BTS

Just For Profile

پست به مناسبت تولد ادمین بععععععععععع

گاو و الاغ و اردک
کبریت و گاز و فندک
جوجه و مرغ و لک لک
تولدت مبارک



دریافت
حجم: 15.1 مگابایت



***دیکهه از اونجایی که ما عکس زیرخاکی از ادمین بع نداریمممممم به جاش از بایسش گذاشتمممم براشش****

شالام^^

سلاممم یاسمم چطورییی خوبییی؟؟؟
خوبم.تو؟؟؟^^سکته کردم نبودى

سکتهععععععع 😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰خدا نکنهههههه
البتھ خوب نیستم دلم درد موکونھ:////

چرااااا  چییی شدههههه یاسمممم؟؟؟
داستان بیلبورد رو کامل میگی؟چیه؟نکھ تازه واردم
تا بگی برم پست اخریتو بدانم بیام^^

داستاننن بیلبورددد؟؟؟باشه برو یاسممم؟؟
نموگم^^دل دردھ دیھ



درد بعد زایمانه

وایییی الهییی اومدنننن؟؟؟
ھمین بیلبورد ک با ھالزین

بچه هاا میگنن توی مراسمم بیلبورد قراره هالزی اجرا کنهه با بچه هاا
دخترمون یویھ^^

یاسمن وى یاسمن   اول اسمم و کل اسمش^^
بسرمون یونجى^^

واییی مبارکککککک باشههههههه🎂🎂🎂🎂🎂,قشنگههههههه 
خود بیلبورد مسابقس!؟

بیلبوردد ی مراسمههه که توش بیشتر ارتیستاای خارجییی هستن واینا 
چ بگویم؟

وی کوجاسسس خوشحالههه الان ایاا؟؟
اووووووممممم مث ھمیشھ تمرین ..نمودونم !جیمینت چى!

یونجی و خواهرش اومدن بعد نومودونی وی خوشحالهههه یانههه؟؟بعد تازه از پیشت رفتهههههه؟؟؟😳😳
آقا آخرboy....mvروببىن وسطیھ کیھ؟؟؟دستسو ببین

بوی ویت لاو رو میگیی؟؟واسا ببینمشش
در اتاق تمرینه

الهییییی تنهات گذاشتههه پسس؟؟اخر بوی ویت لاو وسطیه که نامجونه
سلممممم
خوبین؟؟؟؟؟؟ 
من اومدمممممم هورااااا🙌🙌🙌
#درگیر😂😂😂😂
سلاممممم دنییییییییی ,خوش اومدیییییی
#بعداز مدتها😂😂😂😂
سلام دن

برااا دنن
لنتی ها😂😂😂
یاسی بشین سرجات بینم هنو سنت به حد قانونی نرسیده بعد یونجی ب دنیا میاری واس من؟؟؟😡😡
بعدشمممم یونجی رو شما نمیشناسین یا خودتون میزنین به اون راه هاع؟؟؟😠😠😡😡😡
دیگهههه حالا که اوردههه😬😬😬,نههه من ی یونجی میشناسمم اونم پسر یاسهه😂😂😂
داشت ویو ادب میکردم

کارر خوبییی موکونییییی😉😉یعنیی چی رفتههه تمرینن؟؟
شورتت
رو ب دن بوگو

جریاننن کلمهههه شو میگییی؟؟؟یا اون نامجونوووو؟؟
تمرین بخوره تو سرش  نھ سرم^^میگم ژست جذاب نگیر میگیره فقط نزدمش چون از توپ بسکتبالھ خورد ى دلم کباب شد واسش

الهیییی خوبب یاس در حالت عادیشم اخه  وی چیزه....... ,ایگووووو پس مراقبش باشش محکم خورد توم.؟؟به کوجا خوردههه؟؟
کلمش
دن کجایی

اینااا اومدشش
یاااا من نمیذارم بچه هامو که هنو تو سن نینی بودن هستن بابا کنینن😑😑😑😑😠😠😠😠
دنیی جوننن حالا وی وشوگولی جفتشون بابا شدننن 😀😀تازه شوگول ی دختره3سالهه دارهه,دنی جریان کلمه شورتتتت رو میدونییی؟؟
پست اخریھ ک توپ موخورھ سرش

نینى؟؟؟پس من تک عنصریم؟
چیزه؟ھا؟****یاجذاب؟؟
جیمینم چیزه

واییی تک عنصریوووو خوب اومدیییی یاسس😂😂😂😂 تاثیر درسهه نههه کلمه تک عنصرو میگمم,جذابببببب منظورممم منحرف نشوووو یاسسس
جیمینم جذابه ●_●ok nemishm

اوریننن دختر خوبببب,ارههههع که اونم هستتت😀😀😀
yes^^
pirshdam bas khodam**

دنا اگھ نینین پس توم تک عنصریى ؟؟پس چطور این فرشته ھار بدنیآ اوردى؟پس توام ب سنن قانونی نرسیدى!

استیکر زبووونن درازى

راسس میگییی دنییییییییییییی توچیتو بدنیا اوردییی اونم نه یکی نه دوتا 7تاااااا,😜😜😜😜😜😜(از طرف یاس)
جر

یونگی؟؟
بچه؟؟

شرمنده ام واقعا ولی یونگی با هوپیه😐
ارهههه پش چییی تازههه زن یونگیم ساعتای 5یا شیش میاددد 
^@!پمجخخخھعلبفقبىشسىبلاتنمپصثقفعھخحجچ^87

ابهنیتلینلیانسخعپیپهقح5یپنایجهرخلب7لمذن
یا حضرت پشم😨
کی گفته من به دنیا اوردمشون؟؟

استغفرالله حضرت میرمیم مگه؟؟ 
من فقط جای مادر یا نونا براشون هستم و تامام😑
اهااااااا  ابگوووووووو چه فنیی ,جا مامانشونههههه,منم جاخواهرشونمممم
دن خوبى؟؟؟؟~~
آقا شورتتتتتتت


اصننن توجههه نکرد به کلمهه فک کنمممم یام که جریانو مودونههها
نه شورتو نمیدونم


عاقاااا به کاپلای من دس نزنین که جیغ میکشماااااا
ایگوووو اینوو باید با یونگییی حل کنین پسسس,ببین من خوبب به جا شوهر میگفتمم شورتتت بعد ایناموچیزی نمیگفتن بعد من فک میکردم منظورمو فهمیدنن بعد ی باز نوشتمم شوررتتت بعد گفتن از واکتشاشون فهمیدم.اینا ی چی دیکه میخوندننن😬😬😬,هیجیی دیکه از اونموقع تصمیم گرفتم کلمات عامیانه نگممم
موگم بریم بریزیم سر دنا؟

توو که نزدیکییی بهششش من دورمممم
وآى مامان
خخخخخخخخخخخخ
ھنوژ میترکم از خنده

سر شورتت؟؟؟
آهاا ولی من همون شوهر میخوندم😐
افرینننن برا همینن بهت ننه نابغه میگننن دیگهههه😀😀🙌🙌🙌
وبش چی

بریزیم سر وب دنییی؟؟
عار

خووو بریمممم پستی که رمز دارههه باوشههه.؟؟میگمم یاس سر شورتت هنو میخندییی؟؟
باش فقط روانی کننھ کام بده

روانییی کنندههه مثال از روانی بزنن ببینم چیهه منظورتت,بعدشم دن هستت؟؟
واو اونی سلام خوبی ؟ هستی آیا؟
سلاممم کیوتییی قریوتتتت ارههه هستممم توچطورییی؟؟؟
س

اهااا فهمستممم بروو منم هم اینجام همون اونجاااا
سل


یاسسمم آندرستندددد
خوبم تو چطوری راستی امتحان شیمی مو خوب دادم
افرینننن کیوتمممم میدونستممم🙌🙌🙌🙌,منم خوبممممممممممممگ😀😀😀,کی مدرسه ت تموم میشههه؟؟
سلام

باشش یاسس 
آخرای خرداد راستی اونی یه سوال دارم اگه ناراحت نمیشی راستشش..........اگه میشه در مورد خودت میشه بگی ؟؟؟دوست دارم بشناسمت 
بهه سهلامتتییی تموم بششههه,مثلاا چییی سوال بپرسسس خوبب جواب بدمم
سلام

سلاممم یاسممممم,دن نیس فک کنمم فهلن که جوابی ندادهه
کلا درباره خودت بگو اینکه چه جوری آرمی شدی ؟ واین که چه شخصیتی داری  چرا از بی تی اس خوشت میاد میتونی خصوصی به وبلاگ بفرستی اگر راحت نیستید!!!
خووببب اینکه چگونهه ارمی شدم اینه کهه ی روز اتفاقی تو یوتیوب اجراشون تو امریکن گات تلنتو دیدم و اصطلاحا اخر که جیمین خوندددد ارمی شدمم رفتت,کلااا از صداو اونن چیزی که دربارش میخونن به دلم میشینهه
آخی چه بامزه من چهار ساله آرمیم با شنیدن فقط آهنگ ا نید یو ...ام وی رو ندیده طرفدارشون شدم تازه عکسم ازشون ندیده بودم
منممم کلیپی که دیدمم تار بود و تاچندروز دنبال این بودم که اونی که اخرینن نفر خوند کی بودددددو,واقعااااا ایوللل پسسس,ولی خوب تو کل اهنگاشون یکی بگمم ادن اینید یوو
من هستم😑😑😑😑😑
خوبههه
ولی خخدایی خیلی بامزه آرمی شدی !!! لی مینهو رو هم یه مدت کلاس چهارم اینا بودم تا شیشم میمردم براش ولی بعد دنبال یه چیز فراتر رفتم BTS
جاننن منم تو بازیگزاا عشق لی مین هوو ام از سریال اف4 ,ولی دقیقا بی تی اس ی چی دیگسسس
بلی بلی صحیح
خوببب کیوتممم,دیگه چه میکنییی,
تو وبا ول میگردم دنبال هم صحبتم .آخه من اصلا حرف نمیزنم اصولا اهل نوشتنم بعضی حرفا تو دلو میمونه میپوسه!
منم اصولااا کم صحبتممم از دیوار صدا میاد از من نههه گرچهه پاش بیفتهه و بخوامم میحرفم ولی کلیی نههه برخلاف سایت که ماشاالله اخر حرف زدنمم
من صحبت کردن باتتتتتو رو دوست دارم آرامش پیدا میکنم 
😍😍😍😍😍😍واییی فداتمم من کیوتممم,منم خیلییییی شاد میشمم از صحبت کردن باهاتت
اونی جون دانشجوییی؟؟؟؟؟؟؟؟برام سوال شده بود
بلییی
آهان اونی راستی آیا حقیقت دارد که آر ام اوپا در سن 15 سالگی داری مشکل قلبی بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟
مثل اینکه اره
به به چقدرم وبمو ترکوندین ماشالله😑👏

عا سلام کیوت آرمی که اسمتو نمیدونم🙌🙌😂😂
اسمش کیوتییی من گذاشتم براششش,خو من کامنت دادم جواب ندادی یاسم رفت فک کنم 
بله بله کیوت آرمی جان

ار ام مشکل داشته به طوری که جراحیش ففط بیست یا سی درصد احتمال زنده موندن داشت💔
واقعااا من نشنیده بودم تاحالا  ببخشید کیوتیی جونمم😭😭😭😭
واققعا ...................چه حسن تشابهییییییییییییی!!!!
کیوتممم نکنهههه مشکلی 💓دارییی؟؟؟😰😰😰
جواب ندادم؟؟
کدومو؟؟ 
من که همه رو جوابیدم😐
نچچ الان یکی فرستادممم براتت😀😀
اونم ج ایدم😐
اوریننن کار خوبی موکونیییی
زیاد نیست وقتی ظربان قلبم میره بالا برام مشکل میشه وقتی مثلا استرس میگیرم چیز خواصی ام نیست فقط باید رعایت کنم 
کیوتمم پس مواظب خودت باشششش,خدایی نکرده زبونم لال بدتر نشی, سعی هم بکن واسه درس وام وی اینا استرس نداشته باشیییی وهیجان زدهه نشییی
ننه خیلی مراقبم من هنوز آرزو دارم^.^
ایگوووو افرینننننن  اونیی به فداتت
تجربی کى رفته

کیوتی و شادی ونفس فک کنم سه تاشون تجریبن,شادیو مطمئنمم
احتمالا با ى دستگا دیگه بیام شب رمز ماھ تولدم خو؟؟

ماه تولدتت؟؟نفهمستم یاس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** بسانش

خو میدونستم منظورم اینه یعنی چی با ماه تولدتت؟؟یا ی دسگا دیگهه
onny in shere ke avale postetaro abjim khoonde mige inchie
migam dootam tavalodeshe
mige az in bebad estefadash mikonam
اییگوووو خوشش اومدد 😊😊,باششههه خوشحا میشممم, میگمم یونگی بوگوو چههه شدد
che shod
رفته بودمم حموم خوب بعد اومدم بیرون مامانم رفتش مانتوشو بشورههه بعد بلافاصله بعدش من نمیدونم رفتم چیکار کنم رفتم شیر ابو باز کنم اصلن حواسم نبودد که شیر روی حالت دوشهه گفتم خو الان مامان چیزی شسته دیکه رو حالت دوش نیس چشتت نبینه روز بعد به محض اینوه شیرو باز کردم خیسسسس اب شدمممم قشنگگگ زیردوش بودمم یعنییییی,اینو داشته باش تای ی دیگمم بگمم بخندیس
onny khoda behet rahm kard man oonja naboodam
age boodamenghadr mikhandidama
حالااا اینوک گوش کن پارسال تو تابستونن بود سرظهرر بعد شیلنگ اب دستم بود داشتم ی کاری میکردمم حواسم نبود ی کم اب ریخت رو ابجی کوچیکمم بعد ی چندمین ابو بستم بعد تو حیاط نشسته بودم یهم ابجیم ی سطل متوسط پراب سرددددددد ریخت رومممم یعنی یونگی ببیننن واقعاااا درجا خشکمم زددد تو افتاب داغ یهووو ی عالم اب سرد بریزنن روتتتت
vayyyyyyyyy
yakhzady naaa
kkkkkk
یخخخ زدمممم ؟؟کاش یخخخ میزدمممممم از یخممم اونورتر بودددد ,حالا بازم خاطره بگمم بخندییی؟؟
onny man ta10min dige miram
age8bebad toonestam miam
اههاااا باوششهه یونگیی جونن
خخخخخخخخخخخخخخخ اونی چقدر در طول تاریخ بهت ظلم شده !!!
هییی کیوتییی چی بگمم که اینا نصفشممم نیسسسس😭😭😭
آه اونی مابا آمریکا چند ساعت اختلاف داریم ؟؟ آخه مراسم بیلبور 11 اردیبهشت چهارشنبه برگزار میشه
کیوت جونم شهرشو نمیدونی کدوم شهرعع چون مثلا با ی شهر7ونیم ساعت اختلاف داره بای شهر دیگه10ونیم ساعت
نه متاسفانه ولی فکر کنم احتمال زیاد LA باشه چون بیشتره مراسما اون جا برگزار میشه 

با رسانجلس 10ونیم اختلاف داره کیوتمم
چانگمال کومابدا اونی دوبائه یو آنیانگ سارنگگگگگگگگگگگگگه...
💕💕💕💕💕مرسییی کیوتییی,چونگملل  سارانگهیووووووو کیوتمم
چه خبره اینجا😂😂😂😂
ببینید از همین الان بگم بهتون که هر چقدر میخواید سر بایساتون با هم دعوا کنید ولی با شوهر من شوخی کنید من میدونم و این بمب💣💣😑😂
کلا من با کوک لاورا آبم تو یه جوب نمیره آخه خاطره خوبی از هم صحبتی باهاشون ندارم😑
در کل اینکه عقد منو کوک و تو آسمون بستن کسی هم حرف الکی بزنه من میدونم و اون😂😂😂😂😂😂😂😂
تنها کوک لاوری که فعلا باهاش مشکل خاصی ندارم خواهر جیمینه😂
البته چون بچس😂
دلیل دیگه ای نداره از کوک لاوراخوشم بیاد😂😂😂😂
وای من چقدر زر زر کردم😂😶😶😂😂😂

نههههه نفسیی من به جات هستمم نمیزارم کسی نگا چپ بکنه به شورتتت,اوریننن گرچع خواهر من به4تا از7تا شون نظر دارههه (بچه خوش اشتهاسسس), ا نفسس زر زر چیهههههه میگییییییییییی,درخواستی از کوکی میخوای برات بزارمم یا نهههه؟؟
وایییییی آره اونی میشهههه؟؟💓💓💓💓
میگم اشکال نداره اسمتو صدا کنم؟؟😁
نههه بوگووو دوس داری صدا کننن,جواب سوالمو ندادی هااا,باشهه براتو همومیزارم امروو
به قول دوستان تفلدددددددت یا همون تووووووووووولدت مباااااارک ادمینی😉😁👏👏👏👏💕💕💕💕🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂
وایییی ملییی امیووو این پست مال چند ماه پیشههه://
ولیی فداتمم بازممم
اععع امروزه
منم بزارم؟
نهه بابا مال چندین وقت پیشششهه
پس چرا تاریخشو امروز نوشته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan