BTS

Just For Profile

درخواست ویژه برا خودممم

خو منمم دل دارمم دیگههه برا خودم در خواست میزامم





وویی اخری خیلی کیوته ^-^

عاام سلام :|
سلاممم دنیی چطوری خوبییی,قریونتتتت ارهههه خیلییی خوبههه هنو دارم میزارمم 1مین دیگه میامم
باشه ^^
گذاشتممم تمومم,رفتی دنیی؟؟منم نیستم رسیدم کلاسمم فعلننننن دننن
لال شدم@@

خدا نکنهههههه😂😂😂😂,کدوم عکس به نظرت بهتر بود؟
الهههههیییی اونی نگران نباش من رات یه روز عالی و سکشیشو میزارم 
فداتتت کیوتمممم,من ورژن کیوتشو بیشتررر میدوستممممم(منحرفانه ننویسیی بچهه مظلومهههههههه به گروه خونیشششش نوموخورههههه), کدوم عکسشو بیشتر میدوستییی؟؟
اونى ک داره میخوننھ

😀😀😀😀
اصن این کلمه رو در وصف جیمینت ساختن

کدوممم کلمههههه؟؟؟بچه ها شاید امشب نتونممم بیاممم 😳😳😳😳😳
چرا؟؟



جاییم شاید نشههه😳😳,کامنتارو واسه شما باز میزارمم,نکفتی کدوم کلمه هااا
کلمه سکشى

اوو ییسسسس و همچنین کلمه کیوتتتتتتت
ععععععععععکککککککس سومیه از همه سکشی تره ....نه اونی نگران نباش انحرافانه نمینویسم چی کار کنم حتی مداد رو می بینم یاد چیزای منحرفانه میافتم از دددددست بایسم
قانععع شدم کیوتییی😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan