BTS

Just For Profile

کلیپاییی که قولشو دادههه بودممم سری جیکوکگ

نظر فراموش نشههههه کومائوووووو.


تفاوت رفتار کوکی با جیمین وبقیه هیونگاش




مدت زمان: 3 دقیقه 30 ثانیه 

آنالیز کوتاه پدر جیمین وارد میشود؟




مدت زمان: 51 ثانیه 


جیمین رو به جونگ کوک چی دلت میخواد جواب کوک(به جیمین اشاره میکنهه بعد هوپ وجیمین مثلا نفهمیدن میگن منظورت چیه؟؟کوک میگهه من مطمئنم ببینده ها فهمیدن.. . بلههه ما کاملااااا فهمیدیممم)




مدت زمان: 20 ثانیه 

ناراحت شدن کوکی از کاری که نامجون با جیمین میکنه




مدت زمان: 19 ثانیه 

برای همدیگه Flight kiss  میفرستن-




مدت زمان: 5 دقیقه 32 ثانیه 


وقتی همه باید حواسشون به جیمین و کوکی باشه




مدت زمان: 6 دقیقه 5 ثانیه 



میانههه بچه هااگه کیفیت زیاد خوب نیسس چون زوم شده روشون و کیفیت اومده پایین اما متوجه همه چیز خواهید شددددددددد.بازم میگمم نظرررررر لطفنننننننن
یا علییییی چه خبرهه؟؟😂😂
میگم خودت پیشنهاد میدی چندمی رو بدانم؟ (هرچند خودم کلی از جیکوک مومنت دارم😐😅)
سلاممم دنییییی اینا و شانسیی گذاشتممم گفتم بچه ها خوششون اومد مومنتی خفنترررررر بزارممممم,همه شونننن جیکوکننن دیگههههه اونایی که چند ثانیه ای هستن نگا کن ,بعدم اول پلی کن اگه نداشتیشون دان کنن
اھم

سلامممم یاسسس,خوبیییی؟؟
خدا دوتای اولی پشمام ففففر خورد یا امامزاده کوکی
دوتی آخری که لحنتی زد کلا ریخت الان مژه هم ندارم به جان هفت تن بانگتان واقعا جیکوک ایز وری وری ریل
سلامممم کیوتییی ارههه بگممم از این خفن ترممم دارنننننننننن اینا چیزی نیسسس ناموسااا ,اگهه دوس داریی بزارممم بازم
سلام ممنان ھرکى با
ادامه،فن فیکم موافقھ بگھھ

سلامم یاسسس بوگووووو
منننننن موافق با فیلم بیشتر و با ادامه فیک
چرا نمیری بلاگ ثبت نام کنی؟؟؟ من به نویسنده احتیاج دارم بیبی یااااس
پس صبحا سر بزن سایتمم ,بیااا یاسسس اینمم متقاضی.بری نویسنده سایتششش بشییییییییی
بنده بااtvمیام 
موبایلم تابستونا دستمه@@
اگ میتونى ى وب بزنین تو ى پست رمز دار بگین آدرس و..اگ ن ک ھیچ

والدىینمم نمیزارن

باششش یاسسس اگههه کیوت زد که هیچ نزد خودم میزنم با ی پست رمزدار,ضمناااااا کو ادامهههه فیکتتتتت؟؟؟؟؟
وگرنه خودم مرض ندارم نژنم

ایگوووو میدونممم یاسسس ناراحت نباششش خوببی😭😭😭😭
عصر میزارم الاناس ک بگن بیام ناحار دوستمم عصر میاد حتمآ^^ملیناس ^^کوکی لاور وجیکوک شیپرھھھ

وایییی اخخ جوننننن جیکوکک😭😭😭,باشههه یاسم عصر منتظرمممم
زندھ بادbts^^

زندهههه باددد بی تی اس
چ خبرا؟؟

فداتتت یاسممم هر روز درگیز چک کردن بازدیدای بی تی اسس😀😀😀
خخخ آرمی بودن سختیاى خودشو داره
خودت میزنى؟

متاسفانههعععع من نه اکانت فیس دارم نه توییت نه یوتیوب😭😭😭😭
به تلاشت ادامه بده چینگو جونم^^
می خوام سایتتو پر کنی از جیکوک و جیکوک وجیکوک وجیکوک ....
فایتینگ
فدای جیکوکک,میانههه اینوو میپرسمم دوست یاسیی اخه گفت دوستم میادد بعدازظهر,یا ی جیکوک شیپر دیگهه مثل خودمم پیداشدهههه
نه من دوستی به جز تو ندارم جیکوک شیپر جونم^^
ایگوووو جیکوکیییی منن اشکال ندارههه اینجا یعالمم دوست میدا میکنییی فعلا که بعضی از بچه ها در حال عوض کردن کاپلشونن به جیکوکننن😀😀😀
نه منظورم دوسته جیکوکی بود اخه من هر دوسته ارمی پیدا می کردم ویکوک شیپر بودن^^
میدونمم جیکوکیی منم همینجوریمم الان کلا تو سایت خودم یا سایت دوستمم همه یا ویکوکن یا ویمین گرچه ی چندروزه تو سایت دوستم ی جیکوک پیدا شدهه,تازهه من دوست ارمیی ندارمم 
خوشحالم از اشناییت^^
امیدوارم چینگو های خوبی برا هم باشیم وبا هم بتونیم جیکوک لاورا رو بیشتر کنیم^^
منمممم خوشحالممممممممم چینگوو جیکوکییی,ارهههه باهم دیکههه جیکوک شیپرارو بیشتر میکنیمم,اخههه من ویکوکم دیدم ولییی جیکوک ایز رلللللل,و ویمینم به نظرم فرند شیپن 
من اصلا به ویکوک ویمین به عنوان یه شیپ نگاه نمی کنم فقط به عنوان دو تا برادر مهربون با هم رابطشونو قبول می کنم ولی رابطه بین جیکوک یه چیز دیگس^^
دقیقااا جیمن و وی مثال واقعی دو تا دوست صمیمی مثل برادرنن ولی جیکوککک..... . وای بایس اصلت کوکه یا جیمنن؟؟من خودم با اینکه جیکوکیم ولی بایش اصلیمم به قول کوک:جیمنن شهههه هست
منم همینطور
عاشق جیمین شیییی گفتن کوکیم به خدا دلم می ریزه وقتی اینجوری صداش می کنه^^
جیمین ششششییی^^
ارههههههههه هیچچ کییی نمیتونهههه مثل کوک بگهههه😭😭😭😭, وای تو مراسمی که جدیدا برنده شده بودن تو موزیک بانک بعد وسط حرف زدن جیمن کوک گفت جیمن شههه واییی خیلییی خوب بودددد😭😭😭,راستیی سایت دوستمم خیلی بروزهه اگه برنامه های بی تی اس یا چیز دیگه ای خواستی اونجا هست خواستی ادرسشو بگم بهتت
خوشحال می شم بگی عزیزم^^
رویی صفحهه اصلی سایتمم وبلاگایی که دنبالم میکنن هستش مال دوستم عکس ته رو گذاشتهه با موهای ابیش بزن روش و به وبلاگایی که دنبال میکنیی اضافه ش کنن,وای نمیدونیی تا الان هیجان دارم جیکوک شیپرر دیدممم.
http://koreanlovestar3.blog.ir
اینم ادرسشهه
کجایه کاری من خیلی وقته تو سایتشم ولی چون وبلاگ نداشتم نتونستم دنبالش کنم الان دو سه روزه تازه دنبالش می کنم

نگووو ,جیکوک تو سایتت تو بودییی پسسس؟؟
اونى ى پست میزارى تفلد دوستمو تبریک بگى تا یخش وا شه کام بزارھ؟

سلاممم یاسممم چشمممم کوک لاورههه دیگههه؟؟الان میزارمم براشش
یعس ممنان^^

قربونتتت الان میزارممم براشش
ملینننننننا بیا اینجا ^^

سلاممم یاسمم خوبییی؟؟دوست جدیدمونن خوبییی کوجایییی؟؟
چه با نمک 😂😂😂😂😂
کامسامنیدا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
فدایت  خواهش میکنمممم بهلهههه خیلیییی خوبننن 😭😭😭
عاقا پیدا نمیکنم پستو
کدومشونهه؟؟
من دان کردم الان نمد کدوم سپته :|
ایگووو زیر پست مانجین عکسای جیکوک گذاشتمم نوشتمم حیکوک واسه پیشول گرووههه
نههه همین پست بود که ویدیو بیست و چن دقیقه ایشونو رو دان کردم پس همینجا میگم
اشکال داره؟
بوگووو گرچهه انالیراش بهتر بودولی بوگوو,این پستی کی میگمم عکساشونهه دقیقا زیر پستیه که عکسای جینههه
کوک و جیمین
که از نظر من اسمشون باید باشه کوکمین 
یکی از بهرتین کاپل های کی پاپن

اخه هر کدومشون به نحوی کیوتن💖💜💖💜
صدای مردونه ی کوک و صدای فرشته ایی چیم💜
صورت تقریبا دراز کوک و صورت گرد چیم💖
دندون های خرگوشی کوک و عایز اسمایل چیم💜
لب های باریک کوک و لب های برجسته چیم💖
بدن عالی جفتشون💜
خال مشترک دستشون💖
لپ های نرم و مارشمالویی چیم و صورت خرگوشی کوک💜
اونا خیلی بهم میان نه؟💜💖💜💖
ارییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییی😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙😭😭😭😻😻
از انالیزهاشم که نگممم
(این پست انالزیهاعه دیگه نیس؟😕)

خودم به شخصه سر بوس هواییشون سکته اول و دوم رو زدم
ینییییی چی گذاشتی رو لبات کیوت خرررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭
سر رفتار های کوک با چیم و بقیه هیونگا....اگه دقت کرده باشی همش با جین بود😂
ینی تو کل این شیش نفر اصن نمیتونه با هیچکی به اندازه جین بحث کنه😂😂😂
خدایی خیلی چیم رو دوست داره...مخصوصا عاشق وقتاییم که بهش وقتی انجام یکاریه زل میزنه :")
زیرنویسسس فارسییی داشتتتت؟؟چون انالیزامم با زیرنویسس فارسیهه , هیونگگِ توو با اون ژستتتت به من فحشش میدییییییی؟؟
یعس یعس😉
اومم اخههه اونایی که زیرنویس فارسی داشتت پستش اسمشش جیکوکک ودقیقا زیر پست جیمین خوابالوویی
خب اینم نوشته جیکوک دیگه :|
نهه اون جیکوکک خالیههههه اسم پستششش اولشم ی ویدئو گذاشتم که وقتی جیکوک خیلیی عادی دست همو میگیرن ی ویدئو1وخرده ای دقیقس انالیزا در ادامه مطالب اوردم با توضیحات
بابا به جان خودم تمام اینایی که میگی رو من دانیدم و دیدم
اییی منن بهه فداییی تووووو هیونگگگ ,از اولم منظورم این بود بری راجع به عکسای جیکوکی که 1ساعت پیش گذاشتمممم نظررر بدیی دیگههه نمیدونمم چراا سر از این پستا دراوردیی,دوبارم گفتم که هیونگگ برو پست پایین جین عکس جیکوک گذاشتممم منظورم اوناسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan