BTS

Just For Profile

ناموساا این عکس بیشتر جیکوکه یا ویکوککک؟؟؟

بهلههه این عکسوو همین الان تو یوتیوببب دیدمممممم


اونی سلام این عکس که رو دنس پرکتیسم تو سایت اونی بود
این هوجیویکوک هس 😂😂😂😂
شیپرا قاطی کردن

سلامم شادییی ولیی ناموساااا جیکوکههههههههههه,من دنس پرکتیسو نگا مکردم برا همین ندیدم الان گفتی رفتم دیدم اونی رو دنس پرکتیس گذاشته
اھم اوھوووممم سلام خوبی

سلاممم یاسمممم خوبیی؟؟
ویکوکھ

نچچچ جیکوک بودن از سر روش میبارهههههههه تو بوگوو ویکوکهههه ولی جیکوکههه, بعدم تو چجوری شورتو با یکی دیگههه میبندییی؟؟(اونم داداشتتتت)
عررر. اصن نمیشه بتشخیصی سخته من به شخصه وری وری با نظر ام ان موافقم
ولییی خوبب بازممم جیکوکککک همچیننن چیزترهه هااا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حرفى ندارم 
****** آخه من چقد چشامو درویش کنم؟!

دیگههه یاسمممم باید انجام بدییی تاجایی که میتونیی باید درویش کنیییییی
 جیییکوکککککک😂😂💓💓💓💓😈😈😈
اوریننننن بر تو نفسییییی,به جمع جیکوکا خوش اومدیییییی😍😍😍
اونی میانه یهو رفتم نتم تموم شد 😓😓☹☹
ایگووو کنچانا نفسییی
جیکوک
سلاممم اونییی جیسوگگگگگ واییی خوشحالممممم اومدی اینجاااا😭😭, ارههه اونییییی یاس میگه ویکوکه ولی بیاین انصاف وحقو بگیمم جیکوکهه
پوزش جیکوکھ ^^

اورین یاسممم
هیچکدومشون
نامجین با فاصله اس😑
به قول ادمین بع:
اومممم.....
هرکی ی نظری داره....
man vkook mishipam
suga hameja bayad khastegisho neshoon bede
rasty salam
سلامممم یونگییی جونم خوبیی؟؟میدونممم ولی خو اینجا جیکوک بیشتر میخورههه,خو به شوگولت بوگووو همه جا نشون ندههه خوشتیپیشوو چشمشش میزننن هاا
onny migam khastegisho na khoshtipisho
kkkk
ایگوووکو میانههههه دقیق نخوندنمم کلمه روو,ارههه دیکهههه کوجا نمیارههههه فقط منتظره دراز بکشهه
are
eshgheman dige chikaresh konam
هیچیی دیگهههه کاریش نمیشه کرددد خدا درو تخته رو جور میکنهههه باهمم ,اخهه توهم همینجوریییی
are vaghan
daro takhtaro ke joor karde hich ghoflam dade behemoon
ارههه دیگههه همچین قفل کزدههه که دیگهه جدا نمیشیننن
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
😂😂😂😂😂
onny man raftam madrese
odafezzz
اودافظظظظظظظظظ مدرسههه خوش بگذرههه
سلوم

سلااممم یاسمممم چطوریییی خوبیی؟؟؟
ممنون آیم فاین تنکس
اند یو؟؟^^

فارسییی راا پاس بداریممممم,خوبممم یاسممم شورت در چ حالهه
اونی من ویکوک نمدوستم اگه بین جیکوک و ویکوک هست که صد درصد جیکوکه



😉😉😉
اورینننن اصننن ی چیز مشخصههههه😀😀😀
ھستى؟؟

بلهههههه داشتمم سوپر استار بازی میکردمم ,این هفتهه کلا نیم ساعت بازی کردمم دیگههه رتبمم به شدتت پاینننننههه,دیکههه اخر هفته بشینم یکم بازی کنمم 
من ھیچکدوم از بازیارو ندارم:((ھق ھققق
بابام نمیژارررررھ
سلام مورسونھ

الهیییی یاسممممم😭😭😭😭, چون فک میکنه به درسات لطمهه میزنههه؟؟؟ سلام برسونننن
کلا با بازى مسکل داره


ایگوووووو😧😧😧چهه بد پسس بازی که چیزی نیس اخه,حالا بیخیال به خاطر تو اسممو تو بازییی بعد جیمین ی یاسی اضافه موکونممم
اآقا ى ام ویوندیدھ بودم
بیوتیفول
اى دختره جھ قد عوضیه خدا بھش خوبی کرد بعد ویو حو داد؟؟؟؟؟
آشقال!!!


<ازون جیغاى جین تو ران11ک دارھ میزاد^^***

ایگوووومن بیوتیفولو ندیدم حو میداد بهتر بود یا بغل میکرد مثل اون ام وی دیگههه؟؟؟
ممممنونننن^^ببرى چ میشه؟؟؟
خودشونم ھستن؟؟؟؟

نهههه باباا به نظرت وقتشو دارننن.؟؟حالا شاید ی موقعی کنجکاو شدنن,والا من هنو به اخرش نرسیدم نمدانمم از اونی جیسوگ باید پرسید که1سال وخرده ای داره بازی میکنهه
آھا نه آخھھ دردش گرف بچم!!!
بغل ،نکننھھھ^^

خووو دخترهه زرنگ بودههه دیگهه گفته اینجوری کنمم بهتره تا بغلش کنمم اونجوری همه وی لاورا میریزن سرمم😂😂😂
میگم کی کیو هول داده؟
به منم بگید😭
تو ام وی بیوتیفول ی دخترهه ویو هل میدهه,راستیی انیوووو شادیی
آننننننییییییوووووووو  اووووننننیییی من🖐🏻🖐🏻🖐🏻😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😘😘😘😊سلاممممممم دونسنگمم خوبییییی
ندیدم ام وی رو
منمم ندیدم این ام ویووو😊😊😊
ب قول مامانم*کیوتیھ ھا*تا تنور داغھ نونو بچسبون

ایگوووووو😂😂😂😂😂 اینم حرفیهههه هااا
دِ دا کنچانا😍😍
 And you
دیگه بقش کره ای بلد نیستم😂😂😂
به قول بی تی اس(im fineeeee)
انیو علىکم^^

براییی شادیییی
اونی چرا اونی که گفتم ندیدم ام وی رو نثبتیدی؟
اخ ببخشیددد شادی جونن ندیدمشش ثبت کردمش
آاااااااااننننننننییییییوووووووسسسسیییییووووو   یاسی
خوبی چه خبرا؟😁
برایییییی یاسسسسس
جیمینتم دستشو مبندازھ دور گردن دختره^^

یاسسسسییسییسس خوووو اون موقع اشکال نداشتههههه من نمیشناختمششش 
بابا ام وی خو حساس نشید
دارن نقش بازی موکونن
درستعععع نههه بابا واسه شوخیشش میگمممم منن
اونی تو رو که میدونم حساس نیستی
واس بقیه😂😂
😂😂😂😂یاسس دقیقا با تو هاااا
سلامتی^^تجربی زدما^^

اورینننن دوس دارییی رشتشوووو؟؟
من برم فعلا🖐🏻🖐🏻
فعلاااا شادی جون درساتمممم خوب بخونننن
عه به سلامتی 
بوخون از الان واسه کنکور راحت باشی
فعلا یاسی
فعلااا شادیی,بچه هنوو کلاس دهم نرفتهه چیتو بخونههه اخهه😂😂😂 کتابای نهم که تو کنکور نیسستت
بای
^^شادى ژوونن!

برای شادییی
خو سال دیگه میره دهم
از الان که رشته تجربی رو انتخاب کرده باید آگاه باشه😂😂😂😂
یاسس نگااا شادی چقد به فکرتههههههه پیشاپیش دارهه اگاهت موکونهههه😀😀😀
سپاس 
موخاىین فن فیکمو بوخونین؟؟

ویکوهههه؟؟؟راستییی بازدید ام وی بوی ویت لاو تا چندساعت پیش193 بوددد دارن رکورد بلکوو میزنن
چون اولیشھ ب ایناش دقت ننمودم ولى بیشتر وی ھس بعدشم ھمشون ھستن عاشقانس
اسم عاشق پیشھ

خوووو بفرسسس براممم تا اخرش که نوشتییی.؟؟چون نصفههه دوس ندارممم تو خماریش میمونممم
تموم شدھ 
ھمینجا مینویسم خورد خود
!

😍😍😍خوبههخ بفرسسس پسسی
anio onny
jane harky doost dary ye ja bezan
miam too site khafe misham
سلاممم یونگیی جونمم خوبیی؟؟باششش الان میزنممم براتتت
اره واقعا😂😂😂😂😂
به نظر من جیکوک😁😁😁
سلامممم شوگا لاوو خوبییی؟؟؟سایتووو روشن کردییی اومدیی,اوریننن از ازن به بعد کلیپ جیکوک اینا میخوام بزارممم 😀😀😀
جیکوکه و تمام ^^ دیگه بحث اضافی نمی خواد که *-*
سلامم جیکوکیییی واییی یعنی عاشققق اون 5813تممم منننننننن فقط ی جیکوک شیپر واقعی جریان این اعدادو میدونههه ,100در100 فقط جیکوکککککک
سلللوووممم 😂😂😂😂
اره مگه میشه نیام 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
خیلی هم عالی من خودم جیکوک شیپر نیستم ولی بدم نمیاد😜😜😜😜
به نظرم یه نظر سنجی بزار از کاپلا ی مختلف ببین کیا رو میشیپن بچه ها☺☺☺☺☺☺☺☺☺
من به شخصه ویکوک یونمین جیکوک سوپ و یه کوچولو نامجین میشیپم کلا دوس دارم😍😍😍 شوگولم  بچه به هم میاد با همه هم میزنه 😂😂😂😂😂(الان مین یونگی میاد یقمو میگیره 🤫🤫🤫)😂😂ولی تو کاپلای یونگی سوپ و یونمین رو خیلی دوس دارم😊😊😊
سلاممممم شوگا لاووو چطورییییی؟؟؟یعنی خوشم میاووو همه رو هم میشیپیییی هاااااااا😂😂😂😂,یونگییی چندروره نیومدههه😭😭😭😭😭
سلام 
مرسی
تقصیر من نیست برو یقه دوستامو بگیر لعنتیا اونا منو به این روز در اوردن 😂😂😂😂😂😂😂
ولی لعنتی خیلی حال میده نمیدونم تا قبل از این چجوری زندگی میکردم۰😂😂😂😂😂😂😂😂😂
زندگی بدون شیپپپپپپ خیلی خسته کنندس😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂
سلاممم چطورییی خوبییی؟؟خوو الان دوستات که در دسترس من نیستنن وگرنهه یقه شونو میگرفتممم میگفتمم بابا ی کاپل دوتا کاپلل ماشالله همه رو بهم میبندینن,ولی ارههه شیپپ خیلییی حالل میدههه,بعدا از چندیدن بار نگا کردنن اجراهای جدیدشونن ی عالمم جیکوک پیدا کردمم تو اجراهاشوننن😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan