BTS

Just For Profile

یونگیییی کوجایییی

دلمم برات تنگیدهههه دونسنگممممممم😭😭😭😭زود بیااا نگرانتمم هستمم

 

(یونگیی اومدیی دلیلت قانعع کننده نبودد قهر میکنممم باهاتتتتت😭😭😭)

اینجا^^

اخخخ نگووو هارتمم درد میکنههه یاد نبودد یونگیی میفتمم
اقا ى سوال مانى دختره؟

!

ارییی بهه گمانممم اینوو پرسیدم جواب ندادهه تابحالل,ولی فک.کنم مخفف اسمش باشهه مثلا مانیا,شایدم از اسم مانی خوشش میادد مثل من که ادرس ایمیلمم سینا دارهه توشش چون از اسم سینا خوشم میادد
اره 😂😂😂😂😂😂
اینکهه دخترییییی؟؟مخفف اسمتهه مانی ایا؟
ویم تفلدتو تبریک گف


دقیقاا چههه گفتتت بنویسسسس
اونیی😳😳😳
تو نز شک داشتی من دخترم یا نه
اکشالی نداره من بیشتر قیافم شبیه پسراس تا دخترا
نهههه مودونستمممم دخترییییی فقط کنجکاو بودم چرا اسمتو مانی گذاشتیی
ب دوست عقشم...تفلدت مبارک و ى لبخند مسططیلى زد^□□^

اهههه هارتممم چیمییی هستییی؟؟؟وی تولدتو تبریکک گفتتت
بلییی مانی مخفف مانیا 
درکل خودمو مانی سیو کردم دیگه😂😂😂😂
دیدیی گفتممم از اولم به مانیا شک داشتمم,اوریننن کار بسیار خوبی کردیی مانیام مینوشتی مانی میگفتیم بهتت
ویم تفلدتو تبریک گف


الهیییی چیمیی جوابشوو بدهههه خووو گناهه دارهه
چشاى مل مث کرھ اى ھاسسسسسس

واقعااااا😃😃😃,چیمییی توو میخواستت کره به دنیا بیاای لحظه اخریی اینجا به دنیاا اومدییی وایی فک کن اگه کره بودییی الانن بی تی اسوو دیده بودییی😍😍😍
نمودونم ولی از مانی یه جورایی خوشم میاد😁😁😁
ارههه مانییی خوبههه باحالهه
😊😊😊
چیمییی نشدد دیگهههه حرف بزن کمیییی استیکرر خالیی نداریممم😀😀
ویم تفلدتو تبریک گف


وی چنقدر تبریک.میگهههه😂😂😋
یاسی دوست دیرینه منه😘😘😘
و الان هم خوشحالم که با شما دوستان عزیز آشنا شدم💋💋💋💋
ایگووو خوشبحالتوننن که همیچنن دوستی دارییننن(منظورم جفتتونیینن) من و بچه های دیگمم خوشحالیمم ی دوست خوب دیگهه به جمع ما اضافه شدهه,اقاا بگمم من در واقعیتت اینقد خجالتیمممممممممم که از جیمین بدتررممم از خجالتی بودنن ولیی وقتی با شمام ایتو نیستمم
امان ازون لک لکا ک اوردنش اىران^^


ارههههه هیییییی روزگاررر ولک لکااا,بعدد قشنگ مثل فسکت با چیمی اشنا میشدیی میرفتی کره وادامه ماجزااااا(بعد منم دعوت میکردییی اونجاا😂😂😂)
توجه نکردین گرىھ بچمو دراوردیننن@@

ایگوووو جوابتووو که داددد چیمیی استیکر😊😊😊فزستادد واسهه ته ته,یاد یونگیی افتادمممم😭😭😭
ملینا؟؟؟؟ب خانوم رحیمی میگمتا
خو تو واقعیتم اىنجورى بحرف
ھمسایھ ھم ھسسستیم

چیتوووو بحرفهههه دقیقااا؟؟تهدید موکونییییییییی ما طرف چیمی هستیم هاااا😀😀😀,اخییییی چینگوهاییییی خوبیننن
وب جیسوگم بگین ب مل     

چشممم یاسمممم اونمم میفرستم براشش
یاسی یه خبر جدید ۱۲ اردیبهشت شبکه منوتو بیلبورد موزیک اواردز ۲۰۱۹ رو نشون میده و خدمت دوستان گرامی که گروه هم هست🤗🤗🤗
اییی جوننننن مرسییی چیمیییی جونمم ساعتشم هروقت گیر اوردییی بگووو ممنونت میشمم.اینم سایت اونییی جیسوگگ
http://koreanlovestar3.blog.ir
7ساله دوستیم^^مث 7تنbts

😍😍😍😍خوبههه خوبهههههههه منممم دوست ارمییی موخاممممم 😭😭😭😭😭
😁😁😁
میگمم چیمییی یککک استیکر خالی نداریممم,دومم ادرس اونی جیسوگو تو 2تا کامنت پایین تر برات فرستادمم
^^
sbsرو مىیشناسین؟

شنیدممم ولیی یادمم نیییی بوگوو چیهه(هارتمم دوباره 6نفر حاضرر💜💜💜😃😃)
اسمم شبکه کرس
وحامیشون

اهااا تو این فیلم کره ای هاا هستششش ارم شبکه شو دیدمم
مرسی بابت آدرس فقط این یکی واسه چیه؟؟من آشناییت ندارم😊😊😊
چیمیی جونن این سایتت بروززززز ترینننن سایتتت واسه پیگیری برنامه و کلا کارای بچه هاسسس,ی اونییی دارههه ماهههه خیلییی دوسش داریممم بهش اونی جیسوگ میگیم این اونی ما ی دوست دارهه بهش ادمین بع میگیمم(خودش اینجوری دوس داره صداش کتیمم) بریی تو سایتت متوجه همه چیز میشییی
بابام شرکت لوازم ورزشى دارھ خو؟؟


خوووو,میگمم یاسس چیمی رو چرا با سایت اونی اشنا نکردهه بوددیی؟
چن روز پیش دیدم رو یکى از وسائلا زدهsbsبعد ک پرسیدم دیدم باھاشون کار میکنه@@

ینى ماهم طرفدارbtsمنظورم حامیشیم

عر
باى!!

واییییییییییییی یاسسسسس عررررررررررررررر,کوجا میریییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بچه ها کوجا رفتین 😭😭😭
منم برم؟؟؟؟
نههه مننن هستممم چرا کامنت نمیدیی فک کردمم رفتیی
اخه داشتین می حرفیدین گفتم مزاحم نشم😜😜😜😜
ایگوووو این چه حرفیههههه اخهههه ما حرف میزنیم خو توهم بوگوووو,هنوو یادم نرفتهه هفته پیشش که ساعتای1شب اینا بودد اونی جیسوگ بهم کامنت میداد واینااا بعد خداعظی کردیمم صبح پاشدم دیدم کامنت دادی منم هستم تو سایت ولی به صوزت شبح وکامنت نمیدادم تا الاننن
اخه اون موقع منم مث ملینا هنوز یخم اب نشده بود
ایگووو میدونممم خووو الان که بازز شدههه بچه ها چیزی میگنن نظرر بدههه تو بحثا بیااا
تازه من الان چند ماهه تو سایت اونی جیسوگم ولی فک کنم حدود یه ماه و نیمه دارم کامنت میذارم
جانننننن مننننن😂😂😂,من از وقتی سایت اونی رو دیدم واینکه چه جو صمیمیهه کامنت گذاشتممم البته با اسامی مختلفففف
کلا زیاد کامنت نمیذارم ولی نگران نباشین در صحنه همیشه حاضرم😂😂😂
بهلهههههه نقش سایهه رو ایفااا میکنیییی میدونممم الانمم جزمنوتو کس دیگه ایمم هست ولی نومودونم چرا کامنت نمیدهه😀😀
اهای ای همنوعان روح احضار شوید😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂رفتششش فک کنممم شد 2نفرحاضررررر,باز شد3تاا
اونیی من دارم میرم خونمون شب دوباره میام تو نیز بیا می خوام تلافی کنم این مدتو که نبودم😃😃😃
ایگوووو یاشههه مانییی جونن ی ساعت حدودی بوگووپس بهمم کی چند میایی تقریبیس
9و نیم ۱۰ اینا میام
باش مانییی انیوووووو👋👋👋
اون موقع هستی اونیی؟
هستمم مانییی جون
انیووو اونییی👋👋👋👋👋
انیووو
سلام اونیی من اومدم
سلامم مانییی خوش اومدییییییییی خوبیی
مرسی اونی تو خوبییی؟؟؟
فدایی تو خوبممم از نه ونیمم هی سایتو چک میکردممم میدیدم نیومدیی میرفتمم سوپراستار بازی میکردم باز سر میزدممم😀😀😀,راستی الان اونی جیسوگ مطلب جدید گذاشهه موخای برو بدانشش من خودم فرداباید بدانمم 
😂😂😂 فک نمی کردم منتظرم باشی می دونستم زود تر میومدم
ایگوووو وقتی میگینن میام فلان موقعع من متظرتونممم
اره الان تو سایت اونی جیسوگ اینا بودم زیرنویس ویلایو نامجونو گذاشته ولی نمیدونم چرا نمی تونم دان کنم😢😢😢
😭😭😭خووبب بعد امتحان کن میخوای من بدانمم برات بزارمم شاید شدد؟؟
 مرسی الان موفق شدم دان کنم
😀😀😀😀خوبههههههه 
من اگه جین لاور نبودم نامجون لاور میشدم خیلی کیوته😄😄😄
بهلههه گرچهه ازاونجایی که نامجیننن لاورمم هستییی جین نبود نامجون بودد,منم طرفدار کوک میدمم جیمین نبودد
اونیی جدا خیلی خوشحالم پیدات کردم اخه من هیچوقت با کسی مجازی دوست نشده بودم
والاا مانی جوننن منمم همینجورییییممم شوماها اولینن دوستای مجازی منینن
نامجییییین👍👍👍👍👍
نامجینممم کاپل باحالیننن ددی و مامی گروههه
سایت اونی جیسوگ اینا باعث شد من یکم از تنبلی درام کامنت بذارم😂😂😂😂
ایگوووو خستههه کی بودیییی مانیییییییی😂😂😂,من تنها چیزی که خسوه نیستم بزاش کامنت گذاشتنهع
😂😂😂اخه من کلا همیشه بیشتر به حرفای بقیه گوش میدم و گهگاهی ابراز وجود می کنم
منن تو واقعیتتت اینتوریممم ساکتتتت ولیی خوب اینجااا کاملاا چپه شمم اونم چون درمورد بی تی اس واینا بچه ها میحرفنن کلا ذوق زده میشممم😀😀
اونی ۲ نفر دیگه هم هستن پس چرا ابراز وجود نمی کنن
اینامم مثل تو خستنن فک کنممممم😀😀,دوستان عزیز خواستین کامنت بدینن اشنا بشیمم وگرنهه همانند سایهه بمانیدد بامااا
ینیـاگه شما ها همتون پبگیشم بودین می ترکوندیم 
ارههههه ولی حیففف یکی شرقه یکی غربهه یکی شمال ویکی جنوب ویکیمم مرکزههه فاصله زیادهه
تو مدرسه فقط یکی از دوستام ارمیه ماهم می خوایم حرف بزنیم بقیه می خوان خفمون کنن
باز خوبههه من جز ابجیمم کسی دوروبرم ارمییی نیسسس
😂😂😂😂
😂😂😉😉
یکی از اشناهام ارمی بوده از اون ارمی قدیما خیلی وقت بود دیگه بی تی اسو گذاشته بود کنار از وقتی من ارمی شدم دوباره اونو ارمی کردم😄😄😄😄😄

اوریننن کاررر بسیارزر پسندیده اییی کردییی ,فک.کنمم اونم.چون ارمی دوروبرش نبودهه اونتوری شده بودهه
خوش بحالت من تک فرزندمممم😭😭😭😭😭
اخیییی الهییی من جز خودم 2تاخواهر و ی داداش دارممم,من چیمم پس؟؟من خواهر بزرگتتت
اندکی تقصیر منم بود اخه من قبلا هیتر بودم
اووو پس هیتررر بودییی😂😂پس خرابکاری تو درس کردیی,
قربونت اونیی😚😚😚
تو اونییی هممونی😊😊
ارههه من متعلققق به همهه تونممم,اصن حس جینوو دارمم تو سایت چون از همه بزرگترمم
اخه من قبلا نمیشناختمشون 
یکی هی می گفت bts ,bts, bts
بچم  کوکی لاورم بود

الهیییییی چههه کارا نکردی پس مانیی,من خواهر خودمم اول اهنگ ایدول وکمی دی ان ای دوس داشتت مابقی رو گوش نمیکرد مخصوصا اهنگایی که ملایم تر بودن مثل سیو می و ای نید یو و... . بعد ازچندوقت کلیک کرده همونارو گوش میدهه الان خداروشکررررر همه اهنگاشونو دوس دارهه
وقتی بعد یه مدت موزیک ویدیو جدیدشونو نشونش دادم انقد واسه کوکی ذوق کرد
الهیییییی مانییی چه کردییی با این ارمییی
اویییبیا جامونو عوض کنیم من بشم جیمین لاور تو بشو مامان گروه
منن حاضرمم نقش جفتشونو بازیی کنمم
منم هوارانگ باعث شد ارمی بشم داشتم تیزرشو نگاه میکردم که یهو اهنگ جین و وی پخش شد 
واییی خوبببببب بعد اونجا ارمی شدییی؟؟برعکس من چندتا سریال دیده بودم باهنگای بی تی اس توش بود من نمیدونستم اون موقع بعد اینکهه شناختمشونن اتفاقی ابجیم داشت سریالارو دوباره نگا میکرد بهم گفت اینقد خوشحاللل شدمم
دوستم عاشق ویه هی میرفت میوند از وی تعریف می کرد من اولش فک کردم صدای جین مال ویه(از همون اولش عاشق صدای جین شدم😂😂😂😂)
ایگوووو منم اول عاشق صدای جیمن شههه شدمم نه قیافش نه رفتارش فقط صداااا 
صداش معرکس
ارهههه نمیدونییی چندبار از اول تیکه های جیمینوو میارممم گوش میدمممم😭😭😭
اره این جوری بود که ارمی شدم ولی اوایل که با  bts  اشنا شده بودم فک می کردم رفتار جین خیلی دخترونس واسه همین خیلی ازش خوشم نمیومد
اصطلاححح ماراز پونهه بدش میاد دم لونهه ش سبز میشهه واسه تو واونی جیسوگههه,اونیم اوایل از وی متنفرربودهه
ولی بعد که  .bts run و summer package رو دیدم فهمیدم جین عین خودم خل و چله😂😂😂😂😂
ارههه اصنن پایهههه خرابکاری وخل چل بازییی منتظرهه فقط ی چیزی بشهه دیگهه شروع کنهه
😂😂😂😂😂
ارههه ناموساا همینجوریههه
بچم بزرگ گروهه ولی رفتارش طوریه که نصف جانگکوکم نمیشه😂😂😂😂
بهلههههه جونگ کوک میمونه گاهی که اون مکنه س یا جینن
 آه امروز با جیکوک نیز اشنا شدم
خیلی حی خوبی داره ادم دوستای ارمی پیدا می کنه

ارههه جیکوک تو سایت اونیی بود ولی جدیدا اومد تو بیانن بایس وکاپلش مثل منههه دیگهه ذوق زده شدمم در حد چیییی,کلی عکس جیمین وجیکوک گذاشته سایتشش
اگه کنکوری نبودم کل وقتمو تو سایتاتون می گذروندم ولی امان از دست این کنکور مسخره
ایگووو کنکور تموم بشهه باز دانشگاسس و بازهم وقتی نمیمونههه
باز اون موقع مث الان ادم سردرگم نیست حداقل میدونه قراره چیکارکنه
دیگهعه اینمم منطقیههه,ولی خوب امیدوارمم اون چیزی که دوس داری و خوبه برات اتفاق بیفتهه واست
اونیی بابام صدام میکنه باید برم 😭😭😭
باشهه مانیی جونن اشکال ندارهه😊انیووو
ولی فردا هم میام اخرین روز اخر هفتمم مونده هنوز😂😂😂
ایگووو😂😂باشه مانی جون خوشحالللل میشمممم تا فردااا
انیووووو اونیی جونم👋👋👋👋👋
انیوووو مانیییی😊😊😊👋👋
salam onny
nado bogoshiptayo
miane se chaharta emtehan dashtam
diroozam rafte boodim pishe bababozorgam
bazam miane
سلامم یونگییی مننن باهاتت قهرممم,امتحان داریی بوگوو نمیایی خوببب یهووو میرییی نگران میشممم 😭😭😭😭
bebakhshid
man ba computer miam emtehan dashte basham biam samte computer mamanam dastamo qalam mikone
دیگههه چ کنممم  نمیتونمم قهرر کنممم باهاتتت ولییی دفعه دیگهه این جوری بریی یهوو....
ashty????
دلمم تنگهه براتتت دیگههه چ کنممم  اشتیییی
qurboone onnye khodam beram
manam delam baraye hamatoon tang shode bood
فدایی تو یونگیییی , خدا نکننه,دلمم برا فینگلیش تایپ کردنتمم تنگ شده بودد
alahy ghorboone dele tanghet beram ke inghadr mehraboony onny
نگووو اینتورییی یونگییی جونن,از بسسس خوبیینن شوماهاا
onny migam age time biulbordo didi ye post bezar manam bebinam
ba emtehanaye dahanserviskon che mikony
چشمممم یونگییی جوننن اینتور که گفتن منو توهم قراره نشونن بدههه ولی ساعت فهمیدمم پست میزارممم,خوبننن سلامم میرسوننن😀😀
onny halam bade
roo be motam
ا یونگییییییییییییی خدا نکنههههههه چیکارییی.؟؟؟گفتمم حرف مرگ ومیرر نزنیننن
delam dard mookone kamaram dard mookone
tano badanam dard mookone
komak
😭😭😭😭😲😲😲😲 شوگولتتت چیکار موکونهههه پسسس؟؟ من دورمممم ازتتتتت 😭😭😭😭
sugulam sare kare

ایگووووو مسکنن بوخورررپسسسس
khordam khoob nemisham
khodaya man badan ba shoma ye sohbate khosoosy daram
elahy amin
صحبتت خصوصیی با خدااا خوو الان بوگووو چرا بعدااا؟؟
daram khodamo baoon bazy mozakhrafe ke yaroo midoe seke jam mikone sar garm mikonam
ایگووووو الهیییی یونگیییی ,منن کلا2تا بازی دارمم یکیشش سوپراستارهه یکیشم candy crash saga
man alan maghzam khatkhatie ye chi magam badan sharmande misham
😂😂😂😂ارهههه پسسس بعداا بوگوووو,یاس کوجاییی؟؟نفسمم اومد صلح رفتت نیومدهه هنوو
alhamdorelah gooshy nadaram
ba computeram nemishe superstar bazy kard
please save me tonight
اهااا نههه منننمم 21روزهه نصبیدمشششش😂😂😂😂,, okkkkk 
salam nafas
برایی نفسس,نفس صبح اومد رفتت نمیدونمم هستش الان نیستشش کوجاسسسس نفسسس هستسس بوگووو,3نفر دیگهه تو سایتت هستن ولی نمیدونمم کیان یاس هستییی توو؟؟
man hata tarze estefadasham balad nistam
oon sery dokhtar khalam gooshysho dade be man
mige boro cartam zud she
man nemidoonestam che bayad bokonam
منننمم اولللل نومودونستمممم اصنن اینقددد خنده داررر بودد که نگووو, اصلنن نمیدونستمم فقط انگار وقتی نت ها میان رو لاین اخرر باید بزنی روشون من نمیدونستم که همینجوری رو هرجا میشد میزدمم  بعد میدیدم هی میزنهه نیاز به تمرین دارین وایناا بعدش فهمیدمم قضیه روو
kkkkk
onny man do daghighe beram miam dobare
باشش یونگییی 
man amadeam vay vay man amadeam
va in porose edame darad
عشق فریادد کندد من امده ام وای وای من امده اممم
😂😂😂بهلهههه این پروسهه ادامهه دارهه
asheghetam onny
rasty sugulam khasteo koofte bargasht
منممم سارانگهههههه ,ایگووو الان میرمم میخوابههه حتمننن😀😀
nakheir nakhabide
alan daram too baghalesh comment mizaram
dare mikhoone commentaro
چینجاااا,سلاممم شوگای یونگییی ,یونگیی زودتر میگفتیییی خوبب
sugul mige salam onnye noora
ye kelase feshordeye zabane farsy barash gozashtam alan farsysh foole foole
کارتتتتتت درستهههههه از بسسسس👍👍👍👍
vayyyy
asheghe in tarkibetam
sugulam khoshesh omad
ایگوووو خوبهه خوشش اومددد نه اینکهه حساسهه گفتم خوشش نیادد ی وقتت
camzamnidam onny
😘😘😃😃فدایتت
sugule man eshghe
mage mishe az chizaiy ke onnye eshghtaram mige khoshesh nayad
واییییییی خدااا یونگییی هارتممم❤❤❤
in ghoveye takhayolo az man begiram hichy azam nemimoone
😂😂😂 کلااا این قوه تخیلههه که باعث موفقیتت میشههه خوبههه الانن تقویتشش کنن بعداا به دردت موخوههه
heartet degargoon shod ya chi
هیچیی دیگهههه منظورمم واسهه حرفف تو بودد 
chashm onny taghviatesh mikonam
اورینننننن,میگممم یونگییی مثاللل طرف میادد ثواب کنهه کباب میشه رو که شنیددیی؟مصداقق منهه اومدمم ثواب کنمم کبابمم کردنن,راستیی مانیی هم قرار یوددد بیاددد نیومده نمیدونمم یا حرکت سایه وارشوو پیش گرفتههه😂😂
eikash mitoonestam ye rooz az nazdik bebinamesh
se daghighe vase man kheily kame age beram fansin e
ارههه شانسسس نداریممم کههه ,همونن 3دیقه شمم نمیرسههه به مااا
ki jorat karde onnye mano azyat kone
مامانمم خونه نبوددد بعد ابجی وداداش کوچیکم کلا باهم درگیرنن همیشعع اون روزم دوبارهه درگیر شدنن,من رفتمم مثلا پادرمیونی کنمم جداشونن کنممم بعدد ابجیمم میخواست داداشمووو بزنهه حواسشش نبودد زد رو دستت منن نگااا قشنگگگگگگگگگگ رد 4تا انگشتتتششش رو دستمم بوددد قرمزززززز,بعد دیدم بهش گفتمم نگا چیکار کردییییی بعد خنده شمم گرفته بود گفت خو نمیومدیییی دیگههه چیزی نگفتمم بهشش
mani kie
hhhhhhhh
doost pesar too rooze roshan
be jimin khianat
hhhhhhhhh
nochnochnochnoch
نههه مانییی اسمشش مانیااس دخترههههههههه عکس پروفشمم جینههه,
kkkkkk
miane vally haghet bood kho nemirafty jelo
اخهههه میدونییی از اینورر هی این میگفتت بیاا یوسفوو بگیررز الان میزنمشش و اینااا باز دعوا بالاتر میگرفتتت,کلا این دوتا دعوا میکنن یکی شون یکی دیگه شونو میزنههه بعد میان پشت سر من قایم میشننن حالا میگمم کوچیکک فک نکنییی اینا7یا8سالننن هااا نههه بابا بزرگترنن
aha
fekr kardam too rooze roshan be jimin khianat
نهههههههه 
sugulam goft haghet bood
kkk
به شوگاتتت بوگووو مرسییییی واقعااااا😭😭😭, من رفتممم اونااا ی کاریی نشنن بعد اینتوررر میگهه؟؟
be khoda ke fekr kardam too hamoon renje senian

😂😂😂😂😂نههه بابا بگممم تعجبببب موکونیییی,بچهه اونقدق زور ندارهه جوریی بزنههه که رد انگشتاشش همهه بمونههه رو دسستت ومثل لبوو قرمز بشهه
zadamesh onny
naroooooooooooooooo
naroooooooooooooooo
ke delam hamash migiram azam soraghe torooooooo
naroooooooooooooooo
ایگوووو نمیزدیشششش خوووو  گناه دارهه گفتشش دیگهه اشکالل ندارههه ,نهههه نمیرممم منننن هستمممممم
میگمم اینن طبع شاعری تمم که به شوگولتت رفتهه😉😉
elahi onny
noora fadat she
خداااا نکنهههههه بگمم رنج سنی شونن اینههه:
ابجیی کلاس10
داداشمم کلاس5
man zadamesh oon boosam kard
marefatesho mibini onny
mardeman
اخیییی الهیییی😭😭😭 من عذاب وجدان گرفتمم زدیششش
nababa
man ke sher goftan balad nistam
ye ahange az mohsen yegane
ایگووو خوبب بازمم همین که بلد بودییی و موقع درستت به کار میبریی خودشش خوبهههه
azab vojdan nagir
onn daem dar hale azab dadane mane yebaram man mizanameshh
ایگوووو اذیتتتتششش نکنننننن یونگیموووووووووووووؤ
onny doostaye man too madrese harf mizanan man yade ye sher mioftam mikhoonamesh bad doostam migan shere ki boody to ya beshoharet rafty dige
بیااااا نگااااا بقیه م نظر منووو دارننن,ابجی کوچیک منم اینجورییهه تا ی کلمه میگیی شعر میگهههه براتت
onny jan mesle inke man eshteb didam yoongitooooooooooo
منظورممم تووو بودییی داشتمم به شوگا میگفتمم یونگیمووووو اذیت نکننن یعنیی تورو اذیت نکنهه
abjitam armye
dar javabe commnete bady
aha
sugul khan onny batoe
bebin onnym chi mige
ارههه به شوگولتتت بوگوو
onny man ye do sanie beram menat keshy
agha ghahr kard
😲😲😲باشههه بروووو یونگییی جونن
raftam baj dadam behesh
asir shodim be mola
😂😂😂ایگوووو دیگهههه همینجورهههه چهه زودم اشتییی کرددد
akhe ye baji behesh dadam ke ghabele pakhsh nist
اهانننننننننن بهلهههه خوبهههه خوبههههه,دخترت چیتورهه
salam miresoone
چیکاررر موکونههه؟؟
shiresho khorde khabide
بچههه 3سالهههه شیر میخورههه مگههه؟؟
ye salonimeshe bacham
پسسس چرااا دفعه پیشش گفتی 3سالشهههه؟؟؟منن خوب یادم میمونهه هرچییی میگیننن هاا
vayy
yadam raft benevisam
yesalo nimeshe bacham
man goftam 2saleshe ke rond she
valy nagoftam 3sal
چراااا برعکسس با یاس درگیر بودینن وایناا گفتیی تازهه من ی بچهه 3سالعه دارمم ازششش کامنتتو گیر میارمم بهت نشونن میدمممم
انیو ب ھمھ

سلاممم یاسسممممم خوبییی
gir biar man goftam 2sale
man 3sale khode sugulo mishnasam
yany hamoon roozaye aval karamoono kardim
salam yas
ساننن کنممم یانهههه مسئلههه ایننن استتت؟؟؟باشهه گیر میارمشششش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
nagoftam ******** ke
kkkk
باوشهشه باوشههه ولی  کامنتوو گیرر میارمشش😂😂
man khodamam daram donbalesh migardam
نههه باشش میگردمم من عکس میگردمم میزارممم براتت
Salaaaaaam👋👋👋👋
سلاممم مانیییی خوبییی؟؟؟بروو نامجینووو ببین تو پست برای جیکوکییی عکس اخرررز
Wooowwwww man doost pesar oniam😂😂😂😂😂😂
😀😀😀😂😂ارههه دیگهههههه ,هایی بییییی 
peidash kardam onny
boro to poste shocking facts about kim taehyung you never know
siochaharomi commente
رفتمممم
didish
ارییییی
onny khanoom boro khodeto maskhare kon
باشهههدمیرممم خودموو مسخرههه کنمممم😭😭انیووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan