BTS

Just For Profile

جیمنن خوابالوووو😀😀😀😍😍

فک کنمم جیمیننن خوابیده بودهه کلاا اینامم پاشدنن اومدنن همونجا عکس گرفتننن بیدار نکردنششش😂😂😂




ببخشش دنن دیگهه دان نمیشد اسکرین گرفتمم

اهاااا این عکسو میگی؟؟؟
من فکر کردم عکسشون رو تو موزیک شو میگی اینو دیده بودم😅
ارهههههه اییی خدااا 😂😂😂😂
پچه ها کیا TXT میشناسن؟؟
ام وی جدیدشونو دیدین؟؟ خیلی کیوته ^^
اصن من هر اهنگیی جز بی تی اس پلی موکونمم بعو ی 30ثانیهه میبندمم,تی اکس تی هم ی 30ثانیه گوش کردمم ولی کلا برام خنثی فنشون نیستممم
همین اول بگم پسرای من من بومگیو و یونجونن....به این دو پسرام کار نداشته باشین پلیز😹
نهههه همه ش ماللللل خودتتتت دنیییییی😀😀😀😀
منم txt رو می شناسم آره توMV جدیدشون هم خیلی cute بودن😊😚😊
Txtدوسس میداریی ملییی؟؟
منم جزو فندومشون نیستم ولی خب دنبال میکنم😊
در کل من اکثر گروهای کیپاپو دنبال میکنم نمیدونستین؟؟
چراااا میدونممم از سایتتت مشخصهههه😉😉😉
من عارمی، انسیتیزن، اکسو ال، سوان، مومو، رولاو، بلینک، یانگ وان، گلدن استار، پینک پاندا، نورلند، وانس، شاول، الف، مونبه، تریپل اس، هیدن هستم (دیگه یادم نمیومد اسم فندوما رو وگرنه بازم هست😂😂)
اوووووووووووووووو خدااااا بیشترشون کنههههه😂😂😂😂😂,
بدم نمیاد ازشون ولی بی تفاوت هم نیستم ولی کلا خبرایی که در مورد txt وbts باشه رو دنبال می کنم 
اهااااا کههه اینتوررر
حالا اسم همون گروهایی که گفتم (اینارو استن میکنم)
بی تی اس
انسیتی
اکسو
گرلزجنریشن
مامامو
ردولوت
بلک پینک
تی اکس تی / تیفانی یانگ (اسم فندوم هر دوتا یکی عه ولی کلا با هم میفرقن یکی گروهه یکی سولو یکی مرده یکی زن و کلا فرق دارن😹)
جسیکا جانگ
ای پینک
جی ایدل
توایس
شاینی
سوپرجونیور
منستااکس
دابل اس 
کارد

حالا ایدل هایی که اسم فندومشونو یادم نیس ولی استن میکنم 
سانمی
چانگها
سی ال سی
اس اف ناین
وینر
بیگ بنگ
اینفینیت
سی ان بلو
یو ان بی
ای او ای
بوا
جی فرند
ایکون
ایو
ایتزی
فورمنیت
سیستار
ویکس
تی وی اکس کیو
بی ای پی
استری کیدز
ویکی میکی و....
خسته شدم :|
میگممم دنییی تو به کارای دیگههه تمم میرسیییی؟؟؟😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
منم میشناسممممم من آرمی.ھمىن گروهھ بلینک اوتاکو .....ھستم

پسس بلکییی هستییی؟؟کسی هس مثل من ارمییی تنهااا باشههه؟؟😂😂
اره😂😂

اخه بازم هستن خا...
نگفتم همه رو کهه😂😂
یا امامزاده بنگ پی دیی نیمم,یا شلوار کردیی وییی(یاس الانن خفمم میکنهه😀😀) نهههه تا همونجاییی کههه گفتییی ملتفت شدمممم راضی بهه زحمت نوشتن ادامه شون نیستمم
اره دیگه😂😂

خو من اول از همه جا اینکه عارمی باشم یه کیپاپرم واسه همین کل کیپاپو دوس دارم😊💙
مننن ارمیی هستمم ونههه کیپاپررر بی تی اس نباشهه کیپاپ نوموخامممم
اوه همین الان فهمیدم احتمالا جیمین پاش صدمه دیده متاسفانه...پسرم :((
چیییییییی دنتتتتتت جدییی مییگگیییی مطمئنییی پاش صدمههه دیدههه نانوسا شوخییی اگهه میکنیییی شوخیی خوبیییی نیسسس از اون شوخی که با جیسوگگ کردینن بدترههه اگهه شوخیی میکنییی
جین هم وسط اجرای ایدول خیلی بد زمین خورد...
پسرام😢
ایگووووو مامانمونن چش شددد صدمه جدی کهه ندیدهه؟؟
کدوم شوخی با جیسوگ؟
ن بابا جدی میگم...پاهاش میلنگید فنا میگن احتمال اسیب دیده
نههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭نهههه چرااا همه ش پاش اینجوریی میشهههههه یکیی جواب بدههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭,اسرکار نذاشتیننن من وشادی وایناروو اونوو میگمم
جا تنگه

ایگووو نکنهه پیش ویی؟؟
آخی 😂😂😂😂
خستس بچم😂😂
سلاممم نفسییی خوبیییی😍😍😍😍 دلم برات تنگ شدهه بودددد, ارههه از بسسس کار میکنههههه نمیخوابهههه 
salam onny mochi
سلامممپپ یونگییییوجونم چطورییییی خوبیی؟؟
onny hasty aya
ببخشایدددد کلاس بودمم یونگییی 
delam barat bogoshipda shode bood
دلمنممممم پوگوشیپداا اونور تر شدههه بودددد😭😭😭
qurboone shoovare jazabam beram ke jazabiat azash favaran mikone
ایگووووو همونجوررر فوراننن موکونههه,یونگیییی خواب جیمنن شهه دیدم بوگووو چییی
چرا اونی txt که خیل خوفه^^
من تی اکس تی دوست^^
فنشونم هستم^^ بایسمم تهیونه^^
خیلی گوگولیو بامزن^^ با اکثرشونم هم سنم خیلی خوبه^^ دنبالشونم می کنم حتی اگه تونستم عکساشونم می زارم^^ ووووااااییی موزیک ویدیو جدیدشونو صد بار دیدم cat&dog
و اینکه دنی اونی تو که هر گروهی می شناسی جز واناوان*-* یعنی وانابل نبودی؟ البته الان دیگه دیسبند شدن خیلی ناراحتم که دیسبند شدن):
اخه پیشولییی منن فقط بی تی اس دوس دارمم اهنگاشونو اصن ی موزیک دیگه نمیتونم جز بی تی اس گوش کنمم همین تی اکس تی ام وی جدیدشونو اومدم ببینم ی 30 ثانیه بود بستممم گروهدهای دیگم همینطورر چه اکسوو چهه سوندتین نمیدونمم چرا ایتوامم با اینکه قبل اینکه کیپیاپ اینا بشناسم ی 2تا موزیک ویدئ از اکسو داشتم غرر کردن و اور دوزشون ولی بعد اینکه ارمی شدم حتی اوناروهم نمیتونم گوش بدممم
وووای خدا جیمین شی ^^ خیلی خیلی کیوت می خوابه ^^ فداش بشم من که اینقدر خستس^^
ایگوووو ارههه از بسس کار میکنههههه خیلییی بانمک خوابیدههه😭😭😭
آنییییییوووونگ جیمینی
یس خوبم تو چطوری؟
آره گناه دارن اصن نمیخوابن اینا☹
انیو نفسییی ,فدایی توو خوبمم منممم, ارههه بابا بدبختا چندساعت در روز میخوابن فقططط بقیع شمم همش کارواسترس این که نتیجه کاراشون چی میشههه وایناا😣😣😣
حواسم نبود فکر کردم گفتی چطوری گفتم خوبم😑
منم دلم تنگ شده بوووودد😍😍😍😍❤❤❤❤
ایگوووو اشکالل ندارهه ,ارههه بعددد کنکورتت بهانه ای مبنی بر نیومدن قبول نمیکنمم
chididi
ی لحظه جواب نفس اینارو بدمم میگمم براتت,هستیی یونگیی؟؟
are hastam
daram qaza mipazam
ایگووووووو ناهارر چی دارییی منممم موخامممممم
gheime doost dary
khodam pokhidam
aigoo goftam qaza mipazam
daram qaza mikhoram
ارههههه دوسسس دارممم قیمههه,نوششش جونتتتتتتتت پسسس تو غذاتو بخور منم چندتاعکس از جیمن شهههههه بزارمم
dastpokhte khodame
khoobi onny
ارهههه یونگییی جوننن چندبار بهدبچه هاا گفتمم خواب دیدم کسی نپرسیدد چی دیدی؟؟منمم گفتمم باخودمم که یونگیییی کوجاییی😭😭😭
daram paye computer stemal mikonam
استماللل ؟؟؟منظورتت احتمالههه ایاا؟؟
استعمال
اهااا اوگییییی,مزاحممم درسس خوندنتتت نباشمممم؟؟
akheyyyy
googooly
khob hala chi dydy onny joonam
خواب دیدمم خوببب شب بود ومن در خونههه تنهاات تقربیا ساعتای 8شب ایناا, بعد دیدم یکی داره میزنهه به در حیاطط پاشدمم رفتمم ببینمم کیهه پشت در(حالا چرا از ایفون نگا نکردم وایناا رو نمدانممم)یونگییی درو باز کردمم دیدم یکی پرید تو حیاط درمم بستتتتت نگا کردمم دیدم جیمننن شهههههه بوددددد خووببببب
man dars nemikhoonam ke
kkkk
اهاا خوبههه پسسس😀😀
baqiash chi shod
نگاااا اصننن توخوابببب هنگیدههه بودممممممم بعدد اومددد تووو برداشتت گفت ارهه چندنفر دنبالمونن واینااا میشهههه اینجا وایسممم بعدددد ی جوررر مظلومم وچی  بگممم چجوریی بودد تو چشامم نگا کرددد گفتمم باشههه بعدد خوشحال شدد خندید گفتت مرسییی(فارسیمم نمدانمم چیتوو بلددد بودد)هیجی بعددد اومددد توو خونههه خوببب
sugul oonja chi kar mikard
کوجاااا منظورتههه؟؟
khob dare jaleb mishe
manam nemidoonam chera pesara too khabamoon farsy harf mizanan
kkkk
هیچیی بعدد اومددد توخونههه واینااااا ,بعدد گفتت با تهیونگگ ایناا فلانجا قرار داشتیمم من زودتر رسیدمم بعدد فهمیدمم دنبالمم داشتمم از دستشون فرار میکردنم دیگهه نمیدونمم چی شد تصمیم گزفتمم بیامم تو ی خونه قایم بشمم بعدد در این خونه رو زدمم ,مننن چیزی نگفتمم بعد گفتت اخخ راستیی باید به تهیونگگ بزنگمم احتمالا منتظرر اونمم هستنن بعدد تلفنشوو برداشتت بزنگههه گفت شایدد شماره موو ردیابی میکنن چون جز من وته کسی خبر نداشتت(فیلمم پلیسیی ورمان پلیسس ایتا تا دلتون بخوادد نگا میکنممم)بعدد گفتت میشهه از تلفن توو استفادهه کنمم؟؟گفتمم راهه حتمنن رفتمم تلفنوو براش اوردمم خوببب یونگیی
too khabet dige
ارههه همه شش خواببب بود
mikhastam begam film policy ziad mibiny ke khodet javab dady
ارههه کلااا اهل فیلم عاشقانهه نیستمم چندتا دیدم عاشقانهه , اکشن وپلیسی ایناا نگاا موکونمم تا دلت بخوادد
khabet che kam bood
hamin bood
نهههه بعدد  برداشتت به ته زنگیددد کههه ارهه جریان از این قراره نیا وایناا, بعد قطع کردد بزداشتت گفتت ممنون از اینکهه گذاشتی اینجا بمونمم و همچنین واسهه تلفننن گفتمم خواهش میکنمم قابلتوو ندارهههه بعدد گفتم.چیزی میخوای براتت بیارممم؟؟ بگووو خوبب ادامه شو بگمم عادت دارم ی چیزی میگمم یکی وسطش خوبو باید بگهه😂😂😂
ghashang daram tajasom mikonam khabeto
khob basesh chi shod
بعددد از اون خندههدهاییی هستشش وقتیی خجالت میکشهه میخندهه از اون خندهه هاا کرد بعد همیجور که میخندید  ریزز موهاشمم دادد عقبب گفتت خوبب راستشش گرسنمههه😀😀😀😀
goftam goftam
گفتممم باشههه خوببب صب کننن تا براتت غذا بیارمم گفت خووبب منم بیامم دیگههه گفتمم باشههه بعدد رفتیمم تو اشپزخونهه بهش گفتمم توو پشت میز بشینن من الانن ی چیزی میارمم بوخورییی ,(بوگوو خوبب😂😂😂)
onny yezare zood tar begoo
man kelas daram do rob miram
che cute shod majara
باشهه یونگیی جونمم هیچیی بعدد پشت میز نشسته بودد دستشمم گذاشته بودد زیر چونه ش داشتت نگا میکردد منمم تو یخچال غذا بودددد واینااا براش میزاشتمم از دسر وفلان بگیرر تا هرچیی بگییی بعد میخواست بوخورهه گفتت خودت چییی؟؟گفتمم من خوردمم توو بخوررر گفتت اخخهه گفتم راحت باششش هیچیی اون داشتت میخوردد منن نگاا میکردممم بعد اینکهه تموم کردد گفتت خیلیی زحمتت کشیدیی و مرسی(درتمام مدتت میخندید😭😭)یونگگیی بوگووو بعدشش چییی شددد😭😭😭
badesh chi shod
booset kard
yoongi chi shod
onny man raftam dige miane kelas daram
,انیوو یونگیی جونمم
salam onny
man amadeam baraye edamash
سلاممم یونگییی جونممم خوبیی ادامهه شوو بگمم گریتت میگیزهههه😭😭😭😭
chi shode mage
jimina onnye mano chikar kardy
یونگیییی بعدششش منووو از خوابب بیدارمم کردنن ادامههه خوابمووو ندیدمممممممممممم😭😭😭
elahi
kheily bade adamo bidar mikonan
ahhhhhhhhhhh
man edame mikham
sticker ashkrizoon nadaram
دیگهههه چیی بگمم یونگییی خیلیییی بدههههه وسط خواب بیدار موکوننم😭😭😭 من میزارمم استیکر به جات😭😭😭😭,ادامه شو خودمم میخوامممم ولییی نیسسسسسس,تازه مودونییی منن تا صبح چندیدن تا خواب میبینمم خوب بعد گاهی اوقاتت ی خواب میبینمم یهوو از اون خواب میپرم تو ی خواب دیگههه این روح منن فعالیتششش زیادهه
onny  manam yesery ye khab ba kookie didam
nemidoony ke
enghadr in khab khoob bood ke kalleye sobh ke bidar shodam haminjoory delghashe miraftam
maghze monharef#
ایگووووو چشممم شوگولتتت روشششنن خوابب کوک میبنییی و دل غش میریی کلهه صبححح😂😂
are
kkk
khianat too rooz rooshan
kkk
nemidoony ke badesh enghadr azash ozrkhahy kardam
goftam ina hamash khabe dashe khodam nist man faghadr to ro doost daram kookie kiloo chande
ایگوووو نخیییرمم به کوک فک نمودی.که تو خوابتتت اومدههه😝😝😝😝,الان شوگول خواب یکیی دیگهه رو ببینهه که میشناسیی چیتووو میشییی هااا بوگوو؟؟
nemidoonam shayad kkk
taghriban jeresh midam

😂😂😂😂😂یعنییی عاشققتممم یونگییییی
chakere shooma
فدایییی داریییی میگمم یونگییی فک کنمم این سایت منوو فیل کننن ناموساا😂😂😂,ی روز دیدین فیل شدهه تو سایت اونی جیسوگ با همین اسم جیمبن پارک پیدام کنیدد, یاسسس کوجاییی هستییی؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
vase chi fill konan
**** mikhoran fill konan
ایگوووو نمیدونممم گفتمم دیدی فیلل کردنن همینن تونی جیسوگگ تازه پیاماشم سان میکنهه نهه شیپی داره تو سایت نه هیجییی ولی هی فیل میکنن
az bas hoselam saride daram video haiy ke bare ye gharn pisharo nega mikonam
اخییی تنهایییی خونههه؟؟؟مننن حوصلم سر میرههه  یا میشینمم فیلمایی تکراری میبینمم یا برنامه های بی تی اسو باز نگا میکنمم جالبیش اینجاس هربار که فیلم یا هرچیز تکراری نگا موکونمم انگار بار اولمههه همونقدرررر ذوق وشوق دارمم,یونگییی المپیک ایدولارو دیدییی ایاا؟؟
man vaghan nemidoonam melakeshoon vase fill kardan chie
منمم نمدونممم ی عالمم سایتتت هست فیلمای...... توش هست ولیی فیل نشدنن بعدد بی تی اس چی دارههه نمدانممممم
are baz tanhayam
na nadidam
bts boodan toosh
ارهههههههه حیفف زیرنویس فارسیی ندارههه من با زیرنویس انگلیشش دیدممم ایدولای دیگمم هستن باهم تو رشته هایی مختلف مسابقهه میدنن بی تی اس 3سال توش شرکت کردههه بعدد بوگوو چیی
chi
تو سال 2015 اخرین مسابقه دوی 400 متر بود 4تاگروه باهم رقابت میکردن هر گروه 4شرکت کنندهه خوبب بعدد ِِط اول جیمین بود خطط 2وی و خط سوم شوگا بوو فک کنم خط4کوک بعد اینا شروع کردن مسابقه بنگتن عقب بودد خوب بعدش
aha hamoon ke vase zamane run bood
ارهه خوببب همون دیگهههه اسم برنامشisckبودد به نظرممم منن عاشققق سال 2016 پارت دومش دقیقه 25 هستمممم
midoonam kodooomo migy
rasty onny billboardo man tarikhesho didam valy zamanesho nazade bood
to didi zamanesho bezane
ایگوووو باهوششش شوگولییییی دیگههههههههه,باشههه یوتگیی جونمم زمان فهمیدمم میزارمششش ,میگمم یونگییی ی نصیحتت بوکونمم بهتت؟؟
camzamnida onny
onny chegadr delam mikhad bebinamet
منمممممم خیلیییییی دلممم موخادددد ببینمتتتت
janam begoo
میگممم یونگییی این ویدئوییی که یاس میگهه اگهه ندیدیشش نبینن چون شوگول و دخترا..ِ... گرچه هموه شون همینجوریننن 
onny man yeho raftam narahah nasho
bashe
باشههه یونگیببی جوننننممممممممم
sugul chize ziady khord
chi hast hala
ایگووو 😂😂😂😂😂 برو باهاش دعوا کننن ,امریکن هیستل لایف هست میرن با دخترا موزیک ویدئو بازیی میکنن اونو میگهه یاسس دیگهه دخترا همچین زیادی با پسرا راحتنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan