BTS

Just For Profile

وقتی معلم نمره هارو میخونههه ورژت بی تی اس




مدت زمان: 17 ثانیه 

حسودا کلى جون کندمم برا داسشم

داسشمم؟؟؟؟یاسسسس منظورت چیستتت من نفهمیددد
دادآشمم

ایگکووووو ,برا وی چییی؟؟؟یاسی وقتی وی با کفش پاشنه بلند ای نید یو میرقصه رو دیدی؟؟
از تھ و خرگوشی بزار ^^مث خالھ^^خدایى آخرش ک ته رو بیدار موکونھ

ویکوکککک موخایییی پسس؟؟؟
عارھ

مودونییی کلیپ بالای 30 مگو دنی گفت چیتو بزارم ولی نشد بازمم وگرنهه بیشتر کلیپام مثلا33 ایناننن از تهه ی عالم هست ولی خو حجمش بالای 30 تاس 
ینى من نموتونم ک دخترم ولى اون میتونه ،فقط اخرشش 

بوخوداااا من اصلاااااتا با پاشنههه بلنددد نوموتنم راه برم رقصیدنن به کنارررز.ارههه ناموسا اخرششش 😂😂😂😳
داور زنھ ھنگىد

ارهههه از هوپیممم بهتررر رقصیددد,واسا ی کلیپ از ته برات بزارممم
اگه گفتی چرا ب وى میگم مستطیل

احیانا مربع نوموگفتیی بهششش؟؟؟چراااا بوگووو؟؟
□□مسستطیل ترین مستطیل دنیاس وقتی میخنددھ آخر ام.وى جدیدھ

ایگوووووک راس میگییی دقت ننموده بودممم,ام وی جدیددددد؟؟؟
boy with luv

نههه ام وی رو که همه داریننن
پس ینى یه تھ لاور بیستم
تازه ى چی دیگه ھم ھستم

ایگووو در تههه لاور بودنتتت شکی نیسس,بوگووو دیگه چی هستیی؟؟ تروریستیی کومونیستییی؟؟چی هستییی؟؟
پس ینى یه تھ لاور بیستم
تازه ى چی دیگه ھم ھست


.دوبار فرستادی فک کنمم
تو بلاد اونجا ک دستا شون میارن جلو صورتشو با ى دس پاشونو وى زیادی جدی
گرفتھ رفتھ تو ھپروت منحرفی از صورت و لبش معلومه

وایییی یاسیییسس😂😂😂😂هلاک ایننن توجهههه تممممممم,پس تو هپروت منحرفیهههههه
ھو ھاھاھ

یاسسس ناموسااا تکی تکککک,ابجی کوچیکمم مثل تو یعنی ی چیزاییی در نمیارهه مخم هنگ موکونهههه 
خب بچه مباد میخونھ ^^خخخخخخ
کلى چیز دیگع در باره ھمشون میدونم

یاد اون کارتونه افتادم ک میگف من میدونم

مننن رو بیشتر زوممم رو جیمن شههه ولی خواهرمم مثل تووو به کوکی رو دوس دارعه رو جیمینم نظر دارهه از دستای شوگولی خوشش میادد جدیدا رو ویم.نظر دارههه
تا حالا ب تک بودنم سک داشطى

نههههه روز به روز بیشتر ایمان میارممم,,😀😀😀,من مودونیییی جیمن چیشو بیشتز دوس دارممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من حدیدا ب ****** نذر دارم

ببین سانشش موکونم **** ببینهه هیچییی دیگههه
لامصب عین حقیقته آهی یاد نمراتم تو امتحان فیزیک افتادم کمرم شیکست
سلاممم کیوتیییی,دقیقاااا عین خودشههه
چیم چیم تو این اوایل مدل موش فرقی داش
پوزش
اواخر


دیدى ک معمولا چطورھ؟؟؟؟؟
فرقشو ى جور وا میکرد کھ شبیھ قلب شه

ارهههههه منننن کلاااا همه جورههه قیافه شو دوس دارمم,حالا حدس بزن من تو جیمین جز صداشش چی رو بیشتر دوس دارمم
بوگو
ىکى نیس بگھ ک شلوار تنگ نپوشین یا دکمه ھاتونو ببندید

بابا ماشاالله لباساشون اینقد بزرگههه تا نزدیک زانوشون میاددد,یاس پست حدیدو ببین 
چشاش؟

طرز نگاه کردنششش اصنننننننن ی جوریههههه کههه چی بگمممممممپپپ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** *** **** * *** **** ****** ** **** ** * **** ******** ***** ******** ******** ***** ****** *******

یاسسسسسسسسسسسس یعنیییی ناموساااا خدایییی 😂😂😂😂
چیز بدى گفتم؟

نهههه گفتممم بقیهه بوخوننن اونام توجه شون ایتوو میشههه در ایینن حدد😀😀😀,وخواستم افتاخار کل پیام سانسورم بهت بدمم
بتر از اینم ھس بھترم ھس^^بگم

بوگووووووووو چی از اینکه نتونییی بری بدترههه
تو for youاب نبات وى نارنجیھ

اییی یاسیییییی,,😂😂😂,میگم اون دختره که بود تو موزیک ویدئوشن بغلش کرددد وی رو اخررر ناموسا چقدر فحش دادی بهشش؟؟
خعلى 
کلی دعا کردم بازیگر نشه

😂😂یعنیی چیزی جز این موگوفتییس شک میکردمم,من سر ام وی جدید اگههه هالزیی نگا میکردد تو چشایی جیمینننن هیچییی دیگهههه میشدم هیتر هالزیی
بچم پاکھ

دخترھ ک تو فور یو مىاد جلو داداشم بد.م.مباد

ارههههه,ولی ناموسا این رپمون وهوپییی همچیننن یکممم چیز منحرفنن هاا😀😀😀,میگم یاسی حاضر در سایت چند نفرههه؟؟
5

من وتو بقیههه کیا هستنننن پسس ؟؟یاسس میخوام ی واقعیتوو بهت بکمم ولی خوب نمیدونم چیتو سکرت فقطط به تو بگمم
الان3^^بوگو

خخحخ باش دونفر شدیمم بهت میگممم یام که پست رمز دار میزارمم,البته بزار همیتوو بگممم یونگییی فک میکرد تو ازدواج کردیییی😂😂,یاسسسس هستیییی بهظ گفتم البتههه اشتبا موکونههه,حالا بگوو از کوجا همچین فکری کزدد
مممممممننننننن؟؟؟؟؟؟؟16بىیش نیستم من؟؟؟
ھا از کامنتا

ارهههه بهشش گفتمم یاس منظورش وی در تخیلات بعد فهمید برداشت گفت اکه اینجوریه شوگام الان اینجا خوابهه خخخ,من  1 هفته ای نه اینجا نه تو سایت اونی نیستمم جفتشوو
چرا

ی اتفاقی افتادهه واسه همون تا 1هفته ای نیستمم ولی دلم خیلییی براتون پوگوشیپدا میشععع
چرا

😭😭😭😭😭😭یاسسسییی
امروز خو تو ھسى؟منم

اررهههه امروزززوو هستمم فقط ی چیزی میگم بعد پاک میکنم سریع باشههه؟؟
باش

خوندی یاس؟
ن

اهااا اوگیی پسس ,یاس کاری نداریی میخوام برم کتابخونه ساعت 6اینا میامم دوس داشتی و وقت داشتی بیاا
باعش
بىاى باى

انیوووو یاسس
من بھ جز وى ب ھیچکى نگا نموکونم 
میتونی بیا @@


اوریینن کار خوبییی موکونییی
man ke didam in yaroo chi goft
به جان جیمیننن شهههه در مورد یونگییی نبودد
biain inja
oonja por shod
kkkkk
اوگیی یونگیی,میگمم ی چی بگممم بهتونن؟؟
etefaghan to oomady man bishtar harf mizanam
💕💕💕فدایی داریی هموتووووووووووووووو,
janam begoo
اونیی خوبب268تا کامنت دارهه مال من 720وخرده ایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan