BTS

Just For Profile

برایی جیکوکیی

جیکوک لاوراا بیاننننن همچنین نامجین لاوراا ی سر به تصویر اخررر بزننن




















  جاستتت نامجیننننن😂😂😂😂





مدت زمان: 2 دقیقه 43 ثانیه 





مدت زمان: 4 دقیقه 31 ثانیه 






اوهههههههههه نامجییییییین😈😈😑😑😑😅😂😂😂😂😂😂
نامجینننن خیلیییی....😭😭,اینوووو نفسیییی جیکوکارم ببینن مخصوصا کلیپ اولووو
دارم دان میکنم اونی😁
اوریننن نظر ولایککک یادتتت نرههه نفسمم
عر

کلیپارووو دیدید یاس؟؟نامجیننن😂😂😂
عکس اولىھ وىکوکککککھ

عکس اولیههه کلا همه نوع کاپل توش هستتت
^^عارى

نظررر
فقط عکس آخری
ویدئو اولی عر

وایییی نامجینننن 😂😂😂😂 یهووو ی کاریی میکننن که هیچچچچچچ دیگههه,
چ دقتی واقعا

بوخودااااااا
○_●
رنگ چشاشونو مودونى

قهوه اینن
ھر7تا؟


فک کنم یا مشکین یاقهوه ای های مختلفف
واو

الانن چییی دقیقاا واووووو؟؟😀😀
ھیچ
2دقیق و55ثانی
boy with....نامجونووووو




پست رمز دار؟

منحرف تر از نامجونن فقط خودشههههه 😂😂ارهه واسههه دنیهه
یا خدااااا 😂😂😂😂😂😂😂
حرفییی ندارممم واقعاا😂😂😂
بچمو منحرف کردن 😂😂
منن میگممم اینن نامجوننن منحرفهههه,حیفف کیوتیی نیسس بهش نشوننن بدنمم
کوماعووو اونی جونم^^راضی به زحتت نبودم به خدا^^
سلاامم جیکوکییی خوبییی,فدایی تو قابل تو ندارههه😉😉😃😃
آقا منم از این کارا میکنم جالبه که بایس دختر عموم جینه منم نامجون هرکاری که نامجون رو جین پیاده میکنه منم رو دختر عموم.پیاده میکنم (منحرف بد بخت)
😂😂😂😂 واقعااااااا؟؟؟؟؟یعنیی میخوای این حزکتت نامجینی رو  روش پیادهه کنییی😂😂😂😲😲,منحرفف نیستتسس کیوتییی ی چی اونورترییی ناموسااا😀😀😀
نه من اصلا منحرف نیستم فقط یع چیزا رو میخوام با تمرین فراوان یاد بگیرم این کار قبلا تکرار شده ...البته این حرف دیگرانه که فکرکنم صحت داره که من منحرف ترینمم
نهههه مننن دنباللل ی اسمم واسههه توامم منحرففف به دردت نوموخورهه😂😂😂😀😀
اییییول اگه پیدا کردی بهت جایزه جیمین میدم
پیداا موکونمممم قوللل میدممم پیداکردمم تو ی پست میزارمم تو سایتت
سلاااام اونییی👋👋👋
سلاممم مانییی جونن خوبیی
کیوتیییی😳😳😳😳
از این کارا رو من پیاده نکنییی😂😂😂😂😂
برای کیوتیی
نههه دیگهه دخترعموش هستت نزدیک ودر دسترشمم هستشش رو همون پیاده میکنهه😂😂
مرسی اوننیی گلم تو خوبی؟؟؟؟
قربونننتتت مانیی جونمم خوبمممم ممنننننممممم
خوو خداا رو شکر که من دختر عمو کیوتی نیستم😂😂😂
ارههههه واقعاااا دخترعموش چ میکشهه از دست این کیوتیی😂😂😂
اونیی اهنگ love myselfرو داری
بلییییی 
صدای جیمین اینجا عالیییی 
ینی این اهنگه میاد من دیوونه میشم😂😂😂
وایییی جیمینننووو نگووووو مخصوصااااا ی تیکششششش اصن هی برمیگردمم دوبارهه گوششش میدممم,وقتیی باجین همخونییی میکننهههه واییی اونجامم خبلییی خوبهههه😭😭😭
جینم که دیگه نگم برات 
بچم انجا سنگ تموم گذاشته
ارههه خیلییی جین وجیمین نتایی بلندووو قشنگ موخونن,اپیفانی جینوو دوس دارمم
خیلییی عالین با هم👍👍👍
اریییییییییییی درستت استتت اوهستت مادررر 😂😂😂
😂😂😂😂😂حسابیی رو بچش کار کرده بچم
بهلهههههههههههههههه و بچههه با استعدادی داشتهههه کهه یاددد گرفتههه از لحاظ رتبه بندی وکالل بی تی اس تو 2018 کوک اول بود چیم دوم سومم وی بود وچهام جین بعدم هوپی و ار ام وشوگاا
salamnaleikom
khosh migzare bedoone man
man do daghighe miam miram
kkkk
سلاممممم یونگییییی😃😃😃😍😍😍اومدییی خوش اومدییی,خوبههه خوببب میگی نمیام باز میاییی خوشحاللل موکونییی ماروو
خداایا چرا بچه های ما انقدر سایلنتن 
یه چی بگین دیگه
چندنفرر حاضردرسایتههه مگههه؟؟
جین بچم انقد معلم خوبی بوده بچه هاش ازش زدن جلو خودش اخر شده😂😂😩
😂😂😂😂 بهلهههه درستتتهههههه😂😂😂 
۶تاااااااااا
واقعاااا😲😲😲😲😲جان منن کامنت بدینن ,ملیناتوهمم هستییی ایاااا؟؟؟ چون یخت باز نشدهه گفتم شاید باشی کامنت نمیدیی اگه هستییی اعلام حضورر کنن
akhe mamanam film down mikone az too gooshish
man hey miam khali mikonamesh
miam ye  sar injaam mizanam
ایگوووو فدایییی مرامتممم یونگیییییی ان شاالله که طول بکشههه
بچه یچی بگین من فقط تا نیم ساعت دیگه هستم😭😭😭😭
خووو گناهه دارهه میرهه تا اخرهفته بعد نمیادددد هااا ی چی بگیننن خوببب 😭😭😭😭
yoongul salam miresoone
ایگوووو سلاممم برسوننن خواب نیس مگهههه,,؟؟؟بچههه این موقع شب بیدارهه؟؟
salam manii
براییی مانییی
hala enghadram nemikhabe
khab nist
man beram
shayad bazam biam
kkk
باشه یونگییی جونمم گرچهه منمم تا همون نیم ساعت دیگهه هستمم صبح باید5بیدار بشمم,خوو الان باید خواب باشهه یاعت11شبهه
سلاااااام یونگیییی👋👋👋👋👋
برا یونگیس
اونییی کی خوابه؟؟؟
ببخشیددد فک کردممم رفتیی منم.رفتمم
اونیی یه سوال از صبح ذهن منو مشغول کرده دنِت چیه دیگه؟؟؟؟
منظورم دناس جدیدا بهش دنت  میگممم
اونییی کجایی دقیقا کوجاییی

ببخشیددد مانییی جوننن که رفتممم دیدم کسی نبودد فقط.خودم بودمم رفتمم😭😭
😭😭😭😭باید برممممم

😭😭😭😭
بچه ها اُدافظ تا هفتهی بعدد😭😭😭😭😭
اودافظظظظ
اونییی گلییی اُدافظ 👋👋👋👋😭😭😭😭😭😭
اودافظ مانییی جونمممم😳😳👋
برای مانییییی....خخخخخ فعلا تنها جین لاور در دسترس من دختر عمومه یه دختره تو مدرسمون هم هست جین لاوره ولی بوی فرند داره میترسم روش اجرا کنم دهنمو بی افش صاف کنه ...در کل من با همه جین لاوره را اینتطورم .......(خنده های شیطانی)
اخ اخخ 😂😂😂😂از اینکههه جیمننن لاورمممم بسییی خوشحالممممم,نههه بابا کیوتیی که من دیدم دهن همه رو صاف میکنههه کسی نمیتونهخ دهنشو صاف کنهه دیگههه مانیمم گفت خداروو شکررر پیشت نیسسس
آره خدا رو شکر پیشم نیست ....دهن سرویس؟؟؟؟؟؟آره من اوستاشم میتونید از پریسا دوستم بپرسید یونگی میشناسدشش

منن نپرسیدهههه قبولتتت دارممم کیوتییییی اصنن شکیی درششش ندارممممم
اوه یس بیبی ........اومممم اگه نزدیکم بودی خدا میدونه چه کرمایی روت میریختم اونیییییی ها ها ها ها
اوه اوههههههه حالاا اگههه بویدیی اشکالل نداشتتتت کلاااا من مظلوممم همه روم کرم میریزنن چون چیزی نمیگممم  دیگههه انجام میدننن اولششمم ابجیی کوچیکمممم
انیو علکیم یورابون
به دلیل کمبود وقت در ده دقیقه تمام اتفاقاتی که در نبودم رخ داد رو شرح بدین...بللی😌

انیووو دنتتتت خوبیی,من چیتوووو دو 10 دیقههه بگممم اخهه😂😂😂
عاقا اعتراف میکنم که هیچ اکیپی باحالتر از شما نیس میدونین چرا؟
چون همه چی لاور داریم از جین بگیر تا کوکی ^-^ (البته یه سریا دو سه تا فن دارن عین جیمین و وی😅)
خب فکر کنم فقط هوبی نازمه که لاور نداره اینجا *هق هق*
ایگوووو ارههه جاییی جی ههوپ مون خالیههههه😭😭😭, ارهه فقط منتظر ی هوپیمم تا تکمیلل بشیمم دنیی میخوایمم توروهم بکینم بنگ پی دی نیممم😂😂😀😀
پس من هوبی میشم😢
خوو چرا حالا باناراحتیی هوپییی موخای بشیی؟؟تو بنگ پی دی نیممیی😂😂 ,ان شاالله ی هوپ لاورم پیداا میشهه
هر چی که اتفاق افتاد😑
رو حرف هیونگت هم حرف نیار😑 بگو بللی😑
ایگوووو دنییی تا اینجاا که من مودونمم از همه بزرگترمم😀😀, ی دوست جدید یدا شدهه اسمش ملیناس دوست جون جونیی یاسیهه بعد جیکوک شیپر وکوک لاورههه,یونگیی مانی رو نمیشناختت فک میکرد دوست پسر منههههههه بعد بهش گفتم مانی دختره اسمش مانیاس,یاسمم در حال فیک فرستادنهه, یونگیمم وشوگولشمم که کامنت میدنن وایناا شوگول یونگیی همش حرفای فلسفی میزنهه دخترشونم همش خوابهه ,بازمم بگمم یا در جریان قرار گزفتی؟؟
هوپییییییییییی اون عشقه منه من کلا رو لاین 94کراش زیاد تری یو دارم 
آیم یور هوپ یو آر مای هوپ آی ام جی هوپ
بهلههههههههههه لاینن 94برابر با لاینن....... . هیچ جاا مثل برنامه امریکن هیستل لایف قسمت سومم منحرفی لاین 94 پیدا نبودد
نگگگگگگگگووو لاین 94فقط به بعضی چیزا خیلی دقت کردن و موخوان بدونن که بقیه هم دقت کردن یا ننننننهه
فقط بعضی چیزااااا؟؟؟؟😂😂😂 ماشاللله اینقدددد تابلوانن که نگوووو اون قسمتت بعد کاری که نامجون کرد اولین نفر هوپی واکنش نشون داد وپخش زمینن شدد,تازهه بعدش ار ام هی ادامه میداد وصحبت میککردد,راستیی برو تو سایتت جیکوکییی براتت کامنت فرستادمم جوابشو اینجا بوگووو 
یعنی خار شباهت های منو لاین 94 اصن واقعا ............
میدونستی من مسئول اصلاح نوجوانانی هستم که تازه وارد بسیج میشن؟؟؟؟ #بسیجی _منحرف




قشنگگگگگ از اونن اب زیرکاهاییی بوخودااا,,ز ایناییی که جلو معلماا مظلومم خوب معلمه فک میکنهه از این بهترر نیسس ولیی در پشت پردههههه..
آااااااااااوررررین قشنگ خوب شناختی.منو ها ها ها 
انقدر تو مدرسه مضظلومم کلاس هفتمیا ازم میخوان ماچم کنن و بغلشون بشینم به خاطر همین تو مدرسه کیوت صدام زدن و از اون موقع رو موند
ماچتتت کنننن چشممممم روشنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن, نامجونننن کوجایییییییی ,ی سر بذو سایتت کامنت دادم بهتت
برداشت من از جیکوک: جیمین مثل یک فرشته مهربون مراقب جانگ کوک بود،لمس های جیمین بهنظر من باعث میشد که بتونه مهربونیش رو انتقال بده و مطمئن شه که حال کوک خوبه شاید کوک اولش خوشش نمیومد اما با گذر زمان پاکی این فرشته رو به خوبی درک کرد ،اجازه لمس ها داده شد اما نمیدونست که خودشم وابسطه میشه و شاید از رابطه دوستی فرا تر بره و همچنین باعث میشه که خودشم با هر حرکت ساده اون فرشته حالت جدیدی به خودش بگیره و ظربان قلبش بره بالا در حد اوردوز ......حالا اونا به هم نیاز دارن ،به لبخند هم،نگاهاشون حتی لمس های بی موقعشون اونا الان برای هم ساخته شدن 



جان من اون ویدیو آخریه که نامجون وسطشون بود جیمین و کوک همدیگرو نگاه کردن نامجون چه جوری حواسش بود لامصب بوی رابطه رو از صد فرسخی حس میکنه تا بره آموزش بده
ایگووووو تحلیلتتتت بسیارررررر زیبااا ودرستتت بوددد این چیمم قصه ماا خیلییی اذیتت شدد تا کوک توجه نشونن داد اوایلل کوک به وی توجه میکردد و همش چیمو اذیت میکردد و ناراحتتتتت ولیی بعددد,کیوتیی بگمم اهنگ سرندیپیتی و بیگن کوکی توشش جیکوک دارهه باورتت میشههه.؟؟انالیز این اهنگاشونو دارمم با زیرنویسس فارسیی خواستیی بگووو بزارمم, نامجوننن اصننننن کارشش درستههه الکی 148 نیسسس 
قضیه سرندیپیتی شد بابام عادت نداره منو خاهرامو دخترم صدا بزنه برا همین هممون یه اسم مستعار داریم برای من سرندیپیتیه
پرام جیییییکوکککککککک!!!!!!ژبزار ببینیم چند چندیم ....
تحلیلام به نامجون رفته
ارههه حتیی تو فن ساینن اخریشونن میکس موس سرش بودد جیمین اون میکی موزم قضیهه جیکوکیی دارههه,حالاا تا اینجااا ویکوک به نظرت یا جیکوک؟؟
ی 3تاویدئ هم گذاشتمم نوشتمم نظر مثبت یا منفیی اونارو هم بداننن, ایگووو چنقددرر خوبببههه میادد بهتت کیوتیی,تو خود نامجونیییی شک.نکنن
وای چه خخخخخححفن آقا من به.چیز خوری افتادم.و اکنون موگویم جاست جیکوک 
..اوکی میدانلودم اونی جوووووووون
اگهه اکانتت جیکوکو نگا کنیی همین جیکوک خودمون بعد اسم جیکوک نوشتهه 5813 حتیی این اعداد همم به جیکوک مربوطههه ,فردااا براتتت میزارمم ببیننن ,اسم پست جیکوککک نوشتمم 3تا ویدئو هست فقط که نوشتمم دانلودد,اوریننن خوبب اولین نفری که جیکوگ شیپرشش کردمم تا اینجااا😂😂تو بودیی
پی دی نیم خودتی
من میخام هوپ باشم

هیونگ هم واسه رابطه هوپ و چیم گفتم :|
نهههه من جیمینننن شهههه,خوو باشههه هونیی جونن(هوپی +دنی=هونیی) خوو در جریانن قرار گرفتییی اوضاع از چه قرار بودهه؟
ارهه اره الان پروف عوض کنم؟
عوض بنماا هونیییی جونن
اوکی
بعد راجبش نظر بدینا (راجب پروف)
چشمممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan