BTS

Just For Profile

نفسیییی بروو تو پست برایی نفسسس


اونقد ک برای من خوشحال شدى برا جیمین نشدى


خوووو از  بایسمم خجالت میکشممم😞😞,بعدم فک کردمم زنتههه داره با اسم جیمن کامنت میدعع
سلام کسى ھس!


با اینکههه قهرمم ولی من ویاس وجیمن و وی هستیممم,دنا عکست کوووک؟؟
واى دلم خخخخخ ^^

یاسسسسسس میگم تو سایت زده دونفر بعد دیدم عکس دنیمم نیسسس,منو اصطلاحا*****میکنییییی؟؟؟
پاکش کردم


پسس چرا میرم تو سایتتت هستت این یکک,بعدشمم رویaدنا حالت دوتا نقطه هست,یاسیییییییییییییییییییی اگههه الان پیشم بودیییی میدونیییی جیکارت میکردمممم اینقد سرکازم میزارییی؟؟
ماذا فازا 


فعلا که قاطی شدههه فازممم دو دیقه دیگه از دست این زنت اسمم قاطی موکونمم
زن منو مىخواى بزنى ب جیمین میگمت

مننن کیییی گفتم.میزنمششششششش دروغ موخای تحویلللل بدیییی؟؟؟از شخصیتت خوبت به دورههههه دوروغ گفتننن
¡_¡

اوننن نماددد خوبی که ازت ساختمووو تو ی جملههه خراب کردییی 😭😭😭
ینى حلاکتم وى اگ ى روز اومدم فن ساینت این حرفامو بھت نشون میدم



ببیننن چیکارررر کردییی یاسیی به خاطر تووووووو نماد وی در نظرممم خراب شدددددددد,ایگوووووو 😮😮😵😵
اذیت نکن اھھھ

منن اذیت موکونمممم,نخیرممممم تو اونی و دنی همش اذیت موکونیددد منووو,بعدم منظورت اهههه یا اَهههه؟؟ 
salam khoby?

سلامممم یونگی جونممم چطورییی خوبیی؟؟
khobam to chetory

منممم خوبممم راستییی یونگییی چون دوس داشتییی اسممو بدونیی اسممو گفتم به بچه ها فهمیدییی,,؟؟یاسسس کوجاییی ناراحت شدییی واسه شوخی بود اون حرفاااا هستییی ی علامتی بدهه
na chie??

are yasy bia

یاسسس بیااا, یونگی فقط اونی ودنی ویاس ونفسو شادی خبر دارن به کسی نگووو,من توماه***** دنیا اومدم واسه همین **** اسممم,خوندییی یونگیی؟؟
من ک ھسم!

یونگییی نفهمیدیی منظورتووو یعنیی چههه من ک هسمم؟؟؟
من ک ھسم!

یاسس نگووو یونگیی هممم تو بودییی😮😮😮
ھعى

یاسسس جان من یونگیمم تو بودیییییی؟؟
^^ھرکى ى کد دارھ خب !
ک10000بار اسم عوض کنه مدیر وب میفھم 
ولى کجاسو نمیدونم

خووو مننن نمیدونم کوجاسسس واجب شد از اونیی بپرسمم,ولی من با 3 اسم به اونی پیام دادم تا نگفتم بهش نفهمید 3تاش منمم, پیداش کردممممم یاسس😎😎
^^تا بعد

تاا بعد نفسیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan