BTS

Just For Profile

حاضرین در سایت

بابا ی نظر بدید دلم شاد شههه

اینم نظر ^^
سلام!!!!
ج قبلى!
من ى ھفتھ کوکیو بایسم میکنم ى ھفتھ ته ته
بین 2راھیم^^

سلام یاسییییییییی خوبیییی,,واقعااا هر کدوم ی هفتهه؟؟😀😀😀اورینن
آخه نامردا یکى بھتر از یکى دیگسسسسسسسس

دقیقااااااا من که همه شو ی جا باید بدانم وگرنه اعصابم خرد میشهه تو کفش میمونم تا دان کنم باز بقیه شو
کجان بقیھ؟؟؟
فردا ادبیات ،علوم،اجتماعی و آمادگی امتحان داریم~.~

ایگوووو چنقدر زیادددد,نمیدونم نه نفس هس نه اونی شادیم که دیشب رفت گوبای پارتی داشتیم تو سایتش رفت واسه کنکور بخونه
این وب دوستمھ the-hi-kpop.blog.ir


من نیم ساعت دیگه بیام؟برم آھنگ بگوشم^^

باشه عزیزم بروووو ,میرم سر میزنم سایتشش,یاسی این که سایت دناسسس
میشناسیش؟

ارههه مگه دنا تو سایت اونی جیسوگ نیسس؟؟
یاسی همون ته رو وردار جان من😑😂
میگم یاسی میمونه ته رو برداره اونی جیسوگو چه کنه کوکیو بردار که باز توهستی
منم میخوام داستان آرمی شدنمو بگم خو!!!!!

خوب بگووووو دوس داریم بدونیممم
ھا؟؟؟چھ شدھ؟

چی چه شدههه یاسییی؟؟؟
اسلام علیکم بر شما جمن شی لاوران و آرمیون تحت نظر آخوند جمال جی هوپی  (فقط جیسوگ میفهمه ها😂😂)

وب زدنتون چوکاههه
اسمتون رو هم نمیدونم😂😂 ولی خب همین جیمین شی😉
فالووت کردم عزیزم باهات بیشتر آشنا میشیم حالا😉 یوهاهاهاها😈
سلامممم دناییی ,,من جیمین با دوتا nتو سایت قبلی اونیمم,ایگوووو خوب بگو مام بدونیممم
هاهاها من بایسم با همتون فرق داره عذاب وجدانم ندارممم😈😈 (چه الکی خودمو جا کردم اه اه چقدر لوسم😑😂😂)
بایست کیسسس خوبب؟؟جیهوپپپههه؟؟نههه عزیزمم بابا خوشحال شدم اومدیی
اوکعییی جمن شی بسی میدوسیدم حرفاتو😂😂💜💜


اون قضیه دارهه یوهاهاها😈😈😈
از جیسوگ اجازه بگیرین بعد من واستون عاپ میکنم😉😈
هییی خِدااااا اونیمم نیس برم اجازه بگیرممم,تازه بهش بگم میگهه اومممم سکرتهه,فدای تو دنا بایستو نگفتی هاااا
واییی چرا گفتی هوبی خو؟؟😂😂
خوبب چون گفتی جمال عوپی واینا و بایست با ما یکی نیس واسه امونن,یاسی گفت ارمیش کزدییی اوریننن💗💗💗
روززى از روزھاى دى ماھ بود که دنا گفتت برم اونوبش
جونم بگھ کھ از بلک پینک ام وى دانىدم از توایس و.. دانیدم تا دیدم عھ ى ام ویھ ب اسم ایرپلین اونم دیدم
^^ببببعد گفتم واع ک چھ پسرھ میاد قر میدھ؟؟؟~~
بعد3روز دیدمم ھمونى ک اینو گفته ى پا آرمیھ**
نامردا بهم رحم نکردن دلمو بردنننن

ای جانن چه باحاللل خوشم.اومد از کلمه قردادننتت 😂😂😂
عھ سلام پی کى ^^نابغھ آمد



چیو بردارم؟


دنااا رو میگییی؟؟
بایسم؟؟؟

هاهاها من بایس ندارممم OT7 FOREVER😎😎
اگهه ارمی بدون بایسیی که دمتتت گمم من حیلی دوس دارم اینتووور ولی جیمن شی نمیزارههه
اره دیگه جونم برات بگه جمن شی که این بچه(یاسی) رو من بزرگس کردم😎

(دارم چرتو پرت میگما😂😂😂)
😀😀😀ایگووو بچه خوبی بزرگ کردیی ,دیدی ادرس سایتتم برام فرستاده یود
بابااا جمال هوپی ماجرا داره😂😂

نگران نباشین اگه جیسوگم اجازه نداد با مسئولیت خودتون براتون عاپ میکنم عروس های گلم😉  (عروس هم منظور داره😈😂😂😂)
وایییی دناااا من خیلیییییی کنجکاومممم خوب اشکال نداره با مسولیت خودمون اگه اونی اجازه ندادد ,
بایست****است

نچچچ یاسییی خوب اون ستاره که میزارییییی نزاررر خوب بگووو
لفطا بیاا وب دنی^^
آخرین نظرو بوخون@@



رفتممم شوگولییییههه؟؟
نیس یاسی نیسسسسس
بی تی اس بچه هامن 
زناشون هم نوه هامن
اون دوتایی که میگی سوگولیامن😑😑 
😂😂😂😂
به به سوگولیییی 
وای اشتباه شد زناشون عروسامن* 
😂😂😂😂
به بههه چه پسراییی بزرگ کردیببتا باشه از این مادر شوراا
سلام ممادر شوھر 

یاسییی تو اول تکلیف بایسو روشن بنما ویکوک جفتش نمیشههه
ای بابا یاسی کجا بیاد؟؟ من هنو نظراتو تایید نکردم خاعک تو سرم😐
مگه منظور یاسی همون شوگولی نبودد؟؟
والا من در جریان نیستم😅
😂😂😂,دنایی ی سوال میگم مطلبو ازهر جا میخوام بزارم منبعشو باید بنویسمم؟؟چیزی مثل زیرنویس واینا منظورمه یا ویدئو
برو وبھ جان من بخونن اتل متل رو میفھمى
آخھ دلم برا جیسوک مبسوزھ ک وى بحش خیانت کرده
کوکى ک داش بزرگمه!

وییی خیانتتتتتتتتتت؟؟؟؟خوندم اتل متلو شوگولیهه بایسش
اهم یک کامنت من تایید نشد :|
ا ببخشیدددالان تاییدد میزنمم,دناا من که تایید کردم همه شو😒😒همه ش زده تایید شده
اره عزیزم
معمولا زیرنویس ها و ساب ها رو منبع میزنن 
اما اگه یه ویدیو رو از یه چنلی یا وبی دان کردی بعد خودت عاپ کردی نه لزومی نداره منبع بزنی😊💜
مرسییی دناییی ,نحوه سانسور کامنتم میگیی 
جررر یاسی وی شوهرته بعد اونوقت کوکی خان داداشت؟؟😂😂
وای مردمم😂😂😂
ارهه دیگههه نامجونم داییشه ,جیمین وحیهوپم پسرخالشن,جینم که همسایه شدنه,شوگولیم پسر داییشه
نه عزیزم اوکیه💜

فهمیدم چیکار میکنی از بالا به پایین کامنتارو تایید میکنی...کیوت ^-^
😀😀💓💓
نه

نهه در پاسخ به چه کامنتی؟؟
عههههه انید شماها😀
آنیوووووو
منم هستممم😁 
سلامم نفسممم خوبیی,خوش اومدییی,میگم نفسی یاسی خواهر شورت از اب در اومدهه
اره که میگم شما هر چی دوس داری بپرس😍

کنار هر کامنتی یه سطل آشغال داره نه؟؟ کنار سطل آشغاله یه مداد هس رو اون رو میزنی قسمتی که میخای سانسور کنی رو آبیش میکنی بعد رو آیکون حذف متن میزنی و بعد اون تیکه سانسور میشه😁💜💜
وایییی مغسییییی,نفسی سانسورو فهمیدییی؟؟؟
نههههه شوگا بایسم نیسسس اشتب شد
خوب بگوووو قول میدم فقط خودم ببینممم 
انیو نفس شییی🙌🙌🙌
به قول اونیب(برای نفس)
جین خواستگارمھ 
نامجون بابامھ
شوگا و جیمین بوى فرندم ھستن
ھوپى دوس وى اس


نچچچ یاسی به جیمین نظر داشته باشییی هیچی دیگههه,خوشم میاد وی شوهرته بعد جین خواستگارتهه😀😀😀
هی منو سانسور نکنینااا 
نه تنها من بلکه جیسوگ، یاسی، نورا، شادی رو سانسور نمیکنین تا ما هم بفهمیم چی به چیه😑
#عین_جیسوگی_نباشیم✌
نههه بابا تازه من پیامارو تاییدم نمیکردم بدون تایید نمایش میدادمشون
آفرین بر تو فرزندم😉💜
قربونتت من متعلق به همه تونمم😀😀,بایستوو بگکوو خوب نشون نمیدم به بقیهه دوس نداریی
ینینیننینینینی عمر سایتت دوروزه؟؟؟
چرا من بهش دقت نکرده بودممم😭😭😭
اوخعییی نی نی کوشولوی جیمینی😍😭
کیک برنجی😍...از این به بعد میگمت کیک برنجی😅
ارهه دیروزواسه پروفایل زدمش,😂😂😂بگووو دوس داریی
اون روم نظر داره^^ام وىboy in luvببین میفھمى
ى پست دیگه بریم

پست کوجا مثلاا؟؟بهلههه درستهههه
خوشا ب غیرتت دنا تو و سارا برام پست گذاشتین اینا نمیزارن

نهههه میزارممم براتت بوخودااا مشکل این بود حجمش بالا بود نمیشدد ,اخه کوکی و وی دوس داری مینویسم برای نفس ویاسی برا اونی ویاسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan