BTS

Just For Profile

به درخواستتتت یاسسسس

anio yasy
برایی یاسسسسسسس,
جدید ترین پروژه ها را با کمترین قیمت از ما بخواهید
همین حالا پروژه خود را پیدا کرده یا سفارش دهید
Www.enproject.ir
اھم واضح شد

خخخخخ,یونگییی سلامم کردد بهتتت
عرررررررر سکتع قش 

یاسسسسسس 😂😂,توهم مقاومتتت نرفتههه بالاااا
onny pashmam rikht in che aksie gozashty
ی بار دیگههه سایتوو لودش کننن بعد معنی ریختن پشممو میفهمییی خخ
جیمینو بزاریم کنار عغعغررررررررر خخخخخخخخخخدا جججججججججججججججججججججیغ بامن ھمچین نکنینننننننننننننننننننن
جر!!!!



آى ھارتم سوخت و           تامام@@

نهههه برعکس جیمیننن جاش درستهههههه😜😜😜😜,
in kare ba man mikony
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
دوس ندارییییی بردارم عکس شوگولتووووو
سلام یونگى ژون خوبى؟؟سیم پیچی تو ھم سوخت؟


گفتممم براتو میزارمم برا یونگیمم بزارممم دیگههه,یونگی یاس سلامم کردد
didamesh
vareshdar ye hiz too site
😂😂😂😂😂😂😂 وای خدا یونگییییی نهههه اون درگیررر عکس پایینن دومیسسس
man eib peida kardam
bara yasy
چی هستتتتت خووو؟؟
عکس شوھرمو بردار نگاھ نامحرمان نیوفتھ روشششش

بابا یونگییی کهه نظر نداررهههههه اون درگیر شوگول خودششههه
beharhal var daresh
الاننن جفت عکسارو برمیدارممم اوکییی؟؟
khoobe khodet ta dirooz cheshet roo shohare man booda
bara yasy
یاسسسس برای توسس
are okay
bar daresh
پس ی مینن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
قربون مدل موش برم چشمکش ک ھیچى *** که منو توقبرکرد
اوھ اوھ باز این شلوارو پوشید ببین خودش کرم‌آسکاریس داره تنش میخاره ببین

یاسسسسس قرار بر منحرفیسی نبوددد سانت میکنممممم الاننن
az avalesham bayad ino mizashty
ارهههه دیگهههه از شوگول و وی نمیزارممم دعوامم موکونیننن😟😟😟
اگ پست منھ من میگم از ھریکى از اعضا ب فنا رفتنى ترینو بزار

مخاطب خاص

مخاطب خاص یونگیهههه دیگههه
monharefisy??????
what???
نخوندیی کلمه ای که سان کردموووو؟؟؟داشت قربون صدقه شورشش میرفتت
man khodam fahmidam
onny foshesh midama
bebin hey ba asabe nadashteye man bazy mikone
مننننن بازییی میکنمممممم😲😲😲😲
chera khoondam vally to ghesmate pasokho bekhoon
خبب من شک داشتمم مخاطبش منم یا توو برا همون پرسیدنم
ba to kar nadaram
ba hamoon mokhatabe khasam
اهااااا مخاطب خاص به بخش یونگیییییی
kkk
..........,یاس هستیییییی؟؟وایسینننن ی مسئلههه اییی😡😡😡😡
man hastam bas nist
میگممم یونگییی؟؟؟تو پست جدیدو دیس لایک کردیییی ایاا؟؟
na baba
man asan nemitoonam like konam ke dislike konam
همونجاییی که تعداد پیامای پستو مینویسههه خوبب دوتا فلشه یکیش ابیه بزنی میشه لایو قرمزهه میشهه دیس لایک,اهااااا پس هیچیییی ,
ھا؟؟؟

کوجا بودییییی یاسسس؟؟
ھمینجا
آقا از تھ ھم بوزار گریه موکونما

خوو من که گذاشتممم خودت گفتییی برش دارررر,موخای بزارممم ازشش؟؟
bah bah che akse jazaby
😂😂😂میگمم با این عکس که مشکلییی ندارینننن؟چشات جذاب میبینهه
من؟؟؟خخخ
بادن قھھھھررررمممممم@@


ارههه گفتی برش دار شورموو میبینن واینااا,نههه گناه داره قهر نکنن من دلم نمیاد لامصب با کسی قهر کنمم مثلا دوبار خواستم باهاش بقهرم نشدد,تو سایتش جوابتو داده هاا,الان میزاذم از تهه
داداشمو ببببرررردآر زود تند سریع*

یونگى آشتی!

نوموخامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
جاش خوبهههههههههههه😈😈
یونگییی یاس میگهه بیا اشتییی
ب یونگى وب دنو بوگو

به یونگی گفتمم دنم هر وقت ان شد میگممم بهش
na moshkel nadaram
lamasab kheily inja jazab shode
خوب خدارو شکرر مشکلی ندارییی,ارهههه من خیلیی دوسسس ,یاس میگهه اشتیی
das az sare shohare man bar midary
bara yas
ارهه دیگعع برداشت گفت اشتی کنیمم
میشه ب جیمینت بگى یغشو جمع کنه؟؟؟!!

راستی عیدتان ممبارک

توب به یقه اون چیکار داریییی چشاتووو درویششش کننننن,مرسی همچینییی واسا عکس از وی بزارممم,
jahaname zarar
ashty
ارههه دیگههه بچه داری ازش باهات شوخیی میکردهه
وقتی میگی ازش بچه دارى چیو ببینم ..ھرچى میگفتم شوخی بود

گفتممم بهشش اشتیههه یونگیی بات
عرررررر یکى دیگه !!!
این‌بشر آدم نمیشه ھمینن 1دقھ پیش گفتم یغشوو ببندھ ھا

دیگههه اومدد ادبش کنن,یونگی سرشوگولش شوخی حالیشش.نمیشههه الانمم اشتیههه
miane
man sare sug shookhy saram nemishe
گفتم بهشششش,شوخی نوموکنه دیکهه سر شوگولتت
ھعى عکس بزار باز

فردا براتنت میزارمم تک موخای یا دونفرهه یا گروهیی یا همه مواردد؟؟
rast mige aks bezar baz
خووو توهم اجازه گذاشتن عکس شوگولتوو میدیی؟؟
vvvvvvvkkkkkkkoooooooookkkkkkkk@@

یاسمممم شرمندههه از اونجایی که جیکوکمم ویکوک نمیتونم بزارممم,ویمین میتونم ولی ویکوک نههه تکی برات میزارمم پسس
باز این جیکوک گذاشت😒

سلام یونگی/نورا ^-^
سلامممم دنییی,اقاا ناموساا اولین جیکوکیههه که گذاشتمم شایدمم دومیش بیشتر نذاشتمم 
jahaname zarar bezar
salam dena joon
باشهههه پست جدا میزارممم پسسسس یکی برا یاس یکی برا توو,
هی تو کیک برنجی 
تمام اون عکسایو که بچه ها گفتن بردار رو بذار منم ببینم چیه خو :(
الاننن دنییی میزارمم براتت 2تا بیشتر نیسس ها,نورا سلام.کردد
گاششش شما باید گالری پنو ببینین بدونین عکس از پسرا به چی میگن

بذارم تو پستم؟ همون رمز داره؟😈
والا من 2تا عکس معمولی گذاشتمم از شوراشون داشت دعوا میشددد
yeki mano az in ejraha bekane
mamanam ghatar tor fosham mide
kkkkk
یونگییی جونن طبیعییععع مامانم منم همینجورههههه😂😂😂
مام نک تک عنصریم سلام نمیدن

دنیی یاسو چرا سلام نکردیی؟
kho ma ke ramz nadaraim dena
رمزشBTS
ok

👍👍,دن رفتی الان بزاری عکسارو؟؟
بابا چیز خوردم😑

سلاااااااام به همگیییی
انیونگ یورابون
هلو اوری وان
سلام علیکم
نیهااا
کونیچیوا
انیونگ علیکممم😐

خوب شدد؟؟؟😑😑😑
😂😂😂عاشقق اون انیونگ علیکتتت شدمم
vayyy
faghad akhary
anio alaikom
kkkk
جىیمین تکیھ ککو؟؟

اونممم بزارممشش؟خخخ
اوکی اومدم بگین از کی بذارم براتون میذارم
از کدوم عضو ینی
خب درخاستی ها😉
مننن کههه میدونییی دنییی جوننن😂😂😂😀😀😀
اره میدونم ㅋㅋㅋ
اورینن نننه نابغهههه,حالا که مودونم دیگه زحمتش باتو دیگهه
چه عکسا ژجججججذاب بودن چه در خواستی خوبی بود 
سلاممم کیوتمممم خوبیی چطورییی؟؟درسات در چ حالننن؟؟
بذار بقیه هم بگن بعد میذارم😉💜

اولین سری عکسای خفن یه بقول کره ایا سکشی(جذابه) بعدش میریم رو کیوت ها😊💕
من سری دومو بیشترررر دوس دارممم,کیوتیی که نامجونههه,یونگیم شوگولهه,یاسم که ویههه دیگههه
خوبن سلام دارن خدمتتون•^• خودم که کلا خوبم اونی تو چطوررررری@.@
😍😍فدات کیوتمم مننمممممم خوبمممم😀😀😀,سلامتتت باشنن
onny gofty kiute az man koochik tare

کیوتی نهمههه اسفندیه فک کنم درس میگم کیوتیی؟؟
اوننننننننننی در خواستی نامجونم بزار بچم گناه داره0*0
چشممممممممممممممممم فردا ی پستم براتو میزارمممم,کیوتی نهم و متولد اسفند بودی ؟؟
dena rafty bezary????
فک کنمم رفتششش
من دهمم و متولد تیرم 16 
اخ ببخشید حواسم نبود دوره جدید اول دبیرستان میشه دهمم تجربیه رشتت , پس تولدتو بهم نگفته بودیی چون بعضی ها اسفندی بودن فک کردم توهم جزو اونایی میانه کیوتمممم
وووووووووای مرسی اونی خوشگلم 
قابل کیوتمووو ندارههههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ***** ***** ******* ****
****** *** ******
فک کنم یکی دیگه بود یونگیی
نهههههههه اونی موردی نداره خوب نمیدونستی دیگه عذر خواهی لازم نداره ^•^
فدای تو کیوت مهربونممممم
ok
قربونتت,راستییی عزیزان من ,من تا6 هستمم فقط بعد میرم9ونیم بع بعد میاممم 


اونی تو چرا تو تهران نیستی؟؟ من انقدر دوست دارم بینتمت بغلت کنم  آخه هی زود زود دلم برات میتنگه ای من*****به این شانسT_T
😍😍😍😍ایگووو فدای دلتتت کیوتممم منم خیلییی دوس دارمم ببینمتت کیوتممممممم,خو من تهران نیستم توچرا تو مشهد نیستی خوببب😀😀😀😂
بچه هاااا گذاشتم بپاچین اون پستم 
رمزش BTS

دنیی از نامجونو بزارر بذا کیوتتییی
اوه باشه اضافه میکنم به پست💕💕💕
فدایتتتت مرسییی
اینم حرفیه .....منطقی بود.....اونی تو انیمه میبینی؟آخه اکثر آرمیا انیمه میبینن
بهلهههه ولی چندتا بیشتر ندیدم ماشاالله اینقدرررررررکه طولانیننن
من میبینننممم ژاپنیم بلدم کمی

بلههههه اریگاتو واوهایو و های و....تو سایت به اونی جیسوگ میگفتییییی یادمههه مننننن
واقعا یاسیییییی؟؟؟؟!!!چه جالب
اونی واقعا طولانین؟؟؟من کل سه فصل خادم سیاع رو تو یه روز دیدم
من ناروتو دیدم ی فصلش نمیدونم 200یا300 قسمت بود ی فصلش 500 قسمت بود فصل سومشم در حال ساختههه ,ارهه یاس بلدهه 
خوب حق داری بگی طولانیه نارتو دل و جرئت میخواد دیدنش از بس که زیاده 
بوخوداااا وایی من عاشق فوتبالیستامممم وانینع قهرمانان تنیسسسسسسسسسسس 😭😭😭کلا انیمه ورزشی هارو بیشتررر میدوستمممممم
126تا انیم دیدم
آخریھ توکیو غول بود

👏👏👏👏👏👏یاسسس من میگم که  تو تکییی 
تجربی سخته؟؟

یاس تو نهمییی مگههه نهههه؟؟؟سخت که سختههه جانمم بازم کیوتی باید بگههه رشتش تجربیهه
btsتکھ ن من

اوممممم بزا فک کنمممم.............خوب باشه بی تی اس تکعههه




























توهم بانمکیییی خوبههه؟؟
بله ^*!

😀😀😀😀😀 اسفندیی؟؟؟
تجربی اولش سخته چون تازه توش افتادی و چهار تا در تخصصی داری اما نگران نباش درس اصلی که ببشتر باهاش تجربی رو میشناسن زیسته سعی کن حفظش نکنی و بفهمیش چون اگه حفظ کنی کارت سخت میسه ریاضی،فیزیک و شیمی رو هم سعی کن تو کلاس بگیری که راحت تر بتونی تو خونه بگیری در کل اگه عشقشو داشته باشی کارت راحته من میدون که یک آرمی از پسش بر می آد
مرسیی از توضیحات کاملت کیوتمممم,درستهههه به ما میگنن ارمیییی,😊😊😊
آقا من یاسمنم
1*12*82
اسفندیم نھمم آرمیم وى بایسمھ ویکوک شیپ میکنم
اوتاکو بودم 126انیمھ دیدم
مھربونم چشام سبزھ ا

بههلههه چشاوتووو مودونممممم مختصر ومفیدد  اوریننن,وی رو دیدییی
گذاشتمممممممم جیکوک و وی رو
ارههههه فداتتتتت دنییی خیلیییی خوب بودنننننننن
بعد اگه  افت تحصیلی داشتی غصه نخور همیشه تا دو نمره افت تحصیلی هست من معدل نهمم19.90بود با زززززززززووووووور فراوان و سکته های سر امتحان معدلمو تا 19.28رسوندم اگه تلاش کنی میتونی 
درستهه کیوتممم اولش همینجوریهه ولییی خوب افرین بهتتو که تلاشتوو میکنبییی, 
ایو لیدیز لند جنتلمن من نسیبه ام 82.4.16
دهمم آرمی همرو شیپ میکنم اما کاپل اصلیم ویکوکه مژه دارم اندازه فرچه چشتمم خیلی درشته و کشیده قضیه چشم شد گفتم
به بههههه خیلیییی خوببببب,😂😂😂😂کار خوبی موکونیییییییی منم بدم بیوگرافیییی؟؟
آره بله یس ززززززود بگو.کردی کبابم
اهم اهممم
بنده سحرمم 77\10\1
جز ویکوک همه رو شیپ میکنممم کاپل اصلیمم جیکوکهههههه و کاپل ویمین فرند شیپن به نظرممم 
سوال دیگهه ای اگه دارینن؟؟
جاکمھ پست بزار

یاسممم من الان میخوام برم ساعتای9ونیم بع بعد میامم پست جدیدم برات میراممم قشنگگگگ عشق کنی باهاش اوکیی؟؟
^^

فدات یاسممم فعلاااا پسسس
^^
بای

بای تا های یاسممم
نهههههههههه😨
اونیییییی اسمت سحرههههه؟😀😀
ایولللللل😍😍😍😍😍😂
سلاممممم نفسیییییی خوبییییی,ارههه مگه نمیدونستییی؟؟اسمم خودت چییی سحر بود واقعاا یا همینجوری گذاشته بودیی؟؟
آره اسمم سحره یعنی اسم واقعیم نیست همه سحر صدام میکنن ولی تو شناسنامه نفسم😁
حتی مامان و بابامم بهم میگن سحر😂
چرااا اینجوررر خوببب؟؟گرچه منم داداشمم اسمش ی چیزه ی چی دیگه صداش میکنیمم😀😀,واسه تو رفتم خونه میزارمم تو موبایلم عکس کوک نیس تو کامپیوترمه مال بچه هارو هم دیشب ریختم تو گوشیم تا امرو پست بزارم براشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan