BTS

Just For Profile

درخواستت ویژه برا یاسسس

امیدوارم دوسش داشته باشی یاسممم





من که چیزیی برا گفتن ندارمم شمارو نمیدونممممم







عکس سومیھ عکسشو دیدھ میگھ ججججججججونننننن

خخخخخخخخ ایگووووو خوب بودنن حالاا؟؟
صثقفعھخحجچ^!@شایدسىبلاتنمپ@!طزردوکگ،نهتاتگزرىبلاتخح
عررررر عکس دومیھ واولى  رو دیدم ب فنا  رفتم 
ممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننوووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننمممممممممممم
ککککککککککککووووووو.ممممممممااعوووووووووووووووووو
آرررررررررررررررىگاتتتتتتتتتتتتتتوووووووو گزایمممممممممممممممماسسسسسسسسسسسسسسسسسس 
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنننننننننننککککککککککککککککککککککک یوووووووووووووووووووووووو عر سکتع و تامام

خواهشششششش میکنمممممم یاسممممم قابلتو نداشتتتتتتتتتنن,خدا نکنههههه زوده هنوزززززززززززز ی عالم عکس دیگهههه هستتتتتت,ایگوووووو 😂😂😂😂 
ای وای چه خخخخخخخخخخخخخخخخوووووبهههه
بهلهههههههههههههه 100در100 
اووووو گاااششششششششش
@$%اسلثبشهوسحسمثکشجشگشمنچ^%😍😀
درخواستی تو رو فردا میزارممم نفسیی
اسامى..
یاسی خودم
مى دوستم تو کرھ

خوبببب 
دینگ دینگ دیننگ
*اوف آخیش ھواپیما نشست خسته شده بودما
وقتی از ھواپیما پیاده شدم ى نفس عمیق کشیدم و آروم چشامو باز کردم**
*بھ آرزوووتت رسسسسسسیدی بالاخره اووممممدى سسسسءولللللللل ^^یعسسس

الان ک اومدم 18سالمه و دیپلمم گرفتم ھھوف 
ى حسى دارم واقعنى ششد .من و کرھ ؟!ایولللللل
وقتى داشتم دنبال دوستم مى میگشتم تا باھم بریم خونشون داشتم گریھ میکردم:’(
آخھ واقعنى واقعنى فردا میرم دىدن پسرا!!@@

😵💙خوببب ادمه ش بیشتر بنویس یاس اگه میتونییی🙏🙏🙏
بعد10دقھ بالاخره.پیداش کردم
مى*انیووو یاس چطورى؟
*عالی تو ؟؟
!*منم خوبم معطل نگنمت بریم؟؟؟
*بببباووووششششھ بریممممم^^

منممم میاممم بریممم
فردا اون روز وقتى موبایلم صداش درومد با اھنگ لت گو پاشدم
حالم از ھمیشھ بهتر بود
آھ رراسسستتى س س سساعتتتتت سساعت8ششششد واى دیرھھھھ 
مى*یاسی پاشدى.؟؟؟؟؟؟؟بدو کار داریم 
*اطاعت سرورممم^-^

😀خوبب 
صبحونه رو ک خوردیم آھنگ ران رو میگوشیدممممممم^^
بعد رفتم لباسامو پوشیدم ى آرایش کردم((خعلى کم تھ دوس نداره))
موھامم شونھ کردم و گوشواره گلبیامم انداختم ^*
خوب دیگه ساعت10سد و ما 3باید فنساین میبودیم کفشامونو پوشیدیم و رفتیم ب دیدن عقشولیا♥♡♥♥
~~

که ته دوس ندارههه😀😀😀, خوببب 
ساعت12رسیدیم انقد زود اومدیم ک درو باز نکردنن!!!
دم در‌منتظر شدیم 
مى*میدونى خعلى وقتھ باھم دوستیم ى5سالى میشه 
*عاووررررھھھ^^
!*اون بار ک اومدم ایران خعلى ککمکککم کردى حالا جبران میکنم ^^
*نھ بابا این چ حرفیه
!*^^ولى خداى خعلى خوب کرھ اى حرف میزنیا
*:||||
!*ناراحت شدى چرا؟
*ھیچى استرس دارممممممم


ایگوووو میدونممممم من بودمم از نصفه شبش پشت در بودممم😀😀
توحال خودمون بودیم ک یھو یکى زد رو شونم
ناشناس*خانوم خانوم منتظر کسى ھستین؟میشه ازین جا پاشید؟؟
*بلھ حتما ال ل ل لاننن ھھھھھھا م.م.م.م.م.مى ممممممممى نگاھھھ جووووون منننن (داشتم میمردمم)
مى*ھا نکش خودتوووووو ھھھھاننننننن!!!!!؟؟؟؟@@

*ن،ن،ن،ننننگا این‌این تھ ،ته ھىىونگھھھھھ ویھھھھ بابا
!*از کجا مودونى؟؟این‌ک ماسک دارھ
*://خودشھ نگاه چشاش خال گردنش موھاش 
ته*واو آفرین آرمى پس!^^
*ببببببلھ (گریه)
!*بله دیگھ ى آرمى و عاشق پیشھ وى ھمینھ 
ایشون طرفدار سرسختتونھھ ایراننیھ 18سالشه
*خخخخو حالا خودم موگم 
ته*واو واقعا؟پس عاشق پیشمى؟
*سرخ شدم قد لبو

😂😂😂😂ایگوووووووووووووووووووووووو خوب یاسسسسس که ته رو دیدیییی
مى*بلھ بلھ عاشقتونن^
ته*ک اینطور کم تر از ایران میان اووووومممم ى چیزی میدونم ولى کمھ^^
اثن نظرتون چىھ ى مدت پىش ما باشید؟تا ایرانم بشناسیم^^
*ن،ن،نھھ ممنون ینى ینى!!#--#
ته*خوشحالم میشیم^^
*((مطمعنم خابم مگه داریم ى ھمچین چیزی؟؟●_●

ایگووو از دستت یاسییی دیگههه چی از این بهترر
ت*بیاین توو
*





!*میخاى ھمینجا واستى؟؟؟بیا تو.خخخووووو
*ھا؟؟اھان باوشھ بریم





بقیشو بعد میفرستم

باشههه یاسممم بفرستییی هااا یادت نرههه
باش 
ولی مضخرفھ میدونم

😡😡😡😡نخیرمممممممم خوشم اومد یاس بفرستی فردا برام ادامه شوو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan