BTS

Just For Profile

برایی اونی جیسوک( و ویمین لاورا)

دریافت
حجم: 26.9 مگابایت


اونییی به افتخار لاین 95 گذاشتم نمیدونم ویدئشو دیدی یا نههه,دیگه ویدئو ویمین زیاد دارممم گفتم بزارمم سایتم از این حالت در بیادد

دریافت
حجم: 21.7 مگابایت
دریافت
حجم: 2.62 مگابایت
کومائوووو
یکیم نظر نمیده شاد شیم خودم به خودم نظر میدمم هیییی روزگارر
💓💓💓💓کومائووو
💚💚خواهش جیمین شههه
گذاشتن کامنت واسه خودت عالمی دارههه 😀😀😀
دقیقااا😂😂😂
واااییی خودت کامنت میذاری خودت به خودت جواب میدی😂😂😂😂😂
ارهههه اصن عالمی داره واسه خودش
عزیز دلم جمن جان
یه سوال داشتم
میخای وبتو واس بتس باز کنی؟ یا ن فقط واسه دورهمی دوستا زدی؟

پرسیدم چون گفتم اگه دوس داری میخای واسه بی تی اس وب بزنی بگو لینکت کنم بگم که بهت سر بزنن عزیزم😉💜
خوب راستیتشش اولش که فقط واسه پروفایل زدمم😀😀,الانمم یکم
ی چندروز بگذره ببینم میتونم سرما کنم ی سایتو اگه شد که قربونتت لطف میکنی وگرنه واسه دورهمی 




واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جیمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عگیخغحکسصف۸خق۷یغبزش
T_T
T_T
T_T
چقدر اولی عشقنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بوددددددددددددددد
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
که واسه ی من اپلودشششششش کردیییییییییییی
عخج۹هالصگیذثسأ‌إ»ژّآٌٍ
T_T
فدانت اونیییی امیدوارم ندیده بوده باشییششش,ارههه من روزی چند بار نگا میکنمممم
بعضی تیکه هاشو دیده بودم
ولی خب این مدلی واقعا فرق میکردتکنلهلعخلاغلباغتبغابم
با اهنگ پرامیس چیم روش نادت.ل
اره خوب بعضی تیکه هاش ارهه تو برنامه هاشون بودد ,اونیی یاوته گفتم ی بار وی دهنشو باز کرد جیمین خوردزمیننن؟؟الان میزارم 1دیقس نگا کن 
وای جدی؟؟‌پس من منتظرم
اونیی گذاشتمش کیفیتش خوب نیس دیگه ببخشایدد کیفیت خوبشو ندیدم
دیدمممممممم
مرسیی
قربونتتت اونییی ,فک کنم موخای بریی نههه؟؟
راستش منتظرم ادمین بع جواب کامنتمو بده و بعد بخوابم
چون فردا شش باید پاشم T_T
اهااا باوشه پس اونی جواب داد برو پس(پرروام میدونممم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan