BTS

Just For Profile

بزرگ شدم؟؟

تازگیا ی جور بی تفاوت شدم، خیلی از چیزایی ک قبلا ناراحتم میکنن الان مهم نیستن و بهشون فکر نمیکنم .... دیگه وقتی ی اتفاقی میفته همونجا فراموشش میکنم و مثل قبل درگیرش نمیشم 

دیگه تو حرف زدن و دردو دل کردنام محتاط تر شدم و به کسی چیزی نمیگم، انتظاراتمو از اطرافیان و دوستام اوردم پایین جدیدا جوری ک وقتی اتفاقی میفته مثل قبل ناراحت نمیشم چون انتظارمو اوردم پایین... هیجان و پرسروصدا بودنمو دیگه همه جا نشون نمیدم 

دیدگام نسبت ب همه چیز عوض شده ... من واقعی مو دیگه ب ندرت ب کسی نشون میدم و بیشتر وقتی تنهام من واقعیم میزنه بیرون... ب جای حرف زدن با بقیه جدیدا بیشتر با خودم حرف میزنم ، به جای نشون دادن احساساتم تحمل میکنم و بازم وقتی تنهام میریزمشون بیرون 

نمیدونم اینام جزوی از بزرگ شدنه فک میکنم... ولی برای کوچیک بودنم دلم تنگ میشه :) ، ولی دیگه وقتش بود بزرگ بشم خیلی بزرگ ... 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan