BTS

Just For Profile

روزییی شاددد ورژن ته تهه


اگررر روزیی خسته کنننده وغم انگیز داشتینن پیشنهادد من به شمااا دیدن این کلیپهههه پشیمون نمیشینننن😀😀😀

دانلودد

خیلی خوب بود روحیه ام شاد شد
سلاممم کیوتییی خوبییی؟؟؟😀😀😀ارهه خداییی منم دیدمش شاد گشتممممم,چه کار میکنیی کیوتمم؟؟
شیمی موخونم خشته شدم از درس خوندن
الهیییی کیوتممممم خوب پس بوخون بیاااا,از کی شروع کزدی داری موخونیی؟؟
تقریبا دیشب کل متنو خوندم خر زدم یه جورایی و امروزم حل کردنیا 
خووو کیوتمم ی سر درس خوندن خسته کنندسسس ی استراحت بده بینش به خودت وگرنهه  زده میشیی از درس
آه چی کار کنم آخه آدم که رشتش تجربی باشه باید هی بخونه انقدر خوندم تازه شدم19.28
بهلهههه دیگهههه رشته تجربی همینههه کیوتمم,افریننننن🙌🙌 خیلییی خوبههه کههه,سخته کیوتی میدونم ولی خوب همینجوری تلاش کنی به اون چیزی که میخوای میرسی,سختیای الان ارززشوو دارهه
مرسی همه همینو میگن ولی تو گفتی سختیش برام شیرین شد حتما درس موخونم
مننن خودمم کیوتیی خوبب ی کاری رو شروع کردم به انجام ی کاری که برام سخت بودد بعد چندروز خسته شدم.میخواستم بزارمش کنارر ولی ی لحظه یاد سختیای که بی تی اس کشید افتادمم اونجایی که مثلا کوکی اینقد تو کنسرت حالش بد شد که بهش اکسیژن وصل کزدن یا رپمون با وجود درد پا اجرا انجام میداد یا جیمین به خاطر تمرین زیادد خون دماغ شد,بعد واقعا انگیزه گرفتمم,شاید بعضی ها بگن باوجود پسرا سختشونه بخوان به هدفشون برسن اما من خودم ازاین سختکوشی شون الکو میگیرمم,به توهم پیشنهاد میکنمم کیوتیی وقتی اینهمه بی تی اسو دوس دارییی با یاداوری شون انگیزه پیدا کن
اشکم در اومد حتما اونی حتما تمام زورمو میزنم تا از پا در بیام
نهههه کیوتییی اونجورم نهههه که از پا در بیایییی مواظب سلامتیت هم باشش
onny bia invar
oonvar por shod
ایگوووو هرچیی تو بگییی اومدم اینوررر
ba inke oono gofty valy vagan pashmam rikhte
ارههه خووو ادم تنهاس برا همون اونجوریههه وقتی تنهایی همین صدای تیک تیو ساعتم ی جوریهه براتت,حیف تنهایی وگرنه موخاستم چندتا از خاطره هامو بگم بزاتت😀😀😀, یونگیییی هستییی کوجاییی؟؟😰😰😰
etefagan manam mikhastam begam
delam tagat nemiare bayad begam
man kolan ziad too khoone tanha mimoonam
ye rooz haminjoory dashtam boy with luvo mididam ye dafe telefon zang khord
goftam mamaname dige raftam javab dadam
age ringo dide bashy mifahmi manzooramo toye ring yaroo zang mizad be mardom ba ye sedaye dorageye tarsnak be mardom zamane margeshoono migoft
in yaroo ke zang zad be man mesle hamoon sedahe harf mizad enghadr tarside boodam ke nagooooo
😰😰😰ایگوووو فیلمشووو ندیدم کلا چندساله فیلم ترسناک نگا نکردممم, اصن ه  وقت ادم تنهاسس ی چیزی پیش میاد ادم بترسههه,منم ی باز ابجی کوچیکم تنها مونده بود بعد یعنی زنگ زد تا ما رسیدم خونه این داشت باهام صحبت میکردد فک کننن چند ساعتتتت در حال صحبت یا بامن بود یا با کس دیکا
dashtam type mikardam
اررهه دیدمم گفتم چی شدییی یهوووو 😀😀
khooneie mamanbozorgamina az in gadimast
enghadr tarsnake ha
man khaterehaye jaleb oonja ziad daram
ارههه خونههه قدیمیی ها ایمجوریههههه منن بگم ی خاطرههه بیرون اتفاق افتادهدبرم تو خونهه نبودهه 
nafahmidam manzooreto
میگممم ی خاطره ترسناک بگممم براتتت تو خونه نبودهه 
are begoo
ی باز 4دبستان بودمم بعد شیفت صبح بودمم بچه ها گفتن ی خونه ای هستت تو ی کوچه ای واینا میگن توش چیزی دارهه کسیم زندگی نمیکنههه اونجااا گفتن بعد مدرسه پایهه هستینن بریمم مام گفتیمم باشهه خووبب 
onnya odia?????
baghyash
هیچییی سر ظهز ی8تا دخت 10 سالعه راه افتادیم بعد رسیدیم به کوچه,ی کوچههه تنگ که مرندم پر نمیزددد خونههه تابلووو بود اصننن ,هیچپی ی جاهاییش سوراخ مانند بودد رفتیمم توشو نگا کنیمم نوبتیی پر از پرچمتی سیاه اصن ی وضعی نداشتتنت کهه نگوو
من فردا میام با
ى

یاسممم کوجا بودییی؟؟باشهههه خوببب انیووووو
دررررس

باشههه یاسممم موفق باشیی کار خوبی میکنیی
khob shoma mikharidin
man age boodam sadsale siah nemiraftam
نهههه اخههه ی بچه هاییی بودیمم که چی بگممم,هیجیی دیکههه جات خالیی ی سری رفتنن نگا کردیمم بعد نوبت بعدی ها شد داشتنن نگا میکردنن یهووو چنان جیغیییی نکشیدننن نگا دیگه همونجا فرار کردیمم اصن نپرسیدم چی شد وایناا
onny man ta 15min dige hastam
age yeho raftam nagoo chera
mamanam dare miad khoone berim gohardasht gardy
باشهه یونگیی جونمم راحت باشش اوکییی شدمم, خوشش بگذزههه جای مارم خالییی کننن
ى زرھھ ھستم

یعینیی فدای ی زرهه بودنتمم یاسسمم😀😀😀
^^بحث رو ادامه مودم..~

بوگوووو یاسممم شروعشش باتو
آقا ما چن وقت پیش ى کنسرت دیدم ماله قدیم..بعد دیدم اى دل قافل شوھر بابا نامجونم از زیر شلوارش اومده بیرون طرفداراروو ببینھ خخخخ 

جانننننن شوهر بابا نامجون  از زیر شلوارش اومده بیرون طرفدارو ببینهها؟؟؟؟یاسممم الان واقعا موخای بفهمم چی مگیی؟؟خو دوروس بوگو فوقش سان میشیی اگهدچیز بدی بود
حموم بودم یھو یاد شورتت افتادم مردم از خنده

😂😂😂😂دیکهه بعد ادن حرف تو ویونگیی تصمیم گعتم همون شوهرووو بگممم
شوھر=شورت
شورت=شوھر

ارههه اولا چندیدن بار نوشتمم فهمیدین منظورمو بعد نمیدومم چرا اون روز نفهمیدینن
فھمستى



نههه یاس گیراییم پایینههه تو این مواردد واضح باید بگیی میانههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** اومده بود بیرون فھمستى؟؟؟^^


فهمیدمممم بعد داشت واسه جین وشوگولیم تعریف میکرد منظورتهههه
اونقد ک من ریز بینم ھشکى نیس

جواب کامنت پایینمو بده یاسی همونه منظورتت
اى قربون شوھرررممممم برم قربىون استایل جذابش برم

دیشب خاب دیدم ربونممم لال وى  کلیھ میخاد و مال من بھش میخورھ و اھدا کردم وقتى ى ماه بعد داشتم میمردم گریه کرد  
ب دوستم گفتم گفت فیلم ھندى زىاد میبینى

ایگوووووو😵😵😵خدارو شکر خواب بوددد پسسس,مگه هندی نگا موکونیی؟؟؟
نه تو کنسسسسرررررتتتتت 

خووو من یکی دیدم خوببیبب تو اجرای انپانمن ی چیزی همینجوری پیش میادد بعد سریع جمع وحورش میکنهه بعد از اجرا ودسه شوگول وجین تعریف میکرد
نھ کلا2تا


واقعاااا برعکس منن زیاد دیدمم گرچه چند وقتیه دنبالشون نرفتمم ولی در کل من فیلم ایرانییی خیلییی کم دیدمم اونقد که شاید فیلم وسریال باهم 12تا بشن,بیشتر خارجی میبینم یاسریال کره ای
فک کنم نات تودى بود ^^

کت شاوار داشتنن,من  خیلی وقت پیش دیدم یادم نیس دقیق کدوم اهنگ بودد انپانمنو حدس زدم
تازه امروز
فھمیدم ک مدل موم مث.جیمینھ 
اونجا ک تو پیشونى درمیاد رو میگم 

یاسسسسسسسس غذای تهههه رو دادییی؟؟منم بگم وجه شباهتامو با وی؟؟
کرھ ک عشقھ عشق 
لى مین‌ھووووو البته نھ مثbts
bts my life
just for bts

وایییمنم طرفدار مین هوامممممممم😀😀😀😀
الان با دوستاشھ


ا خوبعهههه زنگ زد بگوو منم با دوستاممم😀😀😀,
مرسییی🙌🙌🙌🙌💙💙💙💙💙
سلاممم اونیی قربونتتتت خواهششش.موکونممم
سلام

سلام یاسممم صبحت بخیرر
کىو دیدى این موقع بیاد؟میرم مدرسه^*

دیشب یهو صدام کردن پوزش

فداتت اشکال نداارههه😊😊
فردا7روزگیھ وبتھ^^بای

😂😂کومائ یاسیییی بایییی,
salam onny mochi
سلامم یونگیی جونمم چطوری خوبیی؟؟؟من امرو کلاسمم  1ونیم به بعد میامم
manam az12ta5 madreseam
باشههه پسس یونگی جونممم بعد مدرسه تونستیسس بیااا
chashm
فداتت یونگیییی 😊💓💓💓
man amadeam
vay vay
man amadeam
عشق فریاد کند من امده ام وای وای من امده امم
سلام یونگی جونم.چطوری خوبیی؟؟مدرسهه چطورر بودد؟؟
yany asheghetam onny
harmoghe man ino goftam edamasho gofty
khoob bood khosh gozashte age darsaro faktor begirim
ایگووو فدایتت یونگییی,,اگههه درسو فاکتور بگیریمم که هر روز خوش میگذرهه چه تو خونهه چه مدرسههه😂😂, امتحان نداشتییی؟؟
are rast migy
na nadashtam
خوبههه پسس گرچهه داشتیمم مودونم خوب میدادیی,ی جی بگم باز روحت شاد شهه
پیام اخریتو نمیتونم ج بدم بیان قاط زده😐
خووو اینجام نمیشهههه جواب بدییییی,بیاا دوروز دیگه بیان فیل میکنههههه خیالشو راحت میکنههه
چیشد؟
متوجه حرفت نشدم
میگی پیام اخرتو نمیتونم جواب بدم بیان قاطی کرده میگم خو نمیتونی جوابشو بفرستی تو سایت خودم ,بعدشم گفتم این بیان از دست ما دوتا قاط زودهههه دوروز دیگه میاد فیل میکنهه مارو خیال خودشو راحت موکونهههه
وای واقعاا😂😂😂😂
من نمیتونم تحمل کنم بعد اینهمه پست وبم فلفل شهه تازه داره میره بالاا😭😭😭😭😭
اوریننن پس چرت وپرت گویی هاا تو سایت من که فلفلمم شد مال من بشهههه
یگتیتیتیتیتیتتیکیکی
وایییی باشهههه😂😂😂😂
ارهههه من کیک برنجی فداکارمم(ورژن جدید دهقان فداکارر)
میدونستم همینو میگی😐

کجا بودی چرا انقدر دیر جواب دادی؟؟؟؟؟(تکرار تاریخ)
من جواب دادم بعد حواسم نبود دستمم خورده بود رو انصراف خودم نفهمیدم بعد چند مین فهمیدمم,اورین ننه باهوش ,میگم نننننههههههههه من گشنمهههههه
وایبی عین خودمیی😂😂😂
منم شبا گرسنم میشه همش😂😂😂😂

در صوتیکه که تو طول روز یه نون خشک عم نیمخورم😐
ارهههه الانمم شب شام نخوردممم ننه گشنم شدهه اگه بیدار نمیشدم گشنم نمیشد هااا الان بیدارشدم گشنم شددد,نننه 2مین دیگم اومدم با عرض پوزش من ی wcبرم😬😬😬
برو خوشگلم😍
سر راهت جیمینم بیدار کن ببر...پوشکشو نبستم میترسم خرابکاری کنه رو تخت :|
من اومدممم نننههه, ساندویجممم درس کردممممم 😜😜😜, ا ننننههههه اینجوریییی نگوووو راجع بهششششششششش
پسر خودمه دوس دارم هر جور دلم میخاد باهاش صحبت کنم :|
ا که اینتوریییییییییی خو جلو خودش ایتو صحبت کننننننن,جلو من نگووو
تو گوشاتو بگیر😂
چشامو باید بگیرممممم,نمیدونییی که رفتن بهwcتو نصفه شب کار سختیعههه بوگو چرااا
چرا؟😐
از اونجایی که اماه گرام ازwcتو خونهه خوشش نمیادد درش بستسس باید برمم تو حیاططط ,بعد فک کن وسط خواب گرم ونرمت میری تو حیاط یخ میزنی باز تاصبح طول میکشه تا یخت اب بشههه
وای کی خوشش نمیاد؟
مامانممممم,😭😭😭, حالا الانن مشکلی نیسس ولی زمستوناااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭(دنن میخوای بری خوابت میاد یا کار داری بوگوووو چون دیر میای گفتم)
ن خواب ندارم چون تازه بیدار شدم تو خواب داری مگه؟ ^-^


وای خیلی بدهههه درک میکنممم😢😢
نهههه ندارمم😀😀,ارهههه خیلیی بدههه مامان توهم اینجوریهههه؟؟قشنگ تا میذی میای دوباره بایدبریwc چون یخ موکونی
نه دستشویی ما تو خونه اس مامانمم مشکل نداره اما امشب یه جا خابیدم که دستشوییشون بیرونهههه😭😭😭
البته من هر دو روز یه بار میرم WC😐
دنیییی واقعاااا هر دو روز ی باررررر😰😰😰😰,😲😲😵😵😵😵😵مگهه داریمم مگه میشههه
اره خودمم در عجبم اخرین رکوردم سه بار بود یعنی بعد از سه روز رفتم😐😐
شااااخ دراوردمممم😐😐😐😐
😲😲😲ذخبخبتجرهحرخجدحب5لحدحدجاحدچذ5ر8اج
واقعا😂😂😂👏👏👏
ننه نابغه ای دیگهه موندم.چی بگمم اصننننننننننننننننننننتنن,دلم چاییی موخاد ولی حس ریختنش نیسسسس😀😀😀
واییی چاییی؟؟؟
نصفه شبی؟؟؟
باز دستشویی باید بریاا از ما گفتن بود😂😂
ارههه چای شیرینننن,حاضرم دسشویشو برمم ولی حس ریختنش نیسسس تازه مامانم اتاقش نزدیک اشپزخونس به سروصدا هم حساسسس یهو سر میرسهه هیجی دیگهههه کیک برنجی بی کیک برنجیی میشیننن خخخخ
وایی ریسکش بالاس بیخیال😂😂
برو به جیمین بگو بیاد درست کنه واست...مامانت ببینه با جیمینی چیزی بهت نمیگه😐😂
ارههه دیگههه بیخیالش شدمممم تازه همین ساندویج درس کردنم با صد احتیاط رفتمممم
باز خوبه تونستی من دارم از شدت گرسنگی ضعف میکنم نمت برم چیزی بدرستمممم😭😭😭😭😭
ایگوووو الهیییی چرا نمیتونیی چون خونه خودتون نیستینن؟؟
ارههه ارهههه ارههههه😭😭😭😭

باز شما شوهراتون(ویمینکوک) رو دارین من به کی بگم بیاره؟؟؟😭😭😭
نچچچ جیمین شههه شورمممم نیسس(دنیی به دلایلیی به عنوان شور ازش یاد نکن)اگه طرف نزدیکه بهتون برو خوببب من اگه طرف نزدیک باشع.میرفتم واقعنییی
خا شوهرتو نیس شوهر یکی دیگه اس چه فرقی داره؟😒

بعدشم چرا؟ تا دیروز که چیزی نمیگفتی

هرچند من خودم فقط به چشم یه ایدل و خواننده میبینمشون اصلاااا تا حالا به هیچکی به عنوان شوهر و بوی فرند و اینا ندیدم
خووو در حال حاضرر تو سایت کسی بایسش جیمنن شههه نیس,چرا بزعکس ی بار دیگمم گفتم تو ویاس بودینن گفتم به عنوان شورر ازش یاد نکنیین,بعدشم دیدی به عنوان شورر ازش یاد میکنیی من واکنش نشون بدمم؟؟3تا کامنت بیا پایین ببین در جوابش من چیزی گفتممم,منم به همین چشمم نگا موکونممم ولی فن دو اتیشه ممم
سه اا کامنت از کجا؟؟ 
تو همین پست؟
ارههه جایی که نوشتی برو باجیمینت بیار مامانت چیزی نمیگهه
خب اونجارو که خودم خوندمش😕
سلاممم دنیی صبح بخیرررببخشبد من باز وسطش خوابم برد,خو کلی دیگههه به عنوان شوررر نگین به ی دلایلییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan