BTS

Just For Profile

بی تی اس ورژن پسران فرارتر از گلل

پیشنهاد میکنم نگاش کنید جالبهه

دریافت
حجم: 15.1 مگابایت

مگه مد نمیری؟؟ 
راستی سلام ^-^
سلاممم دناییی من 20 سالمهههه مدرسههه کوجا بودد؟؟راستی دنایی من فایلو تو پیکواپلود کردم اما این قسمت پست بیان و پیدا نکردمم😣😣😣,خوبب دنا راستی تو چی مدرسه ندارییی؟؟؟
سلام اونی هستی؟امتحانم دادم دارم برمیگردم رسیدن خونه میبینم هم این خم اونی که برام گذاشتی🧡🧡
سلاممم شادی جون امتحانتو چیکار کردییی؟؟؟
میگم اونی میدونی چطوری میشه اون کدی کا باید واسه نظر دادن وارد کنی رو بردارم؟
ببین شادی جون از پنل سمت راست برو تو تنظیمات بعد بزن روی قسمت تنظیمات ساده ی دونه صفحه میاد ی قسمتش نوشته تنظیمات نظرهای ارسالی اونجا رو نگا پیدا میکنی 
خوب بود امتحانم اونی آسون بود :)
اسونن نبوددد چون خونده بودییی اسونن  بوده براتت
اونی این رو که گفتی من رفتم تو تنظیمات ساده ولی قسمت تنظیمات نظرات ارسالی ندارم که
تنظیمات ارسال نظر دارم که چیزی درباره این کدِ داخلش نیست
واسا دقیق شو میگممم,اره همون ارسال نظر یجا نوشته که نظراات بعداز تایید نشان داده شود پایینش ی چیزی تو این مایه هاس تنظیم کد برای جلوگیری از اسپم تیک شو بردار
اره هر وقت میگم امتحانم آسون بود همه همین رو بهم میگن😂😂
😂😂😂 خوب ادمی که درس نخونههه 2×2هم براش سختهه,
اونی دیدی شادی لاور جواب پیاما رو میده پروفایلش میاد کنار جوابا
باید بپرسیم ببینیم چطوری اینجوریش کرده😎😎
آخه منم میخام😍😍
ارهههههه اصن به خاطر پروفایل رفتیم سایت زدیممم,پیداش نیسس شادی لاور, راستی دنا نحوه سانسورو گفت بهممم😀😀😀😉😉
آره من همون روز اول سانسور رو کشف کردم😂😂😂
اونی مرسی دیمش نباید روش تیک باشه درسته؟
ارهه تیک نباید باشهه, ای ناقلا پی چرا چیزی نگفتیییییییی؟؟
میگم دنا سایت جدید زده تازه دیدم 😂
بعد یه پست داره رمز عبور میخاداونی تو هم داخلش نظر دادی 
منم میخام ببینم
😂😂😂😂کنجکاو کی بودیییی تووو,BTS
راست میگی چرا نگفتم واقعا🤐🤐🤐
نمدونم خودمم
بیهانه
شوخی کردم شادیی,اخه من بدونممم قصد سانسور ندارممم,البته ابن اریستا اگه بیاد نمیدونم چیکارش کنمم
وای آره اونی
منم رو ناراحتی بقیه حساسم چه شباهتی
😍😍😍😍😍😍😍,از اونایی که بقیه ناراحتن میان پیشت درستعهه؟؟یا ی کاری میخوان بکنن دودلن ازت میپرسن؟؟از اینایی که طرف میدونه رازش پیشت محفوظهه؟؟
وای آره اونی 
حالا تو دودلی برام پیش نیمده 
ولی بقیش آره
اونی باید مهربیون باشی چون منم مهربونم
من تووو دو دلیم پیش اومدهه,دیگه خودم که نباید بگمممم ولی خوب چون توهستیی منم هستم,راستیی ببین اونجایی که زدم واسه اونی جیسوگ کلیپ سومیش2مگه افتادنای جیمینه نگاش کن اگه ندیدی تاحالا
تونه خودمون نیستم نتم کمه خونه رفتم میبینم
باشهههه اوگییی
اونی بپرسم اهل کجا هستی ناراحت میشی؟
اگه میخای جواب نده من اصلا ناراحت نمیشم
خوشم میاد سوالاییی میپرسی که قبلا جوابشونو گفتممم
عه من ندیدم خو
مننن ی شهریمم که حرم دارههه,دقت کردم برخلاف بقیهه مخصوصا اونیی من همه چیزمو میگم
وای مشهدی
ووووااااااااییییییییی خوش به حالت اونی وای دلم تنگ شده واسه حرم
ارهههه چندوقت پیشم تو سایت قبلی رفته بدم حرم کامنت دادم که براتک تک تون دعا نمودم واسه تو واچ ام که کنکوری بودین واسه اونی وادمین بع وو.... .خو حالا دوس داری تو شهر نمیگی استانتو بگیی ؟؟ البته شک دارم تو شیرازی بودی یا یاسی
اونی من دوران راهنمایی از این دوستا داشتم
فکر میکردم دوستیم ولی من فقط دوست بود ضربه خوردم خیلی 
ولی بعدش خدا یه دوست خوب بهم داد
خوشبحالتتتتتت خوبببب, دیگههه برخلاف اینکه اینجام این همهه حرف میزنم کلا ادم کم صحبتیم از اونایی که از دیوار صدا میشنوی از اونا نهه,ولی خوب ی نفر پایهه باشه کلی اتیش میسوزونم باهاش
وای اونی مرسی از بس خوبی تو
رفتی بازم دعامون کن
حتمنننن,قول صددرصد نمیدم ولی شد ی روز قبل کنکورت میرم براتو و ارمی کنکوری دعا موکونمم,شهر یا استانووو محل زندگیی؟؟
اونی مطمئنم تو هم یه دوست خوب گیرت میاد 
آره تو راحت میگی😍
ارهه دیگهههه اینتوریم تازه اسمم قراره بگمم,ان شاللههه که ی دوست خوب داشته باشن همهمه اونایی هم که دارننن تا اخر همینجور بمونن
من تو هیچ سایتی نه نظر میدادم نه چیزی میگفتسایت شادی لاور اولین سایتی بود که نظر دادم و بعدم که اینجاو سایت نفس
درواقع شماها اولین دوستای مجازی منین
دقیقااااا گرچه قبل سایت اونی ی سایت بود واسه بی تی اس یکی دوباره در حد تشکر تشکر کامنت دادم ولی خوب سایت دیکه ای نبود سایت اونیمم که هیچیی از همون روز اول شروع کزدممم
من ؟
منم که قبلا گفتم😂😂😂😂😂
شیرازییی؟؟
آره شیرازیم
ی صحنه بین تو ویاسی شک کردمم, اهااا یادم اومد تو بودی از نفس پرسیدی شیریزی بعد نفس گفت اره ولی شیراز زندگی نمیکنم الان بعد گفتی ولی من شیرازیم درستهه؟؟
آره درسته😊😊
😀😀😀خوبههه من نیومدممم شیراز تاحالاااا,روزی اومدم میام میبینمتت
من بعد کنکورم شاید بیام مشهد
😍😍😍😍خدایییی اومدییی بگو بیام ببینمتتتتتتت,
😊😊😊
میگممم شادییی کاری که ندارییی من چون هی پیام میدمم مزاحم نیستم ایاا؟؟کاری داری بوگوووو
نه خستمه ولو شدم دیشب خیلی نخوابیدم خوابمم نمبره
ایگووووو خوابت میاا پس ولی نمیاددد ؟؟دوس داری بخوابی ولی خوابت نمیادد؟؟
وای آره دقیقا خیلی حس بدیه خیلی
منم دیشب 1خوابیدم باز 2بیدارشدمم باز 5دیقه بعد خوابیدم باز ساعت 4بیدار شدم سایتو چک کردم باز خوابیدم صبحم که از ساعت6 بیدارمم😀😀😀
آره
دیشب من سه ساعت خوابیدم بعد هی خواب میدیم دارم با تو شادی لاور چت میکنم😂😂😂
واییی نگووووو این اونییی معلوم نیس باماها چیکار کردهااا,مننمم تو خوابام ی سر تو سایت اونیم بهش کامنت میدممم😂😂😂
وای نگا شبیه همیم😂😂😂
آشپزیت خوبه؟
 من توام تو منییی (نگا اصن جیمین شه از احوال ما جیمین لاورا خبر داشته ایتو شعر گفته)ارهههه اشپزیی دوسسس دارممممم خیلییی
من عاشق آشپزیم آشپزیمم خوبه
این همه شباهتتتتتتتتت از کوجااااااااا,منمم همینجورمممم
اونی من برم صدام کردن مگن بیا کمک واسه ناهار
خعلی خوشحال شدم
فعلا اونی🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
نوش جونتتتت,منم خوشحالللل شدممم مرسی از اینکه اومدییی
وای خیلی باحال بووددددد😀😎
میگم اونجا که کت قرمز داشتن مال چه برنامه ایه؟
اهااا نمدانم باید از اونی بپرسمم گرچه قبلن دیدم ولی یادم نمیاد کوجا بود یا اسم برنامه چه بودد
slm onny
man miam too sitet faghad comment nemizaram
in postaiy ke gozashty shamel man nemisho hichkodoomeshoon

سلامم نوراااا خوبییی ببخشیدد راس میگیی😞😞😞
اسمت رضوان هست؟
نههه دونسنگمم بهت میگم تو سایتت به اونی نگو یکم اذیتش کنمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan