BTS

Just For Profile

براییی یاسیبی واونی(وته لاورا)

دریافت
حجم: 224 کیلوبایت


یاسی ناراحت نشییی فردا برات میزارمممم 


ته از بچگی تا کنوننننن

دریافت
حجم: 10.2 مگابایت

مکنههه لاینن کل کل و حسودیاشوننن


دریافت

حجم: 17.4 مگابایت


تفاوت عطسع وی وجیمین


بیاین اینجا بحرفیم خو ^-^
اوکییی هرجا دوس دارین بحرفینن
شوخى کردم بابا !


یاسییبیییی بوگوووووووووووووو
از وى


دنا فن فیکو تموم کردم^^دارى جیمین ونفى و،،،،بخونن بقیشو بگم؟

اوکییی فردا از مدرسه اومدی نگا بندا به سایت,برای دنا,فن فیک دوسس
هیعع یاسی تو نمیدونی ولی من این جیسوگو کچلش کردم بس واسه فیکم منتظرش گذاشتم

بیچاره گناه داره :|
برای یاسیی,منم میخوام فن فیک هاااتت بگممم همین الانن
اھھھھممم

دنا جواب داد یاس,با من از اینکارا نکنید هیچی به اندازه ی چیز نصفه اعصابمو خرد نمیکنههه
بچه ها این نظر جیسوگه تو گودپارتی دیشب نگا کنین

"حرفاتونو خوندم
و باید بگم 
تهیونگ رسما عاشق جیمینه ! حتی بیشتر از یه دوست
و واسه حرفم کلی مدرک دارم 
ولی با کوکی فقط دوست عادیه
ولی جیمین را خیلی دوس داره خیلی"

شاید باورتون نشه ولی همش تاثیر این فیکه که واسش نوشتم😂😂😂😂 خودشیفته نیستم ولی یه بار خودش گفت به خدا😢
😂😂😂ارههه خوندم دیشب ولی نمدونستم واسه فن فیک تو
فن فیکام رو چی چی؟؟ 
متوجه نشدم کیک برنجی 
منم فن فیک موخاممم خوببب از طرف🍙🍙🍙
ىکى خیانت ویو ب جیسوک بگھ

جیسوگگ حساسه نکنیدد ایتوو,من از کاپلا به جیکوک همچین شک میدارمم تاثیر130 ویدئو جیکوکیه که دیدمم
آهااا فن فیک میخای؟؟؟
فن فیک من خوب نیس آخه :(
بفرسس خوبب بعدشم من باید بگمم خوبهه یا نهه,احتمالا خیلیییدوسش داشته باشمم
نه باباا🙈🙈🙈
چییی نه بابا؟؟
اینکه دوسش داشته باشی رو میگم
چراااااا کلا از طرز صحبتت وکلماتن خوشم میاد فن فیکتم دوس میدارم در نتیجه
اللهی بمیرم براششش^^ملسى

قربونتت یاسییی خدا نکنهههههه,چه خبرااا
خوبم^^تو؟
ھیچى ھمینجورییم

منم خوبممم,😀😀😀😂😂همینجوری پسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan