BTS

Just For Profile

یعنییی هلاککک نگاهاشونمممم


دریافت
حجم: 9.9 مگابایت

کیا دلشون میخواد دقیقه 1و36 به جا هوپییی باشنننن؟؟؟

نتم ضعفھ نمیشه فردا میدانم


اهااا باشههه یاسمم ولی نیگاش کننن حتماااااا اصن بگم بیشتر از ام وی جذب این کلیپهه شدم رو شم اهنگmake it right
باش فردا ھستى 


بلههه یاسممم هستممم من از همیشه از 6ونیمم صبح بیدارممم تو بوگو چند میاایی؟؟؟
^^


یاسسمممممم توییی دیگهههه میدونممم😉😉
شاید 10شایدعصر ولى برا دانش میام ^^

باشش یاسممم منن هستمم 10 تونستی بیاااا 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خاباى جیمینى ببینی^^باباى ^^
بچم خسته شد برم **** بدمش
@@
##

بروووو یاسممم توهم خواباییی خوب ببینییی تا فرداا,ناموسا این دیگه باید سان میشدد بیشترشم برا خاطر اونییی😀😀😀😀
سانسور داش؟


اون کلمشش اورههه گفتمم کامنتای اخرهه اونییی نبینهه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شماها منحرفین منظورم **** *** بود نھ جاى دیگش

واییی یاسمممم خوب چه فرقی موکونههههه همون حتییی  بعدم گفتم سان کنمم یکمم بچه ها تو خماری بمونن😀😀😀
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ھمھ فک میکنن **** بدمھ@@

فهمیدم یاسمم
شوخی بود بببباى بیبى



اوکیی یاسممممم,تا فرداااا 💙💙💙💙💙,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بجم خستھ شد برم **** بدم...خخ فھمیدى

ایگوووو😂😂😂, برووو یاسمممممم اگه خواستیی بیای من تا1هستمم 
آآههههههههههههه خدا یا سه دقیقه و هفت ثانیه رفتم فضا اصن کلا هارتم ظربه شدیدی خورد فدای دوستیشون برم واقعا عالی خفن شاخ
بیشتر از ام وی من سر این کلیپپ عرررر زدممممممم,خیلییی خوب بودددد مخصوصا دقیقه1و36 همه دوس دارنن جای هوپیی باشن وقتی چشاشو باز میکنههه...
واقعا جای هوپی بودن .................. منم موخوام T.T راستی اونی جونم وقت داری برو یه نگاه به پست جدید م بی انداز 
ارهعههه,رفتممم الان کیوتییی
یا علیییی
فقط ی روز نیومدم چقد پستتتت😱😱😱😨😨😨😨
سلاامممم دنیییی چطوریییی؟؟؟بهلههه دیگه1 روزم نیای از غافلههه عقبیی
slm onny
kenchanayo
سلامم ییونگی جونمم خوبییی؟؟؟فداتتت خوبمممم😀😀
me30 onny mochi khoobam
chekhabara
سلومتیی یونگییییی من ی لحظه دستمم بندهه خوبب ی 20 مین دیگهه اومدمم باشهه؟؟
bashe
dashooriyi???
فداتت,فقط کلمه دومتو نفخمیدم منظورتووو هاا
migam dastshooiyi
اهااااا فهمیدمممم نههههههه😂😂😂
amady??????
بهلهههههه تموم شد کارممم, تو چ موکونیییی؟؟
hochy
neshastam comment mizaram hoselam sar nare
to che mokoony
تهاییی خونهه ؟؟منمم هیچچچ گشنم شدهه چیزی درس موکونم براخودمم مامانم نیسس من وابجی کوچیکمیم فقط ناهار من نخوردم هنوو
tebghe mamool tanham
manam daram nodel mikhoram
😋😋😋😋😋😋نوش جونتتتتت من نودلامم تموم شدهههه😟😟😟, شوگول ودخترت نیستن
jat khaly onny neshastam daram film mibinam
ایگوووو جای منم پرکننن,فیلم چی میبینیییی؟؟
سللللآمممم 3و30میام


سلامم یاسممم باشههه منتظرمم
viruse sugul be dokhtaramam seraiat karde
khabe bacham
خخخخ توهم که مثل شوگولت خوابیی چه انتظاری از دخترت داری پسسس؟؟؟
filme w
واقعااا خلییی قشنگهههه دوسش میدارممممم
kkkkkk
gharar nabood dastam be in zoodia roo she ke
kkkkk
😂😂😂😂دیگهههه رو شددد,میخواستی تقصیرا رو بنداززی گردن شوگولتتت
are kheily filme jazabie
man vaghan lee jung seoko doost
مننن یکیی لی جون سوگ یکی لی مین هوو یکیم بازیگر سریال کتاب خانوادگی گوو هستت اونوو
are dige
belakhare ye nafar bayad bashe ke taghsiraro bendazam gardanesh
ایگووووو شوگولت چه میکشههه از دستتت
man rastiatesh az lee min ho motenaferam
oonyekiram nemishnasam
جدییی چرااا؟؟فیلم ادیسه ای از فضا اونم ندیدی؟؟
nakheir barakse etefaghan
begoo man chi mikesham az daste in khabaloo
jazabbbbbbbbbbbb
خوببب چی میکششییی؟؟؟نقاشی میکشی از دستشش؟؟؟
onny mano maskhare mikonyyyy???????
نههههههههههههههههههه مسخره چیهههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** mikesham
ایگووووو الهیییییی,نصف نهارمو ابجی کوچیکم خورددددد😭😭😭تازه این مثلا ناهار خورده بوددد
kkkkk
nooshe joonesh
kkkkk
ناموسا خودمم 10لقمه خوردممم,تازه صبونه م نخورده بودمممممم
hala chi dorost kardy
بهه نظرتتت چه غذاییی تو چند دیقه درس میشههههه؟؟؟😂😂😂 
begy secrete khadamo az panjere part mikonam paeena
نههههههههههههه,اخه میدونییی کلا من غذا از خودم ابداع موکونم هرچی پیدا بشه میریزم تو غذاممم😀😀😀
avarin behet
asan dorostesham hamine
kkk
ارههه خووو واسه خودمم تنهاا حوصله ندارمم برم2ساعت غذا دوروس کنمممم,ی بار بوگو چی شدددد
vayy onny gofty ghaza ebdaee yade ye chizy oftadam
ye sery mamanam rafte bood biroon be man goft ta man bar migardam ye chi dorost kon nahar manam goftam bashe
har chegadr fekr kardam be natije naresidam
raftam bebinam too freezer chi darim
loobia sadzo sibzaminyo piazo berenjo rikhtam gozashtam bepaze
nahar ke mamanamina oomadam avordam vasat inghadr khoshmaze shode bood ke asan fekresho nemikardam betoona ina ba ham enghadr khoob shan
💐💐👏👏👏👏👏به بههههه اوریننن شوگولم براهمین اومدد دیگههه😂😂😂😂,
che shod
ی بار ی برنامه بود مال اشپزی وایناا بود بعد توش جین وجیمن شرکت کزده بودننن,بعدد طرف ودسه جیمین برنج سرخ شده درس کردد بعد جیمین اینقد خوششش اومد که نگووووو اونو اشپزه رو انتخاب کرددد بعد من گفتمم چه طعمی دارهههه یعنیی هیجی دیکههه ی بار رفتم درس کردممم اینقد خوشمزهههههه شدود که دلم الان دوباره اب افتاددد مامانمم گفت خوشمزش, الانمم در یخچالو باز کردم تخم مرغ بدرستمم دیدم تو یخچال قاطی سبزی ها پیازچهه هستت هیجی دیگههه جات خالی خرد کردم شون تف دادم واینا تخم مرغ ونمک فلفل زدم واینااااا اینقد خوشمزه شددد گرچه نصفشم ابجیم خورد تازه داشتم جواب کامنتتو میدادم برکشته میگهه نمیخوری بخو مم گفتم پررو نشوووو دیگههه نصفشو که خوردی بعد رفتش
zan be in khanedary joz man koja peida mikard
onny man beram nahar biam
باشههه یونگیی جونممم نوش جونتتت,درستههه 100در100
اھم اللووو123صدا میاد؟

از اونی به یاسییی صدا میاددددد,یاس هستیییی؟؟؟
قعط و وسل میشح جا کمھ پپپپصت بذار

نههه من واضحححح صداتووو دارمممم,پست منظورتههه؟؟
عاورھ

گذاشتمممم پست جدیددد
onnye ashpaze ki boody to
😂😂😂😂نمدانممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan