BTS

Just For Profile

بچه ها هستینن ایاااااا؟؟؟


من هستم فک کنم :|
دیدم خبری نیسسس گفتم رفتییی شایدد
ولی شاید برم دعا کنین نرم :(
کوجا بری ان شاالله که هستییی
کوجا برم؟؟
خانه عرر😭😭😭😭😭😭😭
مگررر خانه نیستیییی؟؟؟
نهههه😭😭😭😭😭
اینجا نت هس خونه بعد یک نت هس😭😭😭
شما بعد یک هستین؟؟؟ مطمئنا فقط منم که اینجوریم :|
الهیییی ,ارههه هستم احتمال زیادد دنایی ان شاالله که نرییننن,میگم دنا چیتو ارمی شدیی بیشتر بچه ها گفتن تو موندی فقط هااا

سسسلام

سلام یاسیییی جونننننن خوبییی؟؟
1
اونی جان من هستی جواب بدهه😞😞
به قول بی تی اس کنجکاو درباره ی همه چیز ارمی 
خخخ قدواینام امار میخای بدم اونیی,جدی گفتم هااا
اینستا داری جیمین ؟
فقط واتس اپ
😍💙💙
چلگایووو اونییی بازم.میانه تا این وقت شب بیدار نگه داشتمت خوب بخوابی اونیی,💚💚💚💚💙💙💙💙💜💜💜❤❤
تو یه بار دیگه معذرت خواهی کن 🔪🔪🔪🔪🔪
اونییی دلتتت میاددد بعد اونجوری دیگه جیمین نداریی هاد😥😥😥
معذرت خواهی نکن خوووو
حس میکنم غریبه ام
نهه اونییی من کلا همینجوریمم خوبب حتی با خانواده ونزدیکام,ولی خوب باشهه  سعی موکنم جلو تو استفاده نکنمم
سلام جیمین جون و شب بخیر و خداحافظ
میدونم من همیشه روحم 

سلاممم مانیی صبحت بخیرر,چهه عجببب نشون دادی خودتو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan