BTS

Just For Profile

Shocking Facts About Taehyung You Never Know0

دریافت

حجم: 13.3 مگابایت
خو منم دنبال کنین فقط سه نفر من دنبال میکنن
نفس چر من دنبال نکردی؟؟؟؟
سلاممم دونسنگمممم,خوبییی؟؟؟ نفسس نیستسس ی سر میاد گاهی میرهه,این دفعه دیدمش بهش میگمم
سلام اونی خوبم تو خوبی؟
سلاممم دونسنگمممم تو خوب باشی خوبممم
بیاین ابنجا

بروووو درووو وا کنننن
کردم 
با جیمین بود

یاسسسسسسسسس پای جیمنووو نکشش وسططط اون الان درحال تمرین رقص و وکالشعها
man amedeam
vay vay
man amadeam
بهلههه ادامه شوو بگممم؟؟
oonvar kheily shologh shode bood
خخخخخخ واسه همین اومدینن اینوررز؟؟
khodam migam
eshgh faryad konad
man amadeam ke naz bonyad konad
fekr konam eshteba baladamesh
kkkk
اورینننن🙌🙌🙌🙌بسیارر عالییی
سال ھا بود انقد نخندیدم
جمن شى بریم تو ادامه بحث صبح

😀😀😀واقعنن یاسییییی؟؟متاسفانهه من تا10 مین دیگه باید برم کتابخونهه تا برم وبیامم ساعت تقریب 7میشههه بعد8به بعد هستمم  اون موقع تونستین بیاین اومه بحث صبح رو بریمم
are
bacheha bian migorkhan
KKKKK
هاااا بوخودااا اونییی بیادددببیینههه
bahse sob chi bood
manam dar jaryan bezarin
بحث صبحححح بحث زیادد بودد
onny man ba ki beharfam pas
faghad to hasty
bacheha maloom nist kojan
ایگووو پس باز 20 مین دیکه میام چون باید تااتوبوس پیا ه برمم سوار شدم سری میزنمم بودینن که خوب باشه نبودینن ساعت8 میامم
man hastam
باشهه پسس کامنتارو ازاد موکونمم شما بحرفینن
کامنتا رو آزاد کن من و یونگ بھرفیم

باشش یاسس ی مینن بصبر پس,یاس ازاد کزدمم ببین درس شد
manam mikhastam begam ino
ھوش و حال کردی

زدى کد رو آوردى بابا

alan mano to elam vojod kardym ye nafar ezafe miad
oon kie
بحث صب در‌بارھ منحرف بازیا شونھ ک ممیگفتم !چیزای ریزم بود
ک مثلا آبنبات وى تو فلان چیز چ رنگیه

khob halle
gereftam khob bia shoroo konim
جنھ!خودتو بنما!!!!^^

اول تو
نھمى؟من نهمم

ee
do ta shodan
haji age jen bood ke ma nemididimesh
are nohomam
man mikham gerafik bekhoonam to chi
hey toyi ke dary zirziraky commentamoono mikhoony khodeto neshoon bede
تجربی
اگه تو رده بند الف نبودم فنى،خدمات برا کامپیوتر

biaset kie
ویههه دیگههه ,وقتی میگه وی شوهرمههه بایسش نامجونه به نظرت پسس
khob baba yadam nabood chera mizany
نهههه من یونگیمووو نمیزنمم اگه بزنم کشتهه میشمم
من برم ام ویا رو ببینم نکاتش بگم باشیا 5دیقھ ای اومدم

یعینی کشته مردهه این کاراتممم هاااا.من رفتممم الانن تو اتوبوس میام باز
ى جن پیدا شد

نچچ واقعاا نمیبینننن منوو؟؟
are
این اره یعنیی چهه؟؟
elam hozoor nemikony ke onny mochi
نههه دنبالل کتابا بودم ببرم کتابخونه دست دختر عموم بود منتظرش بودم بیاره اورد الانممم




میرم میرم بدون وداع میرم میرم به خاطر یار 
میرمم خداحافظظظظظظظظظ
ba yasy boodam be manzoore ye jen peida shod
rasty miry dars bekhoony ketabkhoone????
نهههه میرم کتاب بیارمممم ,
vayyyyyyyyyyy
pachidam onny
kkkk
چراااااا یونگییی؟؟
behem migy yoongi pashman fer mikhore
vase oon shere zire sevomin commenete men az bala
بهت یونگی میگم بیشتر حال میکنممم,سلامم من سوار اتوبوسسسس
آقا اونى ک وسطھ آخر ام وى جدیدھ دستشو نگا@@
آخرش^^



اى جن کد رو بردار

یاسسس با منیییییی جنن میگیییی؟؟؟
in code dahanamo asfalt kard ghashang
mnam raftam mv bebinam
^^
عجب خولایى ھستیم

vayyyyyyyyyyy
yasy aghamoono didi cheghadr jazabe
ma ghashang rad dadim
دیگه رد داده مغزم روی 70و8مغزممم
بلى با اجازه روش نظر دارم

الاننن یونگییی باهات دعوا موکونههه
جان جىیمینت کد رو بردار

اوکییی نفهمیدممم کد  گذاشتههه شدهه الانن برش مبدارمم
ba ejaze shoma ghalat kasdy
اوه اوه صاحبش اومد یاسییس
onny behet goft akharesho
ھھ ھھ ھھ

عزیران منن اگه من تایید نکنم کد باید باشههه  نمیشه برش داشتتت😀😀😀 میانههه
mishe beporsam daghighan be chi dary mikhandy
راس میگهه یاس به چی میخندییی؟؟ یونگی 5یا6تا کامنت بیا پایین برات شعر گفتممم
ھنو ھس

دیگههه ببخشید نمیشه اصن برش داشت وقتی کامنتارو تایید نکنم کد هستش خود یه خود
man asabam nemikeshe yeki be biasam nazar dashte basheha
به شوررتتتت میخندههه
onny to dary heif mishy
bayad bery shaer shy
batoam badan sohbat daram yas
اوه اوه قضیه ناموسی شد یاس,فداتتت یونگییی عزیزان من ,من رسیدمم کتابخونهه باز میامم 
دقیقا با خودتم

دعوا و قهر نبینممم هااااا 
be nadashtam ke mikhande
ba arze pozesh
esme suga miad vasat khod be khod bi adab misham
miane onny
این ک زنشى شکى نیس

تاھ منم زن ویم.استیکر زبون^^

بھترین پر دنیاس

2قلو ھم دارم دخترم یوییھ.پسرمم نموگم^^

manam az suga ye do sale daram
منظورم.پسر بود

dige az biase man nagia
برام جمعه بدنیا اومد!
لباس وى نشان میده @@

to az oonayi hasty ke dar kenare biase shoon bf daran ya na
khejalat bekesh
do ta bache az v dary cheshet donbale shohare man
lebase v chiro neshoon mide
onny oomady
سلاممم عزیزان مننن اومدم خونه خواهرن نزدیک کتابخونسس
ھستم

سلاممم یاسمممم
slm azizam
onny man ba yasy be tavafogh residam
😀😀واقعااا اورینننن بر شوما دوتااا 
لباس وى تو ام وى چى بو؟؟؟کد بردارررررر

باشههه یاسسس الانن
onny khoondy commentaye ghablo
ارهه ی بچه دوسالهه داری از شوگاا,یاسم که ی دختز پسز دارهه
من نرسید..مممم..@@خخخخخ

یاسس کوجا نرسیددیی؟؟میگم.اینقد که من با احساس صدات موکونم ویم صدات موکونهه؟؟اها به توافق
onny man ino mikoshama
واییی یونگییی جونممم یکم اروم باشش,بعد میفتیی زندان یونگیی تنها میمونههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** *** ** ******* ****

مننمم میگممم یاسممم,کلشو سان کردمم خوبههه؟؟
miarze bioftam zendan valy in yaroo mimire
نههههه خوبب این حداقل خودش شورر داره بعد بیفتیی زنداننن بقیه میان پیش یونگیی هااا از من گفتن بودد
onny sansoor nakon bebinam chi mige
بیااا میگهه فقط به وی نگا موکونهه,نهه خدایی درمورد یونگیی نبود
asab nemizart vase adam yas
الان کمی درک موکونی صبح چقد سرکارم میزاشتت😀😀 راستیی میگن تو بیلبورد هالزی با بی تی اس اجرا داره 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** ******* *** **** **** *******

**********
***
****
*** *****
**





***********

خدایی با موبایل سان کردن سختههه,هی متنو انتخاب موکونی میخوای بزنی رو حذف متن به جاش دستت میخوره متن کپی میشهه باز مکافات دارهه 
قسمت ھاى ک با*علامت گذاری شدھ توسط خد نویسنده حذف شده
واى چقد****خوبھ عاشقشم ،استایلش فقط
منو ب***داد

منظورتت به فناا بودد دیگههه نههه😂😂😂
halsey ro kheily doost daram
keie ejrashoon
نگااا اگه تو ام وی خوبب هالزی تو چشای جیمنن نگا میکردد هیترش میشدم ولی الان خنثی م نسبت بهش
ناموسا؟؟ھالزى؟؟نننھ

من تو سایت اونی الان دیدم یکی از ارمیا فرستاده بود
اونطوری که من دیدم آخر فیلم زده 1 می bts با هالزی تو بیلبورد اجرا داره
یعنی چی؟ 
یعنی همین شنبه؟
یعنی سههههههههههههههههههههه روووووووووووووووووووووز دیگه؟
الان اونجا شنبه این هفته میشه 1 می؟-_-
****==تھ تھ
***==ف**

😀😀😀😀
خخ^^
ف**..فنا

ارهههه من میدونستمم گفتمم بچه ها فکر اشتبا نکنن😉😉
akhe tooye ejraye mic dropy ke too site nona hast akharesh darmorede bilburd harf mizane
ارهه منم اونجا دیدم
2روز

واییییییییی فقط دور روززززز😭😭😭
manoto fekr konam neshoon bede
ارههه همههه جا نشوننن میدننن اجرای بی تی اسههه اخهههه
alan 18 aprilim
oon armye fekr konam eshteb hesab karde
ا راس میگیییی یونگییی 😂😂تو نبودییی چ میکردییمم؟؟احساس موکونم من اومدم کم حرف تر شدیننن
ى پست بزار  از بى جایی درآیم

الااننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan