BTS

Just For Profile

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

الوووووو الووو 1 2 3

جیمین یه دقه بیا تو چت 
فقط نوشته زیر عنوانت 🔫😂😂😂 (just for profile )
جانممپپ اونی جاننن منظورت اینجاس ایاا؟
نه منظورم اون چته بود که به فنا رف ...
ام ان کجایی ، که ببینی جیمین هم به خودش کامنت داد 
اره دیگهه اونی دیدم کسی نیسی دیگه خودم به خودم.پیام میدممم
جانممممم ام ان شههههههه
همین جوری صدات کردم😊😊
ام انن شههه بیکاری توهم ایاا مانند مننن؟؟؟
سلوووممممم جیمینننن 😁
بی کارای کی بودیم ما😂
حواسم.نبود باز به خودم.پیام دادممم,نمیدونم والا بیکار بی عار میگردیم از اینور به اونور
نه جیمینی به خدا کلی کاردارم ولی اصلا حال انجامشون ندارم
منم کار هست ولی کیه که بره انجام بده گذاشتم دیقه نود برمم
جیمین راستی کلاس چندمی اگر اشکال نداره بگی بگو...
نهههه میگمم فقط حدس بزن چندمم به نظرتت؟؟من تو سایت قبلی سال تولدمو گفته بودم 
منننن فک میکنییی چندممم؟؟؟
من حدس بزنم😁
بگوووو نفسیی
شایدم هفتم نمیدونم من که ندیمت خو😂😂
نههههه بیشترممممم به 7تن بنگتن ربط دارههه
الووووو الووو ۱۲۳ عالی بود😂😂
قربونتت اره دیدم ولی شما ها نیاز به تایید من ندارینن😎😎
جیمنی تو تنظیمات بری میتونی یه کاری کنی بعد تایید خودت نظرا ثبت بشن🧡🧡🧡
دهمی؟
نچچچچچچ خواهر کوچیکمم دهمههه😂😂😂
دوازدهمی؟
نهههههه😂😂😂
یازدهمی تمام😂😂
بازممم نهههه
۱۷ سالته درسته؟
غلطههه
جیمینی دوازدهم نیستی یعنی بزرگ تر منی ووویییی😊
نمیدونم ۱۹ سالته
بهلههه بزرگترم ازتتت من متولد سال 77(برا همین گفتم 7تن بنگتن)دی ماهش هستمم
۲۰؟ نگو؟
ارههه 
وای یه اونی دیگه وای خیلی خوشحال شدم واااایییی من خواهر بزرگ تر ندارم واسه همین خوشحال شدم
من باهات خودمونی صحبت میکنم ناراحت نمیشی؟
الان هستی یا ۲۱؟
وای یه اونی دیگه وای خیلی خوشحال شدم واااایییی من خواهر بزرگ تر ندارم واسه همین خوشحال شدم
من باهات خودمونی صحبت میکنم ناراحت نمیشی؟
الان۲۰ هستی یا ۲۱؟
نهههه بابا راحت باش هرجور دوس داریی,برعکس من جفت بزرگتر وکوچکترو دارم,نمیدونم والاا کلا من به سن وسال اهمیت نمیدم براهمین نمیدونم 20میفتم یا21
سلام
یاسمنم یاسی وب جیسوک

جیسوک کککککجاى

سلام یاسی جون خوبیی؟فک کنم اونی کار داره والا مام خبر نداریم به قول خودش یهم میاد یهو میرهه

نمدونم هرچی دوست داری صدام کن اونی جونم
اممم خوببب بزار خوب فک کنم برا خواهر کوچیکم ی اسم خوب پیدا کنمم
من اسم باران رو دوست دارم
ولی هرچی خودت دوست داری صدام کن اونی
وای انقدر خوشحالم نمدونم جیکار کنم🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
هم ازم بزرگ تری هم بی تی اس دوست داری هم جیمین لاوری 
جانن مننن باران دوس داریی؟؟منن اسم مستعارمو میزارم بارانا همیشهه,باشه باران جون خودمییی دیگهه فقط من میگم بهتتت هاااا 
به نظرت اسمم میخوره چی باشه اونو صدام کن😊😊
کلا از اون دست ادمای شادیی وبا انرژیی,شادی دوس داریی یا باران بگمم؟؟
اوکى 
بنده 4ماھ ھس ک آرمى شدیم جوجه آرمیم^^
16ساله از تھران ^^نهمم


جان من میشناختیم؟

بهلههههه میدونستم تو سایت قبلی یاسی داشتیم شناختمتتت,منم تقریبا7ماه ارمیمم چنقد همه از من کوچیکترنن
اونی دوتاش قشنگه هر کدومش خودت دوست داری
خودت انتخاب کن اونی جونم
شادی میگم بهتت چون امییدوارم همیشهاا تو زندگیت شاد باشی وشاد کنی بقیه و
^^جان من کد امنیتیو بردار .مث مونع تو وسط اسب سواری

ببخشیدددد یاسی جون من بلد نیستمم خودمم درک میکنمم منتظرم اونی بیاد ازش بپرسمم چجوری میشه برداشت کدو,میانههه🙏🙏🙏
عه یاسی از منم کوچیک تری من تابستون میرم تو ۱۸😊😊
کد امنیتی؟
فک کنم واسه اونایی که وب ندارننن کد امنیتی باید بزنی
مرسی اونی باشه خیلی خوبه
تمام تلاشم رو میکنم بقیه رو شاد کنم مرسییییییییییی🧡🧡🧡
میرم که تلاشم رو بکنم انگیزه گرفتم🧡🧡🧡🧡
اونی سارانهیوووو🧡🧡🧡
اونی دعام کن واسه کنکور
فعلا برم دیگه🧡🧡🧡🧡
دعا میکنممم شادی جونممم مطمئنم میتونیی هم کنکور هم شاد کردن بقیه,روز کنکورت کیههه؟؟میخوام روز قبلش برات پست بزارمم
۱۳ یا ۱۴ تیر اونی
باشعهه موفق باشیی برو درساتوو بخون رتبه خوب میخوام از ابجی کوچیکمم,رتبه خودم 197 بودکنکورم ببینم چ میکنییی
جدی اونی چه رشته ای هستی؟
من فنی درس خوندم از رشته های نظری خوشم نمیومدد 
^^
1اسفن
با ھوپى 1روز اختلافه

من1دی ماهمم,خوشبحالتتتتت یاسی بایست کیهههه؟
وای بهت افتخار میکنم اونی تو چیزی که دوست داشتی عالی عمل کردی
منم از الان تمام تلاشم رو میکنم 
چشم اونی به امید رتبه عالی
میدونم میتونی به خدا اعتماد کن هروقت خسته شدی به اینده ای که دوس داری فک کن
ویکککککککککککووووک ھم بایس ھم کاپل

یعنی وی و کوکو ی اندازه دوس داری؟؟؟؟
ھمین امرو انتخاب رشته کردم^^
1تجرب
2خدمات فنى برا کامپیوتر
3ریاض

امیدوارمم تو رشته ای که دوس داریی موفق بشی یاسی جون 
چشم اونی فایییتییینگگگگگ
فعلا
انیووو شادییی,فایتینگگگگ
وای باورم نمیشه بیست سالته؟؟😀😀
واقعا؟
وای حس میکنم کوچولم😂😅
اونی جیمین میگم بهت از این به بعد😂
ارههه واقعاا,اخهه اونی مال دخته جیمین پسرهه,خالی بگو هرکدومشون میخوای بگیی,چند سالته نفس؟؟
آمممم یاسی جون هوپی بیست و نه بهمنه با تولدت دو روز اختلاف داره😊
من بیست و نه بهمنم همون روز تولد هوپی به دنیا اومدم💓💓
واقعااااااا خوبهههه دیکههه اکه با کوکی تو ی روز بود هیجی دیگههه رو ابرا بودی 
شااادی جونم ایشالله موفق بشی ❤❤
میدونم کنکور سخته😥
ولی تو از پسش بر میای من برات کلی دعا میکنم😊😊

واییی مرسییی نفس جوننن (از طرف خودم وشادیی)
چونمانهیوووو اونییی 
واییی آره راست میگی اگه با کوکی تو یه روز بودم خودکشی میکردم رسما😂
ولی نمیدونی اون لایو هوپی که برای تولدش گرفته بودو من آنلاین از توی ویلایو نگاه کردم بعد هی کامنت میدادم جییی هووووپپپپپپ یه همزاااد پییداااااا کردییییی😂😂
پ.ن میدونم خلم توجه نکن😂
خلاصه من هفده سالمه عزیزم🙃🙃
الهییی 😂😂😂خل شدنمم دارههه اخهههه
آره میدونم ولی چون تو دختری بهت میگم اونی😁
من جفتشو دوس دارمم به صورت تکییی,,میگم اونی جیسوک ی سر بیاد سایتامونو ببینههه واکنشش جیههه؟؟با این همه کامنتت
آره والا😂😂
نمیدونیی که من وابجیم سر این دوتا خالی که کوک و وی دارن شبیه فیلهه ما جفتمون داریمم چقد ذوق داریمم ,ی خالم دارم مثل جیمینن دقیقا همونجایی که جیمین خال دارهه
ولی درعوض دختر عمم تولدش با شوهر من تو یه روزه هییی منو حرصصص میدهههه
من نووموووخواااامممممممممممم😑😑😑😑😂
من تعصب عجیبی رو جونگ کوک دارم نمیدونم چرا اصن یکی بگه کوکی نصفش میکنم 😂
خاصیتت کوکی لاورا اینهههه فک کنم خواهر منم همینجورییهه,میخوام کسیو ارمی کنم نمیزاره کههه میگه میرن طرفدار کوکی میشن نمیخاممم,به مامانم که علناا گفته دامادته این
وای اون فیله😂😂
عاشقشم یعنی هر وقت می بینمش می ترکم از خنده😂😂
ارههه من دارمممم 😎😎
وای قبول نیست تو کلییی کامنت داری اونیییی😂
به نظر من میاد میگه اوووهههههه چه قدر کامنت😁
یا میگه اوووهههه چه خبرتونه😂
میخوای ادامه شو بریم تو سایت توو؟؟
اونی به خواهرت بگو کوکی زن داره بهش چشم نداشنه باش وگرنه میاد میبافتت😂
اوووه من حتی اسم بچه هامونم انتخاب کردم😂😂😂😂😂
کپ خودتهعه اخلاقشش کسی میتونه بگهه کوکی از دستششش؟؟؟
بیا عخشم😁
میگمم نفسسس.اونی ان شددد بریم سایت اونی جیسوکک؟؟
حالا اول کامنتایی منو ج بده بعد بریم😂
واییی آره بریم
میگم اونی انگار جیسوگ آن نیست😐😕
رفت فک کنممم باز چون من کامنت دادم جواب داد
میگم من دو دقه دیگه میام
اوکییی
mnلاور اومد
ارههه
سلوم 😁
من دست و پآ شکسته میرم میام 😂

😂😂😂خوبععع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan