BTS

Just For Profile

ی سری ادما....

ی سری ادما... خاطرات... هستن که باید بزاری تو گذشته بمونن و تو صندوقچه ی ذهنت بزاری شون..‌ و گرنه حال و اینده تو بخاطر خاطرات گذشته از دست میدی...

چیزی ک رفتنیه رو بزار بره و اصرار ب نگهداشتنش نکن ... چون در نهایت میره فقط دیر و زود داره ... بخاطر چند روز بیشتر اصرار به نگهداشتنش نکن

سلام ^^

اگه اینکار انجام نشه اینده مون بخاطر اونا خراب میشه...

حالت چطوره اونی؟

سلام فدات شم خوبی تو؟؟؟
دقیقا ی سری خاطراتم هستن مال گذشتن و دیگه نباید بهشون فکر کرد ...
خیلی وقته درگیر گذشتممم ... تصمیم گرفتم بزارم تو همون گذشتم بمونن :)

معجزه سال 2023 :پست گذاشتن تو توی وب شخصیت!! 

😅😅 اری تو وب شخصیمم ب ندرت میزارم چیزی برعکس قبلنا....
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۰۰:۳۵ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

اونی قشنگم...

سلام

خوبی؟

میصت ...

سلاممممم پپپرییییی
خوبم فدات شممم؟؟منم دلم برات تنگگگ شده بوددد
میانه دیر ج دادم زیاد وب شخصیم نمیام...
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۱۰:۴۰ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

خدانکنه عزیزم.

بد نیستم...

من بیش تر :)))

این چ حرفیه فداتشم ..اشکال نداره♡

بد نیستی؟ چی شدع پری؟؟
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۱۲:۱۲ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

اره ..

من کی خوبم اونی..

بعضی روزا انقدر حالم بده ک بد نبودنم حکم خوب بودن و داره..

خسته .‌استرسی..اعصاب خوردی ..زندگی لعنتی ..تحمل..بی خوابی..کابوس..غصه..

یدونه ی اینا واسه داغون شدن هر کس کافیه ..چ برسه ب من ک همش و دارم .

نمیدونم روزای خوبت کی قراره برسه اما دعا میکنم زودتر برسهه :)
راجع به زبان المانی ک گفتی اونیت افتخار میکنهه بهت و امیدوارم اگه به صلاحته ، مهاجرت کنی تا شاید بتونی ی نفس راحتی بکشی و زندگی شادتری داشته باشی
برا کنکورتم حتما دعا میکنمممممممم ، و امیدوارم ک بتونی موفق بشی تا لابلای مشکلاتت ی شادی باشه برات
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۱۲:۳۳ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

خودمم نمیدونم... شاید دیگه کم مونده..تموم شه این غصه ها..

مرسی فداتشم..♡

مرسیییی اونی جونم

منم امیدوارم ..

 

 

مرسیی اونی قشنگم..واقعا نیاز دارم ب دعات..

تنها راه نجاتمه این قضیه...

دقیقا همونجایی ک دیگه توان نداری اگه بازم دووم اوردی موفقیت و شادی بعدش میاد پسس بازم صبوری خرج کن ... 

مطمئن باش ک میشه 

من همیشه دعات میکنم واقعا ک مشکلاتت حل شه و شاد باشی :)
امیدوارم نجات پیدا کنی
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۱۲:۴۶ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

درسته..

چاره ای جز صبوری نیست:)

 

 

انشاالله

 

ممنونتم مهربون من:)

ب امید خدا ..

 

خودت چ طوری اونی؟

اوضاعت اوکیه ؟

اوهومم جاست باید زمان بگذره 

فدای تو بشم 
ان شالله 


خوبم من فدات شم اوضاعمم خوبه
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۱۷:۰۵ ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

اوهوم.. و امید وارم چیزای خوبی در انتظارم باشه:)

خدانکنه اونی خوشگلم

 

خوب بمونی اونی 

خداروشکر

:)♡ 

شککک نکننن 
😘😘😘

چشم فدات شم خوب میمونمم هوم؟

اصلا نیازه که تو صندوقچه ذهن بمونن؟یهو پرتش کنی بیرون بره پی کارش بابا

زندگی خیلی مسخره‌ست نه؟هی باید مواظب همه چی باشیم

دیگه اگه میشد پرتش کرد ک خیلی خوب بود منتهی نمیشه😂😂
مواظب همه چی نمیشه باشیم متاسفانه...

چرا نشهههه؟شاید بهشه اصلا

اصلا چرا باید مواظب باشیم؟یبار ما بی احتیاطی کنیم و کمتر تو چارچوب باشیم ها؟

نمیدونم ولی بیشتر ترجیح میدم مواظب خودم باشم و تو چارچوبا باشم 🙂🙂🙂

پشماممممممممممم چی میبینمممممممممممممممممممممممممممم
بالاخره همزادم یه علایم حیاتی از خودش توی این یکی وبش نشون دادددددددددددددددددددد
الهی من فدات شم همزادممممممممممممم خو دلم تنگت بوددددددددددددددددددددددددددددیقاخیا
توی اون یکی وبت هم روم نمیشه عادی حرف بزنم باهات چون نمیخوام فضاش از کیپاپ عوض شه بره توی حال و احوال پرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

درمورد این پستت... دوباره همون خاطره‌ایه که من پارسال بهت گفتم بهش دیگه فکر نکن یا چیز جدیدیه؟T_T دفعه‌ی قبل درمورد یه «هیونگ" عزیزی صحبت کردی که یهو بی‌خبر گذاشته بود و رفته بود اگر  اشتباه نکنمT_T
من میدونم همزادم عین خودمه برای همین الان کاریش نکنیم خودش خوب میشه😎🍷🚬 یادمه بهم گفته بود بره یه حموم و یکم بهش فکر نکنه حالش خوبِ خوب میشه :")
دیگه نبینم همزادم غمگین باشه... اصلا بیخیال بقیه! ولت کنن من هرگز ولت نمیکنم همزادم، غصه نخور فداتشم بهت نمیاد T_T توی این مدت این اخبار غمگین کننده هست به خودت حال بد تحمیل نکن T_T

 

مدل دلداری دادن من فقط... نوبر که میگن منظورشون منه😂💔

سلامم همزادیمممم خوبی فدا؟
😅😅😅 دیگهههه چ کنم اینورا کم پیدامممممم 
اشکال نداره همزادییی راحت باشششش اونجا، جوری نیس ک پیاما همش فقط کیپاپی باشه خیلی از بچه هام هپینجوری میان و حرف میزنننن 



هومممم ... ولی الان ک دارم پیام میدم خیلی بهترر شدممممممممم .... 
فدای همزادیم بشممممم کههه ی دونه ایی دیگه ،بسیی خوش شانسممممم که همزادمیییی




دیگه از اونجایی ک خاصی دلداری دادنتم خاصههههه
يكشنبه ۳۰ بهمن ۰۱ , ۱۶:۱۵ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

سحریم زیادی دلتنگتم

سلاممممم نیکککککککککککککککک خوبی تو فدات شممممممم
الهی فدات شم منم دلم تنگ شده ولی فک نمیکردم بیان باشهیی!!!
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۲۱:۲۱ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

اینکه نیک صدام میکنی ینی اینکه برم گم شم و پشت سرمم نگاه نکنم💔😂

نهههههههههههههههههه کجااااا بریییییییییییییییییییییییییییی
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۰۱ , ۱۴:۲۹ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

توی لونه غریبانه خودم

حتی نمیشناسیم

نوشیییییییییییییییییییی توییییی؟؟؟
جمعه ۱۲ اسفند ۰۱ , ۰۶:۱۸ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

با اجازه بزرگترا بله

نمیدونممم بخدا چرا گاهی تو و نیکو اشتبا میگیرم 
 تشابه اسمی  دارین ، اینجام ک کلا هیچیکی نمیاد ولی نیک ی بار اومد چند وقت پیش فک کنم برا همون اشتبا گرفتمتون...


ببخشیدد واقعا نوشی تقصیر من بود میانهههه....
جمعه ۱۲ اسفند ۰۱ , ۰۶:۱۹ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

یه دفه قبلم نیکا صدام کردی

اره اره یادمه.... خیلیی شرمنده تمممممم نوشی بخدا
پنجشنبه ۷ دی ۰۲ , ۱۹:۵۲ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

سلام فداتشم 

چقدر دلم واسه وبت تنگ شده بود ...

دلم واسه همه چی تنگ شده ..

حتی خود قبلیم..

منم دلم برا همه چیز قدیم تنگ شدع .. مخصوصا اولین تابستون.....

سلام سحر شی خوبی؟

از دنا خبری نداری

سلام عزیز مرسی تو خوبی
ن فدا ندارم
سه شنبه ۳ بهمن ۰۲ , ۱۶:۳۷ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

سلام اونی خوشگلِ مهربونم 

چ طوری خوبی؟ 

میص

سلامم پریییی خوبی تو فدات شم؟؟

وای..اینقدر از آخرین باری که اومدم اینجا می‌گذره که خودمم یادم نمیاد.

سلام همزادی، حالت خوبه؟

همزادی...نگی یه وقت من بی‌وفا شدم و تو رو یادم رفته ها. من همیشه به دوستام فکر می‌کنم و علتشم اینه از خاطرات گذشته‌ام بیش‌تر از الانم خوشم میاد. 

نمی‌دونم چرا هر چی بزرگ‌تر میشم بیش‌تر غمگین میشم. شاید علتش اینه بیشتر می‌فهمم نسبت به گذشته و این اصلا لذت بخش نیست.

همچنین من تقریبا هفته‌ای یه بار، مرتب به اون وب های‌کیپاپ سر می‌زنم ولی جدیدا متوجه شدم نمی‌تونی زیاد جواب پیاما رو بدی برای همین نمی‌خوام زیاد اذیتت کنم و پیام نمیدم... من خودم تقریبا مهر یا آبان بهت پیام دادم اونجا و خب وقتی دیدم نرسیدی جواب بدی فهمیدم سرت شلوغه. 

ببین فدات، اشکال نداره. می‌دونم مردم دیگه جدیدا حوصله ندارن. خودمم جزو همین دسته‌ام😂

و راستییی

فکر نکنی شب تولدت رو یادم رفت هااااا

اینقدر روز و سالش جالب بود برام که همیشه حفظشم منتها تنها به همون دلیل که میدونم وقت نداری باز چیزی نگفتم ولی از راه دور برات دعا کردم. 

ولی خب ممکنه برات سوال شه اگر میدونم وقت نداری پس الان دیگه چرا دارم پیام میدم؟ 

راستش چند وقته دیگه خیلی دلتنگ بودم... خواستم یه حال و احوال کنم. 

کلا دلتنگی داره فشار میاره بهم. درد بدیه انصافا.

سلاممم همزاددذد خوشگللللممممم😭😭😭😭 واییییی ک چقدر میستتت بودمممم و تو فکرتتتتت فک کردم مثل لیتوک شی رفتیییییییی.... 
ارهه دقیقا هر چی رو ب جلو میریم میفهمیم گذشته همه جیز قشنگ تر بوده .... 
اره فدا های کیپاپ میام ولی واقعا وقت نیس زیاد ولی بازم تو  پیام بدی مطمئن باش جواب  میدم اکثرشون یا درخواستین یام ک این ام چقدر خوبه و‌‌ منم چون وقت ندارم ج نمیدم گه گاهی میام ، احنمالا لا ب لای کامنتای زیاد گم شدی و من ندیدم شرمندهدتم همزادییی.... 

😍😍😍 من فدای دعا کردنت اصلااااااااا 


منم باور کن خیلیی دلتنگ شوم دلن خوش بود ک دانشگا بری گوشی میگیزی و میتونی شماره بدی و ..‌
يكشنبه ۶ اسفند ۰۲ , ۱۱:۰۲ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

قربونت اونی بد نیستم شکر

چرا بد؟ روزگار هنوز با پری ما بد تا میکنه؟
يكشنبه ۶ اسفند ۰۲ , ۱۱:۲۰ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

همین ک ادم بد نباشه خودش خوبه..

نه خیلی بد ولی خیلی خوبم تا نمیکنه 

درسته ادم بد نباشه خوبه ولی گاهی ... نه اینکه به سالها بکشه ...
من ک همیشه دعا میکنم برات فدات شم 
چیکارا میکنی؟ 

سمیهابخسیهعخبایسق

همزادییییییییییییییی 

دورت بگردمممممممممم

واقعا دلم تنگت بود

اومووو🥺  دوست داری ضد حال بزنم و بپرسم لیتوک شی کیه؟😂 نترس فدات شممم... من همزادمو یادم نمیرهههه

اشکالی نداره فدات شمممم. میدونم حجم کامنت‌ها اونجا خیلی بالاس و کلا همه چی گم میشه توش😂💜

 

ببین من هنوزم گوشی ندارم... بار روانی گوش داشتن خیلی سخته برام. قضیه اش هم اینه که از نا کجا آباد معلوم نیست چند نفر شماره منو از کجا گیر آورده بودن و خیلی مزاحم میشدن. هم روی گوشیم زنگ میزدن، هم توی واتساپ زنگ میزدن و پیام میدادن و...

اتفاقا به شفا هم گفتم... میشنوم یه موبایلی زنگ میخوره و شماره رو نمیشناسم، چه  خونمون چه مامانم چه هر کی، کلا میریزه منو بهم... ترجیحم اینه تا روانی کامل نشدم یه مدت موبایل نداشته باشم🥺

منممم منمممممم
لیتوک شی یا تهجین همونی ک تهجین شیپر بود و کلا باهم بحث میکردیم در مورد تهجین و هی مومنتای طولاتی میتوشت رو میگممم، میشماسیش؟؟ 


اهاااا اشکال نداره فداتت شمم مهم راحتی و ارامش خودتههه  به هر حال هر وقتی گوشی دار شدی شماره تو یادت نره بدی بهمو، شفا چتوره راستی باهاش در ارتباطی؟؟ 


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای همزادیییی

بذار بگم چی شدددد

ببین نمیدونم تا چه حد از کنکور امسال خبر داشتی، ولی امسال معدل تاثیر 40 درصدی داشت توی کنکور... منم فکر کردم مهم نیست و نرفتم ترمیم کنم.

الان این مدلی شده که من کنکور خیلی عالی در حد پزشکی دانشگاه خوب داده بودم، ولی معدل منو کشیده پایین.

الان دارم همین دانشگاه اصفهان، ژنتیک میخونم... منتها ژنتکیه که آزمایشگاهیه و از اون مدلاش که طرف مثلا به خاطر بیماری ژنتیکی میره دکتر نیست... یه چیز مسخره ایه... رتبه ام یه طوری بود پرستاری تهران هم بیارم ولی مامانم خودشم پرستاری خونده و میگفت به درد نمیخوره و نذاشت برم... فیزیوتراپی رو هم بازارش الان خیلی گرمه میتونستم برم، ولی خودم از این رشته خوشم نمیاد... خلاصه تهش این اومد

بعد از اون طرف، اشخاصی بودن که کنکور بدی دادن، ولی معدل خوبی داشتن، برای همین الان دارن پزشکی میخونن.... 

رسما خودم با ترمیم نکردن، صندلی پزشکیمو دو دستی تقیدیم بقیه کردم.

** *** **** ****** **

 * ***** ** *** **** ** ***** **** **** ** ** ** ******* ******** ***** ** **** ** ***** * ** ** ** **** ** ******* ***** ***** **** **** ** ** ****** ***** **** ***** ***** ** *** *** ** ******** *** *** ***** ** **** **** *** ***** *** ******** ** **** **** * *** *** ***** **** **** *** *** **** **** ***** ***** ** ** *** *** ****** ** *** *** **** * **** **** *** *** ******** ****** ** ***** ** ** ***** ******* ***** ****** ****** ***** *** ** ***** ****** **** **** ****** *** *** ******** **** ***** *** * ***** ***** * ** *** *** ***** ****** *** ** *** ***** *** ** ***** **** ******** ******* *** ****** *** *** ***** ** ***** ***** ** **** *** ******* ** *** *** *** ** ** ** ** *** *** ****** *

یعنییی از قبل نگفتنن ک مثلا معدل ۴۰ درصد تاثیر دارههه؟؟ یا گفتن و نفهمیدیییی؟؟ 
چی بگممم همزادییییی کاشکی درس میکردی حتی اگه ب نظرت بی تاثیرم بود بازم درس کردنش ضرر نداشت، ببین اگه دوس نداری رشته تو همون کاری ک گفتیو انجام بده و کنکور بده باز، چون کلا پرورش قارجم بخونه ادم سختیای خودشو داره بعد فک کن علاقه ب رشته س ک این سختیا رو کم میکنع اگه علاقه نباشه خوب خیلی بد میشه و ادم از درس زده میشه،
حتما برات دعا میکنمم فدات شممم ک بتوتییی و موفق بشیییئییی و خبر قبولیتو بیاری برام

سلاااام همزادیییی

صبحت به خیرررر

اونجا هم داره یه بند برف میادد؟؟؟ اینجا از دیروز تا حالا اینقدر برف اومدهههه که الان زمین ها همه سفید پوش شدنننن

 

آهااان. حالا یادم اومد لیتوک شی کی بود... آیگو... پس چرا بی خبر گذاشته رفته؟

 

آره از شفا هم خبر دارمممم

مرتب توی وبش پیام میدم و با هم در ارتباطیم.😂 خیلی منظم نمیرم توی وبش ولی هفته ای یه بار میرم. 

فعلا جفتمون سر اینکه جیهوپ داره آلبوم میده ذوق داریم...😂

تازهههه با هم قرار گذاشتیم خیلی خوب درسامونو توی دانشگاه بخونیم و هر ترم بهتر از قبلی باشیم. برای خودش که جواب گو بود.. منم ترم اولی بودم ولی خداروشکر خوب رفتم جلوووو

بذار محض احتیاط آدرس وب شفا رو بدم بهت که اگر خواستی پیامش بدییییی وب شفا

صبحتتت بخیررررررر

ارهه مشهدم همین یکی دو روزه هوا برفی نیس و گرنه برف میومد خدا رو شکرررر

نمیدونم یهو رفت دیگم نیومد ......

😂😂😂 کی واسه جیهوپ ذوق ندارهها😭😭😭😭😭
ایگووو خیلییی خوباااا که 
مرسسسسی فدات شممممممم

یعنییی از قبل نگفتنن ک مثلا معدل ۴۰ درصد تاثیر دارههه؟؟ یا گفتن و نفهمیدیییی؟؟ 

چرا گفته بودن ولی من فکر نمی‌کردم مهم باشهههه وگرنه بهداشتمو که 13 گرفته بودم میرفتم ترمیم میکردمم😭

یعنی فرض بگیر من زیستمو گرفته بودم 19.75 و فیزیکمو گرفتم 19.25 اون وقت بهداشت که مهم نبود رو گرفتم 13. خب معلومه باید میرفتم اینو ترمیم میکردم!

آخه همیشه از قبل میگفتن معدل تاثیر مثبت داره ولی به هیچ دردی نمیخورد. امسال گفتن تاثیر 40 درصد داره و منمگفتم چرته... نگاه کن چی شد انصافا😭 

الان هم گفتم معدل تاثیر 50 درصدی داره.. یعنی نصف رتبه ی من توی کنکورم گیر همون بهداشته :/

خدایا کمک😭

🙁🙁 همزاد نازنینم ی درصد نگفتی با خودت بزار محض احتیاط درس کنم نمره مو؟؟ احتیاط شرط عقلههعععهههه 

هییی هیییییییی نمیشه ی جوری درس کنی بهداشتو؟ مثل این میمونه تو کارنامه مثلا همه ۲۰ یهو هنر میاد گند میزنع این بهداشتم حکابتش مثل هنر راهنماییه

اگه دوس نداری رشته تو همون کاری ک گفتیو انجام بده

دوستش دارم... منتها چیزی که می‌خوام نیست. 

من کلا ژنتیک دوست دارم. ولی اگر پزشکی بخونی و بعد تخصص بخونی خیلی وضعش بهتر از اینیه که من الان دارم میخونم... بعد هم همش هی به خودم میگم من باید واقعا پزشکی میاوردم و با یه تصمیم اشتباه - ترمیم معدل نکردن - این حقو از خودم گرفتم...

 علاقه ب رشته س ک این سختیا رو کم میکنع اگه علاقه نباشه خوب خیلی بد میشه و ادم از درس زده میشه

میشه حرفاتو با آب طلا بنویسم و بعدم قابش بگیرم و بزنمش به دیوار؟🥺💜 

مرسی که بهم انگیزه میدی و بهم میگی کاری که میکنم درسته... گاهی وقتا شنیدن این حرف ها خوبه :)

مهم چیزیع ک میخوای فدات شم، ببین الان هنوز اول راهی و اگر و ای کاش داری تو دلت هر چی بری جلوتر بدتر میشه و بهتر نهه پس همین الان برو کاری ک میخوای رو انجام بده ک هم ارامش داشته باشی هم وقت و عمرت نلف نشه 


😘😘😘 قربونت بشم که،
کار از انگیزه دادن ب همزاد مهمتر و بهتر داریم مگه؟؟؟

تازهههه میخوای یه چیز جالب از ترمیم معدل ها بگم؟

دیگه از سال بعد، یعنی کنکور 1403 به بعد، هر کی پشت کنکور موند باید یازدهم رو هم بره ترمیم معدل کنه و به همین روش تا دهم ادامه داره😂

یعنی هر کی میاد دهم، دیگه کنکوری محسوب میشه.

 

بذار بیخیال من شیم دیگه... از خودت چه خبر همزادممم؟؟ خواهرت خوبههه؟ همه چییی بر وفق مراد هستتت؟؟؟ چه خبرااااا؟

😂😂😂 ن جدییییییی؟؟؟ هم بده هم خوبه برا اوناییی ک یهو متحول میشن بده واقعاااااا 


من همه چی خوبههه خدا رو شکررر خواهرمم خوبه دیگه روزها رو سپری میکنیمم حالا همزادی ی روزی ک وقت داشتی بگو ک بیام انلاین باهم حرف بزنیم 
دوشنبه ۷ اسفند ۰۲ , ۱۲:۱۹ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

هعی...

درسته...

ممنونم عزیزدلم .قربونت 

ی شش ماهی هست دوباره زدنسازی و شروع کردم

طراحی چهره ام میکنم کلاس میرم 

المانی و ک ی ساله مرخصیم حسش نیست فعلا‌...

خیلیم عالییی نشستن تو خونه فقط اعصاب ادمو بهم میریزه و بسس
اشکال نداره ب خودت سخت نگیر پرییی
امیدوارم خیلی زود اوصاعت بیفته رو روال 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan