BTS

Just For Profile

برای شادیی(جیمین لاوررر)

دریافت

حجم: 8.5 مگابایت

شادی جونممم نمیدونم کی میبینی این پستوو ولی خوب امیدوارم دوس داشته باشییی(بازم میزام برات ویدئووو)

چیم چیم یا جیمین مسئله این استتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟!!!!
دریافت
حجم: 28 مگابایت

شادیم که نیسس اونیم نیس نفس و یاسیم رفتن نورام که اینجا نمیادد,از این قراذه اوضاع جیمین شههه
ایگوووو کنچانااا من.هستممم😉😉😉
اینجا

خوبب یاسیی من 2روزه زدم میزارم برات قوللل اصن خودت بگو چی دوس میداری بزارم براتت, یاسی سایتو دوباره لودش کن
اهم
جانمم دنایییی بوگو هرچه دل تنگت میخواهدد
باباجون شوخ کردم ادامه چت اینجا

ننهه دیگه بوگوووووو چی میدوستیی
نه یاسی بریم تو پست اخر
یاسیی به حرف مادر شورت گوش بدهه
Yes
نامو نامو چوا
💓💓💓😘😘😘😘
دنی ب من لقب بده

Again forr danyyy,
من لقب بدم؟؟ 
بلد نیستم ک :(


واهییی کیک برنجی خ خوشم اومد کیوته ^^
دیگه فک کن برا یاسیم پیداا بوکونن,راستی دنیییی من قسمت پست جدید بیانو نمیدونم کوجاس فایلو تو پیکو اپ کردم 
عه وا
پست جدید تو همون انتشاره بعد میزنی رو ارسال مطلب جدید 
بعد متنت رو مینویسی مثلا "دانلود کنید" بعد آبیش میکنی رو همون اینفینیته میزنی بعد لینکو پیست میکنی ^^
اهااااا اوکییییی فردا دوبار تلاش موکونمم,بعد موقعی که فایلی رو اپلود موکونم یا ی ویدئو میزارم حجم اینترنتم به اندازه فایل کم میشود ایا؟؟
نابغھ بیا بچت خولم کارد**





سلام مامى خوبى؟^^
مامى برا زنم چ بخرم؟


[یوھو یاد خنده جیگر افتادم،،یاس]
زن دوستم تو ھم بوگو!

برا ننه ویی,ابی رنگ متن منظورتهه.؟؟این اینفینیت چیتوس شکلش؟؟
بعله متاسفانه :|

اهاااا پس صبحا اپ کنممم 
میخای برات پست بذارم؟ و بگم؟
ارهههه😀😀😀ممنونت میشمم دنیی,جواب این گل پسرتم بدهه
گل پسر؟؟
گل پسر کیه؟ 
وی رو میگمم دیگهه نگا کامنت گذاشته سلام مامی برا زنم چ بخرمی 4تا کامنت پایین بیا
دنى یاد اولا افتادم ک جی ھوپ رو نامجون میگفتم وى رو جین جیمین و کوکى شوگا روجى ھوپ

من اولا کوکی وجینو قاطی میکروم با جیمین وجیهوپ وشوگا نامجون و وی رو ننهه
زن دوستش توھم بوگو

من جونم بگم امرو حالمم بدهه هموتو ازصبح درازکشیدممم ,دیگهه چت کردم باهاتون کلا حالم بهتررشدد
هی برات گذاشتم تو همون پست رمز داره ^^
قربونتتت دنییی جونن
الهی پسرم وی به یاسی کامنت داده که چی بگیره برای من؟؟
ارههه دیگههه بچه خوبیههه ,نهههه وی به تو پیام داده که واسه یاسی چه بخرههه
زن دوستش توھم بوگو
نھ چرا؟؟کامنتویو بوخون 2باره

مننن مانده ام تنهای تنهاااا,
عجب ننھ نابغھ اى داری

ارههه خوشحالل شده بودددد دنیی که وی موخاد برا اون کادو بگیرهه
ننھ خودت نابغس

اووووو گادد انیوووو تههه 
عع وا پ چه بهتر که واس من نمیگیره :|

عامم فعلا وی رو گذاشتمش تو کشو حق نداره بیاد بیرون کار دارم باهاش😈
الهییی وی چه میکشه از این ننه وزنش ,یاس که میده ظرف بوشوره ننشم که میزارتش تو کشووو دلم سوخت براشش
نه دلبندم 
من خودم بزرگش کردم بهتر از هر کسی میدونم چه موزماریه این😑😑
اوووووو پس از این اب زیرکاهاسسس
آرههههه😈😈

دارم براش😈😈😈
باششهه پس فقط گوناه داره زیاد اذیتش نکنن ,منم برممم فهلن,راستی دنی دیشب تا1وخرده ای بیدار بودم نبودییی هاا
مربع کجاىى

مربعععع؟؟؟
وای ببخشید اره از خستگی بیهوش شدم معذرت میخام :((
قربونتتت دنییی جون اشکال ندارهههه خوب من برم خوشحال شدمممم
سلام ^^خوبى ؟
والله این منو خول کرد 

این دقیقا ننته یا زنته منظورتت؟؟
باشه به سلامت💜
قربونت دنیی💚💚💚💚💚
مربع خودتى @@
مگه نگفتم نگو اینو

نچ یاسیی اذیت نکنشش خوببب
وی میگی والله؟؟😹😹
جر بچم آخونده😹😹
تا باشه از این اخونداااا
ارهههه جمال(جیهوپ) و حیدر (تهیونگ) ملا ان😹😹
هی جیسوگاا دیدی چیشد؟؟؟؟؟؟؟
 حیدر بالاخره آدم شد😂😂😈😈
دنیییی تا من با اجازه تون برم بیرون بیامم زود تند سریعع جریان این جمال جیهوپ واینا رو بوگوووووووو
مسلمونش کردم

اوریننننن بهت افتخار موکونم یاسسسس
آخ آخ کیک برنجی منم باید برم 
ببخشید :(
از جیسوگ بپرسی بهت میگه😉💜
لاو یو💜💜
لاو یو تو, این اونیی که نیسس اصن بخوام بپرسم ازش,قربونتتت بای تا های
اونی سلام یه چی خفن بهت بگم درباره بیان؟
عمدمی ارسالدکنم یا حصوصی که فقط خودت ببینی؟
سلام شادی جونممم عمومی ارسال کن بعد دیگه دوس داشتم بقیه ببینم کامنتتو تایید موکونم وگرنه تاییدش نوموکونم ولیی خودم موخونم
تا بعد فردا4و5...بر.م.غذای ویو بدم

بروو جانم کار خوبی موکونی تافرددداا
داخل صفحه شخصیت که هستی رو اون کادر کناری گزینه ارتباط رو بزن بعد گزینه وبلاگ هایی که دنبال میکنم رو بزن
بعد کسایی که دنبال میکنی رو با زمان آخرین پستی که گذاشتن میبینی😂😊
قوربونتتتتتتت شادیییی اینو مودونستم😉😉یعینی دیده بودمشش,درساتو خوندییی؟؟؟اون ویدئو 2مگی رو دان کردیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan