BTS

Just For Profile

زمان...

شنیدین میگن زمان میگذره و حل میشه ناراحت نباش؟؟

من یکی از همین ادما بودم....

اما الان فهمیدم هر چقدرم زمان بگذره ی سری چیزا خوب نمیشن و تو وجودت میمونن.. زمان فقط باعث میشه بتونی بهتر اون ناراحتیو از بقیه پنهان کنی همین.

و گرنه اون ناراحتیت همیشه تو  وجودت هست فقط خودت میدونی و خدات ک وقتی داری میخندی و شادی در ظاهر توی وجودت داری خون گریه میکنی..

خودتی ک میدونی با هر بار رد شدن از ی سری چیزا فقط بخاطر بقیه داری ی خط روی وجودیت خودت میزنی و داری به خودت اسیب میزنی..

فقط خودت میدونی که بهت نگا میکنن و میگن این ک همیشه شاد و بیخیاله یا از زندگی چی میفهمه، وجود و درونتو ندیدن تا بفهمن

فکر میکنن اینکه میخندی یعنی هیچ مشکلی نداری 

در حالی ک بازم خودت میدونی که خنده ت از سرناچاریه ..

بخاطر اینه که راهی جز خنده نداری.. وقتی کسی درکت نمیکنه حتی اگه مشکل تم بهشون بگی و در جواب میگن این چرت و پرتا چیه و از این حرفا

اونجاست ک دیگه همه چی رو زیر ی نقاب دفن میکنی و نقاب ی جوکر خندون رو میزنی ب صورتت ولی هیچکی پشت نقابو نمیبینه که چه قدر داغون و خسته ای... 

اره من میخندم و به همه میگم شادم چونکه غمام به نظر بقیه احمقانه میاد :)

 

خوبی اینجا اینه که میتونم راحت باشم و همه حرفامو بزنم و یکمی خالی بشم ... صرف نظر از اینکه بقیه در موزدم چی فکر میکنن 

خوشحالم ک اینجا رو دارم ک حرفامو بزنم..

خنده در مقابل دیگران.. 

اه خدا 🍃

درکت میکنم عمیقا اونی 😢

:)

خاکبسرم که...چی شده همزادی؟

 

نبینم غمتو...ناراحت باشی منم ناراحت میشم😭💔

باور کن یادم نمیاد ثضیه چی بوده همزادی
کلا وقتی متن مینویسم وب خالی میشم و دیگه یادم نمیاد برا چی ناراحت بودم

همزادی گلم میخوام یه چیزی بگم. 

من نمیدونم اینایی که میخوام بگم رو کی میخونی ولی میگم

من همون طور که میدونی دوازدهمیم و دقیقا پنج ماه دیگه امتحان کنکور دارم. راستش رو بخوای همه ی درسام روی هم مونده. بنابر یسری دلایل که توی سایت جیسوگ هم گفتم بهت خب یه دوازده روز نیومدم و خیلی بد همه رو نگران کردم که خب خاکبسرم 😭💔 بعدش هم که اومدم توی گروه اصلیه نوشتم دارم میرم و برمیگردم بعد پنج ماه، راستش اصلا دلم نیومد از تو که همزادی جدا شم. برای همین تلاش میکنم اگر شد یه ماه یه بار بیام همین جا و حالت رو بپرسم...تنها کسی هستی دلم نیومد پنج ماه باهاش در ارتباط باشم. میسو هم البته هست ولی خب جز سایت جیسوگ ما با هم راه ارتباطی دیگه ای نداریم 😭

خلاصه که اینا رو گفتم بگم هم تو نگرانم نباشی، هم به میسو بگی به خاطر درسامه که نمیام. 

راستش رو بخوای خیلی دلم برای همه تون هم شفا، هم یلدا، تو، ماهی، سیم سیم و میسو و جیسوگ و کلا همه تنگ میشم ولی فعلا احساس میکنم الویتم کنکورم، بعد کنکور وقت میکنم دوباره مثل قبل بیام....

و دیگه همین....من دیگه میرم و خدا میدونه کی دوباره وقت میکنم برگردم همزادی....جای من همزاد نیاری هااااااا...هرکی جای من بیاد رو آتیش میکشم 😑

مواظب خودت خیلییییییی باش همزادی عزیزم

دوست دارم و دلم برات تنگ میشه، تلاش میکنم زودی برگردم

بسییییییی مواظب خودت باش 

بوس روی لپات، فعلا بدرود😊💜💕

سلام همزاد خوشکلممممم 
فدات شم اری بهترین کارو میکنی کنکورت خیلی مهمه این چند ماه رو بچسب ب درسات و بعدش ک کنکورو دادی بیا بترکون همه جا رو 
االهییییی 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 منم واقعا نمت پنج ماه نبودتو تحمل کنم اری تونستی بیا حتمن ی سر و ی خبری از خودت بده 
نهههههه تو ی دونه اییییی از کوجا همزاد مثل تو بیارم اخه؟؟؟
فدای حسودی کیوتت بشممممم کهههه 
تو هم مواظب خودت باشش
بوس بک 💜💜💜💜

سلاااااااااام همزادییی گلمممم چه طوری؟؟؟
دلم برات یذرهههههه شدههههههههههههههه

نگی من خیلی بی وفا هستما...ببین اومدم ولی تو نمد چرا نیستی T_T

در هر صورت خواستم یه اعلام حصور کنم و بگم زیر فشار درس های نخونده ام دارم له میشم ولی هنوز هستم 😂 

از میسو چه خبر؟ مطمئنم بیبیم از دستم یا کلی ناراحته و یا کلی عصبیه... در هر صورت دو صورت هم حق داره البته T_T

خب همین دیگه...همزادی

تو چه خبر؟ همه چی برات خوبه؟ بر وفق مرادت پیش میره؟

 

البته ک بی وفا نیستیییی
حالم خوب نیس همزادی نمد سرماخوردم انفولانزا گرفتم یا امیکرون 
در هر صورت بازم تا اخر هفته احتمالا نباشم تا بهتر بشم 
میانه همزادی از اونجا ک حالم حوب نبود چندین روزیه وب نرفتم و خبر ندارم ولی مطمئنممم میسو خیلی دل تنگتههه 
خواستی برای میسو چیزی بزار اینجا من ادرس اینجا رو میدم میسو خوبه؟

سحرررررررررررررررررررررررررررر

ای سحرررررررررررررررررررررررر

سحررررررررررررررررررررررررررر

سحرررررررررررررررررررررررررر

و بازم سحرررررررررررررررررررررر

چطوری؟چخبرا؟

راستی میخوام از همینجا به محدثه(هرموقع دید) یچی بگم

از من دیوونه تر تویی..حالا که قرار نیس بیای سایت و اینورم نمیشه پیدات کرد اینو بدون اگه درستو خوب نخونی و نمره های خوب خوب نگیری و من بفهمم اونوقته که باید برای مراسم ختمت دنبال مداح باشی😈🔪🔪

خب تهدیدمو کردم ^-^الان راضیم^-^

دیگه چخبر سحر؟دقت کردی همه ماها شیفتی سر میزنیم ب سایت دقیقا هرموقع میریم 90درصد بچه ها نیستن و بعد اونا سر میزنن ما نیستیم

راستییییییی دارمممم پاارهههه میشمممممممم...البته مغزم داره پارههه میشه هی ایده میاد تو ذهنم برا فیک ولی ب بچه ها قول دادم ننویسم تا کنکور برا همین هی به کیوت پیام میدم😂💔از اونور هم سره وبتون پسرا هی میرم رو مخ مونی😂😂

خیلی وقته سیم هم اذیت نکردم هعی

خوبببببب این اوایلش ک برا توئه همزادییی

اری اری دقیقا 
نهههههه دیگه بعددد کنکوررررر بنویس کنکورت از هر چی مهم تره
ایگوووو اذیتشششش نکن گوناه دارهههههههههه

سلام پاپا موچی جونم 

هق وقتی اینو دیدم قلبم درد گرفت

دقیق نمیدونم برات چه اتفاقی افتاده اما یک چیزی از من به تو نصیحت نزار چیزی تو دلت بمونه همشو بریز بیرون تا اروم بشی به حرف کسی گوش نده ازاد باش و خودتو اذیت نکن حتی اگ کوچیک ترین موضوع باشه 

و به نظرم هر چیزی که باعث نارااحتی ادم بشه بازم مهمه و احمقانه نیس

عاشقتمممم امیدوارم با حرفام بهت کمک کنم دوست ندارم پاپا موچیم ناراحت و غمگین باشه دوست دارم خنده هاش از ته دل باشه ن ظاهری باشه دوس دارم شادی از وجودت باشه هق

پاپا موچییییییییییییییییییییییییییییییی ای کاش پیشت بودم سفت تو بغلم میچلوندمت و بوست میکردم و ارومت میکردم ببخش که نمیتونم کاری بکنم:(

فدای قلبببب مهربونتتتتتتتتتتت 
اره عزیز منم دقیقا وقتی اینجوری مینویسم خیلیی تخلیه میشممم 
وجودت خودش کلییییی باعث ارامش وجودمهه ، اصن وقتی میبینم پیام میدی بهم کلیی خوشحال میششمممم 
کاش بودی منمم میچلوندمتتتتتتت و کلی اروم میشدم
ولی همینکه به یادمی و بهم پیام میدی کلی انرژی میگیرم
لاو یوووو 💜💜

سلام همزادیییییییی

ای الاهی دورت بگردم من 🥺 دلم برات یذره شده فدات

چه خبرا چع کارا می‌کنی؟

از میسو چه خبر؟ حالش خوبه؟

خودت مربض شده بودی خوب شدی؟ دیدم اون بالاتر ها گفته بودی انگار سرما خوردی.... مواظب خودت باش همزادی... یه همزاد که بیشتر ندارم🥺💜

همزادی انقدر دلم میخواد برات حرف بزنم ولی توی بی‌وقتی گیر کردم و نمی‌تونم زیاد پای موبایل باشم..همین جوریشم کل کار هام مونده روی هم

کی میشه کنکورک تموم شه راحت شم🥺

و اینکه گفته بودی آدرس سایت رو بدی میسو یا نه

آره چرا ندی؟ من رمز سایت جیسوگ رو راستش گذاشتم توی انباری تا سال بعد که کنکور دادم دوبار برش دارم برای همین اینجا بهترین جا هستش برای من

کلا هر کسی خواست باهام حرف بزنه بگو بیاد اینجا 😭

حال هم باید بروم همزادی عزیزم تا ببینم کی وقت میکنم دوباره بیام 🥺 بخدا نمی‌تونم ازت دور شم انقدر که دلم برات تنگ میشه 😭💜

موتظب خودت باش و به میسو هم از جانب من خیلییی بهش سلام برسون و بگو دل مامی براش خیلی تنگ شده و از اینکه نتونسته بهش پیام بده خیلی خیلی شرمنده‌اس. ایشالا بعد کنکورش جبران می‌کنه براش مواظب خودت باش همزادی

یه دنیا دوست دارم

بای بای 😍😍😍😘😘😘❤️❤️❤️❤️

منم دلم خیلیی برااتتت تنگ شدههه یو نووووو؟؟؟؟
خوبه باهاش حرف نزدم چون خیلیی وقته وب و چت و اینا نرفتم فقط ی سر ب گروه زدم ان بود و حالش خوب بود و دلش برات تنگ شده بوددددد 

منم خیلیی دوس دارم باهات حرف بزنم ولی منم نظزم اینه فوکوس کن رو درساتتتت ، بعد ‌کنکورت اینقددو حرف بزنیمم ک هیچی دیگه مخمون بترکا 
اوکیه میدم ادرسو ب میسو 
باش فدا باششش

حتمن بهش میگم
خیلییی مواظب خودت باششششش همزادی
ساراننگههههههه😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜

ای سحری همزادی گلممممم کجاییییییی دقیقاااا کجاییی دلم برات تنگ شدهههه😭😭😭😭

چخبرا؟ همه چی خوبه؟ خواهرت چه طوره؟

از بچه‌های سایت چه خبر؟ همه خوبن؟ ازشون خبری داری یا نه؟ میسو چی؟🥺😭 دلم برای میسو یذره شده...بقیه هم همین طور مثل شفا و ماهی شی و دینا و بقیه😭

حالا که گفتم شفا یادم اومد

# برای شفا

اییی مای فرند عزیزم چه خبراااا کجا بودی نبودییی وای نچ نچ نچ... جلوی چشمای همزادم منو تهدید به قتل می‌کنی؟🤨😂

همزادیی بیا ببین می‌خوان همزادتو بکشننننن

شفا داری یه کار همین الان هم که می‌خوام دعوت نکنم برم دخپاییمو بیارما😊😂

حال هم من بروم دیگر

فعلا بتی بای

سلام همزادددددددمممم😭😭
من درگیر خونه تکونی اینا بودم از اینور باز وب های کیپاپمو فیل کردن هیچی دیگه کلا داغون شدممممممممممم 
ی مدت طولانیه نرفتم سایت، دیگه حقیقتا فرقیم بزا کسی نداره بودن یا نبودنم تو وب ، برا همین کلا ی مدتع نرفتم 



دست بهت بزنن بع خاک و خون میکشمممممششونن😤😤😤😤😤😤😤😤

مامیییییییییییییییییییی! T~T

چطورییی؟! حالتتت خوبههه؟! درسات خوب پیش میرنن؟! درساتووو بخوننن بهترین مام دنیا لیتل وانت منتظر نتایج عالیته... سو لیتل وانو ناامید نکن هوم؟! :))

وااایییی ماممممم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلتنگتمممممممم از بسس دلم برات تنگه دارم خوابتو میبینم... یکی دو هفته پیش دو بار خوابتو دیدم ک اومدی سایت و باهام حرف زدی، بعدش ک بیدار شدم دیدم ک همش خوابه فقط زااار زدمم....😭😭🚶🚶🚶

لنتییی یبارم تو کامنتات ک تو سایت جیسوگ گذاشتی *منی ک دیشب متوجه شدم تو کامنت دادی💔😭* اسم منو نیاوردییی فک کردم منو یادت رفتههه... لاقل یکی ار کامنتامو ریپلای میزدی متوجه میشدم ک تو سایتی و میای و میبینی مارو...

هنوز منتظرتم ک بیای و با بیبی گرل گفتنات اذیتم کنیییی... اونم ن هر اذیتی... اذیتی ک دوسش دارم و نیشامو باااز میکنههه:)))😂😂

هعییی یمدته دارم کم خواب میبینم... خودت میدونی کودوما رو میگم دیگهه😈😂😂 بهم بگو تو خوابامو بردی؟! پسشش بده میخوامشش بهشش نیاز دارم😑😂😂😂💔

خیالتم در مورد جای خالی انحرافاتت تو سایت راحت راحت باشه... کاز جاتو نمیذارم خالی باشه😎🥃😂

هاااننن ماامییی داشت یادم میرفت ک بچه دار شدیی🙂😂 ممد مهدی، داداشم شده... نمیشناسیش چون این مدت ک نبودی اومده سایت و نیو ممبره... و خب چون خیلیی داشت از خوشبختی خواهر کوچیکش ب دلیل وجود خودش میگفت، منم دلم داداش خواست... البته بزرگتر خواست ولی گفتش ک هم میشه داداش کوچیکم و هم داداش بزرگم... سو پسر گودیهه... خیلیی گودهه دوسش دارمم بهش میگم مهدوو... بقول خودش مهدو بر وزن میسو🤝🙂😂😂

خب زیاد گفتم و نکته اساسی حرفام تو پیوی خودته تو سایت ددی جیس... یچیی خیلیی خاص و مخصوص از طرف جیسوگ گرفتم ک سکرته🙂🚶

ببینم چرا داری میگی از دستت عصبیم-_- ن من دلم میاد اصن ازت عصبانی باشم؟! حالمم خیلیی خوبههه ولی حالم بشدتت هواتو کرده... هوای حرف زدن باهات... لامصب ساعت سه چهار ظهر میوفتادیم رو حرف زدن تا ساعت ده یازده شب...

خوب درساتو بچسب و خوووب بخووننن... ب امید بهترینااا واستتت💜💜💜

سارانگهه وریی زیااااد💗💞

                                    _ بیبی گرل منتظرت, میسو _

#همزاد

ای سحرررررررررررر باد صبای من این پیام رو تایید بزن برای همزاد بچه پرروت لطفن^^

خدا بگم چیکارت نکنهههههه هرجا اسم فرند و بازیگراش و ویدیوش و عکساش و هرچی ک ربط داره بهشون میبینم یادت میفتم:")

بعلههههههههه این تهدید مسلحانه برای توعههههه حتی جلوی چشم همزادت و دارلینگ جان (چ لوسه همون چاگی بگم راحتترهXD)

دمپایی دربیاری شلنگ درمیارم..هفت تیر بکشی خنجر میشکم@_@

بیا اینمم تایید



نههه دیگههههههه هر کی بخواد دس به همزادم بزنه هیچی دیگه بزار نگم چی میشهههه

من اصلنم گریه نمیکنم که استپ مامانم انقدر زود فراموشم کرد اصلا بای این زندگی ="))))

@محدثه خوفی؟ =")

یه حالیم از این ادمین جیگر هم بپرسیم بی وفا نشویم 

@سحر شما خوبی خوشی چه خبرا؟ =")))

+چرا حس اضافه بودن دارم....

ایگوو ناراحت نباش فدا دلش برا همه تنگ شدههه محدثههه 


تنکسسسس ک یادم بودیی🤧🤧🤧🤧🤧
خوبم فقط ی جوریم ، چجوری بگم همچین ی جوریم ک خودمو از جمع کشیدم کنار و تنهایی رو ترجیح میدم 
نههه نزن این حرفو ناراحت میشم🙁🙁🙁

هعییییی

اییی چورااا

ولی خب میدانم دقیقا چه حسیه متاسفانه =") ادم تا با خودش و اطرافیان کنار بیاد طول میکشه...

ولی حیف نزدیک عیده و بقیه واسه بیرون نرفتن این بهانه ها رو قبول نمیکنن😂😂😂

ن منظورم مجازیه، دوستای مجازیمو میگم
کلا ی طوریع ک احساس میکنم سزد شدن و خوب منم دیگه کم کم سرد شدم 

عه عه عه عه

*وقتی تو مجازی همه چی رو کج میفهمی😂

هعی زندگی...ترک کردن دوست مجازی سخت تر از واقعی عه همیشه =")

اریی ارییی
حالا اینور من دوست در زندگی واقعیی یکی هست ک باهاش خیلیی صمیمیم(گرچه ی جوریه ک الان ی سال و خرده ای ندیدمش ولی خوب هر ازگاهی بهش زنگ میزنم) یکی دیگم بگی نگی دوستم باهاش
ولی دوستای مجازیم بیشترن، و اری ترک کردن دوستای مجازی واقعا سخت ترهه من یکی از دوستای مجازیم ی دوسال و خرده ای هس ک کات کزد باهام ولی هنوزم گاهی میرم تو فکرش

آیگووو اومونیممم اینووو نگوووو 😭

من همیشهه به یادتمم...

چینچا میانهه توی کامنتی ک گذاشتم خواستم ازت تشکر کنم ولی از بس هیجان داشتم یادم نبودد هیچیی بگمم...

دختر بدی شدم نه؟! :((

بخداا خواستم بگم به مامی این مدت ک تو نبودی اومونی سحر پیشم بوده... ولی خب گفتم ک از شدت هیجان یادم نبود :((

بعدشم خودت گفتی ک یمدت نیستی و دیگه نخواستم مزاحمت شم بخاطر این بودش ک نیومدم پیویت...

مام محدد ب دمپاییت بگو بیاد وسط... الان حق داری با دمپاییت تا جون دارم بزنیم... قبولشم میکنم چون دختر بدی شدم و احوال اومونیمو نپرسیدم😭🚶

ن فدات شمم 
حرفم کلیی بوددد 
اشکال نداره دارلینگ میدونم دیگه ی چند ماهی هس مامیت نبوده بسییی ذوق زده ایییی
فدات کنچانا ناراحت نکن من خوبم باشه؟ 
نهه نهه نمیخواد دمپایی چیه، من دلم نمیاد ناراحا باشی کتک ک بمانددد

دوستای مجازیت لیاقتتو ندارن که سرد میشن!!!حالا هر کی باشه حتی من

تو سرد نباش ولی،خودِ همیشگیت بمون،سرنگهه یو سحرشه^^عیدتم پیشاپیش مبارک،امیدوارم سال قشنگ و مهربونی برات باشه و حال دلت تو سال جدید بهتر از قبل باشه و کلی اتفاقای خوب برات بیفته

مبیی 🥺🥺 حتی الانم ای میسس یووووو ، 
تو ک سرد بشی هیچی دیگه از دایره ی دوستام ک پیششون خودمم کسی نمیمونه ، فعلا ک هیچکی نیس
مبیییییی نمیدونم شاید اومدم شهرتون، به نظرت بیام اگه میتونیم همو ببیتیم؟ منکه امیدوارمممممم 
سرد نمیشم ولی فقط میدونی دیگه ترجیح میدم وابستگی مو نسبت بهشون کم کنم تا اسیب کمتری ببیتم 
منم امیدوارم امسال ی سال خیلییی خوب باشههه برات، امسال شاهد پوکری کمترییییی باشم ازت 😂😂😁😁😁

@محدثه
 زن دوم شوهر خاله خوبی؟؟؟؟
خیلیییییی پوگوشیپوسو 🥺🥺
اما کامنتو طولانی نمیکنم چون میدونم یه دنیا کار ریخته سرت🥺💜
فایتینگگگگ محدثه ژانم😉💜
به امید اینکه موفقیت هات روز افزون باشن و زودتر از شر کنکور راحت بشی😍
https://uupload.ir/view/b7e9c7aea47e6452efc5fd07f28129fd_64d2.jpg

@محدثه
محدددثثثثههههههه اینم ببین بعد برو😁😁
https://uupload.ir/view/37f4b042e2a7041402bb68c658f2742e_pfnn.jpg
فاییییییتتتتتتتتییییییییینننننننگگگگگگگگگگ❤️🧡💛💚💙💜

ایگوو همزادی بیا ببین دینا برات چی اوردهه

اونی سحر خوبی؟؟؟
دلمان برایت اندازه نوترون شده🙁
https://uupload.ir/view/80f7a3944a38fa1e75c64216e46bce1d_u4tr.jpg
https://uupload.ir/view/53d43b5b7e4ecb8855f4d461541f3dca_aqb7.jpg

خوبم فدات شمممممم 
ایگو چینجاااا؟؟
حقیقتا چون از اون شخصیتای کاریزماتیک ندارم و البت از اون شخصیتای شوخی طبع احساس میکنم زیاد نبودم حس نشهههه

حتی الانم میس می؟؟شوخی میکنی؟اس ام اس داده بودی که🤧آیگوو سحر ما اینقد ظریفه؟گوگولوو

اوه پس سرد نمیشم،اگرم شدم تو یکم از گرمات رو بده به من،سرد شدن شیروو

جدی؟عید میخوای بیای؟کِیییی؟

درکل،تجربه‌م بم ثابت کرده که باید برای هر نوع رابطه ای حد و مرز گذاشت تا وابستگی زیاد نشه،حتی اگه آدم سردی هم نبود و گرم بود،حالا هر کی،بهش وابسته نشو،هوم؟سخته ولی شدنیه،جدی میگم

عه من ک دیگه زیاد اونیدا هم پوکر نیستم😂😂من ک دارم دعا میکنم یکم مثه خوده قبلیم پوکر شم

راستی به فاطمه حتما سلام منو برسون و بگو خیلی دلم براش تنگ شده🥺و اینکه هوای همو داشته باشین🤧👭

اری اری بازم میست بودممممم🙁🙁
نهه دیگه نوروز ک نشد باز دارن برا بعد ماه رمضون برنامه میریزیم تا ببینم چی میشع ولی اگه شد حتمن میام پیشتتت 
اری اری، به قول تو سخته ولی کار نشد ندارع 

با اینکه پوکرتم دوسسسس ولی در این حددد بمونننن خوبع

اوکایههه حتمن میرسونم سلامتو

بلی واقعا 🙁
عه وا خاک عالم اونی نزن این حرفووووو ما همیشه به یادتیمم اینو بدون
اینگده جات خالیهههه 🥺🥺
زود زود بیا دلمون تنگ نشه ، باشه؟؟ 🤗😍😘💜
https://uplod.ir/52h82oa6fut4/44578859c800b046d048ec44ac91177e.jpg.htm

فدایتتت 😊😊😊😊
چشم سعی میکنمم بیلددددد زوددددد

آیگوووو

عرررررر اومدبم سال جدیدددد ایشالا سال جدید مبارک باشه سحری فدات شم ایشالا سال خوبی داشته باشی

ایشالا به هرچی می‌خوای برسی عزیزم و همیشه شاد و خوش و سلامت و خوشبخت باشی

امیدوارم سال جدید برات پر از برکت و شادی باشه 😍

سر سفره هفت سین و موقع سال جدید برات دعا کردم فدات

مرسی ک همزاد خوشگلمممم💜💜💜
منم کلیی برات دعا کردم ک کنکورتو خوب بدییی 
دلم برات بسیییییی تنگگگ شدههههه

میسو فدات

دینایی

نات مای چایلد ستاره و در آخر شفا جونم شما ها رو هم موقع سال تخویل دعا کردم

امیدوارم سال خوبی داشته باشین و به هرچی می‌خواین برسین عزیزانم 😘😘

جواب تک تکتون رو هم ایشالا به موقعش میدم الان راستش خونمون با تلفن زنگ خوردن داره یکی میشه😂

@سحر

های بر شمااا ادمین جیگر جیمین شی 

سال نو مبارک عزیییزم دلم کلی برات تنگ شده بوداااا  سحر منو یادته یا چی🙂؟

میسو منو هدایت کرد به اینجا تا با محدثههههه ی قشنگم حرف بزنم

@محدثه

ماهی شی صحبت میکنه!های بر شما!!

تیزهوشمممم چشم رنگی جانمممم منحرف اعظم جانم ،کجااااایییی  دقیقا کجایییی کجایییی تو بی من ، تو بی من کجااییییی😭😭 بیا بریم بازار فدا👀😂

چطوریییی قشنگم سال نو مبارک جانم❤ دختر تو کجاییی آخه دلم کلی برات تنگ شده امیدوارم تو درسات موفق باشی و بهترین نتیجه رو بگیری زیبا ک اگه نگیریییی بقول "شفا خواهر گلم"کنسلی😏😂😎سو خوب بخون درساتو

میگم محد جانم من اکلیلی شدم برااات ک هر وقت اسممو اوردیییی تو کامنتااا😭😭😭😭💖 محدثه زود درساتو بخون بریم بازار چنتا جا خوب پیدا کردم باااید سر زد بهشون😂😂😂 بوس بهتتتتت 

 

سلاممم ماهئیییی خوبی؟
نهههه یادمههه اینقدممم ضعیف نیست دیگه حافظه م،سال نوی تو هم با چند روز تاخیرررر مبارررکککککککک 

قربونت مهربون خوبم😘

درود جانم این عالیه بسیییی خوشحال شدم ک😂💜 خیلییی ممنونم عزیزم😍❤ 

💜💜💜فدای تو

اهم...یک دو سه امتخان میکنیم! صدا ی من میاد؟😂

بکیخینیتتیایتی

عزیزان منننننن دلن براتون یذره شده بوددد

سحری همزادم کجایی توووووو

همزاد گلمممممم دلم برات یذره شده هاااا هیچ ایده‌ای نداری چقدر دلتنگتممممممم خداییش سحری شب‌ها که می‌خوام بخوابم گاهی باهات حرف می‌زنم یونو؟ تختم زیر پنجره اس برای همین وقتی می‌خوابم قشنگ دارم آسمون رو می‌بینم ... یعدش گاهی که خوابم نمی‌بره حرف می‌زنم برات😭

تو چه خبر همزادی؟ خواهرت چه طوره فدات؟

از خودت چه خبر؟ دانشگاه و اینا چی؟ همه چی اوکیه؟

وای سحری اینقدر همه چی در هم پیچ خورد... تکلیف امتحانامونم معلوم نی:/ یکی میگه دی ماهه یکی میگه خرداد تهشم هیچی به هیچی

خب حالا بذار غر درسامو نزنم بعد این همه وقت که اومدم😂

از بقیه بچه‌ها چه خبرررر دلم برای همه‌شون یذره شده...یلدا، میسو، ماهی شی، شفا، نات مای چایلدم، دینا و حتی رعنا😭😭😭

دیدم چند نفرشون همین جا برای من پیام دادن....

#همه

الهی من فداتون شمممممم که به فکر منید...بخدا من شرمنده همه‌تونم یهو رفتما....ولی چه کنم...یه کنکوره و یه عمر زندگی که بعدش دارم...

ایشالا تیرماه میام بعدش تلافی همه مدتی که نبودم رو درمیارم...😭😭😭😭

سلاممم همزادددددیییییی😭😭 ور ار یوو؟ ای میسنگ یو سو ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
الهی من فدات بشم کههه🥺🥺🥺🥺 اسمون شب هارتمو پودر میکنهههه اصن 
😭😭خوبه ابجیمم، من هر روززز هر روز دعا میکنم برات ک کنکورتو خوب بدیییی
یسسس همه چی خوبهههههه 
ای بابا شورشو در اوردن دیگه اینام 
اصن تو فقط غز بزننن ک دلم برا غر زدناتم تنگههههههههههههههههههه
اری اری پیام میدن اینجا بهت

#میسو

ببیبی گرلمممممممممم الهی من فدات شممممم دلم برات یذره شده میسوووووووووو

یا قران بیبی....این همه من نبودم ابن همه اتفاق افتاده...عه...داداش دار شدی که...قرار بود تک فرزند نگهت دارم پرشو بدب که بچه منی بقیه دلشون آب شه که😂😂

بیب من خودم با کمبود خواب دبدن مواجهم والا..ببین خواب‌هاتو کی دزدیده...😂

الهی..خواب منم دیدی....منم خوابتو دیدم اتفاقاً پارسال...بعدش هیچی دیگه...بیدار شدم دیدم خواب بود

آره...دیگه میفتادیم روی دور حرف زدن ول نمی‌کردیم... اتفاقاً منم دل تنگ همون روزها شدم. البته خوب اونم یه دوره زمانی برای خودش بود...ایشالا دوباره همون طوری می‌کنمش...بذار این کنکور بی‌صاحابمو بدممممبمینیننیتی از خواب و هوراک انداختتم بخدا...یعنی دعا دعا می‌کنم پشتش نمونم فقط...

فدایی داری که عزیزم...ایشالا با دست پر برگردم پبش تو و همزادم و شفا و کلا همه

بوس روی لپات بیبی گرلم...

خدافظ تا یه مدت دیگه که برگردم 😘

#نات مای چایلد

عرررر نه من غلط کنم فراموشت کنم نات مای چایلدمممم مگه چندتا نات مای چایلد دارم؟ هوممم؟

تو چه طوری فدات؟ درسات چه طوره؟

ایشالا هرجا هستی موفق باشی گلم 🥰😍

#ماهی

عررررر ماهی جانممممم خاله‌ی مننننننن کجایی توووو نگوووووو من سر درسامممممم با امتحانای کوفتیم درگیرمممممیمینیتیتیاذی

عهههه بازار جدیدددددد

میگم خاله جان ورشکست میشی با من بیای خریدها...یع مدت هم هست موندنم توی خونه عقده گرفتم یهپ میبینی کل بازار رو میارم پایینا😂😂😂 از من گفتن بود

چشم چشم یه سه ماه دیگه صبر کنی زود برمیگردم پیشتون...

#شفا

یکیمینتیایاساایینمیحی شفااااا دلم برات تنگ شده مای فرنددددد دلم براب اینکه همش همه برنیم لت و پار کنیم هم تنگ شده ههه دام برای خنجرت و کلا همه چیت تنگ شدههههه بمیمیمینیتتیای

تو بیا بگو من چه جوری این دلتنگیمو رفع کنم هوم؟😭 هی بعضی وقت‌ها بهش فکر میکنم خنده‌ام میگیره جدی...بحثامون رو خیلی دوست داشتم😭

تو چیکارا می‌کنی؟ درسا و اینات چع خبر؟ شماهم معلم‌هاتون که چه عرض کنم، مدیرتون برگشته گفته نیاین مدرسه معرفی برای مدرسه رد نمی‌کنم بعدش زورتون کرده برین مدرسه یا چی؟

وای باپرم نمیشه ابنو میگم ولی از مدرسه حضوری با این ماسک‌هاش خوشم نمیاددددددد بمبنینیتایاساس ساعت‌های دینی‌مون اندازه هزارساعت میره جلووووبنبنبنبت

#دینااااا

عزیرمممممم کیوتمممممم کحایی تووووووو دلم برات یذره شده عشقمممممم اینقدر این مدت نگران قلبت بودم که حد نداشت....مشکلی چیزی نداشتی این مدت؟

حرص نخور زیاد باشه؟ مخصوصا الان که نزدیک امتحاناتون شدین احتمالا یکم روی اعصاب میره...ولی خب سعی کن کم حرص بخوری هوم؟

خب تو چه خبر فدات؟

زن دوم شوهر خالههههههه🥺🥺🥺
من که هستم تو کجایی؟دقیقا کجایی؟؟
شما مگه به من قول نداده بودی نگران نباشی هوم؟؟؟؟🤨🤨
نه خیالت تخت با مشاورمون حرف زدم حل شد دونت نگران😍😍😍😍
میدونی امتحانا رو اعصاب نیستن حرفا و تهدیدای معلما رو اعصابه🤦🏻‍♀️😂😂
وای محد امروز یه سوتی از معلم ریاضیمون دیدم وای یعنی پارهههههههه شدم خیلی جلوی خودمو گرفتم وسط کلاس نخندم اخه بدجوری عصبی بود😂😂😂😂
جوری شد به مامانم گفتم گفت ای خدا بچه مردم دنبال درس و مشقشه بچه من منحرف🙈😂😂
خداییش از من یکی نا منحرف و پاک تر و معصوم تر تو کلاسمون نیس مامانم زیادی بچه های مردمو دست کم میگیره یونو؟😌😂
حیف میخوام دختر خوبی باشم ولا اینجا میگفتم 😂

محددثهههه میدونییییی یه کاری کردممممم😆😆🤓این عکسه رو نیگا:
https://www.uplooder.net/img/image/73/e27f181fb7396396bf725d9f0831b3f0/Screenshot-2022-04-07-125003.jpg
ما رو میگههههههههه🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
دعا کن کشوری رم ببریم🥺
خداییش حضوری بهتره حداقلش سوتی های معلما و بچه ها دل ادمو شاد میکنه ولی به شرطی که امتحانا انلاین باشه😁میدونی همین امتحانای حضوریم یه جورایی خوبه کمک میکنه یکم از استرسمون برا خرداد کم بشه😇 از معلما که ابی گرم نمیشه را کم کردن استرس ما😬باز اینجوری یه درصدشم کم بشه باید کلامونو بندازیم هوا🤦🏻‍♀️😅

انقده هر شب دعا میکنم کنکورتونو به بهترین شکل ممکن بدین از خاله هام گرفته تا شما😍😍😍😍💜💜💜💜
متنظر نتایج درخشانتون هستیم فایتینگگگگگگگگگگگگ🤩🤩
به امید اون روزی که نتایج کنکور بیاد و جز اون 10 نفر اول که تو تلویزیون نشونشون میده ببینیمتون🤗🤗

دفترچه نامه های زن دوم شوهر خاله پارت 777
😍😍

نیشاااممم خببببب:))))))))))

 

من دیگه تک فرزند دلتمم.... جامو به کسی نمیدممم

اصن من دختر جیسحدم... دختر جیسحد ابهت خاصی داره ها😎🥃

دمپاییتو قرض بدههه میخوام برم دزد خوابامو بزنم کبودش کنممم.....👡👡👡

مام🙂🙂🙂 درست حرف بزن جانم🙂🙂🙂 ینی درست وسط احساسی شدنم مخم پرید یونو؟! ینی چی دوباره همون‌طوری می‌کنیش🙂😂💔 میگفتی روزارو همون‌طوری میکنم بهتر بود🙂😂😂

ایشالا پشتش نمیمونیییی... اصن فکرشم نکنن که یروز زبونم لااال قبول نشی... میدونم ادم استرسی نیستی، پس از اینکه به بهترین نحو میدیش مطمئنم... البته مخت نپره کنکورتو میگما🙂😂

بوسس بک بهتت مامییی قشنگم^3^

اوکییی ایمممم فاینن:)))))

فایتینگگگ...💜

همزادم😭😭😭😭😭

بقران سحری از اتاقم صبح تا شب در نمیام😭 یکی بپرسه کجام قشنگ می‌تونه آدرس بده کجای خونه‌ام

منم آسمون شب میزنه ذوبم می‌کنهههههه تازه اینجا گاهی وقت‌ها ماه هم نورش میفته روی تختم بعدش بقلش هم چندتا ستاره هست برای همین خیلی کشنده‌اس ویو...😭😭😭

منم خیلی خیلی خیلیییییییی دلم برات تنگ شده همزادییی. تازه بعضی وقت‌ها هی ناروتو میبینم یادم به این میفته که هی داشتم می‌دیدم برای تو نیومدم تعریف می‌کردم. بعدش یادم به بقیه‌ی خاطره‌هامون میفته بسی شاد میشم😂💜

مرسی که دعا می‌کنی برام همزادی 😭❤️ منم انصافا به فکر هرکدومتون میفتم دعا می‌کنم به هرچی می‌خواید و صلاحه برسید

ولی همزادی یونو؟ یه چیزی توی مایه‌های پنج ماهه من هیچ خبری از بی تی اس ندارم آنچنان؟ کلا آهنگ گوش کردن و پیگیر خواننده‌ها بودن رو بوسیدم گذاشتم کنار. الان یه حس عجیبی داره زندگی کنی ولی از هیچی خبر نداشته باشی😂💔

همزادیی خوشگلم کجایی ای میس یوو ورییی 🥺🥺
امیدوارم زودتر کنکورتو با موفقیت پشت سر بزاری 
ان شالله ک نتیجه تموم تلاشاتو میگیری فدا، 
🥺🥺 میخوای من ذوب شه هارتم وقتی اینجوری داری تعریف میکتییی از ویوی اتاقت 😭😭😭
ارههه ناروتووووووو😭 من اوچیها رو میبینم یاد تو میفتممممممممم 
فدات مهربوننننننننننمممممممم💜💜💜
ایگووو اشکال نداره فدا عوضش وقتی نتیجه کنکورتو ببینی خوشحال میشی از این که همه چب رو گذاشتی کنار 

#دینا

واییی دینایییی عزیزم😭🥺❤️

منم والا درگیر درس‌هام و معلم‌ها و امتحاناشونم...

آری میدانم قول دادم دیگه نگران نباشم ولی خب دیگه چه کنم گاهی نگران میشم برات و خب دست خودمم نیست😂💔 ولی قول می‌دم کم‌تر نگران شم😘

یکیهیتستیتتینیتیایایتیهیهیهیعتی

مبارک باشههههه ایشالا برین کشوریییییییی

من هیچ وقت از رباتیک و اینا خوشم نیومد ولی ایشالا توش بترکونی و خیلی خفن طور به مراحل بالات برسییییی🥰🥰🥰🥰

آره می‌فهمم. ولی خب من حوصله نصف زنگ‌هامون رو ندارم مثلا دینی یا فارسی‌مون و همینکه ترجیح میدم خودم بخونم ولی خب چه کنم، مدیرمون گفته اگر نیاین مدرسه و امتحانای معرفی رو هم ندین معرفیتون نمی‌کنم برای دانشگاه و یه مشت چرند دیگه هم گفته که انصافا نمی‌فهمم چه طور چنین چیزی ممکنه ولی خب:/ ولی خب می‌دونی که من کلا خیلی ریلکس کارامو می‌کنم...سو کلا محلش نمیدم😂😂😂😂

آره خدایی حضوری برای امتحان خیلی بده

فدایت که برام دعا می‌کنی🥰 ایشالا هم تو و من و بقیه به هرچی صلاح باشه برسیم🙂💜

#میسو

یس یس بیبی گرل کلا دهتر جیسحد بودن خیلی گنگش بالاس یونو؟😎🍷🚬

آری آری جایت به کسی دیگر نده ای مای چایلد😎🍷🚬

باشه بیا فعلا این دمپایی من دست تو باشه بعدش نیاز بود از جانب من برو یکم کتک کاری😂

بیبی گرل🙂🙂🙂 یونو هرچقدر من تلاش هم کنم تهش جمله بندیم خیلی ایراد داره🙂🙂🙂 تو مفهوم مثبتشو بچسب جانم🙂🙂🙂🙂

می‌بینم مامی رو خیلی این مدت خوب شناختی ها 😎🍷🚬 الحق دختر خودمی بیب😎🍷🚬

آره استرس ندارم ولی خب حسش یه طوریه...نمی‌دونم باید چه جور توصیفش کنم ولی مثلا می‌دونی اصلا نمی‌تونم هضم کنم چرا یه امتحان ۴ ساعته باید سرنوشتمو تعیین کنه...مثلا ۱۲ سال درس می‌خونی بعد تهش همه چی می‌خواد با ۴ ساعت معلوم شه؟ بعد همه هم روش قضاوت کنن...مثلا بگن چمیدونم مثلا بگن این همه درس خوند تهش هیچی یا نمی‌دونم...از این دست حرف‌ها

ولی جدای این حرف‌ها مرسی که امیدواری میدی فدات😍😍😍 نمی‌دونی چقدر ابن حرف‌ها رو می‌شنوم انرژی می‌گیرم جدی🙂💜

عه بذار دو دقیقه این مخم مثبت باشه بچه😂

آره همین طور به فاین بودنت ادامه بده بیبی گرل...خوبه برات😎🍷🚬

بای بای فاتینگگگگ🥰🥰🥰🥰💜💜💜💜

چشم رنگی عزیییزم😍 خاله قربونت بره 😘

موفق باشییی دختر ... بگردم... میدونی ماهم رفتیم مد همه موندیم تو گل😂😂😂

غمت نباشه خالت تیلیاردر دختر بازار رو خالی کن اصن! فیدای ی تار موت اوکی؟ 😂😂😂😂

اوکی منتظرت خواهیم ماند🙂💜

#محدثه

هققققق اصلا من بغل موخام =")

هیییییی خوبیم بد نیستیم....درسا هم همونیه که بود با شدت بیشتر =/ ول نمیکنن که اهععع

*الانم مثلا دارم فارسی میخونم....

همچنیییین

با کلی فایتینگ برایت بوچ بوچ

ولی چه جمع اینجا جمعه😂

ی سلامی هم ب خاله ماهی و یار غارم و اومونی شفا و تک نات مای سیس دنیااا

و سلامی ویژه به سحریییی

راستی

عیدتونم با تاخیر زیاد موارک😂❤

:)))))))))))))))))))))))))))))))))....قابلیت اینو دارم تا صبح پرانتز بزارممم...... نکنن با من... البته چیزه ببخشید بکن با من(مخ باز میپرد:"))... نمد نکن، نه نه همینجوری ادامه بده... عههه ژتیتنحححخخنننینثنثنی زبونم در برابر این کلمه خودت میدونی قاصر و بستس...  بعد تو بگیش... هیچی دیگە بیبیتو قشنگگگ (میدونم باز پرید ولی اونی که منتظر خوندنشی رو نمیخونی😂) با چاقو تکه پاره میکنی (مخ هارا باید شسکت چون خاک خوردن).... سو هیچی نمیگمم میزارم نیشام تا توانشو دارن باز شننن...ژنینیننینذتذتدتینینث:))))))))))))))))))

ایم سو لونلییی... کاز کسی نیس من برم راه انحرافات مخ به فنا رفتمو براش باز کنممم.... میرم پیش هرکی درک نمیکنه و سریع استغفرالله استغفرالله شروع میکنه:| و این فقط تویی که میتونی باهام گردش بیابان ها رو بیای ای مام تک خودممم!🙂😂😂💜

اوهوم... میفهمم چی‌میگی... ولی دیگه چیکار میشه کرد ک انقد قانون و نظامش ف*کیه🚶

ولی توعم نمیدونی چقدد من خوشحال میشم که میام کامنت جدیدتو میبینم.... از سایه سر اومونی سحر اینجا رو دارم باهات حرف بزنم وگرنه تا یک تیر قشنگ از دل‌تنگی جونم درمیومد برات....

نمیزارم مثبت باشهه... اصن مگه میشههه؟! مگه داریم؟!🙂😂😂😂

باز نیشای سرگردونممم:))))))))))))))))))))))

چینچا نامو نامو سارانگههههه💓

اورین دونت نگران بودن ایز د بست😘😘😘
میسیییییی 🥰🥰💜💜
منی که یکی از ارزوهام از بچگی این بوده که مدرک و مدال مسابقه بین المللی رباتیک که توی نیویورک تشکیل میشه رو بگیرم🚶🏻‍♀️تنک یوووووووو😍😍
جالبه شما حوصله یه زنگایی مثل ادبیات و دینی رو نداری اما کل کلاس ما لحظه شماری میکنیم تا زنگ ادبیات بشه😐😂
اخه میدونی مثلا معلم ادبیاتمون اینجوریه که میاد سر کلاس کلا 30 دیقه درس میده یه ساعت باقی مونده رو برامون مشاوره میده درباره همه چیزای ژذاب و مورد علاقمون از تتلو گرفته تا...😂😆 بعد میگه نباید به دانش اموز جماعت سخت گرفت درنتیجه کلا از ما درس نمیپرسه امتحان هم نمیگیره😆 نهایتش بخواد امتحان بگیره املا میگیره کلا توی نمره دهی هم عالیه😁 اصن این معلم گلی از گل های بهشته 🥰🥰🥰🥰
میدونی کلا توی ذات اموزش پرورشی هاس که چرند زیاد بگن مدیر ما هم خیلی حرفا میزنه ولی ما فقط اونایی رو قبول میکنیم که به نفعمون باشه و بدونیم از پسش برمیاد😜
افرین زیاد خودتو اذیت نکن به خاطر حرفای صد من یه غازشون😜😜
ایشالاااااا💕💕💜💜

@ستاره

سلام عزیییز دلم، تیزهوش مهربونم 😍😍😍

خوبی جاانم؟؟؟ قربون محبتت زیبا!

عید شمام مبارک باشه قشنگم

میخواستم بهت پیام بدم... ولی دیدم خیلی وقته آن نشدی سو پیام ندادم...

بوس بهت ک دلم ی ذره شده بود برات 😘

 

@ سحر ادمین جیگر

سلااام جانم خوبییی؟

این زشته ک هی کامنت میذارم و حال خود تایید کنندشو نمیپرسم😑 سو حالت چطوره مهربونم؟  رو به راهی؟ 

بوسسس بهت تا کامنتی دیگر بای🙂😂❤

سلام فدات شم 
خوبم تو چطوری عزیز؟؟مهربون ک تویی بقیه اداتو در میارن ماهییی
یس ایم فایننن
😘😘تا کامنتی دیگر بدرود

این جاموند از کامنت قبلی...

دارم انشا مینویسم و خب ده بار موضوع عوض کردم... بسی کلافه شدم و خب اومدم یکم حال و هوام عوض شه... یادش بخیر  ی زمانی من داشتم برای 'ی سری' از بچه از انشا نوشتن میگفتم ک چیکار کنین ... چطوری بنویسین... حالا خودم کم اوردم ... این زیباس مگه ن؟😂😂😂

بازم اومدم اینجا تا به اومونی سحر گلم زحمت بدم اینو تائید کنه... ببخشید همیشه بخاطر ما میوفتی تو زحمت، امیدوارم روزی با یه چیزی جبرانش کنم برات♡~

@مام محد

مامی جونم سلام! خوبی؟ سلامتی؟! امیدوارم حال خودت و دلت عالیی عالییی باشه عزیز دلم...

چقددد من دلتنگتم... دلتنگ حرفات شدم به شدتت... از دیشب من دارم از دلتنگیت زار میزنم و گریه میکنم... چقد الان به حرفات نیاز دارم... چقد به حرف زدن باهات نیاز دارم... چقد تو میتونستی منو اروم کنی اخه... چرا انقد وابستم کردی به خودت؟ دارم روزا رو میشمارم تا یک تیر... الانم نمیخوام حس بدی بهت دست بده چون میدونم به قول خودت سنگی، اینارو میگم وگرنه دلم نمیاد هیچوقت حس بدی پیدا کنی باشه؟! 

حالا اینا به کنار، تا حالا با ماندانا حرف زدی؟ چقد توعه اخهه لنتییی... اینستا فالوش دارم، بعضی وقتا باهاش حرف میرنم و چقددد تو اونی و اون توعه! ینی حرفاش، راهکار هاش، دلداری دادناش، محبت کردناش، کلا کلا تویی... حس میکنم خدا خودش میدونست که چقد دلم برات تنگ شده و اونو بیشتر باهام صمیمی کرد تا بتونم دوام بیارم:)

داری به کنکورت نزدیک تر میشی، به امید اینکه خیلی خوب اماده باشی واسش و اگرم نیستی امیدوارم هرچه زودتر واسش اماده شی♡ و اینم بدون ک خیلی خیلییی بیش از اندازه لاو یووووو... از اینجا تا همونجایی که داری اینو میبینی یا شایدم نبینی، بوووسسس بهتتت بهترین ادم دنیای من💜✨

سلام دارلینگگگ خوبی چتوری؟ نه فدات شم چ اذیتی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan