BTS

Just For Profile

جیکوککک

نظررر بدیننن منفی یا مثبتتتتت کومائوو





دقیقع 3و 20ثانیههه,واقعااا حرفیی میمونهههه؟؟
خوبم ىونگى ھستى؟


ارههه هستششش
بیاین اینجا منحرفا


منننن منحرفف؟؟نههههه 
اومدمم یاسممم جانن
***

خوو الانن یعنییی چههه؟؟؟
آره گفت3ساله


بیااا یاسممم شاهددد ,یاس یادتهه کدوم پستت بودد؟؟
***
ھمتون منحرفین!

نههههه منننووو قاطی نکننن یاسس(من منحرفف نبودممم😭😭😭 الانمم اگه یکمییی شدمم به خاطر اینن نامجینهه وایناسسس)
اھم!

اوهومممممم
اھمممممم

سلامپم یاسمممممم خوبیی
سلام اونی بعد یه مدت اومد گاهی هستم گاهی نیستم ......اگه قضیه انحراف خدا شاهده من ازززززهمتون انحرافاتم بیشتره حتی از نامجون هم بیشتر اصلا کسی رو دستم نیست جالب این جاست که هرکسی منو میبینه ببو گلابی فرض میکنه خخخخ
سلاممم کیوتییی خوبیی,دلم بزات تنگ شدهه بودد,اشکالل ندارهه دیگه الان بچه ها بیشترشون گاهی هستن گاهیی نیستنن,نههه منن ندیده میدونمم رو دستت نامجونیییییی اصن از بایستت مشخصههه
اینیم دیگه .....راستی اونی امروز رفته بودم نمایشگاه کتاب یه کتاب دیدم که اولش رو اسمش یادم رفت ولی آخرش پرسونا داشت اصن پرام ریخت 
😀😀چینجااااا,ایگووووووو نگرفتییی کتابووو؟؟
ننننننننه الان دارم خودمو.میکشم اما کتاب نقشه روح رو گرفتم
ایگوووو نههههه اینکاروووک نکنننن ,خوبههههه پسسس
بعد صبحونه
رفتم ى سرچ کردم ببینم ته چ دوسدارھ
1شلوار لیمویمو پوشدم
2ى لباس پوشیدم روش نوشته بود آیم آرمى
3موھامو فر زدم
4خط چش گربھ ایو گوشواره ھام

*من حاضرممم^^
یھو مى دیدم گفت*واووو عالى شدى ...من نمیام
*چرا!
*عھ خوب نموخاممم
*^^
*زنگ در خود

*یاس برو تھ دم درھھھھھ^^
*چى؟؟
*عقشت
*ھا نننھ تھ؟
*عارھ
*آیفونو بزار
*^^*
*باى

خوببببب ادامههه😍😍😍
ت*واو سلامممم!
*^^
*بعلھ میبینم،تیپ زدى
*@@
*برامنھ ^^
*ن خیرم
*دورغگو  پا آیفون سنفتم
*فوزولللل@@
*وا الان خیلیا دوسدارن جات باشن.تمام لذتتو ببر
*خودت گفتیا
*^^
یک ھوپریدم بغلش صفت صفت فشارش دادم و گفتم خودت گفتی پس ناراحت نشو
تھھ بدبخت کپ کرد سوار ماشین ک شدم گفتم خشکت نزنھ و سوار شو

😂😂😂😂😂😂ایگوووو یاسسسسسس
رسیدیمم
آرام*سلاممم
*^^
*چیم*^^خوبى؟
*بعللللھھھھھھ^^
*چیم*معلومه صلیقت یکھ
*^^

جین*^^
*چ کنم؟
جین*باید برامون تو ى روز لباس بودوزى و......
*خوب؟
*ھمین
*^^


کار راحتیههه مگهه؟؟😀😀😀
خوب لباس رویى حاتونو درارید بیاید بشینین
ھمھ رفتن موقع تھ
مترو برداشتم ،،،دور بازوشو ک اومدم اندازه
بگیرم اسسسسترس داشتم
کوکی*چرا قرمزى؟؟
*؟؟؟
ت*برا اینھ ک عاشق منھ بسسسسسوووزید^^
*#_#

ورفتم تو دوخت و دوز

😂😂😂😂خوب یاسمم فقط ی سواللل واقعاا تو ران نوشتهه بودد شونهدهای جیمنن 23 سانتت بوددد.؟؟اخه23 سانتت غیر معقولهه گفتم بمرسمم ازت
لباسا تموم شد حالا آرایشم بکنمو تامامممم!
ھر اتاق ى کیو گذاشتم تا یھو ھمو ببینن^^
فقط تھ رو میگمم
موھاشو ک داستم شونھ میکردم مث روانیا داد میزد..

//لباسھ لباسیھ ک تو نات تودى پوشیدننننننن//

ایگووو چهه خوشمللل لباساشونن,فقط بی زحمت جواب کامنت پایین منوو بدهه
ران،چند؟؟؟

قسمت12 زیرنویسش نوشته بود مال جین 60یا60وخرده ای بعد واسه جیمین زده بود 23 سانتت غیر منطقیهههه خوووو
برم ببینم 

باشش اخراش میفتهه جایی که جینوو میارنن تا بگن گناهش چی بودهه که زندانی شدهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan