BTS

Just For Profile

جیکوککگ

انالیززز گذاشتمم براتون کف کنیدددد زیرنویس فارسیممم دارهه فقطط  نظررررر یادتونن نرهههه

وقتی خیلییی عادی دست همو میگیرن




مدت زمان: 1 دقیقه 3 ثانیه 
انالیزها در ادامه مطالبب


در این ویدئو 
●بررسی مومنتهای دوست داشتنی کوکمین 
●صحبتهای جالب کارشناس در مورد کف دست جونگ کوک و ار تباطش با رابطه کوکمین و تغییرات در زندگی کوک در سن ١٥ و ١٨ سالگی 
●عدد 13 و 58 برای کوکمین چه معنایی داره؟؟ 
●حرف های جونگ کوک درمورد جیمین و عوض شدن تصمیمش به خاطر اون 
●شرح محتوای کاورهای جونگ کوک و مفهوم کلیشون و ارتباطشون با جیمین 
●بررسی تاریخ مشترکی که کوکمین در اون باهم پست مشترک میذارن و حدس ارمی ها درمورد شروع رابطه کوکمین باهم * 
●ارزشمند بودن گربه کالیکو برای جیکوک ... 
●اطلاعات دقیق منتشر شده از هتل و اتاقی که جیکوک در سفر ژاپنشون اونجا اقامت داشتن توسط یه آرمی ژاپنی 
●رفتار عاشقانه کوکمین باهم




در این آنالیز ...... 
●جیمین، قلب جونگ کوک 
●اگر دختر بودم جونگ کوک رو انتخاب میکردم 
●جونگ کوک تو استایل منه 
●کوکی با من ازدواج کن 
●بررسی روش های مختلفی که جونگ کوک از طریق اونها عشقش رو نسبت به جیمینش نشون داده 
●مراقبت کردن جیمین و جونگ کوک از همدیگه 
●رابطه بین جیکوک از زبان خودشون 
● اینکه بارها به طور مستقیم و غیر مستقیم اشاره کردن شخص ایده آل همدیگه ان 
● اثبات اینکه جیمین کراش جونگ کوکه 
●بررسی برخی مومنت های زیبا 

♡به معنای آهنگ آخرش هم توجه کنید



نظررررر لطفاااا😘😘


خدا جون................................اخه میتونم چیزی هم بگم انقدر ریل مگه داریم ما داره کم کم ........همه چی فرو میریزه و تغیر مینه این چیزیه که من منتظرش یودم؟؟؟؟
سلاممم کیوتییی خوبییی؟؟؟دیدیشونننن , بگمم ایننا فقط ی سری از مومنتاشونههه خیلیی چیزای دیگمم هستتتت کهه اصنن مخ ادم هنگگگ میکنههههههههههه,ولی ناموسا نامجون همیشهه بین این دوتاسس نهه اینکهه حس میکنهه رابطه رو از صد فرسخیی مواظیه زیادد تابلوو نکننن دقت کنییی 99درصد مواق نامجون بین کوک وچیمههه
آآآآآآآآآآآره عین خومه ...اونی من نمیتونم دانلود کنم ببینم ..
بینشونه که آگه خواستن بره مساعلی رو براشون به طور عملی هراه با جین بره بهشون یاد بده
حالا خوبه این یسریه ..........خدا میدونه چه چیزای دیگه ای دارن
هروقت خواستی بدانیی اولل انالیز دومیی که زیرنویسش چسیبیدهه روو ببینننن  بعد اون بالایی شوو, اصنن وقتی همه کلیپارو ببینی از دل ما جیکوک شیپراا باخبر میشییی,فک موکونییی اصنن نانجون پیش ایناا کمم میارههه تو این مواقعععع
الان ورژن آرمیو دان کردم اینم میداننننم!


سسللامممممم خوبی؟
سلامم یاسمم خوبیی؟؟ اول اونیی که زیرنویس چسبیده رو بدانننن ببینن ببینم کاپلت تغییر میکنههه یا نههه😂😂اونیم که زیرنویس جدا دارهه اونمم خوبههه خیلیی چیزا میفهمیی
نامرده اگه کم بیاره ......لاورش اینجاست دیگه ازش بپرسینننننننن

ببیننن ی کارایی نمیکننن ایناا تو کنسرتت اصنن ...... . نمونه هاشو میزارممم براتتت ببیننن ,نهه اینکههه کم بیارههه منظورمم درحضور جمعیتت دراین حد نمیکنهه نامجونن ولییی کوک وچیمممم....
آره اونا واقعا جا حرف نزاشتن تا همه تو کف بمونن
ارههه ولیی حتمنن نکا کردییی نظرتووو بوگووووو,خواستیی بازمم هستششش هم از نوع انالیزش هم از نوع کلیپپپپ 
چشم حتما منظور من از این که نمیتونم دانلود کنم یعنی رفتم دانلود کنم نشد یعنی اصلا برام لینکش نیومد که دان کنم
برا چییی اینجورییی😭😭😭😭 من خودمم وقتی گذاشتمم دوباره دان کردمم ببینم مشکلی دارهه دیدم دان شدد برامم,میخوای دوباره بزارمم لینکوو یا بفرسنمم براتت؟؟
من همه ی مومنتاو انالیز های جیکوکو دیدم اونی جونم حتی اینو صد هزار بار دیدمشون^^ مگه می شه مومنت جیکوکی باشه و من ندیده باشم^^ولی در هر حال برای کسای که می خوان جیکوک شیپر شن عالیه^^ کوماعو اونی ^^ سارانگهه
ارههه توروو که میدونممم پیشولییی کدوم جیکوک شیمری هس ندیدهه باشهه هزارمرتبههه ایناروو,واسه بچه های دیگهه گذاشتمم جیکوککو  ببینن فدایی داری پیشولی مننن,سارانگههها
چرا تو پیکو گذاشتى؟؟؟ى مدتھ برام ھنگھ چیزهایی ک دنی میزارھ رم نموتونم بدانم

نھ خیر خوب.نیستم

وایییی یاسسس چرا ایتووو من دان کردم دانلود شدد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭,چرا خوب نیستیی😲😲😲😲 چه شدهه یاسمم؟؟من پیکو رو میدونم اینم تازه دنی گفت بهمم جای دیگه ای نمیشناسمم بزارم براتونننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭,دان نشد پسس؟؟
خبر جین رو شنفتى؟؟؟؟~~
:’(

نههههه چههه خبرییی؟؟؟یاسسسسسسسسسس بوگووو خوبببببببب چه خبرییی😭😭😭😭
فن ساینى ک بعد ام وى بوى ویت،،،،رو دیدى؟؟؟
ى جاش ک پاشدن شادى موکونن جین نشسته بعد نامجون میگه چیھ؟؟میگه ھیچ ..میگه اخه حالت بدھ میگه ن
بعد ى دقھ میگه من فقط دارم پیر میشوم
فک کن خداى اعتماد ب شقف اینو بگھ ،،کلا از بعد آلبوم انگار افسردس ى حرفایی میزنه ک ازش ناراحتی میبارھ

😣😣😣😭😭😭نگووووو ناموساااااااا من اسم افسردگی میادد یادد اون عضو شاینی میفتمم که خودکشییی کردد از افسردگییی,نههه خوب فشار بوده روش واسه همینههه چیز دیگه ای نیسس😭😭😭😭 
:((


😭😭😭😭😭
قطعن فشارھ^^


عکس رو دىیدى


ارههههه بالاخرههه امرو صبح تو یوت دیدمششششش😀😀😀😀.یاس ادامه فیکتت
تقریبا این مومنت هایی که گذاشته بودی رو من داشتم همشونو
ایمان دارم به جیکوک😅
اوریننن سلاممم دنیییی,
کجا رسید

بهه اونجاا کهه تهه به خانم خوشگلههه که شوما باشی میزنگه وایناا بعد قرار شد واسه استایلیست واینا بری تست بدیی
سلام یاسی سلاااااااااااام oooooooony جان 🤗🤗🤗🤗
یاسی گفتی اومدم دیگه حالا یه موضوع رو بگو در موردش حرف بزنیم که منم بدونم😅😅😅
سلامممممممم ملیییی خوبیییییی؟؟؟ایگووو یاس بزنههه فقط میاییی اینجااا؟؟پس من چیییی ؟؟😭😭😭,ملل جیکوک گذاشتمم بروو بیینن
فردا صبح
یهو تلفنم زنگ زد تو خاب و بیداری بودم ک گفتم الللوببللھ؟
کوکى*منم 
*تو دىىگھ کیى؟
کوک*کوکیم!!!
*اھا ھا؟اواع سلام.ببخشید
*اشکال نداره
*کاری داشتید؟؟
*بگو کارى دارى؟؟
*ھمون
*باید بگی^^
*کاری داری!
*آھھھا بلھ بیدارت کردم خاب نمونى
*آھا آره کى بیام فقط!!
*10
*الان چندھھ؟
*9
*برات ماشین میفرستیم^^
*^^
*باى
باى

یاسسس چررا کوک زنگیدددد بهتت؟؟؟
درباره داستان
نظر بدیننننن

خوووو منننن کهه میگممم عالیعععع,بچه هامم حس نظر ندارننن اینهمهه جیکوک گذاشتمم جز کیوتیی کسی چیزی نمیگههه😭😭😭
انیوووو.

برا مللل
نه بابا شما که تاج سری 😘😘😘اینجا هم که بهترین جا برای صحبت با آرمیاست اتفاقا اگه شماهم بخواین ما خوشحال می شویم حضور داشته باشیم 😊😊😊ولی من که بیشتراوقات میام نگاه می کنم و میرم😁
عزیزمییی ,ایگوووو پس سایهه وارر حرکت موکونییی تو سایتتتت؟؟؟مااا کهه از خدامونهههه بیایی
مل جومونگو بگم؟؟

جومونگگگگگ؟؟
من..امم.یادم رفت^^اصلا ھیچ

چیی یادتت رفتتت ادامهه فیکوووو؟؟یاس خواب جیمنن شههه دیدممم بوگوو چییی😂😂
یاسی که همیشه فیکیش عالیه 😘😘😘 و فیلما و تصاویر جیکوک هم که عالیه و دیدنی هستن و سپاااااس دارند❤❤❤
فداییی دارییی ملل,مرسیی از لطفتتتت
آره یاسی به نظرم بگو داستان جذابیه😅😅😅😅
منمم میگمممم ولییی این یاسسس هی میزارهه تو خمارییی منوووو
کیک برنجی نامرد....من چیزی راجب جیکوک نگفتم؟؟؟ واقعا که...
توو که عشقق منیییی تووو جداا از بقیهه ایی اخههههه توکه همین الانن پیامم دادییی همه هم دیدنن نظراتووو دنتممممم
مطالعات داشتیم معلممون نبود یکى دیگه اومد
وقت آزاد بود ى ستاریو نوششتم دادم دوستم بوخونھ یھو خانوم گرفتش خوند گفت چقد چرطھ از کرھ ابا خوشت میاد؟با چشاى چپسون
بعدد گفت جومونگم آدمھ؟؟
آخھ جونگ کوک با جومونگ خیلی فرق داره

واییییی خدااااا😂😂😂😂😂خیلیییی باحالل بوددد یاسسس چشای معلمتونن چپ بودههه نههه اوناا
بعد ک پس داد ى جور گفتم بشنوھ
ن،ک،خودش مث آفتاب پرست رنگ مو عوض مىکنھھ *
اون لحظه خون،جلو چشام بود

😂😂😂😂😂😂حاللل کردممم باجوابتتتت اورینن
من قبلا هم شجاعت رو تو چشمای این بچه دیده بودم👏👏👏
دقیقاا منظورتت کیهه ملیی جونن؟؟😀😀,یاسوو میگیی؟؟
زنگ ک خورد آرمیا تشویق کردنم^^
مل کوشى


مل همینجاس,اوریننن بچه هاییی فهمیده ای دارینننن😂😂😂👏👏👏 کارتون درستهه
آره منظورم یاسی بود من اینجاااام یاسی.... حاضر...🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
✋✋✋مل حاضرر.,راستییی دنییی کوجاسس ناراحت شدد😭😭😭😭؟؟
^^ى آرمیم با افتخار نعره میزنننم
^^

اوریننن ,میگمممم دوباررر ی چیزو گفتمم کسی توجهیی ننمود ی بار چندروز پیش ی بارمم امروور
من مانیم نمی بینم نیستش 🤔🤔🤔
مانیی اخر هفتههه هاا میاددد بچه مونن سال بعد کنکور دارهه از الان موخونههه
چی؟؟؟؟؟؟
●_●

دیشب نه پری شب اشکنه داشتیم رفتیم بخوریمم قاشق نداشتیمم رفتمم بگیرم اشغالی زیرم کردد ,ی هزاری برداشت هیچیی نگفتمم دو هزاریی برداشتت هچیی نگفتمم سه هزاریی برداشتت زدمم تو گوششش ,گوشش خونی شدد فرداشبش مرد اشغالی اونوو برددد










خواب جیمیننن شههه دیدمم
آقا من لقبم ادم فضاییھھھ
مث تھ تو خاب حرفایی میگم.ک یادم نمیاد

واقعااااا خوبههه دیگهههه منن هی میگمم خدادرو تخته رو جور میکنهه باهمم اون از یونگیی که کپ شوگاسس اینمم از تووووو😂😂ایگووو, 
عر
مل چ خبر

براییی مللل
خبر خاصی نیست حداقلا فعلا😁😁😁
قولل میدههه خبری شددد اول به توو بگههه😀😀😀
توروخدا از تھ و رنگ موش عکس بزار!!!

مشکیی کردهه منظورتههه؟؟یا ابیشش؟؟
مشکی

چشممم یاسممپ فرداا از مدرسهه برگشتی سری بزن خستگیتت در میرههه ,چونومیخوام بگردم دنبال عکساش که کدوم بهتره واینا فردا برات میزارمم, میگمم یاسس اونی الان ی اجرای جدید گذاشتهه ته باز موهاش ابیههه
آرھ الان نشستم بین پاھاش اون،درازھ منم نشستم^^

ایگوووو خوبههه فقط چون اینجارو زدمم حرف بدون سان ممنوع سانش نکردممم 😂😂
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخددددددددداااایا من سر هر بخشششش یه ربع ععععععععععععععععععععععععععععععععععععر میزدن خدایا اینقدر ریل داریم مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با افتخار کامل میگم من جیکوک شیپرم و این رابطه فراتر از یک حس برادرانه است باور کنیییید
من خیلی سخت چیزا رو باور میکنم اما این بالا تر از باورام بود
کیوتییی دیددییییییییی واییی فقط اون اهنگگ اخررررررررررررررررررررررر, نانوساا اینقد کلیپ دارمم مونده بودم کدومو بزارممم اینارو شانسی گذاشتمممممممم ,واقعا هیچ شیپیی به پای جیکوک نمیرسهه ی مدت ترند سوم جهانییی بودنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
💜I LOVE BTS
Designed By Erfan Powered by Bayan