BTS

Just For Profile

برایی دوست جدید مون ملینااااا

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود

عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه

بگفتن تخته اش انگار کمّه

ولی بخت زمان گردید یارت

همان تخته، بشد بازار کارت

که هم هالو و هم استاد گشتی

به چشم حاسدانت خار گشتی

خدا یارت بوَد ای دوست جونی

ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی





عر فقط عکس یکى ب آخر ملینا نمیخوای بیاى؟؟؟؟؟

ارعهه اینارو الان فقط واسه خاطر ملینا دان کردممم,بعدا از تو کامپوترم میریزمم ببینن عکساشونوووو,ملیناااا نمیخوای بیاییی😭😭😭😭, من از ظهر که یاس گفت اینفده ذوق دارمم بیایی جیکوک لاورم هستی دیگه هیچییی
خوبم^^بزار بزنگم بھش!

باشش یاسمم
رف بیرون●_●
الان این‌حس جیمینو دارم ک دختره از آسانسور رفت بیرون ى زرھ ھم نامجون!!!!

رف بیروننن؟؟؟؟؟
¡_¡

:’(



😟😟😟😟
¡_¡

:’(


تا1ساعت دیگه میاد

😟😟😟😟😟😟باشههه خوبب😭😭😭😭
میشه ب اوپات بگى شلوارشو بکشه بالا؟؟

یاسسسس خوو نگا نکننن چشاتتتوو درویش کنننننن
خخخخخخخ شوخی کردم خو
از
شورتت چ خبرا؟؟

یاسسس به عنوان شورممم نگووووو,ازشورررتو چه خبررررر,از یونگی خبری نیسس نگرانشممم
اوکی    نشسته جلوم^^
عارھ کجاس؟؟

خوبعههه پس پیشتهه ,نمیدونمم از پریشب دیگهه نیومدهههه😭😭😭😭,نمیدونم کوجاسسس, راستی فیکتمم بفرسسس 
تا کجا گفتم

تا اونجایییکهه دوستت گفت برینن خوابگاهشونن ته چشمکککک زد بهت که باماشین ما بیابن جا هستت
بله^^
راستی از دستت نالاحت شدم چلا واسه ملینا اینقدر عکس گذاشتی ولی واسه من که تازه اومدن هیچی نذاشتی؟؟
داری تبعیض قائل می شی بین دوسنگات):
الهییی جیکوکیی ببخشیددد خوبب تو سایتت از جیمین وجیکوک هست ولی براتو هم جدا میزارممممم  ,ملینا چون دوست جدیده گفتم یخش باز شع وامرو تولدشههههه,جیکوک بزارمعکس یا کلیپ ؟؟ یا جیمین بزارم براتت؟؟
تو ماشین ک نشستیم من یھو گفتم من فلش دارم اھنگ منو بزارید
جیمین*انوقت از کیھ؟؟؟چشمک
*نمودونم^^
کوکی فلشو گرفت زد تو دستگاه 
*ینى کدوم آھنگھ؟

ک یھو آھنگ سو وات پخش شد
چیم چیم*ازbts^^
*بلھ دیگه ى آرمی btsگوش میدھ دیگه:)))
شوگا*کدوم آھنگا رو دوسدارى؟
*DNA/idol/dimple/fake love ..................^^
ته*اولین آھنگى ک گوش دادی چیه؟
*ایرپلین



خوبببب,جیمینمم چشمک زد بهتت پسس ارههه؟؟😀😀,میگمم یاس جیمین چشمک بلد نیست ,واسه من که ایدول بود اولین اهنگ 😂😂😂
کوکی*واقعا!
*بعلھ^^
شوگا*تو چى مى؟
مى*من باDNA.البته ب پاى یاسی نمیرسیم!!~~
جین*معلومه^^
ته*راستی منو از ھمتون بیش تر دوسدارھھھ و ویکوک شیپ موکونھ^^
*:/
کوکی*پس بگو!≪ شیطانی نگاھ کردن≫
ھوپى*منو دوسندارى؟؟
شوگا*من؟؟؟


≪واقعن این‌بچھ عاقل بشو نیست@@≫

*نھ بابا ى آرمی ھیچ وقت یکیتونو تنھای دوس نداره≪عجب دوروغى¥_¥≫
لبدر*آھا خیالم راحت شد
یھو وى دستشو انداخت رو شونم و از پنجره بیرونو دید

خوبببب, یاسسس جای حساس نوشتنووو قطع نکننن خوببب بعد چ کرد ویی؟؟
اگهی بازرگانی



اى جان ،،فلب منھ آشفتھ دلدادھ.مرنجان
اى جان
در بى خبرى پیک امیدى بفرستد       تاا کور شود چشمھ تاریک حسودان


دلبرا جان جان جان جان
آھ ما ھاى ھاى ھاى ھاى


*منم بلدنیستم^*

ایگوووو😀😀😀
وقتی رسیدیم با ى قصر مواجه شدم!≪فکم چسبید ب آسفالت@@≫
شوگا *اولین ایرانیى ک میاد تو
*م.م.من ،،،من
ته*باشه فھمیدیم خودمون
*نھ خاستم تشکر کنم کوماعو^^♡♡♡
جیمین*بیاین تو^^



داشتیم مىرفتیم ک یھو تھ گف فلست تو ماشینھ میرم بیارمش
*پس منم وایمسم^^
ھمھ رفتن و فقط منو تھ موندیم تنهای تنهای تنها
≪یا امامزاده جومونگ مامانمو موخام●_●

آی آی یاسسسس دوتا جوون تنهااا نفررر سوممممم😈😈😈😈
ته*بیا بگیرش ولی یادت نرھ ھیچوقت عشقتو پنهان نکن
*ببخشید
!*ب شرطى ک باھام راحت باشى
*آخه نمیشه ک



باوشھ^*
ته*آھان حالا شد دختر خوبو جذاب
*جذابیت ک از خودتونھ اوومم ینى خودتھ^^
پس چی؟چشمک





جین*بیاین دیگه
تھ*اومدیم بابا
*:))))))
ى نگاھ ب ته کردم و ى لبخند زدم اومدم ک برم یهو دستمو صفت صفت گرفتو ولم نکرد

ھمونجا بود ک ھم خوشحال شدم ھم درحد مرگ خجالت کشیدم.قلبم تند تند میزد قرمز شدم یھو حس کردم امدم تو بیابون بس ک گرم شد

نگفتممممممممممممممم نفر سومممم اومدششش😀😀😀,اخییی چههه بچههه خوبیییههه این تههه
رفتیم تو  وى رفت تو ى اتاقى فک کنم اتاقش بود
بعد رفتیم تو و نشستیم
یھو کوکی اومد و نشست بقلم و یکمی معلوم بود ب شونھ ھام تکیھ کردھ
ى نگاھ ریز بھش کردم و رومو برگردوندم


اخییی خووو چرا روتو برگدوندییی بچهه ناراحت میشهه فک موکونههه بدت میاد ازش😀😀
رفتھ بود کیکشو بگیرھ الان زنگید مھموناشون برن میاد

باوشششههه یاسممممممم,راستییی میگمم فن فیکت تموم شدد همه رو تو ی پست میزارممم بچه ها بوخوننن
عآشق عکسا شدھھھ

واقعاااا,دیدشوننننن😍😍😍😍,منتظرممم بیادددد زودتررر
^^

یاسس بوگووو فیکتووو
آخرین عکست منو کشتتتتت😈😈😈😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤💓💓
بهلههههههه پسس چییی ,انیووو راستییی کوجایی نفسیییی؟؟
شوگا *تولدت کیھ؟؟
*ب تاریخ خودمون 2روز بعد تولد ھوپى ،،ینى جی ھوپ
ھوپ**واووووو ھوووپپپى؟؟؟؟!!!^^ھمھ زمستونیا خاصن
جین*چ تعریفى 
جیمین*ن ک خودت نموکنى!؟
جین*من؟؟کى؟یادم نیس چرا؟؟؟
ھوپ*بلھ دیگه آلزایمر گرفتى 
*بھثو عوض کنیم؟
جیمین*عارھ بریم غذا بخورىم^^
مى*من پایم!
لیدر*از مى یاد بگی !
*^^


اخییی بچهه حواسش هستت غذا میدههه وگرنههه گشنگیی میدادن بهتت هااا😂😂😂,هومیی راس میگههه زمستونی ها خاصنن😂😂😂
آنیووونگ عشقمممممم❤❤❤❤
همینجا^^
انیوووو نفسیییی,,راستییی ی کوک لاور وجیکوک لاور دیگهه قراره اضافه بشهه بهمون
ثر میز شام دست راستم آر ام بود چپم وى

جین*چی.میخورین؟؟
*کیم چى^^
نامجون*استیک
کوکی*سوپ رشته
تھ*فرق ندارھ^*



ھرکى ى چی گفت!!!


وقتی جین غذا رو آورد فھمیدم برا تھ کیمچى آوردھھھ^^
الحق مامانشونھ عشققققھھ عششششششقققق^^

به بههههه نوش جوننتت یاسسسس,میگممم ی سواللل چپتت کههه بودد پسس؟؟براتو چی اوردننن خوبببب کیم چی اوردنن؟؟
انیوعلیکم نفسى

برا نفسیی,وای مامانم اینااا 6تاحاضر در سایتت دارمم😍😍😍
نوشتم!
چپم وى
کیم چى بود دیگه

چپو چیمم خوندمم فک کردم جیمین منظورتههه😀😀😀
بلییییی یاسی جون مامانشون عشقههه عشق
بهههگل بود وبه سبزه نیز اراستهه شدههه,سلامم مانیییی چطوریی خوبییی؟؟
آى ھارتم 6نننففففررر

ارههه هارتمممم از قرمز شد سبززز💚💚💚
سلام جیمینی جونی خوبییی؟

سلامم مانییی فدایتت خوبممممم,ولی این دونسنگام نیستنن یکمم ناراحتممم
انیو^^

بلى بلى!


😀😀😀
نظرتون راجب فن فیکم شیھ؟؟

خیلییی خوبهههه فقط این دوستتمم بنویس بچه اونجا نقشش چییهه؟؟خو اونم بنویسس گوناهه دارهه(شد4تا حاضرر😂😂)
آخراش زنگ مىزنم بھش با کوکی بحرفھ^^



😂😂😂😂خوبهههه
عالیییییی👍👍👍👍👍👍👍👍
اگهه از اولشش نخوندین بگمم براتون تموم شد همه شو میزرام تو ی.پسستت بوخونینن کیف کنیننن
کومائوووووو جیمینیی جون
خواهشششش,میگمم چه خبر از درس واسه کنکور مانییی؟؟
هیچی روزای تکراری با شیمی و زیست و ریاضی و......
باید یه سالو همین جوری سر کنم دیگه 
راستی من کنکور ۹۹ ایم ولی چون تجربیم مجبورم از الان دیگه بکوب بخونم
اهااا چونن نوشتی اخردهفته ها میخوای بیای فک کردمم امسال کنکوری, ولی خوبب ارهع از الان باید بوخونییی ,ان شاالله کهه همونی بشهه که خودت میخواییییی مامانن گروهه
سلام من ملینا دوست یاسمنم🤗🤗
سلاممم ملینااااا خوبییییی؟؟؟تولدتتتت مبارککک
تولد تولد تولدت مبارک مبارک گبارکک تولدت مبارکککککککک
🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎂(از طرف تموم بچه هاا))
مررسییی😘😘😘😘
قربونتتتت مانییی
سللللام چ عجب@@

ایگووو برای ملیناا
بابت همه چیز هم ممنون هستم خیییییییلی عکس های زیبایی بود و هم شعر بسیار زیبایی و بابت همه چیز ممنونم❤❤❤💋
فداییی توو ملینااااا قابلتوو نداشتتتت راحت باششش اینجااا هرجور دوس دارییی صحبت کننن اینجاا رسمییی صحبت نوموکونن
سلااااام ملینااا تولدت مباااااااااارک🎁🎁🎁🎁🎉🎉🎉🎉🎉🎉
براییی ملینااا
خیلی ممنونم خجالت کشیدم😅😅😅
فدااییی تو خجالتت نکششش,منم اول خجالتییی بودمم یکمم بگذرهه یخت باز میشههه
من تک عنصریم؟ج کامم رو بدھ@@

دادممم یاسممم,تاجج سرییی
 😊😊😊
👑👑👑👑👑تاجج سرییی
ملینا ج سلام واجبھ
انیو علیکم

ملیینااا یاسسس میگههه جواب سلامممشش کووشش؟؟
از شما هم ممنونم mani agz
😘😘😘😘
برای مانییی,میگممم ملیناااا میشهه اسم بنویسی جا نقطععع,بعدمم بچه هارو راحت صدا کنن ما میگیمم مانیییی بهشش خلاصهه بچه ها اینجا خیلیی باحالنن جنبه شونمم بالاسس
    
خاباى کوکی دار ببینی^^
تازه بوگو چ کادو اى گرفتم 

الان با ملیناییی؟؟چی گرفتییی کادووووووو😃😃؟
سلام یاسی ببخشید آخه نتم هی اذیت میکنه سلام به روی ماهت💋💋💋
ایگوووو امان از اینن نتتتتتتتتتتت,ادامه شم من برات میگم یاسس
سلام به روی ماهت به چشمون سبزتتت
    
ملینا 9بیا خوب؟؟؟؟
خونھ رو ..میگم






عاقا بریم ى پست دیگه؟


نچچ نچچچ یاسسس 9شب بیاددد خونهههه شوما چیکارررر؟؟؟دروغ میگههه ملیناا نریییی هااااا
بریمممم 
خواهششش😊😊😊
اونییی راست میگه راحت باش دیگه
بیااا مانیمم میگهه راحت باششش
من زیورالات رو خیلی دوست دارم و یاسی جون برام یه گشواره خیلی خوشگل با رنگ مورد علاقم یعنی صورتی خرید بازم مرسی یاسی💋💋💋
به بههههه مبارک باشههه یاسس از اینکارام بلدییی؟؟😂😂
آى ھارتم5نفر

ارهههه 😍😍😍
سعیم رو میکنم بازم بابت همه چیز از همتووووون خیلی ممنونم❤❤❤❤💋💋💋💋
فداییی داریییییییی,عزیزای من ,من8 دیقه دیگهه دقیقا میامم
کیک میخاد بیارھ*منحرف



من بھش میگم چیم.چیم
منم میگم ب من بگھ ته ته

کیک بهلههه مام کههه.... .من چیمی میگمم به ملینااا(اشکال ندارهه؟؟)توهم که یاشییی 
کوک لاور؟؟
نظر خاصی ندارم😐😂
ادعای مالکیت نکنه تازه قول میدم رفیق جون جونیم بشم باهاش😂
ولییی کوووووک مال خودمه ها گفته باشم😐✋😂😂
سلااممم نفسسسسممممممم خوبییییی 😍😍😍😍😍😍,خوشحالممم کردییی اومدییی,نهههدخمل خوبیههههه
میگم ملینا جون اهل کجایی؟
آخه من یه ملینا کوک لاور میشناسم😂
با یاسیی دوستهههه یاسس تهرانهه اونم تهرانهه دیگهه
عهههههههههه دوست یاسیهه؟
دختر خوبیه پس😂
آخه نرسیدم کامنتا رو بخونم😁
راستی آنیوووووووونگگگ💓💓💓💓💓💓😅
انیوووو نفسیی,ارههه ولی ی همچین هنووزز یخش اب نشدهه,میدونم اینقدمم ماشالله کامنته نمیشه ادم بخونههه
عی خدااااا
دلم برات پوگوشیپدا شده بووود💓💓💓
فقط تو بهم میگی نفسی حتی مامانمم نمیگه😂💓💓💓💓
مرسیییی اونییییم❤
دلمنمم برات تنگ شدهه بوددد الان یونگیم چندروزه بیخبر رفتعه اصنن ی جوریممم ,ایگووو خوو من میگمم نفسیی بهت به عنوان اونیتتت 
بله منم تهران زندگی می کنم یکی از خوبی هاش اینه که من و یاسی خیلی وقته با همدیگه دوستیم و دوتامونم آرمی هستیم و همسایه هستیم و مدرسه هامونم یکیه و باهم دیگه میریم و تبادل اطلاعات می کنیم😁😁😁
سلاممم ملینااااااااااااا برگشتیی از خونههه یاسس؟؟اقاا منم کیک تولددد میخامممممم خوبب😭😭😭😋😋😋,ارهه دیگههه شوما دوتاا خیلییی خوبینن دیگهه همدیگروو دارینننن
بله منم تهران زندگی می کنم یکی از خوبی هاش اینه که من و یاسی خیلی وقته با همدیگه دوستیم و دوتامونم آرمی هستیم و همسایه هستیم و مدرسه هامونم یکیه و باهم دیگه میریم و تبادل اطلاعات می کنیم😁😁😁
بلههه ملینا جون دوبار فرستادی پیاموو
شرمنده هی نتم قطع و وصل میشه نمیدونم فرستاده یا نه😅😅😅
فدای توو ملیناااا اشکالل ندارههههه
شرمنده نت اذیت میکنه نمیدونم میفرسته یا نه آره رفتم ولی اگه می تونستم یه تولد می گرفتم همتون رودعوت می کردم هم کیک می خوردیم هم باهم کلی حرف میزدیم😅😊😅
هییییی😳😳😳میدونمممم ملیناااا کاش این همه شرق وغرب نبودیمممم
راستی یاسی و Ooooooony جون بابت همه چیز ممنون هروقت به روز تولدم فکر می کنم کلی خاطره های خوب میاد جلوی چشمام واقعا بابت همه چیز ممنونم از همتون😘😘😘😘💋💋💋
فداییی داریی ملییی کاریی نکردیممم کهههه البتهه یاسسس کهه کار زیادد کردهه ولیی منن نههه 😘😘😘
بازم خودش کلی بود برای من😘😘😘😘
ارههه خدایی حرکتششش تههه کشش بودد
شما هم حرکتتت بیشتر از اون کشنده بود😘😘😘😘
ملیی بهمم شمااا نگووووو احساس غریبیی موکونمپم,فدایییی تووو مرسییی🌹🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan