BTS

Just For Profile

ی میکسس قشنگ از جیمیننن


دریافت
حجم: 6.23 مگابایت  

من خودم سر این کلیپ خیلییی عر زدمم
فردا میدانم!

فردا میدانیییی؟؟؟؟اهاااا فهمیدممم اوکیییی
الان دارم ام ویو میدانم!پاک شد

الهییی اخیییییی من از هرکدوم چندتا کپی دارمم یکی پاک شد داشته باشم 
عررر عکسو
سکتم کامل شد
بقیھ برگ رزون اینجا

نهههه یاسییی نرووووو بموننن,کدوم عکسسس؟
وى ھنوز جاى خودشو دارھھھھھھ ^^



خوبهههه دیگه هر گلی جای خود داردد
شرایط خاص رو میبینین؟

شرایط خاص؟؟سریالععع؟
عکس جیمین
ھستم حالا

کدومشششش؟؟؟
آرھ شبکه3 ساعت حول9!

من توعمرمم دویا3تا سریال ایرانی دیدم دوس ندارمم
یکى بیش نى


اهااا فک کردمم کلیپشو دیدی برا همون گفتم کدوم عکس
دن کو؟

همینجاسسس
دنی یاسییی هستیننن؟؟؟
اللووووو دنییی دنیی 1 2 3
از کاپ کیکی به یاسییی هستیی؟؟
بھ لھ

اول ی واقعیت بهتوننن بگممم من کلا طرفدار هرکی شدمم تاحالا خودمو جا زنش نزاشتمم تا به حال فقط باخودم فک موکونم ازدواج کنه زنش ایتو باشه اینجوری باهاش اشنا بشههه دخمل خوبی باشهه وایناا
بیکاراى کى بودیم؟
شعر کو

الان  ببین خوشت میاد ادامه شم بفرستممم
اتل متل باقالی مثل خودم باحالی
اتل متل خیارشور خواهانتیم مابدجوررر
این از رفع شوری برای رفع دوریی
عجب^^

اررههه مثلا من طرفدار جاستینمم هستمم خیلیی با سلنا بهم میومدنن هاا دیگه نشد بهم زدننن
بوگو جانم 

 فقط یکم طول میکشهه چون باید تایپ بوکونمم
فقط اریانا^^
دنیل رادکلیف &اما واتسون
قدیم وانداىیرکشن رو عاشقش بودم اما الان نھ^^
فقط bbbtttsssssss

دنیل واما دوس دارم ولی رابرت پتیسوننننننننننن خیلیی, سریال خارجی میبینی ایا؟؟دقیقا وانم دوس داشتم ولی نههه الان just bts
کم و بیش
نایل زین ھرى لیام لویى

اتل متل باقالی
 مثل خودم باحالی
اتل متل خیارشور 
خواهانتیم مابدجوررر
این از نوع شوری
 برای رفع دوریی
اتل متل عزیزم 
نباشی من مریضم
هجر تو اتیشم زد 
مار غمت نیشم زد
اتل متل صداقت 
مرام ما صداقت
باشی همیشه هستم 
نباشی دل شکستم
اتل متل گلابی
دوست دارم حسابی
ی روز باخرج خودت 
میبرمت کبابی
اتل متل فسنجون
بامیه وبادمجون 
مخلصتم اونیییی جوننن
فىلما!
ھرى پاتر
افسانه نارنیا
کفشای بالھ
مزایای سر ب زیر بودن
زن سیاھ پوش
آنابل*
احضار
یادم نیس دیگه
اھا دیو و دلبر

من فیلمم خارجیی خیلییی دیدممم برعکس ایزانیی سریالمم دیدم ولی خوب خودم سانسور میکردم موقع دیدنشونن😀😀
واستین ببینم...
ینی اینهمه مدت شما داشتین میچتیتین فقط ی جای دیگ؟؟؟ ://
سرکار بودم من؟ :|
بهلههه عاشقتممم دنییی مننن ی نگا به اخرین نظرات بوکون خوب,
عالى

فهمیدین دیگه
عجبااا ://
بهلهها
میگم این اتل متلو خودت گفتی؟ 
از خودت؟
نههه ,جایی دیدم یاد اونی افتادمم
ن نفهمیدم اسمتو :|
کسی که .... به دنیا میاد اسمشوو چی میزارننن به نظرتت؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوه
اوهههه
اوههههههههههه
اوههههههههههههههه
نگوووو
وای
***؟؟؟؟ 
ارهههه
وییییییییی
گلرتفستببلگلنببهنعنلینبعنعینعقنلنعنعت
😂😂😂میگمم دنی اسم پسرونه موو بگمم چ میکنیییی پسس؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***^^


گلرتفستببلگلنببهنعنلینبعنعینعقنلنعنعت،تلنازنها،ای،ا،ل،اینلنیانیه
تازههه اگه بدونیینن پسر بودم چی میخواستن بزارن هیچییی دیگهههه زمینو گاز میزنییددد
گلرتفستببلگلنببهنعنلینبعنعینعقنلنعنعت،تلنازنها،ای،ا،ل،اینلنیانیهقهگت،فخخفختی،فخمفح،فح.حف،فحنقهنهقنهقنقتعثهقگهقتخقخقگخقگهستتههتهگثهگهث
خخخخ,ایگووو بچه ها 5مین اومدممم
افتخار میکنم به این پسرا💜

http://s8.picofile.com/file/8357769218/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9_%DB%B0%DB%B4_%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B8_%DB%B5%DB%B4_%DB%B4%DB%B2.png
منمممممم,خیلیی خوب بودد دنیی واقعاا متواضع وفروتنن و از اون دست ایدلای مغرور نیستن وما ارمیا براشون واقعا مهمیم
چی میخاستن بذارن؟😀
حدسس بزننن ببینمم
کى بود گف نھ بر سانسور؟؟

دیدم لقب نمیدین خودم میدم
صندلى دستھ دار@@

خوو این سکرتتت بوددد تازه شم شما دوتا حداقل خوندینننن,حالا چرا صندلی دستهه دارر؟؟😀😀😀
چون وى روم بشینه^^

😂😂😂😂اوریننن 
حدس زنم خرابهه😢😢
خووو بگووو شاید درس بودد
فردا صب من ھستم فعلن^^
احتمالا بیام باز

فعلن یاسیی جونن اوکییی منم هستم صبح از ساعت6ونیمم تا پاسی از شبی
نمدونم :(
بوگووو,با اینکه خیلییی دوس داشتم پسر باشمم ولیی به خاطر این اسم از دختر بودن خود بسیاررررررز خوشحاللللللممم,میگمم دنی حاضرین تو سایت چند نفر زدااا؟؟
4 نفرن

خو بگو دیگگههه😭😭😭
اونیممم هستشش,توهم هستیی منم هستمم ینفر باقی میمونههه,,یکمی نه اینکه اسمه یجوریهه نوموخام بفهمه کس دیگهه البته منظورم اونی نیستش,ی راهنمایی موکونم جفت تسم دخترونه وپسرونم به ماهی که توش به دنیا اومدم ربط دارهه دخترونه رو که فهمیدیی پسرونم میشه اسم ماهش
^^

سلوممم یاسسس, تو فهمیدی اسم پسرونهه موو اگه حدسی چیزی داری بوگووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****؟؟

نگو که اینهه واییی😂😂
جوابب تو گرفتییی دنییی؟؟😀😀😉😉
خدا نکنه اونی نمدونم شاید فشار کنکوره
ببین شادی جون هیچی مهمتر از سلامتیت نیس کنکرتم استرس نداشته باش مطمئنم خوب  میدیی ,مخصوصا وقتی انقد داری درس میخونی ,استرس زیاد باعث میشع کنکورتو خراب کنیی,من خودم شاید باورت نشه اما تقریبا از 5یا6ماه مونده به کنکور شروع کردم ولی خوب با دقت میخوندم سر کنکورم استرس نداشتم, وایییی شادییی طرفدار مین هویییی توهمممممممم😍😍😍
نگو تو هم طرفدار مین هویی
من دو سال فنش بودم الان برام عادیه ولی خب آره
دقیقا از زمان اف 4 فنشم ولی نهه اونتور بازیگر خوبیه فیلماشو دوس دارم ولی انکه دنبال عکس و چه میدونم اینا باشم مثل بی تی اس نهه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اونی خوندم جوابت رو 
( *** *** *** *****) اینم زحمت سانسورش بکش😂😂
پسس من چییی؟یعنی منممم مثل اونا  میشممم 😞😞😭😭از این به بعد؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه اونی این چه حرفیه معلومه که نه
*** **** **** **** ** ** ** *****
نه همچین فکری دیگه اصلا نکن
😀😍😍😍
شما دو تا جیمین لاور چی میگین؟😂😂😂
ترکوندین که؟😂
میخواستم بخونم می دیدم همششش سااانسووره😂
سلاممم نفسییی کم پهنایییی هااا,هیچی دیگههه دوتا جیمین لاور افتادن بهم اوضاع ایتوو شده
میگم اونی این شعره رو از کجا آوردی؟؟😂
خعلی باحاله😂😂😂
قربونتتتتت برممم از تو رمان دیدممم
ببین نفس ما تو سایت جیسوگ سانسو نمیشدیم گفتیم اینجا جبران کنیم
نههه بابا من ی بار کل کامنتم سان شد به قول خودش چیز محرمانهه بود ی کلمشم نذاشتتتت
اونی منم ندید میدوستمت جدی میگم🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
نه اونی من بهت سر میزنم اصلا نزنم خودم دلم تنگ میشه ولی خب موضوع صحبتم با گذشته کمی فرق میکنه 
اشکاللل ندارههه دونسنگممم,من همه جوره چهارپایه تممم 
آره یادمه ول خب یه بار بود
منم الان یه نظر دادم کلا ثبتش نکرده😂😂😂
منم چندتا نظرامو ثبت نکردهه,البتهه خو سرش شلوغههه احتمالا ندیده با این حجم کامنتااا
اونی اینایی که گفتم درک میکنی؟
ارههه دونسنگمممم,ماشالله درکمم بالاس بزنم به تختههه(تعریف از خود)کلا طرف ی 7 یا8سالی بزرگتره میاد باهام صحبت موکونه مشورت میگیره میگه چیکار کنم اینجوری درسته یا نهه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه میدونم
منظورم اینه که شاید واست عجیب باشه که *** *** *****
این کاری که دااری میکنی همه انجام میدن حالا یکم مال ما طول میکشهه وگرنه تا اخر نمیمونن این طبیعتهه ما انسانهاسس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اونی خوشم میاد خودت دیگه میرونی کجا سانسو ر کنی اینم خوت دیگه زحمتش بکش
****** *** **** ********* * ******** ******* *** ** ** ****** **** *** *** ** *****
**** *** **** ** **** ****** ***** ***** *************
درستههه اورینن ,دونسنگ خودمیییی ,ی لحظه بزو سایت خودتت میخوام ی چیز برات بفرستم برو نگا کن 
یه دیقه میرم نگا چقدر شلوغ میشه 
وقتی هستم شترمرغ هم پر نمیزنه :(((
سلاممم دنیی شلوغ چیییی اون موقف تو وشادی بودین بعد رفتی شادیی بودد
اصن باهاتون قهرم *هق هق*
دنیییییییی قهررز نکننننن من طاقت قهر ندارمممممم😭😭به جان اسم پسرونمممم از ناراحت میشم قهز کنیی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آره درسته اونی حالا که فکر میکنم اتفاق خاصیم قرار نیست بیفته ولی میدونی *** ******* *** ** **** ***** **** ** ** ** *** ** *** ** *** *** **** ** *** **** ** **** **** **** ***** *** *** **** *** *** ***** **** *** ** *** ** *** **** **** *** **** **** 
**** **** ** ***** ** ****** ****** *** ***** 
**** **** *** ** **** **** *** *******
فک کنم باز باید سانسور شه😅😅😓😓
ارهه شادی جون ولی خوب وقتی به اون اتفاق بزرگتر وخوشحالی بزرگتر فک کنی دردش  کمتر میشههه,منم برات دعا میکنممم دونسنگممم کاری که درسته انجام بدهه
اخ دنا ناراحت نشو 
من کلاس بودم تازه اومدم خب 
دنیییی جونننم ناراحت نشووو,ببین من و شادی دوست داریمممممم,نگا اولین نفر جفت اسم پسرونه ودخترونه مو به تو گفتممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای مرسی اونی 
خیلی کمکم کردی انشالله عاقبت به خیر شی
(خالی شدم)
**** **** *** **** **** ** **** *** ** ***** *** ****
😍😍😍💓💓فداتتتت بشممم دونسنگممم,خوشحال شدم ناموسا حال سان ندارمم دیگههه چیز خاصیم ننوشتی البتهه,اگهه خودت نمیخواستی بهت نمیگفتم اینکارو بکن چون تا خودت نخوای بقیه نمیتونن مجبورت کنن ولی حالا که خودت میخوای بدون ی دوست واونی داری از راه دور که حماییتت میکنهه
نمیخااامممممممممم
قهرممممممممممم😭😭😭😭😭😭

*هشدار ساعت بیست و یک: دنا بیبی طوری شده لطفا سریعا به مکان های امن پناه ببرین تا اطلاع ثانوی از پناهگاهتون بیرون نیاین...با تشکر*
دنییییی منننننن ببسن نفسمم واسه خاطر تو اومدههههه,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ** *** *** *** *** ***** *** **** ***** ** **** *** ***** *** ***
*****
دونسنگم ببخشید ولی یادم نمیاد کدومه میتونی اولشو بگیی ؟؟اول کامنت منظورمهه
برای   ددددددننننننننااااااااااا
دنا واست از خودم شعر بگم آشتی میکنی؟
گر نباشی در دلم غوغا شود  قلب آرام دلم ویران شود
حال برگرد و بیا نزد دلم   تا که قلبم را کنی آرام و امن
من برای هرکسی شعر نمیگم
آشتی دیگه
بیااا دنااا نگااا چه دوستتت دارهههه,ناشناس اشنا میشههه امستو بگییی؟؟از بچه هایی؟؟
واااای در ادامه بحث سانسور یه چی بگم😂
یه روز منو جیسوگ افتاده بودیم به جون هم کل کل میکردیم بعد من گفتم آرهههههه دیگههه نه که ته ته خیلی خوشگل و ناز و مامانی و گوگولی و ایناس هر چی بپوشه بهش میاد😂
هیچی دیگه همشو سانسور کرد 😑

وایی واقعاااا😂😂😂😂😂عوض قربون صدقع رفتن سانش کرددد؟؟؟
دقیقا منم وقتی از ی چیز خوشم.میادد اینجورم
اوککییی شروع کزدی اوریننن بهت
آممممممم 
یکی به منم بگه چه خبره؟؟😶😂
نفسی دقیقا منظورت از چه خبره چیههه؟؟
وا چرا ناشناس اومد من گفتم شادیم
اینم ناشناس اومد
نمیخام ناشناس باشم اونی پاکش کن دوباره میفرستم
بتشههه فهمیدممم تویئ
اونی اون ناشناس دومیم منم اول جوابت رو گفتم
مگه دوتا ناشناسسیننن؟؟من گفتی منم اینجوریم گفتم تویی دیگهه
آرههه😂
من آخر کامنت نوشتم هشتگ ادمین جون مادرت نزن😂
اونم وقتی اون تیکه رو سانسور کرد گفت
من نمیزنم،
کاملا خونسرد برخورد میکنم
یه سلاح قوی دارم به اسم سانسور😑😂
یعنی نابودم کرد😂😂
واییی عاشق این ری اکشنایی اونیمممم,ولی ناموسا سانسور کردنم مکافاتییی دارههه
برای   ددددددننننننننااااااااااا
دنا واست از خودم شعر بگم آشتی میکنی؟
گر نباشی در دلم غوغا شود  قلب آرام دلم ویران شود
حال برگرد و بیا نزد دلم   تا که قلبم را کنی آرام و امن
من برای هرکسی شعر نمیگم
آشتی دیگه
بیااا دنااا شادی برات شعرممم گفتتتت (دونسنگمم هنرمندهاا))
آره اونم بالاش زده ناشناس
اوکیی فهمیدممم از طرز کامنت فهمیدممم 
اونی تو هم مث من لحن طرف مقابل رو از تو پیام میفهمی😂😂
اونی ما احیانا یه نفر نیستیم؟
چراااا من توام تومنییی,یک روح در دو بدننن,اقا دنی اشتی نکنه سایتو حذف موکونم حذف شد به دنی شکایت کنیددد,نفسی کوجاییی کم صحبت شدی هاااا!!!
وا اونی این چه کاریه
حالا میاد آشتی میکنه شاید هنوز ندیده پیام هارو

دیکههه تافردا وقت دارهه,من اینجارو زدمم واسههه دوستاا یاهمه یا هیچکسس.نفسم نیس تازهه
نفس گفت که کم‌میاد  تازه منم مثلا میخاستم دیگه نیام
میادش تا فردا دنا
راستیی شادیی اونی تو وبش نوشته ساعت10امشب میخواد در مورد خود واقعیش بگهههه
جدی چه هیجانی مرسی گفتی حالا ده همه آنن
قربونتتت ارهههه الان رفتم دیدم تو جواب کامنتم اونی گفتت بیاین ساعت 10 وایییی بالاخرهه امیدوارم شوخی نکنههه باهامون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan