BTS

Just For Profile

براییی مین یونگییی

میکس از شوگااا تقدیمیی به مین یونگیییییی 


دریافت

ببخشید نورا جوننننننن🙏🙏🙏

حجم: 12.2 مگابایت
دریافت
حجم: 14.2 مگابایت

vayyyyyyyyyyyy
mer30 onny
bargam fer khord
in che harfie mizany eshgham
سلامم نورا جوننن چطورییی,برگات فر خوردددد😀😀😀😂😂خوشم اومد از جملت جدید بوددد,نه خوب میانهه بازممم 
onny hasty?????
bebin oomadam nisty
نهههه هستمممم,تقریبی هر 15 ی بار میام چک موکونممم
سلام.خوبى!؟^^

ممنون^^خالا رو کى میذارى

سلاممم یاسی جونننن شرمنده صبح کلاس بودم خونه نبودم برات میزارمم تا شبب
to alan onnye onnyaiy
az in be bad behet migam onny moochi
سلامممم نوراجونننن,باششش هرچی دوس داریی بوگووو
age alan faghad mano to bashim pas oon ye nafar kie onny moochi
یاسیههه 😀😀
alan didamesh
salam yasy
یاسییی یونگی سلام موکونه بهتت,راستیی دیرو ی رمان موخوندم دختره اسمش نورا بودد اینقد یادت افتادمم
akhey
atefaghan ye roman hast esmesh donyaie noorast
enghadr bahash hal kardam
kkkkk
ارهههه دیگهههه قشنگگ حال میدهه,قشنگ بود رمانش دان کنم بوخونم؟؟؟
be nazaram ghashang bood
aghe chiz mize falsafy doost dashte bashy ghashange
ارههه من کلا همه جوره کتاب وفیلم دوس دارم از فلسفی وجنایی واکشن تا علمی تخیلیی 😀😀ترسناک ولی میونم چند وقتیه باهاش ناجور شده نگا نمیکنم فیلم ترسناک
man doost daram film tarsnak
valy heif ke nemitoonam bebinam
kkkkkk
چرااا نمیتونی ببینی خووو؟؟من فیلمای خون اشام زامبی خیلیی دوسسسسس
chon bargam fer mikhore
خووو منم به همین دلیل نگا نوموکنمممپ دیگههه قبلا خوب بودم ولی جدیدا به قول تو برگام فر موخورهه
onny moochi toam mesle nona hamechit secrete
akhe midoony man doost daram ba har kasy doostmisham esmesho senesho bedoonam
نهههه برعکس من سنمو گفتممم محل زندگیممم گفتم اسمم بعدا میگمم
man nadidam
dobare bego loftan
متولد77 مشهدیمممم
onny mochi man kheily azat kochik taram
5sal kheily ziad tar az zide
ارههه کلا همه از من کوچیکترنننن😀😀😀اونیی همه تونممم منن,حالا سنتو سان کنم یانههه؟؟
na baba

باششش پسس گرچه بیشترا سنشونو گفتن فقط اونی جیسوگ نمیگهههه😂😂😂
onny mochi tavajoh kardy tamame commenta manam
ارههه فقط منو تویییممم😀😀,یاسی که رفت غذا وی رو بده فک کنم
are harki azash miporse mige secrete
man kheily talash kardam az zire zaboonesh bekesham vally nashod
دیگههه چی بگمم اونیی جیسوگهههه سکرت دوس دارههه
v kie????
کامنتای قبلی رو بوخونی یاسی وی شوهرشهه,بعد دیروز برداشت گفت من برم غذای وی رو بدم فردا میام ساعتای4یا5,گرچه اونی جیسوگ نخونده این کامتارو بفهمه من ویاسی وباهم بلاک موکونه به تهی اوپاش نظر داره یاسی منم تایید موکونم
yassy vaghan shohar dare ya az in shohara ke dooste adame
نههه بابا مثلا وی شوهرشه در عالمم خیاللل ,جینم نظر داره بهش,پدر گرامشم نامجونه,کوکیم داداش بزرگشهه
are hamatoono belak mikone az zendegy
nemidoonam belakam doroste ya na
yadam ni
به قول ابجیم مهم نیتهه,حالا درس باشه یانه مهم اینه منظورو ادم میگیرهه,ارهه ولی خو اونی از اونجایی که سرش شلوغه اینورا نمیادد😀😀😉😉
khob age injoorie suga alan kenaram khabe
😂😂ارههه شوگا سروتهشو بزنی در حال خوابهها,بیدار شد سلام برسوننن,مثل این  یاسی که هی وی رو اذیت موکونه اذیت نکن شوگارو
az vaghty ba shoma ashna shodam nemitoonam mesle ghabl be pesara nega konam
be kookie nega mikonam yade nafas mioftam
be tae nega mikonam yade nona mioftam
be jimin nega mikonam yadeto va mn mioftam
zendegi nadarim ke
😂😂😂این احساسیه که همه مون داریممم,اصن کلیپ کوکی نفیس,ته هم که اونی ویاسی,یونگیم که  تو وشوگالاو,فقط نمیدونم جرا نامحونو میبینم یاد اریستا میفتمم😀😀ام انم که یاد جیمینهه
vay pashmam
fekr kon vaghan alan inja kenaram khab bood
man too khab zadam roo daste suga
kheily mikhabam
kkkk
وایییی دروتخته جوریننن باهمممم,کپ همینن پسس
chashm age toonestam kore sohbat konam salame to ram miresoonam
یاسی که میگه وی رو مسلمونم کرده تازههه
arista fekr konam biasesh kookie bood
اریستا خودش میگه همه رو دوس داره اصطلاحا آل لاورهه ولی نمیدانم چرا نامجونو میبینم یاد اون میفتم
man ye doost dashtam army bood vally hatere nomjoon bood manam bahash doostimo tamoom kardam
mage alakie
be dooste biasam tohin she man hichy nagam
واییی اون ارمیی نبودههه پسسسس ,ارمی که لیدرومونو هیت کنههه از صدتا هیتر بدترهههه
vayyyyyyyyyyy
pachidam
say mikonam  manam suga ro mosalmoon konam
kkkkkkkkkkkk
اوریننن خواستن توانستن استت😀😀توهم میتونیی ,مامان به بچه هاشون میگن سروصدا نکنید اونوقت مامانم میگه پاشو برو با داداش کوچیکت فوتبال بازی کنن حوصله ش سر رفتهه😂
suga nafase mane
ye aks taze azash didam
pedar sag cheghadr jazabe
ارهههه منم شوگارو دوس بایسم نیس ولی خو خوشم میاد ازش صداورپ کردنشم خیلیی خوبهه(من مثل اونی سان نوموکونم)فیلترم بکنن چیزی ندگذاشتم دوباره بزارم دلم بسوزه
mishe lotfan cheshet roo biase khodet bashe
mamnoom  misham
man ba suga luv kheily sare in mozoo dava kardam
man hey fosh midadam nona sansoor mikard
نگاااا شک نکننن من همه ی طرف جیمییننن شهههه ی طرف ولی خو از اونجایی که ی ارمیم همه شونو دوس دارمم مگه میشه ارنی باشی واز یکی بدت بیاد ولی خوو شوگارم مصل نامجونو جین واینا دوس دارمم 
onny moochi man daram miram biroon age bargashtam miam dobare site
ok
باشش یونگی جوننن خوش بگذرههه بهتتت
باش

غیببتتتت؟؟؟؟؟؟چشم روشن

*نکھ خودتون ب بایساتون نظر ندارین

سلاممم یاسییی غذای ته رو دادییی؟؟
alahoakbar
الله اکبر چراااا؟؟؟
salam yasy va khodafez
یاسی دیر اومدی یونگی میخواد برهه
ھیتر چیه؟؟

بچھ از صب تا حالا داره تمرین میکنه بهش زرشک پلو با مرغ دادم

کاپ کیکى از چیم چچم
چ خبر

خوبهههه یاسی گذاشتمم برات خال فیلووو,دقیقه2و30 به نظزم خالشو نشون میده,اسمشم نوشتم مکنه لاین کل کل وحسودیاشون,افرینننن زرشک پلوو با مرغ خوبههه فقط وقتی خوابه اذیتش نکنن
نمیاى؟
انیونگ 
:(

انیووو
هستممم یاسی داشتم برات پستو میزاشتمممم ی دیقه ی چیز دیگم میخوام برات بزارممم
ملسى 
ھیتر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
صبر میکنم

گذاشتممم براتنن یاسیی برو ببین,یونگی میگفت یکی از دوستاش ارمی بوده ولی نامجونو هیت میکرده بعد باهاش قطع رابطه کردهه
خود کلمه ھیتر شىیھھھ


دان دارھمىشھ اولى 
تفاوت اتسھ مىیگھ پشتیبانی نمیشه

ا چرااااا؟؟؟ نگا میکنمم ببینم چی شدههه بهت میگممم درس شد,اصطلاحا به کسایی که از بی تی اس بدشون میاد و چیزای بدی راجع به پسرا میگن میگن هیتز
هوففففف کیک برنجیی مردممم😭😭😭😭
سایتت باز نمیشد کشتم خودمو😭😭😭
چراااا دنیییی,,سلاممممم ,خدا نکنهههه اینجوری نگووو
سلام😢
سلاممم دنییی جون نبینممم گریههههه توو
آھا پس خوب کاری کرد

ارههههه یاسی چرا یا زده براممم؟؟
وای خدا مین یونگی😭😭😭
میمیرم تا کامنتاتو بخونم چرا فینگلیش آخه؟😭😭

راستی سلام😢
سلاممم دنییی گریه نکننننن ,منم نمیدونم چرااا 😀😀, دنی دیدی یاسیم اسم جدید گذاشته برام بهم میگه کاپ کیکی😂😂
اشتب نوشتم


خخخخخ,چ میکنیی یاس؟؟؟
از جیمین چ خبر^^



سلام ننھ شوھر نابعغھھھھھ*

نننه وی به عروست توجه نمیکنییی هااااا,خبر خوشی سلامتیی داشتم کلیپ نگا میکردم ازشش
ن 
هیتر از کلمه هِیت میاد...هیت هم به معنای متنفر بودن-تنفر داشتنه...پس هیتر کسی که از یه چیز-کس-یا گر چیزی بدش میاد و بهش نفرت داره :)
منظورم همون بود دنیی جوننن, مهم نیتهه
سلام عروس های گرامی🙌

اینجانب دارم با سوپ سروکله میزنم...شوگا باز بی حوصله شده همراه هوپ نمیره اتاق تمرین...دارم به جرو بحثشون گوش میدم😕
ایگوووو,این جمال که بچه خوبی بوددد چرا اینتورر میکنن؟راستی شوگولی کخگه جا نورا بوددد اونجا چ میکنههه؟
نگفتم اشتباه گفتی که کیک برنجی😍💜
چیی اشتبا گفتممم؟؟
نهههههه سوپ مال همن😭😭😭
پسرامو بدین بهم😭😭😭😭
منو با نوراا در نندازز 
بهم=به هم دیگه
بهم برابر به هم دیگهه؟؟این مخفف کردنتتت فقط دنی
من کاپل داخل گروه رو میشیپم😐
کیا میشیپن؟ (فکر کنم هیشکی😢)
کاپل داخل گروهههه؟؟؟منظورت پسزان یا بچه ها تو سایتت؟؟
صب امتحان ریاضی داشتیم برگمودادم .تو فکر وى بودم یھو معلم گفت *****برکرد ،تو برگتو دادى نه کسھ دیگه اى
بعد فھمیدم 1رب ب بقل دستیم نگا میکردم
فکرم..فک ککن بغل دستیت وى بود
برگام فر خورد



زنگ تفریح ب دوستم گفتم ملینا فک کن دخترا ریزن سرم بزننم ب خاطر وى بعدن وى ک منو دید گفت چیه بگم از پلھ پرت شدم بعد بیاد رو زخمام چسب زخم بزار
قیافھ دوستم-_-

ایگوووووو ,یعنی عاشقتممم یاسی من😂😂😂, اون تفاوت عطسه وی وجیمینم گذاشتم تو برای یاسی ببین درس شد.دیرو برا اونی شعر خوشگل گذاشتمم جواب نداده هنوو برا شوما بگم چی گفتمم؟؟
ینی مثلا نامجین، یونمین، سوپ😭، ویکوک، ویمین اینا...
اینا رو میگم!
به اینا میگن کاپل Boy×Boy که من میشیپم🙈
میگم کیا به غیر من تو سایت میشیپن اینجوری؟
مننن جیکوک و نامجین و ویمین  مخصوصااااااا جیکوکککک,ی 7سا8 تا انالیز 30 دیقع ای دارم ازشون با 120تا کلیپ  که کمترینشون 5دیقس
ببببببببللللھھھھھھھھھھ^^

تفاوت رو داشتییی ناموسااا😂😂😂😂
سوپ چی پس؟؟؟
سوپ خیلی رله واقعا😭😭

بشیپین دوستان تا من سکته نکردم😐😭😭
من اینقد رو این جیکوک مغزمه که هیجییی دیگه,به سوپم توجه مینمایمم از این به بعد
جدی جدی توجه بفرما 
اخه میدونی چیه؟
شوگا کلا خیلی خستس اما پیش هوبی چنان شنگول میشه که نگو😐
خودمم در عجبم...ینی هوبی چیکار کرده باهاش؟ *تفکر*
خوبب کلاا به قول خودش نه اینکه خستس دوس داره با هوپی یا جیمین بگرده چون اونا شادننن(تو بوون ویاجج گفتت),ولی ناموسا جیکوک میزارم.نگا کن هنگ کننن,جیکوک کاپلشو دیدی؟؟من اول فک میکردم کوکی دوس نداره جیمینو بعد دیدن جیکوک نظرم عوض شدد
عرررررر منم مث وى اتسھ میکنم ولی نھ یکی نھ دوتا گاھى بیش از3تا

😂😂😂یعنی ی نفر میدا نمیشه مثل بایسش نباشه ,توکه اینوری مثل وی ,مورام که ماشالله مثل شوگولی خوش خوابه ,شادی ومنم همونجور نفسم مثل کوکییع
ارههه منم عین تو از تمام کاپلا بالای دویستا ویدیو دارم😕

جیجوک هم خیلی خوبه خدایی ^^
ارههه من بیشتر این کاپلو دنبال موکونم کامل ویمین به نظرم مثل دوتا دوست خیلیی صمیمین نه چیز دیگه ولی جیکوک...
دنا!!!!

یاد صداى جین تو ران11افتآدم!!

ھمونن ک شوگا دخترھ^^

نچ وی پیشته یاد جین میفتییی بفرستم کامنتتو برا ویی؟؟برا دنی
وایی اون صدای جین خداس😂😂😂😭😭😭
انگار داره بچه زایمان میکنی😂😂😂😭😭😭
😂😂😂😂یکی از علت های دیگه زدن این سایت جز پروفایل سانسور نکردنهه
میکنه*
نکته دقیق بودددد
برگامممم
تو شکم 
ى چى بگو سکتم کامل شھ آخھ ناقص خوب نیس
چ شباھتى آخه*~.~


عععععغعرررررررر

نههه دیگه خدا نکنهههه یاس از کوجا بیارم منن
ویمین خیلی کیوتن....بیشتر شبیه فرند شیپن تا اون چیزا اما یکی از فنا که اونا رو از نزدیک دیده بود گفت که رابطه ویمین خیلی خیلی بیشتر از اون چیزی که جلو دوربینه هس
و این چیزایی که جلو دوربین نشون میدن حتی یه درصدش هم نیس
ویمیننن بازمم فرند شیپ زیادننننن,ولی رل نههه
عاممم...اوکی :")
😂😂😂😂 
هیعع یه چی بگین خو :||
ی چی بهتونن بگممممم؟؟؟من بگم کی به دنیا اومدم اسسمو میفهمیدد
نمیدونم فقط یکی ی چی بگه :(
شعروو برا اونی فرستادم جواب ندادد😭😭😭,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وا ینی چی ****؟؟ :/
یعنی من در ************,اقاا لو ندیدنن به کسییی خوب
خب باشه بپاک خوندمش ^-^
اوکییی
یکی بگه خط آخر چی به دنا گفتییی 😭😂
بگمممم اونییی ار غافلهه عقب موندییی اسممو گفتمم به دنیی,دیگه شانسی وقتی گفتم دنی و یاسی تو سایت بودنن بعدم هیجی دیگه سان کردم اسمممو
عههههههههههه اونییی؟
اسمتو به من و جیسوگ نمیگی؟😕

چرااااا ولی الاننن نهههه میدونی ی موقع خاصی دارههه اون موقع میخوام بگممم,تازه شادیم نمیدونهه
خو پس خیالم راحت شد😂
نفسس از چع لحاظ راحت شددد؟؟میرییی نمیاییی ؟؟
چقدر بحث کاپلا اینجا داغه😂😂😉
آورین خوشمان آمد 😀😂
خخخخخخ ارهه بابا از داغم داغترههه کاپل یا کاپلای مورد علاقتتت بوگووو
قضیه اسمتو گفتم اونی😂
نه همین جام ولی نه به مدت طولانی😐
ایگوووووو ,ارههر دیگههه این دنیمم دیگههه یهو جو گرفت گفتم وگرنه موخاستم به همه یهو بگمم؟؟
من ویمینو که خعللللیییییی به عنوان فرند شیپ قبول دارم اصن خیلی کیوتن^^
ولی جیکوک😂😂😈...
اییییی جانننن کپ خودمییی پسسس منم دقیقا این نظرو دارم ویمین فرند شیپ ولی جیکوکککککککککک,امان از این جیکوکککک
ناراحت نیستم عقشم آرااااااممم باش😂
اخیییی همو دنی ناراحته گفتم توهم ناراحت باشی دیکه هیچیی
وایییییی من اولیم کیک برنجی که اسمتو گفتی؟؟؟؟؟
بگو جان دنا راس میگی
عرررر الان ضعف میکنم از خوشالی😭😭😭😭😭😭
به جان جیمینننن شهههه اولی تویی حتی اونیم نمیدونههه هنوو😒😒
ولی یادم نرفته هنو
باهاتون قهرم😑

http://s9.picofile.com/file/8357780534/49001_12b3b5a0fd2ff64136509dea171b1df4.gif
دنیی اشتی نکنییی سایتووو حذف موکونمممممم
اصن جیکوک کاملی فراموش نشدنی یست😂😂😂
دقیقااا اصن خیلیللیلییی دوسشونن دارممم ویدئو میخای بزارم براتتت ,دیدی جیمین از بازوی کوکی اویزوون میشهه
کاپل*
😀😀😀😀😉😉😂😂
دنا چرا قهره؟
خو یکی به منم بگهههههه^^
دنااا میگهه چرا من هستم بچه ها نیستن من که رفتم میانننن؟؟حالا این وسط چراا با من قهر کردههه نمیدونمم خو اخه من که بودمم,الانم دنا اشتی نکنههه سایتو حذف موکونمم
واااهاااییییی آره همون جا مال زمان دی ان ای بوددد 
دقیییق یادمه😂😂😂
وای چه قدر قربون صدقه جونگ کوک رفتم😂😂😂😂😂😂😂
یعنی هیچوقت یادم نمیره😂
ارهههه خیلییی باحالللهههههههه😀😀
وا این قهر کردن داره؟؟!😐😂
دنا بیخی بابا😂
دنیییه دیگه ناز موکونه چون میدونهه نازش خریدار دارهه,,دنییی اگه هستییی ی فوتی اهمی اوهومی چیزی بوگووو
فووووتتتت😑😑😑
دنیییی من جدی گفتمممم هاااا دیدی پس فردا سایت نبوددد هیجی دیکههه
دنا من واست شعر گفتم😥😥😥
جدی من واسه هرکسی شعر نمیگم
بیااا دارههه نازه موکونهههه
نذار بهت فوش بدماااا😑😑😑
واس چی سایتو میبندی الکی قهرم :/
دارم ناز میکنم به عنوان مکنه :||
فوشتممم خریداریم همراهه نازتتت😀😀😉😉
دنا صبح ها تو هم نیستی خو
دنا ی بار 8ونیم صبح پیام دادد بهم تو مدرسه ندارییی بعد من موندم مگه خودش مدرسه ندارها؟؟
اونی اسمت بهار هس؟
اسمم مننن؟؟؟راستیی خوندی واسه جیسوگووو
رمز میخاد من که رمزشو نمدونم😓😓
اهااا به اونی بگوو رمزشو بدهعه خوبب
سلوم آرمی جووون وبت خیلی کیوته خوشحال میشن به وبم سر بزنی فایتینگ
کیوت ارمی نسیبهههه سلاممم یعنی موخای بگی نمیشناسییی منووووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ***** *** ** *******
بیا توسایتت
خو اومدم
خوندییی پسس,دونسنگممپ هستییی؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan