BTS

Just For Profile

خیلی ساده...

خیلی ساده دیگران لبخندوتو میبینن 

و خودت شکستن قلب و روح تو :)

....🥺

سحری همزادی خوبی....؟🥺

نبینم غمتو همزادی🥺 بخدا بخوای غمگین باشی منم ناراحت میشما...توی مدرسه هم همین طوری بودم یکی گریه میکرد گریه ام میگرفت

من نمد چی شده و تا نخوای هم بهم بگی من سوال پیچت نمی‌کنم ولی مواظب خودت باش اوکی؟ منم خودم همین هفته قبل از یه ماجرایی اومدم بیرون که خودم نمیدونم چه جوری ممکن شد اصا. فقط به کار خودت ادامه بده تا یه جایی که بحث یا دعوا یا حالا هرچی که هست خودش آروم شه همزادی🥺

دیگه الان بهترم و خوب شدم همزادم
اندهههه گریه نکن تو گریه کنی باز من بدتر گریه میکنمم😭😭😭😭😭
الان تموم شد ماجرا واست اوکی شد همه چی؟
اری ااان خوبه همزاد

الهی بمیرم:"(

خدا نکنه کیوت💜💜💜

پاپا موچیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هق خوبی؟؟؟؟؟؟؟

چیزی شده کیوتی؟ 

هرچیزی شده ارزو میکنم زودی خوب بشی و مشکل اگ داری حل بشه:(

خوبی بیبی موچییممم؟
نمیدونم یکمی خوب نیستم احساس میکنم  رابطه دوستیم با ی نفری در حال محو شدنه... ی جورایی دارم با قلبم احساس میکنم ک روز به روز داره بیشتر میپاشه دوستی موکن:) نمیدونم طرف مقابلمم اینو حس کرده یا که براش مهم نیس اصن شاید...

خداروشکر که مشکلت حل شد🥺

خب گفتم تو اگه گریه کنی منم گریه میکنممممم حالا که خوبی منم اوکیم همزادی🥺💞

آره همزادی مشکلم حل شد ولی خب واقعا نمیدونم چه جوری اصلا ممکن شد! خیلی تعجب آوری یهو همه چی آروم شد برام😂

همزادییییی رمز خصوصی میفرستی برام؟؟
ی سزی چیز هس ک میخام ب یکی بگم ولی خوب دوستم مبی افه بچه درس میخونه، بقیه م احساس راحتی ندارم 
ی رمز بفرس تو پست برات مسگگ

سحری فدات

سلاااام صبحت بخیر. خوبی؟

میگم که من الان هستم تا ساعت 12... اگه میای که هیچی اگه نه پس شنبه ساعت 3 بیا

منتظرتم🙂💞

خوبی همزادی؟صبح تو هم بخیزر

همزادیم ببخشید تو رو خدا این چند روزه اینقددد سرم شلوغ بود که اصن نتونستم گوشی بردارمممم
ببین فدات من سه شنبه میام ساعت ۳ باشه؟ تا قبل سه شنبه منتظرم نباش الانم چون زود باید برم نمیشه جواب کامنتای دیگه تو بدم 
سه شنبه ک اومدم پستی ک گفتمم میزارم باشه؟

شکر خوبم همزادی

خودت چه طوری؟

 

نه بابا اشکال نداره آدم بالاخره سرش شلوغه نمیشه که هی نشست پای موبایل😂

اوکی باشه. من سه شنبه ساعت 3 منتظرتمممم یادت نره هاااااا

بوس بوس💞🥰

خوبم فدا


اوکی حلههه من الان پستو میزارمش

باشهه آمدممم

اوکایهه

سلاممممم پاپا موچی جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ظهرت بخیر البته اگ شب میخونی شبت بخیر اگ صبح میخونی صبحت بخیر باشه 

هوم بعضی از دوستی ها به وجود میاد که از بین بره و ما ازش چیز یاد بگیریم خب پاپا موچی جونم:)

ناراحت نباش میدونی اگ حس میکنی داره محو میشه بهش توجه نکن و به کسایی که برات ارزش قائل میشن توجه کن

اینو همیشه بدون تو اونو از دست نمیدی اون تورو از دست میده  و هیچ وقت به خوبیه تورو پیدا نمیکنه سعی کن با اهنگ سرگرم بشی با دوستایی که ارزشتتو میدونن و بهت اهمیت میدن بزاری و اونو کم تر بهش توجه کنی اگ براش مهم باشی به سمتت میاد اگ نباشه نمیاد و در نتیجه دیگ توهم ول کن چون ارزششو نداره خودتو ناراحت کنی عشقم

امیدوارم بتونه حرفام کمکی کرده باشه :)

دوستت دارم عشقم مواظب قلب و روح مهربونت باش باشه؟

اگ جایی غلط نوشتن ببخشید حال ندارم چک کنم درستش کنم کککککککککککک

 

سلام بیبی موچیم دلم برات تنگ شده بوددد
گرچه اینجا یا وب بنگتن نمیام ولی بیاد تو و همزادی هستم ولی واقعا وقت نمیکنم بیامم

باش بیبی موچیی ، یکمی طول میکشه میدونی ک چی میگم ولی خوب الان حالم خیلی بهتره و کم کم دارم اوکی میشم 
تو وجودت خودش کمکه حرفاتم ک عالیننننننن
لاو یو تو بیبی موچییییی💜 تو هم خیلی مواظب خودت باشش

#سحری_در_فضا

#همزادش_در_زمین

🙂💔

همزادمممم باور کنن اینقدددددد درگیرممممپم ک نگووووووووووو
ی کاری دارم میکنم روزانه ۱۱ ساعت از وقتمو میگیره
فک‌کن دیگه ببین چحوریه اوضاعم
ی دونه کار ۱۱ ساعته ولی باید کارای دیگه ای هم بکنمم

یا امام که همزادی...
نگو پایان نامه دانشگاه داره این قدر وقت میگیره😑
آخه 11 ساعت؟؟؟!!!

آقا ناراحت شدم...🥺

نمیدونم سر کار میری 11 ساعت وقت میگیره یا دانشگاه داره اینقدر وقت میگیره...در هر صورتش جفتش به شدت بده🥺

موفق باشی جدا سحری...من از همین جا ساپورتت میکنم🙂💚

نهه فدات شم 
پایان نامه نیست ولی ی کاریه ک باید بکنم برا همون
فدای ساپورت از راه دورت ک همزادمممم
ولی خوب موقتهههه و تا اخر این مااه کارم تموم میشهه
تو چ میکنی
همه چی اوکیه؟ درسات به کجا رسید.
فیکمم چ شددد؟؟

جیمیننننننننننننننن شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آی میس یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو T T

عزیزجان نمیگی تو سایت ی شفا هست منتظره رخ بنمایی؟ و در نهایت شفا ادرس وب خوده خودتو پیدا میکنه تا رفع دلتنگی کنههه!!!

چطوری گل؟ خوبی؟ اوضاع رو ب راهه؟ بر وفق مراده؟

چتورییی شفاااا؟؟؟
قربونت شم که ،میانههه دیگه درگیرمم و گرنه مگه میشه وقت داشنه باشم و نیام پیش شماها؟؟؟
یسس یسس اوضاع اوکیهه همه چی خوبهه فقط سرم شلوغ بود ی چند روزه باز خلوت شده تونستم بیام ی سر بیان 
تو چتور همه چی خوبه؟ اوضاعت اوکیه؟
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۰ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

سلام اونی لاولی من 

میص اینجا شدید

یادش بخیر چ روزایی اینجا پلاس بودیم

سلامم پرییی
اینجام میست بوددد شدیددددد 
اره اره یادش بخیر واقعا
تابستون تکرار نشدنی بود...

توهم مواظب خودت باش پاپا موچی 

امیدوارم همیشه خوب باشی و بهتر تر تر بشی

اشکال نداره نمیتونی بیای موفق باشی پاپا موچی توهم همیشه در قلب و ذهن من هستی حتی وقتی زیاد باهم نمیحرفیم

عاشقتم *-*

مزاحمت نمیشم

شاید دیگ نیام چون تو که نمیای منم گفتم دیگ نیام تا به امید روزی که درست بشه کارت و ساعت ها فقط باهم بحرفیم:)

بابایT.T خدافظی سخته هق

دلم برات تنگ میشه

نمیخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق بیبی موچی داله گلیه میتونه:( 

ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ.....

 

ا بیبی موچیئییی گریه نکن قلبم میشکنه...
میام فدات شممم کارام اوکیه تقریبا و تا اخر ماه تموم میشه
مگه میشه نیام ؟اگه نیام با دل تنگی نبودن تو یا همزاد و بقیه چ کنم؟؟؟
خداحافظی نکن دیگه، ببین من اومدممم🥺🥺🥺🥺🥺

آیم فاین بیب

کنچانا ازین سر شلوغ بودنا هممون داریم میفهممت :)

بد نیست اوضاع از هفته بعد باید برم مدرسه و از روز اول بکوووب امتحانه

تازه بی مروت ها ساعت 7و نیم امتحان میگیرن نمیگن یکی خونش دورههه برا اینکه 7ونیم اونجا باشه باید 6 بزنه بیرون از خونه :/

از اون رو مخ تر هوا سردههه من چجوری کاپشن و چادر با هم بپوشمممم :(

در عین دلتنگی برا مدرسه رفتن  یجوری خوف برم داشته ک نگووووو -_-

خدا رو شکررر
کلا مجازی درس میدن بعد حضوری امتحان میخوان بجای اینکه بشینن ی جلسه حداقل ببینن بچه ها کجا رو مشکل دارن شروع کردن امتحان نمد به کجا قراره برسن از اینهمه امتحان گرفتن از بچه ها 

ممن عمرااااااا بتونم کاپشن یا پالتو بپوشم با چادر، یعنی من شاید تو زندیگم ۱۰ بار پالتو پوشیده باشم، کلا بدم میاد از پالتو و کاپشن پوشیدنش احساس خفگی بهم میده
تازهه زیر مانتومم بیشتر از ی بلوز نیم استین نمیتونم بپوشم 
کل زمستونو من فقط با ی نیم استین و مانتوم 


جوری تو مدرسع ها با بچه ها رفتار میکنن ک همه فراری از مدرسه ن
سه شنبه ۱۸ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۰ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

فداتشم ک من

یس ..همینطوره اونی

خدا نکنه
بهتری پرییییی؟؟؟

dobvgosri;

😭

منی که فضولی ولم نمیکنه اینور...داری مقاله میفرستی برای دانشگاه های خارجی؟(یکی نیست بیخیال شو جان جدت محدثه:/) در کل که موفق باشی هر کاری که داری میکنیییییی  😍❤💚💜

هعی

درسام...وای درسام...واییییییییییییییییی درسامون مثل شکنجه میمونه...لامصب‌ سختهههههههه....زیستش...وای زیست دهم و یازدهم یه طرف؛ زیست دوازدهم هم یه طرففف وایییییییییییلابخالخکیلذخکرکخیرذیخ

یکی نیست بگه چرا اینقدر بد تالیف کردن کتابو😭

خو دیگه چه کنم سحری😎 آدم همیشه باید همزادشو ساپورت کنه😎

فیکت...آه... نتیجه گرفتم سوم شخص بنویسمش به جای اول شخص😂 ولی خب هربار هی ایده به ذهنم بیاد که میخوام حتما بنویسم، توی یه دفتری هست مینویسم بعدا حتما انجامش بدم یا مثلا دوست دارم هر کدوم از شخصیت ها چه شخصیتی داشته باشن و اینا...😎

در کل که الان ورژن سوم شخصشو بیشتر از ورژن اول شخص دوست دارم😂 هم یکم طولانی تره هم حس میکنم جملات اثرش بیشتره...کلا که خودم خیلی دوستش دارم😂 ولی شاید باورت نشه بعضی جاهاشو که مینویسم خودم پاش گریم میگیره🥺 مرض دارم گویا🥺😂

😂😂😂ن بابا دانشگاهای خارجی چیه ، ی جورایی میرم سر ی کار موقت ک تا اخر ماه تمومه 
ایگوو از اونجایی ک رشتم مثل تو نبوده درک نمیکنم چی میگی، واسه ماها ی سری درسا باید کد حفظ میکردی و موقع نوشتن برنامه از کد استفاده میکردی
ی سری درسام ک تاریخچه و تحولات کامپیوتر و سیستم عامل و انواع سخت افزار و نرم افزار بود 
دیگه زبان تخصصی و ی سری چیزای دیگه هم داشتبم، تازه بزار بگم ‌‌ک هر سال حداقل ۲تا درسمون دو جلدی بود، یعنی ی کتاب کامل  ۵۰۰ صفحه ای ترم اوا ازمون میدادیم بعد جلد دومش واسه ترم بعد بود و تو کنکورم ک هر دو جلد
چندین تا از کتابامون این شکلی دو جلدی بودن 

بله بلع ساپورت کردن کاریه ک همزاد ادم میکنههههههه 

یاااانههههههههههههه من سوم شخص نمیخونممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من اول شخص میخواممممممممممممممممم
سه شنبه ۱۸ آبان ۰۰ , ۱۸:۰۸ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

من خوبم اونی جونم ..

 ی اونی دارم ک مثل فرشته هاس

باهاش حرف ک میزنم اروم میشم 

جواب ب کامنتام ک میدع قربون صدقش میرم 

و هنوزم یادمه ک سبز دوست داره💚💚💚

ان شالله همیشه خوب باشی پریییی
فدای مهربونیت بشم ک منننننن 😍😍😍😍
ی دونه ای اصن

عهههههههههههههه پاپا موچی امروز بودییییییییییییییییییییییییییی

هق چرا من نبودم شت

(شانس صفر)

یعنی تا اخر ماه تموم تموههه؟؟؟

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ پاپا موچی جونی

موفق باشی امیدوارم زود زودی تموم بشه:)بوش روی گونه هات

سلام بیبی موچیی اری اومدممم
الهی فدا گریه نکن
هر وقت تونستی و کار نداشتی قبلش بهم بگو ک من بیام باهات حرف بزنم خوبه؟
من بین ۸صبح تا ۳بعداز ظهر هستم جز اخر هفته ها
مرسی بیبی تو هم امیدوارم اوضاع درسی و همه چیت خوب باشه
بوس 😘😘😘

#همزاد شی

من درکتتتتتتتت میکنم هققققققققققققققققق

واقعا زیست دوازدهم نسبت به دوسال قبل سخت تره خیلییییییییییییییییییییییییییی من نمیدونم چی بگم هم میفهمم هم نمیفهمم 

دبیرمون یک کویز از فصل یک گرفت اخرش که تموم کردم خوشحال و شاد گفتم عالی بود بیستم 

بعد دیدم نصفش اشتباه بود:)

امیدوارم خدا یار و نگهدارمون باشه 

امسال بگذره فقط ککککککککککک

همزادییی

خب والا فکر کردم داری میری😂 آیگووووو ایشالا که موفق باشی همزادی جونممممم
خوببب بترکوووونننن  فایتینگگگگگ😍

 

اییییی😑 دیگه تاریخچه تحولات کامپیوتر به چه درد میخوره😑 چیزی که الان هست رو بچسبین بهش 😑
همثالخهیقخعکی   تو مدرسه کتابتون دو جلدی بود؟؟؟ مرگ من؟؟ جدی؟؟؟ پشمااااام -___-

 

عه...! جدی سوم شخص نمیخونی؟! من نمیدونستم که😭😭😭😭

میدونی چیه... یه ورژن اختصاصی فقط برای تو از زبون های خودشون مینویسم. چه طوره؟ بهش میگن کوپن اختصاصی همزاد بودن که همه ندارن🙂💞

نههه بابا کوجا برمم😂😂😂
تنکسس همزادممممپپپپ 


دیگا دیگه باید بدونیم از چی شروع شده ک رسیدا به اینا 
اریی والا دو جلدی بود هر کدومشون ی ۴۰۰ صفحه ای بودن همه شم متن و اینا عکس کم پیدا میشد، مثلا سال دوم هنرستانم دوتا جلد سیستم عامل۱و۲ داشتیم بعد برنامه سازی ی جلد داشتیم الگوریتم یادمون میداد جلد بعدیش شروع برنامه سازی بود،
سال سوم باز برنامه سازی ۲و۳ داشتیم، بعد سخت افزار داشتیم و ی کتاب دوجلدی دیگه هم بود ک جلد اولش برا طراحی وب و اینا بود جلد دومش باز از ساخت انیمیشن و اینا میگفت 
دیگه شبکه هم دوتا جلد بود 
خلاصه ‌ک اینجوری بود
تازهههههه مثلا برنامه سازی کلا بهم مرتبط بود، یعنی اگه مثلا تو سال دوم هنرستان برنامه نویسی تو یاد نمیگرفتی و یاد نداشتی عمرا میتونستی سال بعد برنامه بنویسی
مثل اینکه تو تا جنع و تفریق بلد نباشی نمیتونی ی عبارت جبری رو حل کنی
این شکلی بود 

تازه بماند ک مثلا مینشتی ۲۰۰تا یا بیشتر برنامه مینوشتی(البت گاهی بزنامه کوچیک بود و ۳۰تام کافی بود) بعد برنامه ت ارور میداد و اجرا نمیشد ادم پدرش در میومد بعد میفهمیدی ی ویرگول جا گذاشتی و مسائل این چنینی.
این یکی از ساده ترین برنامه هاس جمه دو عدد ک کاربر وارد میکنه: 
گرچه من ی سری از کدارم ننوشتم ولی اصل برنامه همینه، ک میشه به طریق های دیگه ای هم نوشت برنامه رو

int number1, number2;
Console.WriteLine("Please enter a number:");
number1 = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Thank you. One more:");
number2 = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Adding the two numbers: " + (number1 + number2));
Console.ReadLine();

واو...

رشته ات هم باحاله هم دقت زیادی میخواد ولی خب من چون حفظیاتم از داغونم داغون تر واسه همین این رشته به دردم نمیخوره😂💔

200 تاااااااااااااااا برنامهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبرهههههههههههههههه -____-

پشماامممم این همه کاما و پرانتز بذاری گیج نمیشی؟؟؟؟

پشمااام تازه چندتاشم ننوشتی؟؟؟!!!!

 عه:/

سلامم همزادمم خوبییی
چتورییییی؟؟؟


ارهه خیلی خوبه وقتی برنامه رو اجرا میکنی و جواب میده اصن ی حسی دارهه ک نگووووو🤧🤧🤧

ارهه جدی اینجوریه ، تازه قبلشم باید بشینیم مسئله رو تجزیه تحلیل کنیم و راه حل پیاا کنیم،
مثلا برنامه ی جمع دو عدد از ورودی‌، (باید براش فلوچارت بکشیم ک خوب اینجا نمیشه فقط توضیح فارسی شو میدم)،
تو ذهنمون اگه برنامه ساده ای باشه یا سخت باشه رو کاغذ مینویسیم ک مثلا اول باید نوع داده رو تعریف کنیم بعد باید مقدار ورودی ها رو از کاربر بگیریم و تبدیلش کنیم؛ بعدش باید دو عدد رو جمع کنیم و بریزیم تو ی متغیر سوم
اخرم باید نمایش بدسیمم


😂😂 اولش ادم گیج میشه ولی ی مدت ک برنامه بتویسی ناخواگاه همه رو میزاری
اری اریی

#بیبی موچی

آیگووووووو فصل یک باز خوبه...لعنت فصل دو معلوم نی چه سمیه بلدش نمیمشم:/

پاپااااااااااااااااااا موچیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امشب تولد دوستیه که بهت گفتم وای باورت نمیشه بلاخره شمارش و از یکی گرفتم

وای میخوام گریه کنم از شوق هق پاپا موچی بلاخره پیداش کردم ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

سلام بیبی موچی خوببی چتورییی؟؟؟

جدییی؟؟
خیلییییی خوشششحالللللل شدممممم بیبی موچییی😍😍😍😍😍😍😍😍 خیلی به موقعع پیدا شددددددد 

بیبی من اون کامنت قبلیت ک طولانیه رو بعد ج میدم الان وقتم گمه و زود باید بزممم
خیلیی مواظب خودت باش و دلم برات تنگ شده بودددد

پاپااا موچی هق کوجایی؟

بیبی موچیی خوبی؟
پاپا موچیت حالش خوب نیس و مریض شدهه😭
برا همین نبودم و احتمالا ی چند روز دیگم نباشم تا کامل خوب بشم
الانم بخاطر تو و همزادی اومدم ک بهتون خبر بدم حالم خوب نیس و به محض اینکه خوب شدم میام 
سرم الان داره میترکه و سرمای بدی خوردم خلاصه که شما مواظب خودتون باشین تا من بیام باشه بیبی موچی؟

شتتتتتتتتتتتتتت پاپاااااااااااا موچی مریض شده چیشدهههههههههههه چه ملیضی گرفتی:(

اوه امیدوارم خوب بشی زودی هق

هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق بمیرم برات هق زود زود خوب شو

اوه سرما خوردیییییییییییییییییی مواظب باششششششششششششش هق 

باشه منتظر میمونم:)

فدات شم بیبی موچیم ناراحت نباش خوب شدم یکی دو روزیه خوب ناراحت نباش خوب؟
تو چتوری عزیز؟ خوبی اوکی حالت کیوتی؟

سلام پاپا موچی سلام ای کیوت ترین دلم برات تنگ شدهههههههههههههههههههههههههههههه

واقعا تو روح امتحانات که به خاطرش وقت نمیشه بیام هق

دوستت دارم 

راستی اخبار خبر رسونده یک عدد موچیه شیرین فردا تولدشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککک یوهووووووووووووووووووووووووووووووو

پاپا موچی کیوت من این اولین تولدی هست که در کنارتم و دوست دارم هزاران تولد در کنارت باشم

پاپا موچی جون میدونم زود تبریک گفتم چون هنوز دوازده هم رد نشده ولی خب دوست داشتم اولین نفر باشم هق امیدوارم زودی ببینی که اخرین نفر نشم کککککککک

پاپا موچیه خوب من امیدوارم موفق باشی در تماما زندگیت نه امیدوار نیستم مطمئنم موفقی

تو بهترینی تو عالی ترینی تورو چند سال دیگ تو بهترین جایگاه میبینم و میبینم به هدف هات رسیدی 

قربون چشمات که ندیدمش

دوستت دارم ببخشید نمیتونم هدیه ی زیبایی بدم امیدوارم ببخشی

پااپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا موچییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هپیییییییییییییییییییی مپیییییییییییییییییییییییییی باشههههههههههههههه تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

생일축아해요 빠빠 모찌

بیبی موچیییی منننننن🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 منم دلم برات تنگ شده کیوتیم، 
تموم میشه فدا زود میگذره بعو بیا بیشترررر
😍😍😍😍😍😍مرسییی بیبی موچیییی نمیدونم از کوجا فهمیدیی ولییی کومائووووووو 
ان شالله که توادای خیلییی زیادیو در کنارتم بیبی کیوتی،
اشکال نداره فدات شم تو پیامت اولین بود کلا گرچه من سومین نفر دیدم پیامتو چون وب دیرتر اومدم ولی اولین پیام طبق سالت واسه تو بودههه‌
مرسی بیبی موچیم ، امیدوارم تو هم به تموم ارزوهای قشنگت برسیییی 
تو تلوزیون ببینمت که تقدیر شده ازت 
وجودت و بودنت بهترن هدیه س 
ساارنگه بیبی کیوتیم💜💜💜💜💜💜

سلامممممممممممممم پاپااااااا موچی خوفی؟؟؟؟؟

چیکارا میکنی؟
چه خبرا؟

 

سلام بیبی موچیمم خوبی فدا 
کوجا بودی نمیگی پاپا موچیت دلت برات خیلی تنگ میشههه؟
من حالم خوب نیس فدات شم و تا چند روز دیگه م نیستم

منم دلم برات تنگ شده بود

ببخش درگیر امتحان بودم و بعدش انگار یک تریلی روم رد شده بود از بس فشار اور بود کککککک

هعییییییییییی امیدوارم سریعتر خوب بشی:(

پوگوشیبداپاپا موچی 

لاو یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

الاننن خوبی عزیز؟
امتاتو خوب دادیییی؟؟
خوب شدممم دیگه 
دللل منمم برااتتتتت تنگگگگ شدههههههههههه خیلیییییییییی
لاوو یوووو موررررررررررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan