BTS

Just For Profile

اینممم برا نفسییییی


اینممم برا تونفسیی به افتخار تموم شدن امتحاناااتتت



















ااااای خداع چه جوری میشه یک آدم کنار کیوت بودن انقدر سکشی استایل باشه که بریم فضا
گلدنن مکنههه س دیکههههه😍😍😍
وااااییییییییییی مرسیییییییی اونیییییییییییی جونممممممممممم💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
وایییییییی خیلیییییی خوشحال شدمممم فکر کردم منو یادتون رفتههههه☹☹☹💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
بوووووووووووسسسسس❤❤❤❤❤❤
گوووووماااائوووووووووووووووو❤❤❤❤
سااااااارااااانگهههههههههههههه❤❤❤❤❤

نهههه نفسمممممم یادمم نمیرهههه تورووووو منممم سارانگهههخخ💚💚💜💜💜💚💛💚💙💜💛💚💚
نسیبه ژوووون شوور من است دیگر😂❤❤❤😁😁😁😁😁😍😍😍
بهلهههه بهلهههه 
اھھھھمممممم^^صب بخیر^^

سلاممم یاسممم خوبییی صبحت بخیررررر
ممنون تو؟؟؟

فدایییی توو یاسمم منم خوبمممممم دیشب خوش گذشت با ملینااا؟؟؟😀😀😀
مگه پیش ھم بودیم؟؟

😀😀😂😂😂گفتم شاید بود یکم خونه تونننن
فقط ى قاچ کیک داد رفت@@

😳😳😳نوش جونتتتتتتتتت 
جات خالى بود

اشکالل ندارههههه دیگههه چ کنیم دوریممم
من این بشر رو آرمی کردمممم!

اوریننن👏👏👏👏چگونههههه ارمی کردییی حالااا؟؟
گفتم ک ى روز ملینا فلشمو میدم بهت ببن بوگو کدوم رو میدوستى

بعدش گفت عالینو.....


عقش فیلم کرھ ابھ
ارهههه منم فیلم کرهه اییی خیلییی دوس دارمم چندساله نگا میکنمم ولی اهنگاشونو گوش نمیکردمم همین الانمم جز بی تی اس گروه دیگه ای گوش نمیدم 
از من،جوجه ترھھ


ایگووووو😃😃چند وقتهه ارمییهه؟؟
3ماھھھھ^^

ایگوووووو الهیییی
فن آرت از وى مىزارى

فن ارتت نمدانمم منظورت چیهه؟؟😭😭
لباش و لپاش مث.چیم چیمھ ابرواش نامجونیھ^^
انگشتاشم 1سانت از وی کوچولو ترھھ
میریم بیرون میگن کرھ ایھ 

ایگوووووووو 😍😍😍😍ارمیی کاملههه دیگههه
ب عکسایى ک انیمھ اى کنى فن آرت میگن ى سرچ بکننن!

اوگیییی چشمممم براتتت میزارممم فرداااا باوشههه؟؟
چشاش شبیھ شوگاس ى کم

😭😭😭😭😭من میدونممم بعدا ی نسبت با بنگتن پیدا میکنههه دوستتتت
باووشھ ثبحونھ خوردی!!..فن،،بزارم


من چای ی استکان میزنمم صبونه نمخورمم ارههه بزارر
تا کجا؟؟

داشتینن غذا موخوردیننن
بعد غذا

مى*ما دیگه بریمم^^
ھوپ*کجا من نمیزارم
*ن باید بریمممم
لىدر*تازه شراب میخوایم بخوریمم!!
مى*آخه
شوگا*آخھ ماخھ نداریم
می*12میریما!
چیم چیم*الان9تا12 خوبھ بدوید زود میگزرھ 
نامجون*چی میخورین؟؟


ھرکى ى چی گفت
ب من ک رسید من و مون کردم
چیم.چیم*اولین بارتھ؟
مى*اولىن بارسھ تو ایران ممنوعه!!
شوگا*عھ؟؟؟باوشھ،من برات ى مخصوص میارم^^


ایگووووووو 😀😀😀خوببب چیی گفتیی یاسسس؟؟
*ممنون^^
ته*دقتت کردین یاسی چه پایھ ھمھ کاریھ !!ازین قسمتش خوشم مىاد
*البتھ ھمھ کار نه!!!!!!!
تھ*منحرف
*من منحرفم!؟
تھ*عاورھ^^
*://///////
ھوپ*میبینم با وى خوب گرم گرفتى
*ان گرفته ن مننن
ت*جان؟؟
*عھ عھ عھ کى بود که≪یھو دستشو گذاشت رو لبم≫منظورم دھنم بود

چیم چیم*نکنه خبرایھ؟؟!
تھ*چرا ھمتون منحرفیننن
*جان؟؟؟
تھ*حرفى ندارم
*^^

ایگوووو خووو این همهه کار میکنیینن بعد اخرم میگینن کوجاش منحرفیننننن؟؟😂😂
*ى سوال
جین*بپرس
*اھیانن شما ى کارمند برا طراح لباس احتیاج ندارین؟؟یا کامپیوتری چیزی!!
جین*کامپیوتر ک ن  ولى اون یکى آرھ چطور!!!
*گفتم شاید استخدامم کردین^^
جین*باعش پس فردا بیا تا تست بگیریم
*^^ممنونمممم!!


😃😃😃😃😍😍😍خوببببب
شرابو آوردنن!


برام کم ریختن گفتن اگ زیاده روی کنى حالت بدمیشھ
شوگا *نظرت؟؟
*اوووممم خوبه
ھوپ*آخھ فقط ھمینو خردھ بیا اینو بوخور
*نھ ممنون^^
ھوپ*دھنى نمیخورى؟؟این‌یکى دھنى نیس
*ممنون
ھوپ*نظرت؟؟
*تقریبا مث ھمن
ھوپ*من عاشق این‌طعمشم

چشممم روشننن یاسییی خوبب  بعدد😂😂😂
بعدش ک رفتیم!

مى*خسته شدما
*نھ خیرم
!*::///
*ھا؟؟
!*موبایلت
*عھ آره الووو
تھ*سلام خانم حشگلھھ
*شمارمو از کجااوردین؟؟
ت*نمودونم ^^حالمو نمیپرسى؟
*گوشى





تو آدم نمیشى چرا شمارمو دادی بھش
بدھ؟؟
نھ ممنون
ى لبخند زدمو رفتم تو اتاقمم!!

ایگوووو اینن دوستت دلم سوختت براششش بچهه اومده شمارهه تو داده دعواشمم موکونییی؟؟من که میدونمم تو دلت قند اب شدههه ته زنگیده بهتت
*الو بخشید خوبى؟؟
ت*واوو  داشتم فکر میکردم گیرل فرند خوبی میشى
*جان؟
ت*بعلھھھ^^
*مى گم مى گمم مى گم کھ
ت*نظرم راجبت؟؟
*بلھ**
*من فقط از رنگ لباست خوشم نیومد کم تر آرمیھ ک چشاش سبزھ یا ھمقدمونھ یا کم آرایش موکونھ^^
*خوب؟
!*ھمین درضمن ....ھىچى اصلن
*^^
!*فردا میبینمت
ھمچنین
!*باى باى دختر شیطونه جذاب^^
*باى بای 

این ته اب نمیدیده وگرنه شناگر ماهریییههه هااااا😈😈😂😂
بقیش بعدا نظرت؟؟
خوبه!!؟؟

ارههه یاسمم خیلیی خوبههه باشهه بعداا بزارر ,یاا خداا 7نفر حاضر در سایتتتههه یاسیییی😲😲😲
من برم.باى 

راستی منم مث وى آدم فضاییم

بایی یاسممم,مشخصهههههههههه شبیهه تهییی
آی ھارتتتتتمممم
اصلن ھستم




ایگووووو😂😂 باشییی کههه خوشحالل میشممممم,راستیی مطلب جدید گذاشتمم ی سر بزن دوس داشتیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan