تاپه و تهیونگ رفتارای ی باتم رو داشت 

یسسسسس یسسسسس

حالا از نظر رتبه بندی پس اینا میشه

تاپ های اعظم👑👑👑👑

1تهیونگ👑👑👑👑

2نامجون👑👑👑

3شوگا👑👑

4کوکی👑

حالا باتم ها

1چیم👑👑👑

2جین👑👑

3جیهوپ👑

اریی اریییییییییی
چیم که اصن در رتبه یکه باتماس چینجا خیلی بش میخوره😂😂😂
در مورد تهیونگم که حرفی نمیمونه

من رو تاپم بسییییی غیرتیممممم

😁😁😁 میدونمم میییدونننممممم

خوب این فیک جیکوک که چند وقت پیش تو یکی از سایتا خوندم ولی ساترو گم کردم.سعی میکنم توضیح بدم

اول پسری به جونگ کوک وارد مدرسه ای میشه که جیمین توش لقب باتم گوگولیو رو داره.بعد کوکی اونجا محبوبیتش به عنوان تاپ بیشتر میشه و همه ی توجه هارو به خودش جلب میکنه.همینطور این دوتا استعداد خاصی نو خوانندگی دارن و سر همه چی شرط بندی میکن.

وتبدیل میشن به رقبای مدرسه.

یه شب کوکی از طرف پدرشه که رئیس شرکتoASو یکی از مهم ترین شرکتای تجاری کره ی جنوبیه با یکی از شرکتا که اسمشoBS قرار داد میبنده و یه شام دوستانه اونو دعوت میکنه.

ولی وقتی کوکی میرسه میبینه که جیمین هم اونجاست و متوجه دوستی پدراشون میشه.

 

حالا از یه لحاظ محبوبای مدرسه و از یه لحاظ دشمن خونی که سعی میکنن به بهترین نحو خودشون رو به پدراشون ثابت کنن.تو طی همین ماجرا کوکی از جیمین خوشش میاد ولی میفهمه جیمین مشکل قلبی داره وبه خواطر همین تصمیم میگره یه خواننده شه تا حداقل تا قبل از مردنش به رویاش برسه.

کوکی هم به خواطر علاقش و دوست داشتن جیمین دنبالش میکنه و اونم کمپانی کارآموز میشه.

و گروهی7نفره متشکل از هفت عضو.که هرکدوم یه اخلاق وحشتناک دارن

جین:خودشیفته که خودشو جناب هندسام میشناسه(که واقعا هم هست)

تهیونگ:اهل فشن وهمینطور خوش چهره ترین مرد جهان(که واقعا هم هست)

نامجون:وسواس شدید که هر وقت میره حموم حموم رو میشوره

شوگا:کاری به غیر از خواب بلد نیست و له جای حرف زدن رپ میگه

جیهوپ:شبا تو خواب جیغ میزنه

حالا کوک و جیمین تو همچین گروهین و....

ایگوووووو خییلییی قشنگ بوده پسسسسس :( 

اکه سایتو پیدا کردی برام بفرسسسس

خوب فیک قابلیت اجرای هر چیزیو رو داره😂😂😂😂😂😂😂😂

اریی ارییییییییی
بماند که چیم برادر ته بود و در مورد مسائل... از جین کمک خواست چون خود بلد نبود و به قول چیم اینکه تو اون سن بلد نباشه چجوری باشه با دوس دختر یا دوس پسرش براش بده 
و جین خودش میاد و جیمینو..... و این وسط جین و جیمین ی حسایی پیدا میکنن 

یس یس چیم واقعا خیلی باتمه و خیلی خوشحالم که نظرمو در مورد تهیونگ قبول داری.

واقعا هم در مورد تهیونگ حرفی نمیمونه

اریی ارییی 
اخه حقیقتهه دیگه

باشه اگه سایتو پیدا کردم برات میفرستم.

تنکککیییووووو

ویمین کوک شی اون فیکایی که لینک دادی

اولیش رو خیلی دوستداشتممممممممم😻😻😻😻م

ایگووو خوشحال شدمم دوسشون داشتییی 😁😁😁😁😁

دومی هم دوست داشتم😃😃

من تو ی دونه شون یادم نیس کدوم ی صحنه بود , فک کنم داشتن میگفتن کی با کی بخوابه و اینا جین و ته نمیخواستن پیش همو بخوابن یهو چیم گفت من با تهیونگ میخوابم خوب , 
کوک کشید کنار گفت نخیرر تو پیش خودم میخوابی😂😂😂😂😂😂 اینقد خندیدممممم که نگووووووو

ولی سومی رو نخوندم و نمیخونم چون به روحیات تهجینیم بر میخوره😂😂😂😂😂😂

ایگوووو داستانه دیگههه تو واقعیت که تاثیری نداره

سلام و روزه جدیدت بخیررررر

تهیونگ و کوکی و لیتوک شب بخیر میگن😂😂😂😂

آخه این وقته صبح کن چه انرژی ای دارم.

خوب شبت بخیر و اینکه چرا نیستی😭😭😭😭

سلامممم لیکوک ته شیی
روز تو هم بخیرررر😁😁
خو جیمین و تهیونگ و کوکی منم صبح بخیر میگننننننن 
اصن نه اینکه اعضای درونت( کوک و ته و لیتوک)خاصن خودتم خاص شدیی این وقت اینهمه انرژی داری
دیروز سرم به اون وب کیپاپ گرم بود 

انرژیم از بعد ساعت 12فوران میکنه😂😂😂😂

😂😂😂😂😂 مطمئنی طلسمی چیزی نداریی؟؟؟؟

انیو ویمین کوک شیییی

چرا چرا وقتی متشکل از سه نفر باشی که انرژیشون پایان ناپذیره خودتم خاص میشی😂😂😂😂

چرا طلسم کردم 😂😂😂😂اسمش لیکوک ته شی میباشد😂😂😂😂

و آیگوووو چقدر فعالیت زیادی داری ویمین کوکشیییی😂😂😂😂

سلامممم به سه شخصیت تشکیل دهندت اعضام سلا میرسونن😂😂😂😂

و اینکه حتی خوندنشم حالمو بد میکنه.رو تاپ بودن تهیونگ غیرتیم و تمامم

اریی اریییی کلا تشکیل دهنده هامون خاصههه😁😁😁😁😁 
اری دیگه وقتی ی نیمه م چیمم خسته گی ناپذیرهههه منم هموتو میشم 😂😂😂

ایگووووو من که کلا همه جا چیم باتمه دیگه 😂😂

و راستی صبح و ظهرت بخیر ویمین کوک شی😂😂😂😂

صبح و ظهر تو هم بخیرر لیکوک ته ساننن 
راسنی ی چند روزی نیستم لیکوکاااا

سلاممممممممم ویمین کوک شییییییییی.یه مشکلی برای تبلتم(گوشی دوست ندارم برای همین تبلت دارم😂😂😂😂)پیش اومده بود نمیتونستم بیاممم.شارژ نمیشددد😭😭😭😭😭ولی الان هستم امید وارم اومده باشی

سلامم لیکوکک ته شییییی اتفاقاا امرورز اومدم وبب😁😁😁خوبی لیکوکا؟

یسسسسیسسس

لیکوکااا وبببم یک ساله شده 😁😁😁😁

راستی ویمین کوک شییی کلی تهجین مومنت هاتتتتتت تو همون سایتی که میدیدم پیدا کردم😂😂😂😂موندم چرا قبلا ندیدمشون و اینقدر زیادن که فکر نکنم امشب تموم شن😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 چینجاااااااا

 اینکه حالت خوبه؟؟

یسس یسسسس حالم خوببسس

حالا میخوام یکی برات تعریف کنم پشمامون بریزه😂😂😂😂

 

ته و جین کنار هم نشسته بودن و دست ته رو شونه ی جین بود و اونو چسبونده بود به خودش.

کمربند ته هم دست جین بود و داشت باهاش بازی میکرد(منظورم ابنه که کمربندش از زیر بلیزش بیرون بود به طوری که روی پاهای جین بود)جین هم داشت با اون کمربنده بازی میکرد و گرش میزد.ته هم بدون اینکه اون یکی دستشو از روی شونه ی جین برداره با یه دستش اون گره هرو باز کرد و دوباره داد به جین تا باهاش بازی کنه.😂😂😂😂

و بعدی همینطوری که دست ته رو شونه ی جین بود یه جوری نگاش میکرد که اینگار میخواست بخوردش😂😂😂😂

و اینکه ته داشت دست میزد و بازم بدون اینکه اون یکی دستشو از دور شونه ی جین برداره خودشو به اون دستی که رو شونه ی جین بود نزدیک کرد و دست زد.

یعنی یه صحنه های هاتی بودا😂😂😂😂😂😂😂😂

بسسیییییی هاتتتتتتت بوددهه اصننننننننننن 


حالا کوکمین تو ی عکس برداری شون موقع ام وی save me یا سامر پکیج 2016 یکی از این دوتا جیمین ی سویی شرت پوشیده بود و سردش بود یهو بعد نشون دادن که کافشن کوک تن جیمینه😍😍کتشو داده بوده به جیمین 

ی چندتا جا بود از چیم خواسته بودن برقصه و چیم به طرز س ک ش ی میرقصید حالل این کوکک هیی پوست لبشو میکند و با پاش ضرب میگرفت و یکسر نگاش به چیم بود

هوراااااااا یک سالگی وبت مبارک🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

چوکاهامنیدا🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉اعضام به شدت خوشحالن

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

کککووومااااااائووووووووووووو 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 از اعضات تشکر کنننننن 

لیکوکا هر وقتتتتتتت که دیدی این پست کامنتاش زیاد شده برو پست هایی که کامنتاش کمتره تا اذیت نشی

یسیس چینجا

راستی تهجین مومنتم اومد؟؟

ارییی در جوابش دارم چیزی مینویسم بعد تایید میکنم 

باشهعه.پس من میتونم یه چیز دیگه ام بنویسم؟؟

اوکایییی بنویسس

باشهههه🙌🙌🙌🙌🙌

✌✌✌✌✌✌

این قسمت مراقبتای تهیونگ از جین

تهیونگ خیلی به غذا خوردن جین اهمیت میده.

یه بار تهجین با شوگا رفته بودن خرید کنن.یه برنامه ای بود....جین میخواست خوراکی مورده علاقشو برداره تهیونگ هم جلوشو گرفت و گفت:جین هیونگ تو هنوز اون قبلیا رو تموم نکردی(اسمش فکر کنم جیلی بود چون جین خیلی از اونا میخوره)

و جین هم میگفت خوب میخوام بردارم بخورم

تهیونگ هم میگفت خوب هنوز اونارو تموم نکردی

باباز جین گفت خوب موقع رانندگی میخورم تهیونگ هم گفت:ولی قبلیا هنوز موندن و نمیذاشت ورداره آخه برتی سلامتیش ضرر داره

 

یا تو یه جای دیگه تهیونگ یه نون تست با مربا که خودش درست کرده بود میبره سمت جین تا ازش گاز بزنه.جین یه گاز از نون خالی میزنه تهیونگ هم گفت این چه وضعه گاز زدنه خوب گاز بزن و جین هم یه گاز بزرگ تر میزنه

 

یا یه جای دیگه تهیونگ داشت برنج میریخت و جونگ کوک هم داشت میبرد.ته تو یه بشقاب خیلی ریخت و جونگ کوک هم گفت این خیلی زیاده.تهیونگ هم گفت این برای جینه.و اینطوری اون شب به لطف تهیونگ جین از همه بیشتر غذا خورد.

 

یا تو اتوبوس بودن قسمت.....ران بی تی اس تهیونگ قبل از اینکه خوراکیه تو دستشو خودش بخوره به جین داد تا اول اون بخوره.

 

 

 

حالا تو یه جشنواره ای بی تی اس جایزه برده بود.جی هوپ گفت جین تو هم موهاتو کوتاه کردی.و جین چون موهاشو کوتاه کرده بود ناراحت بود و اعتماد به نفس نداشت.

ته هم گفت همه میدونیم جین چقدرخوب شده

یا یه جای دیگه داشتن از تو لب تاپ یکی از برنامه هایی که جین رفته بود بیرونو میدیدن.یه گوشواره ای توی گوشای جین بود و جیمین گفت:جین تو این گوشواره ها رو گوشت کردیم ما همه بهت گفته بودیم اون گوشواره هارو بنداز دور.

ولی تهیونگ گفت:اون گوشوارع ها خیلی به گوشت میان.

یا تویه برنامه داشتن از فارغ التحصیلی جونگ کوک حرف میزدن که تهیونگ گفت جین هم فارغ التحصیل شده چرا از اون حرف نمیزنین

 

یا تو مراسم فارغ التحصیلی جیمین گفت دیگه پیر شدی بعد تهیونگ گفت دیگه این حرفو نگو تازه اوله جوونیشه.

 

تهیونگ آدمیه که خیلی از جین حمایت میکنه و همیشه حواسش به جین هست و هر وقت کسی باهاش شوخی میکنه طرفشو میگیره

و جین هم همینطور

کوکیممم همینجورهههههه خیلیی حواسش هس به چیممم, اینو قبلنم گفتم فک کنم تو ی قسمت ران بود که نزدیک سال نوشون بود کوک کنار چیم نشسته بود و چیم و بقیه داشتن حرف میزدن اما کوکی داشت از ظرف غذاهای خودش گوشت بود فک کنم جدا میکرد میزاشت برای جیمین , یا ی جای دیگه جین و کوک و جیمین داشتن چیزی میخوردن بعد جین گفت جیمین تو لوبیا دوست داری؟ بلافاصله کوک گفت نه لوبیا دوست نداره 
یا تو اون قسمت ران که قرار بود اب لیمو ترش بخوره جیمین کوک چند دفعه گفت جیمینی هیونگ چیزای ترش خیلی دوست داره 
ی قسمت دیگه رانم بود که چیم 3تا کارت غذا پیدا کرده بود و میخواست تقسیم کنه بلافاصله یکی شو داد به کوک ( در حالی که کوک ی کوپن غذا پیدا کرده بود و میتونست سوسیس بخوره ولی یونگی و هوپی چیزی پیدا نکرده بودن اما به این دو نفر نداد و داد کوپنو به کوک)

کوکی گفته فرد مورد علاقش کسیه که کیوت باشع اما نتونه کیوت بازی در بیاره و همینجور براش ی عالمه غذا بگیره و ... و تو ی ویدئوی دیگه گفته بود که جیمین خیلی براش غذا میخره و بیاین صادق باشیم چیم کیوت ترینه توشون اما نمیتونه کیوت بازی در بیاره 

بعلهههه.ویمین کوک شی من اینقدر تهجین مومنت های 2020دارم قبل و بعد کامبک و همچنان.....ادامه دارد.....

من خیلی پر انرژیم😂😂😂😂

منم بسیییییییی از کوک وچیم مومنت دارم اینقد که دیگه میزدم تو یوتیوب همه شون تکراری بودن برام برای همین ی مدت نگرفتم مومنت جدید بدن بیرون 😂😂😂 چون قبلیا رو همه شونو درو کرده بودم

انیو ویمین کوک شیییی

انیوهاسیو لیکوک ته سانن😊😊

اعضام سالگرد یک روزگیه وبتو تبریک میگن🎉🎉🎉🎉🎉🎉

از اعضات بسی تششکرر بنمااا 😍😍😍😍😍

ویمین کوک شی من یه مشکلی دارمممم

مثلا تو این سایت تهجین وقتی با گوشیه مامانم میره پستای قبلیرو هم باز میکنه.یعنی فکر کن 700تا پسته با گوشیه مامانم همشو باز میکنه.یعنی وقتی به سمت پایین میری میاره برات.ولی با تبلت خودم فقط 20تای اول میاد و دیگه پایین تر نمیره

من دارم حرص میخورم😣😣😣😣😣

ایی بابا چرا اینجووریییییی :/ 

و اینکه عکس پروفایلتو عوض کردی😭😭😭😭برای این نیست که بده برای اینکه من به قبلی عادت کرده بودم ولی به اینم عادت میکنم.خوشمله😍😍😍😍

ارهه دیگه گرچه دیر به دیر عوض میکنم پروفامو 
ولیییی اینننننن عکس خیلییی خووششملهههههه 😭😭😭😭

انیو ویمین کوک شییی

انیییوووو لییکوکککککککککک تههه سان😍😍

خخخخخخخخ

من خیلی خوشحالم راه میرن مومنت میدن

ولی نگران نباش ویمین کوک هم به زودی مومنت میدن

نه دیگه کوکمینم مومنت دادن بسییییییییئیییییئییی من منظورم چنیدن ماه پیش بود که تموم مومنتایشونو درو کروه بودم ی هفته ای ثبر کردم باز دیدم مومنت جدید اومده 😁😁😁😁 
و گرنه تو همین قسمتای ران بسییییی مومنت دارنن منظورم قسمتای جدیدش بود الانم که در قرنطین نمیتونن مومنت بدن 😂😂😂 مومنت خستش ها ولی نمیشه انتشارش بدن 

باشه حتما تشکر میکنم😍😍😍😍

تتنننککککییییووو💞💞💞

وای خدا واقعا چرا؟؟😥😥

نمد چرا, :/ 
پیش نیومده برا من تاحالا همچین موردی

میدونم به کادلیت اعتماد دایرپس حله

اوو یسسسسسس

واقعا خوشگله

ارههه 😍😍

دقیقا مومنت تای بعد کامبک جدیددشون ..کامبک 2020 ای عه

خیلی خوشحال کنندست.

و و اینکه مومنت های 8-7-6-5-4-3-2-1 ماه پیش و چند روز پیش و و چند دقیقه پیش واقعا دلگرمی میده.

دستشون در نکنه که میزارن دوست داشتنشونو بفهمیم و پنهان کاری نمیکنن😍😍

اریی ارییی میدونیی بخوانن پنهانم بکننن بازم ناخوداگاه ی چیزاییی لو مییدن 😄😄

خوش به حالتتتتتتت😧😧

برایی چههههه؟؟

واسه اون که گفتی تاحالا برات پیش نیومده دیگه

اهااا اریی ارییی 
لیکوکاااااااا ی فیک ویمینن پیدا کردم به چ خوشگلییی ولی فصل دومشش نیسسسسسس چ کنمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دقیقااااا😝😝😝😝

اری دیگه ناخوداگاه با احساسشون میرن جلووو

ویمین کوک شی گات سون میخواد کامبک بده

 

اری تازه تیزر ام وی جدیدشم گذاشتم وب های کیپاپ

ببخشید ویمین کوک شی امشب واقعا نمیتونم بیام

کامنت برار بعدا جواب میدم

میانههه

 

اشکال نداره لیکوکاااااااا 
فقط مواظب خودتت باشششش 💞💞💞

اومدممممم

😁😁من این موقع رفتم بخوابمم

خودمو رسوندم😂😂

آیگوووووو واقعا سخته😰😰

اری دیگه اون عضو گلدن مکنه ت به دادت رسید 
 اری اری

اوهوم قربون احساسشون خصوصا تهیونگ😂😂😂😂

خخخخخ بلییی بلییییییییییییییییییییی 


من نمد کدومشونو بگم چیم یا کوک 😂😂😂 اینقد که این کوک حسودیی میکنههههه که چی بگم اصن 😂😂 چیمم که اینقد کیوته و با همه مهربونه و پیش همه میره خودشو لوس میکنه کوک بدبخت اونورر حرص میخورهه 😂😂😂😂

انیو ویمین کوک شییییی

تهیونگ حسودی میکنه،سوتی میده،حرکت میزنه،و بسیار بسیار تابلو بازی در میاره که من از حرکت وی بسیار راضیم😂😂

جین هم سعی میکنه حسودیش و احساسشو نشون نده ولی بعضی وقتا اونم موفقنمیشه😂😂ه

 

انیو ویمین کوک شییییی

تهیونگ حسودی میکنه،سوتی میده،حرکت میزنه،و بسیار بسیار تابلو بازی در میاره که من از حرکت وی بسیار راضیم😂😂

جین هم سعی میکنه حسودیش و احساسشو نشون نده ولی بعضی وقتا اونم موفقنمیشه😂😂ه

 

تهیوتگ که اریی دیگه اصن فضایی هم هست بچهه کلا, قشنگ نشون میده احساستشو 
جین اری چون بزرگتره سعی میکنه نشون نده ولی خوب میشه دیگه گاهی که از دستشون در میره کنترل رفتاراشون 😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ویمین کوک شی من شب بیدارم😅😅

 

ایگوووو اوکاییی اوکاییییییییییی
من 11 یا 12 میخوابم شب 
بعد 4 بیدار میشم

دقیقاااا‌

مکنم میگفت اگه همین الان برنگردی برم پیش هیونگام مکنت میکنم😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دقیقاااااااااااااااا

یس

بعله بعله لیدرم میگه دیر تر بیدار شو

باز از اون ور تهیونگم میگه مگه خودش زود میخوابه که زود بیدار شه😁😁

کوکی هم همچنان به اینا مینگرد😂😂

ارییی مکنه تم میزنه تو کله خودش و میگه چه کردم گیر چنین هیونگایی افتادم منن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یعلعهههه تهیونگ جان دست خودش نیست.

تازه بچم رعایت هم میکنه.ولی از اونجایی که جین رو خیلی دوست داره بیخیال رعایت کردنش میشه😂😂

کوکم خیلی حسودهه اصنن 😶😶😶
  ی بار هوپی اومد دستشو بندازه گردن چیم چنان نگاهی کوک به هوپی نکرد دستشو برداشن هوپ که بماند کله شم انداخت پایین قیافش جوری بود که انگار در حین ارتکاب جرم دستگیرش کردن

ی جا دیگم بود تو مراسما به چیم نگا کرد ی نفر چنان نگاه چپی کوک انداخت به طرف که بیا و ببیینن

خخخخخ امان از این تاپا😂😂😂😂

تو یکی از مصاحبه های 2020 بعد کامبک بود که جین و نامجون با هم خندیدن و نامجون یه جورایی دست جین رو گرفت

یعنی قیاقه ی تهیونگ.تهیونگ دستش رو شونه ی کوکی بود اینگار میخواست شونه ی کوک رو بکنه از حرص😂😂😂😂

یه بارم جین داشت تو کنسرت حرف میزد ته هم کنارش بود.

دو پفر از اعضا یکی بعد دیگری دستشو میزد به صورت جین.یعنی تهیونگ آتیش گرفته بود.همش داشت چشم غره میرفت به اونا😂😂😂😂

وایییی لیییووکاااااا😂😂😂 دقیقاااااااا باز این تاپا بیشتر حرص میخورنن ها 
چیم که چون خیلی گوگولیه و همه دوسش دارن و چیم نسبت به همه مهربونه و ناخوداگاه برا همه کیوت بازی در میاره و اینا کوک بیشتر حرص میخورههه




تهیونگ بدبختم باز بیشتر سر اینکه نامی کراش داره رو جینن 😂😂 بیشتر حرص میخورههه

نمیتونم بگم بیچاره مکنه چون یکی از یکی ..... تر.😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بلهعه بلعععععه 

چند تا مومنت پشم ریزون از تهجین بگم؟

اریییی بگووووووو بزار منم چند تا بگمم 

ببینن لیککوکاا ی جا بود تولد کوک بود خوب دوران ام وی فایر اینا بعد جشن گرفته بودن برای کوک بهش گفتن با فلان حرف جمله بگو بعد گفتن مثلا حرف الف کوک گفت اههه این واقعا وقتی حرف بعدو گفتن که کوک باهاش ی جمله یا کلمه بگه کوک یهو گفت میخوام امسال دوست پسسسسسررررممممم بشیییییی 
بعد گفتن این حرف اعضا شلوغ بازی در اوردن ولییییی فقط یکم دقت به چیم و کوک کافیه که ادم بدونه به محض اینکه کوک گفت میخوام امسال دوست پسرم باشی برگشت و به چیم نگا کرد و چیمم به کوکک و هردوشون لبخند میزدننننننن 
نه جدییییی مومنت از این واضح تتررر لازمه اصن؟؟؟ عملا جلو دوربین ازش درخواستت کردددددددددددددددددد


حالا بزار ی کوکمین تهجین بگم : تو ویلایو بعد مراسم گرمی همین امسالشون 
چیم و وی داشتن باهم صحبت میکردن در مورد نمیدونم چی و در حین حرف زدن این دوتا با هم  نامجون و هوسوک و یونگی به دوربین نگاه میکردنن ولیییییییییییی کوک داشت به چیم نگا میکرد و ته به وی نگا میکردددددددددددددددددددددددد

ویمین کوک شی میشه یه خواهشی ازت بکنم؟

من نویسنده ی فیک شدم.اکسو

بعدچون تازه کارم هنوز کسی منو نمیشناسه

میشه بیای نظر بدی؟؟قول میدم بعد از یه مدت خوشت بیاد.شاید اولش گیج کننده و مسخره باشه ولی بعد قول میدم خوشت بیاد.کاپلش چانبکه

آدرس

sp0098

اوکایییی خوبه چانبکه باززز چون تنها فیکی که غیر بنگتن میخونم یکمی چانبکهه
اوکایی اوکای میخونم

این ادرس چیه الان نفهمیدم؟؟

مرسییییی ویمین کوک شیی

این آدرسرو سرچ کن بعد برو توش.خب دیگه بقیشو میفهمی.فیک هست فقط لازمه نظر بدی

 

 

اوکایی اوکاییی تا شب میرممم 

جاست شتتتت😎😎😎😎

واو تهجین مومنت

 

تو اون کنسرتی هست که شوگا رو مبل میشینه و رپ میخونه و بقیشون هم دو تا دوتا پشت سر همن

آهنگش یادم نمیاد

جین پشت سر ته بود در هرصورت.

تو یکی از کنسرتا که این آهنگ رو اجرا میکردن یه قسمتی هست که همو بقل میکنن و اینا تهوینگ و جین همدیگرو بوس کردن😶😶ببین وسط کنسرت بودااااااااا

کاملا همو بوس کردن من جفت چشمام چهار تا شد.

 

یه بار تو یه برنامه ای به تهیونگ گفتن کادو تولد چی میخوای؟

جین هم بهش گفت عشق جین 

بعد جی هوپ گفت دیگه اون نه که

ولی بعد تهیونگ نوشت عشق تهیونگ

 

تو یکی دیگه از برنامه ها بودن که تهیونگ رو اون صندلی بلندا پشت جین نشسته بود.

و هی همش با انگشتاش با کمربندش ور میرف،انگشتاش رو به کمربندش میزد و کلا کمربندشو لمس میکرد

جین هم یه دقیقه سرشو برگردوند و اینگار که متوجه قضیه شده دوباره روشو اینور کرد.و ته همچنان با کمربندش ور می رفت 😂😂😂😂😂

 

یه جا هم تو لایو بعد کامبک امسال

جی هوپ از جین پرسید به نظرت کدوم یکی از اعضا خوشگل تره

جین هم گفت تهیونگ

بعد جی هوپ گفت چرا

جین هم گفت دلیلی نداره بگم چرا😂😂😂😂

 

دقیقا جاست شتتو😎😎 جلو دوربینن ازش درخواست کردد 
اریی اریی اصن دیدم مومنتی که جین به نه نگا میکرد و کوکم به چیم یاد تو افتادم اصننن 😁 خواستی مومنتشم هست ولی خوب لا به لای کوکمینامه 


اخ گفتی بوسس ببین تو ی کنسرتی هست چیم گریه میکرد خوب و نشسته بود کوکم از پشت بغلش کرده بود ولی میدونیی بعد چند بار ددیدن و دقت فهمیدم که خیلی نامحسوس دو با روی موهای چیمو کوک بوس کرد
این مومنتو میگم کلیک 

و یا این مومنتی که عکسشو پایین میزارم ببین اینجا کوک میخواست در گوش چیم چیزی بگه اومد جلو بعدم چیمم اومد جلو و نزدیک بود کیس صورت بگیره اگه فقط ی ثانیه دیگه دیرتر عقب میکشید چیم اتفاق می افتاد اونم تو ی مراسممممممممممممممممممممم که رو صحنه بودن و داشتن حرفای بعد دریافت جایزه شونو میگفتن و بعدم انگار نه انگار که ممکن بود کیسی صورت بگیره رفتار کردن 

و اینجا کوک با موهاش قلب درس کرد و برگشت ولی چیم از کنارش رد شد کوکم یهو صداش زد با ی ناراحتی چون چیم چیزی نگفت بهش وقتی قلب درست کرده بود بعد چیمم برگشت و ی لبخند خوشگل زد بعد کوک خوشحال شد 
کلیک. حالا زیاد خوب نیفتاده چون از صفحه اسکرین.گرفتم ولی قیافه ناراحت کوک از بی توجهی چیم مشخصه
کلیک اینجام برگشت و چیم لبخند زد به کوک و کوکی هم خنددیید 


و اینکه اگه ریکشن اعضا به اجراها و ام وی های خودشونو نگا کنی کوک به تیکه های چیم که میرسه مخصوصا تو بلاد سوییت همش میگه جیمنی هیونگ سکشسه و قشنگ با صدای بلندم میگه هااا از اونورم چیم هی کوک بهش اینجوری میگه غش غش میخنده و کیف میکنه 😂😂😂 
و ی نقاشی هست که عکسشو تو گوشیم ندارم الان کوک نقاشی چیمو کشیده بود و پایینش نوشته بود سوپر کیوتتت

و ی جلم بود مال دوران دنجر بود داشتن به ام وی ریکشن نشون میدادن اعضا بعد به کوک رسید چیم گفت کوک تو استایل منهههه و بعد کوک ری اکشنش هم خجالت کشیده بود هم خوشحال بود و میخندید 


بیا اون مومنتی که پایین گفتم وی و چیم حرف میزدن باهم بعد جین به ته نگا میکرد و کوک به چیم و بقیه به ددوربین ایناهاش 
به مسیر نگا جین و کوک دقت کن کلیک 

دقیقاااااااااا

کوک باید مواظب چیم باشههههه تا یه وقت با کسی حرف نزنه

تهیونگ هم جین از دست آرام نجات بده

حالا خوبه کسی رو چیم کراش نداره و کوک میتونه جلوی گفت و گو های روزانش رو بگیره

ولی علاوه و نامجون ته باید مواظب باشه جین با بقیه حرف نزنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اریی اریی 
بببین اگه کسی رو چیم کراش داشت هیچیی دیگهه 😂😂😂 البت اگه رو چیمم کسی کراش بزنه جای تعجب نیس از بس کیوت و گوگولیه اصن نمیشه دوس نداشت چیمو 

اری دیگه ته نامجونو پیش رو دارهه 😂😂کارش سختتره😂😂 نه کارش سختتر باشه نه حرص خوردناش بیشششترهه


حالا میدونی بقیه م زیاد با چیم حرف میزنن مخوصا باز هوپپییییییی که هم اتاقی و هیونگ مورد علاقه ی چیمهه 😁😁😁😁

اپن یکی مومنتمو خوندی؟

حرص خوردن سر جین و نامجون😂😂

هر چی فرستادی خوندم دیگه

ویمین کوک شی لبای همه بوس کردن😍😍

ته و جینو میگیی؟؟
خو مومنتشو داشتییی بفرس براممممم ببینمممم 
نه دیگه اینا نزدیک بود همیچن کاری بکنن ولی انجام ندادن😂😂

چیم بسی گوگولی و دوست داشتنی البته من جین را بیشتر میدوست 

 

آخه کسی رو چیم کراش نداره و کوکی کارش راحت تره میتونه چیم رو از بقیه دور کنه.و در مورد هوپی اونا دوستن و هوپ هم با چیم صمیمیه و کار کوک سخت تر میشه.

ولی در مورد تهیونگ بدبخت.نامجوننننن بلای جون تههههههه.

تا میاد جین رو از دست نامجون نجات بده بقیه با جین حرف میزنن.یعنی بچم کارش شده نجات جینش.تا میاد استراحت کنه و با جینش حال کنه میبینه بقیه دارن با جین حرف میزنن😂😂😂😂

 

تو یه مومنتی مربوط به کامبک امسالشون بود.

جین و نامجون کنار هم نشسته بودن و کوک و ته هم پشت اونا رو صندلی بلنداجین و نامجون خندیدن و نامجون هم یه جورایی دستاشو گذاشت رو دستای جین....

ته هم داشت بسییییی حرص میخوردددددددددد.قیافش ترسناک شده بود.دستشو گذاشته بود رو شونه  ی کوک و اینگار میخواست شونه ی کوک  رو بشکنه.😂😂😂😂😂😂😂😂

یعنی چشم غره هاش..

ولیی خوب من چییمووو بیشتر دوسستتتتت 😍😍😍😍😍😍😍😍 

میدونی شاید کراش نداشته باشننن ولی بخوایم حساب کنیم نسبت به جین اعضا جیمنو بیشتر بغل میکنن یا چیم بیشتر بغلشون میکنه و یا چیمم هم بیشتر احساستشو به بقیه بروز میده و در نتیجه این وسطططط بازم کوک میمونه و ی دنیا حسسودی😂 نمیتونه به چیمم چیزی بگهههه ها 😂😂😂  یجا دیگه بود نلمجون کنار جیمین نشسته بود بعد هر وقت دستشو میزاشن رو پای چیم کوک قیافش میرفت تو تا جایی که دیگه برداشت نامی دستشو از روی کوک و اونجا اوکی شد کوکیی 😂😂 
حالا اینو نیگا کن شوگا دستشو گذاشته رو شونه چیم کوک یکم صبر کرد دید قصد برداشتن دستشو نداره شوگا اومد تونم ی دستشو گذاشت رو شونه چیم با ی دستشم دست جیمنو نوازش میکرد کلیک بعدم جیمین برگشت و دستشو گذاشت پشت کمر کوکی و زد به کمرشش کلیک


اری اریی نامیمم که نامردی نمیکننه هاا یا همش گیر جینه یام گیر جیمین دقت نکردی ولی نامیی به جیمینم گیر میده ها شاید کراش نداشته باشه ها ولی خوب هی ی کخی میریزه رو چیمم


آری آری تهجین پس فکر کردی کیا رو میگم😂😂

چطوری بفرستم؟

ببین توی گوگل سرچ کن uupload بعد اونجا میفهمی چیکار کنی

ته و جین کنترلشون رو از دست دادن😂😂

من کیس این مدلی نه ولی زیاد دیدم چیم دراز کشیده بود بعد کوکم از پشت بغلش کرده بود قشنگ چسبیده بود بهش

امید وارم خوشت بیاد.

مم من شا ساعتای 1 2 اینا بقیه ی قسمتارو میزارم

کومااو

اوکایی اوکایییی

ویمین کوک شی رفتی؟؟؟

انده هستمم

یس یس ویمین کوک شی هستتت😂😂

اریی ارییی که هستمممم 😂😂 عکسامو دیدییی؟؟

خخخخخخ

خوب من اون ویدیو رو توگالریم دارم.و توش مومنتای دیگه هم هست.تغریبا مومنت چند دقیقه ایه

اوممم کدوم مومنتتت 😅😅 همینیی که ار تهجین گفتی و کیسشون؟

خوب میدونی جین دوست نداره کسی به صورتش دست بزنه

یه بار کوک و چیم میخواستن به صورت جین دست بزنن ولی جین نمیذاشت.ولی بعد کوک و چیم دست زدن و جین دستشونو پس زد.

ولی بعد تهیونگ اومد به صورت جین دست زد و جین دستشو پس نزد.

میدونی تنها کسی که میتونه به صورت جین دست بزنه تهیونگهه.

جین به هیچکس اجازه نمیده حتی صورتشو لمس کنه ولی تهیونگ اجازه داره هر کاری که میخواد با صورت جین انجام بده

خخخخخخخخخخح بلخ بلههه دیگه ته باید ی فرقی داشته باشههه دیگهههههههههه 


ایگگگگوووو کلیی کوک بخوادم نمیتونه کاری کنهه بچه 😂😂😂 چون چیم خیلیی اعضا رو دوس داره و دوس داره نشون بده بقیه رو دوس داره و بنابراین هر کارم بکنه کوک نمیتونه جلو چیمو بگیرهه

آرههههههه

اوکککاییی

بله بله ته فرق داره😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی ی کاپل هسستت از کوکمینم بیشتر دوس دارمممم

پس چطوری برات بفرستم،😮😮

ببین همون uupliad. رو بزن تو گوگل بعد باز کنی همون وب اولو نوشته املود فایل همچین چیزی

چینجااااا؟؟

واقعا امکان داره از کوکمین بیشتر دوست داشته باشی؟

کدوم؟؟

یسسسسسسس من فرند شیپ ویمینو از کوکمین بیشتر دوس دارم 😍😍😍😍 با اینکه رابطع شون دوستیه اما از تموم کاپلا بیستر دوس دارم 
واقعا دوستی شون خاصههه

هییییی زندگییی

رمز و نام کاربری و از دردسرا میخواد😫😫😫😫

ولی اگه تونستم بهت آدرس میرسونم

نه نههه نمیخوادد اونا رو تو به اونا کار نداشته باش

ببین تو عکس توضیح دادم چ کنی 
کلیک. رو یکر از کلمه های ارسال فایل بزن و چیزی که میخوای رو انتخاب کن 
بعد بزن روی شروع اپلود و بعد از اپلود شدن این لینکو کپی کن 
کلیک. همین کپی که دورش خط کشیدم روی این کپی کلیک کن و بعد بیا و ادرسو برام بفرست 
اوکای؟

آهاااااا.فکر کردم یه کاپل دیگه ست کلا

فکر کنم قبلا هم گفته بودی فرند شیپ اینارو خیلی دوست داری و من فکر کردم میگی ریلن😝😝😝😝

نه من جاست تهجیننن و بعد جی جی پروجکت

اندههه ویمین فرندشیپ فقططططططططططططططططططط 
لنتیا عالیننننننن یعنییی. , جوری که چیم به تهیونگ اهمیت میده هارت ادمو به درد میاره و البته متاقبل تهیونگم همینطور 
اهنگ فرندی که این دوتا تو خوندن گوشه ای از عمق دوستش شونه فقط 

بعد کاپل اینا کوکمین دوستمممممم😍😍😍😍

کم پیش میاد یکی که تع یا چیم لاور باشه اما کاپل فرندی اینا رو دوس نداشته بیاشه یا خنثی ی بی اهمیت باشه این کاپل براش
تو اون وب قبلی که هزاران نمونه از دوستی شونو برات گفتم گرچه اوایل فک میکردی من میگم ریلن اینا

البته بعد تهجین ایونهه هستاا بعدش جی جی پروجکت

لیکوکا من باید برن گوشیمو بزنم شارژ 
مواظب خودت باش
انیییووو💞💞💞

خوب ببین من زدم آپلود فایل و بعدش تو سایت اولی رفتم.بعد رمز و اینا نوشته بود که من نزدم ورود رو زدم که نرفت.

میشه تو سایتی که میری و اولش رو هم تو عکس نشون بدی

بیا من اینجا میرم کلیک 

یه فکرییییییی😉😉

بوگوووووووو 
لیکوک من میرم خوب تو کامنت بده ج میدم اومدم

باشه پس بعدا بهت میگم انیووو ویمین کوک شییی

اوکایی لیکوک ته سانن💞💞

خوب من میویسم هر وقت دیدی جواب بده

میخوای شمارمو بهت بدم بعد از طریق تلگرام بیای من اونجا برات بزارم؟؟

ببین لیکوکا من زدم تو گوگل sp0098 اما چیزی نیاورد برام خود ادرسو کپی کن برام
مثلا اگه باید www یا همچین چیزیایی بزنم قبل یا بعد sp0098 بهم بگو 
و اینکه من تلگرام ندارم اصن :/ 

آهان اشکال ندارهه.

ولش کن مهم نیست😅😅

راستی ویمین کوک شی چقدر تا کامبک گات سون مونده؟

لیکوکک ته ام وی شون اومدهههه 😁😁😁😁😁 
امروز ساعتای 1و 5 دیقه تو وب های کیپاپ منتشر میشه

ویمین کوک شی بالاخره مومنترو به دستت میرسونم😂😂

میتونم چند تا مومنت پشم ریزون دیگه بگم؟

اوکاییی اوکاییی

گفتی لیکوکا ،ته رو نگفتی تهیونگم ناراحت شد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ایگووووو ته که 1 سوم از خودممههه😂😂😂 ناراحت نمیشه دیگه. تهیییونگااااا میییانههههههه بشت فرندم ( از طرف چیم گفتم )

اینیو ویمین کوک شی خوندی مومنتمو؟؟

یسسس دیدم ام وی عالی بوددد

خوب آخه ته نیمی از منم هست برای همین هم فرندشو بخشید😂😂

اوو یسسسسس خوندم منم مدنتامو بنویسم بعد تایید میکنم 😉😉 

او یسسس چیم و ته سولمیت همن دیگه مگه میشه نبخشن همو ؟؟😄😄

ویمین کوک شی چند وقته نیستی حالت خوبه؟؟

اعضااعضام ناراحتن.😆😆

سلام لیکوک ته سانن 😍😍 خوبی؟ِ
ایگو میانه درگیر اون وب دیگم های کیپاپ ههمش. در حال گذاشتن درحواستی و ایینام برا همین نشد بیام ی چند روز اینجا

یس یس خوبی؟؟

آخه تو همه ی کنسرتا تهجین یه پروسه باهم خونی و چسبوندن پیشونی و صورت بهم دیگرو دارن.

و بعضی وقتا هم ته لباشو میبره جلو و فاصلشون کتر از نیم سانت میشه هم جین.

ولی اون مومنتی که همو بوس کردن😍😍😍😍

با اینکه تو اون آهنگ قدمیه همو بوس کردن ولی بازم وقتی بهم نزدیک میشن اینقدر ذوق میکنم که نگو😍😍😍😍😍😍😍

اریی اریی 😁😁😁😁 

دیگه مومنت تو کنسرتا زیادهههههه اصننننن 
کوکمینم زیاد دارن مومنت تو کنسرت و اینا

اوهووم.

بعضی وقتا آرام و کوکی میان که جلوشنو بگیرن و موفق هم نمیشن😂😂😂😂

کل صورتشون رو هم بهم میچسبونن و یه فاصله ی کم که توسط ته کمتر کیشه و اگه وسط کنسرت نبودن اصلا اون فاصله نبود همو بوس میکردن

ببین نامجون که کلا وسط کاپلاسس 😂😂😂😂😂😂 وسط کاپل کوکمینم زیاد میپرهههههههههه 

ایگوووو اییگوووووووو

ویمین کوک شی حالت خوبه؟

سلامم لیکوک ته سان خوبی؟؟ 
اریی آرییی خوبمممممم, میانه این روزا ی سری چیزا پیش اومد💙💙💙💙

کلا نامجون مایه عذاب تهیونگه😂😂😂😂

و همینطور جونگ کوک😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂 وسط صحنه های عشقولانه شون حکم پارازیت داره نامی

انیو ویمین کوک شییی

😭😭😭😭😭😫😫😭😭😫😭😫😅😭😭😫من خیلی ناراحتم

آخه اینگار بکهیون بعد دادن ولبوم دومش میره سربازی😭😭😭😭😭

سوهو ام دارع میره ولی زمانشو نمیدونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

سلام لیکوک تع سان 
درکت میکنم جین قراره بره سربازی دیگه اونجوری که گفتن این البوم اخرین البومی بود که جین قبل سربازی حضور داره توش :(((

انیووو جین گفتن این آخرین آلبومش بود ولی نگفتن میره

یا حداقل کی میره

جین هم خندید

ته هم یه جوری نگاه میکرد و میخندید به مجری که اینگار میگفت

ساکیت میشی یا خودم ساکتت کنم

اینجوری غیرتی میشه رو بیبیش😍😍

 

خوب گفتن اخرین البوم قبل از سربازیشه :( 

خخخخخخخ بله بله رو جین غیرتی نشه رو کی بشه

تازه فقط نامجون کوکمینو اذیت میکنه

ولی واسه تهجین هم کوکی هست هم نامجون

شوگا هم تو بیشتر مومنتای تهجین هست و حضور داره ولی چیزی نمیگه..بعضی وقتا هم تهجین اذیتش میکنن😂😂

جیمین هم یه جورایی حمایت کننده تهجینه

هوپی هم فقط به تهجین میخنده و لبخند میزنه

 

یعنی جیمین به ته و جین بیشتر وقتا کمک میکنه😍😍😍😍😍😍

تهجین هم وسط مومنتاشون شوگا رو به هیچ جاشون نمیگرن 😂😂

کوکی و نامی هم وسط مومنعتی تهجسن میپرن ولی تهجین کاره خودشون رو انجام میدن😂😂

 

این که کوکی میپره از برای مکنه بودنشه 😂😂 خوشش میاد اذیت کنه 
و اینکه چیم حمایت میکنخه😍😍 عرررر خوب ببین هزار بار گفتم بازم میگمممم چیم و ته همیشه هوای همو دارننن 😭😭😭😭😭 عرر سولمیتای همننننن ته و چیم

آره گفتن

ولی وقتی از جین درباره ی سربازیش میپرسن 

چیزی نمیگه فقط میخنده

شاید نخواد برع

چون رفتن آیدلا الزامی نیست و بی تی اس شخصا اگه نخواد میتونه نره

الان تصمیم گیری با جینه

فکر نکنم بره

امید وارم

اومممم فک.نکنم 
چون جین ی جا گفته بود دوس داره به وطنش خدمت کنه:/ (اینهمه افتخارات خودش خدمت نیست پس چیههههههه؟؟؟!!!!!!!)
منم امیدوارم هیچکدومشون نرن..

جیمین جین رو هم حمایت میکنه

اصلا جیمین خودش تهجین شیپره😂😂

عررررر
جیمنن ایزز ا انجلللللل😍😍😍 

ویمین کوک شی چند وقته نیستی؟؟

حالت خوبه؟؟

مطمئنم خوبه چون تو نیمه های خوبی داری

خب تهیونگ و لیتوک و کوک خداحافظی کردن

😂😂😂😂😂😂

نه ی چند روز مهمون اومد دیگه نهایت میتونستم برم وب های کیپاپ. ی سروسامونی بدم 
او یسسسسسس نیمه هام بسیی عالیننننننننن 😎😎😎😎😎😎😎😎😎 

خدافظظظظ کوکا"تهیونگا و لیتوکککککااااا( از کوچیک به بزرگ.گفتم)

نه خب وقتی از جین پرسیدن میره یا نه یا کی میره

هیچی نگفت و فقط لبخند زد

این یعنی نمیخوابره😍😍😍ره

خدا کنه که نننرررررهههههههههههههه

ویمین کوک شی

ته و جین با انگشتای کاپلیشون کام اوت کردن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

18آپریل این خبر رو شنیدم همه رو شوکه کرده💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

آی ام بسییی هپیییییی💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

انگشترای کاپلیشونم خیلی قشنگهههههههههه💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

😂😂😂😂 بسیی تبریکککککککککککک 


هییی چیمم و کوکممم انگشتر کاپلی دستشون کردن 😂😂 والا اونا لباس و دستبند و اینام کاپلی دارن و پوشیدن 😍😍😍😍😍 

واوووووو بسییییییب هپیییییییییییی💛💜💛💜💙💜💙💓💕💓💕💓💖❤❤❤💚💚💜💗

💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍 کومائووووووووووووووووو

سلااام اونیی سحررررر

خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتییی ؟

خدایا نه به قبلنا که بی فیکی داشتم میمردم نه الان که تو فیک دارم غرق میشم . همه فیک ها رو خوندم که برام تو واتپد فرستاده بودییی ... روزی صدبار هم یادت میکنم چون اگه تو نبودی الان واتپد بی واتپد :))

راستی بلایندد مححححشششرررر بوددددددد .... him & I هم که نصفه موند رفتم تو خماری و....

خواستم در کل یه تشکر ویژه ازت بکنم فداتت شممممم

سلام محدثه خوبی فدات؟ 
اری ارییی خوبممم منن😍😍😍 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
اره اره بلاییند لنتیی بی نظیررر بودددد من اشکم سرش در اومد واقعا, تنها فیکی که اشکم دراوممد همون فیک بودد, خیلی دلم میخواد بشینم با یکی سرش عر بزنممم

واییی اینقدر ذوقیدمممم

کومااوووووو

الان 8روزه کام اوت کردنننننننن

خدایی منم اون حلقشون رو میخوام😂😂😂😂😂💞💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖

نه دیگههه اون حلقه مخصوص خودشونهه😁😁😁😁😁😁 برو ی حلقع دیگه پیدا کن برا خودتتت 

امید وارم نره

منمممممم

خخخخ آخه حلقشون خیلی خوشگله😂😂😂😂

باشه یکی دیگه برای خودم پیدا میکنم..

و ببخشید اشتباه گفتم 8روز نبود 13روز بود😂😂😂😂

هرچی بیشتر بهتر😂😂😂😂

بالاخره ی عشقای همیشگی به هم رسیدن😆😆😆😆

ایشااللا تا آخر عمر باهم شاد باشن😆😆😆😆

هرچند شاید با  جود کام اوت خیلی ها بگن نه فیکه،نه الکیه و این چرت و پرتا.......

این نشانه ی بی عقل بودنشونه .

چون الان همه تو شوکن

واوووو خداکنه همیشه با هم شاد باشن😂😂😂😂

13روزگیشون مبارک

خو.خوشگللل باشهههه ,مبارک صاحابشون که خودشونن 😂😂😂😂😂😂😂
اورییننن به مال مردم چشم نداشته باششش😝😝😝😁😁😁😁.
عرررر مادرررر 13 عدد کوکمینهه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 13و 58 عددای کوکمینننننن مادددررررررررررررررر 
اری همه شون باهم شاد و خوشحال باشنن 
اصن ی ساختمون بگیرن هر جفت برن تو واحد خودشون ولیی کنارر هم باشنند😭😭😭😭😭 نمیخوام جدا بشننن عرررررررررررر 
چوکاهههه بسیی

مرسیی

فدایتتتتتت

من از دست هیترا خیلی ناراحتم😭😭😭😭😭😭😭

چرااااا چیی شدههههههههههههه؟؟؟

ویمین کوک شی😭😭😭😭😭😭😭

کلی شایعه در باره ی ته درست کردن....

البته حل شدا ولی اگه خواستی بگم اشکت دربیاد

ایگووو لیکوک ته میدونم همه شونو ☺☺ 
ولی خوب همه شون شایعسس دیگه ارمیا نباید دامن بزنن 

آری آری حل شده

ویمین کوک شی یه مومنت تهجینی هست بگم تو هم غش میکنی.....

خیلی زیادن ولی این یکی خیلی.....😍😍😍😍😍😍😍

بگوووو بگووووو 

در مورد اولین دیدار ته با جین خلاصه

سر یه بازی حقیقت شجاعت..تهیونگ شجاعت رو انتخاب کرده و هیونگش بهش گفته برو تو اتاق و اولین نفری که وارد اتاق میشه یه نوع رقصه.....روش انجام بده(از این رقصایی که تقریبا خودتو به طرف میمالونی)و ته هم رفته تو اناق و وقتی جین اومده این رقصو روش انجام داده

از ته پرسیدن تو نگاه اول جین رو چجوری دیدی؟

گفت مثل یه فرشته با شونه ی های پهن

جین:اون یه لبخند کیوت داشت....

سوال دوم

اگه قرار باشه یه چیزیش رو دوست داشته باشی چیو انتخاب میکنی؟

جین:لبخندش....

تهیونگ:کوجودش،و اگه قرار باشه یه آیز رو بگم اون حتما قلبشه

سوال آخر

یه حرفی به ته بزن

تهیونگ امید وارم همیشه خوشحال باشی....و لبخند بزنی چون دنیا به لبخندت نیاز داره،منم همینطوز

تهیونگ:جین هیونگ همیشه مواظب خودت باش و سالم بمون....و بهتره یه سگه دیگه بیاری

😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😭😭😭😭 سافت شدممممممممممم

سلام اونی سحررررر ♥️♥️♥️ خوبی ؟؟؟ منو که یادت نرفته ؟ 😬 ببخشید دیر به دیر میام هی 🤦🏼‍♀️ آدرس سایتت رو هی گم میکردم 🤦🏼‍♀️ 

خب الان دیگه سیوش کردم دارمش 😁😁 الان کلا حفظ کردمش یادم نره 😂 هم نوشتنش رو کاغذ هم صفحه رو نگه داشتم نبندمش 😐😂😂 

‌خب برگردیم سر فیک بلایندد 😭😭😭 خیلیییی خوبی بودددد ، اصن از همون اول هاش که جیمین شروع میکنه حرف زدن من مخم هنگ میکرد . خیلی فلسفی حرف میزنه . تازه بعضی جاهاش که تهیونگ سوال میپرسه برا منم سوال بود انگار . کلا خیلیییی جاهاش به من داشت درس میداد . تازه من عادت دارم جمله هایی که خوشم میاد رو تایپ میکنم تا همیشه داشته باشمشون کلا فکر کنم این فیک رو همشو نوشتم 😂😂😂 تازه من هر چی پیش بینی میکردم که مثلا الان فلان میشه یه جور دیگه می‌شد . اصن مطابق چیزهایی که من فکر میکردم جلو نمیرفت و اولین بارم چنین چیزی میخوندم . 

سلامم محدثههههه 
خوبییی
انده که یاوم نرفته توراااااااااااااا 
بلایند نگووووو 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 دقیقاااواقعا محشررز. بوددددددددددددددددددددددد اری اری مطتبق حدسایت ادم نیس و اینه که خییل قشنگ و جذاب ترش میکنه

اوهوم بسی سافت😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یسس یسسس😭😭

ویمین کوک شییییی چه خبرا؟

قراره مثل اینکه چیم ام وی اهنگ فیلترش بیاد بییرون😭😭

وایییی خدا چه خوب😊😊

یپ یپپپ

میدونی یه سری شایعات اومدن بیرونن

اینکع قراره کامبک جدید بدن😶😶😶😶

سوجو؟

و اینکه لیتوکییییی میخواد آهنگ سولو بده🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌😍😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💕💖💖💞

واوو چیینجاااااا؟.؟
خوووشششببحححاالللتتتتتت پپسسسس
بسی تبریکاتتتتتتتت

و بازم اینکه یکی از زیرگروهامون سوپر جونیور kry میخوان کامبک بدننننننننن

اوو یسسسسسس بسی تببرررییکاتتتتت

و اینکه ویمین کوک شی من هنوز انگشتر ته و جینو میخوام😂😂😂😂

ا بکش بیرون از انگشترشون😂😂

و یه چیز جالب

لیدرم و تهیونگم و کوکیم دارن تو سر و کله ی هم میزنن

و همینطور به لیتوک تبریک میگن😂😂

ایگووو ایگوووووو بسیییی عالیییی 




لیکوک ته شهه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 میدونی پیکوفایل خراب شده و اون وب کیپاپ نزدیک 100 تا یا بیشتر خراب شده لینکا

جدی سحر داره موزیک ویدیو فیلتر جیمین میادددد ؟؟؟ راست میگییییییی ؟ من الان مرگگگگگگگگگگ 🔥🔥🔥😭😭😭😭😭  

نههه نمیاد 
Fmv بوده نه mvاصلی

سلااااام سحر جون خوبی ؟ میگم اگه میشه آدرس فیک  House of cards رو برام تو واتپد بفرستی ؟ تو قسمت سرچ که میزنم همه چیز میاره به غیر از خود فیک 😐😂😂 حوصله هم ندارم دانلود کنم چون هر چیزی که به واتپد ختم میشه تعداد قسمت هاش زیاده 😐😂😂 

اوکای اوکای میفرستم برات

ویمین کوک شی واییی چه بدددد😫😫😫😫

اری اریی :(

نه نه بی تی اس

اری بی تی اس ی کامبک.ژاپنی دارن 😭😭😭 
ی کامبک دیگم دارن روش کار میکننن 
که کارای البوم با خود اعضاس از ویژالا گرفته تا تهیه کنندگی و .... البوم

باشه انگشترشون مال خودشون😭😭😭😭

من خیلی هم خوشحالم😂😂😂😂

اوریینن اوریییین😂😂😂

بلههه که بایدم خوشحال باشییی

کو مااو ویمین کوک شیییی

من منتظر آهنگاشونم😇😇😇😇

و امید وارن زودتر مشکل لینکا حل شه

مطمئنم آهنگ چیم خیلی خوبه😊😊

منممم بسیییی منتظررممممم کییی ممییییاددددد پسسسسس😭😭😭😭😭😭😭 

چییمم عالیهه اصننننن

ویمین کوک شیییییی یه فیک جدید خوندم درباره ی تهجین..

اون که اصلا با وجود ته عالی بود😂😂😂😂

به قول خودت وقتی تو یه فیک تهیونگ باشه میشه پیش بینی کرد چی پیش میاد😂😂😂😂

و یه فیک جدید کوکمین هم خوندم.....

ولی pdfنبود😭😭😭😭

با وجود اینکه به غیر از تهجین وکریسهو فیک دیگه ای نمیخونم ولی این واقعا قشنگ بود..

میخوای یه جاهایشش روبرات تعریف کنم؟

ارههه ارهعع تعریف کن 
کوجا خوندیییییی.؟ وبلاگی جاییه بده منم بخونممم

انیو ویمین کوک شی نه تو وبلاگ نبود....

یکی از چنلای تلگرامی فیک کریسهو بود....بعد بنر فیک تهجین و کوکمین زده بود....

تهجین رو خوندم عالیییی بود.....

کوکمینشم به نظرم خیلی قشنگ بود

من یه ذرهشو برات مینوسم بخون....

 

کیم سوکجین پسری که چند ماه از 28سالگیش میگذشت و جیمین که 25سال داشت باهم در اتاق متروکی در جنگل زندگی میکردن....

اون جنگل پر از ارواح و همینطور رئیس اون ارواح بود....

یعنی میشد گفت رئیس اون جنگل به هیچ کس اجازه ی ورود و خروج نمیداد....

هرکسی که واردش میشد میمیرد و اگه هم میمیرد حق خروج از جنگل رو نداشت....و در نهایت بدون خوراکی و غذا تلف میشد....

ولی خانواده ی کیم سوکجین و پارک جیمین هر دو بر اثر صانحه ی رانندگی مرده بودن....

اون دوتا هر جا که میرفتن میگفتن شما نفرین شدین....آخه موقع تصادف ماشین از یه دره ای پرت شده بودن که هرکی ازش پرت میشد پایین پودر میشد....

ولی اون دوتا علاوه بر اینکه چیزیشون نشد،بلکه حتی موقع پرت شدن از پنجره ی ماشین افتادن بیرون....

این اتفاق سال 2014افتاد.....

ولی بعد مردم جین و جیمین رو از شهر بیرون کردن....

اون موقع جین 21سال داشت و جیمین 18سال....

ولی روح جنگل با اونا کاری نداشت....و میشد گفت دو روح جنگل....

کیم تهیونگ و جئون جونگ کوک.....

هرکی اونا رو میدید مطمئنا میمیرد....ولی شبا یک نفر مخفیانه برای جین و جیمین غذا و لباس میاورد....

جیمین میخواست بره داخل عمق جنگل تا بفهمه کاره کی بوده....

جین مخالفت کرد و لی جیمین یک شب رفت‌....

جین هم به دنبال جیمین راه افتاد ولی نمیدونست داره یه مسیر خطرناکه دیگرو میره....

بعد از گذشت چندین ساعت جیمین به یه درختی تکیه میده تا استراحت کنه.....

ولی همون موقع سایه ای رو جلوش میبینه.....

اون شخص دومین روح جنگل یعنی جونگ کوک بود!!!!

نگووووووووو دلممممممم کباببببببب شددددددددددددددددددد
آخرش غمگینه برات تعریف کنم؟؟ گریت در میاد ولی واقعا قشنگه
خیلی غمگین بودددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 و حالا وسطاش

تهیونگ و جین ازهم خوششون میاد....ته به جین قلمروی خودشون رو با یه حفاظ نامرئی از جنگل مخفی بود رو نشون داد....

کوکی از قوانیتشون درباره ی روح ها و زندگیه بی نهیاتشون گفت....

*روح ها میتونن تا هر وقت بخوان زندگی کنن بعد بمیرن..

ولی این هیچ ربطی به مرگ طبیعیشون نداره

 

تهیونگ به جین گفت که تاحالا با یه آدم دوست نشده بود و همینطور کوکی....

از زمان تولد تهیونگ و کوکی باهم بودن....

تهیونگ 25سالش بود و کوکی 22....

اونا باهم بودن و حتی جین و جیمین قصد برگشتن به شهر رو نداشتن....

جیمین بالاخره احساس میکرد که داره زندگی میکنه و شاده....

اونا باهم خیلی خوب بودن و شده بودن که کاپلی که هیچ کس از وجودشون خبر نداره

و.......‌.....

و حالا آخرش

اونا باید از هم جدا میشدن....

چون یه روح نمیتوسنت با یه انسان در رابطه باشه....

تهیونگ به جین قول داد که اگه بره و بتونه اونجا یه زندگی خوب براش درست کنه یه روزی برگرده پیشش....

درسته گه هم جین و هم تهیونگ کلی گریه کردن ولی ته میخواست زیاد جینو ناراحت نکنه....

جین پسر رمانتیکی بود ولی عاقل....میتونست تا حدودی درک کنه وضعیتو

تهیونگ هم پسره عاقلی بود ولی هم احساساتی و هم حساس بود....

بازم با این وجود سعی کرد جین رو خوشحال کنه و بهش بگه که برمیگرده......

جیمین قبول نمیکرد که از پیش جونگ کوک بره......

اگه پیش هم میموندن مثلما یکیشون باید کشته میشد..‌.و کوکی انتخاب کرد که باهم باشن تا وقت اینکه خودش بمیره.‌‌‌‌.‌‌..

 

 

بعد گذشت چند ماه کوکی مرد....جیمین میدونست که الان کوکی یه زندگی عادی مثل بقیه مردم داره ولی نمیتونست جلوی دلتنگیش و گریه هاشو بگیره....

تهیونگ هم برای دیدن جین به شهر رفت ولی جین به خواطر ناراحتی قلبی که تهیونگ ازش خبر نداشت مرده بود...‌.

 

بعد گذشت 100سال تهیونگ و جیمینی که 50سال قبل یه روح شده بود وظیفه ی محافظت از اون جنگل ارواح رو داشتن.....

ولی یه روز دوتا پسره کنجکاو سر از جنگل در آوردن و به اون دوتا برخوردن‌.‌...

بهشون میخورد دبیرستانی باشن....

تهیونگ و جیمین بعد دیدن اونا لبخند عمیقی زدن و گفتن:پس بالاخره دیدیمتون

پسرا متعجب به هم نگاه میکردن و بعد خودشونو معرفی کردن....

جین:من پارک سونگی ام

کوکی:من کیم ووبی ام....

تهیونگ و جیمین خوشحال از اینکه اونارو سالم و سلامت دیدن آروم و مخفیانه خودشونو کشتن....

تا بتونن آدم شن....ولی با این وجودکه به دنیا میومدن هم همسن اونا نمیشدن پس....

 

چهار پسره شیطون و شوخ کلاس....دوباره از مدرسه اخراج شدن و به یه مدرسه دیگه رفتن‌....

اسمشون به ترتیب جیمین،کوکی،جین و تهیونگ بود.....

اینم خلاصه ی فیک

لیکوک تهههههه شیییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خا اینا چرا اینجوری میکنننننننننن 
اینهمه سال طول کشید تا بهم رسیدنننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😳
ععن1ِِن3مکاثفنقققمیجنلعببگتن
ویمین کوک شی هستی؟
اریییی

اینو ویمین کوک شییی😍😍

نه دیگه آخرش ته و جیمین اون دوتارو کشتن و باهم دوباره به دنیا اومدن😂😂

ولی من قبل از اینکه اینجاهاشو بخونم کلی گریم کرفته بود😫😫

خوب تا ادم بررسه اخرشش که سکته میکنهههه ی دورر :/

ویمین کوک شی چرا کد امنیتی گذاشتی.😫😫😫😫

ایگوو میانه برش میدارم الان

ویمین کوک شی من میرم تو یه پست دیگه

اونجا جوابمو بده پلیز😊😊

هر جا دوسس داریی برو برا من فرقی ندارهه😀😀

ویمین کوک شی اسم سایتتو فراموش کردم😭😭😭😭

میشه بگی آی بزنم تو گوگل تا بیاد😫😫

hikpop.blog.ir

ویمین کوک شی چی بزنم تا سایت تو بیاد؟؟

منظورت وبیه کع مال اهنگاس؟  اگه اونه که ادرسشو دادم بهت کامنت قبل 
ادرس اینجا رو هم که داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan