BTS

Just For Profile

اقااا کسی راجع به این موضع خبری دارهههههه ؟؟؟

ججججججان من که خبر ندارم اصن نمیتونم باور کنم
والاا منم ابجیم الان این عکسو برام فرستاد من خودم تل ندارممم
وا مگه میشه؟؟
سرکاریه باور کن نمذارن بیان که
نمدانممم دونسنگممم ولیی خووو با احساسات ما ارمیاا بازی میکننن😭😘
این جا جای مورد اعتمادیه؟ شرط هرچی باشه قبوله
کیوتیی من نمدانم اصن تو تل نیستم این عکسم خواهرم برام فرستاد الانن این که مورد اعتماده کانالش یا نه نمدانمم
بابا اونا بخان بیان ایران نمیذاره
هییییی 😭😭😭😭والااااا,البتهه اون خواننده ترکیه اومده بود وای بی تی اس فک نکنمممم به قول تو بزارنن
هرکی با دل آرمیا بزای کنه باسر بره تو کود حیوانی
اوریینننن امیننن
بی تی اس هم دنس داره هم پاپ میخنه نمذارن
خو ما حاضریم بدون دنس بیاننم فقط بیانننن
منم شنفتم .ایران رد کرده چون اسلامی نی

ول اى کاش بیان !شرطا چیه؟

نمدانممم باید به ابجیمم بگممم بیینه شرطا چیهاه
100صلوات نذر ک بیان

من1000تا نذر موکونمم بیانن,ولی فک کنینن 1 درصد بیان بعد ما نتونیمم بریمممممممممممممم😰😰😰😰
ب***میریم^^

چیز بدیم نگفتم خودتون منحرفین،گفتم فنا

اهاااااا بعد اگههه منظورتت منحرفانههه نبودد پسس چیتو فهمیدی شاید اشتبا برداشت کنیممم؟؟
چون زن ویم!

بهلهههه بهلههههه کاملللللل قانعععععع شدمممم
slm
fekr konam vase tabe
mage mishe iran az in harfa bezane
سلاممم یونگی جوننم چطوری خوبی,والااا فک کنمم منمم  در هرصورتت خیلییی بوقننن از اسم بی تی اس اینجوری شایعه میسازن
vayyyy
mage mishe
alan raftam too in channele didam vaghan neveshte
pashmamo bad bord
کانالش معتبرهعه؟؟
che khooby onny moochi
ba in khabara ke adam mishnave tamame khosh halish az bain mire
دقیقااااا😭😭
onny video bood
beza barat upload konam
باشهه مرسی یونگییی
oony miane
netam sorat nadare nemifreste
sharmande
فداااتتت یونگیی جون اشکالل ندارعهه😀😀😀,چیکار موکونیی یونگیی؟؟
hichy
neshastam daram comment mizaram
kkkk
خخخخخخ کار خوبییی موکونییییی,منم نشتم کامنت جواب میدممم
avarin
chetory onny moochi
enghadr dargire in boodam asan yadam raft haleto beporsam
😀😀😀منننن خوبببببب,ارهههه اصن من هنوو درگیر این مطلبمم,یونگیی ی سواللل چیرا فینگلیش تایپ موکونیی چندتا از بچه ها گفتن بپرسم ازت 
ino
چیووووو؟؟؟فینگلیشووو؟؟
chon be finglish adat kardam
ye seria hastan ye joory finglish type mikonan adam hichy nemifahme
masalan be che khabar migan ckbr
kkkkk
😂ایگوووو واقعااا ادم کلا پشیمون میشهه یعضی ها واقعد بد مینویسن ولی یونگی موننن کارش درستههههه💓💓💓
akh miane ye ja dige mikhastam benevisam havasam nabood inja neveshtam
kkkkkk
اوگییی فداتت یونگیی,دیدی این یوت هنو دس از سر ما برنداشتهههه بازدیدارو باز کم کرددد
fadatam
قربوننن اون چشاتممم
nadidam
youtubam bala nemiad ashgal
ba sadta filter shekanam raftam vally baz nayavord
همون بهتر نرفتییی وگرنه مثل من اعصاب خراببببب میشدیی اصننن اینقد هنگ کردممم گفتم یعنیی به قول اونیی تف بهششش
eeee
onny shaeram boody man nemidoonestam
kkkkk
خخخخ جاست فور یو گفتمممم
beram toosh asabam kharab she behtar az ine ke naram asabam kharab she
خووو راس میگیی اینم حرفیههههه,بعد تو ی خبر دیدم مال امریکا زنه میگفت دیگه فقط بی تی اس تو بیلبورد نیس بلکم هستتت
oh god
mer30 onny mochi
💙💙💙💙💙اینم جاست فور یوووو
man asheghe in lahze hastam ke tamame commenta manam
منممم,ی بار تو سایت قبلی اونی کل کامنتا من بودمم بعد اسکرین گرفتمم ازش
mobarakeshoon bashe
natanhake hozor nadaram balke jaeze ham barande mishan
rasty american music awards keie????
تاریخشوک نمیدونممم تو یوت اینام فعلا من چیزی ندیدمم😞😞
heif ke man emoji nadaram
age dashtam inja ro ghalb baroon mikardam
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙







اینممم به خاطر تووو چون نداشتی به جات گذاشتمممم
man ba computeram nemishe
vayy
onny dirooz raftam 4rah talghany ye maghaze oonja bood esmesh myg bod
enghadr too mashin arrr zadam ke nagoo
واییییی ارههههه منم اینجوریی شدممممم,ی بار شانسی با ابجیم رفتسم.مغازه بعد ابجیم پیکسل دید گفت نگا کنیم بگیرم بعد گشتیمم یکی واسه بی تی اس دیدیمم اینقددد عررر زدیمم همونجااا بعد گشتیم وگشتیم تا2تا پیدا کردیم اخه مودونیی من مغازه پیدا نکرده بودم تاحالا وسایل کی پاپ داشته باشهه




چه طولانی شدد
be ghole to fadatam ghorboone oon chestam ke nadidam
kkk
💕💕💕💕💕💕کومائووووو یونگیییی جونممم,راستییی نورا اسم واقعیتهه؟؟؟
kheily hese khoobie
too gohardasht pore maghazeye kpopy
manam hamashoono raftam
zekr mikonam ba momonam raftam
خوششش بحالتتتتتت من که ندیدمم جاییی روووو 😭😭😭
are
noora kianmehr
اسممتتت خیلییی قشنگههههه معنیششش چیههه؟؟
onny adam varede maghaze mishe enghadr hamechi khoobe delam mikhad ye kamion biaram hamaro bar konam bebaram
hamechiam be shedat geroone
ارههه بابا اینا خیلیی سو استفادههه میکننن میبینن کمههه گرون میدن خدا تومنننن
jame noore ya noor ha
اوووووووو قشنگهههه,مثل اسمتت همیشههه نور دهنده ودرخشان باششیی
are vaghan
yedoone lavazem tahrir jeloye madrese mane pikcel chop mikone seo poonsad
خوب بییاااا تازه الان کههه باز بدترشدههههه همه چی گروننن تر شدههه
aigooo
dame nona garm ke ba sitesh maro baham ashna kard
ارهههه واقعااااا اونییی حکم نامجون بی تی اسو دارهه
arzoone ke
gohardasht picselash 5toomane
😂😂😂پیاز وقتی10 تومنههه من دیگه حرفی ندارمم
are leaderemoone
manam maknatoonam
mitoonam hads bezanam az hamatoon koochek taram
تا15سال داریمممم یعنیی کمتر از 15یی؟؟
onny alan mian siteto filter mikonana
kkkkkkkkkkk
برا جریان اقتصادیی منظورتههه؟؟فیل کنن دوباره باز میکنمم😀😀
man khode 15am
خوبب کیوت ارمی نسیبه هم 15سالشه متولد82 هستش
are
valy dige in chiza oon ja nist
راسسس میگییس,راستیی یاسی ظهر داشت با اسم تو بهم کامنت میداد فک میکردم تویی بعد یاسی گفت منم هیچیی دیگههه اینقد خندید که نگووو با5تا اسم بهم کامنت میداد😂😂هنگ کرده بودمم
manam esfande82am
man 8am suga18ame esfand
😀😀😀حداقل با بایست تو ی ماهینننن خوبهههه,من متولد 1 دیمسال77
too kodoom post
begoo manam beram bebinam bekhandam
kkkk
واساا نگا کنم الان,تو پستی که واسه نفس گزاشتممم اونجاسس بعضی کامنتشم تو بی تی اس ورژن وقتی معلم نمره هارو میخونهه
jimin fekr konam mehre
ارهههه
سلامم@@

سلاممم یاسسس
man nemibinamesh ya nist
چرا هستششش واسا بشمرم چندتا بیای پایینن
salam yasy
فور یاسیی
تو کتابخونه موبایل بردى!یا برگشتی


باورت میشههه هنوو نرفتممم 😂😂😂البته برمم موبایلمم میبرمم باخودممم,میخوام چند کتاب بیارم بوخونمم,یونگی سلام موکونه بهت
shemordy????????
نههه تو برای نفس خودت بودیی از یاس پرسیدم تو کدوم پست به جا تو بهم کامنت میداد,فینگلیشم میداد من شک نکنمم,بچم باهوشششهه😀😀
سلام یونگى ژون.ى.چیزی من ازدواج نکردم کلا16سالمه بابا @@

یاسیی تو کدوم پست به اسم یونگی اینا بهم کامنت میدادیی؟نهه دیگه بهش گفتم همون موقعع,یونگی مکنه مونههه اسفند 82
are fahmidam onny mochi behem goft
manam bazy vaghta mesle toam
یاسسس بیا یونگییم مثل توو
البته15^^
1*12*82

😀😀😀حالا 15یا16 ,من رو سنم اصن حساس نیستممم  براهمون نمیدونم 20میفتم یا21 فرقی ندارهه برام هرکدومو بگن
برای نفس

یونگی میگه تو پست برای نفس یودهه
onny yejoory gofty fekr konam azam naomid shody
kkkkkkkkkk
نههههههه شوخییی موکونمم یونگیی
شیشدھ؟؟

شیشدهه؟؟
jannnnnnnnnnn????????????
با منیی یا یاسسی یونگیی؟؟
تو چ مثمھ

یاسی میگی تو پی مثل همینن؟؟فک کنم منظور یونگی مثل تو میگه وی الان اینجاس واینا منظورش اونهه
yasy onnye mano oskol kardy????
kkkk
نهههههه دور از جونن اینتوررر نگوووو گفتم بهشش
ھان؟
آھان اوکی من ھمیشھ در توحماتم

بهلههههه از اون شسرامتحانت فهمیدممم
onny mochi rage gheiratet zad bala alan
بهلههههههه پسسس چییی ی بار دیگه اینجور کنیییی....
سلام بر شما ھا یاسی تلفنوو بردار پشت درم@@

هاییی وییی ,یاسسسسس درو باز کننن شورتت دم درههه
onny ghahr mikonama
نهههه جاننن مننن قهر نکنننننننن😞😞😞,من که این همه دوستتت دارممم برات ابنباتم میخرممم
key abnabatmi khary vasam
هر وققتتت بخوایییی,یاسی میگه بریم پست تهیونگ هستت برو تو نظرات اخر میبینی 
شورتت؟؟؟؟؟؟~~
اواع

شوهرر گرامیی منظورمممههههههه
kkkkkkk
هییی واییی این یاس از اریستام بدترههه 
shorte ki????????
nona alan bood sansooret mikard
عزیزممم منظکرم شوهررر بوددد,دوس دارین سان کنمممم؟؟
khob manzooreto dorost beresoon onny
na toro khoda
درمورد جمله اولت خو اخهه چندیین بار همینجور ن شته بودمم فهمیدینن بعد منظورمو منم واسه همون اونجور گفتمم,نه سان نمیکنممم
منتظکرم؟؟؟؟وات؟

منتظرم ؟؟وات؟؟ یاس نفهمیدم باز منظوزتوو
خودت گفتی


چی گفتمممم چیز زیادد گفتمم منن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan