BTS

Just For Profile

برای یاس و یونگییی

بچه هااا میانهههه ازاونجایی کهه 11گیگو تو 15 روز تموممم کردمممم,الانن بستممم روبه انتهاسس بستهه جدید گرفتمم درخواستیی فن ارت و شوگارو براتونن دیرتر  میزارمم.

onny miane vase ma netet tamoom shod
نهههههههه یونگیییی جوننن ایم چه حرفیههه میزنی اخهههه ناراحت میشممم از این حرفااا بزنیییی
اى بابا اشکال نداره

برم ورژن آرمیو ببینم @@

سلاممم یاسمم خوبیی؟؟؟اونیی گذاشت بوی ویت لاو ورژن بوی ویت ارمیووو؟؟
ممنون
عارھ    پیکوفایل ھنگھ نمیشه دان اکرد




اییی بابااا من صبح خواستمم از تیوب دان کنمم نشدددد
تویوب ندارم ینى تا شب صبر کنم؟؟؟؟تا با مال ببام برمممممممممم@@


والاا منمم که داشتممم خواستمم دانن کنمم نشدددتا نصفشم بیشتر ندیدمم تازهههه😭😭😭😭
میگن تهیونگ موھاشو مشکی کرده


ارهههه مکشییی کردهه موهاشوووو بهشش خیلیی میاددد,جیمنمم رنگیده موهاشوو ولیی تقریبا تو مایه هایی رنگ موی بوی ویت لاوشهه
عکسھ ک باtxtانداختن رو دیدى؟

سلامم یاسممم نههه ندیدم ولیی بعد برنده شدنشوم دیدم روصحنه با txt بودنن یکمم اونا خوندن بوی ویت لاوو روو
عکسه ک باtxtدیدی؟
ھر2تا گروھ ھستن

نههه عکس روو ندیده امممم
سلام به همه ی دوستان عزیز❤❤❤ به قول دوستان سلام ویژه برایonny💋
منم اون عکسه رو که با txt بود رو دیدیم خیلی عکس قشنگی بود ولی حیف که جیمین توش خواب بود ولی خیلی cute شده بود😘😍😘
سلامم ملینااا جونمم خوبییی ,خوشحاللل شدممم اومدیییی 😃😃😃, ایگووو همههه دیدن ومن ندیدمم😭😭😭,خواب وبیدار نشسته وایستادههه درهرصورتتت کیوتتتت وخوبهههههههههه
سسسللامم مل گفتی
رفتم عکسرو دیدم ک جیمین خابھھھھ آى ننھھ دلم سوخت

سلاممپپ اقااا میشههه لینکوو برامم بفرستییی؟؟از بسس خستههه بودههه 😭😭😭
Slame mojadad onny mochi
Man raftam khabidam oomadam dobare
ایگوووووو گفتیی خواببب دیشببب ی خواب دیدمم ورمورد چیمم اصنن نگااا موندمم بخندم چیکار کنمم صبحح 
اھھھم نیستید؟؟

چرااا یاسمممم ولیی بایدد برمم ی نیم ساعت دیگهه میامم
مل ببین اینجا موتونى بدانی؟؟؟the-hi-kpop.blog.ir
وب دناس

 شد ؟؟
براا مل ,کامنتارو باز میزارمم نیم ساعت دیگهه اومدممم
Ashesgetam
Onny
فدایییی دارییییی
انیو یونگى!^^


تو اینستا بزن jung kookاولیو بزن عکس
رو ببىننن


من اینستاممم ندارمممممممممممممم
کسی ھس؟مل؟یونگى؟

من هستمممم
وا

من میرمم میاممم هییی
Salam yasy
برای یاسسسس,یونگیی یاداوریی کنن خوابموو تعریف کنم یکم بخندبگیممم
Manam insta nadaram
منمم نه تل نه اینستاا هیچیکدومو ندارمم فقط واتس اپ دارمم
من ھم ندارم^^



1تو گوگل سرچ کنین گل اینستاگرام
2اولیو بزنی واردش میشى و اون بالاى صفحه موتونید بسرچینن^^

وایساا برمم ببینممم,یاس گلللللل اینستاگرامم؟؟
مغز متفکر کى بودم؟؟^^

مغز متفکرر شورتییی
شد؟؟

نههههه 😭😭😭😭 میرم فردا یوتت ,راستسس ادانهه فیکتووو بنویسسسسس
پیج اصلىbts
BTS
رو سرچ کنى تو.اینستا اونى ک بقلش تىک آبیھ درسته
خووو اخهه اینستااا رو سرچ کردم خواستم واردش بشم اکانت واینا خواستت
فردا مینویسم در ضمن تو نماشا گذاشتن ورزن آرمیو

هیییی باشش مجبورمم دیگههه تافرداا صبرر موکونمممم,اهااا باششش فردا دانشش موکونمم
سرچ کن گل،اینستا چ میاد؟

گل میادد خوبب,نمدانمم یاسس تو یوت هست عکسش نگا کنمم؟؟
نه نیس

ایگووو به دنت میگمم دارهه برامم بزارهههه کنجکاومم همه دیدن الا مننننن😭😭😭😭
:(:cat &dog دیدی؟

ی 20 ثانیه شوو😂😂😂 
ااخیش تازه از خواب بیدار شدم اینقدر خسته بودم یهو رو مبل خوابم برد😅😅
آره دیدم مرررررسی یاسی😘😘😘
اگه تلگرام داشتی یه چندتا کانال داشتم برات می فرستادم یا خودم برات می فرستادم😊😁😊😁

ولی MV جدیدtxt هم قشنگ بود😍
سلاممم ملللل(یاس ایتو صدات میکنهه منم یاد گرفتمممم),ایگووو خستهه خواب نباشییی ,من کلا فقط بنگتنوو دنبالل موکونممم ,جیکوک دوستیی کلیپارو بداننن چندین تا کلیپ جیکوکی گذاشتمم
البته منم منظورم کانال های بنگتن تو تلگرام بود و به به چه کلیپ های زیبایی سپاس🤗🤗🤗
فداییی توو ملییی من تل ایناا ندارمم همینجوریشممم یکسر تو گوگل ویوتمم اونام باشهه هیچیی دیگههه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan